ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ

ΕκτύπωσηE-mailPDF
18-11-2016 
Του ΚΩΣΤΑ ΣΠΕΤΣΕΡΗ  
Μερες που ειναι δεν ηξερα τι να πω και τι να γραψω.  
Την πασα μου την εδωσε ο Τσιπρας και η ξεφτυλισμενη "πρωτη φορα αριστερα του".  
Γιε μου τετοιες μερες του "73 εγω αποφασιζα τι πρεπει να κανω.  
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 1973.  
Κλειστηκα με ολους τους αλλους να υπερασπιστω
την Δημοκρατια,την Εθνικη Ανεξαρτησια,την Λαικη Κυριαρχια.
Την Πατριδα και τον Λαο της.  
Αμερικανοδουλοι φασιστες"υπερασπιζονταν"τον λαο μην χασει τα σπιτια του απο τους κομμουνιστες.  
Ειρωνεια,τους τα παιρνει" η πρωτη φορα αριστερα" του Τσιπρα και της παρεας του.  
Γιε μου τετοια μερα και τις επομενες δυο εβρεχε σφαιρες απο το Ακροπολ.  
Εβρεχε χαλαζι σφαιρες απο το ελικοπτερο.  
Απεναντι μου ειχα ταγματαρχη Ντερτιλη να ριχνει στο ψαχνο και τανκς.  
Ειχα ομως καθε πρωι ζεστο ψωμι απο φουρναρεους,σοκολατες,ζαμπον και διαφορα τυρια στα σαντουιτς.  
Μεγαλεια ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ για ενα επαρχιωτη φοιτητη της φτωχης αγροτιας.  
Γιε μου αυτοι οι επιμελως ατημελητοι κυβερνωντες αριστεροι ειναι
πολιτικοι απατεωνες.
Στην πλατη μου και χιλιαδων αλλων φτιαχνουν πολιτικη καρριερα,
οπως εφτιαξαν και οσοι εξαργυρωσαν το Πολυτεχνειο του "73.  
Ειναι δειλοι ,ανθρωπακια,αδειοι τενεκεδες, μονο για να κανουν θορυβο.  
Σκαντζοχοιροι μεσα σε αδειους τενεκεδες να διωχνουν αλεπουδες απο τα μποστανια του παππου σου.  
Μην τους φοβασαι εσυ και η γενια σου .  
Ξεσχιστε τους.  
Αθλιοι εραστες της εξουσιας και της ιδιοτελειας.  
Ακαπνοι ψευδοεπαναστατες των καιρων .  
Μπορειτε να τους ανατρεψετε.  
Μην τους ανεχεστε αλλο.  
ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ,  
ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΑ,  
ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ.  
Η νεολαια μπροστα και μεις πισω κουρασμενοι,ψιλοαπογοητευμενοι,προβληματισμενοι μα οχι ηττημενοι.  
Εχουμε δρομο,μα παντα το ταξειδι εχει την δικη του γαληνη και γοητεια.  
Παληκαρια της Αριστερας του αγωνα ώρα να τελειώνει το παιχνίδι ποιος ειναι πολιτικα σοφοτερος,αμολυντος,συνεπεστερος.  
Βουλιαζει η πατριδα και ο λαος της.  
Χαμογελο στα χειλη,αμοιβαια εμπιστοσυνη,ενα ποτηρι κρασι και ξανα μαζι στον αγωνα.  
Α, ρε Λαφαζανη σε ζηλευω.  
Η φωτογραφια σου σημερα στο διαδικτυο σε δειχνει 30 χρονων.
Σου παει και το αμπεχωνο.
Μαζεψε και τους αλλους χωρις πρωτοκαθεδρειες για να μην εισαι μονος στη φωτογραφια.  
Στα 65 μας ξανα μποτακια,αμπεχωνα,σκουφοι,ταγαρια και στους δρομους.   

   http://www.iskra.gr/index.php

Δεν υπάρχουν σχόλια: