ΟΙ ΔΥΟ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ..!!!‏


 

“Η διακοπή της ανασκαφής έγινε με προσωπική εντολή του Εβραίου,Κ. Σημίτη και με εκτελεστή τον τότε Υπουργό Πολιτισμού Ευγ. Βενιζέλο!!

Το μεγάλο έγκλημα του Ε.Βενιζέλου.Διέκοψε τις ανασκαφές στην Όαση Σίβα… “Η διακοπή της ανασκαφής έγινε με προσωπική εντολή του κ. Σημίτη και με εκτελεστή τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Βενιζέλο, χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση και χωρίς προηγουμένως να υπάρξει συνεργασία ή έστω ενημέρωση της υπεύθυνης αρχαιολόγου.”
Η ΑΝΑΣΚΑΦΗ ΣΤΗ ΣΙΟΥΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ
Ενα απόσπασμα από το βιβλίο ” ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ” του τέως υφυπουργού του ΠΑΣΟΚ Ι.Κουτσογιάννη.
Διαβάζοντας το βρήκα ένα κεφάλαιο για τον Μεγάλο Αλέξανδρο. Αυτά που΄λέει είναι σημαντικά αλλά ταυτόχρονα αποτελούν (κατα την γνώμη μου) και ΓΥΜΝΑΣΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ για νύν και υποψήφιους ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές. Το βιβλίο αυτό έχει πάρα πολλά ενδιαφέροντα σημεία. Να διευκρινήσω ότι ο Κουτσογιάννης “δεν ξύπνησε” τώρα αλλά αντιθέτως αυτά τα έλεγε και γι αυτό το ΠΑΣΟΚ (αλλά και κάθε κόμμα που σέβεται το εαυτό του ) τον πέταξε….
Οι εθνικές θέσεις δημιουργούν ανεπιθύμητους για τα κόμματα της Ελλάδος(διεκδικούν επι του ασφαλούς την παγκόσμια πρωτιά σε προδοσία) Το Μάρτιο του έτους 1989 ξεκίνησε στην όαση της Σίουα, στην Αίγυπτο, ανασκαφική έρευνα, για την ανακάλυψη του τάφου του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Την ευθύνη της ανασκαφής, σύμφωνα με τους νόμους της Αιγύπτου, είχε η Ελληνίδα αρχαιολόγος κ. Λιάνα Σουβαλτζή.
Η όλη εργασία της ανασκαφικής ομάδας, λόγω της υπερβολικής ζέστης τους θερινούς μήνες αλλά και λόγω ανεπαρκούς χρηματοδότη­σης, εκινείτο με αργό ρυθμό, όμως παρ’ όλα αυτά, στις 29 Ιανουαρίου 1995 ανεκοινώθη επισήμως από τις Αιγυπτιακές αρχές ότι στην τοποθεσία Ελ Μαράκι στην όαση Σίουα της Αιγύπτου, ανακαλύφθηκε ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Στη διαδρομή των έξι (6) ετών 1989-1995, ήταν φανερή η έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά της επίσημης Ελληνικής Πολιτείας και πέραν αυτού υπήρχε απόλυτη άρνηση χρηματοδότησης. Κλασσικό δείγμα του κλίματος που επικρατούσε, ήταν και η όλη στάση του Μορφωτικού Συμβούλου της Ελληνικής πρεσβείας στο Κάιρο Κωστή Μοσκώφ, ο οποίος είπε και το εξής ηχηρό: Εμείς έχουμε εδώ τον Καβάφη, τι τον θέλουμε τον Αλέξανδρο. Υπήρχε διάχυτη μια αδιαφορία και ένα είδος εχθρικής στάσης, για μια προσπάθεια που έπρεπε να είχε την καθολική υποστήριξη.
Μετά την ανακοίνωση της Αιγυπτιακής κυβέρνησης για την ανα­κάλυψη του τάφου, τέθηκαν σε λειτουργία, εδώ στην Αθήνα, κάποιοι περίεργοι μηχανισμοί απαξίωσης της όλης προσπάθειας και τον επόμε­νο χρόνο η ανασκαφή σταμάτησε, με εντολή του κ. Σημίτη. Συγκεκριμένα:
Το Δεκέμβριο του 1996 η κ. Λιάνα Σουβαλτζή επεσκέφθη το Γενικό Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου και ζήτησε να της δοθούν οι εγκεκριμένες και ισχύουσες άδειες για τη συνέχιση των ανασκαφικών εργασιών, όπως αυτό γινόταν κάθε χρόνο. Ο Γενικός Γραμματέας όμως της εξήγησε ότι τον είχε επισκεφθεί ο Κωστής Μοσκώφ, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής κυβέρνησης και του ζήτησε την ακύρωση των αδειών και τη διακοπή της ανασκαφής.
Η κ. Σουβαλτζή διαμαρτυρήθηκε προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Οι ανασκαφές ανεστάλησαν και το εχθρικό κλίμα εντάθη­κε. Σήμερα, μετά από δέκα (10) χρόνια διακοπής της ανασκαφής, το Μνημείο έχει υποστεί μεγάλες φθορές και υπάρχει κίνδυνος καταστρο­φής του συνόλου των βασικών στοιχείων του τάφου (αρχιτεκτονική δομή – γλυπτικός διάκοσμος κ.λπ.).
Η αναφορά μας στο θέμα της ανασκαφής στη Σίουα γίνεται επει­δή και αυτό το ζήτημα εξελίχθηκε στην περιβόητη εκείνη δεκαετία 1995-2004, καλύπτεται από τη διακυβέρνηση του κ. Σημίτη και ενώ έπρεπε, ως θέμα, να ενεργοποιήσει όλες τις δυνάμεις της Πολιτείας για την ολο­κλήρωση του έργου, κατέληξε στην ένοχη διακοπή, με αποτέλεσμα να οδηγούμεθα σε μια ανεπίτρεπτη και ασυγχώρητη καταστροφή. Έχουμε υποχρέωση να καταθέσουμε, στο σημείο αυτό, ορισμένα στοι­χεία αλλά και τις παρατηρήσεις μας και πιστεύουμε ότι με τον τρόπο αυτό θα φωτίσουμε τα αίτια της εχθρικής στάσης των τότε αρμοδίων και ελπίζουμε επίσης ότι θα συνεισφέρουμε σε μια ενεργοποίηση, η οποία θα αποτρέψει την καταστροφή.
Η διακοπή της ανασκαφής έγινε με προσωπική εντολή του κ. Σημίτη και με εκτελεστή τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Βενιζέλο, χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση και χωρίς προηγουμένως να υπάρξει συνεργασία ή έστω ενημέρωση της υπεύθυνης αρχαιολόγου. 
Η κυβέρνηση δεν ενημερώθηκε.
Η κυβερνητική επιτροπή δεν ενημερώθηκε.
Η Ελληνική Βουλή δεν ενημερώθηκε.
Δύο άτομα, οι κ.κ. Σημίτης και Βενιζέλος, εντελώς μόνοι τους, χωρίς έλεγχο και χωρίς τις στοιχειώδεις προφυλάξεις, χειρίσθηκαν ένα εθνικό θέμα με τον πιο αρνητικό και τον πιο καταστροφικό τρόπο. Η απόφαση για τη διακοπή της ανασκαφής υπήρξε αυθαίρετη, μονομε­ρής, ανεξήγητη, περίεργη και εθνικά επιζήμια.
Κατά τη διάρκεια της ανασκαφής, επεσκέφθη τη Σίουα ο Ισραηλινός πρεσβευτής στο Κάιρο, συνοδευόμενος από μια ομάδα ΙΟ­Ι 5 ατόμων. Του έγινε περιήγηση στο χώρο και ενημέρωση σχετικά με τα ευρήματα. Ακολούθησε συζήτηση, εις την οποίαν ακούσθηκαν τα εξής απερίγραπτα πράγματα:
Ο Ισραηλινός πρεσβευτής είπε, μεταξύ άλλων, ότι η ανακάλυψη του τάφου του Αλέξανδρου δεν είναι κάτι σημαντικό και δεν κατανοού­σε, όπως είπε, γιατί γίνεται τόσος θόρυβος.
Είπε συγκεκριμένα: Και ποιος είναι ο Αλέξανδρος. Πήρε αμέσως την ενδεδειγμένη απάντηση από την κ. Σουβαλτζή, αλλά αυτός αμετανόητος συνέχισε: Πρέπει να δεχθείτε ότι ήταν μέθυσος.Πήρε νέα ηχηρή απάντηση από την Ελληνίδα αρχαιολόγο, αλλά παρά ταύτα συνέχισε απτόητος,προσθέτο­ντας ότι ο Αλέξανδρος ήταν ομοφυλόφιλος.
Είπε: Αυτό πρέπει να το δεχθείτε. Όταν πήρε τη νέα απάντηση, την πιο αυστηρή απ’ όλες, άρχι­σε να πτοείται, αλλά δεν συνετίσθηκε. Είπε εν τέλει: Ναι, αλλά δεν μπορείτε να αρνηθείτε ότι ήταν σφαγέας των λαών. Πήρε και το τελειωτικό κτύπημα από την κ. Σουβαλζή και απεχώρησε κατηφής.
Δεν είναι περίεργο για μας ότι ο κ. πρεσβευτής χρησιμοποίησε τα γνωστά επιχειρήματα των Εβραίων κατά του Αλέξανδρου, είναι όμως λυπηρό ότι δεν δίστασε να εκτεθεί ενώπιον πέντε Ελλήνων-μελών της ανασκαφικής ομάδας, παρά το ότι ήταν φιλοξενούμενος και παρά το ότι ήταν δίπλα στον τάφο του Αλέξανδρου.
Απρόσεκτος ο κ. πρεσβευτής.
Προκλητικός, εμπαθής και μικρόψυχος.

