Φοβούνται τους Ρώσους;


Ρωσομανής ή… ρωσόπληκτος, δεν υπήρξα ποτέ. Ούτε είμαι από αυτούς που ισχυρίζονται ότι θα έρθει ο Μόσκοβος από τον παγωμένο σιβηρικό βορρά να σώσει την Ελλάδα από τους δυνάστες-δανειστές σκορπώντας απλόχερα τα σύγχρονα ρούβλια, στο όνομα του Εφραίμ και της Ορθοδοξίας.
Αν όμως υποψιαστώ ότι επιχειρείται, έστω και κατ΄ελάχιστον, επενδυτικός «αποκλεισμός» των Ρώσων από το πάρτι των ιδιωτικοποιήσεων, εις όφελος μάλιστα των πιστωτών της τρόικας ή ακόμη χειρότερα, ντόπιων διαπλεκόμενων νταβατζήδων, θα σπεύσω δημόσια να πάρω το μέρος του Πούτιν. Όχι επειδή οι Ρώσοι σώνει και καλά πρέπει να διεκδικήσουν μερίδιο στην εκποίηση της ελληνικής δημόσιας περιουσίας, αλλά επειδή οι υπόλοιποι προαναφερθέντες και πολύ περισσότερο ένας μη εκλεγμένος πρωθυπουργός, δεν έχουν κανένα δικαιώμα να τους εμποδίσουν.
Στην δεινή θέση που έχει πλέον περιέλθει η χώρα μας είναι εμφανές ότι πρέπει να αναζητήσει στρατηγικές συμμαχίες πέρα και έξω από την στενή παρέα των τοκογλύφων του μνημονίου. Και αυτές οι συμμαχίες δεν χτίζονται σε απλές διακηρύξεις φιλίας, πατροπαράδοτης συμπάθειας και κοινής θρησκευτικής κληρονομιάς. Σε αυτές τις συμπράξεις υπάρχει και ένα επιχειρηματικό «δούναι και λαβείν» το οποίο για παράδειγμα, άριστα αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει η Κύπρος από την περίοδο του αείμνηστου Τάσσου Παπαδόπουλου.
Δεν ξέρω αν ορθά αποκλείστηκε από την δεύτερη φάση της επιλογής των «μνηστήρων» της ΔΕΠΑ, η ρωσική εταιρεία Energy, επειδή όπως ακούω, δεν πληρούσε κάποιες βασικές προδιαγραφές συμμετοχής στο διαγωνισμό. Εύχομαι ο επικεφαλής του Ταμείου που βρίσκεται στη Μόσχα (σ.σ.απολογούμενος;)να έχει ακλόνητες αποδείξεις για την ακρίβεια των ισχυρισμών του, που πάντως, εξακολουθούν να απορρίπτονται από ρωσικής πλευράς.
Σε κάθε περίπτωση δεν είναι ο κύριος Μητρόπουλος, ή ο κάθε κύριος Μητρόπουλος του ΤΑΙΠΕΔ, εκείνος που θα καθορίσει κανόνες και κριτήρια στην εξωτερική πολιτική της χώρας. Διότι περί αυτού πρόκειται. Όταν τέτοιου είδους ενέργειες προκαλούν διπλωματικά διαβήματα, σημαίνει ότι ξεφεύγουν από τα όρια μιας απλής, εμπορικού τύπου, δικαιοπραξίας και μπαίνουν σε άλλα χωράφια που αγγίζουν τις διακρατικές σχέσεις.
Θέλω λοιπόν να φαντάζομαι ότι ο κ. Μητρόπουλος επέβαλε τον αποκλεισμό μέσα από μια στενή ερμηνεία των όρων του διαγωνισμού και δεν επιχείρησε, καθοδηγούμενος από άλλα κέντρα, να εφαρμόσει…γεωστρατηγικού τύπου «face control» στους επενδυτές.
Προσωπικά πιστεύω ότι οι οποιοιδήποτε ρωσικοί, κινεζικοί ακόμη και αμερικανικοί επιχειρηματικοί όμιλοι, στο βαθμό που αναδεικνύονται πλειοδότες είναι πολύ προτιμότεροι από τους Γερμανούς, τους Ολλανδούς και τα ντόπια τσιράκια των δανειστών. Για στρατηγικούς λόγους αν μη τι άλλο.
Ειδικότερα στον τομέα της ενέργειας, η σύμπραξη με τους Ρώσους αποτελεί ένα πολύ δυνατό χαρτί το οποίο δεν επιτρέπεται να ναρκοθετείται με το «καλημέρα». Θεωρίες συνωμοσίας και θρίλερ τύπου Τζών Λε Καρέ που δικαιολογούν περίεργα «απαγορευτικά» και βέτο, πότε από τους Αμερικανούς και πότε από τους Ισραηλινούς, νομίζω ότι απλά επιστρατεύονται για να καλύψουν άλλου τύπου επιδιώξεις. Επαναλαμβάνω ότι η Κύπρος έχει καταφέρει να διατηρεί θαυμάσιες σχέσεις με τους Ισραηλινούς και ταυτόχρονα να δανειοδοτείται γενναιόδωρα από τη Μόσχα. Αρα τα επιχειρήματα περί… γεωστρατηγικών «ασυμβίβαστων», μάλλον εκ του πονηρού εκπορεύονται.
Εύχομαι πραγματικά, στην περίπτωση της ΔΕΠΑ να αναδειχτούν πλειοδότες οι…εναπομείναντες Ρώσοι της Gazprom για να δώ αν θα έχει κανείς το θράσος να τους αποκλείσει επικαλούμενος «τυπικούς λόγους»…
Γιώργος Χαρβαλιάς
http://www.antinews.gr/
http://kostasxan.blogspot.com


