ΟΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΟΥΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ

ΑΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ «ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΣ»... Η ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ!!!

Η ιστορία του νεοελληνικού κράτους είναι από μια ορισμένη πλευρά ιστορία άμεσου είτε έμμεσου ξεπουλήματος του πολιτικού κόσμου της χώρας στο ξένο εκμεταλλευτικό κεφάλαιο. Δεν υπήρξε ούτε υπάρχει αστικό πολιτικό κόμμα και αστός πολιτικός που να μην ήτανε είτε να μην είναι συνδεδεμένος με τον έναν είτε τον άλλο τρόπο με το ξένο κεφάλαιο, με ξένες πολιτικές επιρροές, και στην πρώτη γραμμή με το αγγλικό κεφάλαιο και την αγγλική πολιτική

Η πολιτική του αστικοτσιφλικάδικου πολιτικού κόσμου από τότε που υπάρχει ανεξάρτητο ελληνικό κράτος μέχρι σήμερα δεν ήταν στην ουσία της ούτε εθνική ούτε ανεξάρτητη. Ήταν πολιτική υποδούλωσης, εξάρτησης από ξένο κεφάλαιο και την ξένη πολιτική. Και τ' αποτελέσματα είναι γνωστά: Να ΄ναι η Ελλάδα στα χάλια που βρίσκεται. 

Για τον αστικοτσιφλικάδικο πολιτικό κόσμο και τις πλουτοκρατικές τάξεις που εκπροσωπεί, η κατάσταση αυτή είναι φυσιολογική. Γιατί η σύνδεση και η υποταγή μας στο ξένο κεφάλαιο εξυπηρετεί απόλυτα τα οικονομικά τους συμφέροντα σε βάρος του Λαού και του τόπου. Έτσι μπορούμε να καταλάβουμε και γιατί στην Ελλάδα δεν είχαμε ούτε έχουμε απ' την πλευρά της αστικής τάξης συνεπές δημοκρατικό πολιτικό κίνημα. Γιατί η αστική τάξη στην Ελλάδα και ο πολιτικός της κόσμος πρόδωσαν την αστικοδημοκρατική αποστολή τους, που περιλαμβάνει και τη δημιουργία πραγματικά γερής, οικονομικά και πολιτικά ανεξάρτητης νεοελληνικής εθνικής πολιτείας. Και να γιατί ο εργαζόμενος Λαός, που αυτός πληρώνει τα σπασμένα της προδοσίας αυτής και της οικονομικής και πολιτικής εξάρτησης της χώρας απ' το ξένο κεφάλαιο, ανάλαβε αυτός το καθήκον της δημιουργίας μιας πραγματικά λεύτερης και ανεξάρτητης δημοκρατικής Ελλάδας...
Read more...

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Μην τρώτε τη σούπα των ψεμάτων της προπαγάνδας, δηλητηριάζεσθε

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Πρέπει να γίνουν εκλογές για να μιλήσει ο Λαός.

Η Αλήθεια είναι ότι: Οι εκλογές δεν θα προσφέρουν τίποτε απολύτως στο λαό και στη λύση της αιχμαλωσίας του, (στην οποία το ίδιο αυτό σύστημα τον έχει οδηγήσει), εφ' όσον, προηγουμένως, ο λαός, δεν έχει αποκτήσει τη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ, που θα τον οδηγήσει στο αύριο, μέσα από τη ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που έχει δημιουργηθεί, μετά την τραγική πορεία τής φτωχοποίησης της χώρας. Χωρίς (ή πριν) την κάλυψη αυτής της ανάγκης, όλα δείχνουν ότι θα... 
έχουμε το ίδιο ακριβώς σκηνικό και μετά από τις επόμενες (όποτε γίνουν) εκλογές: Μία “κυβέρνηση σωτηρίας”, αποτελούμενη από τα ίδια κόμματα που στηρίζουν τη σημερινή “κυβέρνηση/ανδρεικέλων”για να ολοκληρώσει το έργο που έχει αναλάβει η σημερινή, δηλαδή την πλήρη παράδοση της Ελλάδας στις διαθέσεις των δυνατών της.
Αυτός που χρειάζεται τις εκλογές, είναι το ένοχο καθεστώς πολιτικό σύστημα, και μόνον αυτό.

Χρειάζεται τις εκλογές, διότι αυτές θα του προσφέρουν μία ακόμη παράταση ζωής αφού, μέσα από τη διαδικασία των εκλογών, (και έχοντας εξασφαλίσει -για την ώρα- την αδυναμία συσπείρωσης “αντίπαλου δέους”) θα έχει αποσπάσει πονηρά την έγκριση του Ελληνικού λαού για τη νομιμοποίηση της παραμονής του στην Εξουσία. Αυτό θα του προσφέρει και την παράταση του χρόνου άμυνάς του κατά της οριστικής εκπαραθύρωσής του από την καρέκλα της, έχοντας, για ακόμη μία φορά, βουτήξει στην “κολυμβήθρα του Σιλωάμ” τής (δεσμευμένης, χειραγωγούμενης και εκβιαζόμενης ποικιλοτρόπως) λαϊκής βούλησης.

Να, λοιπόν, ο τρόπος, που η ανάγκη σωτηρίας του συστήματος, καμουφλάρεται πίσω από μία, αδιαμφισβήτητα δημοκρατική άποψη (αυτή των εκλογών).

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Οι δανειστές μας θέλουν τα λεφτά τους και δικαιούνται να τα πάρουν”.

Η Αλήθεια είναι ότι: Οι δανειστές μας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ.
Θέλουν τα “πράγματα” που δικαιούνται με τις “εμπράγματες εξασφαλίσεις” που θεμελιώνουν με το“Μνημόνιο” και την επικείμενη “Δανειακή Σύμβαση”, επάνω σε κάθε τι που αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της Ελλάδας, ιδιωτικό και δημόσιο.

Αν ήθελαν τα λεφτά τους δεν θα δάνειζαν, τα τελευταία 20-30 χρόνια, κάποιον που, αποδεδειγμένα, είναι αδύνατον να εξοφλήσει τα χρέη του...
Τέτοια δάνεια, γίνονται μόνον από αυτούς που θέλουν να “φάνε το οικόπεδο” του ακαμάτη γείτονα καλοπερασάκια, καθώς, με το νέο “σχέδιο πόλεως” (που οι ίδιοι χαράζουν) το οικόπεδο θα έχει φάτσα στο εμπορικό κέντρο, χώρια που έχει στην αυλή του και κρυμμένο (μεγάλο) θησαυρό...