Άξιο ιδιαίτερης προσοχής είναι ότι ο κ. πρεσβευτής, ενώ δήλωνε ότι η ανακάλυψη του τάφου δεν είναι κάτι σημαντικό, εν τούτοις έκανε μια πολύ μεγάλη διαδρομή για να φθάσει μέχρι τη Σίουα και εκτός τού­του είχε μαζί του δέκα πέντε (15) περίπου άτομα, δηλαδή ένα πολυπλη­θές επιτελείο. Μπορούμε να εκτιμήσουμε χωρίς λάθος ότι η ακολουθία του κ. πρεσβευτή είχε κάποιους αρχαιολόγους, αλλά προφανέστατα και άλλους ειδικούς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι είχαν ως αποστολή να εκτι­μήσουν την όλη κατάσταση και να καταλήξουν σε βέβαιο συμπέρασμα.
Ένας έξυπνος άνθρωπος θα μπορούσε να πει πως η ομάδα του κ. πρεσβευτή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο Αλέξανδρος είναι στο μνη­μείο της Σίουα.
Ένας υποψιασμένος και καχύποπτος άνθρωπος, συνεκτιμώντας τα διάφορα στοιχεία, θα μπορούσε να υποθέσει ότι μετά την επίσκεψη του κ. πρεσβευτή, τέθηκαν σε λειτουργία διάφοροι περίεργοι μηχανι­σμοί, με τελικό αποτέλεσμα τη διακοπή της ανασκαφής (προσβολές, προκλήσεις και ψυχρός πόλεμος κατά της κ. Σουβαλτζή – προσπάθεια να της πάρουν την άδεια – πολιτική απαξίωσης της προσπάθειας – εντο­λή διακοπής κ.λπ.).
Εμείς πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κ. πρεσβευτή, διότι με την παρουσία του στη Σίουα και με τα όσα προσβλητικά είπε εναντίον του Αλέξανδρου, επάνω στον τάφο του, μας βοήθησε να φωτίσουμε την εικόνα του προβλήματος, από μια άλλη πλευρά που ίσως είναι σημα­ντική.
το βιογραφικό του συγγραφέα.
– Επίτιμος Αντιστράτηγος.
– Πρώην Υφυπουργός.
– Γεννήθηκε την 23ην Δεκεμβρίου 1933 στο Αργός.
– Απόφοιτος της Στρατιωτικής Σχολής των Ευελπίδων.
– Ορκίσθηκε Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού το 1954.
– Απόφοιτος της Σχολής Αεροπορίας Στρατού
(πιλότος)-1960.
– Νομικά στο Α.Π.0.
– Απόφοιτος της Σχολής τοπογράφων.
– Υπηρέτησε στην Κύπρο ως λοχαγός – εθελοντής (1965-1966).
– Απότακτος το 1967, λόγω του πραξικοπήματος της 21 ης Απριλίου.
– Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας συνελήφθη, κρατήθηκε στο ΕΑΤ/ΕΣΑ,
βασανίσθηκε και μεταφέρθηκε στο Στρατιωτικό νοσοκομείο για ανάταξη.
Εκτοπίστηκε για ένα χρόνο στη Μακρακώμη της Λαμίας.
– Ιδρυτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και μέλος της πρώτης Κεντρικής Επιτροπής (1974-1975).
– Επάνοδος στο στράτευμα το 1975.
– Αποστρατεία το 1977, λόγω υποψηφιότητας στις βουλευτικές εκλογές (Υποψήφιος Επικρατείας).
-Ταξίαρχος το 1984.
– Επίτιμος Αντιστράτηγος το 1996.
– Εξελέγη βουλευτής Αργολίδος (ΠΑΣΟΚ) στις εκλογές του 1981 και του 1985.
– Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εθνικής Άμυνας (1981-1985).
– Μέλος της Επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων για τον φάκελο της Κύπρου (1986-198.
– Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών (1988-1989)
-Το έτος 1994 διέκοψε οποιαδήποτε σχέση με το ΠΑΣΟΚ και απεσύρθη οριστικά
από την ενεργό δράση.
ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΙΑ.
ΓΚΑΝΤΙ

EΠΙΣΤΟΛΗ-"ΒΟΜΒΑ" ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ: "ΘΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ!"


Ο Πάνος Καμμένος και οι "Ανεξάρτητοι Ελληνες" προχωρούν ακόμη παραπέρα, καταγγέλοντας την προδοτική και πέρα για πέρα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ παραχώρηση της πολιτικής διαχείρησης της χώρας σε μια...Ανώνυμη Εταιρεία!

