Ναι, ΔΡΑΧΜΗ! Διαβάστε και κοινοποιήστε το να ξυπνήσει κόσμος



Μια ξεχωριστή άποψη παρουσιάζει το www.ramnousia.com 
σχετικά με το φλέγον δίλλημα των ημερών. Σας το παρουσιάζουμε αυτούσιο και τα συμπεράσματα δικά σας…Στο δίλημμα «ευρώ ή δραχμή» θα μπορούσα να απαντήσω μονολεκτικά λέγοντας: ΔΡΑΧΜΗ. Βέβαια, αμέσως μετά θα έγραφα σελίδες επί σελίδων για τα πλεονεκτήματα του εθνικού νομίσματος, επικαλούμενος βιβλιογραφία, οικονομικά στοιχεία και παραδείγματα…
Αλλά θα μου επιτρέψετε να θέσω μια σειρά από άλλα ερωτήματα, που θεωρώ ότι αναδεικνύουν το μέγεθος της πολιτικής απάτης που έχει στηθεί πίσω από αυτό το δίλημμα.
Ποιος είπε ότι το ευρώ δημιουργήθηκε για να υπάρχει για πάντα?Ποιος είπε ότι το ίδιο το ευρώ δεν έχει ημερομηνία λήξης?
Ποιος είπε ότι το εφεύρημα του ευρώ δεν επιτέλεσε ήδη το καθήκον του και είναι η ώρα σιγά-σιγά να αποσυρθεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας? 
Ποιος είπε ότι μπήκαμε στο ευρώ για να ..μείνουμε κιόλας? Ποιος είπε ότι δεν πέτυχε η είσοδός μας στο ευρώ? 
Εξηγούμαι: 
1. Το ευρώ από τη φύση του… και από τη λειτουργία του είναι ένα χρεωστικό νόμισμα.
Παράγεται σε ειδικό χαρτί και μελάνια της ΕΚΤ, δηλαδή με ελάχιστο κόστος.
Είναι αποσυνδεδεμένο πλήρως από τον λεγόμενο «χρυσό κανόνα» και επομένως, η αξία του είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ λογιστική. Η αξία του νομίσματος δεν αντιστοιχεί σε χρυσό. 
Δηλαδή είναι… αέρας. Δεν πρόκειται περί πραγματικής αξίας, αλλά περί λογιστικών συμψηφισμών αξιών στις συναλλαγές. 
2. Περαιτέρω, το ευρώ είναι νόμισμα που παράγει από την στιγμή της παραγωγής του, χρέος. Πώς γίνεται αυτό;
Να η απάντηση: Το ευρώ «κόβεται» από την ΕΚΤ.
Αλλά η ΕΚΤ (από τις ιδρυτικές συμβάσεις της ΟΝΕ) δεν μπορεί να είναι απευθείας δανειστής κρατών. 
Η ΕΚΤ υποχρεούται να δανείζει με το βασικό παρεμβατικό επιτόκιο (αυτή τη στιγμή 0,75%) τις εμπορικές τράπεζες κάθε κράτους. 
Στη συνέχεια, οι τράπεζες δανειοδοτούν τα κράτη, είτε με τη σύναψη δανειακών συμβάσεων (οπότε το επιτόκιο δανεισμού κυμαίνεται μεταξύ 3 και 6% και καθορίζεται με διμερείς διαπραγματεύσεις) είτε με την αγορά ομολόγων χρέους (οπότε το επιτόκιο δανεισμού προσδιορίζεται από τις χρηματαγορές κατ΄ αρχή επάνω στο δίπολο «προσφορά-ζήτηση» και ανάλογα με την επικινδυνότητα της τοποθέτησης , αυτά είναι τα διαβόητα spreads). 
Άρα, τελικά, ο αέρας που παράγει η ΕΚΤ καταλήγει να αποτελεί προϊόν δανεισμού, ο οποίος επιβαρύνει επιτοκιακά ένα κράτους περί το 4%-5%.
Παράδειγμα: Έστω ότι η ΕΚΤ έκοψε 100€. Αυτά τα δανείζει στην τράπεζα Τ με επιτόκιο 0,75%. Η Τράπεζα Τ τα δανείζει με τη σειρά της στο κράτος Κ με επιτόκιο 5%. Άρα το κράτος, όταν θα έρθει η ώρα της αποπληρωμής, θα πρέπει να αποπληρώσει 105€. Από αυτά τα 105€, τα 4,25 θα τα κρατήσει η τράπεζα Τ, ως απόδοση του επιτοκίου της. Και τα υπόλοιπα 100,75€ θα πρέπει να τα αποδώσει στην ΕΚΤ. 
Ας το δούμε με ερωταπαντήσεις για να γίνει σαφές τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω:
Ερώτηση: Άρα, ποιος κερδίζει με τον τρόπο λειτουργίας του ευρώ? 
Απάντηση: Οι τράπεζες και η ΕΚΤ. 
Ερώτηση: Επομένως, το ευρώ παράγει χρέος?