Οι δανειστές μας , λοιπόν, δεν θέλουν τα λεφτά τους. Θέλουν πραγματικές αξίες, δηλαδή πράγματα, όπως εκτάσεις, ορυκτά, στρατηγικά σημεία. Και τα θέλουν σε τιμές “κοψοχρονιάς”, τέτοιες, που διαμορφώνονται όταν ο κάτοχός τους πένεται και αρχίζει να πεινάει ή αρχίζει να βλέπει ότι σύντομα θα πεινάσει, θα κρυώσει και θα αρρωστήσει και δεν έχει λεφτά να αγοράσει ψωμί, ξύλα και φάρμακα. Τότε“πουλάει το σπίτι του για ένα τενεκέ λάδι” όπως έκανε πρόσφατα και στην Κατοχή.

Αυτό το περιβάλλον φόβου δημιουργείται από τους (οικονομικούς) κατακτητές μας και τα εδώ τσιράκια τους (διάβαζε, “κυβέρνηση”), σήμερα, στην Ελλάδα.

Ναι, οι δανειστές δικαιούνται τα λεφτά τους (όσα θα δείξουν οι λογαριασμοί ότι χρωστάμε, όταν ανοίξουμε τα “τεφτέρια”), αλλά θα τα πάρουν με τον τρόπο που ταιριάζει σ' εμάς και όχι λεηλατώντας το σπίτι μας, κάτω από ανείπωτους εκβιασμούς. (Υπάρχουν ολοκληρωμένες προτάσεις κορυφαίων οικονομολόγων).

Εδώ, το “σύστημα” καμουφλάρει πίσω από ένα (φαινομενικά) δίκαιο αίτημα, (όπως είναι η εξόφληση δανεικών) την ανηλεή και προετοιμαζόμενη λεηλασία κάθε πλουτοπαραγωγικής πηγής, συμπεριλαμβανομένου και του εκπαιδευμένου έμψυχου υλικού (εργατικού δυναμικού).

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Το «κούρεμα» θα καταστήσει το Δημόσιο Χρέος διαχειρήσιμο”.

Η Αλήθεια είναι ότι: το δημόσιο χρέος, ΔΕΝ θα είναι διαχειρήσιμο και μετά το “κούρεμα”, αφού, μετά την περαιτέρω ενδιάμεση άνοδό του από σήμερα ως το 2020, θα πέσει τότε στο 120% του ΑΕΠ, όπως οι ίδιοι δηλώνουν σε επίσημα κείμενά τους.

Το “κούρεμα” δεν είναι τίποτε άλλο, από ένα ακόμη ψέμα, ένα καμουφλάζ που αποσκοπεί στη δημιουργία εντυπώσεων συμπάθειας προς τους“καλούς δανειστές” μας, (που δέχονται να χάσουν λεφτά προκειμένου να σωθούμε εμείς !!!) ώστε να ακολουθήσει το κυρίως έργο, που είναι η αρπαγή και λεηλασία κάθε περιουσιακού στοιχείου της Ελλάδας.

Εδώ, η προπαγάνδα του συστήματος, χρησιμοποιεί μόνο το ψέμα, καθώς η Αλήθεια είναι δύσκολο να βρεθεί, καθώς βρίσκεται κρυμμένη κάτω από ειδικές οικονομικές γνώσεις.

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Πρέπει να κάνουμε θυσίες για να αποφύγουμε την πτώχευση.

Η Αλήθεια είναι ότι: Είμαστε, ήδη, προ πολλού, πτωχευμένοι, και μάλιστα σε διαδικασία εκποίησης των περιουσιακών μας στοιχείων.
Αυτό, απλώς, δεν λέγεται με το όνομά του (όπως ζήτησε και ο Βενιζέλος, προτείνοντας να μη λέμε“αναδιάρθρωση” (άλλο όνομα της πτώχευσης) αλλά να την αποκαλούμε “selective default” (σελέκτιβ ντεφώ), ή ελληνιστί “επιλεκτική πτώχευση”, για να μη καταλαβαίνουμε ακριβώς τι λέμε.

Οι θυσίες που καλούμαστε να υποστούμε, δεν είναι για να αποφύγουμε την πτώχευση (που, ήδη, έχουμε) αλλά για να δημιουργηθεί το εργασιακό περιβάλλον που γουστάρουν οι αυριανοί “επενδυτές” που “θα φέρουν χρήμα στη χώρα”...

Εδώ, το σύστημα, χρησιμοποιεί τόσο το ψέμα (“να αποφύγουμε την πτώχευση” τη στιγμή που, ήδη, βιώνουμε τη διαδικασία εκποίησης των περιουσιακών μας στοιχείων), όσο και το καμουφλάζ (που κρύβει την πραγματική έννοια της “πτώχευσης”, κάτω από παραφράσεις μίας, άγνωστης στο ευρύ κοινό, νέας και παραπειστικής ονοματολογίας).

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι:“Τα κράτη/μέλη της Ευρωζώνης, μας δανείζουν για να μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες μισθών και συντάξεων.

Η Αλήθεια είναι ότι: Ο μόνος λόγος που μας δανείζουν, είναι η μετατροπή του υπάρχοντος ακάλυπτου“χρέους προς ιδιώτες”, σε ενυπόθηκο “χρέος προς κράτη”, με ανέκλητη υποθήκευση όλης της κρατικής περιουσίας μας (ιδιωτικής και δημόσιας!!!).

Είναι πλέον γνωστό, από τις άοκνες προσπάθειες των κορυφαίων συνταγματολόγων και νομικών μας (Γιώργου Κασσιμάτη, Κώστα Χρυσόγονου, Κώστα Μπέη, κ.ά) ότι τα δάνεια που παίρνουμε (μέσω του“Μνημονίου” και των τελευταίων “Δανειακών Συμβάσεων”) δεν είναι τίποτε άλλο από αλλαγή των ομολόγων προς ιδιώτες (Τραπεζικούς Οργανισμούς και διεθνή funds) σε δάνεια προς χώρες, τα οποία θα είναι πλέον ενυπόθηκα (με κάθε ιδιωτική ή δημόσια περιουσία του κράτους !!!) και θα υπάγονται στο Αγγλικό δίκαιο....

