Δίδακτρα στα Δημόσια: Φασιστική καρμανιόλα…

14-1-2016


Ξαπλώνονται, σαν επιδημία, τα κρούσματα της «Φαιάς Πανούκλας», στα πρόσωπα των γενιτσάρων με τα κόκκινα γιλέκα… 
Είχαμε, προ ημερών, το μοχθηρό κυνισμό του Νίκου Μανιού. Του «αριστερού» παράσιτου που χλεύασε, με ξετσιπωσιά ασυνήθιστη, τα θύματα της καταλήστευσης των συντάξεων… 
Ταυτόχρονα, ένας άλλος «αριστερός» καμποτίνος, ο Νάσος Αθανασίου, υμνούσε τους γενίτσαρους του νεοφιλελευθερισμού και της «εκσυγχρονιστικής» κακουργίας: Σημίτη και Γιαννίτση…

Τώρα, ένα άλλο παράσιτο του «αριστερού» κυβερνητικού βάλτου, ο βουλευτής Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, προτείνει δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία!!! 


Εδώ πλέον ο φασισμός των γενίτσαρων με τα κόκκινα γιλέκα απαστράπτει… 

Γιατί, είναι φασισμός να ζητάς δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία, σε μια εποχή ασύλληπτης, άγριας και πολύχρονης λεηλασίας του ελληνικού λαού… 

Σε μια εποχή που αυτή η ανηλεής καταλήστευση συνεχίζεται με «αριστερή» κυβέρνηση πιο μοχθηρά, και έχει πάρει μορφέςγενοκτονίας… 

Τι σημαίνει, λοιπόν, σε τέτοιες συνθήκες γενοκτονίας του ελληνικού λαού, η επιβολή διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία; 

Σημαίνει ότι βρισκόμαστε μπροστά στον πιο βάρβαρο και αποτρόπαιο ρατσιστικό δαρβινισμό: Στην ολοκληρωτική, δηλαδή, εξόντωση των παιδιών του κατώτερου Θεού, των φτωχών… 


Μια τέτοια πολιτική διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία, στις σημερινές συνθήκες της γενοκτονίας του ελληνικού λαού, αποτελεί τη μακάβρια εκείνη φασιστική «επιλογή των ειδών»: Μια επιλογή που ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ τα παιδιά των κατεστραμμένων και καταληστευμένων λαϊκών στρωμάτων από τη Μόρφωση και την Εκπαίδευση… 

Αυτό προτείνει το «αριστερό» αυτό παράσιτο, ο βουλευτής Τριανταφυλλίδης: Μια φασιστική καρμανιόλα για τους αδύναμους οικονομικά…

ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ


Ο γενίτσαρος του αγώνα μας Τριανταφυλλίδης που έγινε ο "Άδωνης" του ΣΥΡΙΖΑ τώρα προτείνει να μπούν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία


"ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ...ΠΟΥΛΗΜΑ" 
Είναι αυτός ο "αριστερός"  που  μόλις έκατσε  στα κόκκινα βελούδα  του κοινοβουλίου έλεγε  πως "...Οι πολίτες ζήτησαν με τη ψήφο τους μια αριστερή κυβέρνηση με καπιταλιστική ευφυΐα..." (βλ. εδώ)
Όχι δεν θα  υποκύψω στον πειρασμό να κάνω άλλα σχόλια,όχι γιατί δεν  θέλω αλλά   ήδη η πίεσή μου έχει πιάσει "κόκκινο", χρώμα  που δεν έχει καμία σχέση  με τις κατάμαυρες  νεοφιλελεύθερες  απόψεις  του  "γενίτσαρου" Τριανταφυλλίδη ο οποίος  με τέτοια "προσόντα"  μπορεί , όταν  ξηλωθεί το πουλόβερ του ΣΥΡΙΖΑ, να φορέσει άνετα  τα κουστουμάκια των βολευτών του Κούλη.
Διαβάστε  την παρακάτω  αναδημοσίευση απο το e-sos και φρίξτε  με την ησυχία σας:

Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την τελευταία 15ετία ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, καθώς και την επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια, προτείνει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.

Ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης προτείνει:

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι αναγκαίες τομές - μεταρρυθμίσεις, με έμφαση στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ακολουθούν ως προτάσεις για δημιουργική αναζήτηση κοινών τόπων περί του πρακτέου. Καρπός συλλογικής δουλειάς με πρώην συναδέλφους μου, μάχιμους Δασκάλους - Καθηγητές (με κεφαλαίο Δ), που μπορούν να εμπνέουν ακόμη τους μαθητές τους, κοιτάζοντάς τους στα μάτια, πανέτοιμοι να αντέξουν στο γόνιμο σφυροκόπημα των ερωτήσεων των παιδιών μέσα στην τάξη.

Σύμμαχοί τους η έγνοια, η έμπνευση, η ευθύνη και η κιμωλία, με στόχο να καταστήσουν τους μαθητές τους ισότιμους συνταξιδιώτες στη μεγάλη περιπέτεια στο πέλαγος των γνώσεων.

Α. Εκπαιδευτικά προγράμματα - Βιβλία

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Β. Διδασκαλία ξένων γλωσσών

Τα προγράμματα της διδασκαλίας της πρώτης ξένης γλώσσας (αγγλικά) εκκινούν από την Α' Δημοτικού με καταληκτικό όριο τη Γ' Γυμνασίου. Η δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκκινεί από την Ε' Δημοτικού με καταληκτικό σημείο την Α' Λυκείου. Κεντρικός στόχος του ξενόγλωσσου τομέα, η ικανότητα του μαθητή να χειρίζεται με επάρκεια προφορικά και γραπτά δύο ξένες γλώσσες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται δημιουργικά με συνομήλικους του από άλλες χώρες, αξιοποιώντας λειτουργικά τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το μεγάλο στοίχημα για το δημόσιο σχολείο είναι τα μαθήματα των ξένων γλωσσών να αποκτήσουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των φροντιστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε, σε βάθος πενταετίας, να πειστούν οι γονείς ότι δεν χρειάζεται να αιμορραγούν οικονομικά για να μάθει το παιδί τους τις αναγκαίες ξένες γλώσσες εκτός δημόσιου σχολείου.

Αν υπήρχαν 8.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα που πράγματι μαθαίνουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα στο δημόσιο σχολείο, θα λέγαμε ότι σε κάθε μαθητή για τον οποίο το μάθημα πετυχαίνει τον σκοπό του αντιστοιχεί ένας καθηγητής. Πιστεύει κανείς άραγε ότι υπάρχουν σήμερα έστω 8.000 μαθητές που μαθαίνουν ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο;

Γ. Εκπαιδευτικό προσωπικό

Με δεδομένο ότι οι δάσκαλοι - καθηγητές συγκροτούν ή τουλάχιστον πρέπει να συγκροτούν τη δρώσα πνοή κάθε σχολικής πράξης είναι αναγκαίο να ξαναδούμε, μέσα σε κλίμα γενναίας και ουσιαστικής επανεκκίνησης της δημόσιας παιδείας, τα παρακάτω θέματα:


1. Τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των καθηγητικών σχολών. Εκπαιδεύουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με όνειρο και φιλοδοξία να είναι μέσα στην τάξη οι δάσκαλοι - παιδαγωγοί έτσι ώστε να κερδίζουν κάθε μέρα την αναγνώριση των μαθητών τους; (σαν την αναγνώριση με την προσφώνηση «Oh captain, my captain", που κέρδισε ο καθηγητής Τζον Κίτιγκ από τους μαθητές του, στον «Κύκλο των χαμένων ποιητών»; https://www.youtube.com/watch?v=j64SctPKmqk).

2. Την αναγκαιότητα, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση, περιφερειακών ειδικοτήτων για τα αναλυτικά προγράμματα (π.χ. μηχανικοί, νομικοί, γιατροί κ.λπ.).

3. Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

4. Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Ίδρυση και λειτουργία 13 περιφερειακών σχολών (Π.Σ.) δημιουργίας και ανάδειξης εκπαιδευτικών, με συμμετοχή στα έξοδα λειτουργίας τους από τους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό προσωπικό των 13 περιφερειακών σχολών ανάδειξης εκπαιδευτικών θα προέλθει από έμπειρους εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, εγνωσμένου κύρους των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας χαίρουν πλατιάς αποδοχής και αναγνώρισης και είναι ικανοί να εμπνεύσουν τους νέους συναδέλφους.

Δ. Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστείς του κλάδου τους, θα αναλάβουν την υλοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Ε. Μαθητική κάρτα

Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει.

Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει την έμμεση μορφή λειτουργικής αξιολόγησης της κάθε σχολικής μονάδας, τόσο από τη μεριά των γονιών των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, όσο και των ίδιων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε περιπτώσεις που μια σχολική μονάδα σημειώνει πολύ περιορισμένη ζήτηση, δεν είναι δηλαδή ελκυστική, αναζητούνται συλλογικά τα αίτια που προκαλούν αυτή την κατάσταση και ακολούθως προσδιορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης και υπέρβασής της.

ΣΤ. Καλλιτεχνική Παιδεία: Θέατρο - Βιβλίο

Είναι αυτονόητο ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν παρέχει στον μαθητή στείρα γνώση μέσα από μια λογική υπερεξειδίκευσης και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών με μοναδικό αντάλλαγμα μια καλή θέση εργασίας.

Αντιθέτως, αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως το σύνολο των εφοδίων που οφείλει να παρέχει στους νέους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως ολοκληρωμένες και αυτόφωτες προσωπικότητες, ως ενεργοί, απαιτητικοί και άξιοι πολίτες, που ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα της κοινωνίας που συγκροτούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η στοχευμένη και μελετημένη ενίσχυση της λεγόμενης καλλιτεχνικής Παιδείας για όλους τους μαθητές και η επιδίωξη μέσα από αντίστοιχες εκπαιδευτικές δράσεις της στενότερης επαφής των μαθητών κάθε βαθμίδας με τους ανεξάντλητους ελληνικούς και παγκόσμιους θησαυρούς του θεάτρου, του βιβλίου, της μουσικής, της τέχνης και του πνεύματος ευρύτερα θα πρέπει να θεωρείται «εκ των ων ουκ άνευ».

Στόχος το σύγχρονο σχολείο να εκπαιδεύει στη συμμετοχική - συλλογική δημιουργία καλλιτεχνικών σχεδίων εργασίας (project) σε κάθε τάξη, στη χώρα που γέννησε το θέατρο, ως προέκταση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Έτσι ο μαθητής εκπαιδεύεται σταδιακά να γίνει πολίτης - πρωταγωνιστής και όχι αδιάφορος πολίτης-παρατηρητής.


 Ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης είναι δημοσιογράφος - φιλόλογος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΡΕΣΑΛΤΟ"

Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ



Εκτύπωση
14/1/16 
Του ΑΝΔΡΕΑ ΖΑΦΕΙΡΗ
Η εκλογή Κυριάκου, πέρα από τις «εσωτερικές πλευρές» , έχει και ιδιαίτερη σημασία υπό το πρίσμα της όξυνσης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών εντός της Ε.Ε.
Οι «βαρονίες» εντός της Νέας Δημοκρατίας, οι οικογενειακοί μηχανισμοί και οι προσωπικές φιλοδοξίες, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι «βαρονίες» της Ν.Δ. είχαν πάντα παραδοσιακούς,στενούς δεσμούς με διάφορα και διαφορετικά κέντρα του εξωτερικού, άλλη μία απόδειξη του «πατριωτικού» χαρακτήρα του συγκεκριμένου κόμματος αλλά και της ιστορικής πορείας της ίδιας της αστικής τάξης της χώρας.  
Η όξυνση των ενδοϊμπεριαλιστικών συγκρούσεων εντός Ε.Ε. έχει οδηγήσει σε σωρεία χτυπημάτων, κάτω από τη ζώνη, σε σειρά χωρών.  
Την ημέρα των Θεοφανίων, σε ένα ξενοδοχείο στο νότιο τμήμα της Πολωνίας, δύο άνδρες συναντήθηκαν, για μια συνομιλία 6 ωρών: ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν και ο πρώην πρωθυπουργός της Πολωνίας της Πολωνίας Γιάροσλαβ Καζίνσκι, που σήμερα θεωρείται ότι είναι ο πιο ισχυρός άνθρωπος στην Πολωνία. Ο Ορμπάν δήλωσε ότι ήταν μια «ιδιωτική επίσκεψη».  
Ο Καζίνσκι είχε κατηγορήσει παλιότερα τον Ορμπάν ότι εργάζεται κατά της ενότητας της ΕΕ«όσον αφορά τις σχέσεις της με τη Ρωσία», ενώ ο Ορμπάν, ο οποίος το συμπτωματικά σωτήριο έτος 1989 είχε αναδειχθεί μέσω υποτροφίας του Ιδρύματος Soros, είχε επιτεθεί στονπροστατευόμενο της Άνγκελα Μέρκελ, πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ. 
Η νέα πολωνική κυβέρνηση , σταθερή σύμμαχος των ΗΠΑ, ανοίγει μέτωπο με το Βερολίνο, ενώ η Deutsche Presse-Agentur αναφέρει ότι ο κυβερνών συνασπισμός εξετάζει το ενδεχόμενο καθιέρωσης κυρώσεων κατά της «συντηρητικής κυβέρνησης» στην Πολωνία, λόγω της «παραβίασης της αρχής του κράτους δικαίου, της διάκριση των εξουσιών, και της ελευθερία του Τύπου». Ακραίοι χαρακτηρισμοί για χώρα της Ε.Ε.  
Την ίδια στιγμή η αυστριακή εφημερίδα Der Standard σημειώνει ότι ο Ορμπάν προσπαθεί να διαμορφώσει ένα «άξονα κρατών» με στόχο να επιβραδύνουν την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Στις αρχές του 2015 στο κάστρο Slavkov της Βοημίας, οι πρωθυπουργοί της Αυστρίας, της Τσεχίαςκαι της Σλοβακίας υπέγραψαν τη διακήρυξη για τη σύσταση του Τριγώνου Slavkov. Τυπικά στόχος του είναι η προώθηση της συνεργασίας στις υποδομές μεταφορών.  
Παράλληλα, παρά τις διαμαρτυρίες από την Ουάσιγκτον, το Ηνωμένο Βασίλειο προσχώρησε στην Ασιατική Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία δημιουργήθηκε από τους Κινέζους για να ανταγωνιστεί την αμερικανικό-ιαπωνικό Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης.  
Οι ενδοϊμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί εντός του ευρωατλαντισμού δεν είναι ανταγωνισμοί στρατηγικού χαρακτήρα. Αποτελούν τακτικές αντιθέσεις, εντός ενός στρατοπέδου με ενιαία, σε γενικές γραμμές , έκφραση. Το επόμενο βάθεμα της κρίσης θα τους οξύνει ακόμη περισσότερο, με τις ΗΠΑ να επιλέγουν μια ολοένα και περισσότερο επιθετική στάση, το Βερολίνο να αμύνεταιτραυματισμένο στα σκοινιά και το Παρίσι να ανεβοκατεβάζει τα πορτραίτα του Ντε Γκωλ.
Και στην Αθήνα όλα να θυμίζουν, ολοένα και περισσότερο, καρικατούρα πολιτικού προσωπικού.
http://www.iskra.gr/index.php

