Η εφεδρεία προσκρούει σε Σύνταγμα - νόμους

Θα το παραβιάσει η "κατοχική" κυβέρνηση του ΓΑΠ και 154 ρεταλιών της βουλής!!

5 ΝΟΜΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΔΡΕΙΑ
Τρία σενάρια της κυβέρνησης
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ εφεδρεία είναι αδύνατο να εφαρμοστεί αμέσως, διότι προσκρούει σε ανυπέρβλητα συνταγματικά και νομικά εμπόδια, ισχυρίζονται οι συνταγματολόγοι Κ. Χρυσόγονος και Γ. Κατρούγκαλος με κείμενά τους στην «Ε». Πέντε είναι τα εμπόδια, που οι καθηγητές απαριθμούν: 
α) Η επιλογή πρέπει να υπακούει στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, αλλά και στους κοινοτικούς περιορισμούς περί ομαδικών απολύσεων. 
β) Δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε οργανισμούς που δεν έχουν πλεονάζον προσωπικό. 
γ) Η αρμοδιότητα επιλογής των «εφέδρων» δεν μπορεί να εκχωρείται στον ιδιωτικό τομέα. 
δ) Δεν έχει θεσπιστεί σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων. 
ε) Δεν έχει εκδοθεί προεδρικό διάταγμα που θα καθορίζει τον τρόπο, αλλά και τη διαδικασία ένταξης στην εφεδρεία. 

Σε απανωτές συσκέψεις από χθες το πρωί η κυβέρνηση... 
μελετάει τρία σενάρια εφαρμογής της εφεδρείας και των απολύσεων, υπό τις ασφυκτικές πιέσεις της τρόικας για «εφαρμογή των συμφωνηθέντων».

ΔΥΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ, ΟΙ Κ. ΧΡΥΣΟΓΟΝΟΣ ΚΑΙ Γ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Σε πέντε συνταγματικά και νομικά εμπόδια προσκρούει η εργασιακή εφεδρεία, σύμφωνα με τους συνταγματολόγους Κ. Χρυσόγονο και Γ. Κατρούγκαλο.

Οι πολλαπλές αστοχίες της ρύθμισης συνίστανται στο ότι:

- Η αρμοδιότητα επιλογής των «εφέδρων» ανήκει στο σκληρό πυρήνα άσκησης δημόσιας εξουσίας και δεν μπορεί να εκχωρείται σε ιδιωτικούς φορείς.

- Δεν έχει θεσπιστεί σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων.

- Δεν έχει εκδοθεί προεδρικό διάταγμα, το οποίο που θα καθορίζει τη διαδικασία και τον τρόπο ένταξης στην εφεδρεία.

- Δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε οργανισμούς χωρίς πλεονάζον προσωπικό.

- Η επιλογή πρέπει να υπακούει στις συνταγματικές αρχές (ισότητα, αξιοκρατία) και στους κοινοτικούς περιορισμούς για τις ομαδικές απολύσεις.

Κ. Χρυσόγονος: Οχι στη συμμετοχή ιδιωτικών φορέων

Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων δεν εμποδίζει την απόλυσή τους ή, πολύ περισσότερο, την τοποθέτησή τους σε καθεστώς εργασιακής «εφεδρείας», παρά μόνο προϋποθέτει την προηγούμενη νομοθετική κατάργηση των θέσεών τους. Ωστόσο, ακόμη και εφόσον καταργηθεί ορισμένος αριθμός θέσεων, η επιλογή των υπαλλήλων που θα απολυθούν (ή θα τεθούν σε εργασιακή εφεδρεία), μέσα από το μεγαλύτερο σύνολο υπαλλήλων οι οποίοι κατέχουν ομοειδείς θέσεις, οφείλει να γίνει με σεβασμό στις αρχές της ισότητας και της (αντίστροφης) αξιοκρατίας. Συνεπώς, ή θα έπρεπε να υπάρξει ατομική αξιολόγηση του συνόλου των υπαλλήλων και λεπτομερής συγκριτική αξιολόγηση της επιλογής των «εφέδρων», πράγμα προφανώς ανέφικτο μέσα στα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια που υπαγορεύει η περιβόητη «τρόικα», ή αλλιώς θα έπρεπε να θεσπιστεί σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων.

Τα κριτήρια αυτά (π.χ. προηγούμενες πειθαρχικές καταδίκες, υστέρηση σε τίτλους σπουδών κ.λπ.) θα οδηγούσαν σε μια οιονεί αντίστροφη μοριοδότηση του συνόλου των υπαλλήλων, με κατάληξη την επιλογή των «εφέδρων». Σε κάθε περίπτωση αποκλείεται, κατά την ορθότερη άποψη, η συμμετοχή στην όλη διαδικασία ιδιωτικών φορέων, δεδομένου ότι η με οποιονδήποτε τρόπο αξιολόγηση και επιλογή προς απομάκρυνση δημοσίων υπαλλήλων συνιστά άσκηση αρμοδιοτήτων αναγομένων στο σκληρό πυρήνα της δημόσιας εξουσίας (δηλαδή της λαϊκής κυριαρχίας) και ως τέτοια πρέπει να ασκείται μόνον από φορείς παρόμοιας εξουσίας (σχετική η απόφαση 1934/1998 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας).

Γ. Κατρούγκαλος: Αδύνατη η άμεση εφαρμογή της

Η εργασιακή εφεδρεία συνιστά απόλυση με αναστολή ή, κατά την έκφραση του συναδέλφου Α. Καζάκου, «απόλυση με φερετζέ». Προβλέπεται στον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου (3896/2011), αποκλειστικά όμως για το προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου. Για το «στενό Δημόσιο» δεν υπάρχει ακόμη σχετική πρόβλεψη, άρα είναι αδύνατο να εφαρμοστεί άμεσα. Εξάλλου, λόγω της συνταγματικής προστασίας της μονιμότητας, που προστατεύει την εργασιακή σχέση του δημοσίου υπαλλήλου όσο υπάρχει η οργανική του θέση, δεν μπορεί να εφαρμοστεί όσο διατηρείται η τελευταία.