Εδώ, το “σύστημα”, απλώς ψεύδεται. Η Αλήθεια, όμως, φαίνεται πολύ καθαρά και εύκολα, αν δούμε τις εισπράξεις και τις πληρωμές που έχουν γίνει από το κράτος, από την ημέρα που άρχισε να παίρνει τα δάνεια από την Τρόικα.

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Πρέπει να υπογραφεί η «Δανειακή Σύμβαση», αλλιώς είμαστε εκτός Ευρώ και η επιστροφή μας στη δραχμή θα είναι καταστροφή.

Η Αλήθεια είναι ότι: Η έξοδός μας από την Ευρωζώνη (δηλαδή το Ευρώ) και η επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα, είναι ήδη αποφασισμένη, από αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις για το μέλλον μας, δηλαδή τους δανειστές μας.

Αυτό προκύπτει σαφέστατα από τις επίσημες δηλώσεις και ανακοινώσεις (που η τρέχουσα κυβέρνηση με την προπαγάνδα της, αφήνει επιμελώς ασχολίαστες) που, αφ' ενός, αναφερόμενες στο Δημ. Χρέος μας, λένε ότι το 2020 (σε 8 χρόνια από τώρα) θα είναι στο 120% του ΑΕΠ και, αφ' ετέρου, αναφερόμενες στον νέο κανονισμό που θα ισχύει στα κράτη που θα έχουν Ευρώ, μας λένε ότι θα υπάρχουν κανόνες αυστηρής οικονομικής πειθαρχίας που δεν θα επιτρέπουν την παραμονή τους στο Ευρώ, αν το Δημόσιο Χρέος τους υπερβαίνει το 60% του ΑΕΠ τους. Άρα, πώς θα είναι η Ελλάδα στο Ευρώ, με Δημόσιο Χρέος διπλάσιο του επιτρεπτού;; Απλώς, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

Αυτή είναι η αλήθεια.

Το μόνο που θέλει το “σύστημα”, είναι η επίσημη (από τη Βουλή) υπογραφή της “Δανειακής Σύμβασης”, με την οποία εκχωρούνται ανέκλητα στους πάτρωνες του “συστήματος”, σε τιμή που οι “αγορές” (δηλαδή αυτοί οι ίδιοι) θα καθορίσουν, όλα τα, γνωστά και άγνωστα, ιδιωτικά και δημόσια, περιουσιακά στοιχεία της Ελλάδας.
Αυτό είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει.

Το κρίσιμο για εμάς σημείο της, (ούτως ή άλλως) επιστροφής μας σε εθνικό νόμισμα, είναι αν αυτό θα γίνει με τη δική μας θέληση και πρωτοβουλία, ή χωρίς αυτήν. Και, είναι κρίσιμο διότι, άλλα θα είναι τα αποτελέσματα αν αυτό γίνει με δική μας πρωτοβουλία και άλλα αν αυτό γίνει με την πρωτοβουλία των δανειστών μας.

Βέβαια, όπως είδαμε παραπάνω, οδηγούμαστε ολοταχώς προς τη δεύτερη εκδοχή.

Αυτό, (η μετάβασή μας σε εθνικό νόμισμα) μεταξύ άλλων, σημαίνει και το εξής αξιοσημείωτο: Ας υποθέσουμε ότι σήμερα, μία πατριωτική κυβέρνηση αποφασίζει την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, (ας το πούμε “οβολό”) με αξία ενός οβολού ίση με ένα Ευρώ. (Την ισοτιμία, τη στιγμή της γέννησης του νέου νομίσματος, την καθορίζει η κυβέρνηση).

Ταυτόχρονα, με Νόμο μετατρέπει (με αυτή την ισοτιμία) όλα τα ομόλογα που ήδη κυκλοφορούν, δηλαδή όλο το δημόσιο χρέος, σε οβολούς. Αυτό σημαίνει ότι, όσο και αν πέσει, από αύριο, η αξία του οβολού, σε σχέση με κάθε άλλο νόμισμα στα διεθνή χρηματιστήρια, δεν θα επηρεάσει καθόλου την αξία του χρέους μας, καθώς εμείς θα εξοφλήσουμε τα ομόλογά μας με οβολούς.

Με δεδομένο ότι όλα αυτά τα ομόλογα, (πλην αυτών του “Μνημονίου”), υπόκεινται στο Ελληνικό Δίκαιο, η πράξη αυτή, θα μπορεί να προσβληθεί από τους κατόχους των ομολόγων αυτών, μόνο σε Ελληνικά δικαστήρια.

Αν, μάλιστα, το κράτος κρατήσει για τον εαυτό του το δικαίωμα έκδοσης χρήματος και δεν το εκχωρήσει σε τρίτους, (π.χ στην ιδιωτικών συμφερόντων Α.Ε “Τράπεζα της Ελλάδας”), τότε η εξόφληση του Δημόσιου Χρέους μας θα κοστίσει στο Ελληνικό κράτος τόσο, όσο το χαρτί που θα τυπώσουμε το αντίστοιχο ποσό οβολών.

Μάλιστα, το χρήμα αυτό, (που θα διατεθεί για την πληρωμή των ομολόγων του Δημόσιου Χρέους) είναι πολύ πιθανό ότι θα επενδυθεί μέσα στην Ελλάδα, καθώς μόνον εδώ θα έχει πολύ μεγαλύτερη αξία σε αντίκρισμα επί πραγμάτων, από οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου.

Αυτά τα σημαντικότατα πλεονεκτήματα, παύουν να υπάρχουν αν, πριν την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα, η εξόφληση των ομολόγων μας υπαχθεί στο Αγγλικό Δίκαιο, όπως θα γίνει με την υπογραφή τής“Δανειακής Σύμβασης”, εξ αιτίας της οποίας (υπογραφής) έχουμε σήμερα “κυβέρνηση Παπαδήμου”, δηλαδή αναστολή των δημοκρατικών διαδικασιών που προβλέπει το Σύνταγμα.

Βέβαια, η επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα, θα φέρει εξαιρετικά μεγάλες δυσκολίες στην απόκτηση ενέργειας, πρώτων υλών που δεν έχουμε, φαρμάκων, κλπ, που δεν μπορούμε να παράγουμε ή να κατασκευάσουμε.

Έως ότου καλυφθούν αυτές οι ανάγκες, η κοινωνία μας θα στερηθεί πολλά. Έχει, όμως, τις απαραίτητες υποδομές, επάνω στις οποίες μπορεί να στηρίξει την ανόρθωσή της.
Έχει το κατάλληλο έμψυχο υλικό, έχει πηγές ενέργειας (αναξιοποίητες ως σήμερα), διαθέτει (ή μπορεί, σχετικά εύκολα να αποκτήσει) τεχνογνωσία, θα έχει τα απαιτούμενα κεφάλαια (το δικό μας χρήμα).

Άρα η επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα, δεν είναι αυτό που θα φέρει την καταστροφή.
Η καταστροφή έχει, ούτως ή άλλως, ήδη επέλθει, (είναι δημιούργημα όλου του πολιτικού συστήματος που άφησε, όλα αυτά τα χρόνια, το Δημόσιο Χρέος και το Έλλειμμα, να εκτοξευθούν σε δυσθεώρητα ύψη) και ολοκληρώνεται με τη δέσμευση της Χώρας στα δόκανα της επικείμενης “Δανειακής Σύμβασης”, ώστε να μη μπορεί να “σηκώσει κεφάλι” απέναντι στους δυνάστες της...

Εδώ, έχουμε ένα αριστοτεχνικό καμουφλάρισμα του εγκλήματος της παράδοσης της κυριαρχίας της χώρας, κάτω από την “ανάγκη” σωτηρίας της, μέσα από την υπογραφή της καταστροφικής “Δανειστικής Σύμβασης”!!!

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Η χώρα πρέπει να γίνει ανταγωνιστική”.

Η Αλήθεια είναι ότι: Αυτό που τους νοιάζει, είναι τα φθηνά χέρια και οι φθηνές διαδικασίες παραγωγής που πρέπει να βρουν οι δανειστές μας (με τα εντόπια τσιράκια τους) ως “επενδυτές” που θα εγκαταστήσουν εδώ τις επιχειρήσεις τους (που θα αποκτήσουν κοψοχρονιάς έναντι του χρέους μας).
Δεν μπορεί, βέβαια, να πει κάποιος ότι η χώρα δεν πρέπει να γίνει ανταγωνιστική καθώς, χωρίς αυτό δεν μπορεί να σταθεί πουθενά. Όμως η απόκτηση της ανταγωνιστικότητας δεν γίνεται από το μονόδρομο της Κινεζοποίησης των μισθών. Η ανταγωνιστικότητα, αποκτάται και με την αξιοποίηση κάποιων μοναδικών πλεονεκτημάτων που μπορεί κάποιος να διαθέτει. Και η Ελλάδα μας διαθέτει τέτοια, πολλά, που έμειναν, όμως αναξιοποίητα, καθώς οι προτεραιότητες των “ταγών”της ήταν άλλες.

Εδώ, η προπαγάνδα του συστήματος, κάτω από την αλήθεια “Η χώρα πρέπει να γίνει ανταγωνιστική”, κρύβει ύπουλα την επερχόμενη φεουδαρχία που θέλει το εργατικό δυναμικό της χώρας (επιστημονικό και χειρονακτικό) να είναι δουλοπάροικοι και είλωτες.
Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Η χώρα έχει ανάγκη από Ανάπτυξη.

Η Αλήθεια είναι ότι: Κάτω από αυτή την αλήθεια, κρύβεται η πλήρης υποταγή και το πλήρες ξεπούλημα της χώρας στους δανειστές της.
Ναι, η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη, αλλά ποια ανάπτυξη; Αυτή που ετοιμάζεται από τους δανειστές μας και τα εδώ τσιράκια τους, την πολιτική και οικονομική Ολιγαρχία που ετοιμάζει το αυριανό (εντελώς φεουδαρχικό) τοπίο και ξερογλύφονται για την πλήρη και ασύδοτη κυριαρχία τους, την απαλλαγμένη από κάθε φρένο δημοκρατίας;

Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη, αλλά όχι με το γνωστό σημερινό μοντέλο που χρήζει “επενδυτή” τον κάθε “ημέτερο” (του τραπεζικού ή του πολιτικού συστήματος) δίνοντάς του το απαραίτητο κεφάλαιο το οποίο, αν το αυγατίσει ζει πλουσιοπάροχα και αν το χάσει το πληρώνει η κοινωνία, δηλαδή ο κάθε πολίτης.

Η χώρα έχει ανάγκη από Ανάπτυξη, τους καρπούς της οποίας θα γεύεται όλη η κοινωνία και όχι η Ολιγαρχία των “ημετέρων” που είναι αυτή που οδήγησε στο σημερινό ναυάγιο.

Εδώ, η προπαγάνδα του συστήματος, κάτω από την αλήθεια “Η χώρα έχει ανάγκη από ανάπτυξη”, κρύβει ύπουλα την επερχόμενη λεηλασία κάθε πλουτοπαραγωγικής πηγής και ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτει η χώρα. Προσοχή!! Κανένας τους δεν καθορίζει ΤΊ ΕΊΝΑΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗ, διότι δεν τον συμφέρει!!!

Το καθεστώς πολιτικό σύστημα, υποστηρίζει και διαδίδει ότι: “Δεν υπάρχει άλλη πολιτική”, εννοώντας αυτήν που επιβάλλουν οι δανειστές μας και εκτελεί πειθήνια η “κυβέρνησή” μας...

Η Αλήθεια είναι ότι: Υπάρχει άλλη πολιτική.
Είναι η πολιτική που επιβάλλει η κοινή λογική, που λέει:
-Όταν, επειδή χρωστάω, κινδυνεύω να χάσω το μόνο που έχω, (το σπίτι μου και την ελευθερία, τη δική μου και της οικογένειάς μου) δεν μπορώ να αφήσω σε άλλους να “κάνουν κουμάντο” στο πρόβλημά μου. Πολύ δε περισσότερο, δεν θα αφήσω το “κουμάντο” στον δανειστή μου, όταν μάλιστα, όλα δείχνουν ότι αυτός με δάνειζε επί χρόνια (εμένα, τον αναξιόχρεο) για να πάρει από εμένα το οικόπεδο και τα παιδιά μου υπηρέτες.