Απάντηση: Ασφαλώς ναι! Άλλωστε, για να αποδοθεί 5% τόκος σημαίνει ότι απαιτείται ανάπτυξη περίπου 8%-10% στο ΑΕΠ της χώρας, ώστε αφαιρουμένων των λειτουργικών εξόδων, να απομένει κέρδος από την ανάπτυξη της τάξης του 5% που μπορεί να αποπληρώσει τους δανειστές. 
Αλλά τέτοιας έντασης αναπτύξεις ΠΟΤΕ δεν παρουσιάστηκαν στα κράτη της ΟΝΕ, από την δημιουργία της μέχρι και σήμερα.
Ερώτηση: Επομένως, το ευρώ, δεν ευνοεί κράτη αλλά τράπεζες; 
Απάντηση: Όχι, λάθος! Το ευρώ στην λειτουργία του ως δανειακό προϊόν, ευνοεί τις Τράπεζες. Αλλά ως μέσο συναλλαγών ευνοεί την παραγωγική υπερδύναμη της ΟΝΕ, την Γερμανία. 
Η Γερμανία με τον ισχυρό εξαγωγικό προσανατολισμό της, συγκεντρώνει τεράστια ποσά από τις εξαγωγές, τα οποία οι χώρες με ισχνή παραγωγική δομή αναγκάζονται να καταβάλλουν για να αποκτούν αυτά που χρειάζονται. 
Από την άλλη πλευρά, οι χώρες που δεν έχουν ισχυρή παραγωγική δομή παρουσιάζουν εμπορικά ελλείμματα, τα οποία προσπαθούν να τα καλύψουν από την παροχή υπηρεσιών (πχ από τον τουρισμό ) και από τον δανεισμό. 
Επομένως, η Γερμανία κεφαλαιοποιεί το κέρδος που παράγει το ευρώ, πουλώντας τα προϊόντα της, ενώ εμείς χρεωνόμαστε προκειμένου να τα αγοράσουμε, καθώς το έλλειμμα του εμπορικού μας ισοζυγίου δεν μας επιτρέπει την δημιουργία αποθεματικών κεφαλαίου από τον τομέα της παροχής υπηρεσιών. 
Ερώτηση: Αυτό όμως είναι φαύλος κύκλος. Όποιος χρεώνεται διαρκώς κάποτε θα καταρρεύσει. Επομένως, το ευρώ, δημιουργώντας συνεχώς χρέη προς όφελος των ισχυρών, είναι τελικά ένα εργαλείο εκπόρθησης κρατών; 
Απάντηση: Ασφαλώς. Το ευρώ φτιάχτηκε με τέτοιο τρόπο και λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που δεν είναι μόνο οικονομικό μέγεθος. Είναι και πολιτικό όπλο. Δημιουργώντας χρέη, επιβάλλει πολιτικές. Και εν τέλει, αναγκάζει σε απώλεια εκφάνσεων της εθνικής κυριαρχίας των κρατών, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των χρεών. Επομένως, όταν το ευρώ θα έχει επιτελέσει τη λειτουργία του, δεν θα υπάρχει και λόγος ύπαρξής του. 
Ερώτηση: Άρα η ίδια η Γερμανία μπορεί αν φύγει πρώτη από το ευρώ; 
Απάντηση: Ήδη στη Γερμανία η σχετική κουβέντα έχει ξεκινήσει και μάλιστα, ακούγεται πολύ το moto «εμείς ότι είχαμε να κερδίσουμε από την κρίση το κερδίσαμε, τώρα μπορούμε να αποχωρήσουμε από το ευρώ». 
Ερώτηση: Άρα εμείς γιατί κοπτόμεθα για το ευρώ τόσο πολύ; 
Απάντηση:
1. Γιατί οι πολιτικοί ας έχουν βγάλει τα λεφτά τους στο εξωτερικό και σε ενδεχόμενο επανόδου σε εθνικό νόμισμα και με την εφαρμογή αυστηρής νομισματικής πολιτικής, δεν θα μπορέσουν ΠΟΤΕ να επαναπατρίσουν αυτά τα κεφάλαια, και
2. Γιατί είμαστε τα ιδανικά θύματα και ψώνια, ευρωλιγούρηδες και ξενομανείς, κομπεξικοί και φραγκογλύφτες…
Σχετικό είναι και το θέμα μιας πρότασης που υποβάλλουμε αρκετοί (μεταξύ αυτών κι εγώ ήδη με την σημείωσή μου αυτή) σχετικά με την δυνατότητα ή ίσως και την αναγκαιότητα έκδοσης χρυσής δραχμής, τουλάχιστον για τις εξωτερικές μας συναλλαγές, ως κράτος. 
Το ζήτημα της χρυσής δραχμής και του χρυσού κανόνα είναι περίπου ίδια αλλά και πολύ διαφορετικά. 
Ειδικότερα: Ένα νόμισμα που κυκλοφορεί ως αξία αντιστοιχούσα σε χρυσό, σημαίνει ότι, αν το πας στην τράπεζα της Ελλάδας και ζητήσεις την αξία του νομίσματος σε πραγματικό χρυσό, τότε θα πάρεις τον αντίστοιχο χρυσό.
Επομένως, θα πρέπει το ύψος των κυκλοφορούντων νομισμάτων, το σύνολο του χρήματος που κυκλοφορεί σε μια χώρα, να αντιστοιχεί σε αποθεματικά χρυσού. Αυτό είναι ο λεγόμενος «χρυσός κανόνας». 
Πχ. αν το ευρώ ήταν νόμισμα σε αξία χρυσού, τότε εσύ θα μπορούσες να μεταβείς στην τράπεζα της Ελλάδας με ένα χαρτονόμισμα των 100€ και να ζητήσεις να λάβεις την αντίστοιχη ποσότητα χρυσού. 
Περίπου όμοια είναι η λειτουργία του χρυσού νομίσματος αλλά είναι επίσης και εντελώς διαφορετική ταυτόχρονα. Ο λόγος είναι απλός: Το χρυσό νόμισμα δεν αποτελεί νόμισμα σε αντικατάσταση αξίας, αλλά αποτελεί το ίδιο το νόμισμα αξία καθ” εαυτή, αφού είναι χρυσό. 