Σήμερα το πρωί και γύρω στις 9.00, ο Καμμένος ανάρτησε στο Facebook το παρακάτω κείμενο:

"Σήμερα η συγκυβέρνηση με τους εναπομείναντες βουλευτές αποφασίζει ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ την παράδοση άνευ όρων της πολιτικής δαχείρησης της χώρας σε μια Ανώνυμη εταιρεία, σε ένα άδειο κουφάρι στο Λουξεμβούργο.


ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ στείλαμε επιστολή στον Πρωθυπουργό, στον Υπουργό Οικονομικών πρίν παραιτηθεί, και στην δικαιοσύνη που ωφείλει να πάρει θέση με συγκεκριμένα ερωτήματα για να μην πεί ποτέ ξανά κανείς ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ.


ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΑΥΡΙΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ".

Επί του EFSF ως Δανειστικού Μηχανισμού προς κράτη μέλη της ΕΕ/ΕΖ

• Ως EFSF καλείται μια ανώνυμη εταιρία στο Λουξεμβούργο. Ποιο είναι το Μετοχικό Κεφάλαιο του EFSF; Έχει; Αν όχι, γιατί όχι; Αν έχει μετοχικό κεφάλαιο, αυτό είναι εξ ολοκλήρου καταβεβλημένο; Υπάρχει μερίδιο καταβεβλημένου κεφαλαίου και καταβλητέου; Αν ναι, ποιο είναι το καταβλητέο και ως σήμερα μη καταβληθέν μερίδιο αυτού του κεφαλαίου;

• Έχουν κατατεθεί στην Εθνική Αντιπροσωπεία τα δικαιολογητικά σύστασης και λειτουργίας, καθώς και το καταστατικό λειτουργίας του EFSF από τα αρμόδια όργανα και εποπτικές αρχές του Δουκάτου του Λουξεμβούργου, στο οποίο εδρεύει; Τα έχει στην κατοχή της η Κυβέρνηση; Αν όχι, γιατί όχι;
 

• Η τροποποίηση του καταστατικού λειτουργίας του EFSF γίνεται ομόφωνα ή με κάποιας μορφής πλειοψηφία, ήτοι είναι εφικτό στις χώρες που δεν δανείζονται από τον EFSF να αλλάζουν μονομερώς τους όρους δανεισμού;
 

• Οι εγγυήτριες χώρες/μέλη του EFSF έχουν παραιτηθεί από ενστάσεις διζήσεως ή από ενστάσεις βάσει εθνικής κυριαρχίας έναντι του EFSF για απαιτήσεις τρίτων έναντι του EFSF από τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα εκδίδει;
 

• Με ποιόν τρόπο ο EFSF θα αξιώνει από τα κράτη μέλη του Ευρώ & Εγγυητές του EFSF την κάλυψη των ομολόγων τα οποία θα εκδίδει για τη χρηματοδότηση των δανειζομένων κρατών, όπως η Ελλάδα, αν κάποιο ομόλογο του EFSF εκπέσει;
 

• Έχει ο EFSF δυνατότητα επιβολής αναγκαστικών μέτρων κατά των εγγυητριών χωρών για μη καταβολή της συνεισφοράς τους;
 

• Γιατί ο EFSF δανείζει με επιτόκιο διαφορετικό – πολλαπλάσια μεγαλύτερο – από αυτό το οποίο προβλέπεται από τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες δεδομένου ότι δεν έχει μετόχους και οι εγγυητές είναι μόνο κράτη που υπόκεινται στις δεσμεύσεις των Ευρωπαϊκών Συνθηκών; Υπάρχει άλλος λόγος πλην της κερδοσκοπίας εις βάρος της Ελλάδος με έμμεσο παραμερισμό των προβλέψεων των Ευρωπαϊκών Συνθηκών; Αυτό αποτελεί στοιχείο το οποίο προωθεί την ισόρροπη και σταθερή οικονομική και κοινωνική πρόοδο, όπως προβλέπεται από τον πρώτο στόχο που έθεσε η Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση (EE C 191 της 29ης Ιουλίου 1992) και υπέγραψε ως πληρεξούσιος του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας ο τότε Υπουργός Εξωτερικών, κ. Σαμαράς; Είναι στοιχείο προόδου προς μια καλύτερη Ευρώπη ή ευθείας κατάλυσης των αρχών και αξιών της;
 

• Γιατί ο EFSF δανείζει με επιτόκιο διαφορετικό – πολλαπλάσια μεγαλύτερο – αυτού της ΕΚΤ, το οποίο είναι το εύλογο αντίτιμο της χρονικής αξίας του χρήματος, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου, για τις ενδοευρωπαϊκές δανειοδοτήσεις μεταξύ κρατών; Σε ποιά συγκεκριμένη επιστημονική οικονομική και νομική λογική στηρίζεται;
 

• Οι διαφορές της δικαιοδοσίας ως προς τη χώρα προσφυγής έχουν οιαδήποτε επίπτωση σε πιθανή διεκδίκηση της Ελληνικής Δημοκρατίας των πάσας υφής πολεμικών ή άλλων αποζημιώσεων κατά της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας;
 

• Η Ελλάδα εισέπραξε την τελευταία δόση του Πρώτου Δανείου τον Δεκέμβριο του 2011 αντί του Σεπτεμβρίου του 2011, χρονικό σημείο το οποίο αποτέλεσε ένα ακόμα έωλο ορόσημο αδυναμίας πληρωμής μισθών και συντάξεων σύμφωνα με τον ψυχολογικό πόλεμο της προηγούμενης Κυβέρνησης. Μπορείτε ενημερώσετε το Σώμα, με ποιό ακριβώς τρόπο εδώ και 7 μήνες, με μόλις 10 δις ευρώ που εκταμιεύθηκαν με σημαντική καθυστέρηση (Δεκ 2011), η Ελληνική Κυβέρνηση κατέβαλε μισθούς, συντάξεις δώρο Χριστουγέννων, επιδόματα και άλλες δαπάνες προς τρίτους χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση; Είναι τα ποσά αυτά της τάξεως των 6 δις ευρώ που σύμφωνα με δηλώσεις σας οφείλουμε σε προμηθευτές του δημοσίου και αν όχι, από πού καλύφθηκαν οι ως άνω υποχρεώσεις και γιατί δεν μπορούν να καλυφθούν ομοιοτρόπως και στο μέλλον;
 

• Η Δανειακή Σύμβαση σκοπεύει να δεσμεύσει νομικά την Ελλάδα πριν από την ολοκλήρωση της δυνατότητας εκ μέρους του EFSF να χρηματοδοτηθεί ως ανώνυμη εταιρία από τα κεφάλαια και τις Εγγυήσεις των Εγγυητών του. Πώς δεσμεύονται νομικά τα υπόλοιπα κράτη του Ευρώ/εν δυνάμει μέλη για την έγκαιρη και επιτυχή ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών για τον EFSF;
 

• Αν η Κυβέρνηση δεν έχει την προβλεπόμενη νομική δέσμευση αλλά μόνο μια ευμετάβλητη, όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, πολιτική δέσμευση, γιατί να μην προχωρήσει η Κυβέρνηση στο αυτονόητο ισοδύναμο, ήτοι στην παροχή παρόμοιας πολιτικής δέσμευσης και, αν και όταν ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες ενέργειες για τη χρηματοδότηση της Ελλάδας μέσω του EFSF, να προχωρήσει η Εθνική Αντιπροσωπεία και σε νομική δέσμευση;
 

• Αν οι εταίροι δεν εμπιστεύονται τη συγκυβέρνηση Βενιζέλου-Σαμαρά και φτάνουν στο σημείο να ταπεινώσουν την Ελλάδα τόσο ώστε να μας υποχρεώνουν να ολοκληρώσουμε τις δικές μας διαδικασίες πριν καν αυτοί ξεκινήσουν τις δικές τους, γιατί δεν υπάρχει έστω ο όρος ισχύος της Νέας Δανειακής Σύμβασης με αυτή την προϋπόθεση; Υπάρχει έκθεση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η οποία να διαβεβαιώνει τους βουλευτές από τους οποίους η Κυβέρνηση ζητά την ενυπόγραφη δέσμευση των επόμενων γενεών ότι η Νέα Δανειακή Σύμβαση δεν ισχύει εάν οι εταίροι μας δεν υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις τους; Μήπως έχουν συμβατικά το κίνητρο να το πράξουν κατόπιν της δικής μας δέσμευσης;
 

• Παρακαλώ όπως προσκομίσετε στην Εθνική Αντιπροσωπεία από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και την Τ.τ.Ε. τα αντίγραφα των λογαριασμών όπου πιστώθηκαν οι εκταμιεύσεις της Δανειακής Σύμβασης των 110 δις ευρώ, καθώς και οι αντίστοιχες πληρωμές προς τους ομολογιούχους.
 

• Ποια είναι η ακριβής διαδικασία υλοποίησης και ελέγχου των χρεώσεων και των πιστώσεων του λεγόμενου Ειδικού Λογαριασμού μέσω του οποίου θα πληρώνονται με απόλυτη προτεραιότητα οι πιστωτές/EFSF; Δεδομένου ότι την προτείνετε ως μέρος του μηχανισμού επίλυσης, ως απότοκο των διαπραγματεύσεών σας, του προβλήματος δανεισμού που δημιουργήσατε, την έχετε καταθέσει προς μελέτη και έγκριση; Αν όχι, γιατί όχι;
 

Επί του Προοιμίου του Master Facility Agreement
 
• Ποια είναι η επιστημονική οικονομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την εξάρτηση της εκταμίευσης ποσών και την εκπλήρωση των οικονομικών και άλλων χρηματοδοτικών όρων μιας δανειστικής σύμβασης που συνάπτει με μια ανώνυμη εταιρία με έδρα το Λουξεμβούργο (EFSF), με την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Ελληνικής Δημοκρατίας έναντι της Τρόικας, μέσω του Νέου Μνημονίου, λαμβανομένου υπόψη ότι το Νέο Μνημόνιο είναι πολιτικό και όχι οικονομικό κείμενο και οι συμβαλλόμενοι της Ελληνικής Δημοκρατίας σε αυτό δεν είναι συμβαλλόμενοι στο Master Facility Agreement;

• Ποιά είναι η επιστημονική οικονομική και νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται τη σύνδεση της μη εκπλήρωσης του πολιτικού κειμένου του Νέου Μνημονίου και των όρων του, με την υποχρέωση καταβολής ποινικής ρήτρας στο Master Facility Agreement (Disincentive Payment), ενόσω ήδη υπάρχει ρήτρα επιβολής τόκου υπερημερίας σε περίπτωση μη εκπλήρωσης των όρων της δανειστικής σύμβασης στο Άρθρο 6 Παρ.3;
 
• Ποιά είναι η επιστημονική νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την επιβάρυνση κάθε ποσό δανείου που θα εκταμιεύεται σε εκτέλεση του Master Facility Agreement με προμήθεια υπέρ των Εγγυητών του EFSF, δεδομένου ότι οι Εγγυητές αυτοί δεν είναι συμβαλλόμενοι της Ελληνικής Δημοκρατίας;
• Στους όρους της σύμβασης αλλά και από το Προοίμιο αυτής, η Ελληνική Δημοκρατία αναλαμβάνει μεταξύ άλλων, το ρίσκο της κάλυψης του κόστους χρήματος και δανεισμού του EFSF. Και ενώ είναι πιθανώς κατανοητό να επιβαρυνθεί η χώρα με αυτό το κόστος, αν από υπαιτιότητά της ο δανειστής υποστεί δυσμενή μεταβολή της αξιολογικής του ικανότητας, δεν είναι κατανοητή η διαπραγματευτική λογική βάσει της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την αποδοχή πλήρους, αντικειμενικής αποζημιωτικής ευθύνης για ανάληψη του κόστους χρηματοδότησης και δανεισμού του δανειστή της, ανεξαρτήτως δικής της υπαιτιότητας ή συμβολής στην επαύξηση του κόστους δανεισμού. Με απλά λόγια, αν ένας ή περισσότεροι Εγγυητές του EFSF απωλέσουν το υφιστάμενο επίπεδο αξιολόγησής τους ή αν μια ακόμα χώρα από αυτές που εφαρμόζουν Πρόγραμμα Σταθερότητας (Ιρλανδία και Πορτογαλία) παρουσιάσουν δυσμενή εξέλιξη στην οικονομία τους, η οποία θα απαιτήσει περαιτέρω κεφάλαια από όσα παρουσιάζεται ότι έχει διαθέσιμα ο EFSF, η βέβαια μεταβολή στο κόστος ανεύρεσης κεφαλαίων από αυτόν τον EFSF θα επιβαρύνει την Ελληνική Δημοκρατία. Ποιά είναι η επιστημονική οικονομική νομιμοποίηση αυτής της εισήγησης της Κυβέρνησης;

Επί των Όρων του Master Facility Agreement
 
• Αρ. 5 § 2 g: Ο όρος αυτός συνιστά όρο αποδοχής αποκλειστικού Δανειστή; Αν ναι, ποιό είναι το –βάσει των Ευρωπαϊκών Συνθηκών– Ελληνικό εθνικό ή κοινό ευρωπαϊκό συμφέρον εξ' αιτίας του οποίου η Κυβέρνηση εισηγείται την απεμπόληση του αυτονόητου δικαιώματος να πωλήσει Τίτλους της και σε τρίτους;

• Αρ. 5 § 2 h: Ποια είναι η επιστημονική νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την εισαγωγή ρήτρας αντικειμενικής αποζημιωτικής ευθύνης (Indemnity) για πάσα αιτία χωρίς να γίνεται τουλάχιστο διάκριση για υπαίτιες πράξεις ή παραλήψεις της Ελλάδος και με πρόνοια να αίρεται η αποζημιωτική ευθύνη αν η ζημία, το έξοδο, η οφειλή ή η δαπάνη οφείλεται σε υπαιτιότητα του Δανειστή ή τρίτων, όπως λ.χ. τωνΕγγυητών του EFSF;
 