Ο μονόδρομος, στη δική μας περίπτωση, είναι η “Εθνική πολιτική”, απέναντι στην πολιτική της παγκοσμιοποιημένης ομογενοποίησης (οικονομικής, πολιτιστικής και πολιτικής) που θέλει να επιβάλλει στην Ελληνική κοινωνία η “Διεθνής του Χρήματος”.

Εδώ, το “σύστημα”, απλώς ψεύδεται. Η αλήθεια, όμως, φαίνεται πολύ καθαρά και εύκολα, αν χρησιμοποιήσουμε την (παραπάνω αναφερόμενη) κοινή λογική.

Με τις σύντομες αυτές σημειώσεις, επάνω στα παραπάνω τρέχοντα θέματα, που αποτελούν το “κύριο πιάτο” στον καθημερινό δημόσιο διάλογο, επιχειρείται η αποδόμηση της προπαγάνδας που δεχόμαστε καθημερινά από τα ΜΜ"Ε" και η ανάδειξη της αλήθειας, η κατάκτηση της οποίας μπορεί να μας σώσει από τη χαριστική βολή.

Όσοι νομίζουν πως αυτό το σημείωμα μπορεί να βοηθήσει την επικράτηση της αλήθειας και τη διάλυση του νέφους που η προπαγάνδα συνεχώς θέλει να δημιουργεί, μπορούν να το τυπώσουν, για να το ξαναδιαβάσουν, στο λεωφορείο, στο σπίτι τους, στο καφενείο και να συζητήσουν κάθε μία αλήθεια που θίγεται σε αυτό, με τον κάθε φίλο τους που έχει αντίθετες απόψεις ή επιχειρήματα.

Τα ψέματα και το καμουφλάζ που χρησιμοποιεί το ένοχο καθεστώς πολιτικό σύστημα για να κρύψει το τεράστιο έγκλημά του, πρέπει να πέσουν και η προπαγάνδα του να αποδομηθεί εντελώς, αφήνοντας γυμνή την Αλήθεια και τους ψεύτες.

Μην τρώτε τη σούπα των ψεμάτων της προπαγάνδας, δηλητηριάζεσθε.

Η διάδοση και επικράτηση της αλήθειας επί του ψεύδους, είναι, όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση κάθε ελεύθερου πολίτη.
γράφει ο ο Όθων Ιακωβίδης

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Για την αξιοπρέπεια, ρε γ@μѠ το !

Του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου *

Σήμερα θα ασκήσω το δικαίωμα της αυτόματης γραφής για να πω πράγματα που δεν θα μπορούσα να διατυπώσω εντός των ορίων της κριτικής του «θεσπίζειν» και της πολιτικής οικονομίας του θεσπιζόμενου. Θα γράψω δέκα κουβέντες που υπαγορεύει η συναισθηματική λογική μου και όχι οι θεσμοί (μεθοδολογίες) συγκεκριμένων μορφών γλωσσικών αποκρυσταλλώσεων της πολιτικής δράσης. Πρόκειται για τη φωνή που ακούω να αντηχεί μέσα μου σαν υπόκωφο σύνθημα, σαν κραυγή, σαν κάτι που θέλει να απελευθερωθεί από τη βάσανο της εκλογίκευσης οποιασδήποτε μορφής. Δεν πρόκειται για τη φωνή κάποιου ποιητή, αλλά για την άρθρωση συναρτήσεων του υποσυνειδήτου λίγο πριν αυτό δεχθεί την πολιτική μαστοριά, μετατρεπόμενο σε προϊόν κάποιας κοινωνικής τεχνολογίας.

Στην Ελλάδα σήμερα συμβαίνουν θαυμαστά πράγματα. Η αβεβαιότητα είναι ο κανόνας. Η πείνα και η ανημποριά ο σύμβουλος. Το άδειο στομάχι δεν μιλάει, τρίζει και ταρακουνάει ολόκληρο τον οργανισμό. Όχι, δεν είναι τρίξιμο, κροτάλισμα είναι που συμπαρασύρει τα έντερα και προκαλεί...
παράλυση στα άκρα. Η αξιοπρέπεια απειλείται μαζικά. Η ανέχεια, που σε πολλές περιπτώσεις απειλεί την ζωή αυτή καθ’ εαυτήν, σε όλες ανεξαιρέτως θίγει την πολιτική και κοινωνική υπόσταση του ατόμου. Το άδειο στομάχι είναι άθλιος σύμβουλος, είναι αυτό που σε οδηγεί σε καθεστώς παράδοσης και όχι επανάστασης. Έχουμε εξέγερση των εξαθλιωμένων και όχι διέγερση των ταξικών συνειδήσεων. Αλλιώς προκύπτει το πρώτο, αλλιώς δομείται το δεύτερο. Εδώ πρόκειται απλώς για το άδειο στομάχι η την απειλή του άδειου ψυγείου, που εξευτελίζει ασυνειδήτως την ύπαρξη και όχι για την συνείδηση του ταξικού χαρακτήρα του αποκλεισμού που αναζητεί μια νέα πολιτική δομή για να εκφραστεί με όρους ισότητας.

Άλλο εξέγερση και άλλο επανάσταση. Όπως είναι άλλο πράγμα η εξέγερση ως μορφή διαμαρτυρίας ή η εξέγερση με κίνητρο την χειραφέτηση ιδιαιτέρων ομάδων (πολιτική διαδικασία) ή ακόμη και ατόμων και άλλο η εξέγερση αυτών που ντρέπονται για την ύπαρξή τους. Η πείνα, σε συνδυασμό με την χαμηλού επιπέδου καλλιέργεια και την προσβολή κάθε ίχνους αξιοπρέπειας, ακόμη και αν οδηγήσει σε εξέγερση, η τελευταία θα είναι κίνηση για παράδοση και όχι για χειραφέτηση.

Αυτό διδάσκει η εμπειρία όσων, αντί για σέρφινγκ στα κύματα της ιστορίας παρασυρόμενοι από φιλοσοφικά ρεύματα, έτυχε να προσεγγίζουν τα κοινωνικοπολιτικά φαινόμενα με το κροτάλισμα εντέρων και οισοφάγου. Έτσι, η ιστορία χωνεύεται πιο δύσκολα, αλλά άπαξ και αφομοιωθεί, μετατρέπεται σε στοιχείο της ψυχοσύνθεσης, από παράγων νομιμοποίησης πολιτικών αναπαραστάσεων της αναφερόμενης ταυτότητας. Αυτή ακριβώς η προσέγγιση της ιστορίας δεν παραγνωρίζει τις μικροπολιτικές δομές που διαμορφώνουν το πλαίσιο αντιδράσεων ενός ανθρώπου, του οποίου η αξιοπρέπεια θίγεται εξαιτίας της αδυναμίας του να βιοποριστεί και να ζήσει την οικογένεια του, σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές συνθήκες δόμησης ταξικής συνείδησης.

Εδώ μόνον η παράδοση ή η αποσκίρτηση εμφανίζονται ως μη-καταστροφικές για την βιολογική ύπαρξη, εναλλακτικές. Ψάχνεις κάπου να παραδοθείς, σε κάποιον να δοθείς, ένα στρατόπεδο να εγκλειστείς για να επιβιώσεις, αφήνοντας την αξιοπρέπεια απέξω. Ποια αξιοπρέπεια; Έχουν αξιοπρέπεια τα «άδεια στομάχια»; Έχεις κοιτάξει ποτέ στα μάτια ένα πεινασμένο παιδί; Αντέχεις να βλέπεις πεινασμένο το δικό σου παιδί και να σε κατηγορούν κι από πάνω οι αλήτες της διαπλοκής ως «αποτυχημένο» και «διεφθαρμένο»; Ως προβληματικό άτομο, διότι αντί να αγωνίζεσαι για τον πλουτισμό της, εσύ επιμένεις να κατεβαίνεις στο δρόμο για το ψωμί σου; Βρε, αν δεν αισχροκερδήσουν οι διαπλεκόμενοι, πώς θα υπάρξει περίσσευμα και για την πλέμπα(;!)

Αν, στο σημείο αυτό, θεωρήσεις ότι λαϊκίζω ή ότι ξαφνικά υιοθέτησα «παλαιοκομμουνιστικό» γλωσσικό ιδίωμα για να περιγράψω την ζώσα πραγματικότητα, προφανώς θα ανήκεις σε εκείνους που έχουν ήδη παραδοθεί και μάλιστα ενθουσιωδώς, πριν ακόμη ξεκινήσει η μάχη, πριν η ελληνική κοινωνία υποστεί την επιτήδεια περικύκλωση. Αν, σεβαστέ μου αναγνώστη, δεν μπορείς να νοιώσεις το κροτάλισμα ενός υποσυνείδητου λόγου που εστιάζει στα μικροπολιτικά χαρακτηριστικά της ύπαρξης, τότε είσαι χαμένο κορμί, με κουλτούρα δεσμοφύλακα! Φαντάζομαι ότι ακόμη και το ίδιο σου το παιδί να δεις να σέρνεται στους δρόμους της ανεργίας και του εξευτελισμού, πεινασμένο και αμήχανο, εναντίον του θα στραφείς, καθώς μέσα σου πάντα θα θεωρείς ότι ή παράδοση σε άπληστα συμφέροντα αποτελεί υψηλή τέχνη και ένδειξη ισχυρού χαρακτήρα. Θέλει «χαρακτήρα» και «χρηστότητα» η παράδοση με τα χέρια ψηλά και τα πόδια ανοιχτά, καθώς ήρθε η ώρα να παραδώσουμε αυτά που «τρώγαμε όλοι μαζί» …αυτό πράττουν οι αξιοπρεπείς άνθρωποι - διαδίδει η διαπλοκή και επαναλαμβάνουν εκείνοι που αισθάνονται ότι η παράδοση στον ισχυρό αποτελεί πατριωτικό, χριστιανικό, εθνικό και κυρίως υψηλής ευφυΐας «καθήκον», Έτσι κάνουν οι έξυπνοι άνθρωποι που αγαπούν το τομάρι τους και το παιδί τους. Τα περί αξιοπρεπείας είναι κουβέντες αποτυχημένων!! Άλλωστε, αφού με την σοκαριστική φτωχοποίηση ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας οι πιθανότητες παράδοσης του λαού αυξάνονται, γιατί να μην παραδοθούμε δίχως αντίσταση στις επιλογές του καθεστώτος; (!) Έτσι, ίσως να αποφύγουμε τα χειρότερα, λένε όσοι την ηθική την χρησιμοποιούν για να γυαλίζουν τα παπούτσια τους και την πολιτική για να σκουπίζουν το πισινό τους.

Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από την εξαφάνιση της αξιοπρεπείας σε μια κοινωνία. Αν λάβεις μάλιστα υπόψη ότι στην Ελλάδα ποτέ δεν καλλιεργήθηκε συστηματικά η αξιοπρέπεια, αλλά αντ’ αυτής η πατρωνία και διάφορες μορφές νομιμοποίησης της πελατειακής αυθαιρεσίας, τότε ίσως συμφωνήσουμε ότι η όποια αξιοπρέπεια στην χώρα μας ποτέ δεν απέκτησε βαθιές δημοκρατικές ρίζες. Έτσι είναι σήμερα ευκολότερο, μέσω της γενικευμένης πρόσκλησης για παράδοση που απευθύνει το κυρίαρχο πολιτικό σύστημα και οι κεντρικοί διαμορφωτές της κοινής γνώμης προς τον λαό, να ξεριζωθεί κάθε στοιχείο αξιοπρέπειας από την πολιτισμική και ιδιοσυγκρασιακή δομή του Έλληνα. Αν σήμερα δεν βροντοφωνάξουμε «για λίγο κοινωνική και ατομική αξιοπρέπεια, ρε γαμώ το», δεν πρόκειται να θέσουμε κάποιες στοιχειώδεις (νέες) ηθικές βάσεις για την δόμηση αυτόνομης πολιτικής. Παράδοση με μοναδικό όρο την «επιβίωση της χώρας», όπως δηλώνει ο κ. Παπαδήμος, καταχειροκροτούμενος μάλιστα από το καθεστώς των διαπλεκομένων, σημαίνει απάλειψη της έννοιας της αξιοπρεπείας από την ψυχοδομή μας. Δίχως αυτή ενδεχομένως να επιβιώσουν οι περισσότεροι συγκυριακά ως αιχμάλωτοι πολέμου, αλλά στο τέλος η χώρα θα καταντήσει ένα απέραντο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Προς τα εκεί μας οδηγεί βήμα-βήμα η διαπλοκή και οι πολιτικές δυνάμεις που έμμεσα ή άμεσα στηρίζονται από αυτήν και στηρίζονται σε αυτήν. Εντός του «στρατοπέδου» θα αναπτυχθούν νέοι κανόνες συμμόρφωσης, οι οποίοι θα δομούν διάφορες φαντασιακές αναπαραστάσεις «αξιοπρέπειας», μόνο που δεν θα πρόκειται για αξιοπρέπεια, αλλά για τα θρησκευτικά του αιχμαλώτου που αναζητεί ασθμένως έναν ψυχολογικό μηχανισμό για να διασκεδάσει το νέο υπαρξιακό καθεστώς υποδούλωσης που τον χαρακτηρίζει.

Φίλοι, η ελληνική κοινωνία μοιάζει να διέρχεται μαζικά ένα μετατραυματικό σοκ, που προέκυψε φυσιολογικά μετά την εφαρμογή της συνταγής – σοκ και δέος – απορρύθμισης του ΔΝΤ. Αυτό προκαλεί έντονο στρες, οδηγώντας, όπως είπαμε, τα πλέον ευαίσθητα άτομα της κοινωνίας σε παραλυσία και μια διάθεση εγκατάλειψης, η οποία διαμορφώνει τις συνθήκες παράδοσης. Αντίδοτο στην διαδικασία αυτή είναι η ενότητα στο επίπεδο της κοινωνίας των πολιτών και κυρίως η σφυρηλάτηση ενός λαϊκού κινήματος για αυτοκυβέρνηση με δημοκρατικούς και πλουραλιστικούς όρους. Τούτο θα προκαλούσε ένα διαφορετικό σοκ, που έστω και συγκυριακά θα αντιμετώπιζε τη γενίκευση του «μετατραυματικού σοκ». Θα προκαλούσε, με άλλα λόγια, επαναθεμελίωση της αξιοπρέπειας, η οποία έτσι θα επαναδομείτο σε μια κοινωνική βάση αντίστασης και όχι αποκλειστικά σε μια ατομική - που ούτως ή άλλως χαρακτηρίζει ελάχιστα, παράταιρα, ισχυρά μέλη της κοινωνίας, τα οποία δεν κλονίζονται, υπηρετώντας την προσωπική τους τρέλα! Το ζήτημα δεν είναι να ακολουθήσει η κοινωνία το παράδειγμα λίγων «ηρωικών» μορφών που δεν παραδίδονται με τίποτε.

Η κοινωνία δεν έχει ανάγκη να μιμηθεί αγωνιστές της αξιοπρέπειας, ούτε να υιοθετήσει το ηθικό τους πρότυπο. Αυτά αποτελούν επικινδύνες για την πολιτική συνειδητοποίηση του τραυματισμένου εαυτού, στρατηγικές. Οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκη να μιμηθούν κανέναν. Αρκεί να εξεγερθούν για να κερδίσουν την αξιοπρέπεια τους, που δεν χαρίζεται, και όχι να εξεγερθούν για να παραδώσουν την αξιοπρέπεια τους να την διαχειριστεί η φρουρά του «στρατοπέδου», στην οποία θα παραδοθούν ως αιχμάλωτοι ενός πολέμου στον οποίο έπαιξαν από την αρχή το ρόλο του θύματος – καθώς έτσι συνέφερε την ηγεσία τους. Εκτός από τους «τρελούς», όλοι οι υπόλοιποι κερδίζουν την αξιοπρέπεια τους μέσω του κοινωνικού αγώνα για χειραφέτηση. Αυτό δίνει πολιτικό νόημα στο «άδειο στομάχι» και εξαφανίζει το «κροτάλισμα του πεπτικού». Ο κοινωνικός αγώνας δομεί την διαλεκτική της αξιοπρέπειας και τίποτε άλλο. Αυτός επουλώνει τραύματα από το σοκ της φτωχοποίησης και τους εξευτελισμούς της ύπαρξης από την ανεργία. Μόνον που στην περίπτωση μας, αυτός ο αγώνας δεν μπορεί να είναι ιδεολογικά και πολιτικά τυφλός ή εκβιαστικός. Ούτε μπορεί να αποτελεί ένα «zero-sum game» πολιτικών δυνάμεων.

Θα έχουν τεράστια ευθύνη όσοι, αντί για μια ενωτική στρατηγική των δύο τρίτων της κοινωνίας - ώστε το «μετατραυματικό σοκ» να μην καταλήξει σε γενικευμένη παράδοση, αλλά σε συγκεκριμένη προοπτική ευημερίας με όρους εκδημοκρατισμού και παραγωγικής αναδιοργάνωσης - προτάσσουν απλώς την αποδυνάμωση του δικομματισμού. Μία ασθενής κυβέρνηση δεν σημαίνει ισχυρό λαϊκό κίνημα, ούτε μια εξασθενημένη μορφή εθνικής ηγεμονίας διασφαλίζει την επικράτηση λαϊκών δυνάμεων. Ένα αδύναμο κράτος με μία απολύτως εξευτελισμένη ηγεσία εντός μιας μεταμοντέρνας υπερεθνικής δομής, δεν διαμορφώνει συνθήκες επανάστασης, αλλά μάλλον πιθανότητες παράδοσης άνευ όρων της ευρύτερης κοινωνίας. Αιτία είναι η αίσθηση αδιεξόδου, περικύκλωσης, ματαιότητας και ανημποριάς που χαρακτηρίζει το υποσυνείδητο του φτωχοποιούμενου πολίτη.

Η στρατηγική αντίστασης που θα ενδυναμώσει τον πολίτη και θα του προσδώσει βούληση για έναν αγώνα αξιοπρέπειας είναι υπόθεση όλων των προοδευτικών – κοινωνικών δυνάμεων και όρος ύπαρξης της αριστεράς. Από αυτές τις δυνάμεις απαιτεί ο λαός ένα κοινό πρόγραμμα διακυβέρνησης, με στόχο να υπηρετηθεί η αξιοπρέπειά του. Στον βαθμό που αυτό δεν συμβαίνει, κλονίζεται και η αξία της «αριστεράς» ως ηθική μορφή που υπηρετεί την αξιοπρέπεια του ανθρώπου με την επανένωση υποκειμένου και κοινωνίας. Η αξιοπρέπεια, φίλοι, είναι αυτό που ενώνει το κάθε άτομο με την κοινωνία και επιτρέπει τον εναρμονισμό των σχέσεων μεταξύ μας. Αν δεν υπάρχει αυτή, τότε η κοινωνία μετατρέπεται σε μια μορφή ελευθέριας αγοράς, η ολοκλήρωση της οποίας θα πρόσβαλε την οργάνωση της ζούγκλας, αν την παρομοίαζα με αυτήν. Η έξοδος από την απόλυτη βαρβαρότητα του «στρατοπέδου», στο οποίο όλο και περισσότεροι Έλληνες κατευθύνονται ως αιχμάλωτοι ενός πολέμου που δεν πρόλαβαν να συνειδητοποιήσουν, αν δεν μπορεί να γίνει επαναστατικά, τουλάχιστον ας μην οδηγήσει σε μια μορφή εξέγερσης εναντίον των ηγητόρων, η οποία θα καταλήξει στην απόλυτη υποδούλωση σε αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκαν και συνεργάζονται οι ηγήτορές μας για να περισωθούν οι ίδιοι μέσω της δικής μας παράδοσης.

* Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης, ειδικός σε θέματα πολιτικής και διακυβέρνησης στην Ευρασία.

Από Ακτιβιστής μοντάζ Γρέκι

ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΧΘΕΣ .....ΑΛΛΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ΜΕ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΟΝ ΦΥΤΕΥΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ..!!!‏


Οι απλοί Έλληνες πολίτες λέει κατάλαβαν ότι τέσσερις δεκαετίες χρησιμοποιούσαν πολιτικοί και μεγαλομιζαδόροι τις λέξεις δημοκρατία, και δικαιοσύνη για να αδειάζουν τα δημόσια ταμεία και αποφάσισαν να πάρουν το αίμα τους πίσω μονομιάς.

Άρχισαν να συναντιούνται πρώτα μέσω τοπικών κινημάτων με ακομμάτιστο χαρακτήρα. Μετά οι πλατείες γεμίσανε με κόσμο. Μετά κάποιος τους σφύριξε ότι το ελληνικό σύνταγμα προβλέπει λαϊκά δικαστήρια και καταδικαστικές αποφάσεις σε περιπτώσεις εσχάτης προδοσίας όπως αυτή που διανύουμε το 2012.

Τα σκάνδαλα Παπανδρέου, Παπαδήμου και Παπούλια ήταν πια τόσο μεγάλα που τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ δέν μπορούσαν να τα αποσιωπήσουν.

Μετά τις πρώτες καταδικαστικές αποφάσεις, άρχισαν να φεύγουν οι πρώτοι πολιτικοί κακήν κακώς.

Ο Παπαδήμος, ο Παπούλιας, ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος, ο Πάγκαλος, ο Καρατζαφέρης και ο Σαμαράς βρέθηκαν κρεμασμένοι έξω από τα σπίτια τους από δικαίως αγανακτισμένους και αποφασισμένους Έλληνες που βαρέθηκαν να περιμένουν πολιτική λύση στην οικονομική δικτατορία που ζούσαν.

Ο Τσίπρας έφυγε όπως και η Παπαρήγα για να αποφύγουν τις κρεμάλες μιας και η αριστερά ΔΕΝ ήθελε να πάρει την εξουσία όπως έχουν δηλώσει άλλωστε και οι ίδιοι.

Οι λαϊκές συνελεύσεις αποφάσισαν και κάτι καινούριο:
Νέο νόμισμα και τερματισμό των διαβουλεύσεων με Δ.Ν.Τ. και Τρόικα, όπως και διαγραφή ΟΛΟΥ του πλασματικού χρέους. Όλα τα ψευτονομοσχέδια που υπογράφηκαν το 2011 ακυρώθηκαν και η Ελλάδα απέκτησε ΞΑΝΑ εθνική κυριαρχία, μιας και ακυρώθηκαν ΟΛΕΣ οι συναλλαγές και το ξεπούλημα στους διεθνείς τοκογλύφους.

Η οικονομία ξαναπήρε μπρος, οι Έλληνες απελευθερωμένοι από τους κωλοτραπεζίτες και τα τρελλά χαράτσια ξανάρχισαν να ευημερούν, και άρχισαν τα παιδιά να χαμογελάνε παίζοντας ξανά στις αλάνες ανέμελα.

Οι Έλληνες διεκδίκησαν το χρυσό των Ελλήνων που είχαν φάει οι ευρωπαϊκές τράπεζες αρκετές δεκαετίες πριν, πήραν τις γερμανικές αποζημιώσεις που χρωστάγανε οι Γερμανοί, και άρχισαν πιλοτικά προγράμματα φωτοβολταϊκών ώστε να έχουν κωμοπόλεις δωρεάν ρεύμα.

Η Ελλάδα άρχισε ΠΑΛΙ να παράγει πολιτισμό μιας και η παιδεία αναδιαρθρώθηκε και τα φροντιστήρια κρίθηκαν άχρηστα όπως και η παραπαιδεία που ταλάνιζε τέσσερις δεκαετίες τους μαθητές.

Και μετά ξύπνησα και είδα έναν ΚΩΛΟΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ΑΡΧΙΤΟΚΟΓΛΥΦΟ ονόματι Λουκά Παπαδήμο, να μου εύχεται χρόνια πολλά στο όνομα της οικονομικής χούντας που πρεσβεύει. 

costasganis   μέσω   oparlapipas