Επομένως, η συναλλακτική συμπεριφορά στις 2 περιπτώσεις είναι εντελώς διαφορετική. Στην πρώτη περίπτωση (του χρυσού κανόνα) συναλλάσσεσαι συμπράττοντας σε ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ, εκτιμώντας ότι η λογιστική αξία του νομίσματος αντιστοιχεί σε αποθεματικό χρυσού. 
Στην δεύτερη περίπτωση, όμως συναλλάσσεσαι με ΕΚΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ, αφού στην πραγματικότητα συναλλάσσεσαι με χρυσό. Δηλαδή στην πρώτη περίπτωση μετατρέπεις την λογιστική αξία σε χρυσό, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, μετατρέπεις το χρυσό σε λογιστική αξία. 
Έτσι, η πρότασή μου για κυκλοφορία εθνικού χρυσού νομίσματος λαμβάνει υπόψη της μια άκρως αντίθετη παράμετρο σε σχέση με την έκδοση λογιστικής δραχμής. 
Η έκδοση λογιστικής δραχμής (που δεν θα αντιστοιχεί σε αποθέματα χρυσού) σημαίνει ότι θα πρέπει να επιβληθούν αυστηροί νομισματικοί κανόνες για την εισροή και εκκροή συναλλάγματος καθώς επίσης και να διασφαλιστεί ότι το νέο νόμισμα δεν θα γίνει αντικείμενο συναλλαγών στις χρηματαγορές, ώστε να μην δεχτεί πιέσεις και αναγκαστεί σε υποτίμηση. 
Αλλά η έκδοση χρυσής δραχμής απαιτεί το νόμισμα να γίνει αντικείμενο συναλλαγών στις χρηματαγορές, ώστε λόγω ακριβώς της ενσωματωμένης αξίας του πολύτιμου μετάλλου από το οποίο έχει δημιουργηθεί και λόγω της τεράστιας ζήτησης σε χρυσό, να δεχτεί υπερτιμητικές πιέσεις και τελικά να ανατιμηθεί! 
Έτσι η χρυσή δραχμή, αν ξεκινήσει στην ισοτιμία 1 χρυσή δραχμή =1200 ευρώ, τότε με την είσοδο του νομίσματος στις χρηματαγορές, το νόμισμα αυτό, λόγω ζήτησης θα αποκτήσει αυτόματα προστιθέμενη αξία λόγω ζήτησης που τουλάχιστον θα διπλασιάσει την αξία του μέσα σε λίγες ώρες! 
Για να το καταστήσω πρακτικό το ζήτημα, ώστε να γίνει αντιληπτό: 
Η Ελλάδα εκτιμάται ότι έχει διαθέσιμα κοιτάσματα χρυσού, ύψους περίπου 28 δις ευρώ. Εάν αυτό τον χρυσό τον μετατρέψουμε σε χρυσό νόμισμα, τότε μέσα σε λίγες ώρες και με την τεράστια υπερτιμητική πίεση που θα ασκηθεί στο νόμισμα (λόγω ζήτησης) η Ελλάδα θα μπορεί να διπλασιάσει ή ακόμα και να τριπλασιάσει την λογιστική αξία του νομίσματος και επομένως να κεφαλαιοποιήσει κέρδος, το οποίο θα προέρχεται ουσιαστικά από την εμπορία χρυσού 
Ωστόσο, αυτό το κέρδος είναι διπλό για τον επίσης απλό λόγο: 
Στις χρηματαγορές δεν θα ρίξουμε ΟΛΟ το ποσό των χρυσών δραχμών, γιατί αυτό αφενός θα δημιουργούσε πληθωριστικές τάσεις στο νόμισμα και αφετέρου λόγω υπερπροσφοράς δεν θα αποκτούσε την αναμενόμενη προστιθέμενη αξία. 
Ρίχνοντας στις αγορές ένα ποσό ικανό να κάνει τους πάντες να ελπίζουν ότι «θα αγοράσουν χρυσό» αλλά ταυτόχρονα πολύ μικρό σε σχέση με το υπόλοιπο του αποθεματικού μας, τότε… θα είχαμε διπλασιάσει ή και τριπλασιάσει την αξία του χρυσού που θα είχαμε στα χέρια μας! Δηλαδή θα είχαμε διπλασιάσει ή και τριπλασιάσει την οικονομική ισχύ της χώρας, χωρίς ποτέ να μεταβιβάσουμε τον χρυσό της! 
Πάντως, το σημαντικό ΔΕΝ είναι το πώς θα διαχειριστούμε εμείς μια εθνική, λαϊκή δραχμή αλλά το πώς διαχειρίζονται κάποιοι το ευρώ. Εχθές δεν πρόλαβα να σας γράψω ότι ίσως το ευρώ να είναι ένα -από τη φύση του- θνησιγενές νόμισμα, από το οποίο πρώτη η Γερμανία θα θελήσει να αποχωρήσει για να κεφαλαιοποιήσει τα οφέλη της. 
Οπότε τώρα, έχετε ακόμα περισσότερες ενδείξεις για το ποια θα πρέπει να είναι η επιλογή μας στο δίλημμα «ευρώ ή δραχμή» και πόσο άσχημο παιχνίδι παίζεται στην πλάτη του λαού, από λαμόγια, δημοκόπους (όχι δεν έκανα λάθος, δημοκόπους ήθελα να γράψω) και ύαινες που τόσα χρόνια ζουν και δρουν παρασιτικά επάνω στο σώμα αυτής εδώ της χώρας και τώρα κόπτονται να μας πείσουν να μείνουμε στο ευρώ… 
πηγή : www.ramnousia.com
- See more at: http://www.drachmi5.gr/oikonomia/nai-drahmi-diavaste-kai-koinopoiiste-na-xypnisei-kosmos#sthash.97XZk0hY.dpuf