• Αρ. 5 § 5 d : Μπορεί άραγε να εξηγηθεί στο Σώμα για ποιό λόγο και με ποια εχέγγυα η Κυβέρνηση εισηγείται τη δέσμευση της Ελληνικής Δημοκρατίας σε δανεισμό τέτοιας έκτασης και σπουδαιότητας κεφαλαίων από μια Λουξεμβουργιανή Ανώνυμη Εταιρία η οποία δεν υποχρεούται να έχει τη μορφή Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος ή να έχει την άδεια ή έστω την εξουσιοδότηση να λειτουργεί ως τέτοιο; 


• Αρ. 7 § 6 : Γιατί εισηγείσθε τη μονομερή άρνηση καταβολής του δανείου από τον EFSF, στην περίπτωση όπου το ΔΝΤ διακόψει για δικό του, μη αντικειμενικά προσδιορίσιμο με επιστημονικές μεθόδους λόγο, τη συμμετοχή του στο EFSF; Είναι το ΔΝΤ καταλυτικός παράγων ύπαρξης και λειτουργίας του EFSF; Γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη στο καταστατικό του EFSF πλέον της δυνατότητας συμμετοχής και συνεισφοράς του ΔΝΤ στο Μηχανισμό; Ισχύει ο ίδιος όρος για όλους τους συμμετέχοντες στον EFSF; Αν όχι, γιατί όχι;
 

• Αρ. 7 § 7 : Ποιά είναι η τεκμηριωτική λογική της σύνδεσης της λειτουργίας της συγκεκριμένης διάταξης, σε συνδυασμό με τον ορισμό του «Γεγονότος Διατάραξης της Αγοράς» στο Προοίμιο της Σύμβασης αυτής; Γιατί μπορεί να συνιστά Γεγονός Διατάραξης της Αγοράς σε μια διεθνή σύμβαση δανείου η μεταβολή των εθνικών πολιτικών συνθηκών; Αν δεχτεί κανείς το μηχανισμό που περιγράφεται στην παρούσα διάταξη, μήπως μοχλεύεται κατάσταση κατά την οποία αν η Χώρα έχει αρκετά κεφάλαια, θα τα πάρει ο EFSF για να πληρωθεί τυχόν ανεξόφλητα ποσά δανείων χωρίς καν να ερωτηθεί η Χώρα και, με αυτό τον τρόπο, καταλήξει όχι μόνο χωρίς χρήματα στο ταμείο της αλλά και χωρίς δανειακή υποστήριξη; 


• Αρ. 9 § 1 & 9 § 1 e: Καθιερώνει ή όχι ο συγκεκριμένος όρος το απευκταίο γεγονός καταγγελίας με την κοινώς χρησιμοποιούμενη ορολογία στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές (Cross Default) και, αν ναι, ποιά είναι η νομιμοποιητική επιστημονική βάση της εισήγησης της Κυβέρνησης για την αποδοχή μιας ρήτρας που καθιστά άμεσα απαιτητό το δάνειο αυτό αν καταγγελθεί για οποιονδήποτε λόγο άλλο δάνειο ή άλλη χρηματοδοτική υποχρέωση της Ελληνικής Δημοκρατίας προς τρίτους από άλλες αιτίες;


• Αρ. 13 § 1 & 5: Συνιστά ή όχι το πλέγμα των εγγυήσεων που παρέχει το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας προς το EFSF, κατεξοχήν παροχή εγγύησης ως αυτοφειλέτη, με παραίτηση από δικαιώματα διζήσεως σε οποιοδήποτε δίκαιο καθώς και με απαγόρευση υποκατάστασης για την περίπτωση που κληθεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους εκ της συμβάσεως εγγυήσεως που συνάπτεται στον εν λόγω άρθρο 13;
 

Οι μετοχές (κοινές ή μετατρέψιμες) των ελληνικών πιστωτικών ιδρυμάτων που θα αποκτηθούν από το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας έναντι της χρηματοδότησης που θα παράσχει για την ανακεφαλαιοποίησή τους, θα αποτελούν προϊόντα ρευστοποίησης σε περίπτωση που κληθεί το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας να εκπληρώσει τους όρους της εγγύησης του Άρθρου 13 και, αν ναι, πως εξασφαλίζεται από αυτή την εισήγηση της Κυβέρνησης την περιβόητη αυτοτέλεια και ελληνικότητα του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος;
 

Τι σχέση μπορεί να έχει το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, βάσει του Άρθρου 2 του Ιδρυτικού Νόμου, ως Εγγυητής της Σύμβασης Δανείου της Ελληνικής Δημοκρατίας, εφόσον έχει συσταθεί για την «Διατήρηση της σταθερότητας του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος; Μήπως τελικά οι Ελληνικές Τράπεζες θα εγγυηθούν το νέο Δάνειο;
 

Το Άρθρο 3 (Κεφάλαιο – Περιουσία) του Ιδρυτικού Νόμου για το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ορίζει ότι τα κεφάλαια του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας προέρχονται από κεφάλαια που θα αντληθούν στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ελλάδας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δυνάμει του Ν. 3845/2010. Δηλαδή, με άλλα λόγια, ο Εγγυητής μας στη Σύμβαση Δανείου θα το κάνει με κεφάλαια των Δανειστών μας;
 

• Αρ. 14 § 5: Βάσει ποιας διαπραγματευτικής στρατηγικής και έναντι ποιων διαπραγματευτικών ανταλλαγμάτων έχει δεχθεί η Ελληνική Κυβέρνηση ρήτρα ελεύθερης εκχώρησης των απαιτήσεων του EFSF προς τρίτους και μάλιστα στους Εγγυητές του EFSF (Κράτη μέλη του Ευρώ) τα οποία, ούτε καν συνιστούν συμβαλλόμενα μέρη της σύμβασης αυτής; Η εταιρία SPV που αναφέρεται στην προ τελευταία περίοδο της παραγράφου 5 του άρθρου 14, μπορεί να είναι και εταιρία που δεν ανήκει εξ ολοκλήρου σε κράτη μέλη του Ευρώ και αν ναι, ποιες είναι οι ασφαλιστικές δικλείδες της Κυβέρνησης ώστε να μην εκχωρηθεί απαίτηση έναντι χρέους της χώρας σε εταιρίες οι οποίες εξαρτώνται από χώρες οι στόχοι των οποίων δεν συνδιακυμαίνονται με το Ελληνικό εθνικό συμφέρον;
 

• Αρ. 15 § 3: Με ποιο σκεπτικό η Ελληνική Κυβέρνηση έχει αποδεχτεί να περιορίζεται η χώρα μας, ως δανειζόμενος, στην άσκηση προσφυγής αποκλειστικά και μόνο στα δικαστήρια του Δουκάτου του Λουξεμβούργου, ενώ ο δανειστής (EFSF), έχει την ευχέρεια να επιλέξει δικαιοδοσία των δικαστηρίων οποιουδήποτε κράτους μέλους; Δεν είναι εύλογο να υποθέσει κανείς ότι πχ το συμφέρον της Γερμανίας, ως του Εγγυητή με τη μεγαλύτερη συμμετοχή, είναι να επιδιώξει την εκδίκαση των απαιτήσεών της ενώπιον Γερμανικών δικαστηρίων; Υπάρχει μελέτη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους για τις επιπτώσεις αυτών των διαφορών της δικαιοδοσίας;
 

• Αρ. 15 § 4: Πέραν από τη ρητή και ανεπιφύλακτη παραίτηση της Ελληνικής Δημοκρατίας από ασυλίες και ευχέρειες που διαθέτει από το Διεθνές Δίκαιο, στοιχείο το οποίο η Κυβέρνηση οφείλει να τεκμηριώσει με όρους προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος, υπάρχει συγκεκριμένη νομική τεκμηρίωση του προσδιορισμού της λέξης «Assets»; Αναφέρεται μόνο στην Ιδιωτική περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου ή μήπως καταλαμβάνει και τη Δημόσια περιουσία του; Με τη φράση «mandatory Law» εννοείται μόνο ελληνικός αναγκαστικός νόμος ή η έννοια αυτής της φράσης επεκτείνεται ώστε να αφορά και σε αναγκαστικό νόμο κάθε κράτους μέλους του Ευρώ στη δικαιοδοσία του οποίου ο δανειστής (EFSF) δύναται να εγείρει αξιώσεις και να επιδιώξει δικαστική προστασία σύμφωνα με τον Αρ.15 §3 ανωτέρω;
 

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


Πάνος Καμμένος
 Πρόεδρος

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ


"Kεραυνοί" από Βασίλη Μαρκεζίνη κατά της ελληνικής πολιτικής και οικονομικής ελίτ



Κεραυνούς εξαπέλυσε κατά των κυβερνήσεων του Μνημονίου και κατά της διεφθαρμένης εγχώριας πολιτικής και οικονομικής ελίτ ο ακαδημαϊκός Βασίλης Μαρκεζίνης σε ομιλία του στο Πολεμικό Μουσείο που ολοκληρώθηκε πριν λίγο. 
Επιπλέον ο Έλληνας ακαδημαικός ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να εμπλακεί στην εγχώρια πολιτική σκηνή. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, "Δεν είμαι και δεν θέλω να γίνω πολιτικός. Θέλω να έχω την ελευθερία της σκέψης".
Μάλιστα ο ακαδημαϊκός κατηγόρησε σφοδρά τόσο εμμέσως πλην σαφώς ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ για την αντιαριστερή ρητορική του με την φράση "Πως θα κυβερνήσεις όταν έχεις χαρακτηρίσει το 35-40% αριστεριστές και εξτρεμιστές;"
Και συνέχισε με "θανατηφόρα" υπονοούμενα για την άρχουσα πολιτική τάξη: "Αυτά (σ.σ. το να χαρακτηρίζονται "αριστεριστές" το 40% των Ελλήνων πολιτών) είναι λάθη της αστικής τάξης. Εγώ τα λέω αυτά. Εγώ είμαι αυτός, ένας αστός. Δεν είμαι κουκουλοφόρος. Δεν έχω την τιμή να ανήκω στη λίστα του κ. Χριστοφοράκου που είναι γνωστή. Αν άνηκα θα ήμουν εκβιάσιμος".
Ήταν επίσης καταδικαστικός για να μιλήσει για τα ολέθρια σφάλματα στα εθνικά θέματα, αλλά και στην τρόπο διαχείρισης της κρίσης. "Είμαστε όλοι Έλληνες. Υπάρχει οριζόντια τιμωρία των Ελλήνων πολιτών. Πως αύριο θα κυβερνήσουν; Πως θα γίνει αυτό με νέα και χειρότερα μέτρα ante port as";
Ο Πάνος Καμμένος πάντως σε συνέντευξή που είχε παραχωρήσει και αναφερόμενος στις φήμες για συμμετοχή του Βασίλη Μαρκεζίνη στους Ανεξάρτητους Έλληνες είχε διαψεύσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο για να προσθέσει πως οι φήμες αυτές προέρχονται από την Συγγρού.

UBS: Δεύτερη χρεοκοπία και έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ


Από τη SofokleousIn 

Την εκτίμηση ότι η Ελλάδα θα υποστεί σύντομα και δεύτερη χρεοκοπία, εκφράζει σε ενημερωτικό της δελτίο η UBS, καθώς όπως επισημαίνει θα χρειαστεί να κουρευτούν εκ νέου τα ομόλογα που εξέδωσε πρόσφατα το ελληνικό κράτος ενώ στη νέα διαδικασία αναδιάρθρωσης θα πρέπει να συμμετάσχει και ο αποκαλούμενος «επίσημος τομέας». 

Στο σχετικό της report η UBS επισημαίνει ότι η καθαρή μείωση του χρέους για την Ελλάδα θα ανέλθει μόλις στα 27 δισ. ευρώ το 2012, κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει το χρέος της. Αυτός είναι ο λόγος που ο οίκος εκτιμά πως μέσα στο επόμενο εξάμηνο θα υπάρξει η πρώτη διόρθωση του ισχύοντος προγράμματος (PSI). 


Από το συμπέρασμα αυτό συνάγεται ότι «η πρώτη διόρθωση του ισχύοντος προγράμματος (PSI) αναμένεται εντός του προσεχούς εξαμήνου». Η τράπεζα θυμίζει προηγούμενη έκθεσή της όπου ανέφερε ότι μόνο με «κούρεμα» της τάξης του 70% μπορεί να επανέλθει σε ανεκτά επίπεδα το δανειακό βάρος της Ελλάδας διαπιστώνοντας ότι για το τρέχον έτος η πραγματική «ζημιά» για τους ιδιώτες κατόχους ελληνικών ομολόγων θα περιοριστεί στο 8%. 


«Συμπεραίνουμε ότι θα απαιτηθεί πρόσθετη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους που θα αφορά τόσο τα διμερή δάνεια των ευρωπαϊκών χωρών προς την Ελλάδα όσο και τα νέα ομόλογα που εκδόθηκαν στο πλαίσιο του PSI» σημειώνει η τράπεζα προσθέτοντας ότι το δεύτερο πακέτο στήριξης βασίζεται σε «μη ρεαλιστικές παραδοχές μεταξύ των οποίων η εντυπωσιακά αισιόδοξη πρόβλεψη για την ανάπτυξη και για το δημοσιονομικό πλεόνασμα το 2013».

Στη συνέχεια αναφέρεται ότι η δεύτερη κατά σειρά αναδιάρθρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και εντός του 2012 όμως «το πιθανότερο είναι να συμβεί το 2013». Σημειώνεται ακόμα ότι «η συμμετοχή των χωρών της ευρωζώνης σε κούρεμα των ελληνικών ομολόγων κατά 50% θα είναι απαραίτητη στα επόμενα δύο χρόνια» προκειμένου να περιοριστεί το χρέος κάτω από το 100% του ΑΕΠ. 

Όμως και σε αυτή την περίπτωση το χρέος θα παραμείνει πολύ υψηλό. Η UBS εκτιμά ότι «θα απαιτηθεί κούρεμα του συνόλου του ελληνικού χρέους κατά 70%» ώστε να επανέλθει σε διαχειρίσιμα επίπεδα για την ελληνική οικονομία. Όμως, επειδή αυτού του μεγέθους η μείωση σε εθελοντική βάση θα προϋπέθετε μεγαλύτερο βάρος για τους Ευρωπαίους φορολογούμενους, μια τέτοια λύση θεωρείται μη ρεαλιστική με πολιτικούς όρους.

