Άσσαντ: Ο Συριακός λαός θα αποφασίσει πότε θα φύγω

Πρόεδρος Άσσαντ: »Ετοίμαζα τις αποσκευές μου να φύγω… αλλά τώρα εντάξει θα κάτσω , ε;»

Πρόεδρος Άσσαντ1
Πρόεδρος Άσσαντ2
Τα αποσπάσματα που μόλις προδημοσίευσε η Συριακή Αραβική Προεδρία από τη συνέντευξη του Μπασάρ Αλ Άσσαντ στο 2ο κρατικό ολλανδικό κανάλι, είναι ενδεικτικά της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα, παρά τον οργανωμένο πόλεμο των διεθνών συνωμοτών εναντίον του κοσμικού και ανεξάρτητου κράτους της Μέσης Ανατολής.
Δημ : Αν και είναι οι ΗΠΑ που διεθνώς έλεγαν ότι ο πρόεδρος Άσαντ πρέπει να φύγει, χθες ο Κέρρυ είπε ότι »εντάξει δεν χρειάζεται να φύγει αμέσως, δεν είναι απαραίτητο να γίνει η αλλαγή του καθεστώτος αμέσως ». Ακόμη και οι Γάλλοι τώρα λένε ότι ο Πρόεδρος είναι μέρος της λύσης.
Πρόεδρος Άσσαντ:
Ευχαριστώ που το είπαν… Ετοίμαζα τα πράγματά μου… τις αποσκευές μου για να φύγω….Τώρα οπότε εντάξει θα κάτσω ε;;;; …… (γέλια).
Αυτό μου το έλεγαν 4 χρόνια τώρα, άλλαξε κάτι ; Τίποτα δεν άλλαξε.
Εδώ είναι Συρία. Είτε είναι ο Ομπάμα είτε είναι οι ΗΠΑ είτε είναι η Ευρώπη ή οποιαδήποτε άλλη χώρα δεν μας νοιάζει καθόλου. Όσο οι Σύριοι θα θέλουν αυτόν τον Πρόεδρο ή κάποιον άλλον Πρόεδρο να είναι στην εξουσία αυτός ο Πρόεδρος θα βρίσκεται στη θέση του.
Το να πουν θα φύγει τώρα ή θα φύγει στα 6 χρόνια δεν είναι δική τους δουλειά. Πολύ απλά.
Video Player
Δημ.: Εκατοντάδες που θέλουν να γίνουν τζιχαντιστές έρχονται εδώ στη Συρία. Tι ψάχνουν στη Συρία;
Πρόεδρος Άσσαντ:
Η πιο σημαντική ερώτηση είναι »γιατί τους έχετε εσείς στην Ευρώπη αυτούς; ».
Το να έρθουν, είναι φυσικό όταν η Συρία γίνεται με τον πόλεμο ένα πεδίο τρομοκρατίας. Η Ευρώπη, η Τουρκία και η Σ. Αραβία υποστήριζαν τους τρομοκράτες με διάφορους τρόπους. Είναι πολύ φυσικό να προσελκύονται.
Αλλά η ερώτηση είναι »γιατί τους είχατε εσείς στην Ευρώπη; πως και είχατε εσείς στην Ευρώπη τους τρομοκράτες!.
Video Player
Δημ.: Οι Oλλανδοί επίσης λένε ότι αν θα έπρεπε να υπάρχει μια ειρήνη εφικτή για τη Συρία τότε αυτή θα πρέπει να γίνει χωρίς εσάς. Μπορεί να υπάρξει μια μεταβατική περίοδος αλλά στο τέλος η ειρήνη μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο χωρίς εσάς. Τι θα λέγατε εσείς σε αυτούς;…
Πρόεδρος Άσσαντ:
Αν εσείς ως Oλλανδός πολίτης δεχτείτε ότι κάποιος από τη Συρία θα σας πει ποιός θα πρέπει να είναι ο Πρωθυπουργός σας τότε κι εγώ θα το δεχόμουν.
Αλλά εσείς δεν το δέχεσθε γιατί διατείνεσθε πως είστε μια κυρίαρχη χώρα. Το αν κάποιος είναι καλός ή κακός πρόεδρος δεν είναι ευρωπαικό ζήτημα, είναι συριακό ζήτημα. Οι Ευρωπαίοι δεν έχουν καμιά δουλειά και γι αυτό δεν τους απαντάμε…
Δημ.: Σωστά.
Πρόεδρος Άσσαντ: Είναι καθαρά συριακό ζήτημα και οι Σύριοι θα αποφανθούν αν κάποιος πρέπει να μείνει ή όχι.
Αν ο συριακός λαός δεν θέλει να παραμείνω φεύγω αμέσως και σήμερα! 17.12.15
Video Player
dimpenews
http://hellasforce.com/

Μαλλιά - κουβάρια στο ΣΥΡΙΖΑ

 Μετά την υποχώρηση για το

«παράλληλο πρόγραμμα»


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015
Μαλλιά - κουβάρια στο ΣΥΡΙΖΑ μετά την υποχώρηση για το «παράλληλο πρόγραμμα»
Στα «κάγκελα» αρκετοί βουλευτές της συμπολίτευσης μετά το νέο ρεζιλίκι του Μαξίμου - Βαριές κατηγορίες προς την ομάδα διαπραγμάτευσης - Όλοι πλέον κάνουν λόγο για «τσάμπα μάγκες»
Σοβαρή εσωκομματική κρίση έχει προκαλέσει στο ΣΥΡΙΖΑ η άτακτη υποχώρηση της κυβέρνησης στους νέους εκβιασμούς των δανειστών που είχε σαν αποτέλεσμα τη ντροπιαστική απόσυρση του νομοσχεδίου με το οποίο υλοποιούνταν μέρος του «παράλληλου προγράμματος», που ήταν η προεκλογική σημαία του κόμματος.
«Άμα δεν είχατε τα κότσια, τότε γιατί πουλήσατε τσαμπουκάδες και μετά εξευτελιστήκατε;», είναι η συνισταμένη των έντονων αντιδράσεων που τείνουν να λάβουν τη μορφή χιονοστιβάδας και μάλιστα ανεξέλεγκτης, αφού αρκετοί βουλευτές κατηγορούν τόσο το οικονομικό επιτελείο, όσο και την ομάδα διαπραγμάτευσης του Μαξίμου για «τσάμπα μάγκες»!
Οι κυριότερες αντιδράσεις προέρχονται, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, τόσο από βουλευτές, όσο και από στελέχη συνδικαλιστικά και κομματικά.
Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη, ότι αυτό το νομοσχέδιο το είχε χρησιμοποιήσει το Μαξίμου προκειμένου να κάνει «μασάζ» στους βουλευτές ενόψει των κρίσιμων ψηφοφοριών που ακολουθούν από Γενάρη, για ασφαλιστικό, αγρότες, φορολογικά, τότε εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα ότι η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και ο κομματικός κορμός, ξαναγίνεται ένα καζάνι που βράζει με όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά!
Να προσθέσουμε εδώ, πως αυτό το νομοσχέδιο το είχε «πουλήσει» ο Αλ. Τσίπρας στους βουλευτές του με τους οποίους συναντήθηκε τις προηγούμενες μέρες προκειμένου να τονώσει το ηθικό τους και να προλάβει τυχόν εκπλήξεις στην ψηφοφορία για τα προαπαιτούμενα…
Η ισχυρότερη αυτή τη στιγμή εσωκομματική συνιστώσα, η τάση των «53» έχει –όπως μαθαίνουμε- ανέβει στα κάγκελα, πολύ περισσότερο που την προηγουμένη της άτακτης κυβερνητικής υποχώρησης σε εκδήλωση που πραγματοποίησε πρόβαλλε το «παράλληλο πρόγραμμα» σαν…. μέγιστο επίτευγμα της κυβέρνησης, επίλεκτο στέλεχος της οποία είναι ο εκ των ηγετών της, Ευκλ. Τσακαλώτος!
Ενώ μόλις ελάχιστες ώρες πριν τον εξευτελισμό ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης με συνέντευξή του (στον κομματικό ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο») εκθείαζε κι αυτός το «παράλληλο»!
Οι παρενέργειες στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ αναμένονται σοβαρότατες.
Και δέκτες οργής έχουν γίνει τόσο η εκπρόσωπος της κυβέρνησης Όλγα Γεροβασίλη, όσο κι ο Ν. Παππάς και αυτό το κλίμα το μετέφεραν στον Αλ. Τσίπρα, στις Βρυξέλλες…
Η συνοχή της κυβέρνησης έχει αρχίσει πλέον να κλονίζεται σε τέτοιο βαθμό που η εσωστρέφεια τείνει να γίνει μη αναστρέψιμη με απρόβλεπτες συνέπειες για τις επόμενες ψηφοφορίες.
Η υποχωρητικότητα της κυβέρνησης έχει πλέον εξοργίσει ακόμα και τους σκληροπυρηνικούς του ΣΥΡΙΖΑ...
http://www.newsbomb.gr/

Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/political-parties/story/652679/mallia-koyvaria-sto-syriza-meta-tin-ypoxorisi-gia-to-parallilo-programma#ixzz3ueR4q513

Ρωσία:"Θα προελάσουμε από την Μεσόγειο μέχρι τις ακτές του Ευφράτη στο Ιράκ"!

Ο Σ.ΣΟΪΓΚΟΥ ΠΡΟΔΙΕΓΡΑΨΕ ΕΝΟΠΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-18/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Γιάννη Πετρίδη
H Ρωσία, όπως όλα δείχνουν από την διαρκώς κλιμακούμενη ανάπτυξη δυνάμεων στην Συρία, αλλά και την προετοιμασία μετάβασης στρατευμάτων και στο Ιράκ, όπως και την πρόκσληση σε συμμαχικές δυνάμεις της του συμφώνου CSTO, πλέον σχεδιάζει την επέκταση των επιχειρήσεων και την απόκτηση ελέγχου από τις ακτές της Μεσογείου μέχρι και τον Ευφράτη ποταμό!
Στον Ευφράτη ποταμό βασικός στόχος, θεωρεί η Αγκυρα ότι είναι η συριακή πόλη υψίστης στρατηγικής σημασίας Cerablus.
Σημειωτέον ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός Αχμέτ Νταβούτολγου διαμήνυσε ότι η Τουρκία δεν θα επιτρέψει κανένα να μπει στην Cerablus πλην του λεγόμενου Ελεύθερου Συριακού Στρατού και αυτό είναι κόκκινη γραμμή για την Τουρκία.  
 
Πριν λίγο ο ίδιος ο υπουργός Άμυνας της Ρωσίας Σεργκέι Σοιγκού, ανακοίνωσε ότι η Ρωσία θα προχωρήσει σε συνεργασία με τον συριακό Στρατό και τους άλλους συμμάχους στην εκκαθάριση ότων των ισλαμιστών από τις ακτές της Μεσογείου μέχρι τον Ευφράτη ποταμό.
 
Τις προθέσεις αυτές επιβεβαίωσε στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIB ο πρόεδρος της Επιτροπής Άμυνας της Δούμας, Vladimir Komoyedov.  
 
Σύμφωνα με τον Ρώσο υπουργό Άμυνας, σε πρώτη φάση θα πρέπει να γίνει ένα ολοκληρωτικό ξεκαθάρισμα μέχρι τον Ευφράτη ποταμό και στην συνέχεια θα επιδιωχτεί η επαφή με τις κουρδικές δυνάμεις και  με τα σύνορα του Ιράκ και η συνεργασία με τις ιρακινές δυνάμεις στον πόλεμο κατά των ισλαμιστών και των συνεργατών τους.    
 
Ο στόχος είναι στην αρχή να καταληφθεί όλη η περιοχή πέριξ της πόλης του Χαλεπιού και στην συνέχεια να προωθηθούν οι ρωσικές δυνάμεις στον δρόμο 90 χιλιομέτρων από το Χαλέπι μέχρι την πόλη του Cerablus που είναι υπό την κατοχή των ισλαμιστών στα σύνορα με την Τουρκία.  
 
Πολλοί Τούρκοι αναλυτές διαγράφεται ξεκάθαρα ένα μέτωπο πολύ πιθανής χερσαίας σύγκρουσης μεταξύ των ρωσικών δυνάμεων και της Τουρκίας.
 