Μήπως είναι καλύτερα με τη δραχμή;

Πολλή συζήτηση και αντιπαράθεση έχει λάβει χώρα τον τελευταίο καιρό σχετικά με το σενάριο της εξόδου της Ελλάδας από τη ζώνη του ευρώ και της επιστροφής στο εθνικό νόμισμα. Παρ’ όλους τους κινδύνους που μπορεί να συνεπάγονται από αυτό το σενάριο, υπάρχουν και παράμετροι που μόνο σαν θετικούς μπορούμε να τους δούμε. Πόσο μάλλον όταν διαπιστωμένα από την παγκόσμια πρακτική προκύπτει, ότι η επανεκκίνηση της οικονομίας μιας χώρας με ισχυρό νόμισμα είναι αδύνατη.
 
Κατ’ αρχήν, το εθνικό νόμισμα σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Εθνικό το νόμισμα, εθνική και η νομισματική πολιτική. Θα ήταν προτιμότερο όμως, για το κοινό συμφέρον και των δύο πλευρών, η διαδικασία εξόδου από το ευρώ να γίνει οργανωμένα συντεταγμένα και χωρίς συγκρούσεις.Η αποσύνδεση από το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα, θα επιστρέψει την εθνική οικονομία σε καθεστώς νομισματικής αυτοτέλειας.
Η κυβέρνηση της χώρας θα μπορεί να διαχειρίζεται την νομισματική πολιτική χωρίς να λαμβάνει «ντιρεκτίβες» από τη Ευρώπη, θα μπορεί να χαράσσει νομισματική πολιτική σύμφωνα –και μόνον – με τα αυστηρά εθνικά συμφέροντα, θα επανακτήσει το προνόμιο να τυπώνει χρήμα όταν και εφόσον αυτή κρίνει αναγκαίο και τέλος, θα λειτουργεί χωρίς να ανησυχεί να κατηγορηθεί ότι επηρεάζει αρνητικά τον κοινό νομισματικό χώρο του ευρώ και κατ’ επέκταση την οικονομία της Ευρώπης.

