ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΣΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ…..
|
Γιατί οδηγούν την Ελλάδα και μόνο την Ελλάδα σε εξόντωση;
Το κείμενο που ακολουθεί, παρατίθεται για προβληματισμό και εξαγωγή προσωπικών συμπερασμάτων, από την εύλογη απορία: Γιατί οι δανειστές μας (τράπεζες τοκογλύφοι) ζητάνε επιτακτικά από την Ελλάδα την αποπληρωμή ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του χρέους της, ενώ την ίδια στιγμή κάνουν τα στραβά μάτια για άλλες χώρες των οποίων το χρέος δεν είναι απλώς μεγαλύτερο, αλλά μερικές φορές είναι και πολλαπλάσιο του Ελληνικού;
Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα, για να κατανοήσουμε τι συμβαίνει με τους δανειστές μας:
Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του, ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του.
Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος του και θα αφήνατε τον δεύτερο που ΜΠΟΡΕΙ να πληρώσει;
Γιατί προσπαθείτε να πάρετε τα 100 και όχι τα 500;
Αυτό ακριβώς είναι που συμβαίνει με το ΔΝΤ.Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος του και θα αφήνατε τον δεύτερο που ΜΠΟΡΕΙ να πληρώσει;
Γιατί προσπαθείτε να πάρετε τα 100 και όχι τα 500;
Είδα στο διαδίκτυο τον κατάλογο με τα χρέη όλων των χωρών της γης. Ενδεικτικά:
- Η Γερμανία με 5 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 155% του ΑΕΠ της.
- Η Γαλλία πάλι με 5 τρις έχει χρέος στο 188% του ΑΕΠ της. !!!!!
- ΟΙ ΗΠΑ με 13 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 94% του ΑΕΠ της.
- Το Λοξεμβούργο με 1,9 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 4.636% του ΑΕΠ της.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Η Αγγλία με 9 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 398% του ΑΕΠ της. !!!!!!
Μετά από μερικές ματιές στον πίνακα προκύπτουν κάποιες απορίες:
Ερώτηση 1. Πως γίνεται και ενώ το Λουξεμβούργο, η Αγγλία, η Ελβετία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Δανία και η Αυστρία έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό χρέους από εμάς, αυτοί να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ σώσιμο, αλλά αντίθετα έρχονται να σώσουν εμάς;
Ερώτηση 2. Πως γίνεται το Αφγανιστάν με περίπου μισόν αιώνα συνεχείς πολέμους να έχει μόνο 23% του ΑΕΠ του χρέος, την στιγμή που ξέρουμε ότι ένας πόλεμος μερικών ημερών μπορεί να " ξετινάξει" μία χώρα;
Ερώτηση 3. Πως γίνεται να χρωστάνε 29% το Κουβέιτ, 54% το Μπαχρέιν και τα Αραβικά εμιράτα 56% την στιγμή που είναι παγκόσμιοι προμηθευτές πετρελαίου;
Ερώτηση 4. Πως γίνεται στην Ελβετία με 271% χρέος, μία απλή καθαρίστρια σε νοσοκομείο (περίπου το 2000) να πληρώνεται με 2000 ευρώ μισθό όσα έπαιρνε την ίδια στιγμή (στα βρώμικα καρβουνο-εργοστάσια της ΔΕΗ) ένας «υψηλόμισθος» τεχνικός, ανώτερης στάθμης εκπαίδευσης, ενταγμένος στα υπερ-βαρέα/ανθυγιεινά με 25 χρόνια προϋπηρεσία;
Ερώτηση 5. Πως γίνεται η Νορβηγία με 143% χρέος να μην έχει πρόβλημα και να μην χρειάζεται σώσιμο ή περικοπές;
Ένα πραγματικό παράδειγμα από εκεί: Mετακόμισε στην Νορβηγία κάποιος πριν δύο χρόνια. Προσέξτε τώρα τι «έπαθε» εκεί:
- α) Έπιασε δουλειά σε κουζίνα εστιατορίου σαν ανειδίκευτος και έπαιρνε 2.500 ευρώ τον μήνα μισθό!
- β) Μετά τρεις μήνες στην δουλειά δήλωσε ότι ήταν «ψυχικά κουρασμένος» και του έδωσαν αμέσως άδεια 15 ημερών!
- γ) Με τις επιστροφές φόρων (κάτι σαν το δικό μας δώρο) πήγε μαζί με την γυναίκα του στο Θιβέτ διακοπές.
- δ) Τώρα είναι άνεργος (με την δικαιολογία ότι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ εκεί που δούλευε!) και για δύο χρόνια παίρνει 1700 ευρώ τον μήνα!
Ερώτηση 7. Πως γίνεται και ολόκληρος ο πληθυσμός της γης χρωστάει το 98% των χρημάτων του; (Και σε ποιόν τα χρωστάει τελικά;)
Ερώτηση 8. Ποιοι έχουν τόσα πολλά ώστε να «αντέχουν» να δανείσουν τόσο πολύ χρήμα;
Ερώτηση 9. Πού τα βρήκαν τόσα χρήματα;
Ερώτηση 10. Γιατί τα χρήματά τους δεν συμμετέχουν στο ΑΕΠ της χώρας τους;
Τελικά μήπως τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η παγκόσμια οικονομία δεν είναι παρά μία τεράστια φούσκα, ενώ το χρήμα είναι ψεύτικο, τυπωμένο στα άδυτα των πολυεθνικών τραπεζών μόνο και μόνο για να επιτευχθεί ένας παγκόσμιος έλεγχος;
Γιατί θα μπορούσε να τους ενοχλεί η Ελλάδα και οι Έλληνες και όχι οι πολύ περισσότεροι Αιγύπτιοι, Ιταλοί ή οι Τούρκοι, οι οποίοι επί αιώνες "πορεύονται" στην ίδια περίπου περιοχή;
by daskalos
Υπάρχει μια διάσημη δήλωση, η οποία αποδίδεται στον Κίσινγκερ και αφορά τους Έλληνες. Τι λέει αυτή η δήλωση;
"Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευτεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, τη θρησκεία του, τα πνευματικά και .....
ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του ν' αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για εμάς"
Εμείς δεν είμαστε σε θέση ν' αποφανθούμε για το αν σωστά η συγκεκριμένη δήλωση αποδίδεται στον Κίσινγκερ ή όχι. Αυτή είναι δουλειά των δημοσιογράφων και των πολιτικών και ιστορικών ερευνητών και εμείς δεν είμαστε τέτοιοι. Εμείς όμως είμαστε σε θέση ν' αποφανθούμε για τη βασιμότητα του περιεχομένου μιας τέτοιας δήλωσης. Αν πράγματι την είπε ο Κίσινγκερ, τότε αξίζει τα συγχαρητήριά μας. Είχε δίκιο σ' αυτά που είπε και με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύει τη βαθύτατη γνώση του περί του ελληνικού ζητήματος. Γνώση, την οποία υποχρεούται να έχει ένα σύστημα εξουσίας και βέβαια οι υπηρέτες του απέναντι στους όποιους εχθρούς του. Πόσο μάλλον απέναντι ίσως στους πιο διάσημους αμφισβητίες του, που είναι οι Έλληνες.
Πράγματι λοιπόν, για να "χτυπήσεις" τον ελληνισμό, θα πρέπει να τον χτυπήσεις στη γλώσσα του και στις πολιτισμικές του ρίζες. Να τον χτυπήσεις στις "δεξαμενές", οι οποίες μπορούν και τον συντηρούν "ζωντανό" στην αιώνια "πορεία" του. Να τον χτυπήσεις στα μέσα, τα οποία του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί αυτές τις "δεξαμενές". Λογικό είναι αυτό. Οι Έλληνες είναι πνευματικά "γεννήματα" ενός συγκεκριμένου πολιτισμικού μοντέλου και οτιδήποτε τους "αποσυνδέει" από τα "αποθέματά" του, απειλεί την επιβίωσή τους ως "είδος". Οτιδήποτε τους στερεί τη "διαφορετικότητά", τους απειλεί, εφόσον τους ωθεί στην εξομοίωσή τους με τους υπόλοιπους λαούς-οδοιπόρους της ζωής. Αν τους στερήσεις τα πολιτισμικά και ιστορικά "αποθέματά" τους, θα πεθάνουν από τη "δίψα". Αν τους καταστρέψεις τη γλώσσα, θα τους καταστρέψεις το "ποτήρι", το οποίο τους επιτρέπει να "ξεδιψούν".
Όμως, αυτό το πολύ λογικό συμπέρασμα —εξαιτίας αυτής της δήλωσης— δεν είναι το ζητούμενο της σκέψης μας. Το πραγματικό ζητούμενο για εμάς δεν είναι να γνωρίζουμε το ΠΩΣ μπορούν να πάθουν κακό οι Έλληνες ως λαός, αλλά το ΓΙΑΤΙ θα επιθυμούσαν κάποιοι να τους κάνουν κακό. Το ζητούμενο είναι να γνωρίζουμε τον λόγο που μπορεί κάποιους να τους ενοχλεί η "πορεία" των Ελλήνων. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε τον λόγο, που ένας τόσο μικρός σε πληθυσμιακό επίπεδο λαός μπορεί να ενοχλεί ολόκληρους Πλανητάρχες σε ένα πεδίο δράστης τόσο τεράστιο όσο είναι η Ανατολική Μεσόγειος και η ευρύτερη Μέση Ανατολή.
Τι θα πει, για παράδειγμα, "επικράτηση" για ένα τέτοιο ασήμαντο πληθυσμιακό μέγεθος; Θα επιτεθούν οι Έλληνες στους γείτονές τους και θα τους κατατροπώσουν; Πώς ορίζεται στη σύγχρονη πραγματικότητα ένας τέτοιος όρος και πόσο ρεαλιστικός μπορεί να είναι; Γιατί θα μπορούσε να τους ενοχλεί η Ελλάδα και οι Έλληνες και όχι οι πολύ περισσότεροι Αιγύπτιοι, Ιταλοί ή οι Τούρκοι, οι οποίοι επί αιώνες "πορεύονται" στην ίδια περίπου περιοχή;
Από αυτό το σημείο ξεκινάει ο προβληματισμός μας πάνω σ' αυτήν τη δήλωση, η οποία —σωστά ή λάθος— αποδίδεται στον Κίσινγκερ. Το ζήτημα για εμάς δεν είναι να κρίνουμε την ορθότητά της σ' ό,τι αφορά το τεχνικό μέρος του ανθελληνικού "χτυπήματος". Το ζήτημα δεν είναι να βρεις τον τρόπο ή τη μέθοδο για το πώς θα κάνεις τη μεγαλύτερη ζημιά στους Έλληνες. Αυτό είναι κάτι, το οποίο εύκολα ή δύσκολα το βρίσκεις …ακόμα και με περιορισμένες γνώσεις. Το δύσκολο στην περίπτωση αυτήν είναι ν' αντιληφθείς τον λόγο, που θα πρέπει ως εξουσιαστής —και μάλιστα παγκοσμίου βεληνεκούς— να φοβάσαι τόσο πολύ τους Έλληνες …σε βαθμό μάλιστα τέτοιον, που να μεριμνήσεις εκ των προτέρων να τους κάνεις ζημιά …Να τους κάνεις ζημιά πριν αυτοί εκδηλώσουν τις δικές τους εχθρικές προθέσεις.
Υπάρχει δηλαδή αντικειμενική βάση γι' αυτόν τον υποτιθέμενο φόβο του συστήματος εξουσίας απέναντι στους Έλληνες ή μήπως αυτή η άποψη είναι μια ακόμα αναίτια ελληνική συλλογική ψύχωση; Μήπως, δηλαδή, αυτή η δήλωση όχι απλά δεν ανήκει στον Κίσινγκερ, αλλά δεν ανήκει ούτε καν στη σφαίρα της πραγματικότητας; Μήπως κάποιοι Έλληνες πάσχουν από κάποιο σύνδρομο καταδίωξης και φαντάζονται παντού εχθρούς; Μήπως οι πραγματικά ισχυροί παράγοντες της παγκόσμιας κοινωνίας όχι μόνον δεν ασχολούνται με τους Έλληνες, αλλά δεν τους απασχολεί καν η ύπαρξή τους;
Απλά πράγματα. Στο παρόν κείμενο ερευνούμε όχι αυτό, το οποίο βρίσκεται "μέσα" στην περίφημη δήλωση, αλλά αυτό το οποίο βρίσκεται "έξω" από αυτήν. Γιατί; Γιατί δεν αρκεί το "μέσα", για να εξηγήσει τα συμβαίνοντα. Γιατί, το να γνωρίζεις πώς μπορείς να κάνεις ζημιά σε κάτι έμψυχο ή άψυχο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα μπεις και στον κόπο να δοκιμάσεις και να το κάνεις. Το αν σε συμφέρει αυτή η πράξη είναι αυτό, το οποίο πραγματικά είναι το σημαντικό σ' αυτήν την περίπτωση.
Αυτό είναι κάτι το βασικό και δεν αφορά μόνον τα σημαντικά, αλλά και τα ασήμαντα. Το ότι γνωρίζεις, για παράδειγμα, το πώς μπορείς να χαλάσεις μια λάμπα, δεν σημαίνει ότι θα τη χαλάσεις. Απλά το γνωρίζεις …όπως γνωρίζεις και άπειρα άλλα άχρηστα και περιττά πράγματα, τα οποία δεν θα επιχειρήσεις να τα κάνεις ποτέ, γιατί δεν έχεις συμφέρον να τα κάνεις. Από εκεί και πέρα κάνεις ό,τι σε συμφέρει να κάνεις και όχι ό,τι απλά μπορείς να κάνεις. Το θέμα στην περίπτωσή μας είναι να γνωρίζεις τον λόγο που ο σιωνιστής Κίσινγκερ και όλοι όσοι βρίσκονται πίσω του θα είχαν αντικειμενικό συμφέρον να κάνουν ζημιά στους Έλληνες.
Αυτό είναι το σημαντικό και όχι το αν μπορούν να τους κάνουν ζημιά ή όχι. Δεν αμφισβητούμε δηλαδή την ορθότητα αυτού, που περιγράφεται σ' αυτήν τη δήλωση. Προσπαθούμε ν' αντιληφθούμε πιο θα μπορούσε να είναι το κέρδος αυτής της σωστής μεθόδευσης γι' αυτόν που θα την επιχειρούσε.
Θα προσπαθήσουμε ν' αντιληφθούμε και να αναλύσουμε τον λόγο, που ένας μεγαλοπαράγοντας του συστήματος εξουσίας, όπως είναι ο Κίσινγκερ, θα είχε κέρδος αν —με τον πολύ σωστό τρόπο, που περιγράφει στην υποτιθέμενη δήλωσή του— έκανε μεγάλη ζημιά στους Έλληνες.
Απόσπασμα απο το άρθρο του Παναγιώτη Τραΐανού
"Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευτεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, τη θρησκεία του, τα πνευματικά και .....
ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του ν' αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για εμάς"
Εμείς δεν είμαστε σε θέση ν' αποφανθούμε για το αν σωστά η συγκεκριμένη δήλωση αποδίδεται στον Κίσινγκερ ή όχι. Αυτή είναι δουλειά των δημοσιογράφων και των πολιτικών και ιστορικών ερευνητών και εμείς δεν είμαστε τέτοιοι. Εμείς όμως είμαστε σε θέση ν' αποφανθούμε για τη βασιμότητα του περιεχομένου μιας τέτοιας δήλωσης. Αν πράγματι την είπε ο Κίσινγκερ, τότε αξίζει τα συγχαρητήριά μας. Είχε δίκιο σ' αυτά που είπε και με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύει τη βαθύτατη γνώση του περί του ελληνικού ζητήματος. Γνώση, την οποία υποχρεούται να έχει ένα σύστημα εξουσίας και βέβαια οι υπηρέτες του απέναντι στους όποιους εχθρούς του. Πόσο μάλλον απέναντι ίσως στους πιο διάσημους αμφισβητίες του, που είναι οι Έλληνες.
Πράγματι λοιπόν, για να "χτυπήσεις" τον ελληνισμό, θα πρέπει να τον χτυπήσεις στη γλώσσα του και στις πολιτισμικές του ρίζες. Να τον χτυπήσεις στις "δεξαμενές", οι οποίες μπορούν και τον συντηρούν "ζωντανό" στην αιώνια "πορεία" του. Να τον χτυπήσεις στα μέσα, τα οποία του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί αυτές τις "δεξαμενές". Λογικό είναι αυτό. Οι Έλληνες είναι πνευματικά "γεννήματα" ενός συγκεκριμένου πολιτισμικού μοντέλου και οτιδήποτε τους "αποσυνδέει" από τα "αποθέματά" του, απειλεί την επιβίωσή τους ως "είδος". Οτιδήποτε τους στερεί τη "διαφορετικότητά", τους απειλεί, εφόσον τους ωθεί στην εξομοίωσή τους με τους υπόλοιπους λαούς-οδοιπόρους της ζωής. Αν τους στερήσεις τα πολιτισμικά και ιστορικά "αποθέματά" τους, θα πεθάνουν από τη "δίψα". Αν τους καταστρέψεις τη γλώσσα, θα τους καταστρέψεις το "ποτήρι", το οποίο τους επιτρέπει να "ξεδιψούν".
Όμως, αυτό το πολύ λογικό συμπέρασμα —εξαιτίας αυτής της δήλωσης— δεν είναι το ζητούμενο της σκέψης μας. Το πραγματικό ζητούμενο για εμάς δεν είναι να γνωρίζουμε το ΠΩΣ μπορούν να πάθουν κακό οι Έλληνες ως λαός, αλλά το ΓΙΑΤΙ θα επιθυμούσαν κάποιοι να τους κάνουν κακό. Το ζητούμενο είναι να γνωρίζουμε τον λόγο που μπορεί κάποιους να τους ενοχλεί η "πορεία" των Ελλήνων. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε τον λόγο, που ένας τόσο μικρός σε πληθυσμιακό επίπεδο λαός μπορεί να ενοχλεί ολόκληρους Πλανητάρχες σε ένα πεδίο δράστης τόσο τεράστιο όσο είναι η Ανατολική Μεσόγειος και η ευρύτερη Μέση Ανατολή.
Τι θα πει, για παράδειγμα, "επικράτηση" για ένα τέτοιο ασήμαντο πληθυσμιακό μέγεθος; Θα επιτεθούν οι Έλληνες στους γείτονές τους και θα τους κατατροπώσουν; Πώς ορίζεται στη σύγχρονη πραγματικότητα ένας τέτοιος όρος και πόσο ρεαλιστικός μπορεί να είναι; Γιατί θα μπορούσε να τους ενοχλεί η Ελλάδα και οι Έλληνες και όχι οι πολύ περισσότεροι Αιγύπτιοι, Ιταλοί ή οι Τούρκοι, οι οποίοι επί αιώνες "πορεύονται" στην ίδια περίπου περιοχή;
Από αυτό το σημείο ξεκινάει ο προβληματισμός μας πάνω σ' αυτήν τη δήλωση, η οποία —σωστά ή λάθος— αποδίδεται στον Κίσινγκερ. Το ζήτημα για εμάς δεν είναι να κρίνουμε την ορθότητά της σ' ό,τι αφορά το τεχνικό μέρος του ανθελληνικού "χτυπήματος". Το ζήτημα δεν είναι να βρεις τον τρόπο ή τη μέθοδο για το πώς θα κάνεις τη μεγαλύτερη ζημιά στους Έλληνες. Αυτό είναι κάτι, το οποίο εύκολα ή δύσκολα το βρίσκεις …ακόμα και με περιορισμένες γνώσεις. Το δύσκολο στην περίπτωση αυτήν είναι ν' αντιληφθείς τον λόγο, που θα πρέπει ως εξουσιαστής —και μάλιστα παγκοσμίου βεληνεκούς— να φοβάσαι τόσο πολύ τους Έλληνες …σε βαθμό μάλιστα τέτοιον, που να μεριμνήσεις εκ των προτέρων να τους κάνεις ζημιά …Να τους κάνεις ζημιά πριν αυτοί εκδηλώσουν τις δικές τους εχθρικές προθέσεις.