Η Ρωσία δεν θα προχωρήσούσε σε όλες αυτές τις ενέργειες χωρίς να ενισχύσει τις δυνάμεις της: Περίπου 2.000 Ρώσοι αναμένεται να αφιχθούν τις επόμενες 20  ημέρρς στην Συρία και άλλα 50-70 μαχητικά εκ των οποίων τα περισσότερα θα είναι κρούσης στόχων εδάφους θα αναπτυχθούν στην περιοχή...
Την ίδια ώρα έκπληξη και ανησυχία προκαλεί στην Άγκυρα η είδηση ότι ο αρχηγός των Ιρανών Φρουρών της Επανάστασης και της Ταξιαρχίας της Ιερουσαλήμ, αντιστράτηγος Kasım Süleyman, βρέθηκε στην Μόσχα που είχε μυστικές συνομιλίες με τον ίδιο τον Ρώσο πρόεδρο Βλαδιμήρ Πούτιν.
Αυτό γιατί την προηγούμενη φορά που ο Ιρανός διοικητής των Quds είχε βρεθεί στη Μόσχα και είχε συναντηθεί με τον Ρώσο πρόεδρο ήταν στις αρχές Αυγούστου λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η ρωσική επέμβαση στη Συρία.
Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ που επικαλούνται το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Fars, το δεξί χέρι του θρησκευτικού ηγέτη του Ιράν Αγιατολάχ Αλι Χαμενεΐ, ο αντιστράτηγος Kasım Süleyman ήταν στην Μόσχα και είχε επαφές υψηλού επιπέδου με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαδιμήρ Πούτιν και με ανώτατους επιτελείς του ρωσικού Γενικού Επιτελείου.
Ο Ιρανός αντιστράτηγος έμεινε τρεις ημέρες στην Μόσχα και όπως υποστηρίζουν οι Τούρκοι το θέμα των συζητήσεων του με την ρωσική πολιτική και στρατιωτική ηγεσία ήταν ο πόλεμος στην Συρία και οι τελευταίες εξελίξεις με την ολοένα και μεγαλύτερη εμπλοκή της Ρωσίας, αλλά και του Ιράν.
Ο Ιρανός αντιστράτηγος εκτός των άλλων είδε και τον υφυπουργό Εξωτερικών της Ρωσίας, τον Sergey Ryabkov, με τον οποίο συζήτησαν όπως αναφέρεται την άμεση πολιτική συνεργασία των δυο χωρών.
Σύμφωνα με αναλυτές η παρουσία του Ιρανού στρατηγού σε συνδυασμό με τα σχέδια της Μόσχας για δυναμική επέμβαση στη βόρεια Συρία προς εκδίωξη και καταστροφή της ISIS σχετίζονται άμεσα.
 
Δείτε νέες φωτογραφίες από το "Moskva" έξω από τη Λαττάκεια και τους S-400
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
Embedded image permalink
 
 
 
Embedded image permalink
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
 
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151217/defencenet/%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%

Ο πρωθυπουργός είναι ήδη έκπτωτος

 Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να τον ανακαλέσει αυτή τη στιγμή στη χώρα - Αυτή η κυβέρνηση θα πρέπει απόψε κιόλας να ανατραπεί

Μετά και από τη σημερινή εξέλιξη, κανείς πλέον δε δικαιούται να σιωπά. Η κυβέρνηση επί της ουσίας έχει ήδη καταρρεύσει… Ο πρωθυπουργός αντικειμενικά θεωρείται έκπτωτος… Τα πολιτικά κόμματα οφείλουν να αναλάβουν στο ακέραιο τις ευθύνες που τους αναλογούν...


Η άρον – άρον απόσυρση του φιάσκου του «παράλληλου προγράμματος» μετ΄από απαίτηση των δανειστών, αποδεικνύει ότι η χώρα και τυπικά δεν κυβερνάται. Το κυβερνητικό τσίρκο ταπεινώνεται απροκάλυπτα, και την ίδια στιγμή ο πρωθυπουργός – επί της ουσίας έκπτωτος – βρίσκεται σε μίνι συνάντηση κορυφής για να συζητήσει ΤΙ και ΜΕ ΠΟΙΟΝ???

Το ανησυχητικό είναι ότι την ίδια στιγμή στο παρασκήνιο της συνόδου, συναντιέται με τον Νταβούτογλου δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι: «Έχουμε μια πολύ γεμάτη ατζέντα για συζήτηση, όσον αφορά τις διμερείς μας σχέσεις, τον ευρύτερο διάλογό μας στη βάση του διεθνούς δικαίου. Μια ατζέντα που είναι ακόμα πιο σημαντική δεδομένης της αυξανόμενης αστάθειας στην περιοχή μας».

Ποια ατζέντα μπορεί να έχει πραγματικά αυτός ο πρωθυπουργός που είναι εν αγνοία του Ελληνικού λαού, και με δεδομένα, όχι μονάχα το εθνικό φιάσκο κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία, αλλά με δεδομένη επίσης την πράξη μειοδοσίας σύμφωνα με την οποία - και στη βάση συγκεκριμένων απαιτήσεων ξένων κέντρων - δε διστάζει να προχωρήσει στην... 
εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας με το πρόσχημα της ευρωαστευνόμευσης από τον καρκίνο της λαθρομετανάστευσης.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μετά και από αυτή την εξέλιξη, έχει την υποχρέωση να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να συγκαλέσει έκτακτα σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, ανακαλώντας ουσιαστικά στη χώρα τον έκπτωτο πρωθυπουργό, και να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στο λαό και στη χώρα.

Θεωρούμε ότι στη βάση της διαπιστωμένης ανεπάρκειας, και της εθελοδουλίας του πολιτικού συστήματος, οι πολίτες έχουν υποχρέωση να αναλάβουν πρωτοβουλία καθοριστική για την τύχη και το μέλλον της χώρας.

Κάθε λεπτό παραμονής αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία, με δεδομένη και την παντελή απώλεια και του τελευταίου ίχνους του όποιου κύρους μπορεί να διέθετε, ισοδυναμεί με διαδρομή σε βέβαιη εθνική τραγωδία.

Η διαδικασία ανατροπής αυτής της κυβέρνησης πρέπει να ξεκινήσει τώρα… σήμερα… την αποψινή νύχτα.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κοιμάται ήσυχος μπροστά σε τέτοιες τραγικές εξελίξεις.

"Μην εκχωρήσετε κυριαρχικά δικαιώματα θα έχουμε περιπέτειες"

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015

Δυστυχώς η αδυναμία διαχείρισης του προβλήματος των μεταναστών από τη κυβέρνηση, που επιτείνεται από τις ιδεοληψίες της και τον διεθνή απομονωτισμό που έχει οδηγηθεί, βάζει τη χώρα σε μεγάλες περιπέτειες...

Image


Γράφει ο
ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΕΝΕΚΟΣ
Υποναύαρχος ε.α


Προτείναμε πολλούς μήνες πριν, να ζητήσουμε τη συνδρομή της ΕΕ και του ΝΑΤΟ για τον έλεγχο των μεταναστευτικών ρευμάτων, ακολουθώντας το πρότυπο συνεργασίας που είχε αναπτυχθεί στους Ολυμπιακούς αγώνες, με συγκεκριμένο χρόνο ισχύος, συγκεκριμένο "mandate" και συγκεκριμένο έργο. Δεν εισακουσθήκαμε από τη κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι...
είχαμε υποβάλει επίσημα και τεκμηριωμένα τις προτάσεις μας.

Η αδυναμία της να σκεφθεί προληπτικά και να δράσει έγκαιρα, επιφέρει τεράστιους κινδύνους για τo “σκληρό πυρήνα” εθνικής κυριαρχίας πλέον.
Πρώτα απ΄ όλα, η μομφή για την αδυναμία ελέγχου του μεταναστευτικού ρεύματος επιρρίπτεται καθ ολοκληρία στη χώρας μας και μάλιστα με την απαξιωτική μομφή ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα σύνορά μας και γι αυτό κινδυνεύει η Ευρώπη. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την ευνουχιστική λογική των Ευρωπαίων “συμμάχων” μας, θα πρέπει να μας επιβληθεί επιτακτικά, καθεστώς "περιορισμένης κυριαρχίας".

Οι μεθοδεύσεις που προωθούνται από την ΕΕ για τον έλεγχο των “όψιμων” Ευρωπαϊκών συνόρων, επιδιώκουν τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της FRONTEX, όχι μόνο στο επιχειρησιακό επίπεδο, αλλά και το διοικητικό, ανεξαρτητοποιώντας την από τον έλεγχο και την βούληση της χώρας μας. Στην ουσία ακυρώνουν το πρώτο κριτήριο της εθνικής κυριαρχίας, που είναι η εδαφική κυριαρχία και έλεγχος.
Εάν οι συμφωνίες αυτές γίνουν αποδεκτές όπως προωθούνται, τότε θα είμαστε η πρώτη χώρα της Ευρώπης που εκχωρεί ( ή χάνει;) την εδαφική κυριαρχία της.
Πέραν τούτου, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη Τουρκία για να αμφισβητήσει τις περιοχές έρευνας και δάσωσης, όπως έχουν εγκαθιδρυθεί μέχρι σήμερα, καθώς και του FIR που συναρτάται με τον χώρο έρευνας και διάσωσης.

Το πιο επικίνδυνο είναι ότι θα δημιουργηθεί “de facto” ένα καθεστώς, που δεν θα μπορεί να αλλάξει μετά από τις ρυθμίσεις που προωθεί η ΕΕ. Κινδυνεύουμε να χάσουμε δηλαδή κάθε δυνατότητα να διεκδικήσουμε την αύξηση των χωρικών μας υδάτων (που σήμερα είναι 6 μίλια), όπως έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνούς δικαίου στη Θάλασσα.

Συνεπώς προτείνουμε στη κυβέρνηση:
1. Να μην αποδεχθούμε τις υπερεξουσίες της FRONTEX ή όπως αλλιώς την ονομάσουν. Το πλαίσιο επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι ανάλογο με αυτό του παρελθόντος.

2. Σε περίπτωση που επιδιωχθεί στις νέες ρυθμίσεις, να εγγραφούν έννοιες που αμφισβητούν την εθνική μας κυριαρχία ή ακυρώνουν το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών μας υδάτων, θα πρέπει να διατυπώσουμε ανυποχώρητα και με σαφήνεια, ότι διατηρούμε το δικαίωμα VETO και να αποσυρθεί η FRONTEX εάν το ζητήσουμε. Το ότι διατηρούμε το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών μας υδάτων, όποτε το αποφασίσουμε, σύμφωνα με το Διεθνές δίκαιο της Θάλασσας, θα πρέπει να μπει σε κάθε περίπτωση.

3. Να διατυπώσουμε με σαφήνεια ότι η χώρα δεν εκχωρεί την εθνική κυριαρχία και ότι η επιχείρηση αυτή είναι επιχείρηση συνδρομής υπό Ελληνικό έλεγχο, συγκεκριμένο επιχειρησιακό πλαίσιο και με συγκεκριμένο χρόνο δράσης, η επέκταση του οποίου θα αποφασίζεται και θα αιτείται από την ίδια τη χώρα μας.

4. Διερευνήστε ορθολογικά όλες τις δυνατότητες, τις προοπτικές και τους κινδύνους που υπάρχουν, για να εξισώσουμε τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 10 μίλια. Το νομικό πλαίσιο υπάρχει, το διεθνές περιβάλλον ποτέ δεν θα είναι πιο ευνοϊκό για κάτι τέτοιο και υπάρχει η απαίτηση ελέγχου των χωρικών μας υδάτων. Δεν αποκλείεται να βρούμε σημαντικούς υποστηρικτές στο διεθνές πεδίο!

Εάν δεν γίνουν όλα αυτά, κινδυνεύουμε να γίνουμε προτεκτοράτο, έχοντας απεμπολήσει κυριαρχικά δικαιώματα και δικαιώματα που απορρέουν από το διεθνές δίκαιο.
Και θυμίζω στη κυβέρνηση ότι οφείλει σεβασμό στους ήρωες Έλληνες πιλότους και ναύτες που άφησαν τη τελευταία πνοή τους μέσα στα νερά του Αιγαίου, για να διαφυλάξουν αυτά τα κυριαρχικά δικαιώματα, που ανεύθυνα ετοιμάζεται σήμερα να εκχωρήσει! 


ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ, ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ

ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015
E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_daneia_euro
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ*
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ψήφισε το νομοσχέδιο για το «άνοιγμα της αγοράς κόκκινων δανείων”, δηλαδή την δυνατότητα τα τραπεζικά ιδρύματα της χώρας να πωλούν σε τρίτους (στα επονομαζόμενα distress funds) δάνεια που εμφανίζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών. Σε πρώτη φάση το νομοσχέδιο προβλέπει την δυνατότητα οι τράπεζες να πωλούν καθυστερημένα επιχειρηματικά δάνεια μεγάλων επιχειρήσεων (τζίρος επιχείρησης άνω των 50 εκατ ευρώ ή πάνω από 250 εργαζόμενοι στον όμιλο) καθώς και στεγαστικά η καταναλωτικά δάνεια τα οποία δεν έχουν υποθήκη Α’ κατοικία. Εκτιμάται ότι αφορά κατ αρχή 100 περίπου μεγάλες υπερχρεωμένες εταιρίες, σχεδόν 7 δις ευρώ καθυστερημένα στεγαστικά δάνεια για Β’ η εξοχική κατοικία, καθώς και την πλειοψηφία των καταναλωτικών δανείων (από τα 24 δις ευρώ μόνο τα 3 δις έχουν υποθήκη ακίνητο και εξαιρούνται). Μετά τις 15 Φεβρουαρίου 2016, θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα επιχειρηματικά δάνεια που σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΕΒΕΑ αφορούν 120.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις με καθυστερούμενα δάνεια. Σημειωτέον ότι η πώληση δανείου δεν αφορά μόνο το καθυστερημένο δάνειο αλλά συμπαρασύρει και τις ενήμερες οφειλές του δανειολήπτη!!
Η κριτική που έχει γίνει μέχρι σήμερα στο εν λόγω νομοσχέδιο έχει επικεντρωθεί στην διάσταση: «θα έρθουν τα κοράκια να φάνε τα σπίτια του κόσμου». Αυτό πιθανά θα γίνει πραγματικότητα αργότερα όταν θα εντάσσονται και άλλες κατηγορίες δανειοληπτών, όμως άμεσα δεν είναι αυτή η κύρια πλευρά του. Τραπεζίτες και ξένοι τοκογλύφοι δεν θέλουν «να βάλουν χέρι» ΤΩΡΑ σε μια καταστραμμένη αγορά Α΄ κατοικίας. Εξάλλου η πρόσφατη τροποποίηση του νόμου «Κατσέλη» αδυνατίζει μεν εμφανώς την προστασία του δανειολήπτη με Α΄ κατοικία, αλλά θέτει και όρια που καλύπτουν ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ μεγάλες κοινωνικές κατηγορίες (πχ εισόδημα άγαμου € 8.180 ετησίως και αντικειμενική αξία ακινήτου € 120.000, ζευγάρι εισόδημα € 13.917 και αντικειμενική € 160.000, και για κάθε παιδί επιπλέον εισόδημα € 3.361 και επιπλέον αξία ακινήτου € 20.000). Δευτερευόντως έχει ασκηθεί κριτική στο νομοσχέδιο από μικροαστική οπτική που αναδεικνύει κυρίως τον κίνδυνο «αφελληνισμού» υπερχρεωμένων εταιρειών. Όμως το νομοσχέδιο για την πώληση κόκκινων δανείων αφορά πιο σύνθετες και βαθιές διαδικασίες με βασική συνισταμένη την ενίσχυση και αναδιάρθρωση του Ελληνικού Κεφαλαίου .
Α) Η άμεση ενίσχυση στο Κεφάλαιο. Μετά το σκάνδαλο της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών όπου το Ελληνικό Δημόσιο και ο πολίτης της χώρας πλήρωσαν 57 δις ευρώ (40 δις άμεση ζημιά και 17 δις αναβαλλόμενος φόρος) για να σωθούν οι τραπεζίτες, τώρα έρχεται ο δεύτερος γύρος ενίσχυσης των εγχώριων και ξένων κεφαλαιοκρατών μέσα από την διαδικασία των λεγόμενων distress funds. Αυτή τη φορά θα ενισχυθεί και θα αναδιαρθρωθεί μέρος του Παραγωγικού Κεφαλαίου. Πολλές από τις «υπερδανεισμένες» επιχειρήσεις μπορούν να επιβιώσουν με έναν συνδυασμό περικοπής δανείων και μερικής ενίσχυσης από παλιούς η νέους ιδιοκτήτες. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τα δάνεια των εταιριών θα αγορασθούν με έκπτωση -50% για τις βιώσιμες επιχειρήσεις μέχρι -90% για τα χαμηλής εισπραξιμότητας. Με αυτό τον τρόπο οι παλιοί ιδιοκτήτες μπορούν να επιτύχουν άνετα διαγραφές χρεών της τάξης περισσότερο του 50% και να συνεχίσουν να κατέχουν τις εταιρίες τους. Ακόμα δε χειρότερα πολλοί επιχειρηματίες που οι εταιρίες τους έχουν ουσιαστικά χρεοκοπήσει, οι ίδιοι όμως έχουν βγάλει τα λεφτά τους έξω ή τα έχουν κρύψει, θα φτιάξουν ένα νέο σχήμα (πιθανό μαζί με κάποιον ξένο επενδυτή) και θα ξαναγοράσουν την δική τους ή άλλη εταιρία από τα distress funds με λίγα χρέη. Αυτή η διαδικασία σε συνάρτηση με την δυνατότητα εξαγορών-συγχωνεύσεων, ενισχύει πολλές μερίδες του εγχώριου Κεφαλαίου με αποτέλεσμα φορείς από τον ΣΕΒ μέχρι εκπροσώπους μικρομεσαίων επιχειρήσεων (πχ ΕΒΕΑ, κλπ) να τοποθετούνται ευνοϊκά για το νομοσχέδιο.
Στο σημείο αυτό χρειάζονται 2 διευκρινήσεις. Η πρώτη διευκρίνιση αφορά την άποψη που διακινούν οι υπέρμαχοι του νομοσχεδίου, και συνοψίζεται στο ότι αυτή η διαδικασία προωθεί την ανάπτυξη γιατί θα πέσει φρέσκο χρήμα στην αγορά και οι τράπεζες θα αποκτήσουν ρευστότητα να χρηματοδοτήσουν την οικονομία . Η απλοϊκή αυτή προσέγγιση απέχει από την πραγματικότητα. Όλη αυτή η διαδικασία ενισχύει μεν μερίδες του Κεφαλαίου αλλά δεν συνεπάγεται αυτομάτως μία συνολική ανάκαμψη της οικονομίας (π.χ. σε περιόδους κρίσης η μείωση των δανείων μιας εταιρίας, είτε η εξαγορά από ένα νέο μέτοχο δεν συνεπάγεται νέες επενδύσεις, προσλήψεις εργαζομένων, ανοδικό κύκλο, κλπ). Επιπλέον είναι αμφίβολο αν οι ιδιωτικές τράπεζες θα αποκτήσουν ικανή ρευστότητα για νέες χρηματοδοτήσεις όταν καλύπτουν την υστέρηση των Καταθέσεων σε σχέση με τις Χορηγήσεις με ακριβά κεφάλαια της Κεντρικής τράπεζας (μέσω του ELA) ύψους 80 δις ευρώ.
Η δεύτερη διευκρίνηση αφορά το ερώτημα αν η πώληση με έκπτωση των δανείων συνεπάγεται ζημιές για τις Τράπεζες. Αυτό δεν ισχύει διότι οι τράπεζες θα πωλήσουν είτε δάνεια με χαμηλή εισπραξιμότητα, είτε δάνεια στα οποία έχουν ήδη καταλογίσει ζημιές (προβλέψεις δανείων), οπότε από την πώληση συνήθως θα προκύπτει κέρδος. Σε τελική ανάλυση ο λαός έχει πληρώσει με 57 δις ευρώ το τραπεζικό σύστημα μέχρι σήμερα και από αυτά τα χρήματα θα επιμεριστούν τα κέρδη σε Χρηματικό και Παραγωγικό Κεφάλαιο.
Β) Ενίσχυση- Συγκέντρωση του Κεφαλαίου. Η ανωτέρω διαδικασία αναδιάρθρωσης θα περιλάβει πολλές συγχωνεύσεις η εξαγορές επιχειρήσεων, ενώ το νομοσχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση με συνοπτικές διαδικασίες νέων διοικήσεων στις εταιρίες που θα ενταχθούν σε αυτές τις ρυθμίσεις. Οι πιο δυναμικές επιχειρήσεις θα αποκτούν μέσω των distress funds είτε άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις είτε τα περιουσιακά τους στοιχεία. Θα επεμβαίνουν στον ανταγωνισμό, και θα εκκαθαρίζονται οι πιο αδύναμες. Θα υπάρξουν και μεγάλες επιχειρήσεις που θα εκκαθαριστούν στην αρχή αλλά οι μικρομεσαίες θα πληρώσουν αναλογικά μεγαλύτερο τίμημα στην δεύτερη φάση μετά το 2016. Πάντως δεν είναι τυχαίο ότι αρχικά το νομοσχέδιο αφορά επιχειρήσεις με μεγάλο μερίδιο αγοράς. Πρόκειται για μια ακόμη επιβεβαίωση της μαρξιστικής άποψης περί συγκέντρωσης –συγκεντροποίησης του Κεφαλαίου σαν απάντηση στη οικονομική κρίση
Γ) Ο ξένος παράγοντας. Οι μεγάλοι παίκτες που θα συμμετάσχουν στην διαδικασία θα επιδιώξουν να έχουν σχέση με τραπεζικά ιδρύματα γιατί αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να υπάρξει εσωτερική πληροφόρηση αλλά και συνεννόηση στην πώληση δανείων. Αν ληφθεί υπόψη ότι οι τράπεζες ελέγχονται σχεδόν πλήρως από ξένα κεφάλαια, και το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει αδυναμία νέων χρηματοδοτήσεων, γίνεται φανερό ότι τα ξένα Κεφάλαια αποκτούν ακόμα ένα εργαλείο διείσδυσης και ελέγχου της χώρας. Επιπλέον δεν μπορεί να παραγνωριστεί ότι το ΤΧΣ που ελέγχεται από τους ξένους δανειστές, αναβαθμίζει θεαματικά την εμπλοκή του στην Διοίκηση των Τραπεζών και των δανείων. Είναι βέβαιο ότι κλάδοι της Ελληνικής οικονομίας που έχουν δυναμική αλλά και Χρέη θα αποτελέσουν στόχο ελέγχου από ξένα Κεφάλαια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τομέας του Τουρισμού, των Τροφίμων κλπ Αυτή η διάσταση είναι βέβαιο ότι αντικατοπτρίζει τους φόβους μερίδων του ελληνικού Κεφαλαίου για αυτό και παρατηρούμε ότι όψεις της έχουν υιοθετηθεί από αστικά κόμματα και οικονομικούς αναλυτές. Όμως δεν αντανακλά την προσέγγιση των δυναμικότερων μερίδων του Ελληνικού κεφαλαίου, οι οποίες εκτός από απειλές βλέπουν και ευκαιρίες, πόσο μάλλον όταν το σύνολο των Ελλήνων επιχειρηματιών έχει αποδεχθεί το τίμημα της ετεροβαρούς συνεργασίας με το Ευρωπαϊκό Κεφάλαιο
Δ) Κερδοσκοπική Διάσταση. Με βάση το νέο νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα σε εταιρίες με κεφάλαιο μόλις € 100.000, να αγοράζουν και να πωλούν δάνεια εκατομμυρίων. Οι φορείς της αγοράς εκτιμούν ότι το άμεσο περιθώριο κέρδους αυτών των εταιρειών θα κυμαίνεται τουλάχιστον σε 10-12% επί της αρχικής αξίας κάθε δανείου. Αν ληφθεί υπόψη ότι τα συνολικά καθυστερημένα δάνεια ανέρχονται σε 110 δις ευρώ και από αυτά μόνο 20 δις μπορούν να εξαιρεθούν λόγω άμεσης σχέσης με Α κατοικία , απομένει ένα ικανοποιητικό ποσό 90 δις ευρώ προς διαχείριση, που μπορεί να αποδώσει σημαντικά κέρδη. (π.χ. μόνο το 1/3 να αναληφθεί από distress funds μεταφράζεται σε άμεσα κέρδη τουλάχιστον 3 δις ευρώ). Όμως η εμπλοκή των distress funds δεν εξαντλείται στο άμεσο κέρδος από αγορά και πώληση δανείων. Τα έμμεσα κέρδη για το Κεφάλαιο πιθανότατα θα είναι πολλαπλάσια. Εγχώριες εταιρίες οι οποίες έχουν αξία αλλά λόγω της οικονομικής συγκυρίας εμφανίζουν καθυστερήσεις δανείων, μπορούν άνετα να αποτελέσουν στόχο άλλων εταιρειών και να παραχθούν έμμεσα υπεραξίες. Λαμβάνοντας δε και την εμπειρία του παρελθόντος, το πιο πιθανό είναι οι δημιουργούμενες υπεραξίες από τις αγοροπωλησίες δανείων να καταλήγουν σε χώρες με χαμηλό συντελεστή φορολογίας