Η συμβίωση κράτους και τραπεζών στο υπάρχον σύστημα . Καταπληκτική ανάλυση από νεαρό Έλληνα από την Κύπρο μας




Γράφει ο Πρωτεσίλαος Σταύρου

Στο υπάρχον οικονομικό-πολιτικό σύστημα το κράτος και οι ιδιωτικές τράπεζες αποτελούν σιαμαίες οντότητες, που δρουν εντός ενός σύνθετου νομισματικού και νομικού πλαισίου που παγιώνει την αλληλεξάρτηση και αλληλοτροφοδότηση τους. Από νομικής πλευράς τα δύο είναι ξεχωριστές οντότητες καθώς το κράτος αποτελείται από οργανισμούς δημοσίου δικαίου, ενώ οι τράπεζες είναι κατ' εξοχήν φορείς ιδιωτικού δικαίου. Αυτό δίνει την αίσθηση της διάκρισης των ρόλων και εξουσιών εκάστης οντότητας - κάτι που απέχει από την πραγματικότητα καθώς αγνοεί τη λειτουργία του νομισματικού συστήματος και τις δυναμικές του.

Η δομή του σύγχρονου νομισματικού συστήματος είναι ο κύριος λόγος της συμβίωσης κράτους-τραπεζών. Τρείς είναι οι βασικοί λόγοι που συνηγορούν σε αυτό. Πρώτον η ύπαρξη του παραστατικού χρήματος, δεύτερον ο θεσμός της κεντρικής τράπεζας ως ύστατος πιστωτής με μονοπωλιακή εξουσία επί του καθορισμού των βασικών επιτοκίων και τρίτον το τραπεζικό σύστημα κλασματικών αποθεμάτων (θα αναλυθούν παρακάτω με τον πιο απλό τρόπο για να γίνουν κατανοητά και στους μη γνώστες των οικονομικών).

Με τον όρο "παραστατικό χρήμα" (αγγλιστί fiat money) αναφερόμαστε στο συνάλλαγμα η αξία του οποίου καθορίζεται από το κράτος και είναι πάντοτε βασισμένη πάνω στην υπόσχεση/εγγύηση του. Για παράδειγμα οι ΗΠΑ αποφασίζουν πως το δολάριο θα είναι το νόμιμο χρήμα του κράτους και πως το 1 δολάριο θα ισούται πάντοτε με 1 δολάριο, χωρίς αυτή η εξίσωση να βασίζεται πάνω σε κάποια σταθερά όπως αυτή του χρυσού ή κάποια άλλη τιμή της οποίας η αξία είναι πιο "πραγματική". Πρόκειται απλά και μόνο για μία υπόσχεση του κράτους την οποία εμπιστεύονται οι πολίτες. Δηλαδή είτε διακινούνται 10000 δολάρια είτε 1 τρις δολάρια η αξία τους είναι πάντοτε η ίδια εφόσον οι πολίτες εμπιστεύονται την υπόσχεση του κράτους - κάτι που όπως γνωρίζουμε δεν ισχύει σε άλλα προϊόντα όπου η αφθονία τους ρίχνει την τιμή τους.


