Του Κίτσου η μάνα φοροδιέφευγε

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-1-2016

ΣΤΑΘΗΣ

Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι να πιάνειτους φοροφυγάδες. Δεν το κάνει. Τι κάνει; κατηγορεί για φοροφυγάδες όποιους γουστάρει.
Για να πιάσει έτσιστο δόκανο τάξεις ολόκληρες. Υπάρχουν φοροφυγάδες αγρότες ή γιατροί ή μηχανικοί; Υπάρχουν. Και είναι αυτό λόγος για να τιμωρούνται (!), και μάλιστα εσαεί, τάξεις ολόκληρες ως φοροφυγάδες; Κάτι τέτοιο είναι ανήθικογελοίο και παιδαριώδες.
Κι όμως η
κυβέρνηση των γονατισμένων μετέρχεται αυτήν την πολιτική (της επάρατης Δεξιάς άλλωστε) με αξιοθαύμαστη ευκολία. Μάλιστα με χαρακτηριστική άνεση ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Τσίπραςπροσωπικώς ανασύρουν απ’ το οπλοστάσιο της Δεξιάς την άθλια επιχειρηματολογία με την οποία κάλυπτε τα έργα της. Ακριβώς την ίδια! Ξανά τα ίδια φληναφήματα για τους «αγρότες που παίζουν τάβλι και τρώνε επιδοτήσεις» - σε λίγο στους κάμπους θα αρχίσει το κυνήγι των κουλάκων.
Τι εστί κουλάκος σήμερα; όποιος βγάζει... 20.000 τον χρόνο! Απ’ αυτά οι Οθωμανοί θα έπαιρναν τη δεκάτη, σύμφωνα όμως με το ακαταλόγιστο (και χωρίς αναλογιστική μελέτη) του κ.Κατρούγκαλου, ο κάθε χωριάτης θα πρέπει να αποδίδει στο Δοβλέτι το 65%-80% του φτωχοέχειν του, για
να ’χει το κεφάλι του ήσυχο (και το μυαλό του μέσα σε δαύτο). Διότι, όταν ο χωριάτης βλέπει τους Συριζαίους να πηγαίνουν στα μπλόκα για να του... συμπαρασταθούν για όσα του... κάνουν, λαλάει, του κουνιέται το μυαλό, τα παίζει.
Αλήθεια, πόσο λογικό είναι να ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ από ανθρώπους που βγάζουν 20.000 τον χρόνο να ζουν με τις 8.000 απ’ αυτά; Πόσο λογικό είναι να καταθέτει ολόκληρο προσχέδιο για το Ασφαλιστικό η κυβέρνηση χωρίς αναλογιστική μελέτη; Πόσο αναιδέςείναι να θεωρεί «κερδισμένους αυτής της μεταρρύθμισης» ο κ. Κατρούγκαλος όσους βγάζουν 12.000 τον χρόνο; (!) Οσοι βγάζουν 13.000 είναι για τον Καιάδα, ή
μήπως για όσους βγάζουν 30.000 τον χρόνο ή 40.000 θα πρέπει να οργανώσουμε κρυπτία και να τους σφάζουμε τα βράδια; Από πότε η Αριστερά ευαγγελίζεται μια κοινωνία των φτωχών; Από πότε η Αριστερά επιδιώκει την εξίσωση προς τα κάτω; από πότε
χρησιμοποιεί το διαίρει και βασίλευε; Από πότε ο πρωθυπουργός της χώρας μπορεί να απειλεί όσους πολίτες ψήφισαν«ναι» στο δημοψήφισμα; Από πότε το μέρος του λαού που ψήφισε «ναι» είναι Εχθρός του Λαού;
Από πότε η Αριστερά λέει μαλακίες για φθηνές και ακριβές γραβάτες; Πρώτη φορά τέτοια φθορά η Αριστερά... Η ευκολία με την οποίαν αυτή η «Αριστερά» ομιλεί όπως ακριβώς ομιλούσε η Δεξιά είναι προς θάνατον. Τα
κόλπα που κάνει για να κοροϊδέψει τον κόσμο, ανάλογα της ευφυΐας κορυφαίων στελεχών της. Οπως τα απερίγραπτα για τιςκλιμακωτές αυξήσεις στους φόρους και τις εισφορές. Ηγουν, θα σου τρώγαμε το 70% των εσόδων σου, αλλά επειδή δεν αντέχεις θα σου φάμε φέτος το 55%, του χρόνου το 65% και του παραχρόνου, αν ζεις, το 75%. Και είναι αυτό
αριστερή πολιτική; Που αντιμετωπίζει την κρίση; Και εφαρμόζεται από εκείνους που έλεγαν ότι οι περικοπές και η λιτότηταβαθαίνουν την κρίση;  Και περιμένετε να μην κουνηθεί το μυαλό του Μήτσου; Μπράβο, παίδες, και ζήτωσαν οι φθηνές γραβάτες, στην κρεμάλα οι ακριβές! Ομως όλα αυτά δεν είναι
γελοιότητες του κ. Κατρούγκαλου. Ο κ. Κατρούγκαλος φορτώνεται τώρα σαν γομάρι όλες εκείνες τις αμαρτίες που θα τουκαταλογίσει ο κ. Τσίπρας όταν τον χρησιμοποιήσει ωςαποδιοπομπαίο τράγο κι εξιλαστήριο ζαγάρι! Ολόκληρα σαράντα χρόνια αυτή η φάρσα, τα ίδια κάνει τώρα και η «Αριστερά» - δεν θα την ξαναπώ Αριστερά, ούτε σε εισαγωγικά. Δεν ασκεί αριστερήπολιτική η κουστωδία Τσίπρα, ασκεί γερμανική, χρησιμοποιεί τα επιχειρήματα της δεξιάς, εκβιάζει και εκφοβίζει τον λαό.
Και πρυτανεύει το δίπολο του παραλογισμού και την ανηθικότητας. Διότι όσος καβγάς κι αν γίνεται για το ασφαλιστικό, το Βερολίνο είναι που θα αποφασίσει, Διότι όσες κατρουγκαλιές κι αν λέγονται, ο ταξικός ρατσισμός που χωρίζει τους φτωχούς των 10.000 ευρώ απ’ τους φτωχούς των 20.000 ευρώ, δεν είναι αριστερή πολιτική, είναι ανήθικη. Διότι όσοι βγάζουν 30.000 ή 40.000 ευρώ δεν είναι πλούσιοι που πρέπει να τους ψοφήσει η γίδα. Δεν είναι αριστερό
να μη φορολογείς τους βασιλιάδες του τζόγου και νακόβεις τις συντάξεις - δεν είναι αριστερό, είναι ανήθικο. Ούτε παραγωγικό είναι, ούτε λογικό. Τι είναι; είναι η εκτέλεση των εντολών που θέλουν την Ελλάδα προτεκτοράτο. Για να την απομυζούν οι γύπες εσαεί. Σταθάκης - Στουρνάρας δίνουν στα κοράκια τα κόκκινα δάνεια! παραγωγικό; λογικό; ανήθικο; Ρωτήστε τον κ. Δρίτσα, ο οποίος πιστεύει ακόμα -με τα σωστά του- ο άνθρωπος ότι δεν... έχει πουληθεί ο ΟΛΠ!
Δεν έχει τέλος αυτή η ιστορία (ακόμα κι αν θα έχει ο κ. Τσίπρας το ίδιο γρήγορο τέλος που είχαν ο κ. Γ. Παπανδρέου και ο κ.Σαμαράς) - αξιολόγηση, απειλή Grexit, νέα μέτρα, αξιολόγηση, νέο μνημόνιο, success story, απειλή Grexit: αυτό είναι το καραβάνι, είτε το κυβερνά ο κ. Τσίπρας είτε ο κ. Μητσοτάκης, ο ένας την πολιτική του άλλου συνεχίζουν.
Ως τη μεγάλη καθίζηση που θα προκαλέσει τοΠροσφυγικό Πρόβλημα. Αν σταθμεύσουν εδώ, στην Αττική ή όπου στη χώρα 400.000 ψυχές καθώς ζητά το Βέλγιο εν ονόματι του Βερολίνου, δηλαδή πάνω από 1.000.000 στην πράξη, η Ελλάδα θαδιαλυθεί και θα διαμελισθεί. Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ ο σχεδιασμός μιας εναλλακτικής εθνικής στρατηγικής για μια Ελλάδα εκτός Ευρωζώνης και, αν χρειασθεί, εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου. Ποιοι όμως
θα συνεννοηθούν για τον σχεδιασμό μιας τέτοιαςεφεδρικής, και, αν χρειασθεί κύριας, στρατηγικής; Ο κ. Λεβέντης; ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης; ο κ. Τσίπρας; ο κ. Μητσοτάκης; η κυρία Γεννηματά; ο κ. Καμμένος; ο κ. Μιχαλολιάκος; οι μαριονέτες του Βερολίνου;
Θα ανατρέψουν οι μαριονέτες του Βερολίνου την πολιτική του Βερολίνου; Θα ανατρέψουν το μνημόνιο, ή δεν θα δεχθούν νέο μνημόνιο, οι δυνάμεις της Βουλής που υπερψήφισαν το μνημόνιο; Να γιατί κάθε λέξη που λέει ο κ. Τσίπρας είναι ψέμα (ανάλογο με τα ψέματα που είναι υποχρεωμένοι να λένε ο κ. Μητσοτάκης, ο κ. Λεβέντης και οι υπόλοιποι του ιδίου φυράματος). Να γιατί η πληθύς των δημοσιευμάτων του δυτικού Τύπου, δεξιού κι αριστερού, με αφορμή το χρόνιασμα του ΣΥΡΙΖΑ στη διακυβέρνηση, τα μεν τον θρηνούν, τα δε τον λοιδορούν.
Προσχωρώντας ο ΣΥΡΙΖΑ στη μνημονιακή πολιτική των αντιπάλων του, δημιούργησε πολιτικό αδιέξοδο στην κοινωνία.Μνημονιακόν Ολοκληρωτισμό. Κατάσταση θνησιγενής, που αν κρατήσει πολύ, θα αποβεί θανατηφόρα, Πράγμα που ούτε η φύση, ούτε οι κοινωνίες, ούτε η συμπεριφορά τους (η Ιστορία δηλαδή)ανέχονται...

 ΠΗΓΗ: 
http://www.enikos.gr/stathis/366771,Toy-Kitsoy-h-mana-forodiefeyge.html

Η Αγροτική Νέα Τάξη Πραγμάτων

ΒΑΖΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ...




ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-1-2016


Γράφει η  Μαρία Τσολακίδη

Η κυβέρνηση κλείνει το αγροτικό ζήτημα από δύο πλευρές: Πρώτα καταστρέφοντας τους νυν αγρότες κατατάσσοντάς τους ως επιχειρηματίες μέσω του νέου φορολογικού και αγροτικού και δεύτερον βάζοντας ως ανταγωνιστές τους επιχειρηματίες που θα παίρνουν δημόσια...

Η Βιομηχανική γεωργία αποφασίστηκε στο Eurogroup για την Ελλάδα

Αν σας έλεγαν, ότι σε δέκα χρόνια από τώρα θα υπάρχουν μόνο τέσσερις εταιρείες, που θα αναλαμβάνουν την καλλιέργεια, παραγωγή, επεξεργασία των αγροτικών προϊόντων, τα οποία θα διοχετεύουν σε μία μόνο εταιρεία, με σκοπό να τα εξάγει, εξουδετερώνοντας κάθε παραγωγό ή αγρότη, που δεν συνεργαζόταν, θα λέγατε, ότι συνωμοσιολογούμε. Αν σας παραθέταμε τη σχετική μελέτη, που εγκρίθηκε (εκτός από την επαναδιαπραγμάτευση του χρέους) στο Eurogroup της 5ης Μαΐου 2014; Για την υλοποίηση του σχεδίου, θα αντληθούν κεφάλαια από το ΕΣΠΑ, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο, στο οποίο θα συμμετάσχει και η γερμανική αναπτυξιακή τράπεζα KfW.

Πριν λίγο καιρό οι παραγωγοί των λαϊκών απήργησαν. Κάθε φορά, που ένας κλάδος αντιδρά, θεωρείται, ότι το κάνει για να μη χάσει τη βολή του. Έτσι επικρατεί ο απαραίτητος για τη διακυβέρνηση των Ελλήνων εσωτερικός διχασμός. «Αιτία της απεργίας δεν ήταν μόνο οι θέσεις στις λαϊκές, όπως όλα τα συστημικά Μέσα δείξανε», εξηγεί ο Λεωνίδας, παραγωγός που πουλάει τα προϊόντα του σε λαϊκές της Αθήνας, «αλλά η εξαφάνιση των παραγωγών», προσθέτει.

«Mέχρι τις αρχές του ‘90, όταν έβγαινες από σταθμούς του ΗΣΑΠ ή του Μετρό, έβλεπες κάποιους πλανόδιους πωλητές, που είχαν στους πάγκους διάφορα φρούτα. Αυτοί εξαφανίστηκαν. Τώρα μάλλον θέλουν να κάνουν το ίδιο. Αυτή τη φορά όμως τον έλεγχο θα έχουν μεγάλες αλυσίδες, για παράδειγμα… αρτοποιείων. 

Ούτως ή άλλως όλο και περισσότερες αλυσίδες τέτοιων ξεφυτρώνουν κοντά σε σταθμούς του ηλεκτρικού ή του μετρό, γιατί να μην επεκταθούν και στον τομέα αυτό; Και ποιος θα τους ελέγχει εκείνους; Εμάς τους «μικρούς» εύκολα μας γραπώνουν και μας «βγάζουν απ’ τη μέση», διαπιστώνει εξαγριωμένος ο Λεωνίδας. «Αυτοί θέλουν να μας εξοντώσουν», φωνάζουν κι άλλοι παραγωγοί σε διπλανούς πάγκους, που άκουσαν τη συζήτηση. Εν ολίγοις «λαϊκές στο στόχαστρο», είναι το πόρισμα των παραγωγών. Είναι όμως μόνο οι λαϊκές; Ή το σχέδιο είναι μεγαλύτερων βλέψεων από ό,τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε;



Το μεγαλόπνοο σχέδιο και ο δρόμος για την “Ανάπτυξη” στα χέρια τεσσάρων εταιρειών

Στο Eurogroup της 5ης Μαΐου ο τότε υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, πέραν της διαπραγμάτευσης του χρέους πήγε εφοδιασμένος με έναν οδηγό ανάπτυξης για την Ελλάδα με άξονα τα επόμενα 10 χρόνια! Το σχέδιο βασίστηκε στη μελέτη “Greece 20/20” της εταιρείας McKinsey (του 2012 με χρηματοδότες τον ΣΕΒ και την Εθνική Τράπεζα) καθώς και σε μελέτη του ΙΟΒΕ.* Μάλιστα ένας τετρασέλιδος οδηγός του σχεδίου αυτού παρουσιάστηκε κατά τη συνεδρίαση του EuroWorking Group στις Βρυξέλλες από τον πρόεδρο του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων (ΣΟΕ), Πάνο Τσακλόγλου, ενώ για την υλοποίησή του τα κεφάλαια θα αντληθούν από το ΕΣΠΑ, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο, στο οποίο θα συμμετάσχει και η γερμανική αναπτυξιακή τράπεζα KfW. 



Η KfW (δια του εκτελεστικού αντιπροέδρου της Λ.Κ. ΦΟΥΝΚΕ) υπέγραψε τη συμμετοχή της στο Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο για τον σκοπό αυτό μαζί με τον τότε υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα και τον τότε υπουργό Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη στις 23 Απριλίου 2014.

«Στόχος η ενοικίαση κενής-αδρανούς δημόσιας γης σε τέσσερις μεγάλες εταιρείες προκειμένου να εγκαταστήσουν μονάδες για παραγωγή, επεξεργασία και εξαγωγή προϊόντων βασισμένες πάντα σε νέες μεθόδους. Έτσι και η εξασφάλιση νέων θέσεων εργασίας θα επιτευχθεί και η Ελλάδα δίνοντας σημασία στη μαζική παραγωγή προϊόντων με τη χρήση της εξελιγμένης τεχνολογίας θα αναδειχθεί σε μεγάλη εξαγωγική δύναμη». 

Φυσικά αναφέρεται και στην παροχή κινήτρων στους παραγωγούς για να εξάγουν τα προϊόντα τους, καλύτερη εκπαίδευση στον τομέα της γεωργίας, αλλά και τη θέσπιση βελτιωμένου συστήματος πιστοποίησης των προϊόντων των παραγωγών. Τα ερωτήματα που εγείρονται. Έστω ότι τίθεται σε εφαρμογή:

Α) Ποιος θα δίνει στις τέσσερις μεγάλες εταιρείες που θα ασχοληθούν την πιστοποίηση; Ποιος θα τις ελέγχει; Και κυρίως ποιοι θα είναι οι ιδιοκτήτες αυτών των εταιρειών;

Β) Οι αγρότες θα παράγουν και οι τέσσερις εταιρείες θα αγοράζουν για επεξεργασία τα προϊόντα. Πώς θα εξασφαλιστεί, ότι οι παραγωγοί δε θα θιγούν πωλώντας για ένα κομμάτι ψωμί τη σοδειά τους, όταν οι τέσσερις θα διαμορφώνουν τις τιμές μεταξύ τους δημιουργώντας συνθήκες μονοπωλίου; Εκ των πραγμάτων εάν επιτρέπεται μόνο σε τέσσερις εταιρείες η εξαγωγή των προϊόντων, ένας παραγωγός, που μόνος του καλλιεργεί και εξάγει τα τρόφιμα, δε θα έχει άλλη επιλογή παρά να αποταθεί σε αυτές.

Τα τελευταία χρόνια πολλοί νέοι άνθρωποι στράφηκαν στη γη, έκαναν συνεταιρισμούς, καλλιεργούν κρόκο, σπαράγγια, ελιές, παράγουν παραδοσιακά προϊόντα, όπως χυλοπίτες, ελαιόλαδο και παράγωγα των ελιών, και πλήθος άλλων τροφίμων, τα οποία και εξάγουν, παρουσιάζουν σε εκθέσεις διατροφής στο εξωτερικό. Όταν όμως τέσσερις θα καθορίζουν τις τιμές εξαγωγής, οι άνθρωποι αυτοί, μόνοι τους, δε θα μπορούν να σταθούν σε μια αχανή αγορά.

Την ίδια στιγμή οι εν λόγω εταιρείες θα μπορούσαν να αναλάβουν αποκλειστικά την παραγωγή προϊόντων εξαλείφοντας έτσι και τη γεωργία, εκτός κι αν αυτή πραγματοποιείται μόνο στο πλαίσιο των δικών τους παραγωγικών αναγκών. Ο κάθε παραγωγός αντί να πουλάει αντί πινακίου φακής τη σοδειά του, θα πηγαίνει κατ’ ευθείαν σε αυτές να εργαστεί. Και η γεωργία, ως βασικός πυλώνας της ελληνικής ανάπτυξης θα λάβει μορφή βιομηχανίας. Όμως ο απλός πολίτης, που σκέφτεται τη γη ως το μόνο σίγουρο μέσο εξασφάλισης των προς το ζην; Απλώς ξεχνάει αυτή την επιλογή.

Ένα ερώτημα ακόμη: Καλύτερη εκπαίδευση στον τομέα της γεωργίας: Αυτό σημαίνει, ότι θα εκπαιδεύονται οι γεωργοί να χρησιμοποιούν μεταλλαγμένα, επειδή κοστίζουν λιγότερο και παράλληλα έτσι επιτυγχάνεται μαζικότερη παραγωγή; Η ποιότητα, η θρεπτική αξία των τροφίμων θυσία στον βωμό του κέρδους! Μία εταιρεία διαχείρισης της διανομής και αποθήκευσης. Στη συνέχεια κάνει λόγο για μια μόνο δημόσια ή ιδιωτική εταιρεία (και εδώ γεννάται βέβαια το ερώτημα σε ποιον θα ανήκει), την Εταιρεία Ελληνικών Τροφίμων (Greek Food Company), που μεταξύ άλλων: «Α) Θα καθορίζει το δίκτυο των παραγωγικών μονάδων και θα αποτελεί δεξαμενή τροφίμων προς εξαγωγή. Β) Θα διαχειρίζεται τη διανομή και αποθήκευση των προϊόντων εντός της χώρας» Δηλαδή αυτά που θα παράγουν οι τέσσερις μόνο εταιρείες παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων, θα πηγαίνουν στη μία μόνο εταιρεία, από όπου θα προγραμματίζεται η διανομή.

Ποιος όμως θα διασφαλίζει, ότι θα καταμετρώνται σωστά οι εσωτερικές ανάγκες κατανάλωσης, και ότι δε θα κρατούν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής για να το εξάγουν δημιουργώντας ελλείψεις σε προϊόντα, που τώρα αυτονόητα υπάρχουν στο καθημερινό τραπέζι μας; Κάτι αντίστοιχο είχαν κατά νου και με το παράλληλο εμπόριο φαρμάκων, αλλά οι μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες εξάγουν το μεγαλύτερο ποσοστό, με αποτέλεσμα να λείπουν από τα ράφια των φαρμακείων σωρεία φαρμάκων, όπως εξηγούν και οι φαρμακοποιοί, που ζητούν ξανά και ξανά την παύση του παράλληλου εμπορίου. Οι υπογραφές μπήκαν! Βασικός άξονας υλοποίησης η προαναφερθείσα μελέτη. Πρόκειται για προγράμματα, που θα πραγματοποιηθούν! Όχι για θεωρίες συνωμοσίας! @Παπαγεωργίου Γεωργία/ 29.06.2014

* Παρατίθεται ο σύνδεσμος της μελέτης της εταιρείας McKinsey, η οποία συντάχθηκε στα αγγλικά, και ειδικά στις σελίδες 55 έως 58 αναφέρεται με στατιστικές και γραφήματα σε όσα αναφέρθηκαν στο ρεπορτάζ. 



Ετοιμάζουν αγροτική φορολογική λαίλαπα

Ο υπουργός χλευάζει τους αγρότες- Μετά την αξιολόγηση έρχεται το νέο φορολογικό για τους αγρότες που δεν θα αφήσει τίποτε όρθιο. Η κυβέρνηση (πρώτη φορά Αριστερά) κάνει το πρώτο crash test να ελέγξει μέχρι ποιο σημείο μπορούν να φτάσουν οι αγρότες σε κινητοποιήσεις πριν καταθέσουν το ασφαλιστικό που μαζί με το νέο φορολογικό θα τους αναγκάσει να αφήσουν τα χωράφια ή να επιλέξουν να γίνουν εργάτες γης ενός υπερ-αγρότη ή μιας εταιρείας που θα εμφανιστεί να εκμεταλλευτεί το βιός τους.
Αφού κατέβηκαν στο δρόμο τα τρακτέρ, αφού οι βουλευτές άκουσαν τα εξ αμάξης από τους αγρότες, αφού ο υπουργός Αποστόλου έμεινε κλεισμένος για 12 ώρες μέσα στο κτίριο της νομαρχίας της Κομοτηνής, το υπουργείου Οικονομικών βγάζει σήμερα ανακοίνωση με την οποία προσπαθεί να ανακόψει το κύμα την περαιτέρω εξέλιξη των κινητοποιήσεων.
"Καμία επεξεργασία νομοσχεδίου ή σχεδιασμός για τα θέματα φορολογίας των αγροτών δεν υπάρχει, αυτή τη στιγμή, στο υπουργείο Οικονομικών"  γράφει σε ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Παρασκευής το αρμόδιο υπουργείο τονίζοντας πως τα θέματα των αγροτών “δεν περιλαμβάνονται στα προαπαιτούμενα της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος οικονομικής πολιτικής”.

Με ένα τεράστιο αναλυτικό κατεβατό που είναι ο νόμος 4342/2015 το υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνει το πώς θα σφάξει τους αγρότες φορολογικά ξεκινώντας από το 2016 αλλά παράλληλα αφήνει ένα υπονοούμενο: Ότι ο νόμος ισχύει αλλά μετά την αξιολόγηση του κουιντέντου (5ος θεσμός από χθες έγινε και το Ευρωκοινοβούλιο) έρχεται νέο φορολογικό και για τους αγρότες και όχι αυτό που γνωρίζουμε από τον Νοέμβριο του 2015.

Η υποψία ότι το φορολογικό για τους αγρότες δεν έχει τελειώσει εδώ αλλά θα σκληρύνει ακόμη περισσότερο μετά την ψήφιση του φορολογικού, είναι η υπεροπτική θέση που πήρε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Αποστόλου, απέναντι στους κινηματίες αγρότες. Σε συνέντευξη που έδωσε στο news247 ο κ. Αποστόλου είπε το εξής απίστευτο: “Οι αγρότες διατηρούν ευνοϊκότερη αντιμετώπιση από κάθε άλλη επαγγελματική κατηγορία. Αρκεί να δει κανείς τις αντίστοιχες εισφορές των ελεύθερων επαγγελματιών, των μισθωτών κ.λπ.”.

Κι ενώ η κουβέντα γινόταν για το ασφαλιστικό ο κ. Αποστόλου γυρνάει την κουβέντα στο φορολογικό λέγοντας: “Οι όποιες φορολογικές ρυθμίσεις θα αφορούν τους αγρότες θα περιληφθούν σε ευρύτερο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα χρονοδιάγραμμα. Πάντως οι όποιες αλλαγές θα αφορούν τα εισοδήματα του 2016 που θα δηλωθούν και φορολογηθούν από το 2017 και μετά”. Το θέμα που καίει, λοιπόν, αυτή την στιγμή δεν είναι το ασφαλιστικό όσον αφορά τους αγρότες αλλά το νέο φορολογικό που θα έρθει όταν το κύμα των κινητοποιήσεων για το ασφαλιστικό κοπάσει. Η παγίδα είναι αν κάνει πίσω στρατηγικά η κυβέρνηση στο ελάχιστο στο ασφαλιστικό, οι αγρότες νιώσουν δικαιωμένοι και το Κράτος πάρει τα διπλάσια μέσω του νέου φορολογικού αγροτικού σχεδιασμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών ο μνημονιακός νόμος που ψήφισαν για την αύξηση φορολογικών συντελεστών στους αγρότες τον Νοέμβριο του 2015 μετά την κατάθεση φορολογικών δηλώσεων το ελάχιστο που πρέπει να πληρώσει ένας μικρομεσαίου εισοδήματος επαγγελματίας αγρότης είναι το εξής:
Φορολογητέα Κέρδη= 10.000,00
Φόρος εισοδήματος= 2.600,00
Υπολογισμός προκαταβολής 2.600,00 ευρώ Χ 75% = 1.950,00 ευρώ
Δηλαδή, μιας μικρομεσαίας οικονομικής τάξης αγρότης από τα 10,000 θα πρέπει να δώσει σε φόρο εισοδήματος τα 4,550 ευρώ. Αν προσθέσουμε τον Φόρο Ακινήτων (έχει σπίτι, αποθήκες και χωράφια) και τις ασφαλιστικές εισφορές τότε ο αγρότης, όπως και ο επαγγελματίας, θα δουλεύει αποκλειστικά για τους φόρους. Και το φορολογικό για τους αγρότες δεν έχει αλλάξει ακόμη. Θα έρθει εκ νέου μετά την αξιολόγηση των δανειστών. Κι ως γνωστόν πάντα μετά από κάθε αξιολόγηση οι δανειστές θέλουν κι άλλα.

Ο υπουργός Αποστόλου, πατώντας στα βήματα των προηγούμενων συναδέλφων του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, όταν μίλησε για το κλείσιμο των δρόμων, πέταξε ως δόλωμα-απειλή στους αγρότες τα 3,5 δις κοινοτικών ενισχύσεων λέγοντας κατάμουτρα στον αγροτικό κόσμο τα εξής: “Οι αγρότες δεν πρόκειται να κόψουν την Ελλάδα στα δύο γιατί μια τέτοια κλιμάκωση είναι επιζήμια πρώτα απ όλα για τους ίδιους. Είναι έμπειροι και το ξέρουν αυτό. 

Όσο για τους συναδέλφους μου, έχω πει ήδη στη Βουλή ότι με τη συμφωνία που τώρα εφαρμόζουμε (και η εντολή που πήραμε από το λαό ήταν να εφαρμόσουμε τη συμφωνία), διασφαλίσαμε την ομαλή καταβολή 3,5 δις. αγροτικών κοινοτικών ενισχύσεων το χρόνο. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάει κανείς”. Είσαι καλό παιδί και δεν κόβεις την Ελλάδα στη μέση; Τότε η Ε.Ε θα σου κάνει δώρο μια ενίσχυση γιατί αυτό σε συμφέρει, σύμφωνα με τον υπουργό μιας αριστερής λαϊκής κυβέρνησης.

Ιδιωτική γη όλη η Ελλάδα
Ιδιωτικά δάση και ιδιωτικές αγροτικές εκτάσεις όλη η ελληνική γη
Σκοτώνουν τους αγρότες για να φτιάξουν επιχειρηματίες.

Το μεγάλο πανηγύρι ξεπουλήματος της ελληνικής δημόσιας γεωργικής και δασικής γης ξεκινά. Η κυβέρνηση μην μπορώντας να βρει νέο τρόπο ξεπουλήματος της ελληνικής γης βρήκε τον πιο φιλολαϊκό. Εκχωρεί 670.000 στρέμματα δημόσιων αγροτικών εκτάσεων και 75.000 στρέμματα δασικών εκτάσεων προς αγρότες και κτηνοτρόφους που θα τα εκμεταλλεύονται αντί μακροχρόνιας μίσθωσης. Την ίδια ώρα που οι νόμοι για το ασφαλιστικό και αγροτικό είναι έτοιμοι να τελειώσουν διά παντός τους αγρότες και κτηνοτρόφους η κυβέρνηση θεωρεί ότι την λύση στην ανεργία και στην πρωτογενή παραγωγή θα είναι αγρότες που δεν θα εκμεταλλεύονται την δική τους γη αλλά την νοικιασμένη γη.

Όπως αναφέρει το σχέδιο της κυβέρνησης για την παράδοση της δημόσιας γης σε ιδιώτες προτεραιότητα στην ενοικίαση των αγροτικών εκτάσεων δίνεται σε οργανώσεις παραγωγών, σε κατ’ επάγγελμα αγρότες και σε νέους αγρότες-ιδιώτες. Βασικό κριτήριο για την επιλογή των ενδιαφερομένων θα αποτελεί η εντοπιότητα. Οι ομάδες ή οι μεμονωμένοι αγρότες που θα κάνουν αίτηση για ενοικίαση αγροτικής έκτασης θα πρέπει να ανήκουν στους όμορους δήμους. Από κει και πέρα ρόλο στην τελική επιλογή των ενδιαφερομένων -την ευθύνη για την οποία θα έχει επιτροπή εμπειρογνωμόνων (τα δικά μας παιδιά) του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης – θα παίζουν η ηλικιακή σύνθεση της ομάδας παραγωγών, ο βαθμός εμπειρίας και η πληρότητα του επενδυτικού σχεδίου.

Αναμένουμε τις λεπτομέρειες που θα αφορά στο “επενδυτικό σχέδιο” διότι για να έχεις επένδυση πρέπει να έχεις κεφάλαιο και για να έχεις κεφάλαιο σίγουρα θα μπορούσες να εκμεταλλεύεσαι την δική σου γη και όχι να νοικιάζεις δημόσια γη. Εκτός αν το “επενδυτικό σχέδιο” του κάθε αγρότη θα πρέπει να περνά από την ανάλογη τράπεζα όπου θα σε βάζει σε τραπεζική καλλιέργεια και θα σου ορίζει τι θα καλλιεργείς, πόση ποσότητα και σε ποιον θα πουλάς το προϊόν έχοντας η τράπεζα την επιστασία της δικής σου αγροτικής επένδυσης. Αυτό σημαίνει ότι η Τράπεζα θα διαχειρίζεται την αγροτική και δασική δημόσια γη. Ό,τι δεν πήραν από καλλιεργήσιμη γη μέσω του ξεπουλήματος της Αγροτικής Τράπεζας, οι Τράπεζες το παίρνουν και με τόκο βάζοντας χέρι με το νόμο και στην δημόσια περιουσία.

Πρόκειται για ένα ΣΔΙΤ αριστερού εγκεφάλου που ναι μεν φαίνεται ότι δίνει την δημόσια γη σε αγρότες και κτηνοτρόφους αλλά την ίδια στιγμή η δημόσια γη γίνεται ιδιωτική αντί μισθώματος για μακροχρόνια χρήση. Μάλιστα για να μπορείς να πάρεις γη θα πρέπει να εκπαιδευτείς με ταχύρρυθμα σεμινάρια μέσω ΕΛΓΟ διότι το ΕΣΠΑ καλά κρατεί και πρέπει να τρώνε οι ημέτεροι εκπαιδεύοντας τους επαγγελματίες αγρότες πως να φυτεύουν τον σπόρο και πώς να θερίζουν το σιτάρι. Πίσω βέβαια από την ενέργεια της κυβέρνησης κρύβεται μια επιχείρηση Α.Ε αφού η ηγεσία του υπουργείου προκειμένου να δώσει άμεσα στο σχέδιο αυτό νομική υπόσταση, ενέταξε άρθρο στο προς ψήφιση νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς που αφορά στη σύσταση ανώνυμης εταιρίες με την επωνυμία «Διαχείριση ακινήτων, γαιών, εξοπλισμών και προϊόντων» (ΔΙΑΓΕΠ ΑΕ).

Το ΔΙΑΓΕΠ Α.Ε που σε λίγο θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση ως διαχειριστής της δημόσιας αγροτικής και δασικής γης θα είναι το παράλληλο ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε το οποίο χειρίζεται την αστική περιουσία του δημοσίου. Έτσι λοιπόν, παράλληλα με την καταμέτρηση των 745,000 δημοσίων αγροτικών και δασικών εκτάσεων που πάνε σε ιδιώτες η κυβέρνηση ετοιμάζει την παραχώρηση και για τα 2.500 στρέμματα αστικών οικοπέδων που θα ξεπουληθούν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.

Όσον αφορά τα 450.000 στρέμματα καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου να μην περιμένουν οι Έλληνες να τα ξαναδούν ως δημόσια γη αφού η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει την διαδικασία της νομιμοποίησής τους έναντι τιμήματος. Αντί να προσθέτει στην περιουσία του δημοσίου τα καταπατημένα τα νομιμοποιεί και εισπράττει από την παρανομία κάνοντας τους καταπατητές νόμιμους κατόχους δημόσιας γης. Όσον αφορά τα 745.000 στρέμματα δημόσιας αγροτικής και δασικής γης σε λίγα χρόνια θα είναι περιουσία των ολίγων που δεν θα βληθούν από τους νέους φορολογικούς νόμους των αγροτών αφού θα έχουν ισχυρά μπάτζετ και ως επενδύσεις εθνικής σημασίας θα χαίρουν των φορολογικών ελαφρύνσεων που υποσχέθηκε ο υπουργός Σταθάκης.

Όσον αφορά τους αρχάριους στην πρωτογενή παραγωγή που θα τρέξουν να γίνουν επαγγελματίες αγρότες αντί μισθώματος μην παίρνοντας ως παράδειγμα τους επαγγελματίες αγρότες που είναι έτοιμοι να καταστραφούν από τις κυβερνητικές πρωτοτυπίες, είτε θα αναγκαστούν μέσω τραπεζικής καλλιέργειας να βάλουν ενέχυρο την όποια περιουσία έχουν ή θα αναγκαστούν να επενοικιάσουν την δημόσια γη που έχουν στην κατοχή τους σε έναν πιο ισχυρό που θα φαίνεται αγρότης αλλά στην βάση θα είναι επιχειρηματίας αγροτικής γης.

Η κυβέρνηση κλείνει το αγροτικό ζήτημα από δύο πλευρές: Πρώτα καταστρέφοντας τους νυν αγρότες κατατάσσοντάς τους ως επιχειρηματίες μέσω του νέου φορολογικού και αγροτικού και δεύτερον βάζοντας ως ανταγωνιστές τους επιχειρηματίες που θα παίρνουν δημόσια αγροτική γη συνεπικουρούμενοι από τους κυβερνήτες που σκοτώνουν την ελληνική πρωτογενή οικονομία. Για τα 75.000 στρέμματα δασικών εκτάσεων που θα μεταβληθούν σε ιδιωτικοί βοσκότοποι θα είναι η αρχή του τέλους των δημόσιων δασών αφού στην ιδιωτική χρήση μέσω ενοικίασης μπορούν να γίνουν τα πάντα. Από εκχερσώσεις δασών μέχρι αιολικά πάρκα και από κατασκευές για ποιμνιοστάσια μέχρι ιδιωτικοποίηση πηγών. 

http://oimos-athina.blogspot.gr/

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ:"ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΑ"

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-1-2016

Η «ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» ΚΑΙ Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ




Σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου

της Αθηνάς Κατσαφάδου*


Μέχρι σήμερα η Αριστερά στην Ελλάδα πέρασε από διάφορες φάσεις για να καταλήξει στην πατριωτική και ενδοξότερή της περίοδο στον πόλεμο του 1940 με το ΕΑΜ. Το πέρασμα από τον «διεθνισμό» στον πατριωτισμό το αποδίδει με επιστημονική ενάργεια ο ιστορικός Νίκος Σβορώνος αποκρούοντας την ιδεολογία της σημερινής Αριστεράς η οποία ταυτίζει τον «διεθνισμό» με τον ατομοκεντρικό κοσμοπολιτισμό ο οποίος οδηγεί στην ισοπεδωτική Παγκοσμιοποίηση των αγορών και των πολυεθνικών και εν τέλει στην Νέα Τάξη. 

Η μεταπολιτευτική Αριστερά χρησιμοποιεί το ιδεολογικό οπλοστάσιο του μαρξιστικού διεθνισμού χωρίς το πατριωτικό στοιχείο της ΕΑΜικής αριστεράς. Κάθε τι το ελληνικό θεωρείται ύποπτο. Οι εθνομηδενιστές ελέγχουν πλέον κρίσιμα υπουργεία πχ παιδείας.

Ο εχθρός είναι πλέον εντός των πυλών. Δουλεύει πολύ προσεχτικά, μεθοδικά και επίμονα. Έχει διεισδύσει στους καίριους και πλέον ευαίσθητους τομείς τής χώρας. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς, στους φορείς του πολιτισμού και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης τόσο του έντυπου όσο και του ηλεκτρονικού τύπου. Άλλωστε, αυτού του είδους οι διεισδύσεις είναι δοκιμασμένες (μέσω ιδρυμάτων, ΜΚΟ και ομίλους) χρηματοδοτούμενες από κερδοσκόπους τύπου Τζόρτζ Σόρος άμεσα διασυνδεδεμένους με την CIA. 

Στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, όπου η ιδεολογία της Αριστεράς ήταν ηγεμονική , ο παγκοσμιοποιητικός εκσυγχρονισμός έχει αριστερό πρόσημο. Υποστηρίζει ότι όλη η νεοελληνική ιστορία αποτελεί ένα εθνικιστικό παραλήρημα και οι Έλληνες εξαφανίζονται ως έθνος. Θεωρεί πως η εθνική συνείδηση διαμορφώνεται μέσω του εκπαιδευτικού μηχανισμού, μέσω της κρατικής «προπαγάνδας» (Ernest Gellner - Έθνη και εθνικισμοί). Γι΄ αυτό και η ιδιαίτερη προσπάθεια να αποκαθάρει από κάθε στοιχείο εθνικής ταυτότητας, τά σχολικά καί εκπαιδευτικά βιβλία. 

Ό,τι το Ελληνικό είναι εθνικιστικό!

Όπως έχουμε προαναφέρει έχουν παραποιήσει, αλλοιώσει καί εν τέλει εξαφανίσει το 1821. Ο διδάκτωρ τής «Ιστορίας τού Μεταβυζαντινού κόσμου» του πανεπιστημίου Paris1 Απόστολος Διαμαντής γράφει:

«Πριν μερικά χρόνια η διδασκαλία τού μαθήματος για το 1821 ήταν υποχρεωτική. Σήμερα είναι πλήρης η σιωπή. Το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα τής χώρας, το πανεπιστήμιο Αθηνών αγνοεί το ‘21 και έχει μεταφέρει το μάθημα αυτό στον χώρο των  επιλεγομένων. Σημειωτέον πως όταν απεχώρησε ο καθηγητής  Βασίλης Σφυρόερας από το πανεπιστήμιο Αθηνών η θέση έμεινε  και μένει ακόμα κενή. Το μάθημα «Ελληνική Επανάσταση»  παραμένει υποχρεωτικό μόνο σε δυο πανεπιστήμια, περιφερειακά:  στο Πελοποννήσου και στο Ιόνιο. Το μάθημα υπάρχει ως προαιρετικό στο Αθηνών και στο ΑΠΘ, δηλαδή έχει υποβαθμιστεί,   ουσιαστικά έχει χαθεί, ενώ στο Πάντειο υπάρχουν κάποια μαθήματα που αναφέρονται στις κοινωνικές όψεις της εθνεγερσίας. Το μάθημα έχει καταργηθεί εντελώς σε όλα τά άλλα πανεπιστήμια: Ιωαννίνων, Κρήτης, Θεσσαλίας, Θράκης καί Αιγαίου όπου δέν προσφέρεται καν. Μοιάζει απίστευτο, αλλά είναι γεγονός: σάν νά ντρεπόμαστε για τον αγώνα τής ανεξαρτησίας μας από τον τουρκικό ζυγό.

Τί έχει μπεί στήν θέση αυτού τού μαθήματος; Στό πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκεται υποχρεωτικά η Οθωμανική Ιστορία καί στό Πάντειο η Αλβανική! Είναι σάν νά πηγαίνει κάποιος στήν Σορβόννη ή στό Χάρβαρντ καί νά μή διδάσκεται τήν γαλλική ή τήν αμερικανική επανάσταση καί νά διδάσκεται η ιστορία τής Γερμανίας και τής Ρωσίας! Στό πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, επί παραδείγματι, μπορεί κανείς νά βρεί μαθήματα γιά τήν διατροφή επί Τουρκοκρατίας, αλλά δέν θά βρεί πουθενα τήν «Ελληνική Επανάσταση».

Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν σε όλα τα ιδρύματα, όπου τό ‘21 απουσιάζει εντυπωσιακά. Γιατί λοιπόν συμβαίνει αυτό; Γιατί στήν μεταπολιτευτική εκπαιδευτική κατάσταση έχουν επικυριαρχίσει οί εθνομηδενιστές; Η επικυριαρχία τους συνίσταται στήν επιλογή καί υποστήριξη δυτικών πανεπιστημιακών πηγών οί οποίες λειτουργούσαν ως προπαγάνδα τών δυτικών ιμπεριαλιστικών πολιτικών (οικονομικών καί πνευματικών) εναντίον τής συνέχειας τού έθνους μας καί οί οποίες εκτός τής οικονομικής υποτέλειάς μας μέσω δανείων διεκδικούσαν καί διεκδικούν καί τήν πνευματική μας αποικιοποίηση σέ αυτές. Επί παραδείγματι, στίς γιορτές τών Χριστουγέννων στίς τηλεοράσεις καί στά ραδιόφωνα τών Ελλήνων ακούγονται στό μέγιστο ποσοστό βιεννέζικα βάλς (η συμφωνική τής Βιέννης μέ τήν καθιερωμένη συναυλία έχει γίνει εθνικό μας θέαμα τήν πρωτοχρονιά), καθολικά ορατόρια, συναυλίες καί λειτουργίες Χριστουγέννων μεγάλων αναμφισβήτητα συνθετών μέ πενιχρή όμως ανύπαρκτη παρουσία Ελλήνων δημιουργών από τά αριστουργηματικά δημοτικά μας τραγούδια έως τούς εξαίσιους καί ανεπανάληπτους βυζαντινούς ύμνους, λειτουργίες, ορατόρια τής Ορθόδοξης Πίστης καθώς καί προώθηση τών χριστουγεννιάτικων ελληνικών παραδόσεων. Ποιός Έλληνας σήμερα γνωρίζει γιά τόν Ιωάννη Παπαδόπουλο Κουκουζέλη βυζαντινό μεγαλοφυή μουσικό (οί γνώστες τού έργου του, που σώζεται στίς μονές τού Άγιου Όρους, θεωρούν ότι είναι δέκα Μότσαρτ μαζί);

Νομίζετε πως τυχαία επιλέχτηκε από τήν κυβέρνηση τής «πρώτης φοράς Αριστεράς» ο Αριστείδης Μπαλτάς στό κρίσιμο υπουργείο παιδείας καί μετά ο Νίκος Φίλης μέ αναπληρώτρια τήν Σία Αναγνωστοπούλου (γνωστή γιά τίς φιλοτουρκικές της απόψεις καί όχι μόνον); Θά πρέπει μέσα σέ λίγα χρόνια νά αποδομηθεί η εθνική ταυτότητα ενός πανάρχαιου έθνους, που αποτελεί εμπόδιο στίς αναγκαίες «προσαρμογές» στό newspeak τής «νέας παγκόσμιας τάξης».

Πώς όμως νά αποκρυβεί η μακρά ιστορική διαδρομή ενός έθνους χιλιάδων ετών; Είναι δυνατόν νά αποσιωπηθεί η Άλωση από τούς Φράγκους τό 1204, εκείνη τού 1453, ή η Επανάσταση τού 1821; Καί όμως, τό ιδεολογικό όχημα αυτής τής παρασιώπησης θά τό προσφέρει η υιοθέτηση τού «μεταμοντέρνου λόγου»: έν τέλει, δέν έχουν τόσο μεγάλη σημασία τά ιστορικά γεγονότα, αλλά οί «αφηγήσεις» περί αυτών, οί όποιες ιδεολογίες καί οί όποιες νοοτροπίες. Σέ απλά ελληνικά, ό καθένας ό,τι θέλει λέει, εξυπηρετώντας τίς επιδιώξεις τής όποιας μυστικής υπηρεσίας. Εδώ πρέπει νά παρατηρήσουμε πως πρωτοστατεί τό ανθελληνικό αγγλοσαξονικό ιστοριογραφικό ρεύμα.

Ο Ρόμιλυ Τζέκινς (Romilly Jenkins, 1907 – 1967), ως ελληνιστής, προσέφερε στήν διάρκεια τού πολέμου τίς υπηρεσίες του στό Φόρεϊν Όφις, εν συνεχεία κατέλαβε τήν έδρα «Κοραής» τού Λονδίνου, πρόεδρος τού «Βρετανικού συμβουλίου» κλπ δέν έπαψε, σέ όλη του τή ζωή, νά αμφισβητεί τήν έννοια τής ιστορικής συνέχειας τού αρχαίου μέ τόν μεσαιωνικό καί τόν νεώτερο ελληνισμό. Η αποστροφή τού Τζέκινς γιά τό Βυζάντιο είναι τόσο ισχυρή που έφτασε στό σημείο νά παραποιεί αποσπάσματα από τούς βυζαντινούς συγγραφείς, προκειμένου νά «αποδείξει» τήν ολοκληρωτική εξαφάνιση τών Ελλήνων κατά τήν διάρκεια τών Σλαυικών επιδρομών! Αυτό τό κατέδειξε ο ιστορικός Σπύρος Βρυώνης. 

Στήν ίδια κατεύθυνση συνέχισε καί ό διάδοχός του στήν έδρα «Κοραής», ο Σύριλ Μάνγκο (Cyril Mango,Kωνσταντινούπολη 1928) διαδέχτηκε τό 1964 τόν Τζέκινς στήν έδρα «Κοραής» καί έν συνεχεία κατέλαβε τήν έδρα τής φιλολογίας στήν Οξφόρδη. Ο Μάνγκο συμπληρώνει τήν επιχειρηματολογία τού Τζέκινς ενάντια στήν συνέχεια τού ελληνικού έθνους καί συνεχίζει νά διδάσκει τήν αποστροφή του γιά τόν βυζαντινό πολιτισμό. Ο πρώτος κάτοχος τής έδρας «Κοραής» ήταν ό Άρνολντ Τόυνμπη. Η έδρα «Κοραής» χρηματοδοτήθηκε από τήν Ελληνική κυβέρνηση καί τούς Έλληνες τού Λονδίνου, εγκαινιάστηκε δέ τό 1919 παρουσία τού Βενιζέλου. 

Καί όμως, ήδη από τόν πρώτο της κάτοχο, τόν Τόυνμπη, συνδέθηκε μέ μία μακρά παράδοση.... ανθελληνισμού. Ο νεοελληνιστής ιστορικός Ρίτσαρντ Κλόγγ, που μελέτησε τά αρχεία τού Τόυνμπη, συνάντησε μία τόσο κραυγαλέα εχθρότητα γιά τούς Έλληνες, ώστε υποχρεώθηκε νά γράψει: «Αναμφισβήτητα, κάποιος πού αντιπαθούσε τόσο έντονα τόν λαό τήν ιστορία τού οποίου επρόκειτο, υποτίθεται νά διδάξει, δέν έπρεπε νά υποβάλλει υποψηφιότητα γιά τήν έδρα». Ο Τόυνμπη, είχε ήδη διατυπώσει τίς απόψεις του σέ επιστολή πρός τήν μητέρα του τό 1911- 1912, μετά τήν παραμονή του στήν Ελλάδα: «Επιστρέφω στήν Οξφόρδη αποφασισμένος νά κηρύξω μέ θρησκευτική ευλάβεια τόν μισελληνισμό σέ κάθε φιλέλληνα πού θά συναντήσω»: RichardClogg, «Greeks chairs: Chairs bearing Greeks».

 Τό ερώτημα τίθεται από μόνο του. Αλλά γιατί τόση εμμονή; ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ που τούς μεταβάλλει «νοερά» σέ ένα μεγάλο πανάρχαιο ιστορικό έθνος. Η Αγγλική πολιτική καί σήμερα συνολικά η Δύση επιθυμεί τόν περιορισμό τού Ελληνισμού σέ ένα μικρό καί εξαρτημένο Ελληνικό κράτος. Γι΄ αυτό καί η ιδιαίτερη επιμονή στήν ιστορία καί στό ζήτημα τής «συνέχειας» από τούς Αγγλοσάξωνες ιστορικούς καί ουχί μόνον. 

Τό ίδιο διατυπώνει καί ο μέντορας τής «νέας ιστορίας», ο Έρικ Χομπσμπάουμ. Αυτοί οί αγγλοσάξονες ιστορικοί που εξυπηρετούν τέλεια τούς στρατηγικούς στόχους τής χώρας τους, τής Αγγλίας, αλλά όχι τής δικής μας, είναι οί δάσκαλοι καί καθοδηγητές τών εδώ εθνομηδενιστών. Δέν θά τολμήσω νά διερωτηθώ γιατί. Υπάρχουν καί άλλες πηγές στό παγκόσμιο στερέωμα σκέψης. Οι πάρα πάνω απόψεις αυτής τής μετανεωτερικής καί αποδομητικής σχολής έχουν αποκρουστεί από τό μεγαλύτερο μέρος τής πανεπιστημιακής κοινότητας. Έχουν απαντηθεί από τούς Λεμέρλ, Ράνσιμαν, Κρουμπάχερ, Γκλέν Μόστ κλπ.




Πρόσφατα, διορίσθηκε από τόν υπουργό παιδείας Νίκο Φίλη πρόεδρος τής επιτροπής γιά τά εκπαιδευτικά βιβλία ο Αντώνης Λιάκος. Όπως αναφέραμε στό πρώτο μέρος τού άρθρου μας, ο Λιάκος ανεδείχθη επί Σημίτη (τελικά, αυτός ο μοιραίος άνθρωπος για τόν τόπο μας επέλεγε ανθρώπινους τύπους που ήταν μέ χειρουργική ακρίβεια ό,τι πιό καταστροφικό γιά τούς Έλληνες). 

Ο Ελληνικός λαός δέν γνωρίζει τόν κύριο καθηγητή. Ούτε τί γράφει καί τί υποστηρίζει. Δηλαδή δέν γνωρίζει ποιός είναι. Δέν πειράζει. Αυτοί που «πρέπει» τόν γνωρίζουν. Όπως η «Πρώτη φορά Αριστερά». Έχει περισυλλέξει όλα τά ορφανά τού Σημιτισμού. Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα τού «εμβριθούς» αυτού ανθρώπου, ό οποίος καλείται νά αποστραβώσει τα ελληνόπουλα. Τήν «δουλειά» τήν ξέρει. Τήν κάνει πολλά χρόνια τώρα. Καί τήν κάνει «καλά». Γράφει: «...... Η Αντιγόνη, από σύμβολο αντίστασης στήν τυραννία, έγινε η πρωτότοκος που αντιστεκόταν.Η Αντιγόνη, ως ένα άσαρκο σύμβολο αγώνα ενάντια στήν τυραννία, θά πρέπει νά απωλέσει τήν ελληνική ιθαγένεια, θά πρέπει νά πάψει νά εμπνέει τούς Έλληνες καί ως ...... Ελληνίδα, διότι σέ αυτήν τήν περίπτωση θά μεταβληθεί στήν «πρωτότοκη πού αντιστέκεται». Πιστός στους Τζέκινς καί Μάνγκο αποστρέφεται τήν ιστορική συνέχεια τού Ελληνισμού, αποστρέφεται τό Βυζάντιο καί βεβαίως, όπως όλοι οί ομοϊδεάτες του, υποστηρίζει πως αποκτήσαμε έθνος οι Έλλήνες επηρεασμένοι από τόν Γαλλικό Διαφωτισμό δηλαδή ή γενεαλογία μας αρχίζει από τό 1821 καί μετά. Άρα είμαστε ένα νεοπαγές έθνος που οφείλουμε τήν γένεσή μας σέ αυτούς που μάς «φώτισαν», Γάλλους καί λοιπούς Δυτικούς. Ως έκ τούτου, είμαστε αποικιοκρατούμενοι πνευματικά εκτός από οικονομικά.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου, καθηγητής τής Ιστορίας Τέχνης στό πανεπιστήμιο τής Κρήτης καί πρώην στέλεχος τού ΚΚΕ εσ., στό «Διαμορφώνοντας τήν πολιτιστική παράδοση: Ιστορικές τάσεις καί ιδεολογίες» αναφέρει: «Tό ερώτημα είναι: μπορεί η κριτική στόν εθνικισμό νά είναι αποτελεσματική καί πώς; Σίγουρα όχι από τή θέση ότι όλα είναι υποκειμενικές κατασκευές, constructions, inventions, τών μελετητών τού 19ου αιώνα ή δικές μας: αυτή είναι η νέα μόδα που μάς ήλθε από τήν Αμερική καί σαρώνει τήν Ευρώπη.... Σίγουρα ο ρόλος τής ιδεολογίας ήταν πάντοτε τεράστιος. Αλλά υπάρχει καί η πραγματικότητα. Όχι μόνο η πραγματικότητα τής ιδεολογίας αλλά καί η άλλη: η φύση καί η κοινωνία, οί θεσμοί καί πληθυσμοί. Αυτά δέν είναι inventions κανενός, αλλά ιστορικά προϊόντα που διαμορφώνονται μέ τήν πάροδο αιώνων, μερικές φορές χιλιετηρίδων. Ο νέος αγνωστικισμός τείνει νά μάς πεί ότι τίποτα δέν υπάρχει αντικειμενικά ανεξάρτητα από εμάς. Τό ότι παρόμοιες απόψεις υποστηρίζουν πρώην καί νύν αριστεροί είναι βέβαια μία θλιβερή διαπίστωση.........

......Θά ήταν αυτοκτονία νά κλείσουμε τά μάτια μας μπροστά στίς πιέσεις που δεχόμαστε, τόσο εμείς όσο καί τό σύνολο τής Ευρώπης καί τού κόσμου, από μία μεγάλη δύναμη, τόν «αμερικάνικο ιμπεριαλισμό»... ο οποίος ως έναν από τούς πρωταρχικούς του στόχους έχει νά τσακίσει όλα τά σύνολα που θά μπορούσαν νά προβάλλουν αντίσταση στίς βλέψεις του. Νά τά αποσυνθέσει, γιά νά μείνουν πιά μόνον άτομα πού θά περιορίζονται στό νά καταναλώνουν».




*Αθηνά Κατσαφάδου
Δικηγόρος, τέως πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά


Βιβλιογραφία
Γ. Καραμπελιάς, «Η αποστασία τών διανοουμένων»
Νίκος Σβορώνος, «Ιστορία τής νεώτερης Ελλάδας»
Α. Λιάκος, «Πρός επισκευήν Ολομελείας...»


[Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ,
14/01/2016]
http://oimos-athina.blogspot.gr/

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΜΑΘΕΙΑΣ


 ΕΝΩ  ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, Η ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΩΡΟ!!!

29-1-2016



"Ξέρω πως ποτέ δεν σημαδεύουν στα πόδια. Στο μυαλό είναι ο στόχος. Τον νου σου, ε;" 

ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;


Γράφει η Χαρά Λιαναντωνάκη


Σε εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες  για την ‘Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος’ κάλεσε το Υπουργείο (πρώην Εθνικής, νυν κατ’ όνομα)  Παιδείας τις σχολικές μονάδες πανελληνίως, την Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016.

Ποιου Ολοκαυτώματος …; θα σκεφθεί με εύλογη ανατριχίλα ο κάθε σκεπτόμενος δάσκαλος και γονιός που είναι μέτοχοι της Ελληνικής Παιδείας και παρακολουθούν πολλά χρόνια τώρα τις συντονισμένες προσπάθειες πολλών «προοδευτικών», « ανθρώπων του πνεύματος» (του Διαφωτισμού)  να κάψουν μερικώς ή ολοσχερώς την εθνική μας ιστορική Μνήμη, Γλώσσα, Παιδεία, στον βωμό του παγκόσμιου πνεύματος του Ουμανισμού. 

Όχι, ο  αμέτοχος της Παιδείας αυτής κ. Φίλης δεν αποφάσισε, ακόμα τουλάχιστον, να καταργήσει από τη διδακτέα ύλη την Ιφιγένεια, των αρχαίων τραγικών ποιητών, και το εθελόθυτον ήθος που αυτή κομίζει, της θεληματικής θυσίας – κορυφαία έκφραση της οποίας είναι η θυσία των αγίων Του, ομολογητών και μαρτύρων της Αληθείας  και η Θυσία του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού Χριστού για όλο το γένος των ανθρώπων … 

Τέτοια πνευματοκίνητη εκούσια θυσία εδίδαξαν πράττοντες με τον βίο και τα αριστουργηματικά πονήματά τους οι άγιοι Τρείς Ιεράρχες – Γρηγόριος ο Θεολόγος, Βασίλειος ο Μέγας και Ιωάννης ο Χρυσόστομος  -οι Τρείς μέγιστοι Φωστήρες της Τρισηλίου Θεότητος, οι μελίρρυτοι ποταμοί της σοφίας (όπως γράφει το τροπάριό τους), τους οποίους γιορτάζει από κοινού η εκκλησία μας στις 30 Ιανουαρίου. Την ημερομηνία αυτή οφείλουν επισήμως να τους τιμούν και τα σχολεία της χώρας μας, αφού μέχρι σήμερα παραμένουν οι προστάτες των Γραμμάτων και της Παιδείας μας…

Περί θυσίας…

Άλλη, τελείως διαφορετική ιστορία είναι η θυσία των ακουσίων θυμάτων, των εξιλαστηρίων θυμάτων, κυρίως του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος, το οποίο σημάδεψε μεν την παγκόσμια ιστορία, όχι όμως την ιστορία του Ελληνισμού που έχει νωπή στη μνήμη της ένα άλλο φοβερό Ολοκαύτωμα, τη Γενοκτονία των εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου. Πρόκειται για μία Γενοκτονία επισήμως αναγνωρισμένη και επισήμως εξοβελισμένη από τη διδακτέα ύλη της Γ’ Λυκείου, μόλις το 2015 με απόφαση του αρμόδιου υπουργού, ο οποίος όμως επιτρέπει να διδάσκονται οι μαθητές μόνον την ιστορία του Ολοκαυτώματος των Εβραίων!΄

Αυτές τις ημέρες, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε μία ακόμη ιστορικά ανήκουστη ανακοίνωση: με αναλυτική εγκύκλιό του κάλεσε τους δασκάλους, σήμερα, 27 Ιανουαρίου 2016, να τιμήσουν επί δύο διδακτικές ώρες την, καθιερωμένη από το 2004 στην Ελλάδα, «Ημέρα Μνήμης των Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος» 

[:Προτεινόμενο θέμα είναι οι Έλληνες Δίκαιοι των Εθνών, δηλαδή «οι χριστιανοί που διακινδυνεύοντας την ίδια τους τη ζωή, έκρυψαν, φυγάδευσαν και έσωσαν από βέβαιο θάνατο, εκατοντάδες Έλληνες Εβραίους στις πόλεις και τα χωριά της Πατρίδας μας» όπως αναφέρει το κείμενο της πρόσκλησης από την Περιφέρεια Αττικής και την Ισραηλιτική Κοινότητα Αθηνών για τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου των Ελλήνων Δικαίων των Εθνών στην Αθήνα Σκοπός των εκδηλώσεων και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είναι η ενημέρωση των μαθητών για το Ολοκαύτωμα …»].

Είναι δημοκρατικά και πολιτικά ορθόν, κύριε υπουργέ, να ενημερωθούν υποχρεωτικά οι Έλληνες μαθητές για το Εβραϊκό Ολοκαύτωμα και να μην ενημερωθούν αντίστοιχα για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού; Γιατί καλούνται οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν το πρώτο, ενώ με άλλη εγκύκλιο το Υπουργείο αναφέρει ότι «δύνανται» οι σχολικές μονάδες να πραγματοποιήσουν εκδηλώσεις σχετικά με τη «θρησκευτική εορτή των τριών Ιεραρχών: Επειδή κατά το τρέχον σχολικό έτος η εορτή των Τριών Ιεραρχών συμπίπτει με ημέρα που δεν λειτουργούν τα σχολεία (Σάββατο 30-1-2016), οι σχολικές μονάδες δύνανται να πραγματοποιήσουν εορταστικές εκδηλώσεις, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016,αφιερώνοντας δύο διδακτικές ώρες, με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων και κατά την κρίση τους.  

Δηλαδή μόνον αν θέλουν, οι διδάσκοντες μπορούν να τιμήσουν την «θρησκευτική εορτή» των Τριών Ιεραρχών για το τελευταίο δίωρο της ερχόμενης Παρασκευής, ενώ θα «εδύνατο» το Υπουργείο με άλλη εγκύκλιο, ως όφειλε σύμφωνα με την εθνική αποστολή του για παροχή αληθινής Παιδείας, να μεταθέσει τον εορτασμό της σχολικής αυτής εορτής για την ερχόμενη Δευτέρα και όχι απλώς επί δίωρο…

1eba0-3-ierarxes

Οι άγιοι Τρείς Ιεράρχες είναι οι πυλώνες του παγκόσμιου Πολιτισμού: της Ορθόδοξης Παιδείας, της αληθινής μόρφωσης της ψυχής του ανθρώπου με ιερές κατά Θεόν αρετές και σοφία

Οι Τρεις αυτοί – οι δύο Καππαδόκες Βασίλειος και Γρηγόριος και ο Αντιοχεύς Ιωάννης ο Χρυσόστομος, (που στις 27.1. η Εκκλησία μας τιμά την ανακομιδή των ιερών λειψάνων του) – έκαναν να διαλάμψει στην οικουμένη ο αστείρευτος πλούτος και το βάθος της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παιδαγωγίας.  Δεν είναι τυχαίο που, από την εποχή του Όθωνα μέχρι τώρα, ουδείς πολιτικός στην Ελλάδα τόλμησε να ξηλώσει από την καρδιά της εκπαιδευτικής σχολικής εμπειρίας, στην πατρίδα μας, τη χριστιανική αυτή εορτή προς τιμήν των αγίων Καππαδοκών Πατέρων της Εκκλησίας μας … διότι προφανώς κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με πνευματικό πραξικόπημα κατά της νεολαίας μας.

Χαρά Λιαναντωνάκη
Δημοσιογράφος
http://oimos-athina.blogspot.gr/