Σε κάθε περίπτωση, οι αναλυτές της UBS εκτιμούν ότι η αλληλουχία αναδιαρθρώσεων και επαναδιαπραγμάτευσης του ελληνικού χρέους θα σημαίνει ότι «η Ελλάδα θα πρέπει μάλλον να αποχωρήσει από την ευρωζώνη». Η εξέλιξη αυτή «θα ενεργοποιούσε εκ νέου τις συζητήσεις για μετάδοση της κρίσης» σε άλλες χώρες της ευρωζώνης, συμπληρώνει η τράπεζα. 

Η 25η Μαρτίου μέρα λαϊκού ξεσηκωμού.

 Βγες έξω σύντροφε,
αντιμέτωπος με τα όπλα
και διεκδίκησε το μεροκάματο σου.
Σαν ξέρεις πως δεν έχεις τίποτα να χάσεις.
 Οπλα αρκετά οι αστυνόμοι δεν έχουν.
Μπρος στο δρόμο έξω!
Αγωνίσου!
Να περιμένεις πια δεν γίνεται,
 είναι αργά πολύ!

Μπέρτολτ Μπρεχτ

 Δεκάδες είναι οι ανοιχτές λαϊκές συνελεύσεις όπως και άλλες συλλογικότητες που βάζουν στόχο οι παρελάσεις της 25ης Μαρτίου να μετατραπούν σε μαζικές διαδηλώσεις ενάντια στην μνημονιακή κυβέρνηση του διορισμένου τραπεζίτη πρωθυπουργού Παπαδήμιου και των ξένων επικυρίαρχων που τον στηρίζουν. (Στην φωτογραφία η αφίσα που κυκλοφόρησε η ανοιχτή λαϊκή συνέλευση Χολαργού- Παπάγου).

Από την άλλη όμως το πολιτικό σύστημα πανικόβλητο, γνωρίζοντας ότι το παραμικρό τυχαίο γεγονός στην διάρκεια των παρελάσεων στης 25 Μάρτη μπορεί να δημιουργήσει ανεξέλεγκτες γ’ αυτό καταστάσεις, παίρνει τα μέτρα του προσπαθώντας να καναλιζάρει την λαϊκή οργή που υπάρχει. 



Πολύ εύστοχα το κείμενο από το Δίκτυο Ελεύθερων φαντάρων «Σπάρτακος» σημειώνει:

Καθημερινά, ξεδιπλώνεται το σχέδιο κρατικής τρομοκρατίας εν όψει των λαϊκών κινητοποιήσεων την 25η Μαρτίου, που θα αποτελέσει την πρώτη μαζική και μαχητική αμφισβήτηση των μέτρων ολοκαυτώματος της εργατικής τάξης και διάλυσης της κοινωνίας, για να διασωθεί και αυξηθεί η κερδοφορία των τραπεζών, τοκογλύφων και του συνόλου τςη αστικής τάξης, ιδιωτικοποιώντας και εμπορευματοποιώντας κάθε κοινωνικό αγαθό.

Τη μάχη αυτή το αστικό σύστημα εξουσίας είναι αποφασισμένο να τη δώσει με όλα τα μέσα, καθώς όχι μόνο θέλει να καθυποτάξει τον εργαζόμενο λαό μας όταν τον Ιούνιο έρχονται ακόμη πιο σκληρά μέτρα, αλλά επίσης επιδιώκει να πείσει Ε.Ε.-ΔΝΤ-τοκογλύφους-επενδυτές(;) ότι είναι αποφασισμένο και ικανό να τα επιβάλλει. Με κάθε κόστος.

Στην πρώτη γραμμή λοιπόν το βαρύ πυροβολικό της αστικής προπαγάνδας και χειραγώγησης, τα ΜΜΕ, αλλά και χιλιάδες πραιτοριανοί των ΜΑΤ, της Κρατικής Ασφάλειας και της ΕΥΠ, που αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών κατά του εσωτερικού εχθρού-αγωνιζόμενου εργαζόμενου λαού.

Το αρχικό σκέλος αυτής της επίθεσης περιελάμβανε  ένα ολόκληρο τρομοκρατικό σόου, προβάλλοντας τον κίνδυνο «δημοκρατικής εκτροπής» από τους ακροδεξιούς πολιτοφύλακες, γνωστούς από καιρό και πλήρως εναρμονισμένους με στρατό-ΕΥΠ-Ασφάλεια. Μια εκστρατεία που καμουφλάρει την εξαφάνιση των λαϊκών ελευθεριών από τον Κοινοβουλευτικό Ολοκληρωτισμό, ωραιοποιεί την πραξικοπηματική κυβέρνηση του Παπαδήμου, των τραπεζών και τοκογλύφων, έχει συστατικό της στοιχείο την συκοφάντηση κατά του κινήματος των Αγανακτισμένων που λίγο πολύ ταυτίστηκε με τους μηδενιστές ναζιστές. Την επιχείρηση ανέλαβε εργολαβικά το ΚΚΕ για να καλύψει μεταξύ άλλων την απουσία του από τις λαϊκές κινητοποιήσεις της 25ης Μαρτίου, για να ακολουθήσει το ΕΘΝΟΣ του εθνικού μας εργολάβου. Η εκλογολάγνα αριστερά βρίσκει την συνέχεια της από τον πρόεδρο της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, καλώντας το λαό και ιδιαίτερα τους διαδηλωτές ενόψει των εκδηλώσεων της 25ης Μαρτίου να συνειδητοποιήσουν ότι «η διαδήλωση και η αποδοκιμασία έχουν όριο»…

Και ενώ Πρετεντέρης-Τρέμη-Καψής-Οικονόμου-Ευαγγελάτος-Παπαδημητρίου-Πρωτοσάλτε (συγγνώμη που ξεχνούμε τους υπόλοιπους δημοσιοκάφρους των καναλιών, ραδιο-φόνων και εφημερίδων) δίνουν τη μάχη της «εθνικής ενότητας» όταν δε γλύφουν το Βενιζέλο και δεν υμνούν τα Μνημόνια, ανακοινώνονται τα μέτρα καταστολής. Μέτρα καταστολής του σύγχρονου Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού που κάνουν τον Γ. Παπαδόπουλο και τους Ιωαννίδη-Παττακό να μοιάζουν με αρσακειάδες.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα «οι εντολές που έχουν δοθεί από την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Αστυνομίας είναι σαφείς: οι παρελάσεις θα γίνουν πάση θυσία! Το σχέδιο προβλέπει παρέμβαση διμοιριών των ΜΑΤ σε περίπτωση που κάποιος επιχειρήσει να διαλύσει την παρέλαση ή να λιντσάρει τους επίσημους. Φέτος, η Αστυνομία θα «τιμήσει» την εκδήλωση της 25ης Μαρτίου με χρήση γκλοπ και δακρυγόνων καθώς η οργή και η αγανάκτηση του εργαζόμενου λαού μας απειλεί να μετατραπεί σε λαϊκή εξέγερση ενάντια στους 200 βουλευτές των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, υπαλλήλους των τραπεζιτών, βιομήχανων, εφοπ-ληστών, αστούς πολιτικούς μιζαδόρους της SIEMENS και των πολεμικών βιομηχανιών.

Ο δημοκρατικός φερετζές της δικτατορίας που μας έχει επιβληθεί πετιέται στην άκρη. Ουσιαστικά απαγορεύεται το δικαίωμα της συνάθροισης και της διαδήλωσης, ενώ διαφημίζονται οι αναίτιες προληπτικές συλλήψεις. Ο Βενιζέλος από τον τάφο του, αυτός ο ασυναγώνιστος εκφραστής της αστικής τάξης, που σε αντίστοιχη εποχή Πτώχευσης, στυγνής εκμετάλλευσης και καταπίεσης της εργατικής τάξης ψήφιζε και εφάρμοζε το Ιδιώνυμο, βλέπει τον υπαλληλάκο των τραπεζών Παπαδήμο, την Ε.Ε. και το ΔΝΤ να καταδιώκουν αγωνιστές για τα φρονήματα τους….

ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ Κι αυτό ακριβώς διεκδικούμε: Να πάρει ο λαός την εξουσία και τον πλούτο που ο ίδιος παράγει στα χέρια του! Γιατί σήμερα δεν είναι αρκετό να μην περάσουν κάποια νέα αντιλαϊκά μέτρα. Είναι αναγκαίο να καταργηθούν κι όλα αυτά που ήδη έχουν περάσει. Γι αυτό και ο αγώνας πρέπει να είναι συνολικός, να θέτει το αίτημα της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ. και κάθε ΕΠΙΔΟΞΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ! Στον κοινωνικό ζόφο που κυριαρχεί αντιπαραθέτουμε το ΟΡΑΜΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ! θέτουμε ως κυρίαρχο αίτημα, την ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ προς όφελος της ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ!

ΔΕΝ ΨΑΡΩΝΟΥΜΕ   Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΕΡΑ ΛΑΙΚΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ

Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ

Το παιχνίδι ήταν στημένο και καλά μελετημένο …Διαβάστε Έλληνες, αυτό ακριβώς συμβαίνει!!

185903_1561490488289_1566148150_31144112_3135243_n
Γράφει ο:  Αlexis  Pappas 

Αυτά που βιώνουμε και αυτά που έρχονται είναι μόνο η αρχή.

Η χρεωκοπία της χώρας και η πτώχευση της , αφού το πολιτικό κατεστημένο που εκπροσωπεί τον ξένο παράγοντα, δέχτηκε αμετάκλητα  και άνευ όρων την παράδοση της εθνικής κυριαρχίας είναι η πρώτη φάση του δράματος, που είχε αρκετά ομολογουμένως κεφάλαια.

Δεν φτάσαμε εδώ επειδή το χρέος ήταν μεγάλο και δεν μπορούσαμε να το εξυπηρετήσουμε. Χρειάστηκαν Τιτανικοί, τ+10, περίεργες δημοπρασίες του Μαρτίου του 2010, και ένα σωρό αλλά για να έρθουμε εδώ που είμαστε σήμερα. Μεθοδικά και συντονισμένα έγιναν όλα.

Ένα είναι το σίγουρο , δεν υπάρχει κρίση. Ποτέ δεν υπήρχε . Η κρίση είναι η αφορμή για να επιβάλουν αυτό που θέλουν.
Αρκούσε μόνο μια απόφαση , μόνο μια , για να εξαφανιστεί η κρίση ως δια μαγείας, αρκεί να επέτρεπαν την ΕΚΤ να δανείζει τα κράτη κατ΄ευθειαν και όχι δια μέσω των εμπορικών τραπεζών.

Η κρίση είναι το κατασκεύασμα , ο μπαμπούλας για να επιβάλουν αυτά που θα έρθουν, για να οικοδομήσουν την νέα τάξη τους, τον νέο κόσμο τους , την νέα τάξη των πραγμάτων.

 Και για να γίνει αυτό χρειαζόταν μια κρίση που θα καθιστούσε το λαό και τους πολίτες έρμαιο στις βουλήσεις τους, φοβισμένο και τρομοκρατημένο. Μόνο έτσι θα του επέβαλαν την κατεδάφιση της ζωής του.

Βέβαια σ΄αυτό διευκόλυνε και το κράτος -μαφία που κατασκευάστηκε και λειτουργούσε με τις ορδές των κομματικών του στρατών, σε μια κοινωνία ευνουχισμένη και απονευρωμένη από κάθε κριτική σκέψη.
Γι΄αυτό και δεν υπήρξε αντίδραση στην επιδρομή, ποιος να αντιδράσει άλλωστε, το κομματόσκυλο, ο διορισμένος υπάλληλος που συνωστιζόταν για ένα μπιλιετάκι για διορισμό…

 Έτσι έρημη βρήκαν την χώρα και μπήκαν και την λεηλάτησαν. Ένω κάποιοι «αγανακτισμένοι», δημιουργία του συστήματος,  για το μόνο που φώναζαν ήταν ότι ήθελαν τα πράγματα όπως ήταν.

Στο όνομα της κρίσης λοιπόν  θα χαθεί η εθνική ταυτότητα , θα συνθλιβεί μέχρι εξαφανίσεως το άτομο, και θα επιβληθεί η νέα δικτατορία της παγκόσμιας τάξης.

Ακούστε προσεκτικά και αποκωδικοποιήστε τις δηλώσεις όλων αυτών που αναζητούν γρήγορα μια παγκόσμια διακυβέρνηση, και άλλων που δηλώνουν ότι χαίρονται που χάνει η χώρα την εθνική της κυριαρχία. Δεν επιλέγονται τυχαία να ειπωθούν όλα αυτά.

Να ξέρετε ότι είμαστε στην αρχή , τώρα μόλις άρχισε η φάση της «ολοκλήρωσης» και το μέλλον δεν είναι ρόδινο ούτε φωτεινό, είναι μαύρο , πολύ μαύρο. 
Η ύφεση δεν προέκυψε αλλά ήταν το ζητούμενο ως κεντρική πολιτική επιλογή για να επιβληθούν τα μέτρα και η υποταγή. Μην περιμένετε καμία ανάκαμψη και καμία ανάπτυξη.

Η Ελλάδα είναι το πρώτο αίμα , θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες.

Η μια μετά την άλλη, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία… Ώσπου όλες να γίνουν ένα .

Ώσπου να μην υπάρχει τίποτα κανένας διαχωρισμός στην φτώχεια, στην καταπίεση και στην επιβολή που θα ασκούν οι λίγοι στους πολλούς.
Στη νέα τάξη που η “κρίση” τους θα δημιουργήσει δεν θα υπάρχουν πολίτες, θα υπάρχουν μόνο φορολογούμενοι και καταναλωτές.

 Το παιχνίδι ήταν στημένο , ήταν μεγάλο και παγκόσμιο και από κάπου έπρεπε να ξεκινήσει.

Τίποτα δεν έγινε τυχαία και τίποτα δεν έγινε χωρίς ένα τελικό στόχο και σκοπό.

 Καλή τύχη…

sυνεργάτης του Blog