**Και για το προσωπικό των Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (ΔΕΚΟ), όμως, δεν είναι νόμιμο να εφαρμοστεί με τον τρόπο που ζητήθηκε με τις πρόσφατες εγκυκλίους. Και τούτο γιατί, κατά τη ρητή πρόβλεψη του άρθρου 37 παρ. 7 του νόμου, αφορά επί λέξει: «τυχόν πλεονάζον προσωπικό». Συνεπώς, αφενός δεν μπορεί να εφαρμοστεί γενικώς και αδιακρίτως, όπως επιχειρήθηκε. Αφετέρου -και κυρίως- δεν έχει έδαφος εφαρμογής όπου υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις, όπως είναι ο κανόνας.

**Συνεπώς, η απαίτηση να ορίσει κάθε ένας από τους δημόσιους φορείς ως πλεονάζον προσωπικό το 10% όσων απασχολούνται σε αυτόν είναι παράνομη και ουσιαστικά συνιστά τιμωρία που επιβάλλεται επί δικαίους και αδίκους. (Ο αποδεκατισμός -decimatio- ήταν η έσχατη ποινή που μπορούσε να επιβληθεί σε μια ρωμαϊκή λεγεώνα. Πρβλ. Πολύβιος VI.38.) Παρόμοια οριζόντια μέτρα, άλλωστε, δεν βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα, εφόσον αναπαράγουν, απλώς σε κατώτερο επίπεδο, τη στρεβλή κατανομή προσωπικού. Σημειωτέον ότι, αντίθετα με όσα διαδίδονται συστηματικά, το Ελληνικό Δημόσιο δεν πάσχει από υπερτροφία, εφόσον τόσο από πλευράς υπαλλήλων όσο και από πλευράς μισθολογικής δαπάνης βρίσκεται περίπου στο μέσο όρο της Ε.Ε. Πάσχει, αντιθέτως, λόγω των πελατειακών πολιτικών των δύο μεγάλων κομμάτων, από κακή κατανομή των ανθρώπινων πόρων.

**Τέλος, προϋπόθεση για την εφαρμογή του μέτρου είναι η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος για τα κριτήρια και τη διαδικασία της υπαγωγής στην εργασιακή εφεδρεία, το οποίο θα πρέπει πρώτα να περάσει από επεξεργασία από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το Προεδρικό Διάταγμα αυτό δεν θα κριθεί μόνο με βάση τις συνταγματικές επιταγές (αξιοκρατία, ισότητα, δικαίωμα στην εργασία, άρα και κατοχύρωση του δικαιώματος στην αποζημίωση, που ο θεσμός της εφεδρείας καταστρατηγεί), αλλά και με βάση τους κοινοτικούς περιορισμούς για τις ομαδικές απολύσεις, εφόσον, όπως προαναφέρθηκε, η εφεδρεία συνιστά ουσιαστικά απόλυση. Τόσο το Προεδρικό Διάταγμα αυτό όσο και οι επιμέρους αποφάσεις ένταξης προσωπικού στην εφεδρεία μπορούν να προσβληθούν με ένδικα μέσα (το πρώτο με αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, οι τελευταίες, κατά περίπτωση, στα Διοικητικά Εφετεία και στα Μονομελή Πρωτοδικεία).

Της ΒΑΝΑΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ από enet
 

Ούτε ένα ελληνικό πολεμικό πλοίο δεν πήγε στην Κύπρο για την ΑΟΖ!

Share
Σκιώδες κράτος
Ήρκεσε μια δήλωση ενός Τούρκου πολιτικού για να αποκαλυφθεί πανηγυρικά  αυτό που όλοι υποπτεύονται :
Ούτε ένας Έλληνας δεν εμπιστεύεται την κυβέρνηση του και τον Πρωθυπουργό σε ότι αφορά στις σχέσεις με την Τουρκία !
Ακραίο να παίρνουμε τοις μετρητοίς ότι λέει – για τους δικούς του λόγους – ο κάθε ξένος καλοθελητής. Ίος όμως απώλεσε την «έξωθεν καλή μαρτυρία» των Ελλήνων πολιτών με μπουρδολογίες για «φιλίες των λαών», «θάλασσες συνεργασίας και φιλίας» και «ευρωπαϊκές προοπτικές της Τουρκίας» του casus belli ;
Tελικά υπαναχώρησε ο Τούρκος και κατέφυγε στο κλασικό κόλπο των απανταχού προπετών, προβοκατόρων και επιπόλαιων : «Παρερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις μου» !
Όμως αυτό είναι το πρόβλημα;
Δεν μας προβληματίζει ότι για άλλη μια φορά – ας ενοχλούνται κάποιοι σχολιαστές από την συχνή αναφορά μου στον Κονδύλη – «…ούτε η «Ευρωπαϊκή ένταξη, η οποία στην ουσία της δεν είναι παρά η διαφοροτρόπως καρυκευμένη και μεταμφιεσμένη επιθυμία άλλοι να μας ταΐζουν και άλλοι να φυλάνε τα σύνορά μας…» ;
Δεν μας προβληματίζει ότι η Ελλάδα, εγγυήτρια Δύναμη της Κυπριακής Δημοκρατίας, λεονταρίζουσα με δήθεν «Ενιαίους Αμυντικούς Χώρους» και συμμετέχουσα στην …καταστολή της πειρατείας στην Σομαλία, ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ως ελάχιστη παρουσία στην Κυπριακή ΑΟΖ όπου βολτάριζε το Piri Reis II ;
Δεν αντέδρασε ως όφειλε σε παραβίαση της διεθνούς νομιμότητος  κατά Κράτους του οποίου «εγγυάται» την προστασία; Με τι και κατά ποίου ;
Πάλι τρίβομε κουτοπόνηρα τα χέρια μας  «θα καθαρίσουν οι Ισραηλινοί και οι Αμερικάνοι…» ;
Ενώ εμείς κάναμε … «παρθενορραφή» ! «Εκεί που ψάχνει το Τουρκικό πλοίο …δεν έχει πετρέλαιο!» «διέρρεαν» τα γνωστά ασπόνδυλα της «ενημέρωσης». Λες και το θέμα είναι αν έχει, ή δεν έχει και όχι η ipso facto επιβολή του Οθωμανικού δικαίου στην Κυπριακή ΑΟΖ !
Τι να μας πει που δεν το ξέρουμε ο κ. Μόσσιαλος ; Πόση σημασία έχει τι ακριβώς και πώς το είπε ο Πρωθυπουργός στον Ερντογάν ;
Τα γεγονότα μιλούν : Η Τουρκία μπορεί να διεξάγει έρευνες (μεθαύριο και “Έρευνα – Διάσωση”, και «καταστολή της τρομοκρατίας») μέσα στην Κυπριακή ΑΟΖ ΑΤΙΜΩΡΗΤΙ, χωρίς η … «εγγυήτρια Δύναμη» να συγκινείται. Ούτε ένα διάβημα στην «Διεθνή Κοινότητα» !
Συγγνώμη όμως, ξέχασα : «Σύμφωνα με τις διαρροές τόσο της Αθήνας όσο και της Άγκυρας, οι δύο Πρωθυπουργοί συμφώνησαν το κοινό Υπουργικό Συμβούλιο να συγκληθεί στην Άγκυρα τέλη Οκτωβρίου ή αρχές Νοεμβρίου.» (από τα NEA)
Μπορεί τότε να αποφασισθεί η διεξαγωγή Τουρκικών ερευνών …και στην Ελληνική «νοητή» ΑΟΖ !
Parsifal
 