ΠΕΦΤΟΥΝ "ΚΕΦΑΛΙΑ" ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ



13/01/2016

Translate this page: EN FR DE ES RU AR
των Βασίλη Καπούλα και Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
"Oι δέκα Αμερικανοί πεζοναύτες συμμετείχαν σε "μαύρη επιχείρηση" και παραδόθηκαν μετά από σφοδρή ανταλλαγή πυρών με τους Ιρανούς Φρουρούς". Αυτό αναφέρουν στρατιωτικές πηγές του Ιράν δίνοντας στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες εκ των οποίων η μία δείχνει τα πυρά που έπληξαν το αμερικανικό περιπολικό σκάφος τύπου Riverine και βίντεο από τη στιγμή της σύλληψης τους με τον αμερικανό ΥΠΕΞ Τ.Κέρι να ζητά συγγνώμη!
Mετά την "συγγνώμη" και την επίσημη "απολογία" οι ΗΠΑ εξέφρασαν σήμερα στο Ιράν δια του Αμερικανού ΥΠΕΞ Τ.Κέρι και την "την ευγνωμοσύνη τους" για τη "γρήγορη απελευθέρωση των δέκα Αμερικανών πεζοναυτών" που είχαν συλληφθεί την Τρίτη εντός των ιρανικών χωρικών υδάτων.
"Το γεγονός ότι αυτό το θέμα επιλύθηκε ειρηνικά και αποτελεσματικά καταδεικνύει τον κρίσιμο ρόλο της διπλωματίας για τη διατήρηση της ασφάλειας και της ισχύος της χώρας μας" είπε ο Αμερικανός Υπουργός Εξωτερικών Τ.Κέρι.
"Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το γεγονός ότι οι πεζοναύτες παραδόθηκαν με ασφάλεια" στις αμερικανικές αρχές, πρόσθεσε, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του στις αρχές του Ιράν "για τη συνεργασία τους στην ταχεία επίλυση αυτού του θέματος".
Παρόλη τη διπλωματική διευθέτηση του θέματος αμερικανικές πηγές αναφέρουν πως θα πέσουν κεφάλια στο αμερικανικό Ναυτικό για την ντροπή και την έκταση του θέματος  καθώς οι μεγάλες μονάδες επιφανείας του αμερικανικού Ναυτικού δεν προστάτευαν τα περιπολικά ενώ τονίζουν πως "πιάστηκαν" στον ύπνο καθώς δεν είχαν προβλεφθεί σε επίπεδο σεναρίων αυτό που συνέβη ώστε ώστε να μην δημιουργηθεί δυσμενής σε βάρος τους κατάσταση.
Το πρακτορείο Fars είχε από την πρώτη στιγμή αναφέρει πως τα δύο αμερικανικά περιπολικά είχαν GPS και οι πεζοναύτες είχαν βαρύ εξοπλισμό γεγονός που "αποδεικνύει ότι ήταν σε αποστολή διείσδυσης στα ιρανικά χωρικά ύδατα" και απέρριψαν την αμερικανική εκδοχή περί "λάθους" και "τεχνικού προβλήματος". 
Οι όροι άλλωστε που χρησιμοποίησαν οι Ιρανοί Φρουροί στην ανακοίνωση τους ήταν "prisoners" και "snooping".
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτλείου του Ιράν, στρατηγός Hassan Firouzabadi, είπε ότι το συμβάν αυτό συνιστά προειδοποίηση στα "γεράκια" της Ουάσινγκτον.
"Το περιστατικό στον Περσικό Κόλπο πιθανότατα δεν θα είναι το τελευταίο λάθος των Αμερικανών στην περιοχή αλλά θα είναι ένα μάθημα στο αμερικανικό Κογκρέσο".
Ο ιρανός Ναύραρχος Ali Fadavi, αρχηγός των Ιρανών Φρουρών του Ναυτικού είπε ότι το αμερικανικό αεροπλανοφόρο ήταν "προκλητικό" για 40 λεπτά  κατά τη διάρκεια του συμβάντος και τα αμερικανικά περιπολικά είχαν μπει ένα μίλι μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα.
Οι δέκα πεζοναύτες, εννέα άνδρες και μία γυναίκα, κρατήθηκαν για λιγότερες από 24 ώρες μετά τον εντοπισμό τους, σε δύο μικρά πολεμικά σκάφη, στα ανοιχτά του νησιού Φαρσί, στη βόρεια πλευρά του Κόλπου.
"Αφού ζήτησαν συγγνώμη, απελευθερώθηκαν στα διεθνή ύδατα" καθώς "διαπιστώθηκε ότι η είσοδός τους στα χωρικά ύδατα (του Ιράν) δεν ήταν σκόπιμη", ανακοίνωσαν οι Φρουροί της Επανάστασης.
Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν ο οποίος έχει καταλάβει την απίστευτη ζημιά που υπέστη το αμερικανικό γόητρο εξέφρασε την άποψη ότι η Ουάσινγκτον δεν θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη για την είσοδο των δύο σκαφών στα χωρικά ύδατα του Ιράν, με την αιτιολογία ότι είχαν υποστεί μηχανική βλάβη.
"Όταν έχει ένα πρόβλημα με το σκάφος, ζητάς συγγνώμη επειδή είχε πρόβλημα; Όχι", είπε ο Μπάιντεν σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο CBS News.
Εν ολίγοις, σήμερα το Ιράν διέσυρε διεθνώς τις ΗΠΑ αφού όχι μόνο τις ανάγκασε να ζητήσουν συγγώμη, αλλά εξέφρασαν και την "ευγνωμοσύνη" τους για την "γρήγορη επίλυση" του θέματος.
Αυτό όμως σημαίνει ότι οι Αμερικανοί πεζοναύτες βρίσκονταςν σε μυστική αποστολή η οποία προφανώς είχε ως αντικείμενο κάποιο νευραλγικό ιρανικό στόχο.
Οι Αμερικανοί προφανώς για να αποφύγουν το "ρεζίλεμα" συμφώνησαν χωρίς καμία αντίσταση να ζητήσουν και "συγχώρεση" και να "ευχαριστήσουν" τους Ιρανούς για την καλή τους θέληση.
Το θέμα είναι τι ανταλλάγματα πήραν οι Ιρανοί...

Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink