Με τον Καμμένο Μαρκόπουλος-Ζώης

http://nonews-news.blogspot.com/




Το ανακοίνωσε πριν από λίγο στη βουλή. Ο Κ. Μαρκοπουλος αύριο προσχωρεί και επισήμως στο κόμμα του Πάνου Καμμένου.
Μιλώντας με δημοσιογράφους , ο βουλευτής ανέφερε ότι ... o καθοριστικός παράγοντας γι' αυτή την απόφαση, είναι η χθεσινή ανακοίνωση και το κόκκινο που άναψε η Συγγρού.
"Σε ποιον νομίζουν ότι απευθύνονται;" είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής.
"Εμένα οι πολίτες μου είπαν να μη γυρίσω πίσω . Τι θα έκανα;".
Ο Μαρκόπουλος μάλιστα εμφανίστηκε βέβαιος ότι στην Εύβοια οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα πάρουν διψήφιο ποσοστό στις εκλογές.
Από το σημείο εκεινη την ωρα, πέρασε μάλιστα και ο Προκόπης Παυλόπουλος στον οποίο ο Μαρκόπουλος απευθύνθηκε έντονα. "Προκόπη φταίτε κι εσείς οι βουλευτές για το κατάντημα του κόμματος. Διαγράφηκαν 20 βουλευτές και δεν μίλησε κανένας" του ειπε...

«Η περίοδος των μεγάλων θυσιών για τους περισσότερους συμπολίτες μας είναι ταυτόχρονα περίοδος μεγάλων "αρπαχτών" για το πολιτικό, διοικητικό σύστημα και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί»

Όταν πριν μερικές μέρες ο διαγραμμένες απ’ την Ν.Δ βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Δ. Σταμάτης είπε ξεκάθαρα, -σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡ3- χωρίς επιστροφές, ότι πρωτοκλασάτα στελέχη του αστικού πολιτικού σκηνικού έχουν λαδωθεί χοντρά από την «Ζήμενς» και ότι η Μέρκελ τα γνωρίζει από την κατάθεση Χριστοφοράκου και έτσι τα εκβιάζει να δεχθούν αδιαμαρτύρητα όσα γουστάρει η πολιτική του Δ’ Ράιχ, αποφύγαμε να κάνουμε ιδιαίτερο σχολιασμό. Αναρτήσαμε απλώς το βίντεο με τις δηλώσεις του –τις οποίες σημειωτέον τις έφαγε το σκοτάδι σε όλα τα ΜΜΕ.

Ξέρουμε από το παρελθόν ότι ισχύει η ρήση του μακαρίτη Κ. Καραμανλή ότι «στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται». Δεν είμαστε δηλαδή καθόλου αισιόδοξοι ότι κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον θα αποκαλυφθούν οι πραγματικές διαστάσεις με το σκάνδαλο της «Ζήμενς».


Αυτό όμως που είναι ξεκάθαρο είναι ότι την εποχή που το αστικό πολιτικό σύστημα σαπίζει και η μπόχα που εκπέμπει είναι αφόρητη ακόμα και αστοί δημοσιολόγοι, στυλοβάτες του συστήματος –για σκοπιμότητες που δεν είναι πάντα ορατές- αρχίζουν να ρίχνουν τις βολές τους στο αστικό πολιτικό κατεστημένο.
Το λέμε αυτό με αφορμή ένα άρθρο που υπογράφει ο Γιώργος Κύρτσος στην φυλλάδα του «Free Sunday». «Η περίοδος των μεγάλων θυσιών για τους περισσότερους συμπολίτες μας είναι ταυτόχρονα περίοδος μεγάλων "αρπαχτών" για το πολιτικό, διοικητικό σύστημα και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί», γράφει χαρακτηριστικά κάνοντας αναφορά στο αλισβερίσι που έγινε μεταξύ Ζήμενς και ελλήνων «αρμοδίων» για να ρθούν σε συμβιβασμό και έτσι η πολυεθνική να μπορεί να ξαναπαίρνει δουλειές από το ελληνικό δημόσιο.

Απόσπασμα από τα γραφόμενα του Γ. Κύρτσου:

Περίπτωση, ενδεικτική της λεηλασίας του δημόσιου χρήματος και του δημόσιου συμφέροντος, είναι ο «συμβιβασμός» με την γερμανική, πολυεθνική εταιρεία Siemens. Ενώ υποτίθεται ότι η αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή έχει τεκμηριώσει ζημιά του ελληνικού Δημοσίου της τάξης των 2,5 δισ. ευρώ εξαιτίας των σκανδαλωδών και ασύμφορων συμβάσεων με τη συγκεκριμένη εταιρεία, οι εκπρόσωποι του συστήματος εξουσίας δέχτηκαν να κλείσουν την υπόθεση χωρίς οικονομικό όφελος ή αποζημίωση υπέρ της ελληνικής πλευράς.

 Αυτοί που έσπευσαν να κουκουλώσουν το σκάνδαλο διαφημίζουν ανύπαρκτες, όπως αποδεικνύεται, αποζημιώσεις που θα καταβάλει η Siemens στο ελληνικό Δημόσιο, ύψους 270 εκατ. ευρώ.
Τα 100 εκατομμύρια αναλογούν σε υποτιθέμενη δέσμευση για χρηματοδότηση της μητρικής εταιρείας προς την ελληνική θυγατρική, η οποία βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το ταμείο του ελληνικού Δημοσίου. Τα 80 εκατομμύρια αφορούν συμψηφισμό απαιτήσεων της γερμανικής πολυεθνικής από το ελληνικό Δημόσιο με απαιτήσεις της ελληνικής πλευράς, ουσιαστικά δηλαδή συμψηφίζεται η οικονομική ζημιά του σκανδάλου με απαιτήσεις των Γερμανών υπευθύνων για το σκάνδαλο! 
Τέλος, τα υπόλοιπα 90 εκατ. ευρώ της δήθεν αποζημίωσης αφορούν αδιευκρίνιστη «παροχή προς το ελληνικό Δημόσιο για τη χρηματοδότηση φορέων και δραστηριοτήτων του». Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για παροχή συμβουλών και τεχνογνωσίας, που δεν έχει καμία σχέση με την κάλυψη της ζημιάς που προκλήθηκε από το μεγάλο σκάνδαλο.

Όλα δείχνουν ότι έχουμε μπροστά μας μια δικομματική «αρπαχτή», ανάλογη με εκείνη που οργανώθηκε την περίοδο της «οικουμενικής» κυβέρνησης Ζολώτα γύρω από το ζήτημα των προμηθειών τηλεπικοινωνιακού υλικού. 

«Η λιτότητα στην Ελλάδα θα οδηγήσει σε πραξικόπημα»


Στην ύφεση και την καθημερινότητα των Ελλήνων εστιάζει σημερινό δημοσίευμα του οικονομικού πρακτορείου Bloomberg το οποίο προκρίνει την άμεση έξοδο από το ευρώ ως τη λιγότερο επώδυνη λύση για τη χώρα.
«Δεν υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα που να μην έχει να σου πει μία ιστορία για τη δυστυχία και την
ανέχεια που καλείται να αντιμετωπίσει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης τα τελευταία δύο χρόνια» αναφέρει το δημοσίευμα.
«Παρά την οικονομική ανέχεια και τη φτωχοποίηση του ελληνικού λαού, τόσο ο ίδιος ο λαός, όσο και η πολιτική ηγεσία του τόπου αρνείται έστω να κοιτάξει προς την πλευρά της εναλλακτικής λύσης, που δεν είναι άλλη από την πτώχευση και την έξοδο από την Ευρωζώνη» σχολιάζει η αρθρογράφος, υπογραμμίζοντας ότι «νέοι με μεταπτυχιακά και πολλά προσόντα καταλήγουν να δουλεύουν σε τηλεφωνικά κέντρα και καφετέριες, την ώρα που οι συντάξεις και οι κόποι μίας ζωής των ηλικιωμένων εξανεμίζονται με μία υπουργική απόφαση».
Επισημαίνεται ακόμα πως «η επιστροφή στη δραχμή θα ήταν μία κίνηση παραδοχής της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος της Ελλάδας» ωστόσο η συντάκτης του κειμένου διαφοροποιείται από τις παγιωμένες απόψεις που ακούγονται σχετικά με καταστροφή της χώρας. «Αντίθετα, είναι η μοναδική ρεαλιστική λύση για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στη χώρα, σε συνδυασμό με τις απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές που  προωθούνται από την κυβέρνηση, ώστε να επανακτήσει τη χαμένη αξιοπιστία της»
Το κρίσιμο για την Ελλάδα είναι η ανάκτηση της ανταγωνιστικότητάς της προκειμένου να αφήσει το μονοπάτι της ατέρμονης λιτότητας, η οποία κατά το Bloomberg είναι αδιέξοδη αφού θα οδηγήσει τη χώρα σε δεκαετίες ύφεσης κατά τις οποίες «θα υπάρξουν κοινωνικές αναταραχές και πολιτικές ανακατατάξεις που δεν αποκλείεται να οδηγήσουν σε στρατιωτικό πραξικόπημα και πολύχρονες πολιτικές αποσταθεροποιήσεις».
«Από την άλλη, υπάρχει το ενδεχόμενο αποκήρυξης του χρέους από την ελληνική κυβέρνηση και εν συνεχεία η έξοδός της από τη ζώνη του ευρώ. Η Ελλάδα θα μπορεί να υποτιμήσει τη νέα δραχμή και σε συνδυασμό με τις διαρθρωτικές αλλαγές που γίνονται και οι οποίες θα πρέπει να συνεχιστούν, θα μπορεί να εκτοξεύσει την ανταγωνιστικότητα της χώρας σχεδόν αυτόματα» επισημαίνει η αρθρογράφος, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «μία έξοδος από το ευρώ φυσικά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Θα συνιστούσε άτακτη χρεοκοπία, κατάρρευση του χρηματοπιστωτικού τομέα και θα είχε πολλές ακόμα συνέπειες. Η μόνη διαφορά όμως είναι ότι όλα αυτά τα ενδεχόμενα δε μπορούν να αποκλειστούν από κανέναν οικονομολόγο, όσο η Ελλάδα ακολουθεί τη συνταγή της λιτότητας»καταλήγει το δημοσίευμα.
http://www.iefimerida.gr/


Παρελάσεις: μνήμη αγώνων για πίστη και πατρίδα

Δημήτρης Νατσιός
Δάσκαλος-Κιλκίς
ιστοσελίδα περιοδικού (ρεσάλτο)
 
«Ει τις δοκεί τι είναι, μηδέν ων, εαυτόν φρεναπατά». 
Όποιος φαντάζεται πως είναι κάτι, ενώ δεν είναι τίποτε, εξαπατά τον εαυτό του». (Γαλ. 6,3).
 
Πίστευε στο έργο της. Θα άλλαζε την παιδεία. Η μόνη αξιόλογη αλλαγή της θητείας της ήταν η τελευταία: Η αλλαγή υπουργείου. Από τα 25 της στην πολιτική, με την αξία και το φιλότιμό της, παφλάζον μηδενικό, καρυκευμένη ασημαντότητα, επάγγελμα ΠΑΣΟΚ, έχει όλα τα ελαττώματα για να φτάσει και στο ύπατο αξίωμα της χώρας. 
Τώρα ανέλαβε την «ανάπτυξη». 

Οσονούπω να περιμένουμε την σύλληψη και την επί χάρτου εφαρμογή του, ενός μεγαλόπνοου σχεδίου για την χώρα, που, βεβαίως, θα ονομαστεί «Νέα Ανάπτυξη». Θα ακουστούν τύμπανα, θα ηχήσουν κουδούνια και κουδουνίστρες, θα αντικρίσουμε την ψιμυθιωμένη, παγερή ανικανότητα, δίπλα στον Πρετεντέρη, να αναλύει τις ονειροφαντασίες της και... «καληνύχτα σας. Ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς για την ενημέρωση-εξημέρωσή σας». 

Τέλος πάντων, σέβομαι τους νεκρούς και όταν ακόμη είναι ζωντανοί, όπως θα έλεγε και ο ποιητής. Κι αν αφιερώνω λίγες αράδες και σπαταλώ τον χρόνο μου στην, περί ης ο λόγος, κυρία «δία βίου... ανάπτυξης» πια, είναι γιατί θρηνώ και οδύρομαι για την απώλεια. Είχα αρχίσει «να νιώθω» τα μέτρα της κατά της Παιδείας. Ήταν μία κάποια λύσις η τέως.. 

Τέλος πάντων, ας ασχοληθούμε με ένα θέμα, που σίγουρα απασχολεί τα κυβερνητικά κλιμάκια και ενοχλεί, ενοχλεί πολύ. Οι παρελάσεις και δή η επικείμενη της εθνικής επετείου. 

Πρόσφατα, στην Ρόδο, επ’ ευκαιρία της απελευθέρωσης των Δωδεκανήσων, ο λαός «πήρε με τις πέτρες» το κυβερνολόι. Τρομοκρατημένη η επίσημη φαυλοκρατία εκδιώχθηκε κλωτσηδόν από τα έδρανά της. Τα αθηναϊκά ΜΜΕ (Επιρροής-Επιβολής-Εκχαυνώσεως-Εκμαυλισμού-Εξαχρειώσεως) «πήραν γραμμή» και στηλίτευσαν τους «ανεγκέφαλους» που αμαύρωσαν-κατά τη γνώμη τους-τον εορτασμό. 

Οι παρελάσεις όμως των τοπικών ή εθνικών επετείων τα τελευταία χρόνια έγιναν πεδίο διχογνωμιών και ιδεολογικής τριβής. Ως συνήθως η κρατικοδίκαιη, αριστεροφανής ιστοριογραφία -το νεοταξικό κηφηναριό- και η λοιπή προοδομανής συνοδοιπορία, αμφισβητεί: 

Πρώτον: 
την ιστορικότητα των παρελάσεων. 

Δεύτερον: Την χρησιμότητα των παρελάσεων, τις οποίες θεωρούν μεταξικό κατάλοιπο και, επομένως, είναι εθνικιστική εκδήλωση. 

Τρίτον:
 Το ζήτημα της σημαίας. Πρέπει ή όχι να την φέρουν και αλλοδαποί μαθητές; 

Τέταρτον: και με βάση τα τελευταία γεγονότα της «μεταμνημονίου» εποχής, μήπως πρέπει να καταργηθούν, για να μην αναγκάζονται οι λεπτεπίλεπτοι επίσημοι να επιδίδονται αλαφιασμένοι σε αγώνες ταχύτητος, για να αποφύγουν τις αρές του κόσμου και τα γιαουρτώματα; 

Ως προς την ιστορικότητα των παρελάσεων. Μία ελάχιστη νύξη στην «προϊστορία» του θεσμού. Στην αρχαία Ελλάδα οι παρελάσεις γίνονταν σε διάφορες γιορτές προς τιμήν θεοτήτων. Στα Παναθήναια, για παράδειγμα, εν επισήμω πομπή, παρελαύνουσα «η πόλις», συνόδευε το πέπλο και το έθετε επί του ξοάνου της θεάς Αθηνάς-«του αρχαίου έδους»-στον Παρθενώνα. Στην πομπή έπαιρναν μέρος και στρατιωτικοί: οπλίτες, αρματοδρόμοι και ιππείς, οι οποίοι έκαναν επιδεικτική παρέλαση, όπως αυτό διαπιστώνεται και από την αριστουργηματική ζωφόρο του Φειδία. Στο Βυζάντιο είχαμε τους θριάμβους. Θρίαμβος ονομαζόταν η μεγαλοπρεπής υποδοχή των νικητών αυτοκρατόρων ή στρατηγών, κατόπιν περηφανούς νίκης. Κατά τον «θρίαμβο», παρήλαυνε ο τροπαιούχος στρατός, ακολουθούμενος από τους δορυάλωτους, αιχμαλώτους εχθρούς και τα λάφυρα. 

Την περίοδο της Εθνεγερσίας. Ο Παπαφλέσσας με τους αντρειωμένους του σπεύδει προς απελευθέρωση της Τριπολιτσάς. Καθ’ οδόν περνά μέσα από χωριά, για να δώσει θάρρος στο αιματοβαμμένο Γένος. 

«...Καθώς έβλεπαν οι Έλληνες τας σημαίας και τους στρατιώτας, εσήμαινον των εκκλησιών τα σήμαντρα και οι μεν ιερείς έβγαινον ενδεδυμένοι τα ιερά άμφια και με το Ευαγγέλιον ανά χείρας, οι δε Χριστιανοί άνδρες, γυναίκες και παιδία επαρακαλούσαν τον Θεόν να τους ενδυναμώνει. Ο Αρχιμανδρίτης (σ.σ. ο Παπαφλέσσας) μάλιστα εφορούσε μίαν περικεφαλαίαν και διά τούτο τον εκκύταζαν με πολλήν περιέργειαν οι άνθρωποι και τον εδέχοντο με μεγάλην υποδοχήν. Είχε δε σημαιοφόρον ένα καλόγηρο θεόρατο, παπα-Τούρταν ονομαζόμενον, ο οποίος εκράτει ένα μεγάλο σταυρόν υψηλά εις τα χέρια και επήγαινε μπροστά εις το στράτευμα. Ο κόσμος εγένετο τοίχος και έκαμαν τον σταυρό τους, καθώς επέρνα ο καλόγηρος με το σταυρό». 
(Ηλ. Οικονόμου», Κείμενα Πίστεως και Ελευθερίας», Αθήνα 1985, σελ. 206. Το περιστατικό διασώζει, ο Φωτάκος στα «απομνημονεύματά» του). 

Εδώ έχουμε μία κανονική περιγραφή παρέλασης, με σημαιοφόρο και τον λαό «να κάμει τοίχος», όπως ακριβώς γίνεται και σήμερα στις παρελάσεις.
 

Για την παιδαγωγική χρησιμότητα θα γράψω αυτό που βλέπω στους μαθητές μου. 

Αν μιλήσεις στα παιδιά για τους πατρικούς αγώνες και τις θυσίες, για τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά, μετέχουν στην παρέλαση με καμάρι. Εξ άλλου οι παρελάσεις είναι φανέρωση του «εμείς», της αίσθησης του «συνανήκειν», είναι το ωραιότερο μάθημα φιλοπατρίας -και τα έθνη λέγονται έθνη «όταν είναι στολισμένα με πατριωτικά αιστήματα». Οι παρελάσεις είναι προσανάμματα μνήμης των αγώνων για πατρίδα ελληνική και όχι πολυπολιτισμικό… παστίτσιο. Ακόμη και η ενδυματολογική ομοιομορφία υποδηλώνει την εν Επιδαύρω διακήρυξη των προγόνων μας ότι «όλοι οι Έλληνες εισίν ίσοι ενώπιον των νόμων, άνευ τινός εξαιρέσεως». 

Την σημαία του Παπαφλέσσα, με τον σταυρό, την κρατούσε ένας καλόγερος, ο Παπατούρτας, πολεμιστής, φόβητρο των Τουρκαλβανών. Κατά τα άλλα η Εκκλησία δεν θυσιάστηκε στον Αγώνα, αλλά συνεργάστηκε με τον κατακτητή. 

«Αφάνισαν όλως διόλου τα μοναστήρια και οι καϊμένοι οι καλόγεροι, όπου αφανίστηκαν εις τον αγώνα, πεθαίνουν της πείνας μέσα στους δρόμους, όπου αυτά τα μοναστήρια ήταν τα πρώτα προπύργια της απανάστασής μας... Και θυσίασαν οι καϊμένοι οι καλόγεροι• και σκοτώθηκαν οι περισσότεροι εις τον αγώνα», γράφει ο Μακρυγιάννης. 

Την σημαία, το εθνικό σύμβολο πρέπει να το κρατούν μαθητές με ιθαγένεια. 

Ερώτηση: αν αύριο-μεθαύριο μαθητής, μουσουλμάνος το θρήσκευμα, αριστεύσει, τι θα συμβεί; Ίσως απαιτήσει να παρελάσει χωρίς την σημαία και θα προσφύγει-με την συνδρομή των Γραικύλων του πολυπολιτισμού-σε κάποιο διεθνές καφενείο-δικαστήριο και μάλλον θα δικαιωθεί. 

Τα περί ρατσισμών τα ακούω... βερεσέ. Μες στην τάξη κρινόμαστε.
 Και πρέπει να είσαι κτήνος και ασυνείδητος για να φερθείς με ρατσιστική ασπλαχνία σ’ ένα παιδί. Στα πρόσωπα των παιδιών δεν βλέπουμε φυλές και καταγωγές ούτε κάνουμε αναλύσεις αίματος. Βλέπουμε την αθωότητα και την χαρά του παραδείσου και ο νοών νοείτω. Να μην λησμονούμε ότι το εξαμελές άγημα των μαθητών που προπορεύεται και ξεχωρίζει από το υπόλοιπο σχολείο, «συνοδεύει» και τιμά την σημαία, το σύμβολο του έθνους και όχι τον σημαιοφόρο. Η λέξη σημαία παράγεται από την αρχαία «σήμα» που σημαίνει τάφος. «Ανδρός μεν τόδε σήμα πάλαι κατατεθνηώτος», «άνδρα που σκοτώθηκε παλιά είναι αυτός ο τάφος», λέει ο Έκτορας στην ραψωδία Η, 89. Και σ’ αυτούς τους τάφους αναπαύονται τα λευκασμένα κόκκαλα όσων έδωσαν την ζωή τους για την Ελευθερία μας, που πήραν τ’ άρματα υπέρ πίστεως και πατρίδος, όπως βροντολαλεί ο Κολοκοτρώνης. 

Οι παρελάσεις δεν πρέπει να καταργηθούν, επειδή πομπεύονται οι ολετήρες της πατρίδας σ’ αυτές. Να γίνονται χωρίς την παρουσία τους. Ας τις βλέπουν από τις τηλεοράσεις τους.
 

Ο λαός τους πετροβολά και τους προπηλακίζει, γιατί βλέπει την ατιμωρησία που απολαμβάνουν. Είναι η πρώτη, προς το παρόν ανώδυνη, τιμωρία τους για την καταστροφή της πατρίδας. Τους περιμένουν χειρότερα. 

Αν τολμήσουν και τις καταργήσουν, λαός, στρατός και εκκλησία να θυμηθούν ποιούς τιμάμε και τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου...

ΓΑΠ: Η κομπάζουσα γελοιότητα του σφετερισμού


Το ΠΑΣΟΚ αποτελεί ένα από τα πιο κραυγαλέα και αλαζονικά δείγματα ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΥ της Ιστορίας, με τη συνακόλουθη υποκρισία και απάτη που χαρακτηρίζει κάθε σφετερισμό. 
Γράφαμε για το ΠΑΣΟΚ τον Οκτώβριο του 1999: 
«Καταργεί τον άνθρωπο και σφετερίζεται τις αγωνιστικές κατακτήσεις του και τις ανθρώπινες αξίες. 
Εξαθλιώνει τους πολίτες και επιβάλλει ένα καθεστώς ψεύδους

που διαποτίζει όλους τους τομείς της κοινωνίας και της πολιτικής ζωής –και μιλάει για αλήθεια και πρόοδο. 
Στραγγαλίζει τις ελευθερίες, ακρωτηριάζει τη σκέψη και παράγει όλες τις μορφές της πνευματικής κατάπτωσης –και εμφανίζεται σαν υπερασπιστής των ελευθεριών και της πνευματικής δημιουργίας… 
Να γιατί απέναντι σε αυτή την κάστα των άπληστων νεόπλουτων της εξουσίας, των κυνικών σφετεριστών και της προκλητικής διπλοπροδωπίας νιώθουμε ασίγαστο μίσος. Μα αυτό το αίσθημα δεν έχει αληθινά τίποτα το προσωπικό…»
(«Ο σφετερισμός», στις «Μυθολογίες και Μεταλλάξεις»). 

Από το 1999 μέχρι σήμερα βιώσαμε την παράκρουση της πασοκικής σφετεριστικής χυδαιότητας και αυθάδειας.
 

Επί ΓΑΠ αυτή η αθλιότητα πήρε τα χρώματα της ανοησίας και της ακραίας γελοιότητας. 

Ένα σημερινό παράδειγμα αυτής της κομπάζουσας σφετεριστικής γελοιότητας μας το δίνει ο Νίκος Μπογιόπουλος: 

 

Στα χνάρια της Τατιάνας... 
Γράφει: Ο Νίκος Μπογιόπουλος 
http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=13/3/2012&columnId=1821 

Ο Γ. Παπανδρέου ζήλωσε τη δόξα της ...Τατιάνας Στεφανίδου. 

Εκείνη ήταν η τελευταία (και από προχτές η προτελευταία) που πριν μερικά χρόνια, επιεικώς ...παράταιρα, επιχείρησε να συνδέσει την τηλεοπτική ύπαρξή της με τον ...Γιάννη Ρίτσο (!!), και μάλιστα για τις ανάγκες εκείνου του τηλεσκουπιδιού, του «Φέιμ Στόρι»... 

Τη σκυτάλη από την κυρία Στεφανίδου πήρε το Σάββατο ο απερχόμενος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος προέβη σε μια κίνηση που μόνο όποιος είναι αρχιΠΑΣΟΚος θα μπορούσε να διαπράξει: 

Προσπάθησε να «ντύσει» και να «αποδώσει» την πολιτική που εφάρμοσε ο ίδιος και συνεχίζει να εφαρμόζει το κόμμα του, την πολιτική των Μνημονίων και των ΔΝΤ, 
με τους στίχους του Γιάννη Ρίτσου!!! 

«Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου από τον κόσμο. Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο», γράφει ο Ρίτσος στο «Καπνισμένο τσουκάλι», 
και με αυτά τα λόγια επέλεξε να ξεκινήσει την ομιλία του ο ...Παπανδρέου στη συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ! 

Αλλά, προφανώς, ο Ρίτσος το «σμίξιμο» κάπως αλλιώς το εννοούσε απ' ό,τι ο Παπανδρέου. 

Ο Ρίτσος, προφανώς, δεν εννοούσε ως «σμίξιμο» των ανθρώπων το στρίμωγμά τους στις ουρές της ανεργίας, όπως αυτές που προκάλεσε η πολιτική του Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ.
 

Ο Ρίτσος, προφανώς, δεν εννοούσε ως «σμίξιμο» των ανθρώπων το συνωστισμό τους στις ουρές των συσσιτίων, όπως αυτές που προκάλεσε η πολιτική του Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ. 

Ο Ρίτσος, προφανώς, δεν εννοούσε ως «σμίξιμο» των ανθρώπων το τσουβάλιασμά τους κατά εκατομμύρια στα έγκατα της χρεοκοπίας, της πτώχευσης και του κοινωνικού αποκλεισμού, όπως αυτά που προκάλεσε η πολιτική του Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ. 

Και κάτι ακόμα προφανέστερο: 

Το τι εννοούσε και το τι υπηρέτησε ο ποιητής με τη ζωή και το έργο του δεν έχει κανένα 
- μα κανένα - νόημα 
να το εξηγήσει κανείς ούτε στους Παπανδρέου ούτε στους Βενιζέλους του ΠΑΣΟΚ, ούτε και στους κάθε λογής μικρόνοες και ανερυθρίαστους που νομίζουν, οι καημένοι, ότι μπορούν να καπηλευτούν τον Ρίτσο...

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 99% ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ‏




«Η πόλη μας ομολογείται (αναγνωρίζεται) ως η αρχαιότατη, ….Γιατί εμείς κατοικούμε σ’αυτήν την πόλη, χωρίς να διώξουμε από εδώ άλλους, ούτε την βρήκαμε έρημη, ούτε έχουμε συγκεντρωθή μιγάδες από πολλά έθνη, αλλά η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε την γή από την οποία γεννηθήκαμε, την ίδια κατέχουμε χωρίς καμία διακοπή(όλον το χρόνο),επειδή είμαστε αυτόχθονες και μπορούμε να ονομάσουμε την πόλη με τα ίδια ονόματα που δίνει κάποιος στους πλησιέστερους συγγενείς του».
 
Ισοκράτους Πανηγυρικός, 23-24 (380 π.Χ)


Τα τελευταία χρόνια αμφισβητείται από πολλούς «διανοούμενους» και πολιτικούς, Έλληνες και μη, η καταγωγή των σημερινών Ελλήνων από τους αρχαίους Έλληνες. Υπάρχουν θεωρίες, ατεκμηρίωτες πάντοτε, που υποστηρίζουν ότι οι σημερινοί Έλληνες κατάγονται από.....

Ινδοευρωπαίους, από την Αφρική (θεωρία της μαύρης Αθηνάς,η οποία, παρά το ότι δεν στέκεται επιστημονικά, διδάσκεται σε αρκετά Αμερικάνικα πανεπιστήμια), από Σημιτοφοίνικες και άλλα τέτοια φαιδρά.


Και λέμε φαιδρά γιατί κάθε έρευνα, που αποδεικνύει τόσο την αυτοχθονία των αρχαίων προγόνων μας, όσο και το αδιάσπαστο του λαού μας απο τα πανάρχαια χρόνια μέχρι σήμερα, αποσιωπάται και δεν διδάσκεται στα πανεπιστήμια και στα σχολεία. Τις έρευνες αυτές θα παραθέσουμε παρακάτω.


Πρώτα απ’όλα δεν λαμβάνονται υπ’όψην οι αναφορές των ίδιων των αρχαίων συγγραφέων που στηρίζουν την αυτοχθονία των αρχαίων Ελλήνων.


Αυτό συμβαίνει είτε απο άγνοια των κειμένων αυτών απο τους εκπαιδευτικούς ή από κάποιου είδους εμπάθεια πρός την αρχαία Ελλάδα, πράγμα που οφείλεται στο ότι δέχονται χωρίς έρευνα όσα τους λένε κάποιοι «φωτισμένοι» καθηγητές πανεπιστημίων στα οποία σπούδασαν.


Ταυτόχρονα πολλοί Έλληνες εκπαιδευτικοί γίνονται θιασώτες ξένων θεωριών, όπως αυτή του Ιακώβ Φαλμεράϋερ, (θεωρία που έχει αποδειχθεί εσφαλμένη εδώ και έναν αιώνα) και υποστηρίζουν ότι δεν έχουμε καμιά σχέση με τους αρχαίους Έλληνες αλλά είμαστε Σλάβοι, Αλβανοί, Αφρικανοί, Τούρκοι και οτιδήποτε άλλο εκτός απο Έλληνες.


Παρ’ ότι ο Φαλμεράυερ έχει αποδειχθεί εμπαθής και αντιεπιστημονικός συνεχίζει να στηρίζεται από αρκετούς εκπαιδευτικούς και οι έρευνες των Ελλήνων καθηγητών που αποδεικνύουν τα ψεύδη του, αποσιωπούνται πλήρως και δεν διδάσκονται στα παιδιά.


Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε οτι τα τελευταία 100 χρόνια πολλοί λαοί χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τους αρχαίους Έλληνες και τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό σαν δικό τους και τους εαυτούς τους σαν απογόνους των αρχαίων Ελλήνων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις ημέρες μας, οι Σλάβοι Σκοπιανοί.


Πιστεύουν και προπαγανδίζουν σε όλο το κόσμο οτι είναι γνήσιοι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Βέβαια δεν τους ήρθε ξαφνικά στο μυαλό ότι είναι γνήσιοι Μακεδόνες. Άνθρωποι όπως ο Τζόρτζ Σόρος έχουν χαρίσει πολλά εκατομμύρια δολλάρια στα Σκόπια φτιάχνοντας Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και Πανεπιστήμια στα οποία οι Σκοπιανοί μαθαίνουν οτι πρόγονοί τους ήταν ο Φίλιππος, ο Αλέξανδρος, ο Αριστοτέλης.


Χωρίς την συνεχή και τεράστια οικονομική ενίσχυση από ιδρύματα και οργανώσεις όπως του κ. Σόρος, τα Σκόπια ίσως να μην υπήρχαν σαν κράτος σήμερα. Βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν με την ανοχή των ελληνικών κυβερνήσεων.


Είναι κοινό μυστικό οτι τα πρωτοκλασάτα στελέχη τους, υπακούουν και λένε σε όλα «YES SIR», με αντάλλαγμα την επανεκλογή τους. (Οι αναγνώστες μπορούν να ψάξουν στο διαδίκτυο και θα βρουν σωρεία δηλώσεων Ελλήνων βουλευτών πάνω στο θέμα…)



ΓΙΑΤΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;

Σε μια έρευνα στο διαδίκτυο δεν εντοπίσαμε άρθρα που να αμφισβητούν την καταγωγή των σημερινών Αιγυπτίων από τους αρχαίους Αιγύπτιους, των Ιρανών από τους Πέρσες, των Εβραίων από τους αρχαίους Εβραίους. Κανείς δεν τολμά να πεί ότι οι σημερινοί Κινέζοι δεν προέρχονται από τους αρχαίους Κινέζους. Οι Ινδοί από τους αρχαίους Ινδούς. Όλα τα παράξενα και όλα τα απίστευτα στην Ελλάδα συμβαίνουν.


Όλοι οι «αναθεωρητές» της ιστορίας αμφισβητούν το αδιάσπαστο των Ελλήνων και τον πολιτισμό τους. Λένε ότι δεν είμαστε Έλληνες. Τι κοινό έχουν οι οι αναθεωρητές αυτοί; Συνεργάζονται με το State Department των ΗΠΑ και τον Τζόρτζ Σόρος και η πλειοψηφία τους προέρχεται από την νεοταξίτικη αριστερά όπως ο κ. Λιάκος, ο κ. Βερέμης, η Ρεπούση κ.λ.π. Είναι αξιοπερίεργο το πώς συνεργάζονται με το State Department, το Foreign Office και δεξιές κυβερνήσεις. Οι ιστορικοί τύπου Ρεπούση(στο διαδίκτυο θα βρείτε απίστευτες καταγγελίες για το πώς έχουν πάρει τα πτυχία τους όλοι αυτοί-η κ. Ρεπούση δεν είναι ιστορικός, είναι φιλολογος Γαλλικής γλώσσας και όμως έγραψε τα σχολικά βιβλία ιστορίας), αλλάζουν την ιστορία λέγοντας οτι είναι γραμμένη «μονόπλευρα και εθνικιστικά».


Η συγγραφή των βιβλίων τους βασίζεται σε παράξενες πηγές. Αποκόμματα εφημερίδων, περιοδικών, αναρχικές ιστοσελίδες όπως το Indymedia Athens, τουρκικές ιστορικές πηγές, Αλβανικές πηγές, βουλγαρικές πηγές. Τις ελληνικές πηγές τις πετάνε στα άχρηστα, παρ’ όλο που είναι πολύ πιο παλιές και πιο αξιόπιστες. Το φαιδρό είναι ότι σε ένα σύγγραμα τους αναφέρουν σαν πηγή ένα Βούλγαρο συγγραφέα.


Ο Βούλγαρος συγγραφέας χρησιμοποιεί σαν βιβλιογραφία του επιλεγμένους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν αρχαίοι Βούλγαροι συγγραφείς, ούτε αρχαίοι Τούρκοι συγγραφείς (όπως είναι γνωστό οι Τούρκοι εμφανίστηκαν στην περιοχή 1000 περίπου χρόνια μετά Χριστό). Για αυτό άλλωστε στις πανεπιστημιακές εκδόσεις της Τουρκίας, οι προ- Σωκρατικοί φιλόσοφοι εμφανίζονται ως Τούρκοι. 


Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ


Παρ’ όλα αυτά οι επιστήμες προοδεύουν. Σήμερα οι έρευνες πάνω στην ιστορία των λαών δεν περιορίζονται μόνο στα ιστορικά και αρχαιολογικά δεδομένα. Πολλές επιστήμες επιστρατεύονται για την εξαγωγή ακριβέστερων και πιο αντικειμενικών συμπερασμάτων πάνω στην ανθρώπινη ιστορία. Μια απο αυτές τις επιστήμες είναι και η γενετική, η οποία είναι και η ακριβεστέρα όλων. Όλοι γνωρίζουμε ότι η μελέτη του DNA, αποκαλύπτει την καταγωγή και χρησιμοποιείται από την παλαιοντολογία μέχρι την αστυνομία.

Έχουν γίνει τέτοιου είδους έρευνες που να αποδεικνύουν οτι είμαστε πάντα Έλληνες; 


Βεβαίως έχουν γίνει και μάλιστα επίσημες πανεπιστημιακές αλλά δεν έχουν προβληθεί παρά ελάχιστα.


ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ


Τα ελληνικά ΜΜΕ στη χώρα μας πρόβαλλαν τη Σκοπιανή έρευνα, η οποία «αποδεικνύει» ότι οι Έλληνες καταγόμαστε από την Αφρική.


Για μέρες ακούγαμε την Σκοπιανή έρευνα…Την απάντηση όμως του Έλληνα καθηγητή Γενετικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, την παρουσίασαν μόνο τα μικρά κανάλια. Δείτε γιατί. Ο κ. Τριανταφυλλίδης κατηγόρησε τους Σκοπιανούς καθηγητές σαν κοινούς απατεώνες. Η έρευνά τους ήταν μισθωμένη και είχε πολιτική σκοπιμότητα. Το ανθρώπινο DNA αποτελείται από τμήματα που επιμολύνονται όταν πάθει ο άνθρωπος μια ίωση ή όταν τσιμπηθεί από ένα κουνούπι.


Τότε το DNA του ιού μεταφέρεται(τμήμα του) στο ανθρώπινο DNA. Έτσι άλλωστε οι επιστήμονες καταλαβαίνουν τι αρρώστιες έχει περάσει ένας λαός. Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Τριανταφυλλίδη μελέτησαν οι Σκοπιανοί αυτό το μέρος του DNA. Αν το κουνούπι που σε τσίμπησε προέρχεται από την Αφρική, σου μεταφέρει γονότυπο από την Αφρική. Είπε ακόμη ότι σε διεθνές επίπεδο, για έρευνες ανακάλυψης της καταγωγής λαών, όλα τα πανεπιστήμια ερευνούν το μιτοχονδριακό DNA, το οποίο μεταβιβάζεται από την μητέρα στο παιδί και δεν «επιμολύνεται» με ξένα DNA.


Επι πολλά έτη λοιπόν γενετιστές απο ευρωπαϊκά πανεπιστημιακά ερευνητικά κέντρα μελέτησαν το μιτοχονδριακό DNA των σημερινών πληθυσμών της Ευρώπης και της Εγγύς Ανατολής και ανακάλυψαν τις σχέσεις που τους συνέδεαν πρίν απο 75.000 χρόνια.


Συγκεκριμένα: Εικοσι οκτώ(28) πανεπιστήμια της Ευρώπης ξεκίνησαν το 1990, υπο την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Συμμετείχαν οι χώρες: Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Γερμανία, Δανία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Τσεχία, Ισραήλ, Εσθονία, Ιράκ, Συρία. Εκαναν έρευνες DNA για τους κατοίκους της Ευρώπης. Απο πλευράς Ελλάδας συμμετείχει το Τμήμα Γενετικής και Μοριακής Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης υπο τον καθηγητή Κωνσταντίνο Τριανταφυλλίδη. Η έρευνα αυτή ήταν άκρως ενδιαφέρουσα, διότι απέδειξε οτι οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδος είναι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Συγκεκριμένα απέδειξε ότι σε ποσοστό 70% οι σημερινοί Έλληνες έχουν το ίδιο DNA, με τους αυτόχθονες κατοίκους της Ελλάδας της προϊστορικής εποχής.


Το υπόλοιπο 30% από περιοχές της Εγγύς Ανατολής και προσδιορίζονται χρονικά στα νεολιθικά χρόνια. οι οποίες έχει αποδειχθεί ότι κατοικούνταν ελληνικά φύλα. Όπως καταλαβαίνετε η έρευνα λέει με απλά λόγια, ότι οι πρόγονοι του Περικλή, του Σωκράτη, του Αριστοτέλη και εμείς, έχουμε το ίδιο DNA. Σε ποσοστό που αγγίζει το 99,5%. Γιατί η έρευνα αυτή δεν προβλήθηκε από τα ΜΜΕ; Γιατί δεν πέρασε στην εκπαιδευτική ύλη; Ποιος ρυθμίζει τι διδάσκεται και τι αποσιωπάται;


Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε στην «Καθημερινή» της 8ης Δεκεμβρίου του 2000.
Επίσης στον «Ταχυδρόμο» της 2ας Απριλίου 2005.


Αλλη μια έρευνα έγινε απο το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή της Κυριακής» της 6ης Νοεμβρίου 2005. Το δημοσίευμα είχε τίτλο «Καθαρο το DNA των Ελλήνων». Το δημοσίευμα απαντά ευθέως στον περιβόητο Φαλμεράϋερ(υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τη θεωρία του Φαλμεράϋερ οι Έλληνες του 19ου αιώνα, άρα και οι σημερινοί ήταν Σλάβοι και Αλβανοί και ότι δεν είχαν καμία φυλετική σχέση με τους αρχαίους Έλληνες). Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν και ο κ. Τριανταφυλλίδης με την ερευνητική του ομάδα, απο το ΑΠΘ.


Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι η έρευνα απέδειξε ότι η θεωρία του Φαλμεράϋερ είναι λανθασμένη. Συγκεκριμένα απέδειξε ότι οι Έλληνες παρ΄’ όλα τα 400 χρόνια σκλαβιάς στους Τούρκους, δεν αλλοιώθηκαν γενετικά.


Όποιοι θέλουν να δούν περισσότερα στοιχεία, πρέπει να διαβάσουν το βιβλίο του κ. Τριανταφυλλίδη «Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» από τις εκδόσεις «Γαληνος». Υπάρχει όμως ένα ακόμη βιβλίο, πιο εκλαϊκευμένο, το «ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΕΣΜΕΝ» των εκδόσεων «Κάδμος».


Υ.Γ: Γράψαμε αυτό το άρθρο, από καθαρή αντίδραση προς το Υπουργείο Παιδείας και προς όλους τους θολοκουλτουριάρηδες, που προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν είμαστε Έλληνες.


Αρης Ηλίας – Γιάννης Κουτσούρης – Δημ. Παπαδόπουλος – Τάσος Σαλβάνος

exoorama.blogspot