Πάνω στο παραστατικό χρήμα εδράζεται ο θεσμός της κεντρικής τράπεζας. Η κεντρική τράπεζα είναι αυτή που εκδίδει το χρήμα ενός κράτους (ή μίας νομισματικής ένωσης όπως της ευρωζώνης), καθορίζει τη ποσότητα χρήματος που θα κυκλοφορεί στην οικονομία και ρυθμίζει το ύψος των βασικών επιτοκίων. Η κάθε κεντρική τράπεζα παράγει χρήμα από "αέρα" καθώς όπως είπαμε αυτό είναι παραστατικό και η ίδια μπορεί να καθορίσει το κόστος του μέσα από τα επιτόκια. Αξίζει να τονισθεί πως οι κεντρικές τράπεζες παράγουν μεν χρήμα εκ του μηδενός, αλλά το δανείζουν με επιτόκιο.

Με βάση το παραστατικό χρήμα και την λειτουργία της κεντρικής τράπεζας ως έχει, εφαρμόζεται στις ιδιωτικές τράπεζες το σύστημα κλασματικών αποθεμάτων. Πρόκειται για τον τρόπο λειτουργίας των τραπεζών όσον αφορά τη διαχείριση των αποθεμάτων τους, ήτοι των καταθέσεων, όπου δεν υποχρεούνται να κρατούν στα θησαυροφυλάκια τους όλα τα λεφτά που καταθέτουν οι πελάτες τους, αλλά δικαιούνται να δανείσουν πίσω στην οικονομία ένα υψηλό ποσοστό αυτών όπως 90% (το ποσοστό διαφαίρει από κράτος σε κράτος, αλλά η λογική είναι η ίδια). Με πολύ απλά λόγια η τράπεζα δύναται να δανείζει πολύ παραπάνω από όσα πραγματικά διαθέτει στα ταμεία της, δημιουργώντας ουσιαστικά χρήμα από μόνη της. Σε βάθος χρόνου το μόνο που αυτό το νομισματικό σύστημα δημιουργεί είναι αληθινό χρέος που προκύπτει από εικονικό χρήμα, κάτι που θα γίνει αντιληπτό καθώς αναλύεται το σύστημα του χρήματος παρακάτω.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την ακόλουθη διαδικασία: Ένας πελάτης της τράπεζας κάνει κατάθεση ύψους 1000 ευρώ. Η τράπεζα επειδή δεν είναι υποχρεωμένη να κρατήσει όλα τα λεφτά, σαν να ήταν κουμπαράς, μπορεί να χρησιμοποιήσει ας πούμε τα 900 για να δώσει δάνεια. Παίρνει λοιπόν τα 900 από τα 1000 και τα δανείζει όλα, έχοντας στο μεταξύ γράψει στον υπολογιστή την καταθετική πράξη που δείχνει ότι φαινομενικά έχει στα θησαυροφυλάκια της όλο το ποσό της κατάθεσης. Το δανεισμένο χρήμα γυρίζει μέσα στην οικονομία και καταλήγει στη τσέπη κάποιου που αποφασίζει να το καταθέσει. Βάζει λοιπόν και τα 900 στην τράπεζα. Με βάση το 10% που υποχρεούται να κρατάει η τράπεζα, τώρα μπορεί να δώσει πίσω σε δάνεια 810 από τα 900 και πάλι γράφοντας στον υπολογιστή το σύνολο της κατάθεσης ως ποσό που υποτίθεται φυλάσσεται στα ταμεία της. Η διαδικασία αυτή πάει λέγοντας μέχρι που δεν διαιρείτε πια το αρχικό κεφάλαιο. Στη πράξη δηλαδή αν υποθέσουμε πως μόνο μία τράπεζα υπήρχε και γινόταν η κατάθεση των 1000 ευρώ, η τράπεζα αυτή θα δημιουργούσε 900 ευρώ παραπάνω χωρίς να τα έχει --- και να επιβάλει τόκο πάνω σε αυτά. Άρα κι εδώ δημιουργείται πραγματικό χρέος που είναι η οφειλή προς την τράπεζα. Όμως από την άλλη το σύνολο σχεδόν αυτού του τζίρου είναι φούσκα καθώς δεν προήλθε από κάποια αληθινή κατάθεση αλλά από τη δυνατότητα της τράπεζας να παράγει κι αυτή χρήμα από μόνη της χρησιμοποιώντας μόνο ένα κλάσμα πραγματικών καταθέσεων. Φανταστείτε τι γίνεται όταν έχουμε να κάνουμε με πάρα πολλές τράπεζες ανά το παγκόσμιο που διακινούν τρισεκκατομύρια, ενώ παράλληλα λειτουργούν κι άλλες αγορές χρήματος και shadow banking που εμπορεύονται σύνθετα χρηματοοικονομικά παράγωγα που κι αυτά ουσιαστικά παράγουν χρήμα από "αέρα".

Κι εδώ θα ρωτήσει κάποιος "μα καλά που τα βρήκε η τράπεζα τα 900 ευρώ;" - Η απάντηση είναι πως είτε έχει δανείσει το ίδιο χρηματικό ποσό σε παραπάνω από ένα άτομο, μέσα από την προαναφερθείσα διαδικασία, είτε τα παρήγαγε η κεντρική τράπεζα με σκοπό να καλύψει προσωρινά το χρέος που εκκρεμεί, δημιουργώντας όμως περισσότερο χρέος στη πορεία καθώς είπαμε πως και η κεντρική τράπεζα τοκίζει το χρήμα που εκδίδει. Το χρέος που δημιουργείται πρόστίθεται πάνω σε πρηγούμενο χρέος σε μία πυραμιδοτή διαδικασία που συσσωρεύει βουνά από εικονικά χρέη. Χωρίς να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες μπορούμε να ψυλλιαστούμε ότι κάτι πάει λάθος με το σύστημα του χρήματος και πως τελικά όλα είναι φούσκα που όμως δημιουργεί πραγματικά χρέη και πραγματικές οικονομικές κρίσεις σαν αυτή που βιώνουμε στο πετσί μας σήμερα.

Τώρα πως σχετίζεται αυτό με το κράτος και γιατί κράτος και τράπεζες είναι ένα και το αυτό; Τρείς είναι οι λόγοι. Ο πρώτος είναι πως το κράτος έχει δημιουργήσει με σχετικούς νόμους το παραστατικό χρήμα, την κεντρική τράπεζα και το σύστημα κλασματικών αποθεμάτων. Το κράτος δηλαδή δίνει την εξουσία στις τράπεζες να δημιουργούν φούσκες μέσα από τον πλήρη έλεγχο της ποσότητας και του κόστους του χρήματος. Ο δεύτερος λόγος γίνεται πιο κατανοητός σε περιόδους κρίσης και αφορά την ανάγκη ύπαρξης κάποιου "ναυαγοσώστη" σε περίπτωση που όλο αυτό το πολύπλοκο σύστημα αριθμών καταρρεύσει όπως έγινε το 2008 στη Wall Street αρχικά και στην Ευρώπη εν συνεχεία. Αυτός ο ναυαγοσώστης είναι το κράτος (τα κράτη) που καλείται να παρέμβει γεμίζοντας τις μαύρες τρύπες του συστήματος με ωκεανούς χρημάτων από λεφτά των φορολογουμένων, προκειμένου να "αποτρέψει" την ολοκληρωτική κατάρρευση της οικονομίας που στηρίζεται πάνω στην πίστωση και τις τράπεζες αλλά και για να σώσει υποτίθεται τις καταθέσεις των πολιτών του. Τρίτος λόγος είναι πως όλα τα κράτη λειτουργούν με μόνιμα ελλείμματα σε βάθος χρόνου, κυρίως για να συντηρούν τα φερόμενα ως "κοινωνικά" συστήματα παροχών που διαθέτουν. Αυτά τα ελλείμματα δημιουργούν εκ των πραγμάτων την ανάγκη δανεισμού μέσα από την έκδοση ομολόγων, κάτι που συνεπάγεται την εξάρτηση των κυβερνητικών πολιτικών από τον συνεχή δανεισμό που παρέχει το χρηματοπιστωτικό σύστημα όπως αυτό περιγράφηκε ακροθιγώς στις προηγούμενες παραγράφους.

Στη πράξη δηλαδή το κράτος τους δίνει αρχικά το δικαίωμα να παράγουν ατελείωτο εικονικό χρήμα που δημιουργεί πραγματικά χρέη – εν συνεχεία αφήνει τους ιδιώτες (τις τράπεζες) να παράγουν δικό τους χρήμα το οποίο ελέγχουν πλήρως και τέλος, μέσα από διαρθρωτικά ελλείμματα που δημιουργούν την ανάγκη συνεχούς δανεισμού, το κράτος υποθηκεύει επί μονίμου βάσεως ένα ποσοστό των εσόδων του σε αυτούς που δημιουργούν χρήμα από το μηδέν. Με άλλα λόγια το κράτος αφήνει τις τράπεζες (κυρίως τις μεγάλες) να εφαρμόζουν ένα σύστημα στυγνού παρασιτισμού που οδηγεί στην υπερσυγκέντρωση του πλούτου σε λίγα χέρια, και εν συνεχεία αν κάτι πάει στραβά, έρχεται πάλι το κράτος να χρησιμοποιήσει πραγματικά λεφτά από τους φόρους που συλλέγει για να καλύψει τις χασούρες των τραπεζιτών.

Εάν δουλέψουμε πάνω στις βασικές αυτές έννοιες θα κατανοήσουμε ότι πρώτον το πραγματικό χρήμα της οικονομίας είναι ελάχιστο μπροστά στο εικονικό χρήμα και δεύτερον ότι υπάρχει μία ανίερη σχέση εξάρτησης μεταξύ μεγάλου/παρεμβατικού κράτους (κοινωνικού υποτίθεται) και τραπεζικής ελίτ. Το υπάρχον νομισματικό σύστημα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της υπερεκμετάλλευσης των λαών και της καταλήστευσης των εθνών κάτι που η Ελλάδα διαισθάνεται ήδη όταν ξέρει πως θα έρθουν οι πιστωτές της να ζητούν την εκποίηση δημόσιας περιουσίας όπως το ξεπούλημα της Ακρόπολης. Η ειρωνία στην όλη υπόθεση είναι πως ούτε καν αρκετοί εκ των τραπεζιτών δεν αντιλαμβάνονται τις προεκτάσεις των πράξεων τους εντός του πλαισίου στο οποίο λειτουργούν.

Έχοντας όλα τα προαναφερθέντα υπόψη, φρονώ πως δεν αρκεί να ρίχνουμε το όποιο φταίξιμο για τα δεινά μας στον τάδε πολιτικό ή κυβέρνηση, ή στον δίνα τραπεζίτη. Η κρίση δεν αφορά την ιδιοσυγκρασία ατόμων, αλλά την ύπαρξη λανθασμένων θεσμών. Εάν θα θέλουμε να δούμε κάποια αλλαγή στο σύστημα που μας έφερε στο σημείο που είμαστε σήμερα, δεν αρκεί να καλλιεργούμε συναισθήματα φιλότητας ή νείκους, αλλά να γνωρίζουμε πως η αλλαγή θα έρθει μέσα από γνώση και νέους θεσμούς, όχι πυροτεχνήματα, συνθήματα και διθύραμβους αυτοθαυμασμού.



http://greek.protesilaos.com
http://polemosgenel.blogspot.com

ΕΚΛΟΓΕΣ: Το Μάη θα σημάνουν οι καμπάνες…


«Σώπα το Μάη θα σημάνουν οι καμπάνες»! 
Τους παραφρασμένους αυτούς στίχους από τραγούδι του Μίκη τους τραγουδούσαμε οι Λαμπράκηδες τον Απρίλιο του 1967. 
Μετά από μια δίχρονη αλυσίδα ανακτορικών πραξικοπημάτων, είχαν προκηρυχτεί εκλογές για τις 28 Μαΐου του 1967. 
Οι εκλογές δεν έγιναν ποτέ: Τις πρόλαβε το ανοικτό δικτατορικό πραξικόπημα των συνταγματαρχών της 21ης Απριλίου!!! 
Σήμερα,

πάλι μήνα Απρίλιο, αναμένουμε, από μέρα σε μέρα, την ανακήρυξη των εκλογών για το Μάιο. 

Οι ημερομηνίες μπορεί να είναι συμπτωματικές και οι εποχές πολύ διαφορετικές, αλλά οι συνειρμοί ΟΧΙ αδικαιολόγητοι. 


Όταν ακούς το «λαγό» των «νταβάδων» τον Καρατζαφέρη να λέει
 «υπάρχει περίπτωση στην προεκλογική περίοδο να έχουμε αιματοκύλισμα. Εύχομαι να διαψευστώ», τότε μια παγερή ανατριχίλα διαπερνάει το σώμα σου. 

Ο Καρατζαφέρης, ως γνωστόν, είναι ο «δοκιμαστής» μακάβριων καθεστωτικών σεναρίων. Διαρρέει κάποιες «σκέψεις» που υπάρχουν, γονιμοποιούνται και κυκλοφορούν στο εσωτερικό των «επιτελαρχών» της οικονομικής και πολιτικής εξουσίας…
 

Αλλά και η Παπαρήγα υπαινίχτηκε μεγάλες προβοκάτσιες κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου…
 

Πριν από λίγες μέρες είχαμε υπογραμμίσει στο άρθρο μας:
«Ετοιμάζουν νέο κοινοβουλευτικό πραξικόπημα;»: 

«Αυτός ο πανικός από τη δυναμική της ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗΣ λαϊκής οργής που θα καταγραφεί στις κάλπες, ΕΙΝΑΙ που εμποδίζει τα αφεντικά των ανδρεικέλων να καθορίσουν, ΑΚΟΜΑ, την ημερομηνία των εκλογών και τους εξαναγκάζει να σχεδιάζουν πυρετωδώς σενάρια παράτασης του χρόνου των εκλογών ή ακόμα και αναβολής τους στο αόριστο μέλλον. 
ΟΤΑΝ ακόμα δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς η ημερομηνία των εκλογών, αυτό σημαίνει ότι η αναβολή τους βρίσκεται προ ημερησίας διατάξεως, ότι αναζητούνται «δικαιολογητικά» νέων ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ και σχεδιάζονται νέα κοινοβουλευτικά ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΑ».
 

Ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ:
 
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6387
 

Οι μηχανισμοί της ευρω-χούντας και τα εδώ ιερατεία των ανδρεικέλων τους, διακρίνουν καθαρά ότι με τις εκλογές διαγράφεται ο μέγας κίνδυνος της ολοκληρωτικής κατάρρευσης του κυβερνητικού και κομματικού τους οικοδομήματος.
 

Γνωρίζουν, επίσης,
 ότι οποιαδήποτε παράταση των εκλογών ΟΧΙ μόνο δεν θα φέρει μια κάποια καλυτέρευση των συνθηκών, αλλά απεναντίας θα χειροτερέψει ακόμα περισσότερο την ήδη οικτρά κατάσταση της καθεστωτικής κατάρρευσης και τα κοινοβουλευτικά αδιέξοδά της… 

Μέσα σε αυτά τα δραματικά καθεστωτικά αδιέξοδα
 είναι σίγουρο ότι τα ισχυρά κέντρα εξουσίας (ευρωπαϊκά και υπερατλαντικά, αλλά και εγχώρια) απεργάζονται, δουλεύουν και σκηνοθετούν στρατηγικές ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ και κοινοβουλευτικώνΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΩΝ

Ήδη και αυτή η παπαδήμια κυβέρνηση είναι κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Ήδη έχουν συντελεστεί ποικίλα Συνταγματικά πραξικοπήματα. 


ΗΔΗ η αλυσίδα των κοινοβουλευτικών και συνταγματικών πραξικοπημάτων έχει «ανοίξει» διάπλατα με την ΑΝΟΧΗ και τη ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ: Κανένα δεν εγκατέλειψε τη Βουλή και δεν κατέβηκε στο δρόμο να ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ τη λαϊκή ΟΡΓΗ…
 

Και είναι ιστορικά γνωστό και επαληθευμένο ότι η «πραξικοπηματική αλυσίδα» οδηγεί σε ΑΝΟΙΚΤΑ δικτατορικά πραξικοπήματα.
 

Στην προκειμένη περίπτωση θα οδηγήσει, αν δεν ανακοπεί, σε ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ πραξικόπημα κοινοβουλευτικής μορφής…
 

Να, γιατί μας ήρθαν οι συνειρμοί του Απρίλη του 1967…
 

Μπορεί αύριο ή μεθαύριο
 να προσδιοριστεί και η ημερομηνία των εκλογών, αλλά τίποτα δεν εγγυάται ότι αυτές θα γίνουν… 

Αιματηρές προεκλογικές προβοκάτσιες,
 σύμφωνα με το «χρησμό» του Καρατζαφέρη, δίνουν το «άλλοθι» της ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ και του ΑΝΟΙΚΤΟΥ πραξικοπηματικού κοινοβουλευτικού Βοναπαρτισμού…

ΠΡΕΠΕΙ να βρισκόμαστε σε επιφυλακή και έτοιμοι να αντιδράσουμε ΑΜΕΣΑ σε μια τέτοια μακάβρια προοπτική.
 

ΠΡΕΠΕΙ, αν αποτολμήσουν ανοικτό δικτατορικό πραξικόπημα, αυτή να είναι και η τελευταία τους πράξη: Η πράξη της ταφής τους…

Επισημοποιήθηκε ο «γάμος»

Σας το γράψαμε πρώτοι εδώ και περίπου ενάμιση μήνα, πριν από λίγο τα δύο κόμματα Ανεξάρτητοι Έλληνες και Άρμα Πολιτών, επισημοποίησαν με Δελτίο Τύπου τη συνεργασία....



Για το ζήτημα της συνεργασίας, το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει:


«Οι συγκυβερνώντες εκτελώντας εντολές της Τρόικας και συμπιέζοντας την προεκλογική περίοδο, προσπάθησαν να δυναμιτίσουν τη συστράτευση των Ελλήνων απέναντι στις δυνάμεις της κατοχής των τοκογλύφων και των τραπεζιτών.


Ο χρόνος δεν επιτρέπει τη δημιουργία Συνασπισμών Κομμάτων και ο Εκλογικός Νόμος στην ουσία στρεβλώνει τη Λαϊκή θέληση.


Με τα δεδομένα αυτά , προσκάλεσα τον Γιάννη Δημαρά και το Άρμα Πολιτών να συνεργαστούν μαζί μας σε βάση ισοτιμίας.


Τιμώ τον Γιάννη Δημαρά για την πορεία του στην Ελληνική πολιτική σκηνή. Άλλωστε, δώσαμε μαζί μάχες στο Κοινοβούλιο εναντίον της εκποίησης της χώρας και πιστεύω ότι ΜΑΖΙ θα αποκτήσουμε ακόμη μεγαλύτερη δύναμη προκειμένου να αντισταθούμε. 
Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τους Ανεξάρτητους Έλληνες να φιλοξενήσουμε στα ψηφοδέλτιά μας τους υποψήφιους του Άρματος Πολιτών».




Από το Γραφείο Τύπου του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:




«Από τις 14 Απριλίου 2011, όταν το Άρμα Πολιτών εγκρίθηκε από τον Άρειο Πάγο ως κόμμα, σταθερή και δημόσια ήταν η πρόσκληση προς όλες τις αντιμνημονιακές οργανώσεις και πολιτικά κόμματα, για μία κοινή συμπόρευση προκειμένου να αντιμετωπιστεί η μνημονιακή επιλογή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.


Παρά τις πολύμηνες συζητήσεις και συνομιλίες με όλους όσοι δήλωναν αντιμνημονιακοί, δυστυχώς, δεν υπήρξε αποτέλεσμα.


Κοινή είναι η εκτίμηση και η πεποίθηση του ελληνικού λαού ότι μόνο ενωμένη η Κοινωνία μπορεί να αντιμετωπίσει τη σύγχρονη προδοσία και λαίλαπα.


Παρά ταύτα, η αδυναμία συνεννόησης οδήγησε σε πολυδιάσπαση το χώρο που ενώ….. συμφωνούσε, δεν μπόρεσε να συνεννοηθεί.


Σήμερα, εκείνο που προέχει είναι η σωτηρία της πατρίδας, η Εθνική Ανεξαρτησία και η υπεράσπιση των δημοκρατικών θεσμών.


Περιμέναμε μέχρι την τελευταία στιγμή τη δυνατότητα κοινής καθόδου στις εκλογές. Δυστυχώς πολιτικές δυνάμεις που είχαν συμφωνήσει μαζί μας, δύο μέρες πριν από την προθεσμία κατάθεσης υποψηφιοτήτων, αρνήθηκαν.


Ο μόνος πολιτικός χώρος ο οποίος από την πρώτη στιγμή και επανειλημμένα μας προσκάλεσε σε συνεργασία, ήταν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Αν και διαφορετική η πολιτική καταγωγή μας, δεχθήκαμε ως Άρμα Πολιτών τη συνεργασία, η οποία βασίζεται σε 10 αρχές πάνω στις οποίες συμφωνήσαμε, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε από κοινού την προδοσία.


Είναι σαφές ότι η συμφωνία αναγνωρίζει και επικυρώνει το απαράβατο δικαίωμα σε επιμέρους διαφορετικές εκτιμήσεις του Άρματος Πολιτών.


Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για την ενότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων που προσδοκά ένα Ενιαίο Πατριωτικό Κοινωνικό Δημοκρατικό Μέτωπο.
Ακολουθούν οι αρχές πάνω στις οποίες συμφωνήσαμε:


Για Ισχυρή Κοινωνία και Ανεξάρτητη Πατρίδα


1. Πίστη στο Δημοκρατικό πολίτευμα και στην αντιπροσωπευτική Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Ισότιμη θέση της χώρας μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σε μια Ευρώπη των Εθνών και των Λαών και όχι των αόρατων αγορών.
3. Ναι στην ισότιμη συμμετοχή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη. 
4. Διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.
5. «Κόκκινες Γραμμές» στα Εθνικά μας Θέματα, απαρέγκλιτη και αταλάντευτη διαφύλαξη των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, της εθνικής μας ανεξαρτησίας και της ιστορικής διαδρομής του Έθνους μας.
6. Πλήρης ενημέρωση του Ελληνικού Λαού και του Κοινοβουλίου ως προς το χρέος της χώρας και Ανεξάρτητη Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του χρέους για να μάθουμε τι έχουμε πληρώσει σε τόκους και τοκοχρεολύσια.
7. Τήρηση των διεθνών υποχρεώσεών μας, εφόσον δεν είναι σε βάρος του λαού, αλλά και εξέταση όλων των παραμέτρων που προκύπτουν από το Διεθνές Δίκαιο, για να αρνηθούμε επαχθείς όρους που έχουν υπογραφεί από προηγούμενες κυβερνήσεις και από τη σημερινή δοτή συγκυβέρνηση.
8. Αναθεώρηση του Συντάγματος με στόχο τη διαφάνεια και τη δημοκρατική λειτουργία, των θεσμών με επίκεντρο το άρθρο 86. Είμαστε υπέρ της κατάργησης του σημερινού νομικού πλαισίου περί ευθύνης υπουργών.
9. Υποστήριξη με κάθε τρόπο της τιμωρίας των ενόχων - αυτών που αποδεδειγμένα βύθισαν τη χώρα μας στην οικονομική καταστροφή και έκλεψαν το δημόσιο χρήμα – με επιστροφή των κλεμμένων και δήμευση περιουσιών. 
10. Περιφρούρηση της Κοινωνικής Δικαιοσύνης και άρνηση κάθε ανοχής, υπογραφής και συμφωνίας σε μείωση μισθών και συντάξεων, σε πρόσθετους φόρους και οικονομικές επιβαρύνσεις για την κοινωνία. 
11. Ναι σε αναπτυξιακές λύσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας. 
12. Ναι στην πάταξη της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής.
13. Ναι σε όποιες θεσμικές πρωτοβουλίες βοηθούν στην πάταξη της γραφειοκρατίας. 
14. Ναι στην ανοικοδόμηση του Κοινωνικού Κράτους με τα βασικά αγαθά (Υγεία, Παιδεία, Ασφάλιση) να είναι υπό την εποπτεία του κράτους ως δημόσια αγαθά για όλους τους πολίτες.


Read more: http://www.oparlapipas.com/2012/04/blog-post_470.html#ixzz1sIqujmRk