Η νομισματική αυτοτέλεια θα επιτρέψει το σχεδιασμό της νομισματικής πολιτικής της χώρας σε βάθος χρόνου. Ο σχεδιασμός αυτός, θα λαμβάνει – αναπόφευκτα- υπ’ όψη εξωγενείς οικονομικούς παράγοντες που τυχόν θα επηρεάζουν την οικονομία της χώρας, αλλά κατ’ ουσίαν θα επικεντρώνεται κυρίως στην εσωτερική οικονομία, εκεί που άλλωστε είναι και το ζητούμενο.Επιπλέον, η νομισματική αυτή «ανεξαρτησία» θα δίνει τη δυνατότητα στους ιθύνοντες του νομισματικού σχεδιασμού να αντιδρούν σε εσωτερικές και εξωτερικές πιέσεις στην οικονομία με διορθωτικές κινήσεις, όπως για παράδειγμα με υποτιμήσεις του νομίσματος, ώστε να εξισορροπήσουν έτσι τις όποιες πιθανές αρνητικές επιπτώσεις.

Η ταχύτητα των αντιδράσεων αυτών θα είναι αδιαμφισβήτητα μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή που απαιτείται για να αντιδράσει σήμερα ο διακρατικός μηχανισμός της ευρωζώνης, αφού δεν θα είναι πια αναγκαίος ο συντονισμός των κυβερνήσεων και το συνεπακόλουθο χάσιμο πολύτιμου χρόνου.
Η εθνική νομισματική πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης της χώρας θα είναι κομμένη και ραμμένη στις εθνικές ανάγκες και δεν θα καλείται να προσαρμοστεί αργά, όπως σήμερα, στις ανάγκες του συνόλου της ευρωζώνης.

Οι διορθωτικές αυτές αντιδράσεις δεν θα είναι απλά πιο γρήγορες. Θα είναι και πιο εξειδικευμένες, προσαρμοσμένες επακριβώς στις ανάγκες της χώρας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα και ποιο απτά αποτελέσματα προς το συμφέρον της εθνικής οικονομίας.Αδιάψευστο τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η πολιτική γειτονικής Χώρας. Η Τουρκία στηριζόμενη στο Εθνικό της νόμισμα, τη λίρα, μπόρεσε σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα να επανεκκινήσει την Εθνική της οικονομία, αποβάλλοντας μάλιστα το Δ.Ν.Τ που είχε σπεύσει να εγκατασταθεί εκεί δήθεν για βοήθεια. Ποια είναι σήμερα η θέση της Τουρκίας στην παγκόσμια οικονομία και ποια της Πατρίδας μας;

Πέρα όμως από την καλύτερη διαχείριση της νομισματικής πολιτικής της χώρας, το εθνικό νόμισμα, η «νέα δραχμή», ή όπως τέλος πάντων ονομαστεί, θα λειτουργήσει και ευεργετικά ως προς την ανταγωνιστικότητα της εθνικής οικονομίας.Σε συνδυασμό με «χρεοκοπία» όπου η χώρα θα ανακοινώσει προς όλους τους δανειστές της ότι αδυνατεί να πληρώσει οποιαδήποτε υποχρέωση, το νέο ( υποτιμημένο ) νόμισμα μπορεί στη συνέχεια να προσδώσει αμέτρητα προτερήματα σε μία εθνική οικονομία. Ενώ οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με τους μισθούς θα παραμείνουν θεωρητικά οι ίδιες, οι ελληνικές τιμές για όσους κατέχουν άλλα νομίσματα, θα γίνουν εκπληκτικά φθηνότερες.

Οι επενδύσεις από το εξωτερικό στην χώρα θα γίνουν ελκυστικές: Το εργατικό δυναμικό θα είναι στα μάτια των ξένων φτηνό, αφού θα πληρώνεται σε δραχμές. Η αγορά επιχειρήσεων, ακινήτων, αδειών θα γίνουν προσιτές για τους «ξένους» ή τους ερχόμενους από το εξωτερικό Έλληνες επενδυτές, χωρίς ο γηγενής πληθυσμός να χάνει αγοραστική αξία από το πορτοφόλι του: τόσο οι μισθοί, όσο και οι τιμές θα παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

Και ενώ οι εγχώριες συναλλαγές θα παραμένουν στα ίδια επίπεδα, οι διακρατικές συναλλαγές θα παρουσιάσουν σημαντική θετική για τη χώρα αλλαγή: αρχικά, οι εισαγωγές θα γίνουν απαγορευτικά ακριβές, με αποτέλεσμα να εξαναγκάσουν την εγχώρια οικονομία να προσαρμοστεί ώστε να παράγει και τελικά να καλύψει όλες, ή έστω τις περισσότερες, εγχώριες ανάγκες. Έτσι, από ανάγκη, η χώρα θα οδηγηθεί στο να γίνει εμπορικά «αυτόφωτη».

Στον αντίποδα, οι εξαγωγές μας θα γίνουν φτηνές με αποτέλεσμα να γίνουν πραγματικά ελκυστικές. Τα ελληνικά προϊόντα θα γίνουν ζητούμενα από όλους και θα εκτοπίζουν από τη διεθνή αγορά άλλους εξαγωγείς, προσφέροντας τόσο χαμηλές τιμές που θα είναι υπερβολικά δύσκολο να συγκριθούν με αυτές των ανταγωνιστών. Σαν αποτέλεσμα, το ισοζύγιο εισαγωγών / εξαγωγών θα αποκτήσει πολύ σύντομα ένα απείρως θετικό πρόσημο, επιφέροντας ολοένα αυξανόμενα κέρδη στην εθνική οικονομία. Το πλεόνασμα της χώρας συνεχώς θα αυξάνεται.
Ο τουρισμός θα έχει το ανάλογο αποτέλεσμα: λόγω της συναλλαγματικής διαφοράς, οι Έλληνες θα βρίσκουν εξαιρετικά ακριβό ένα ταξίδι στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα να κατευθυνθούν ώστε να ενισχύσουν – θέλοντας και μη – τον εσωτερικό τουρισμό. Αντίθετα, οι τουρίστες προερχόμενοι από το εξωτερικό θα βρίσκουν το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν εξαιρετικά φτηνό και ανταγωνιστικό. Ο τουρισμός στη χώρα θα αυξηθεί ραγδαία.

Η εισροή συναλλάγματος τόσο από τις επενδύσεις, όσο από τις εξαγωγές και από τον τουρισμό, θα είναι αρκετή για να εισφέρει τεράστια νέα κεφάλαια στην εσωτερική οικονομία. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός του ότι η χώρα θα έχει τη δυνατότητα να τυπώνει χρήμα και να το ρίχνει στην αγορά όποτε αυτή θέλει (δυνατότητα που ούτε η ευρωζώνη σήμερα δεν έχει) θα εξαφανίσει μονομιάς την τρέχουσα ύφεση και θα πυροδοτήσει ανάπτυξη της οικονομίας, και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς.

Σε σύντομο χρόνο, η Ελλάδα θα έχει τη δυνατότητα να εισάγει όσα ακριβά προϊόντα θεωρεί πραγματικά αναγκαία από το εξωτερικό, ώστε να καλύψει και τις πιο απαιτητικές ανάγκες του λαού της.
Τελειώνοντας με αυτή τη λογική και αφού το κράτος αδυνατεί (;) να εντοπίσει και να φορολογήσει τον μεγάλο πλούτο και τους φοροδιαφεύγοντες, δεν βλέπω κατ’ ανάγκη αρνητική την συμπεριφορά όλων αυτών των μεγαλοσχημόνων που μπορούν και βγάζουν τα χρήματά τους στο εξωτερικό. Θα συνιστούσα λοιπόν και στους υπόλοιπους, όσους τέλος πάντων έχουν κάποιες μικροκαταθέσεις στην τράπεζα, να κάνουν ανάληψη των περισσοτέρων χρημάτων και ας τα κρατήσουν σε ευρώ στο σπίτι τους η οπουδήποτε αλλού με ασφάλεια.Κάποια ευρώ στην αρχή τουλάχιστον για τον ένα ή τον άλλο λόγο θα είναι απαραίτητα. Αυτός είναι ίσως και ο μόνος τρόπος που μπορούμε ως Έλληνες να εκμεταλλευτούμε πλέον το ευρώ, ειδάλλως θα συνεχίσουν να μας εκμεταλλεύονται αυτοί που το ελέγχουν
Ακόμα και αν είναι μοιραίο να μας αγοράσει κάποιος, ας είναι τουλάχιστον ένας Έλληνας που είχε βγάλει τα λεφτά του έξω.

Το θέμα είναι μετά από όλα αυτά, η μεγαλοαστική τάξη της χώρας να λειτουργήσει πλέον έχοντας κοινωνική αλληλεγγύη, ευαισθησία, εθνική συνείδηση και απολογία.
Γιατί όταν έλεγα στον Παππού μου, Παππού ίδια είναι τα αφεντικά, αυτός, που ποτέ δεν είχε πέσει έξω, χαμογελούσε και μου έλεγε. «Όχι παιδί μου Αντώνη, κάνεις λάθος, μην το λες αυτό, εγώ έχω δουλέψει και στον Παππαλέξη και στον Σεφερλή, και μα την πίστη μου δεν ήταν καθόλου το ίδιο».Ο Παππαλέξης και ο Σεφερλής την περίοδο του Παππού μου, ήταν οι δύο ποιο γνωστοί και ποιο μεγάλοι τσιφλικάδες της περιφέρειας.Το μεγάλο ΣΤΟΙΧΗΜΑ της σημερινής κυβέρνησης, ή όποιας άλλης ενδεχομένως υπάρξει στη συνέχεια, δεν είναι τόσο η απόφαση για την παραμονή στο ευρώ, ή την επαναφορά στο εθνικό νόμισμα.
Όλα, θετικά ή αρνητικά, θα κριθούν από τα θέματα που καθορίζουν την καθημερινότητα των πολιτών. Την αποτελεσματική λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, την ασφάλεια των πολιτών και την έγκυρη ενημέρωση.

Η αξιολόγηση και απολογία των δομών της δημόσιας διοίκησης αποτέλεσε αντικείμενο όλων των κατά καιρούς κυβερνήσεων. Ο τρόπος της αντιμετώπισης ήταν πάντα ο ίδιος. Αυτό που ενδιέφερε περισσότερο τις κατά καιρούς κυβερνήσεις ήταν ο έλεγχος της δημόσιας διοίκησης από το κόμμα και την απολογίας της σε αυτό, και όχι στους πολίτες.
Η εναλλαγή των κυβερνήσεων στη δημοκρατία είναι αναπόφευκτη, μα κυρίως αναγκαία και καθορίζει την ποιότητά της. Στη δημόσια διοίκηση όμως, η εναλλαγή αυτή λειτουργούσε και εξακολουθεί να λειτουργεί εις βάρος της ποιότητας στη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και των προσφερόμενων δημόσιων υπηρεσιών.

Ως ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και την στροφή προς την ανάπτυξη, θεωρείται από όλους η ύπαρξη ενός σταθερού φορολογικού συστήματος. Ακόμα πιο σημαντικός παράγοντας, κατά τη γνώμη μου, είναι η συνέχεια και η απρόσκοπτη λειτουργία συνολικά της δημόσιας διοίκησης.Η συνέχιση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων (παρ’ ότι πλέον εξέλειπαν οι λόγοι που την επέβαλαν) από μόνη της είναι γράμμα κενού περιεχομένου και καταντά αρνητική, εάν δεν υπάρχει ένα σταθερό πλαίσιο λειτουργίας που να συνδυάζεται με την παρουσία εποπτικών και διοικητικών οργάνων που την παρακολουθούν.

Οι επιλογές είναι δύο: είτε μόνιμο, ανεξάρτητο υπουργείο δημόσιας διοίκησης που ο χρόνος θητείας του δεν θα ταυτίζεται χρονικά με τις πολιτικές κυβερνήσεις και δεν θα εξαρτάται από αυτές, ή τη δημιουργία ανεξάρτητης αρχής, η οποία θα επιλέγεται από τη Βουλή, με θητεία που θα υπερβαίνει τη χρονική διάρκεια των κυβερνήσεων, π.χ. 5 χρόνια. Η επιτροπή αυτή θα αξιολογεί και θα επιλέγει τους γενικούς διευθυντές των υπηρεσιών, που με τη σειρά τους θα αξιολογούν και θα επιλέγουν τους προϊστάμενους των οργανικών μονάδων στις οποίες προΐστανται, συνεκτιμώντας το πλαίσιο εργασίας και την επίτευξη των στόχων τους.

Για την ασφάλεια των πολιτών, δεν έχω να προτείνω κάτι συγκεκριμένο στο επίπεδο των δομών. Η αστυνόμευση πάντως της γειτονιάς, της περιοχής και της συνοικίας και η ασφαλής φύλαξη των συνόρων, αποτελούν βασική προϋπόθεση για το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών. Ευρωπαϊκές συνθήκες, όπως αυτές του Δουβλίνου 1 και 2, πρέπει να αναπροσαρμοστούν, διότι έχει αποδειχθεί στη πράξη ότι λειτουργούν ανεπαρκώς για το σύνολο των ευρωπαϊκών κρατών, διασφαλίζοντας μόνο τα κράτη που απέχουν περισσότερο από τις πύλες εισόδου μεταναστών, επιβαρύνοντας έτσι τις χώρες υποδοχής, που δεν είναι άλλες από αυτές του ευρωπαϊκού νότου.