Υπάρχει δηλαδή αντικειμενική βάση γι' αυτόν τον υποτιθέμενο φόβο του συστήματος εξουσίας απέναντι στους Έλληνες ή μήπως αυτή η άποψη είναι μια ακόμα αναίτια ελληνική συλλογική ψύχωση; Μήπως, δηλαδή, αυτή η δήλωση όχι απλά δεν ανήκει στον Κίσινγκερ, αλλά δεν ανήκει ούτε καν στη σφαίρα της πραγματικότητας; Μήπως κάποιοι Έλληνες πάσχουν από κάποιο σύνδρομο καταδίωξης και φαντάζονται παντού εχθρούς; Μήπως οι πραγματικά ισχυροί παράγοντες της παγκόσμιας κοινωνίας όχι μόνον δεν ασχολούνται με τους Έλληνες, αλλά δεν τους απασχολεί καν η ύπαρξή τους;
Απλά πράγματα. Στο παρόν κείμενο ερευνούμε όχι αυτό, το οποίο βρίσκεται "μέσα" στην περίφημη δήλωση, αλλά αυτό το οποίο βρίσκεται "έξω" από αυτήν. Γιατί; Γιατί δεν αρκεί το "μέσα", για να εξηγήσει τα συμβαίνοντα. Γιατί, το να γνωρίζεις πώς μπορείς να κάνεις ζημιά σε κάτι έμψυχο ή άψυχο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα μπεις και στον κόπο να δοκιμάσεις και να το κάνεις. Το αν σε συμφέρει αυτή η πράξη είναι αυτό, το οποίο πραγματικά είναι το σημαντικό σ' αυτήν την περίπτωση.
Αυτό είναι κάτι το βασικό και δεν αφορά μόνον τα σημαντικά, αλλά και τα ασήμαντα. Το ότι γνωρίζεις, για παράδειγμα, το πώς μπορείς να χαλάσεις μια λάμπα, δεν σημαίνει ότι θα τη χαλάσεις. Απλά το γνωρίζεις …όπως γνωρίζεις και άπειρα άλλα άχρηστα και περιττά πράγματα, τα οποία δεν θα επιχειρήσεις να τα κάνεις ποτέ, γιατί δεν έχεις συμφέρον να τα κάνεις. Από εκεί και πέρα κάνεις ό,τι σε συμφέρει να κάνεις και όχι ό,τι απλά μπορείς να κάνεις. Το θέμα στην περίπτωσή μας είναι να γνωρίζεις τον λόγο που ο σιωνιστής Κίσινγκερ και όλοι όσοι βρίσκονται πίσω του θα είχαν αντικειμενικό συμφέρον να κάνουν ζημιά στους Έλληνες.
Αυτό είναι το σημαντικό και όχι το αν μπορούν να τους κάνουν ζημιά ή όχι. Δεν αμφισβητούμε δηλαδή την ορθότητα αυτού, που περιγράφεται σ' αυτήν τη δήλωση. Προσπαθούμε ν' αντιληφθούμε πιο θα μπορούσε να είναι το κέρδος αυτής της σωστής μεθόδευσης γι' αυτόν που θα την επιχειρούσε.
Θα προσπαθήσουμε ν' αντιληφθούμε και να αναλύσουμε τον λόγο, που ένας μεγαλοπαράγοντας του συστήματος εξουσίας, όπως είναι ο Κίσινγκερ, θα είχε κέρδος αν —με τον πολύ σωστό τρόπο, που περιγράφει στην υποτιθέμενη δήλωσή του— έκανε μεγάλη ζημιά στους Έλληνες.
Απόσπασμα απο το άρθρο του Παναγιώτη Τραΐανού
Πως ο πρωθυπουργός της δραχμής τρομοκράτησε την "μοδίστρα" Αντώνη Σαμαρά
(Το παρασκήνιο της συνάντησης στο Μαξίμου)
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Με υποβολείς τους Παντελή Καψή και Βαγγέλη Βενιζέλο, ο Λουκάς Παπαδήμος είχε προετοιμασθεί κατάλληλα για να κόψει τον τσαμπουκά του νευρικού αρχηγού της ΝΔ ο οποίος παρά τις απειλές, την ώρα της δράσης παρουσιάζεται πραγματική μοδίστρα.
Ο Σαμαράς λοιπόν μπήκε φουριόζος στο Μέγαρο Μαξίμου και δήλωσε προβληματισμένος για...
το έργο της κυβέρνησης.
Ο Παπαδήμος μην αφήνοντας περιθώρια-όπως τον είχαν συμβουλέψει οι Βενιζέλος και Καψής-πέρασε στην αντεπίθεση.
-Κύριε Πρόεδρε το PSI συναντά μεγάλες δυσκολίες και ο κίνδυνος της χρεοκοπίας είναι μπροστά μας. Όπως και ο κίνδυνος επιστροφής στη δραχμή με τις ολέθριες συνέπειες για τη χώρα…Αν θέλετε εκλογές εγώ παραιτούμαι αύριο…
Ο Σαμαράς πήγε κάτι να ψελλίσει αλλά κατάπιε τη γλώσσα του, ως συνήθως, οδηγώντας τους βουλευτές του-όπως ο Γιάννης Μανώλης-σε απόγνωση.
Προφανώς ο ολίγιστος Σαμαράς δεν είχε τα κότσια να υπενθυμίσει στον αλχημιστή πρώην τραπεζίτη, ότι με πλαστά στοιχεία της κυβέρνησης Σημίτη-όπως παραδέχονται ανοιχτά όλοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες-μπήκαμε στη κοινότητα. Σε μια περίοδο όπου ο ίδιος ως επικεφαλής της Τράπεζας της Ελλάδας, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Για τον ρόλο αυτό προφανώς τον εκδικούνται εκείνοι που τον τοποθέτησαν στη θέση του πρωθυπουργού της συγκυβέρνησης με πυροδοτικό μηχανισμό τον Γ. Καρατζαφέρη.
Οι "εξαπατημένοι" Ευρωπαίοι και οι αγορές απαιτούν από τον Παπαδήμο να επιστρέψει στη δραχμή υποθηκεύοντας την χώρα για να πάρουν πίσω τα ποσά που μας χορήγησαν σε βάθος δεκαετιών και τα οποία οικειοποιήθηκαν τα σεσημασμένα λαμόγια που απολαμβάνουν την ατιμωρησία.
Η δίωξη του Βατοπαιδίου, του Αγιου Ορους, της Εκκλησίας. Γκρέμισμα των συμβόλων της Πίστεως.
"...Να περιμένουμε με προσευχή και μετάνοια την απάντηση πλέον Του Θεού.
Εχουμε πολλά να δούμε σύντομα, και να ειμαστε όλοι ετοιμοι διότι θα προσπαθήσουν να επιβάλουν την ηλεκτρονική χούντα της παρακολουθήσεως της ζωής μας, τους επόμενους μήνες, εν ονόματι της φοροδιαφυγής, όπως έλεγε ο γ. Παΐσιος..."
Παραμονές Χριστουγέννων προγραμμάτισαν το χτύπημα.
Γράφει ο μοναχός Πρόδρομος
Ο Ελληνικός λαός βάλλεται από παντού. Χτυπήθηκε πρώτα η παιδεία και η οικογένεια την τελευταία δεκαπενταετία κατόπιν η αστυνομία, με τις διαδηλώσεις κατά των αστυνομικών και την υπόθεση Γρηγορόπουλου πριν δύο περίπου χρόνια, μετά ο στρατός, με τις δηλώσεις Μπεγλίτη περί σταγονιδίων (=χουντικών) και τις άμεσες κρίσεις αξιωματικών, τέλος συκοφαντούν την Εκκλησία παραμονές Χριστουγέννων, για να ισοπεδώσουν κάθε ιδανικό από την συνείδηση των πιστών.
Η Εκκλησία, το Άγιο Όρος έχουν μπει στο μάτι των πιστωτών μας, επειδή είναι ένα από τα σοβαρά αναχώματα στα σχέδιά τους. Σχέδιο που δεν είναι άλλο από την επιβολή δικτατορίας της νέας τάξης πραγμάτων με την επιβολή πλήρους παρακολουθήσεως της ζωής των πολιτών, της απωλείας.
Πιλοτικά ξεκινούν από την ατίθαση χώρα μας, με απώτερο σκοπό να φυτέψουν ένα chip σε κάθε άνθρωπο ώστε να ελέγχονται όλοι παντελώς σε όλο τον πλανήτη.
Διατάσσεται η φυλάκιση του π. Εφραίμ, ενώ οι πραγματικοί αίτιοι όλης αυτής της στημένης υποθέσεως κυκλοφορούν ελεύθεροι κάτω από την βουλευτική τους ασυλία.
Ο πατήρ Εφραίμ δεν παθαίνει τίποτε εάν κλειστεί φυλακή, άλλωστε αυτός επέλεξε τον εκούσιο εγκλεισμό του εδώ και δεκαετίες από πίστη και αγάπη για Τον Γεννηθέντα Κύριο.
Αυτός που θα ματώσει είναι η Ελλάδα και οι απλοί πολίτες της.
Ντροπή σας που αποφασίζετε με αυτόν τον τρόπο τον διασυρμό της Εκκλησίας, αναλογιστείτε ότι τα τέκνα της Ελλάδος που κλείστηκαν αδίκως στην φυλακή έγιναν ήρωες και μάρτυρες: Αγωνιστές του 21, Άγιοι της Εκκλησίας μας. Οι κατήγοροί τους εξαφανίστηκαν. Ευχόμαστε να μην τους μοιάσετε και να διορθωθείτε.
Η Παναγία φυλάει αυτόν τον τόπο, δεν θα αφήσει τα σκυλιά της νέας τάξης των τοκογλύφων, να δέσουν χειροπόδαρα την Ελλάδα με ηλεκτρονικές κάρτες και φακελώματα, συκοφαντώντας με τέτοιο βάρβαρο τρόπο, μέσα στις εκκλησιαστικές εορτές της Γεννήσεως του Χριστού, την μόνη υγιή αντισταση που υπάρχει αυτή την στιγμή.
Θα εφαρμοστεί για αυτούς το του Προφήτου Δαυίδ: "ἀπώλετο τὸ μνημόσυνον αὐτοῦ μετ᾿ ἤχου", οπως το του Ηρώδη.
Να περιμένουμε με προσευχή και μετάνοια την απάντηση πλέον Του Θεού.
Εχουμε πολλά να δούμε σύντομα, και να ειμαστε όλοι ετοιμοι διότι θα προσπαθήσουν να επιβάλουν την ηλεκτρονική χούντα της παρακολουθήσεως της ζωής μας, τους επόμενους μήνες, εν ονόματι της φοροδιαφυγής, όπως έλεγε ο γ. Παΐσιος.
Ελπίζουμε όμως ότι ο γεννώμενος Θεός να τους σταματήσει.
Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011
«Πολιτική η σύλληψη του Εφραίμ»
Η απόφαση για τη σύλληψη του ηγουμένου της Μονής Βατοπεδίου αρχιμανδρίτη Εφραίμ είναι «αβάσιμα σκληρή» και «αποκλειστικά πολιτικού χαρακτήρα» δήλωσε στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ ο γραμματέας του Συνοδικού Τμήματος εξωτερικών εκκλησιαστικών σχέσεων, αρμόδιος για τις διορθόδοξες σχέσεις πρωθιερέας Ίγκορ Γιακιμτσούκ.
«Πρόκειται για πρωτοφανές συμβάν και είναι φυσικό που ανησυχούμε. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι ο γέροντας Εφραίμ είναι για κάτι ένοχος, η σύλληψη του καθηγουμένου ενός μοναστηριού, ενός μοναχού αποτελεί υπερβολικό μέτρο», δήλωσε ο πατέρας Ίγκορ Γιακιμτσούκ...
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι δύσκολο να κρίνει κανείς εάν υπάρχει βασιμότητα στην απόφαση της σύλληψης, γιατί γι' αυτό χρειάζεται καλή γνώση τόσο της ελληνικής νομοθεσίας, όσο και των στοιχείων της υπόθεσης, όμως και μόνο το γεγονός της σύλληψης του γέροντος Εφραίμ, πολύ περισσότερο, που σήμερα εορτάζονται στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα «προκαλεί μεγάλα ερωτήματα».
«Σε πολλούς πιστούς στην Ελλάδα αυτό θα χαλάσει τη γιορτή», εκτίμησε ο Ρώσος ιερωμένος.
«Πρόκειται για πρωτοφανές συμβάν και είναι φυσικό που ανησυχούμε. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι ο γέροντας Εφραίμ είναι για κάτι ένοχος, η σύλληψη του καθηγουμένου ενός μοναστηριού, ενός μοναχού αποτελεί υπερβολικό μέτρο», δήλωσε ο πατέρας Ίγκορ Γιακιμτσούκ...
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι δύσκολο να κρίνει κανείς εάν υπάρχει βασιμότητα στην απόφαση της σύλληψης, γιατί γι' αυτό χρειάζεται καλή γνώση τόσο της ελληνικής νομοθεσίας, όσο και των στοιχείων της υπόθεσης, όμως και μόνο το γεγονός της σύλληψης του γέροντος Εφραίμ, πολύ περισσότερο, που σήμερα εορτάζονται στην Ελλάδα τα Χριστούγεννα «προκαλεί μεγάλα ερωτήματα».
«Σε πολλούς πιστούς στην Ελλάδα αυτό θα χαλάσει τη γιορτή», εκτίμησε ο Ρώσος ιερωμένος.
Αναρτήθηκε από Kafeneio
Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2011
Το θράσος των πράσινων γουρουνιών ...
Έτοιμος για πρωθυπουργός δηλώνει
ο Ευάγγελος Βενιζέλος
διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ και του Αντώνη Σαμαρά για
τον χρόνο των εκλογών αναμένει ο Ευάγγελος
Βενιζέλος, που θεωρεί πως «θα πάθει ζημιά
η χώρα» αν παραλύσει η κυβέρνηση και δηλώνει
έτοιμος να αναλάβει το βάρος της διαπραγμάτευσης
για το κούρεμα του χρέους, με οποιοδήποτε κόστος.
Όσον αφορά την διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ, ο υπουργός Οικονομικών έχει αφήσει
Όσον αφορά την διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ, ο υπουργός Οικονομικών έχει αφήσει
να εννοηθεί ότι περιμένει από τον Γιώργο Παπανδρέου να ανοίξει τα χαρτιά
του την επόμενη εβδομάδα. Αν η επιλογή Παπανδρέου δεν είναι εκείνη που
περιμένει, τότε θα παρέμβει, καθώς θεωρεί ότι η κατάσταση αυτή δεν μπορεί
να συνεχιστεί.
Το ίδιο θα πράξει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στην περίπτωση που
Το ίδιο θα πράξει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στην περίπτωση που
ο Αντώνης Σαμαράς επιμείνει για εκλογές λίγο πριν ή λίγο μετά τις
19 Φεβρουαρίου, χωρίς να έχει κλείσει η συμφωνία με τους δανειστές μας.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος θεωρεί ότι το «κλείσιμο» της νέας δανειακής σύμβασης
με παράλληλο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους είναι θέμα ζωής και θανάτου
για τη χώρα και πιστεύει ότι ο ίδιος πρέπει και μπορεί να την φέρει εις πέρας,
ανεξάρτητα του τι θα κάνει ο Λουκάς Παπαδήμος.
Γι' αυτό άλλωστε ξεκαθάρισε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα ότι
Γι' αυτό άλλωστε ξεκαθάρισε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα ότι
η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ είναι ο εγγυητής της κυβέρνησης
Παπαδήμου. Σύμφωνα μάλιστα με σημερινό δημοσίευμα στο Πρώτο Θέμα,
ο Ευάγγελος Βενιζέλος δηλώνει έτοιμος να αναλάβει πρωθυπουργός στην
περίπτωση που ο Λουκάς Παπαδήμος επιστρέψει την εντολή λόγω της
συνεχιζόμενης διαφοροποίησης της Νέας Δημοκρατίας και δεν επιθυμεί να
συνεχίσει με στήριξη μόνο από την πλειοψηφία. Αυτό το ενδεχόμενο μπορεί
να συμβεί υπό την προϋπόθεση ότι ο Παπανδρέου θα έχει φύγει από την
ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και ο ίδιος θα έχει εκλεγεί πρόεδρος.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ευάγγελος Βενιζέλος παίρνει σαφείς αποστάσεις από
την πολιτική που ακολούθησε ο Γιώργος Παπανδρέου τα δύο τελευταία χρόνια
ενώ έριξε βέλη και κατά της δεύτερη 4ετίας του Κώστα Σημίτη. Είναι
χαρακτηριστικό η ρήση του ότι το 2001 και το 2002 υπήρχε «εθνική
αμεριμνησία» και «δεν είχε γίνει αντιληπτό οτι δεν υπάρχει μοντέλο
ανάπτυξης στην πραγματικότητα». Για τα δύο χρόνια διακυβέρνησης από
τον Γιώργο Παπανδρέου είπε ότι δεν έγιναν οι διαρθρωτικές αλλαγές που
έπρεπε ενώ η δημοσιονομική προσαρμογή λειτούργησε ως
«αυτοεκπληρούμενη προφητεία και τελικά ως ένας παράγοντας που
αναπαράγει και βαθαίνει την ύφεση». Το φάρμακο, κατά τον Ευάγγελο Βενιζέλο
, θα ήταν η πολιτική συναίνεση. Αν υπήρχε πολιτική συναίνεση στο Μνημόνιο,
Αναρτήθηκε από Xrhstos Frik
Read more: http://www.oparlapipas.com/2011/12/blog-post_162.html#ixzz1harvENaC
Προτιμώ να με λένε συνομωσιολόγο, παρά να πιστεύουν ότι είμαι ηλίθιος
Πριν πέντε χρόνια, ο Καραμανλής στράφηκε προς την Ρωσία, για συνεργασία και βοήθεια. Στην συνέχεια, κάηκε η Ελλάδα, είχαμε τα «Δεκεμβριανά» στην Αθήνα, και ο Καραμανλής εκδιώχθηκε από πρωθυπουργός. Τα Μ.Μ.Ε. που είχαν «αποκαλύψει» την υπόθεση του Βατοπεδίου, πανηγύριζαν και υποδέχθηκαν με τιμές και εγκώμια, τον «αναμορφωτή» της Ελλάδος, Γιώργο Παπανδρέου.
Πριν λίγες εβδομάδες ο ηγούμενος Εφραίμ, συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό της Ρωσίας, Βλαντιμήρ Πούτιν και του ζήτησε ναβοηθήσει την Ελλάδα. Προχθές, η «ανεξάρτητη» Δικαιοσύνη διέταξε την σύλληψη και προφυλάκιση του Εφραίμ. Τα γνωστά ΜΜΕ πανηγυρίζουν για την απόφαση της δικαιοσύνης και ζητούν την κεφαλήν του ηγουμένου επί πίνακι.
Τι να πω. Σύμπτωση; Μπορεί. Αλλά μέχρι να φθάσει το δράμα της Ελλάδος στο τέλος του, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να αποκαλυφθεί ποιος, που και πότε, τι συμμετοχή είχε στην διάλυση της χώρας, εγώ έχω κάθε δικαίωμα να κρίνω τα γεγονότα και τις εξελίξεις, από το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε προτιμώ να με λένε συνομωσιολόγο, παρά να πιστεύουν ότι είμαι ηλίθιος.
Δ.Μ.
Πριν λίγες εβδομάδες ο ηγούμενος Εφραίμ, συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό της Ρωσίας, Βλαντιμήρ Πούτιν και του ζήτησε ναβοηθήσει την Ελλάδα. Προχθές, η «ανεξάρτητη» Δικαιοσύνη διέταξε την σύλληψη και προφυλάκιση του Εφραίμ. Τα γνωστά ΜΜΕ πανηγυρίζουν για την απόφαση της δικαιοσύνης και ζητούν την κεφαλήν του ηγουμένου επί πίνακι.
Τι να πω. Σύμπτωση; Μπορεί. Αλλά μέχρι να φθάσει το δράμα της Ελλάδος στο τέλος του, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να αποκαλυφθεί ποιος, που και πότε, τι συμμετοχή είχε στην διάλυση της χώρας, εγώ έχω κάθε δικαίωμα να κρίνω τα γεγονότα και τις εξελίξεις, από το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε προτιμώ να με λένε συνομωσιολόγο, παρά να πιστεύουν ότι είμαι ηλίθιος.
Δ.Μ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)