Ε) Η «γκρίζα» διάσταση . Μέσω της διαδικασίας των distress funds δημιουργείται ένα «παράλληλο τραπεζικό σύστημα» , το οποίο θα λειτουργεί μέσα σε ένα «γκρίζο» και πιο αδιαφανές περιβάλλον (υπάρχει μέχρι και πρόβλεψη απευθείας χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από fund). Τώρα οι τραπεζίτες μπορούν να μεταβιβάσουν δάνεια, απαλλασσόμενοι των ευθυνών τους για τις αμαρτίες του παρελθόντος (π.χ. θαλασσοδάνεια που ενέκριναν για τα οποία μπορούν να ζητηθούν ευθύνες. Το ίδιο φυσικά μπορεί να συμβεί με τους παλιούς ιδιοκτήτες των εταιριών που χρεοκόπησαν, οι οποίοι πολλές φορές έχουν οικονομικές και ποινικές ευθύνες. Επίσης είναι γνωστό ότι τα επιχειρηματικά δάνεια σχεδόν πάντοτε συνοδεύονται και από προσωπική εγγύηση του επιχειρηματία. Τώρα υπάρχει μια διαδικασία ο επιχειρηματίας να απαλλαγεί πιο εύκολα από επισφαλή δάνεια που απειλούν την ατομική του περιουσία. Πχ . Ο «ανοικτοχέρης» τραπεζίτης που δάνεισε το «λαμόγιο» χωρίς εμπράγματες εξασφαλίσεις, μπορεί να πωλήσει χωρίς συνέπειες το καθυστερημένο και μη εισπράξιμο δάνειο με έκπτωση -90%, και καθαρίζουν όλοι με πληρωμή του 20% του αρχικού ποσού (10% το δάνειο + 10 % προμήθεια το fund).
Όπως προαναφέρθηκε τα distress funds είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχουν άμεση σχέση με τις τράπεζες. Επίσης ανεξάρτητα από την νομική μορφή, η λειτουργία τους θα προσομοιάζει με αυτό που στα χρηματοοικονομικά λέγεται SPV (Special Purpose vehicle) , δηλαδή «όχημα» με συγκεκριμένο σκοπό και περιορισμένη διάρκεια. Αφού αναδιαρθρώσουν τις επιχειρήσεις τα δάνεια των οποίων αγόρασαν, στην συνέχεια θα τα πουλήσουν πίσω είτε στις ίδιες τις τράπεζες που τα αγόρασαν αρχικά είτε στην δευτερογενή αγορά δανείων που θα έχει δημιουργηθεί. Αν σε αυτά τα πλαίσια προστεθούν οι τριγωνικές σχέσεις τραπεζικών στελεχών – funds – επιχειρηματιών, αναμένεται να λειτουργήσει ένα «χρηματοοικονομικό πλυντήριο» το οποίο θα αναμορφώσει τον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας χωρίς ιδιαίτερο έλεγχο από εποπτικούς μηχανισμούς.
ΣΤ) Ιδεολογική διάσταση. Το επίσημο τραπεζικό σύστημα έχει αποτύχει εντελώς τόσο με το να δανειοδοτεί χωρίς σύνεση στο παρελθόν όσο και στο να στηρίξει σήμερα την ανάκαμψη της «πραγματικής» οικονομίας παρά τις τεράστιες ενέσεις χρήματος. Το νεοφιλελεύθερο μοντέλο των ιδιωτικοποιήσεων και της απορρύθμισης που επιβλήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια είναι παντελώς ανεπαρκές για να χειριστεί καταστάσεις όπως η σημερινή κρίση. Ούτε θέλει ούτε μπορεί να χαράξει μια πολιτική στήριξης συγκεκριμένων κλάδων και εταιρειών ώστε λειτουργήσουν «αντικυκλικά» στην συνεχή μείωση της οικονομικής δραστηριότητας. Οι ιδιώτες τραπεζίτες δεν μπορούν να παίξουν το ρόλο του «συλλογικού καπιταλιστή». Ούτε επιθυμούν να ρισκάρουν σε εποχές οικονομικής συρρίκνωσης ούτε μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα συγκεντρωμένα επισφαλή δάνεια (πχ . δυσκολία συμφωνίας στην διαχείριση δανείου εταιρίας λόγω μεγαλύτερων εξασφαλίσεων μιας τράπεζας από άλλη, κλπ). Τέλος το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα είναι παντελώς χρεωκοπημένο και κέρδη μπορούν να πραγματοποιηθούν κυρίως από την επιθετική διαχείριση του χαρτοφυλακίου των κόκκινων δανείων , αλλά αυτό θα απαξίωνε ακόμη περισσότερο το ίδιο το τραπεζικό σύστημα στα μάτια του πολίτη.
Για το λόγο αυτό επιστρατεύεται ένα παράλληλο τραπεζικό κερδοσκοπικό σύστημα με την μορφή των funds που θα αναλάβουν με την πρωτοκαθεδρία των ξένων να ξεκαθαρίσουν το τοπίο και μετά να αποχωρήσουν παίρνοντας τα άμεσα και έμμεσα κέρδη από την εμπλοκή τους και αφήνοντας το επίσημο τραπεζικό σύστημα με λιγότερους «λεκέδες».    
Η συζήτηση των τελευταίων ημερών για το θέμα της εκχώρησης των κόκκινων δανείων διεξάγεται με ένα συνδυασμό υποκρισίας και αποσιωπήσεων. Απύθμενη υποκρισία από την Κυβέρνηση που μέσα σε 1 χρόνο νομιμοποίησε την παρουσία αυτών που θεωρούσε «γύπες των αγορών» . Υποκρισία και από την επίσημη αντιπολίτευση η οποία αναλώθηκε σε ανέξοδη κριτική και δεν τόλμησε να ψελλίσει ότι θα καταργήσει το νόμο. Υποκρισία και παραπληροφόρηση από τα «παπαγαλάκια της Αγοράς» , που προσπαθούν να εξωραΐσουν τον ρόλο των distress funds. Συγχρόνως όμως και επιλεκτικές αποσιωπήσεις. Σαφώς υποβαθμισμένες οι ευθύνες της Ε.Ε η οποία ενορχήστρωσε και πίεσε για την ψήφιση του νομοσχεδίου. Πλήρης αποσιώπηση του γεγονότος ότι ένα Τραπεζικό Σύστημα υπο ουσιαστικό Δημόσιο έλεγχο θα διαχειριζόταν πολύ αποτελεσματικότερα και φιλολαϊκότερα το πρόβλημα των κόκκινων δανείων. Τέλος δε υπάρχει και η ειρωνεία της Ιστορίας. Ένα από τα βασικά επιχειρήματα των φιλομνημονιακών ήταν ότι η έξοδος από το ευρώ εξυπηρετεί τους ξένους και όσους έχουν κρύψει χρήματα για να αγοράσουν φθηνά περιουσιακά στοιχεία. Ε! λοιπόν αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα distress funds, αλλά εντός Ευρώ.
*Ο Γιώργος Παυλόπουλος είναι Γενικός Σύμβουλος στην ΟΤΟΕ
http://www.iskra.gr/index.php

