Δίδακτρα στα Δημόσια: Φασιστική καρμανιόλα…

14-1-2016


Ξαπλώνονται, σαν επιδημία, τα κρούσματα της «Φαιάς Πανούκλας», στα πρόσωπα των γενιτσάρων με τα κόκκινα γιλέκα… 
Είχαμε, προ ημερών, το μοχθηρό κυνισμό του Νίκου Μανιού. Του «αριστερού» παράσιτου που χλεύασε, με ξετσιπωσιά ασυνήθιστη, τα θύματα της καταλήστευσης των συντάξεων… 
Ταυτόχρονα, ένας άλλος «αριστερός» καμποτίνος, ο Νάσος Αθανασίου, υμνούσε τους γενίτσαρους του νεοφιλελευθερισμού και της «εκσυγχρονιστικής» κακουργίας: Σημίτη και Γιαννίτση…

Τώρα, ένα άλλο παράσιτο του «αριστερού» κυβερνητικού βάλτου, ο βουλευτής Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, προτείνει δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία!!! 


Εδώ πλέον ο φασισμός των γενίτσαρων με τα κόκκινα γιλέκα απαστράπτει… 

Γιατί, είναι φασισμός να ζητάς δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία, σε μια εποχή ασύλληπτης, άγριας και πολύχρονης λεηλασίας του ελληνικού λαού… 

Σε μια εποχή που αυτή η ανηλεής καταλήστευση συνεχίζεται με «αριστερή» κυβέρνηση πιο μοχθηρά, και έχει πάρει μορφέςγενοκτονίας… 

Τι σημαίνει, λοιπόν, σε τέτοιες συνθήκες γενοκτονίας του ελληνικού λαού, η επιβολή διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία; 

Σημαίνει ότι βρισκόμαστε μπροστά στον πιο βάρβαρο και αποτρόπαιο ρατσιστικό δαρβινισμό: Στην ολοκληρωτική, δηλαδή, εξόντωση των παιδιών του κατώτερου Θεού, των φτωχών… 


Μια τέτοια πολιτική διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία, στις σημερινές συνθήκες της γενοκτονίας του ελληνικού λαού, αποτελεί τη μακάβρια εκείνη φασιστική «επιλογή των ειδών»: Μια επιλογή που ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ τα παιδιά των κατεστραμμένων και καταληστευμένων λαϊκών στρωμάτων από τη Μόρφωση και την Εκπαίδευση… 

Αυτό προτείνει το «αριστερό» αυτό παράσιτο, ο βουλευτής Τριανταφυλλίδης: Μια φασιστική καρμανιόλα για τους αδύναμους οικονομικά…

ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ


Ο γενίτσαρος του αγώνα μας Τριανταφυλλίδης που έγινε ο "Άδωνης" του ΣΥΡΙΖΑ τώρα προτείνει να μπούν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία


"ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ...ΠΟΥΛΗΜΑ" 
Είναι αυτός ο "αριστερός"  που  μόλις έκατσε  στα κόκκινα βελούδα  του κοινοβουλίου έλεγε  πως "...Οι πολίτες ζήτησαν με τη ψήφο τους μια αριστερή κυβέρνηση με καπιταλιστική ευφυΐα..." (βλ. εδώ)
Όχι δεν θα  υποκύψω στον πειρασμό να κάνω άλλα σχόλια,όχι γιατί δεν  θέλω αλλά   ήδη η πίεσή μου έχει πιάσει "κόκκινο", χρώμα  που δεν έχει καμία σχέση  με τις κατάμαυρες  νεοφιλελεύθερες  απόψεις  του  "γενίτσαρου" Τριανταφυλλίδη ο οποίος  με τέτοια "προσόντα"  μπορεί , όταν  ξηλωθεί το πουλόβερ του ΣΥΡΙΖΑ, να φορέσει άνετα  τα κουστουμάκια των βολευτών του Κούλη.
Διαβάστε  την παρακάτω  αναδημοσίευση απο το e-sos και φρίξτε  με την ησυχία σας:

Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την τελευταία 15ετία ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, καθώς και την επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια, προτείνει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.

Ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης προτείνει:

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι αναγκαίες τομές - μεταρρυθμίσεις, με έμφαση στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ακολουθούν ως προτάσεις για δημιουργική αναζήτηση κοινών τόπων περί του πρακτέου. Καρπός συλλογικής δουλειάς με πρώην συναδέλφους μου, μάχιμους Δασκάλους - Καθηγητές (με κεφαλαίο Δ), που μπορούν να εμπνέουν ακόμη τους μαθητές τους, κοιτάζοντάς τους στα μάτια, πανέτοιμοι να αντέξουν στο γόνιμο σφυροκόπημα των ερωτήσεων των παιδιών μέσα στην τάξη.

Σύμμαχοί τους η έγνοια, η έμπνευση, η ευθύνη και η κιμωλία, με στόχο να καταστήσουν τους μαθητές τους ισότιμους συνταξιδιώτες στη μεγάλη περιπέτεια στο πέλαγος των γνώσεων.

Α. Εκπαιδευτικά προγράμματα - Βιβλία

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Β. Διδασκαλία ξένων γλωσσών

Τα προγράμματα της διδασκαλίας της πρώτης ξένης γλώσσας (αγγλικά) εκκινούν από την Α' Δημοτικού με καταληκτικό όριο τη Γ' Γυμνασίου. Η δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκκινεί από την Ε' Δημοτικού με καταληκτικό σημείο την Α' Λυκείου. Κεντρικός στόχος του ξενόγλωσσου τομέα, η ικανότητα του μαθητή να χειρίζεται με επάρκεια προφορικά και γραπτά δύο ξένες γλώσσες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται δημιουργικά με συνομήλικους του από άλλες χώρες, αξιοποιώντας λειτουργικά τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το μεγάλο στοίχημα για το δημόσιο σχολείο είναι τα μαθήματα των ξένων γλωσσών να αποκτήσουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των φροντιστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε, σε βάθος πενταετίας, να πειστούν οι γονείς ότι δεν χρειάζεται να αιμορραγούν οικονομικά για να μάθει το παιδί τους τις αναγκαίες ξένες γλώσσες εκτός δημόσιου σχολείου.

Αν υπήρχαν 8.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα που πράγματι μαθαίνουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα στο δημόσιο σχολείο, θα λέγαμε ότι σε κάθε μαθητή για τον οποίο το μάθημα πετυχαίνει τον σκοπό του αντιστοιχεί ένας καθηγητής. Πιστεύει κανείς άραγε ότι υπάρχουν σήμερα έστω 8.000 μαθητές που μαθαίνουν ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο;

Γ. Εκπαιδευτικό προσωπικό

Με δεδομένο ότι οι δάσκαλοι - καθηγητές συγκροτούν ή τουλάχιστον πρέπει να συγκροτούν τη δρώσα πνοή κάθε σχολικής πράξης είναι αναγκαίο να ξαναδούμε, μέσα σε κλίμα γενναίας και ουσιαστικής επανεκκίνησης της δημόσιας παιδείας, τα παρακάτω θέματα:


1. Τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των καθηγητικών σχολών. Εκπαιδεύουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με όνειρο και φιλοδοξία να είναι μέσα στην τάξη οι δάσκαλοι - παιδαγωγοί έτσι ώστε να κερδίζουν κάθε μέρα την αναγνώριση των μαθητών τους; (σαν την αναγνώριση με την προσφώνηση «Oh captain, my captain", που κέρδισε ο καθηγητής Τζον Κίτιγκ από τους μαθητές του, στον «Κύκλο των χαμένων ποιητών»; https://www.youtube.com/watch?v=j64SctPKmqk).

2. Την αναγκαιότητα, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση, περιφερειακών ειδικοτήτων για τα αναλυτικά προγράμματα (π.χ. μηχανικοί, νομικοί, γιατροί κ.λπ.).

3. Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

4. Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Ίδρυση και λειτουργία 13 περιφερειακών σχολών (Π.Σ.) δημιουργίας και ανάδειξης εκπαιδευτικών, με συμμετοχή στα έξοδα λειτουργίας τους από τους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό προσωπικό των 13 περιφερειακών σχολών ανάδειξης εκπαιδευτικών θα προέλθει από έμπειρους εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, εγνωσμένου κύρους των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας χαίρουν πλατιάς αποδοχής και αναγνώρισης και είναι ικανοί να εμπνεύσουν τους νέους συναδέλφους.

Δ. Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστείς του κλάδου τους, θα αναλάβουν την υλοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Ε. Μαθητική κάρτα

Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει.

Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει την έμμεση μορφή λειτουργικής αξιολόγησης της κάθε σχολικής μονάδας, τόσο από τη μεριά των γονιών των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, όσο και των ίδιων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε περιπτώσεις που μια σχολική μονάδα σημειώνει πολύ περιορισμένη ζήτηση, δεν είναι δηλαδή ελκυστική, αναζητούνται συλλογικά τα αίτια που προκαλούν αυτή την κατάσταση και ακολούθως προσδιορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης και υπέρβασής της.

ΣΤ. Καλλιτεχνική Παιδεία: Θέατρο - Βιβλίο

Είναι αυτονόητο ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν παρέχει στον μαθητή στείρα γνώση μέσα από μια λογική υπερεξειδίκευσης και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών με μοναδικό αντάλλαγμα μια καλή θέση εργασίας.

Αντιθέτως, αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως το σύνολο των εφοδίων που οφείλει να παρέχει στους νέους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως ολοκληρωμένες και αυτόφωτες προσωπικότητες, ως ενεργοί, απαιτητικοί και άξιοι πολίτες, που ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα της κοινωνίας που συγκροτούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η στοχευμένη και μελετημένη ενίσχυση της λεγόμενης καλλιτεχνικής Παιδείας για όλους τους μαθητές και η επιδίωξη μέσα από αντίστοιχες εκπαιδευτικές δράσεις της στενότερης επαφής των μαθητών κάθε βαθμίδας με τους ανεξάντλητους ελληνικούς και παγκόσμιους θησαυρούς του θεάτρου, του βιβλίου, της μουσικής, της τέχνης και του πνεύματος ευρύτερα θα πρέπει να θεωρείται «εκ των ων ουκ άνευ».

Στόχος το σύγχρονο σχολείο να εκπαιδεύει στη συμμετοχική - συλλογική δημιουργία καλλιτεχνικών σχεδίων εργασίας (project) σε κάθε τάξη, στη χώρα που γέννησε το θέατρο, ως προέκταση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Έτσι ο μαθητής εκπαιδεύεται σταδιακά να γίνει πολίτης - πρωταγωνιστής και όχι αδιάφορος πολίτης-παρατηρητής.


 Ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης είναι δημοσιογράφος - φιλόλογος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΡΕΣΑΛΤΟ"

Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ



Εκτύπωση
14/1/16 
Του ΑΝΔΡΕΑ ΖΑΦΕΙΡΗ
Η εκλογή Κυριάκου, πέρα από τις «εσωτερικές πλευρές» , έχει και ιδιαίτερη σημασία υπό το πρίσμα της όξυνσης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών εντός της Ε.Ε.
Οι «βαρονίες» εντός της Νέας Δημοκρατίας, οι οικογενειακοί μηχανισμοί και οι προσωπικές φιλοδοξίες, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι «βαρονίες» της Ν.Δ. είχαν πάντα παραδοσιακούς,στενούς δεσμούς με διάφορα και διαφορετικά κέντρα του εξωτερικού, άλλη μία απόδειξη του «πατριωτικού» χαρακτήρα του συγκεκριμένου κόμματος αλλά και της ιστορικής πορείας της ίδιας της αστικής τάξης της χώρας.  
Η όξυνση των ενδοϊμπεριαλιστικών συγκρούσεων εντός Ε.Ε. έχει οδηγήσει σε σωρεία χτυπημάτων, κάτω από τη ζώνη, σε σειρά χωρών.  
Την ημέρα των Θεοφανίων, σε ένα ξενοδοχείο στο νότιο τμήμα της Πολωνίας, δύο άνδρες συναντήθηκαν, για μια συνομιλία 6 ωρών: ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Ορμπάν και ο πρώην πρωθυπουργός της Πολωνίας της Πολωνίας Γιάροσλαβ Καζίνσκι, που σήμερα θεωρείται ότι είναι ο πιο ισχυρός άνθρωπος στην Πολωνία. Ο Ορμπάν δήλωσε ότι ήταν μια «ιδιωτική επίσκεψη».  
Ο Καζίνσκι είχε κατηγορήσει παλιότερα τον Ορμπάν ότι εργάζεται κατά της ενότητας της ΕΕ«όσον αφορά τις σχέσεις της με τη Ρωσία», ενώ ο Ορμπάν, ο οποίος το συμπτωματικά σωτήριο έτος 1989 είχε αναδειχθεί μέσω υποτροφίας του Ιδρύματος Soros, είχε επιτεθεί στονπροστατευόμενο της Άνγκελα Μέρκελ, πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ. 
Η νέα πολωνική κυβέρνηση , σταθερή σύμμαχος των ΗΠΑ, ανοίγει μέτωπο με το Βερολίνο, ενώ η Deutsche Presse-Agentur αναφέρει ότι ο κυβερνών συνασπισμός εξετάζει το ενδεχόμενο καθιέρωσης κυρώσεων κατά της «συντηρητικής κυβέρνησης» στην Πολωνία, λόγω της «παραβίασης της αρχής του κράτους δικαίου, της διάκριση των εξουσιών, και της ελευθερία του Τύπου». Ακραίοι χαρακτηρισμοί για χώρα της Ε.Ε.  
Την ίδια στιγμή η αυστριακή εφημερίδα Der Standard σημειώνει ότι ο Ορμπάν προσπαθεί να διαμορφώσει ένα «άξονα κρατών» με στόχο να επιβραδύνουν την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Στις αρχές του 2015 στο κάστρο Slavkov της Βοημίας, οι πρωθυπουργοί της Αυστρίας, της Τσεχίαςκαι της Σλοβακίας υπέγραψαν τη διακήρυξη για τη σύσταση του Τριγώνου Slavkov. Τυπικά στόχος του είναι η προώθηση της συνεργασίας στις υποδομές μεταφορών.  
Παράλληλα, παρά τις διαμαρτυρίες από την Ουάσιγκτον, το Ηνωμένο Βασίλειο προσχώρησε στην Ασιατική Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία δημιουργήθηκε από τους Κινέζους για να ανταγωνιστεί την αμερικανικό-ιαπωνικό Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης.  
Οι ενδοϊμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί εντός του ευρωατλαντισμού δεν είναι ανταγωνισμοί στρατηγικού χαρακτήρα. Αποτελούν τακτικές αντιθέσεις, εντός ενός στρατοπέδου με ενιαία, σε γενικές γραμμές , έκφραση. Το επόμενο βάθεμα της κρίσης θα τους οξύνει ακόμη περισσότερο, με τις ΗΠΑ να επιλέγουν μια ολοένα και περισσότερο επιθετική στάση, το Βερολίνο να αμύνεταιτραυματισμένο στα σκοινιά και το Παρίσι να ανεβοκατεβάζει τα πορτραίτα του Ντε Γκωλ.
Και στην Αθήνα όλα να θυμίζουν, ολοένα και περισσότερο, καρικατούρα πολιτικού προσωπικού.
http://www.iskra.gr/index.php

ΠΕΦΤΟΥΝ "ΚΕΦΑΛΙΑ" ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ



13/01/2016

Translate this page: EN FR DE ES RU AR
των Βασίλη Καπούλα και Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
"Oι δέκα Αμερικανοί πεζοναύτες συμμετείχαν σε "μαύρη επιχείρηση" και παραδόθηκαν μετά από σφοδρή ανταλλαγή πυρών με τους Ιρανούς Φρουρούς". Αυτό αναφέρουν στρατιωτικές πηγές του Ιράν δίνοντας στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες εκ των οποίων η μία δείχνει τα πυρά που έπληξαν το αμερικανικό περιπολικό σκάφος τύπου Riverine και βίντεο από τη στιγμή της σύλληψης τους με τον αμερικανό ΥΠΕΞ Τ.Κέρι να ζητά συγγνώμη!
Mετά την "συγγνώμη" και την επίσημη "απολογία" οι ΗΠΑ εξέφρασαν σήμερα στο Ιράν δια του Αμερικανού ΥΠΕΞ Τ.Κέρι και την "την ευγνωμοσύνη τους" για τη "γρήγορη απελευθέρωση των δέκα Αμερικανών πεζοναυτών" που είχαν συλληφθεί την Τρίτη εντός των ιρανικών χωρικών υδάτων.
"Το γεγονός ότι αυτό το θέμα επιλύθηκε ειρηνικά και αποτελεσματικά καταδεικνύει τον κρίσιμο ρόλο της διπλωματίας για τη διατήρηση της ασφάλειας και της ισχύος της χώρας μας" είπε ο Αμερικανός Υπουργός Εξωτερικών Τ.Κέρι.
"Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το γεγονός ότι οι πεζοναύτες παραδόθηκαν με ασφάλεια" στις αμερικανικές αρχές, πρόσθεσε, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του στις αρχές του Ιράν "για τη συνεργασία τους στην ταχεία επίλυση αυτού του θέματος".
Παρόλη τη διπλωματική διευθέτηση του θέματος αμερικανικές πηγές αναφέρουν πως θα πέσουν κεφάλια στο αμερικανικό Ναυτικό για την ντροπή και την έκταση του θέματος  καθώς οι μεγάλες μονάδες επιφανείας του αμερικανικού Ναυτικού δεν προστάτευαν τα περιπολικά ενώ τονίζουν πως "πιάστηκαν" στον ύπνο καθώς δεν είχαν προβλεφθεί σε επίπεδο σεναρίων αυτό που συνέβη ώστε ώστε να μην δημιουργηθεί δυσμενής σε βάρος τους κατάσταση.
Το πρακτορείο Fars είχε από την πρώτη στιγμή αναφέρει πως τα δύο αμερικανικά περιπολικά είχαν GPS και οι πεζοναύτες είχαν βαρύ εξοπλισμό γεγονός που "αποδεικνύει ότι ήταν σε αποστολή διείσδυσης στα ιρανικά χωρικά ύδατα" και απέρριψαν την αμερικανική εκδοχή περί "λάθους" και "τεχνικού προβλήματος". 
Οι όροι άλλωστε που χρησιμοποίησαν οι Ιρανοί Φρουροί στην ανακοίνωση τους ήταν "prisoners" και "snooping".
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτλείου του Ιράν, στρατηγός Hassan Firouzabadi, είπε ότι το συμβάν αυτό συνιστά προειδοποίηση στα "γεράκια" της Ουάσινγκτον.
"Το περιστατικό στον Περσικό Κόλπο πιθανότατα δεν θα είναι το τελευταίο λάθος των Αμερικανών στην περιοχή αλλά θα είναι ένα μάθημα στο αμερικανικό Κογκρέσο".
Ο ιρανός Ναύραρχος Ali Fadavi, αρχηγός των Ιρανών Φρουρών του Ναυτικού είπε ότι το αμερικανικό αεροπλανοφόρο ήταν "προκλητικό" για 40 λεπτά  κατά τη διάρκεια του συμβάντος και τα αμερικανικά περιπολικά είχαν μπει ένα μίλι μέσα στα ιρανικά χωρικά ύδατα.
Οι δέκα πεζοναύτες, εννέα άνδρες και μία γυναίκα, κρατήθηκαν για λιγότερες από 24 ώρες μετά τον εντοπισμό τους, σε δύο μικρά πολεμικά σκάφη, στα ανοιχτά του νησιού Φαρσί, στη βόρεια πλευρά του Κόλπου.
"Αφού ζήτησαν συγγνώμη, απελευθερώθηκαν στα διεθνή ύδατα" καθώς "διαπιστώθηκε ότι η είσοδός τους στα χωρικά ύδατα (του Ιράν) δεν ήταν σκόπιμη", ανακοίνωσαν οι Φρουροί της Επανάστασης.
Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν ο οποίος έχει καταλάβει την απίστευτη ζημιά που υπέστη το αμερικανικό γόητρο εξέφρασε την άποψη ότι η Ουάσινγκτον δεν θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη για την είσοδο των δύο σκαφών στα χωρικά ύδατα του Ιράν, με την αιτιολογία ότι είχαν υποστεί μηχανική βλάβη.
"Όταν έχει ένα πρόβλημα με το σκάφος, ζητάς συγγνώμη επειδή είχε πρόβλημα; Όχι", είπε ο Μπάιντεν σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο CBS News.
Εν ολίγοις, σήμερα το Ιράν διέσυρε διεθνώς τις ΗΠΑ αφού όχι μόνο τις ανάγκασε να ζητήσουν συγγώμη, αλλά εξέφρασαν και την "ευγνωμοσύνη" τους για την "γρήγορη επίλυση" του θέματος.
Αυτό όμως σημαίνει ότι οι Αμερικανοί πεζοναύτες βρίσκονταςν σε μυστική αποστολή η οποία προφανώς είχε ως αντικείμενο κάποιο νευραλγικό ιρανικό στόχο.
Οι Αμερικανοί προφανώς για να αποφύγουν το "ρεζίλεμα" συμφώνησαν χωρίς καμία αντίσταση να ζητήσουν και "συγχώρεση" και να "ευχαριστήσουν" τους Ιρανούς για την καλή τους θέληση.
Το θέμα είναι τι ανταλλάγματα πήραν οι Ιρανοί...

Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
Embedded image permalink
 

Παρακράτος ο Στουρνάρας - Η ομολογία είναι πλέον σαφής


Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016


Μέσα από τις κατευθυνόμενες "αποκαλύψεις¨" του για τη σχεδιαζόμενη "εισβολή" στο νομισματοκοπείο, ομολογεί ουσιαστικά τον παρακρατικό ρόλο που έπαιξε ο ίδιος με ομάδα πολιτικών και πολιτειακών παραγόντων...

Στουρνάρας: Είχαμε φτιάξει άμυνες έναντι σχεδίων δημιουργίας διπλού νομίσματος Και το σύνολο αυτών των παρακρατικών σχεδιασμών το χαρακτηρίζει ως "Μέτρα για την αντιμετώπιση σχεδίων δημιουργίας παράλληλου νομίσματος" τα οποία όπως ομολογεί είχε λάβει η Τράπεζα της Ελλάδος, πράγμα που αποκάλυψε σε συνέντευξή του στον Αλέξη Παπαχελά στην εκπομπή «Ιστορίες», στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Ο Διοικητής της ΤτΕ "αποκάλυψε" στη συνέντευξη που προβλήθηκε χθες το βράδυ ότι είχε πληροφόρηση για σχέδια εισβολής στο Νομισματοκοπείο και δημιουργίας ενός άτυπου διπλού νομίσματος: «Ναι, είχα τέτοια πληροφόρηση. Γι’ αυτό συγκάλεσα τους νομικούς συμβούλους της τράπεζας, παράγοντες του δημοσίου βίου που...
είχαν χρηματίσει πρωθυπουργοί. Μίλησα με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και φτιάξαμε έτσι, να το πω, ένα τείχος, μια άμυνα για εξελίξεις τέτοιου είδους», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
Ποιός είναι λοιπόν πρωθυπουργός στην αποικία χρέους??? Ο εκλεγμένος πολιτικός ή το διορισμένο ανδρείκελο που διοικεί την ΤτΕ???

Με ποιά θεσμική ιδιότητα οι "πρώην πρωθυπουργοί" συμμετέχουν σε παρακρατικό συμβούλιο προκειμένου να στήσουν μηχανισμό άμυνας σε διαφαινόμενες επιλογές εκλεγμένης κυβέρνησης???

Επιβεβαιώνουν όλα τα παραπάνω πως - ανεξάρτητα από την άποψη που έχει ο οποιοσδήποτε περί ευρώ η δραχής - ότι η ΤτΕ, αυτονομείται θεσμικά και λειτουργεί ως παρακράτος μέσα στην ίδι ατη χώρα, με εντολές που δίνονται κατ ευθείαν από το εξωτερικό???

Η κυβέρνηση οφείλει αν διαθέτει ίχνος έστω στοιχειώδους αξιοπρέπειας, να παρέμβει άμεσα μετά και από αυτή την εξέλιξη, και φυσικά να δρομολογήσει τις ξεχασμένες της δεσμεύσεις για παραπομπή αυτού του κυρίου στη δικαιοσύνη, φυσικά και με επιβαρυμένο πλέον κατηγορητήριο.

Κυριάκος Κυριακόπουλος 

Νέες μειώσεις συντάξεων


by 
 13-1-2016

Οδηγούμαστε σε νέες μειώσεις συντάξεων
Οι συντάξεις πέφτουν- κάτω και από του Λοβέρδου – και από τα χαράτσια – και ακόμα παρακάτω
Σε ταπείνωση οδηγείται ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ
Του Κώστα Νικολάου*
Η απάτη του αιώνα είναι γεγονός. Κάτω και από το νόμο Λοβέρδου – Κουτρουμάνη, κάτω και από τα παράνομα χαράτσια, και ακόμα παρά κάτω πέφτουν όλες οι συντάξεις με το νομοσχέδιο Κατρούγκαλου. Η φερόμενη ως «εθνική σύνταξη» παίρνει τη θέση των κατωτάτων ορίων και μειώνεται στα 384 ευρώ από 487 που ήταν. Το κράτος αποσύρεται και φορτώνει δικά του βάρη, άλλα στους αγρότες και άλλα στους ασφαλισμένους του νέου Ταμείου.
Το νομοσχεδίου, που κινείται στα πλαίσια επιλογών και των εντολών της τρόικας του 3ουμνημονίου, έρχεται να νομιμοποιήσει τις παρανομίες του πρώτου και δεύτερου μνημονίου καθώς, και να παρακάμψει τις αποφάσεις του ΣτΕ που ακυρώνουν τις περικοπές και απαιτούν την επαναφορά τους. Επίσης, έρχεται να ταπεινώσει και τον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ, που τα προηγούμενα χρόνια, ήταν στους δρόμους εναντία στα χαράτσια και στα μνημόνια.
Η τραγωδία στις Συντάξεις:
Δεν χωρεί αμφιβολία ότι οι συντάξεις του νέου νόμου, είναι χαμηλότερες και από το νόμο Λοβέρδου. Εξ άλλου, για αυτό το λόγο γίνεται. Αναφέρεται ακόμα και στο νόμο,ότι οι διαφορές που προκύπτουν για συντάξεις πριν από το νόμο αυτό, αυτές μένουν ως “προσωπική διαφορά” έως το 2018, και μετά εξισώνονται με τον νέο νόμο.
            Ποσοστά αναπλήρωσης: Αν και τα ποσοστά αναπλήρωσης του νομοσχεδίου είναι μεγαλύτερα του Ν. 3863/2010, όμως από τον τρόπο υπολογισμού παράγουν χαμηλότερες συντάξεις. Στην πρώτη περίπτωση το ποσό σύνταξης καθορίζεται για όλα τα έτη με βάση το μεγαλύτερο συντελεστή που αντιστοιχεί στο τελευταίο πλήρες έτος ασφάλισης. Ενώ στον προτεινόμενο νόμο η σύνταξη καθορίζεται από όλους τους αντίστοιχους συντελεστές της κάθε επιμέρους περιόδου, ξεκινώντας από τον χαμηλότερο.
Στην 35ετια για παράδειγμα, ο συντελεστής του Ν. 3863/2010 παράγει 45,85% επί του συντάξιμου μισθού + 360 ευρώ, ενώ ο προτεινόμενος 37,52%  του συντάξιμου μισθού + 384 ευρώ. Πολύ μακριά και τα δύο από το 70% της ισχύουσας νομοθεσίας.
Συντάξιμος μισθός: Έως 31/12/2014 ως συντάξιμος μισθός θεωρείται, ο μέσος μισθός της καλύτερης πενταετίας της τελευταίας δεκαετίας. Από την 1/1/2015 (κατά το 3863/2010) η σύνταξη αποτελείται από δύο επιμέρους ποσά, έως το 2010 με τον παλαιό τρόπο, και το υπόλοιπο, ο μέσος μισθός των συνολικών αποδοχών του υπόλοιπου εργάσιμου βίου. Με τον προτεινόμενο νόμο από 1/1/2016, ως συντάξιμος μισθός θεωρείται, ο μέσος μισθός των συνολικών αποδοχών όλου του εργασίμου βίου. Με τον τρόπο αυτό, επέρχεται αλλοίωση του τελικού μέσου μισθού, κατ’ επέκταση και της σύνταξης.
            Στον παρακάτω πίνακα, παραθέτουμε τις συντάξεις έως 31/12/2014, πριν και μετά τα χαράτσια. Τις συντάξεις βάση του Ν. 3863/2010 από την 1/1/2015, και τις παραθέτουμε με τον προτεινόμενο Νόμο. Παίρνουμε ως βάση τις συντάξεις του μεγαλυτέρου Ταμείου, το ΙΚΑ. Τα 35 έτη – 30 έτη- 20 έτη – 15 έτη ασφάλιση. Και το μεγαλύτερο μισθό τα 2.400 ευρώ, καθώς έως αυτά τα ποσά υπολογίζονται και οι συντάξεις, έως τα χαμηλότερα τα 500 ευρώ.
Διευκρινίζουμε, πως η σύγκριση γίνεται με τον ίδιο μέσο μισθό, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη, οι διαφοροποιήσεις κάθε νόμου που τον αλλοιώνουν προς τα κάτω.
Συγκριτικοί πίνακες – πριν και μετά τα χαράτσια – με τον προτεινόμενο νόμο
 