Δεν πληρώνουμε τα χαράτσια τους και με την

 

"άδεια" του Σ.Τ.Ε

Από Κλασσικοπερίπτωση
  


 

Απόφαση "βόμβα" του ΣτΕ; Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα! 
  

Σύλλογος:"Έλληνες φορολογούμενοι" 

Ο δικηγόρος Αθηνών και νομικός Σύμβουλος του Συλλόγου κ. Παναγιώτης Χασιώτης, επισημαίνει ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 1934/1998 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας η οποία είχε κρίνει αντισυνταγματικές τις λεγόμενες τότε “παρκο-εταιρίες” του Δήμου Αθηναίων, οι οποίες έκαναν έλεγχο στάθμευσης των αυτοκινήτων και επέβαλαν και τα σχετικά πρόστιμα σε ιδιώτες, η ΔΕΗ δε δικαιούται να εισπράττει φόρους και να διακόπτει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, σε πελάτες της, οι οποίοι για οποιοδήποτε λόγο αρνούνται να καταβάλλουν το “τέλος ακινήτων”. 

Παράλληλα, ούτε οι άλλες ιδιωτικές εταιρίες - πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος, έχουν το δικαίωμα να προβαίνουν σε είσπραξη φόρων ή διακοπή της ηλεκτροδότησης. 

Σύμφωνα με το σκεπτικό της παραπάνω απόφασης, αντίκειται στις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγματος, η οποιαδήποτε ανάθεση άσκησης δημόσιας εξουσίας σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (όπως είναι η Δ.Ε.Η. και οι άλλες ιδιωτικές εταιρείες παροχής ρεύματος). Τόσον η είσπραξη φόρων, όσο και η επιβολή διοικητικών κυρώσεων λόγω της άρνησης πληρωμής φόρων, αποτελούν στοιχεία άσκησης δημόσιας εξουσίας. 
Σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ, η άσκηση δημόσιας εξουσίας αποτελεί την κατ΄εξοχήν έκφραση κυριαρχίας του Κράτους και ασκείται μόνο από το Δημόσιο και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου. 

Η προτεινόμενη τροπολογία δεν αναθέτει τις αρμοδιότητες αυτές μόνο στη ΔΕΗ (η οποία έχει και κάποιο δημόσιο χαρακτήρα) αλλά και σε ιδιωτικές εταιρείες παροχής ηλεκτροδότησης (εναλλακτικούς παρόχους τους ονομάζει). 

Η επιβολή της κύρωσης ναι μεν προβλέπεται από το Νόμο, αλλά αναθέτει σε ιδιώτη να επιβάλει αυτές τις κυρώσεις. 

Εναπόκειται στην κρίση του Συμβουλίου της Επικρατείας να κρίνει εάν αυτή η εκχώρηση των αρμοδιοτήτων συμβαδίζει με τα άρθρα 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγματος. 

Το παραπάνω, προστίθεται στους λόγους αντισυνταγματικότητας που ήδη έχουν επισημάνει οι νομικοί συνεργάτες του Συλλόγου μας. 

Παρακάτω παρατίθεται το “κρίσιμο” άρθρο 11, της υπ΄ αριθ. 1934/1998 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας. 

11.
 Επειδή οι.... 
μνημονευμένες διατάξεις του άρθ. 36 του δημοτικού και κοινοτικού κώδικα και του άρθρου 45 του νόμου 2218/1994, κατά το μέρος που προβλέπουν ευθέως ή επιτρέπουν την ανάθεση αστυνομικής φύσεως αρμοδιοτήτων (βεβαίωση της παράβασης, ακινητοποίηση οχημάτων, επιβολή προστίμων) σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, αντίκεινται στις θεμελιώδεις διατάξεις του άρθ. 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγματος, κατά την έννοια των οποίων, αστυνομική εξουσία, ως η κατεξοχήν δημόσια εξουσία και έκφραση κυριαρχίας, ασκείται, διά της αστυνομικής αρχής, μόνο από το κράτος (και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου που και αυτά είναι αποκεντρωμένες καθ’ύλην κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες. Μειοψήφησαν οι Σύμβουλοι Φ. Κατζούρος, Αθ. Τσαμπάση, Σ. Ρίζος και Ν. Σακελλαρίου, οι οποίοι υποστήριξαν ότι δεν προσκρούει στο Σύνταγμα η ανάθεση ασκήσεως τέτοιου είδους δραστηριοτήτων, όπως αυτές που αναφέρονται από τη διάταξη του άρθρου 45 του νόμου 2218/1994. 

Για να δείτε ολόκληρο το κείμενο της απόφασης, πιέστε εδώ. 
Δείτε επιπρόσθετη επιχειρηματολογία για την αντισυνταγματικότητα του "τέλους ακινήτων" 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Σύλλογο ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ.
 

Στοιχεία επικοινωνίας του Συλλόγου: 
α) site: www.forologoumenos.gr 
β) e-mail: greek.taxpayers@gmail.com ήsecretariat@forologoumenos.gr 
γ) Τηλέφωνο: 210-3242032 
δ) Διεύνθυνση: Μνησικλέους 2 & Μητροπόλεως 43, 10556, Αθήνα ( δείτε το χάρτη)

 


Η ΕΛΛΆΔΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΆΤΟ 

 

(Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες)

 

Τα ξεπουλά όλα η "κατοχική" κυβέρνηση των 

ΓΑΠ - ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ με την ανοχή των 154 

 

βουλευτών "ΖΟΜΠΙ"!! 

 

που το μόνο που κάνουν είναι να σηκώνουν 

 

χέρια και πόδια!! Και να κακαρίζουν σαν

 

κοτούλες?


 
Σημείωση ΡΕΣΑΛΤΟ: Το παρακάτω κείμενο είναι ένα απόσπασμα από επιστολή προς τους βουλευτές, που λάβαμε, από αναγνώστη. Δημοσιεύουμε την ΟΥΣΙΑ της επιστολής, το απόσπασμα που τεκμηριώνει την ΠΩΛΗΣΗ της Ελλάδας στους τοκογλύφους… 

 

Είναι όμως πραγματικά ανατριχιαστικές οι ίδιες λεπτομέρειες για τα περί του «Ταμείου» που αναφέρονται στον εφαρμοστικό νόμο. Αν δεν τις διαβάσει κανείς από το πρωτότυπο κείμενο, δεν τις πιστεύει. Τι να πρωτοθαυμάσει λοιπόν κανείς εκεί: 

• Το ότι προβλέπεται να μεταβιβάζονται κατά πλήρη κυριότητα στο Ταμείο κυριολεκτικά τα πάντα; 

o ΔΕΚΟ, λιμάνια, αεροδρόμια, δικαιώματα εκμετάλλευσης (και ορυκτού πλούτουWink τουριστικοί/αρχαιολογικοί χώροι 
o Περιουσιακά στοιχεία των Ο.Τ.Α! 

o Οι ΑΙΓΙΑΛΟΙ με δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης! Θα πωληθούν οι καλύτερες παραλίες και ούτε να τις επισκεφτεί δεν θα μπορεί ο ελληνικός λαός. 

o Ακόμα και η εκμετάλλευση των αρχαίων μνημείων και αρχαιολογικών χώρων θα είναι δυνατή προς όφελος του Ταμείου.
 

• Το ότι το προϊόν «αξιοποίησης» χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του Δημοσίου χρέους. Πάει δηλαδή κατευθείαν στους δανειστές. Δεν προβλέπεται καν ένα παράθυρο ώστε κάποια από τα χρήματα να πηγαίνουν και για την ανακούφιση του Ελληνικού λαού. 

• Το ότι οι διοικητές των οργανισμών που μεταφέρονται κατά πλήρη κυριότητα στο Ταμείο θα ενεργούν πλέον ως εντολοδόχοι του Δ. Σ. του Ταμείου, όπως αναφέρεται ρητώς στο κείμενο. Θα μπορεί π.χ με μία τους εντολή το Δ.Σ. του Ταμείου να αυξάνει τα τιμολόγια της ΔΕΗ (τα έσοδα πάνε κατεθείαν στο Ταμείο), του ΟΣΕ κλπ, ακόμα και πριν πωληθούν οι εταιρίες αυτές! 

• Το ότι οι αποφάσεις για την αξιοποίηση λαμβάνονται αποκλειστικά κατόπιν εισηγήσεως ενός επταμελούς συμβουλίου εμπειρογνωμόνων, τρία από τα μέλη του οποίου διορίζονται απευθείας από το Δ.Ν.Τ, την Ε.Κ.Τ και την Ε.Ε. 

Φανταστείτε πόσο επικίνδυνο είναι αυτό όταν πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία στρατηγικής σημασίας: λιμάνια, αεροδρόμια, ενέργεια, εκμετάλλευση ορυκτού πλούτου). Δηλαδή, το που θα πωληθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για παράδειγμα, ή της Αλεξανδρούπολης (όπου θα καταλήγει ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη) θα μπορεί να καθορίζεται από ξένα συμφέροντα, τα οποία ενδεχομένως να εκβιάζουν ελληνικές κυβερνήσεις διακυβεύοντας τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα. 

• Το Ταμείο έχει 6ετή διάρκεια ζωής, με πρόβλεψη η διάρκεια αυτή να παρατείνεται,
 για όσο καιρό χρειαστεί μέχρι να επιτελέσει το στόχο του, ο οποίος ορίζεται αποκλειστικά ως η αποπληρωμή του Δημοσίου χρέους. Δηλαδή, εάν η αποπληρωμή του Δημοσίου χρέους τελικά απαιτήσει 30 ή 50 ή 60 χρόνια, το Ταμείο αυτό θα μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει, και να απορροφά με μία απλή υπογραφή και άλλα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου! Για πόσα χρόνια θα ξεπουλιώμαστε; 

• Ενώ όλα τα ΕΣΟΔΑ από τα περιουσιακά στοιχεία που μεταβιβάζονται με μία υπογραφή στο Ταμείο, ακόμα και πριν αυτά πωληθούν ή αξιοποιηθούν, πηγαίνουν στον ειδικό λογαριασμό υπερ του χρέους τα ΈΞΟΔΑ λειτουργίας συνεχίζουν να βαρύνουν το ελληνικό Δημόσιο!
 

• Το ελληνικό δημόσιο εξαναγκάζεται να πληρώνει τις αποζημιώσεις για αναγκαστικές απαλλοτριώσεις για δικαιώματα τρίτων, αναγκαστικές με απλή απόφαση του ΔΣ του Ταμείου (διότι ο νόμος ορίζει και ρητώς ότι στο Ταμείο πρέπει τα περιουσιακά στοιχεία να μεταβιβάζονται απαλλαγμένα από δικαιώματα τρίτων), ενώ τα αποτελέσματα της απαλλοτρίωσης είναι υπέρ του Ταμείου! 

• Το Ταμείο θα μπορεί να δανείζεται με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.
 Να εκδίδει δηλαδή ομολογίες και μάλιστα προβλέπεται ρητά ότι μπορεί με τα δανεικά αυτά να επαναγοράζει ομόλογα του ελληνικού δημοσίου! Δηλαδή θα δανείζεται από τρίτους με εγγύηση δική μας για να αγοράζει ελληνικά ομόλογα από την αγορά στις «σκοτωμένες» τιμές, που ως γνωστόν διαπραγματεύονται σήμερα και να μπορεί να κερδοσκοπήσει αργότερα μεταπωλώντας προς όφελος των δανειστών μας. 

• Θα μπορεί κάποιος να αγοράζει γη του Δημοσίου και να χτίζει θρησκευτικούς χώρους χωρίς άλλη άδεια από το Κράτος. Π.χ. θα μπορούσαν οι μουσουλμάνοι της Αθήνας να αγοράσουν ένα ακίνητο εκτός σχεδίου και να χτίσουν ένα Τζαμί χωρίς την σήμερα προβλεπόμενη διαδικασία. 

• Παρακάμπτονται νόμοι και ισχύουσες διατάξεις του ελληνικού κράτους (π.χ. ισχύουν συντελεστές δόμησης για τα εκτός σχεδίου ακίνητα του δημοσίου κατά 400% έως 800% αυξημένοι σε σχέση με τους ισχύοντες) προκειμένου να οφεληθούν οι κάθε λογής επενδυτές. 

Ένα άτακτο ξεπούλημα της χώρας με «το πιστόλι στον κρόταφο» αποτελεί την απόλυτη καταστροφή για τη χώρα (ισάξια της μικρασιατικής καταστροφής) όχι μόνον για λόγους οικονομικούς αλλά κυρίως για λόγους εθνικούς.

Το πρωτότυπο κείμενο
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 
«ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 
ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 
2012 - 2015»

 

 

ΑΠ’ ΤΟΝ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΣΤΟΝ 


 


ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ…

Του Ηλία Σιαμέλα 

 

Μέρες συφοράς, μέρες κακούργες, έτσι, χωρίς αναστολές, χωρίς όρια 
και ψευδαισθήσεις. 
Από τον Άννα στον Καϊάφα, απ’ τον Τσολάκογλου στον Τούρκογλου, 
από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη. Είναι η πορεία προς τη σύγχρονη Σταύρωση. 
Έτσι, με όλα τα ηχοχρώματα, με όλες τις μεταμορφώσεις. 

Μια ορχήστρα που ακολουθεί της προδοσίας τις υψηλές απαιτήσεις. 
Το ταλέντο που χρειάζεται η συστηματική καλλιέργεια του ψεύδους. 
Η Τρόικα, ο χορός των αγρίων, η δουλικότητα, η θεαματική ευκαμψία. 
Ο ένας με το βλακώδες στυλ της νοητικής ανεπάρκειας. 
Ο άλλος με τον ξέφρενο ύφος του «καθηγητή» της επιθετικής 
λογοδιάρροιας. 
Αυτό το απίθανο δίδυμο, αυτό το γελοίο ανακάτωμα, αυτό το 
απόσταγμα δουλικότητας, που σέρνει στο ικρίωμα την Ελλάδα. 
Είναι κάποιο δείγμα παρακμής; Είναι κάποιο στοιχείο για το πώς 
θα κυβερνούν, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της κοινωνίας; 
Είναι η τρέλα, είναι η κόλαση μιας αυτιστικής λογικής; 
Είναι η νύχτα του ανεπίστρεπτου ναυάγιου; 
Τίποτα δε μπορεί να χαρακτηρίσει αυτή την αχόρταγη παρανομία. 
Κανείς δε μπορεί να συλλάβει αυτή την αναδυόμενη τραγωδία. 
Όλα είναι έξω από το μικρότερο κι από το μέγιστο κακό. 
Είναι η εξουσία της τραγικής φάρσας, ο εκτροχιαστικός 
αντίλαλος του κενού. 
Είναι η απόπειρα σπαργάνωσης της πολιτικής. 
Είναι η πλέρια χρήση του οπλοστάσιου της δολιότητας. 
Μιλάμε την ίδια γλώσσα με αυτούς τους «κυρίους»; 
Άξιζε στη χώρα μας μια τέτοια συφορά; 
Που υφάνθηκε τόσο σκάρτο υλικό; 
Που ακούστηκε τέτοια παραφροσύνη; 
Που αλλού συστήθηκε τέτοιου είδους ετερόκλητη τρομοκρατία; 
Όταν ο Τούρκογλου με την υπερτροφική γλώσσα του, 
σαν ο φλύαρος Εφιάλτης της εποχής, 
κατασκευάζει αφρισμένα τυραννικά επιχειρήματα; 
Κι ο Νέος Τσολάκογλου με την ανάπηρη εκφορά του λόγου του,
προσπαθεί με μανία να μας πισωγυρίσει στην εποχή του Νεάντερνταλ; 
Και δυστυχώς, είναι αυτό το φτηνό εμπόρευμα των ανδρών. 
Είναι αυτά τα ευκρόταλα υπερσαρκώματα του ενός, και η λεκτική και νοητική 
ανεπάρκεια του άλλου, που ανατροφοδοτούν το γκρίζο άγχος 
του λαού, για το είδος του βρόγχου που οι ξένοι μας ετοιμάζουν.
 


24 Σεπ. 11, Λιμποβίσι Αρκαδίας, 
(Συνειδησιακά Ελεύθερη Ζώνη, σε μια κατεχόμενη χώρα).


 


Κυβέρνηση: Οι μακάβριοι δούλοι των

 

διεθνών ληστών


Οι δεκανείς των μαφιών του χρήματος (κυβέρνηση ανδρεικέλων), «σαλπίζουν τις τελευταίες προγραφές»: Μας αλυσοδένουν κάθε κύτταρο και ίνα της οικονομικής, κοινωνικής, εθνικής και πολιτικής μας υπόστασης… 
Μετατρέπουν την ελληνική κοινωνία όχι μόνο σε μια κόλαση ζωντανών νεκρών και λειψάνων , αλλά στο ζόφο της ψηφιακής φρίκης: Οι ζωντανοί νεκροί και τα λείψανά τους (τα περιφερόμενα σαρκία τους) θα υποκατασταθούν με ηλεκτρονικά ψηφία… 
Αυτό το μακάβριο μέλλον σχεδιάζουν οι επιτελάρχες της διεθνούς ιμπεριαλιστικής κτηνωδίας (Νέα Τάξη), με πρώτο θύμα την Ελλάδα, και εκτελούν τα πολιτικά τους υποζύγια στη χώρα μας με υπερβάλλοντα ζήλο, κυνισμό και θηριώδη αγριότητα. 

Αφού έχουν χρεοκοπήσει τον ελληνικό λαό, αφού τον έχουν γδάρει (κυριολεκτικά) ζωντανό και καθημερινά οργανώνουν στρατιές φοροεπιδρομών, αγριότερες και από αυτές της τουρκοκρατίας, τώρα οι νέοι γενίτσαροι- δωσίλογοι της νεοταξικής αυτοκρατορίας, προωθούν την Ηλεκτρονική παρακολούθηση του εισοδήματος!!! 

Θα παρεμβάλουμε εδώ το σημερινό κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου για τα χαράτσια επί τουρκοκρατίας για να φανεί άμεσα το πόσο «εκσυγχρονισμένοι» και πολύ πιο βάρβαροι είναι οι γενίτσαροι της σημερινής κυβέρνησης:
 

«Λυκόμορφοι φορολόγοι»! 

 

«Κύριο καθήκον των κοινοτικών αρχόντων της εποχής, ήταν το "στρώσιμο των τεφτεριών". "Εριχναν τα τεφτέρια", σήμαινε ότι όριζαν το φόρο που έπρεπε να πληρώσει κάθε μέλος της κοινότητας, ανάλογα με την περιουσιακή του κατάσταση (ιδιόκτητο σπίτι, χωράφια κλπ.) και τα εισοδήματά του, με βάση το "κατάστιχο" που συντασσόταν από εκτιμητές κάθε 7 χρόνια. 

»Την είσπραξη έκανε ο "γραμματικός" του χωριού ή κάποιος ειδικός φοροεισπράχτορας. Οι φόροι, αυτοί ήταν άσχετοι από άλλα "δοσίματα" για κοινοτικές ανάγκες (δρόμους, γεφύρια, κονάκι του βοεβόδα, πληρωμή ζημιών, αμοιβή κοινοτικών υπαλλήλων, δασκάλων, υδρονόμων, αγροφυλάκων κλπ.). Οι κοινοτικοί άρχοντες εισέπρατταν μισθό και απαλλάσσονταν από φόρους. 

»Γενικά, οι φόροι που πλήρωναν οι σκλάβοι στους Τούρκους ήταν πολλοί και δυσβάστακτοι (...). Κάθε οικογένεια κατέβαλλε επίσης πολλά άλλα "χαράτσια" (φόρους) για τα παραγόμενα προϊόντα, για τα κτήματα. Επίσης πλήρωνε το φόρο "καπνού" (δηλαδή για το αναμμένο τζάκι της οικογένειας), και τους φόρους για το γάμο, τα καταλύματα, τα επαρχιακά έξοδα, την τιμητική στολή ("καφτάνια"), τα καρφοπέταλα κι άλλους που είχε δικαίωμα να επιβάλλει ο κάθε τοπικός Οθωμανός διοικητής. 

»Οι κάτοικοι των Αγράφων πλήρωναν για πολλά χρόνια μόνο το "χαράτσι"-"κεφαλικό φόρο". Επρεπε όμως να δίνουν και ένα "αστάρι" (φόδρα), 6 πήχες η κάθε οικογένεια, που χρησίμευε "ως σφογγιστήρι των αγγείων του σουλτάνου". Το ύφασμα αυτό το ύφαιναν στον αργαλειό και το συγκέντρωνε ο "αστάρ τσαούσης", που είχε την έδρα του στη Λάρισα. 
* 
»Ο λαός της περιοχής υφίσταται ως πραγματικούς επιδρομείς τους ακόρεστους φοροεισπράκτορες του κράτους, που ο Ευγένιος Γιαννούλης ο Αιτωλός αποκαλεί"λυκόμορφους φορολόγους". Το αδυσώπητο φοροεισπρακτικό καθεστώς αγκαλιάζει κάθε κλάδο της βιοτεχνικής δραστηριότητας: εργαστήρια μεταποίησης ή επεξεργασίας πρώτων υλών, σιδεράδικα, τσαρουχάδικα, αργαλειούς, νεροτριβές, καποτάδες. 

»Επίσης, φορολογείται και κάθε πηγή αγροτικού εισοδήματος:καλλιέργειες δημητριακών, αμπέλια, δέντρα, λαχανόκηποι, κουκούλια, μελίσσια (...). Με "δεκάτη" επιβαρύνονται και τα καρποφόρα δέντρα της περιοχής: καρυδιές, συκιές, μυγδαλιές, αχλαδιές, βερικοκιές. Οι έντοκες δανειοληψίες από φτωχά χωριά, για την εξόφληση οφειλόμενων φόρων, συχνά οδηγούσαν στην καταχρέωσή τους και ακολούθως στην εγκατάλειψη από τους κατοίκους(...). Το κοινοτικό χρέος είναι συλλογικό και κάποτε απαιτητό από τους δανειστές πριν ακόμα καταστεί ληξιπρόθεσμο: "εκεί όπου παίρνουμε δανεικά, έρχονται και μας τα γυρεύουν", γράφουν οι δημογέροντες του Καρπενησίου σε έγγραφό τους(...). 
* 
»Πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας ότι οι φόροι κι οι υποχρεώσεις των υπόδουλων χριστιανών δεν ήταν πάγιοι κι οι ίδιοι πάντα. Κάθε νέος διοικητής στο"βελαέτι", κάθε ανώτερος υπάλληλος αλλά και κάθε "κοτσάμπασης" και "επίσκοπος" μπορούσε να επιβάλει για κάποιο δικό του λόγο, έναν καινούργιο φόρο. Κι οι "ραγιάδες" έπρεπε να τον πληρώσουν χωρίς συζήτηση (...). 

Ο εθνοδιδάσκαλος Ευγένιος Γιαννούλης ο Αιτωλός γράφει σχετικά σε μια επιστολή του: "Πανταχού οιμωγαί, ολολυγμοί, στεναγμοί και θρήνοι, δυσπραγίαι ουκ ευαρίθμητοι... καταδρομή των φορολόγων αδυσώπητος το υπήκοον επικαλείται τον θάνατον μάλλον ή το ζην" (...)». 
* 
Αυτά συνέβαιναν παλιά. Επί Τουρκοκρατίας... 
* 
(Τα στοιχεία περιέχονται στο evrytan.gr και βασίζονται στις πηγές: 
1. Μάρκος Α. Γκιόλιας: «Η Ιστορία της Ευρυτανίας στους νεότερους χρόνους», Εκδόσεις «Πορεία», Αθήνα 1999. 
2. Χαρίλαος Μηχιώτης: «Τυμφρηστός & Τυμφρήστιοι», Εκδόσεις «Κασταλία» 
3. Γιώργος Η. Βαρλάμης: «Ευρυτανία», Αθήνα 1997)
 

 


«Σοσιαλιστές» και «πατριώτες»...


Γράφει: 
 
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ξανακόβουν τους διπλοκομμένους μισθούς! Ξανακόβουν τις τριπλοκομμένες συντάξεις!
Οι άνθρωποι είναι «σοσιαλιστές»!
 
Απόδειξη: Αν δεν ήταν «σοσιαλιστές», τις συντάξεις και τους μισθούς δε θα τα έκοβαν λίγο - λίγο. Αν δεν ήταν «σοσιαλιστές» δε θα έκοβαν τα λαϊκά εισοδήματα από τρίμηνο σε τρίμηνο. 
Αν δεν ήταν «σοσιαλιστές» θα τα... καταργούσαν με τη μία! Μπαμ και κάτω! Για να τελειώνουμε! 
Αλλά είπαμε, είναι «σοσιαλιστές»! Γι' αυτό μας εκτελούν... με δόσεις! 
* 
Βάζουν το ένα χαράτσι πάνω στο άλλο! 

Φορολεηλατούν! 

Εφτασαν να φορολογούν το (μεικτό) μηνιάτικο των 350 ευρώ! Τίναξαν τον ΦΠΑ στο 23%! Απειλούν να κόψουν το ρεύμα σε χιλιάδες οικογένειες μέσα στο χειμώνα. 

Απειλούν ανέργους, απειλούν γέροντες, απειλούν παιδιά ότι θα τα αφήσουν στο κρύο και στο σκοτάδι, αν δεν πληρωθεί ο κεφαλικός φόρος μέσω της ΔΕΗ! 
Είναι «νοικοκύρηδες»... 

Απόδειξη: Ενώ έριξαν το αφορολόγητο στα 5.000 ευρώ, δηλαδή την ώρα που υπερδιπλασιάζουν το φόρο εισοδήματος για τον εργάτη και τον εξοντώνουν μέσω της εκτίναξης των έμμεσων φόρων, την ίδια ώρα στους βιομηχάνους μειώνουν κατά 5 ολόκληρες μονάδες το φορολογικό συντελεστή! 
* 
Διαλύουν ό,τι έχει απομείνει να θυμίζει Κοινωνική Πρόνοια.Εξουθενώνουν τους ηρωικούς εργαζόμενους στα «στεγνά» προγράμματα κατά των ναρκωτικών, διαλύουν και εξοντώνουν οικονομικά το ΚΕΘΕΑ, το «18 Ανω». 

Ομως, είναι «άνθρωποι». Απόδειξη: 

Οταν πρόκειται να συντηρήσουν σε κατάσταση εξάρτησης τη νεολαία, τότε διαθέτουν και «πρόγραμμα» και λεφτά για να μοιράζουν τη μαστούρα ελεύθερα από τα νοσοκομεία! 
* 
Οσα σχολεία δεν τα έκλεισαν μέσω των «συγχωνεύσεων», τα άφησαν χωρίς δασκάλους και χωρίς βιβλία! Εφτασαν να κλείσουν το σχολείο κωφών παιδιών επειδή ήταν... κοστοβόρο!

Αλλά είναι «σωτήρες». Απόδειξη: 

Μέσα στα δύο αυτά χρόνια του ξεκληρίσματος του ελληνικού λαού, έχουν μοιράσει με τη μορφή ρευστού «πακέτου» και εγγυήσεων πάνω από 108 δισ. ευρώ στους τραπεζίτες! Τα δάνεια ενός ολόκληρου... μνημονίου, τα δάνεια που πληρώνει ο λαός, δηλαδή, τα έχουν κιόλας ξεκοκαλίσει αυτοί που προκάλεσαν τα χρέη και τα ελλείμματα! 
* 
Την ανεργία τη βαφτίζουν... «εφεδρεία»! Το συμφέρον των πλουτοκρατών, της τάξης τους, το βαφτίζουν «εθνικό συμφέρον»! Την κόλαση για το λαό, την πτώχευση και την καταστροφή των εκατομμυρίων ανθρώπων του μόχθου, ανάλογα με την περίσταση τα βαφτίζουν: «Κούρεμα», «αναδιάρθρωση», «πιστωτικό γεγονός», «επαναδιαπραγμάτευση». Αλλά πίσω απ' όλα αυτά και τα άλλα περί «ελεγχόμενης χρεοκοπίας», «συντεταγμένης χρεοκοπίας», «συντονισμένης χρεοκοπίας» δε βρίσκεται παρά ένα: Η ανεξέλεγκτη και ολοκληρωτική χρεοκοπία του λαού! 
Είναι «πατριώτες». Απόδειξη: 

«Αν δεν υπήρχε ο έλεγχος της τρόικας θα είχαμε ξοκείλει (...). Ευτυχώς που έχουμε τεθεί υπό έλεγχο»! Μας το ξεκαθάρισε ο κ. Βενιζέλος...

 

 

Πτωχευμένη κυβέρνηση


Από τον ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΕΛΗΠΕΤΡΟ
  
Ορισμένοι, και μάλιστα στελέχη της κυβέρνησης, θεωρούν ότι στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμη περιθώρια για αστειότητες. Γιατί μόνο αστειότητα μπορεί να θεωρηθεί η πρόταση για τη διεξαγωγή δημοψηφισμάτων, που κατέθεσαν. 
ΑΥΤΟΙ που δεν άκουσαν το παραμικρό από τα πολλά που φώναξαν οι «πλατείες», αυτοί που με προσεκτικό σχεδιασμό έπνιξαν τις διαδηλώσεις στα δακρυγόνα και «συζήτησαν» με τους Αγανακτισμένους μόνο διά των κλομπ, δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζονται τώρα ότι ενδιαφέρονται για το πώς θα εκφραστεί καλύτερα και πιο αποφασιστικά η λαϊκή βούληση. 
ΑΛΛΩΣΤΕ η σημερινή κυβέρνηση έχει απολέσει προ πολλού κάθε περιθώριο ανοχής, ακόμη και αυτών που την ψήφισαν και επί μήνες επέμεναν να μη βλέπουν την πραγματικότητα. Την κατεδάφιση των πάντων, τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας, την πολιτική του «ναι» σε ό,τι ζητείται. 

ΕΧΟΝΤΑΣ η κυβέρνηση προ πολλού υπερβεί κάθε όριο αυτού που στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες αποκαλείται «λαϊκή εντολή», στο όψιμο κυβερνητικό ενδιαφέρον για τα δημοψηφίσματα εύκολα αποκαλύπτεται ακόμη μια πρόφαση εν αμαρτίαις. 

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ των επικοινωνιακών τρικ, στην οποία τόσα επένδυσε η κυβέρνηση, εξαντλείται, καθώς οι κοινωνικές αντιθέσεις οξύνονται και το έλλειμμα ουσιαστικής πολιτικής διεξόδου μεγαλώνει. 

ΑΥΤΟ άλλωστε καταδεικνύει και ο... αυτοπεριορισμός των πρόθυμων γραφίδων και μικροφώνων, που ένας ένας την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Γιατί κανείς τους δεν θέλει να κάνει τον... Γερμανό στις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, που απλώς περίμενε την κατραπακιά που ερχόταν. 

ΤΩΡΑ βέβαια είναι οι Γερμανοί που ρίχνουν τις κατραπακιές και η κυβέρνηση αυτή που παριστάνει ότι δεν τις τρώει. 

Αλλά κανείς δεν μπορεί να λυπάται για τα αδιέξοδα του πολιτικού προσωπικού, που εδώ και καιρό επέλεξε να μην επικοινωνεί με τους πολίτες της χώρας του, να μην τους εκφράζει και να μη λογοδοτεί σε αυτούς. 

ΜΙΑ πτωχευμένη κυβέρνηση οδηγεί τη χώρα στην πτώχευση.Και τα στελέχη αυτής της κυβέρνησης διαγκωνίζονται ποιος θα πάρει καλύτερο βαθμό στις εκθέσεις της τρόικας. Γι' αυτό λ.χ. ο Ραγκούσης «διορθώνει» τον Ρέππα για τα ταξί και γι' αυτό ο Λοβέρδος ετοιμάζεται να διορθώσει τον... εαυτό του για τα φαρμακεία. Και γι' αυτό η Διαμαντοπούλου «διορθώνει» ό,τι άφησαν όρθιο οι προκάτοχοί της. 

ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΑ σχολεία χωρίς δασκάλους και βιβλία. Πτωχευμένα νοσοκομεία όπου λείπουν ακόμη και τα στοιχειώδη. Και βέβαια πτωχευμένοι πολίτες, στην πρέσα των ισοπεδωμένων μισθών και της ανεργίας. 

ΜΙΑ χώρα γεμάτη πτωχευμένες ζωές. Και ένας πρωθυπουργός που ετοιμάζεται απτόητος να εξαγγείλει νέα μέτρα. 

Πηγή: 
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=311554