Η αλλαγή του πλαισίου που αφορά τη λειτουργία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και κυρίως των ιδιοκτητών τους, είναι ένας εξίσου σημαντικός παράγοντας. Οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες τους, είναι κρατικοδίαιτοι «επιχειρηματίες» που λειτουργούν με αποκλειστικό στόχο την διασφάλιση των δικών τους συμφερόντων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την διαιώνιση της διαπλοκής, την αύξηση της διαφθοράς και την ακύρωση του δικαιώματος του πολίτη για σωστή και έγκυρη πληροφόρηση.
Πολλές φορές, από αναμεταδότες της είδησης και της πληροφορίας γίνονται κατασκευαστές ειδήσεων, πολύ περισσότερο πληροφοριών, με σκοπό να δημιουργήσουν συνθήκες εκβιασμού, προσδοκώντας σε τετελεσμένα που θα εξυπηρετήσουν τα σχέδιά τους.

Πως είναι δυνατόν, ένας επιχειρηματικός κλάδος με τόσες ατέλειες,φοροαπαλλαγές, εύκολη και συνεχή δανειοδότηση (θαλασσοδάνεια), να παρουσιάζει ανεξέλεγκτα ελλειμματικούς απολογισμούς και παρ’ όλα αυτά, να αυξάνει την παρεμβατική του δύναμη ;
Αυτές οι τρείς οφειλόμενες παρεμβάσεις, λειτουργία δημόσιας διοίκησης, ασφάλεια των πολιτών και η έγκυρη ενημέρωση θα κρίνουν εν πολλοίς την τύχη της σημερινής κυβέρνησης, αλλά και την ποιότητα της δημοκρατίας μας.

Όλα τα άλλα, ο χιλιοπροδομένος λαός μας έχει αποδείξει ότι τα κατανοεί και τα υπομένει. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι προηγούμενες από εμάς γενεές έζησαν, υπερασπίστηκαν την πατρίδα μας και μεγαλούργησαν τρώγοντας λαχανοβλάσταρα.

Πηγή : ienimerosi.gr
 3  13  0 
 
e more at: http://www.drachmi5.gr/politiki-apopseis/mipos-einai-kalytera-me-ti-drahmi#sthash.U9dR6O1D.dpuf

Ψεύτικα στοιχεία! Για την περικοπή Συντάξεων!!



Στρατούλης:

 Βαρύτατες οι

 καταγγελίες Ρωμανιά

 για τις περικοπές

 συντάξεων

Βαρύτατες πολιτικές ευθύνες καταλόγισε στις προηγούμενες κυβερνήσεις ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Δημήτρης Στρατούλης, με αφορμή τις καταγγελίες Ρωμανιά ότι οι περικοπές συντάξεων την προηγούμενη πενταετία έγιναν με λάθος στοιχεία.
Ο κ. Στρατούλης, έκανε λόγο για βαρύτατες πολιτικές ευθύνες και για σφαγιαστικά μέτρα, που πάρθηκαν με άλλοθι λάθος μελέτες, και τόνισε ότι θα ελεγχθούν και από τη Βουλή αλλά και από τη Δικαιοσύνη.
Σημειώνεται ότι ο γγ Κοινωνικής Ασφάλισης υποστήριξε ότι στις αναλογιστικές μελέτες που πήρε στα χέρια του για την οικονομική κατάσταση των ασφαλιστικών ταμείων δεν είχε υπολογιστεί η περιουσία των ταμείων, ούτε οι αποδόσεις της και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
«Εμείς θα κάνουμε όποιους ελέγχους χρειαστεί για τη λεηλασία των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων. Το ζήτημα είναι πρωτίστως πολιτικό, γιατί οι προηγούμενες κυβερνήσεις χρησιμοποιούσαν ως άλλοθι, και με επιστημονικό περιτύλιγμα, λάθος μελέτες με λάθος στοιχεία, για να δικαιολογήσουν τα σφαγιαστικά μέτρα που πήραν. Οι πολιτικές ευθύνες είναι βαρύτατες, τις καταλογίζουμε και δεν αποκλείουμε τίποτα. Ούτε για ελέγχους από τη Βουλή ούτε από τη δικαιοσύνη» τόνισε ο κ. Στρατούλης.