ΕΤΗ     
 
Μέσος
Μισθός
Συντάξεις ΙΚΑ ΤΕΑΜ
Έως 31/12/2014

Νόμος Λοβέρδου
3863/2010
Από 1/1/2015
Νόμος Κατρούγκαλου
Προτεινόμενος
Από 1/1/2016
Πριν τα χαράτσιαΜετά τα χαράτσια
     Πριν τα χαράτσιαΜετά τα
Χαράτσια

35240016801.3641100 + 360 = 1460900 + 384 = 1.2841.140
35200014001.192  917 + 360 = 1277750 + 384 =  11341.177
3515001050997  688 + 360 = 1048563 + 384 =    911865
       
30220012651065752 + 360 = 1112649 + 384 = 1033981
3018001015964616 + 360 =   976531 + 384 =   915869
301400840798479 + 360 =   839412 + 384 =   797797
       
201000*487+ 50 =537537185 + 360 =  545168 + 384 =  552552
20900*487+ 45 =532532166 + 360 =  526151 + 384 =  535535
20800*487+ 40 =527527148 + 360 =  508135 + 384 =  519519
       
15700*48748784 + 360 = 44484 + 384 = 468468
15600*48748772 + 360 = 43272 + 384 = 456456
15500*48748760 + 360 = 42060 + 384 = 444444
15400*48748748    + 360 = 40848 + 384 = 432432
*επιδρούν τα κατώτατα όρια ως συμφερότερο ποσό. Δηλαδή, στα κατώτατα όρια, προστίθεται, 1% του μισθού για κάθε έτος, μετά τα 15 χρόνια.    

Τα Κατώτατα Όρια – γίνονται – «εθνική σύνταξη»:
Καταργείται ο θεσμός των κατωτάτων ορίων σύνταξης (487 ευρώ για το ΙΚΑ) και την θέση τους την καταλαμβάνει η φερόμενη ως «εθνική σύνταξη» μειωμένη στα 384 ευρώ. Με τον τρόπο αυτό, μειώνονται κατά 103 ευρώ οι κοινωνικές συντάξεις(αναπηρίας – θανάτου) αφού ως βάση θα λαμβάνεται η εθνική σύνταξη και όχι τα κατώτατα όρια. Και σε αρκετές περιπτώσεις, μειώνονται ακόμα παρακάτω.
Το ίδιο θα συμβεί και σε όσους και όσες ασφαλίζονται ως «Μερική απασχόληση» δηλαδή το 30% των εργαζομένων, καθώς και στις μητέρες ανηλίκων (με μειωμένη) που προστατεύονται από τα κατώτατα όρια. Σοβαρές επιπτώσεις και στα  προνομιακά επιδόματα και σε ότι άλλο σχετίζεται με τα κατώτατα όρια. Αλλά και σε όλες τις χαμηλές συντάξεις όπως φαίνεται και στον πίνακα.
Μειώσεις πάνω από 20% φέρνει ο νέος νόμος: Συνοπτικά, οι μειώσεις του νέου νόμου είναι πολύ πάνω από 20% και αθροίζονται ως εξής. Μέσο του χαμηλότερου ποσοστού αναπλήρωσης, και τη κατάργηση των κατωτάτων ορίων καθώς, και τα οριζόντια χαράτσια για συντάξεις πάνω από τα 800 ευρώ. Και πάνω σε αυτές προστίθεται η μείωση που προκύπτει, από την αλλοίωση του συντάξιμου μισθού η οποία δεν φαίνεται στον πίνακα.
Νέες γύρος περικοπών 20% – 30%: Οι διαφορές μεταξύ των σημερινών συντάξεων, και όσους συνταξιοδοτούνται μετά το 2016 θα είναι αλματώδεις 20% – 30%. Σύμφωνα με το νόμο λοιπόν, οι διαφορές αυτές, θα παραμείνουν ως «προσωπική διαφορά» προσωρινά έως το 2018, και μετά θα εξισωθούν, δηλαδή θα κοπούν. Και είναι ψέμα όταν λένε δεν κόβονται άλλο οι συντάξεις.

ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΕΚΑΣ: Το ΕΚΑΣ θεσπίστηκε με το νόμο 2434/1996. Ήρθε να ενισχύσει τις πολύ χαμηλές συντάξεις, καθόσον τα κατώτατα όρια, μετά την αποσύνδεσή τους από τα 20 ημερομίσθια της ΕΓΣΣΕ, βρέθηκαν πολύ κάτω. Με τον προτεινόμενο νόμο, περιορίζονται οι προϋποθέσεις χορήγησής του ΕΚΑΣ και το 2019 καταργείται.
Συντάξεις ανασφάλιστων υπερήλικων: Ο θεσμός αυτός έρχεται από πολύ μακριά, είναι οι χιλιάδες συντάξεις του ΟΓΑ που έως το 1998 ήταν χωρίς εισφορές. Σήμερα συνεχίζει και χορηγεί συντάξεις των 360 ευρώ, σε ανασφαλίστους υπερήλικες σε ηλικία 67 ετών με εισοδηματικά κριτήρια. Ο θεσμός αυτός καταργείται, και οι συντάξεις που χορηγούσε, εντάσσονται με αυστηρότερους όρους, στα Επιδόματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Ενοποίηση ταμείων: Η άρον – άρον ένταξη όλων των Ταμείων στο ΙΚΑ ΤΕΑΜ, γίνεται για την υφαρπαγή των εναπομεινάντων αποθεματικών (20 δισ.) που βρίσκονται ακόμα διάσπαρτα σε Ταμεία. Καθώς, και για την απαλλαγή του κράτους από βάρη κοινωνικής πολιτικής, φορτώνοντας τα στο νέο υπέρ Ταμείο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και οι 700.000 συντάξεις του ΟΓΑ, οι περισσότερες χωρίς εισφορές ή με ελάχιστες και που βαρύνουν εξ ολοκλήρου το κράτος.
  Μύθος τα περί «ανταποδοτικότητας» και «εθνικής σύνταξης»: Ούτε το ένα ισχύει ούτε το άλλο. Κοστολογώντας λοιπόν όλες τις συντάξεις με το ποσό της «εθνικής σύνταξης», το συνολικό κόστος, είναι πολύ πάνω από την «κρατική επιχορήγηση» στις συντάξεις. Ψέμα λοιπόν. Ούτε η ανταποδοτικότητα ισχύει καθώς, με τις υπερβολικές αυξήσεις των ορίων ηλικίας στα 67 έτη, έχει ελαχιστοποιηθεί ο συνταξιοδοτούμενος χρόνος στα 13 έτη. Έτσι, για παράδειγμα, ένας ασφαλισμένος για 30 έτη και στην κατηγορία των 1.400 ευρώ, θα καταβάλει εισφορές, 1400 Χ 20% = 280 Χ 14 = 3920 Χ 30 = 117.600 ευρώ εισφορές. Το φερόμενο ως ανταποδοτικό μέρος που του χορηγεί, είναι 412 ευρώ. 412 Χ 12 = 4.944 Χ 13 έτη = 64.272 ευρώ σύνταξη. Δεύτερο ψέμα λοιπόν, αφού σε απόλυτους αριθμούς – και χωρίς την οξοποίηση των αποθεματικών – τα μισά επιστρέφονται ως ανταποδοτικά.
Το δράμα των Αγροτών: Οι επιβαρύνσεις των αγροτών από τις ασφαλιστικές εισφορές τριπλασιάζονται, καθώς τα 2/3 από αυτές τις πλήρωνε το κράτος και τώρα τις φορτώνει (όλο το 20%) στους αγρότες, αυτή είναι η αλήθεια.
Μιλάμε κατά βάση για τους άπορους αγρότες, οι οποίοι έπαιρναν την σύνταξη ανασφάλιστων υπερήλικων των 360 ευρώ με εισοδηματικά κριτήρια, και το 1998, με το Νόμο 2458/97 υποχρεωθήκαν σε ασφαλιστικές εισφορές κατά 7% για τους ίδιους και κατά 14% καταβάλει το κράτος, οι οποίες, οι χαμηλότερες αναλογούν σε νοητού μισθού των 486,7 ευρώ. Σε αυτούς τους αγρότες, φορτώνει ο νέος νόμος τις οφειλές του κράτους.
Συμπερασματικά λοιπόν, ο νέος νόμος, φέρνει νέες οριζόντιες περικοπές σε όλες τις συντάξεις – μικρές και μεγάλες – το ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Ο λόγος είναι απλός, «απελευθερώνονται» πόροι για τους λεγόμενους δανειστές. 
 *Μέλος Διοικούσας Επιτροπής ΚΕΠΕΑ/ΓΣΕΕ
Asfalistiko
Το Άρδην οργανώνει την σήμερα το απόγευμα στις 19.30 εκδήλωση με θέμα: “Ασφαλιστικό: Το νέο μαχαίρι στις συντάξεις δια χειρός Σύριζα” με ομιλητές τους:
Λάμπρος Καλαρρύτης, δημοσιογράφος
Γιώργος Καραμπελιάς, Άρδην
Νίκος Ντάσιος, Άρδην
Στον χώρο πολιτικής και πολιτισμού “Ρήγας Βελεστινλής”, Ξενοφώντος 4, Σύνταγμα
Περιοδικό Άρδην – Εφημερίδα Ρήξη