Η ΤΡΟΪΚΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ «ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ» ΕΚΤΕΛΕΙ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015
E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_greece_EU-flags
ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ ΤΟ Ν/Σ ΤΟΥ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ»-ΜΑΪΜΟΥ
Του ΝΑΣΟΥ ΧΑΤΖΗΤΣΑΚΟΥ
Ανικανότητα σε συνδυασμό με μια ακόμη απόδειξη της πλήρους υποταγής στην τρόικα «κρύβεται» πίσω από την άρον-άρον απόσυρση του πολυνομοσχεδίου με το, τάχα, «παράλληλο πρόγραμμα» που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛείχε καταθέσει. Οι τελευταίες ελπίδες όσων είχαν πιστέψει στα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» αυτών οι οποίοι έχουν τα ηνία της εξουσίας σήμερα, πέφτουν στα «Τάρταρα» μόλις 2,5 μήνες μετά τις τελευταίες εθνικές εκλογές.
Το νομοσχέδιο με τα «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», στο οποίο περιλαμβάνονταν, δήθεν, μέτρα κοινωνικής προστασίας για την ανακούφιση της ανθρωπιστικής κρίσης, αλλά και μια σειρά αντιδραστικών ρυθμίσεων (όπως της δια της πλαγίας οδού προώθησηςιδιωτικοποιήσεων στον τομέα της Υγείας), μια που (πολύ)διαφημίστηκε από τους κυβερνητικούς παράγοντες και μια που... αποσύρθηκε την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015.
Με βάση τις πληροφορίες, οι λόγοι της απόσυρσης του πολυνομοσχεδίου δεν ήταν οι αντιδράσεις των φιλο-μνημονιακών κομμάτων της Αντιπολίτευσης (ΝΔΠΑΣΟΚ και Ποταμιού) αλλά το «βέτο» που φέρεται να άσκησε η τρόικα. Οι δανειστές» «τράβηξαν το αυτί» στην κυβέρνηση και αυτή σε χρόνο «μηδέν»απέσυρε το σχέδιο νόμου.
Οι εκπρόσωποι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού, την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, αποχώρησαν από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου καταγγέλλονταςρουσφετολογικές διατάξεις και ελλειπή προετοιμασία. Ο λόγος, κατά τους εκπροσώπους τους, ήταν ηαπουσία έκθεσης κοστολόγησης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους καθώς και της Κεντρικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής.
Στη συνέχεια, με λίγες ώρες καθυστέρηση, οι «τροϊκανοί» φέρονται να ζήτησαν την «εδώ και τώρα»απόσυρση του. Eιδάλλως θα αρνούνταν την καταβολή της υποδόσης του 1 δισ. ευρώ.
Αμέσως μετά, η διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής η οποία συνεδρίασε εκτάκτως αποφάσισε να σταματήσει η συζήτηση, και να μην οδηγηθεί προς ψήφιση, το νομοσχέδιο με το, δήθεν, «παράλληλο πρόγραμμα» αλλά και τις αντιδραστικές, και εν τέλει, σε βάρος σημαντικών ομάδων του πληθυσμού, ρυθμίσεις.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για αναστολή κάθε συζήτησης επί του συγκεκριμένου ν/σ τουλάχιστον μέχρι τις 7 Ιανουαρίου του 2016. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει ότι δεν θα υπάρξει καινέα μετάθεση και, ενδεχομένως, οριστική απόσυρση του πολυνομοσχεδίου.
Από την πλευρά του Μεγάρου Μαξίμου η κριτική στράφηκε κατά των κομμάτων της Αντιπολίτευσης. «Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι χωρίς προσχήματα διεκδικούν τον ρόλο της “τρόικας εσωτερικού” και πως αρνούνται να συζητήσουν οτιδήποτε άλλο πέρα από μνημόνια και μέτρα λιτότητας» ήταν το σχόλιο κύκλων του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος προκαλώντας εύλογα ερωτήματα.
Τελικά τι... έφταιξε και ένα νομοσχέδιο με μέτρα ήσσονος σημασίας, μάλιστα, για τη μεγάλη πλειονότητα των πολιτών αποσύρθηκε αφού προηγουμένως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε προσπαθήσει να το παρουσιάσει σαν ένα... «παράλληλο αντίδοτο» στο «δηλητηριώδες» 3ο μνημόνιο το οποίο οι βουλευτές τους, μαζί με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι, είχαν ψηφίσει στα μέσα του περασμένου Αυγούστου;
Οι απαντήσεις είναι βέβαιο ότι θα δοθούν μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα, αλλά μέχρι τότε ένα είναι βέβαιο: ότι ούτε καν κομμένες στα δύο «ασπιρίνες» δεν πρόκειται να λάβει ο ελληνικός λαός από μια κυβέρνηση η οποία – εντελώς ξεδιάντροπα, πολιτικά – συνεχίζει να υποστηρίζει ότι έχει «αριστερό κορμό», ενώ την ίδια στιγμή τα μοναδικά πολυνομοσχέδια που περνά από τη Βουλή μεδιαδικασίεςεξπρές», εμμένοντας στην αντιδημοκρατική τακτική των Γ. ΠαπανδρέουΛ. Παπαδήμουκαι Α. Σαμαρά, μεταξύ άλλων ήδη προωθούν τους πλειστηριασμούς πρώτων κατοικιών, την καταστροφή του εναπομείναντος Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης, την αύξηση της ήδη ασφυκτικήςφορολόγησης και, εν τέλει, το διαρκές «κούρεμα» των κοινωνικών δικαιωμάτων και την περαιτέρωσυρρίκνωση της οικονομίας.
Μέχρι τότε, σας παραπέμπουμε στο σχόλιο της ΛΑ.Ε.:
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ “ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ” ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΟ Ν/Σ ΜΕ ΤΟ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά γελοιοποιήθηκε μέχρι εξευτελισμού, αφού, άρον – άρον, απέσυρε για τον καινούργιο χρόνο…, με εντολή της τρόικας, ακόμα και αυτό το επικοινωνιακό, πρόχειρο, ανούσιο και με αρκετές αντιδραστικές ρυθμίσεις νομοσχέδιο που είχε καταθέσει και το είχε διαφημίσει ως “παράλληλο”, τάχα, πρόγραμμα.
Η χώρα έχει εξελιχθεί σε ξεπουλημένο προτεκτοράτο, που διευθύνεται από μια κυβέρνηση πολιτικών «υπαλλήλων» της τρόικας.
Ανατροπή όσο το δυνατόν πιο γρήγορα!»

http://www.iskra.gr/index.php