Ποιος είσαι εσύ ρε, ανάξιε εκπρόσωπε των Ελλήνων πολιτών;;

Μέσα σε ένα παροξυσμό αυθαιρεσίας, αλαζονείας, χυδαιότητας αναξιοπρέπειας, απαξίωσης των κοινοβουλευτικών θεσμών, αλλά και σε μια κρίση τρέλας του μεγαλείου, ο Βενιζέλος μιλώντας στην Βουλή, είπε ότι αν και θα έπρεπε, δεν θα ενημερώσει τον ελληνικό λαό για την πορεία των διαπραγματεύσεων για το περίφημο PSI. 
Ποιος είσαι εσύ ρε, αποτυχημένε πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ, που τολμάς να λές κατάμουτρα στους εντολείς σου, στους Έλληνες πολίτες, ότι δεν τους δίνεις λογαριασμό για το πώς διαχειρίζεσαι τα χρήματά τους;
Ποιος είσαι εσύ ρε, που σύμφωνα με τον διεθνή τύπο είσαι ο πλέον αποτυχημένος υπουργός οικονομικών, που τολμάς τώρα να ισχυρίζεσαι ότι κάνεις «κρίσιμες και δύσκολες
διαπραγματεύσεις», ερήμην των ανθρώπων που σε εμπιστεύτηκαν;
Ποιος είσαι εσύ ρε, που ως μοναδικό έργο κατά την πολυετή πολιτική σταδιοδρομία σου, έχεις να επιδείξεις το κατάπτυστο νομοθετικό καρκίνωμα, το νόμο περί της (μη) ευθύνης των υπουργών, που τολμάς τώρα να αποκρύπτεις στοιχεία για την τύχη του τόπου μας;
Ποιος είσαι εσύ ρε, που μας έχεις οδηγήσει από την μια οικονομική καταστροφή στην άλλη, που νομίζεις ότι θα σώσεις το τομάρι σου, εκστομίζοντας ηλιθιότητες περί σωτηρίας της χώρας; 
Ποιος είσαι εσύ ρε;;
Δ.Μ.

“H πατρίς η καϋμένη εις τους Φράγκους πωλημένη”

Share
Σ’ αντίθεση με την τάση επιστροφής τις μέρες μας στους… παλιούς, καλούς καιρούς, ας γυρίσουμε πίσω στον Δεκέμβριο του 1893. Τη χρονιά, τον μήνα και τις γιορτές, που σημαδεύει το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Τυπικά, η χρεοκοπία εξαγγέλθηκε την πρώτη Δεκεμβρίου (13 με το νέο ημερολόγιο) με την κατάθεση νομοσχεδίου. Μέσα σε 10 ημέρες, αυτό και άλλα 2 νομοσχέδια είχαν γίνει νόμοι του κράτους (9-10 Δεκεμβρίου). Στις 28 Δεκεμβρίου κατατέθηκε και ο πρώτος προϋπολογισμός της χρεοκοπίας, που θα ψηφισθεί, όμως, μετά 3 μήνες.
Όσα διαδραματίστηκαν τότε έχουν γίνει τελευταία πολύ γνωστά, αλλά ας θυμηθούμε μερικά ακόμη για ν’ αποτυπωθεί καλύτερα ο χαρακτηρισμός «γιορτές φτώχειας». Ξέσπασε θύελλα διαμαρτυριών κατά του Τρικούπη σε Λονδίνο, Παρίσι και Βερολίνο, που αξίωσαν την επιβολή διεθνούς ελέγχου στις εισπράξεις του Δημοσίου. Αλλά και στην Ελλάδα από την αντιπολίτευση.
Αυτό που συνήθως δεν αναφέρεται με σαφήνεια είναι ότι ο Τρικούπης δεν τράπηκε σε φυγή. Έμεινε στην κυβέρνηση μετά τη χρεοκοπία και προσπάθησε να πετύχει τον «διακανονισμό». Οι προσπάθειες δεν είχαν αποτελέσματα. Όπως άλλωστε και των διαδόχων του. Θα χρειαστεί ένας πόλεμος για να υποταγεί η Ελλάδα στις απαιτήσεις των δανειστών και να επιβληθεί ο Διεθνής Οικονομικός Ελεγχος (1898).
Πώς όμως βίωνε τη χρεοκοπία η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών. Οδηγός μας ο αντιτρικουπικός Τύπος, καθώς οι φιλοκυβερνητικές εφημερίδες αποφεύγουν τις περιγραφές. Παρά το γεγονός ότι οι δημοσιογραφικοί κανόνες της εποχής επιτάσσουν αναλυτικά ρεπορτάζ για την κίνηση στην εορταστική αγορά και τις τιμές των ειδών πλατιάς κατανάλωσης. Σε μια μάλιστα απ’ αυτές ο ρεπόρτερ της παρακάμπτει τον σχετικό σκόπελο μ’ ευφάνταστο τρόπο: «-Πώς πήγε εφέτος η δουλειά; ρωτά τον κρεοπώλη.
-Καλά, δόξα τω Θεώ! Ο κόσμος λεπτά δεν έχει λένε και λεπτά ξοδεύει. Μυστήριον…».
-«Πάντες (στην αγορά) με κεκλιμένας τας κεφαλάς και την κατήφειαν εις το πρόσωπο εζωγραφισμένην… Η εξοικονόμησις του άρτου είνε το μόνον μέλημα πάντων των οικογενειαρχών…».
-«Πανταχού ερείπια. Αι εορταί προκαλούσαι συγκρίσεις θλιβεράς παρουσιάζωσι την κατάστασιν του τόπου υπό πάσαν αυτής αλγεινότητα. Και πονούσιν οι πολλοί και σκέπτονται και ζητούσι το αίτιον της δυσπραγίας…
Παρά τις συνηθισμένες αντιπολιτευτικές υπερβολές η συγκεκριμένη διαπίστωση δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Στα σατιρικά κείμενα χρησιμοποιούνται πολύ σκληρότερες εκφράσεις: «Ευθύς τραπέζι στρώσετε, βάλτε το φαγητό σας/ κι αν άλλο τι δεν έχετε να φάτε τ’ απ’ αυτό σας». Ενώ ένα άλλο μπροστά στις γενικές περικοπές σαρκάζει: «Απεφασίσθη υπό της Κυβερνήσεως να ψαλιδισθή και η σημαία μας…».
Εκείνα τα «Χριστούγεννα ήτο πένθιμα δια την κοινωνίαν». Κατά γενική ομολογία, τα έκανε δυσβάσταχτα ο «εξευτελισμός» της χώρας στα μάτια των Ευρωπαίων από το «κανόνι» της χρεοκοπίας.
Όλοι, όμως, προσβλέπανε σε καλύτερο μέλλον. Υπήρχε κάποια αισιοδοξία…
 Πλήθη φτωχών και ζητιάνων
Ιδού ένα σταχυολόγημα από «σκέψεις που υπαγορεύουν τα Χριστούγεννα εις τους εκ των Ορθοδόξων ελευθέρους Ελληνας, τους οποίους κατέστησε πτωχούς και εξηυτελισμένους η εν τη Πολιτεία επικράτησις ανθρώπων αναξίων»: «Δεν ήρκεσε εις την Ελλάδα το ότι εκ των πραγμάτων απεδείχθη μη έχουσα τας δυνάμεις ν’ ανταποκριθή εις τας επιπολαίους, τας αλογίστως αναληφθείσας υποχρεώσεις ως Κράτους. Ηθέλησεν εις την απόδειξιν της οικονομικής αδυναμίας της να προσθέση την απόδειξιν της ηθικής αναξιότητος…».
«Δεν είναι τοιούτος ο λαός της και το αποδεικνύει η Ιστορία του ολόκληρος και δη η των τελευταίων ετών… Υπεβλήθη στερήσεις και θυσίας, όπως επαρκέση εις πάσας τας υποχρεώσεις προς τους δανειστάς του…».
«Πλήθος άπειρον επαιτών. Μη φαινόμενον εις τον πολύν κόσμον, πλήθος στερούμενον του άρτου και γυμνητεύον ανεφάνη. Δεν είχομεν φαντασθή ποτέ τας Αθήνας περικλειούσας τοσαύτην δυστυχίαν, ουδέ τόσον αριθμόν πτωχών…». Ο μόνος πλούτος, έγραφε μελαγχολικά χρονογράφος των ημερών, «ο διαχυθείς εις τας Αθήνας ήτο ο πλουσιοπαρόχως λούσας αυτάς ήλιος και ο μόνος κυκλοφορήσας χρυσός αι ακτίναι αυτού. Το μόνον το οποίον δεν φοβούμεθα μη χάσωμεν…».
Δεν ήταν απολύτως ακριβής. Αφενός μεν επειδή στα σαλόνια των ημερών έρρεε πλούτος. Αφετέρου ακολούθησαν καταρρακτώδεις βροχές και πλημμύρες. Μαζί με τα νερά ερχόταν κι ο νέος χρόνος «όστις βρίσκει την Ελλάδα σε κακό και μαύρο χάλι/και τα άμοιρα παιδιά της πάντα γυμνά και πεινασμένα/κι απ’ όλη την Ευρώπη τα πτωχά αδικημένα…/κι είμεθα μικροί μεγάλοι διά το φρενοκομείον/κι η πατρίς η καϋμένη εις τους Φράγκους πωλημένη…».
«ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΩΜΕΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΑΘΗΜΑΤΩΝ»
Οι επιπτώσεις της χρεοκοπίας, εκτός των άλλων, ωθούσαν και σε σκέψεις για να γίνουν τα παθήματα του παρόντος μαθήματα για το μέλλον. «Ολαι αι περιουσίαι, όλα τα κεφάλαια, όλαι οι πρόσοδοι, όλα της εργασίας τα ανταλλάγματα εμειώθησαν», σημειώνουν οικονομολόγοι και οικονομολογούντες. Αλλοι αποδίδουν την ευθύνη στις τράπεζες και στους «χρυσοκάνθαρους», στους «Φράγκους» (ξένους) πιστωτές, στην κυβερνητική αβουλία. «Εν τη ειρήνη της οικογενειακής εστίας, ας μελετήσωμεν επί των παθημάτων», προτρέπουν πολλοί…
ΒΑΘΙΕΣ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Σε καιρούς γενικευμένης φτώχειας και ανυπαρξίας δομών κοινωνικής πρόνοιας η αλληλεγγύη βρίσκεται διαχρονικά στην ημερήσια διάταξη. Το φαινόμενο έχει βαθιές ελληνικές ρίζες. Εκκληση κάνουν εφημερίδες όπως και πολλοί φορείς στα φιλάνθρωπα αισθήματα των εχόντων: «Εάν εις άλλους χρόνους απόλυτος παρίστατο η ανάγκη της συνδρομής των δυναμένων υπέρ των ενδεών, το έτος τούτο η ανάγκη αύτη παρίσταται επιτακτικωτέρα…». Οι εκκλήσεις δεν μένουν χωρίς αντίκρισμα.
(Τ’ αποσπάσματα προέρχονται από τις εφημερίδες ΑΣΤΥ, ΕΦΗΜΕΡΙΣ, ΠΡΩΪΑ, ΡΩΜΗΟΣ, ΝΕΟΣ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, ΚΑΙΡΟΙ και ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ)

«Επιχείρηση» τρόμο-θεάματος εναντίον του Αγίου Όρους

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΡΕΣΑΛΤΟ"


Ένα σκηνικό τρόμου και τελετουργικού αστυνομικού θεάματος στήθηκε γύρω από το Άγιον Όρος για να προφυλακιστεί ο γέροντας Εφραίμ και να διασυρθεί το κάστρο της Ορθοδοξίας: Το Άγιον Όρος!!! 
Αυτά τα τεχνάσματα των χολιγουντιανών τρόμο-θεαμάτων αποτελούν το στρατηγικό εφεύρημα της Νέας Τάξης και των σκηνοθετών της βαρβαρότητάς της: Των κρατών, των διεθνών μυστικών υπηρεσιών, των πολιτικών ανδρεικέλων τους και των ποικίλων προπαγανδιστικών «ιερατείων» τους με κυρίαρχο τα ΜΜΕ… 
Η τελετουργία αυτή του σκηνοθετημένου τρόμο-θεάματος αποσκοπεί 

στη δαιμονοποίηση του «εχθρού»: Του πραγματικού εχθρού της Νέας Τάξης ή του κατασκευασμένου «εχθρού» (τα «σκιάχτρα»), ο οποίος και αυτός ο κατασκευασμένος «εχθρός» χρησιμοποιείται για να διασύρει και να συκοφαντήσει τον πραγματικό εχθρό της πλανητικής κακουργίας: Τις κοινωνικές αντιστάσεις, τα λαϊκά κινήματα, τους εθνικούς ιμάντες-μετερίζια αγωνιστικά και κάθε «ενοχλητικό» αγωνιστή… 

Με την προφυλάκιση του γέροντα Εφραίμ και με το σκηνικό του τρόμο-θεάματος που «κύκλωσε» το Άγιον Όρος σηματοδοτείται η εξής «κατασκευή»: Το Άγιον Όρος αποτελεί το «άντρο» του εγκλήματος, το μεγάλο ρασοφόρο «δαίμονα τρομοκράτη» που απειλεί την κοινωνία!!!! 

Αυτό παίρνει ακόμα πιο ορατές, αλλά και μακάβριες διαστάσεις αν συνυπολογιστεί και η μέρα της στημένης και σκηνοθετημένης τρόμο-επιχείρησης: Παραμονές Χριστουγέννων, ημέρες έξαρσης και ανάτασης του Ορθόδοξου φρονήματος του ελληνικού λαού. 

Και μόνο η επιλογή της ημέρας αποδεικνύει περίτρανα και τελεσίδικα ότι όλη αυτή η βδελυρή πράξη της «Δικαιοσύνης» και το συνακόλουθο τελετουργικό τρόμο-θέαμα, ήτανΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ και σκηνοθετημένα από τους μηχανισμούς της Νέας Τάξης και το πολιτικό παρακράτος των ανδρεικέλων της… 

Στο πρόσωπο του μοναχού Εφραίμ «κατασκευάστηκε» η «αφορμή» για να στηθεί όλη αυτή η χοντροκομμένη και ελεεινή τρομοκρατική επιχείρηση εναντίον του Αγίου Όρους και της Ορθοδοξίας. 

Αυτή η υπόθεση ξεπερνάει το πρόσωπο του γέροντα Εφραίμ. Είναι μια υπόθεσηΕΘΝΙΚΩΝ και πανανθρώπινων διαστάσεων, διότι καταλύει ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ κάθε ανθρώπινη αξία και κάθε δημοκρατικό δικαίωμα, καταλύει το ίδιο το Δίκαιο και τους δικούς τους κανόνες του Ποινικού Κώδικα, επιβάλλοντας το φαιό δικτατορικό πρόσταγμα:«Αποφασίζουμε και διατάζουμε»… 

Και όλα αυτά με το δόλιο και πολιτικά ιδιοτελή στόχο: Να διασυρθεί και να συκοφαντηθεί, στο πρόσωπο ενός μοναχού, ο μοναχισμός και η Ορθοδοξία, δηλαδή ο εθνικός ιστός της ελληνικής κοινωνίας. 

Εδώ πλέον βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ανοικτό ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ της φασιστικής, νεοταξικής κακουργίας και των ανδρεικέλων της, εναντίον του μοναχισμού και της Ορθοδοξίας, συνακόλουθα εναντίον ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας η οποία θεμελιώνει την εθνική της υπόσταση στη ΣΥΝΟΧΗ του Ορθόδοξου φρονήματος… 

Η επίθεση εναντίον του μοναχού Εφραίμ μάς αφορά ΟΛΟΥΣ, διότι δεν είναι στενά προσωπική. 

Στο πρόσωπο του Εφραίμ διασύρεται και κτυπιέται βάναυσα ο μοναχισμός και η Ορθοδοξία, συνακόλουθα η ελληνική κοινωνία και το Ορθόδοξο φρόνημα (εθνική συνείδηση) του ελληνικού λαού. 

Με πρόσχημα τον γέροντα Εφραίμ (κατασκευασμένη «αφορμή») κλιμακώνεται η δικτατορική αυθάδεια των «οργάνων» της πλανητικής χούντας, καθώς και η πραξικοπηματική κατάλυση των πάντων: κάθε εθνικού μετεριζιού ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και κάθε έννοιας Δικαίου και Ηθικής… 

Εδώ έχουμε μια αλυσιδωτή συνέχεια του νεοταξικού, κατοχικού ολοκληρωτισμού της χώρας μας, μια συνέχεια της δικτατορικής αυθάδειας του κατεστημένου των ανδρεικέλων και του παρακράτους. 

Εδώ έχουμε τη «συνέχεια» των συναινετικών ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΩΝ, τη «συνέχεια» της συναινετικής κατοχής μας, συνακόλουθα της συναινετικής δικτατορίας της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 

Έχουμε υπογραμμίσει, στο παρελθόν, πολλές φορές: «Σε ένα κατοχικό καθεστώς-αποικία των τραπεζιτών και των τοκογλύφων, οι «θεσμοί» του (το κοινοβούλιο, τα κόμματα, το Δίκαιο κ.λπ…) είναι και αυτοί υπό ΚΑΤΟΧΗ: Ανδρείκελα των ισχυρών…». 
Τα ανδρείκελα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, αφού εκτέλεσαν, με την αναισθησία του πωρωμένου εγκληματία, ένα μεγάλο πλήθος «συμβολαίων θανάτου» των δημίων-αφεντικών κατά της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της, άνοιξαν συνειδητά και το δρόμο στα ανοικτά πραξικοπήματα της νεοταξικής κακουργίας. 

Αυτά, όμως, τα «ανοικτά πραξικοπήματα» δεν μπορούσε μόνο του το ΠΑΣΟΚ να τα ολοκληρώσει. Έτσι διετάχθη από τα μεγάλα αφεντικά (διεθνείς και εγχώριοι «νταβάδες») η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, η οποία μορφοποιήθηκε στην παπαδήμια συγκυβέρνηση (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ). 

Η ίδια η συγκρότηση αυτής της κυβερνητικής τρόικας ήταν από μόνη της ένα ΑΝΟΙΚΤΟ κοινοβουλευτικό πραξικόπημα (έχουμε γράψει πάνω σ’ αυτό πολλά άρθρα). 

Αυτό το ανοικτό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα άνοιξε διάπλατα τις πόρτες αλυσιδωτών πραξικοπημάτων σε όλο το εύρος του εποικοδομήματος… 

Η προφυλάκιση του γέροντα Εφραίμ και όλο αυτό το θεατρικό σκηνικό του τρόμο-θεάματος αποτελεί την κλιμάκωση της πραξικοπηματικής τρομοκρατίας:Είναι ένα νέο πραξικόπημα που καταλύει («αποφασίζουμε και διατάζουμε») και τους κανόνες του ποινικού κώδικα, καθώς και κάθε αίσθημα Δικαίου και Ηθικής. 

Είναι τερατώδες να κατασκευάζεται ένας μοναχός όχι μόνο «ένοχος», αλλά και «επικίνδυνος εγκληματίας» όταν ακόμα δεν υπάρχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κατηγορητήριο των «εγκλημάτων» και το σπουδαιότερο: Όταν για το ΠΟΛΙΤΙΚΟ σκάνδαλο του Βατοπεδίου η κυβερνητική εξουσία (η πρώτη «ένοχη» αν είναι υπαρκτό το σκάνδαλο) έχει απαλλαχτεί!!!! 

Είναι τερατώδες σε ένα «έγκλημα» κατεξοχήν ΠΟΛΙΤΙΚΟ (αν είναι υπαρκτό και όχι κατασκευασμένο) να ευθύνεται ΕΝΑΣ και ΜΟΝΟΣ και μάλιστα, ΕΚΤΟΣ κυβερνητικής εξουσίας, ένας μοναχός!!! 

Είναι επίσης πολλαπλά τερατώδες να «κατασκευάζεται» ένας μοναχός σαν «ύποπτος φυγής»,
 όταν ολόκληρη η ιστορία του και το ήθος του, αλλά και η χρόνια και σταθερή του διαμονή και συμπεριφορά δεν ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ, στο ελάχιστο, προς την κατεύθυνση του «ύποπτου φυγής». 

Και μόνο αυτό το κατασκευασμένο και αύθαδες τέχνασμα του «υπόπτου φυγής» αποκαλύπτει την υστερική μοχθηρία της διατεταγμένης και σκηνοθετημένης «επιχείρησης»…
 

Μια στημένη «επιχείρηση» σκανδαλώδους πρόκλησης του ελληνικού λαού και ακραίας ηλιθιότητας, αν σκεφτεί κανείς ότι τα πιο γνωστά «λαμόγια» της κοινωνικής και πολιτικής ζωής, διαβόητοι κλεφταράδες, ακόμα και αποτρόπαιοι έμποροι ναρκωτικών ή στυγνοί δολοφόνοι δεν προφυλακίζονται ή αποφυλακίζονται με «ανακριτικές εντολές»!!!! 

Είναι σκανδαλώδες, τέλος, να μη μιλάει κανείς πολιτικός φορέας γι αυτό το πραξικόπημα της ποινικής αυθάδειας: «Συναίνεση ΣΙΩΠΗΣ»… 

Η κυβερνητική, παπαδήμια τρόικα των ανδρεικέλων μοχθεί να μας …σώσει, με τέτοιου είδους πραξικοπήματα θα ασχολείται; Εξ άλλου προϊόν συνταγματικού πραξικοπήματος είναι και αυτή… 

Η ηγεσία της Εκκλησίας, όμως, τι πράττει; Θα έπρεπε να έχει ξεσηκώσει τον κόσμο μπροστά σε αυτήν την προκλητική και αποτρόπαια δικτατορική επίθεση κατά του γέροντα Εφραίμ και του Αγίου Όρους. 

ΟΣΟΙ σιωπούν μπροστά σε αυτήν την τρόμο-επιχείρηση ουσιαστικά συναινούν στους δόλιους σκοπούς και στα δικτατορικά μέσα της εξουσίας των κατοχικών ανδρεικέλων: Αποτελούν τα στηρίγματα (στην καλύτερη περίπτωση τους «χρήσιμους ηλιθίους») της Νέας Τάξης και είναι συνυπεύθυνοι στο έργο που παίζεται για την ολοκληρωτική διάλυση της εθνικής μας υπόστασης… 

Βεβαίως, οι νέοι αποικιοκράτες και το αλαζονικό υπηρετικό τους προσωπικό δεν υπολογίζουν, μέσα στο δικτατορικό τους οίστρο, τη δύναμη της Ορθοδοξίας και τις αγωνιστικές παραδόσεις του ελληνικού λαού… 

Με αυτή την τρομοκρατική και σκηνοθετημένη επιχείρηση κατά του Αγίου Όρους, σκάβουν πιο βαθιά το δικό τους λάκκο…
 

Σύντομα θα το διαπιστώσουν…