ΣΑΜΑΡΑΣ-ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ-ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: ΣΤΕΝΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ


ανάρτηση από iskra
Εκτύπωση
 (Πεμ. 3/4/14 - 00:15)
Ο αντικομμουνισμός, που το λάβαρό του με τόσο καμάρι ανέμιζε ο υπό παραίτηση  Μπαλτάκοςμε την πολιτική υποστήριξη σύσσωμης της ΝΔδεν συνδυάζεται ούτε καν με τις αστικές δημοκρατικές ευαισθησίες. Τουλάχιστον στα λόγια, τουλάχιστον πριν φτάσουμε σημερινό νεοφιλελεύθερο παροξυσμό. Αυτό προκύπτει από όσα γράφει ο Γιάννης Κακουλίδης στη στήλη του στη Real στις 30.3:
Στα μέσα της δεκετίας του ’80, ο ΓΚακουλίδης συναντήθηκε για πρώτη και τελευταία φορά με τονΚωνσταντίνο Καραμανλή και είχαν μαζί μια μακρά πολιτική συζήτηση με αφορμή κάποια κείμενα του πρώτου. Πριν τον αποχαιρετήσει, ο Καραμανλής του είπε: «Ένας δημοκράτης το μόνο αντίπου οφείλει να υπηρετεί είναι του αντιφασίστα
Και ο Γ. Κακουλίδης, αναφερόμενος στον αντικομμουνισμό του Μπαλτάκου, σχολιάζει: «Τριάντα χρόνια μετά, συνεχίζω να απορώ για το «άνοιγμά» του αυτό, αλλά ξέρω πώς το εννοούσε. Όσοι σήμερα αυτό το “αντί” που ο Κωνσταντίνος Καραμανλής δικαιολογούσε ως προσθήκη μόνο στον φασισμό, το περιφέρουν για να λοιδορήσουν αξίες και αρχές, καιρός να το βουλώνουν!»
Φαίνεται ότι ο Γιάννης Πρετεντέρης βρίσκεται πολύ δεξιά και από τον Καραμανλή του ’80, αφού σε πρόσφατο άρθρο του έγραφε ότι δεν τον νοιάζει αν κάποιος είναι αντικομμουνιστής ή αντιφασίστας… λες και τα δύο αυτά αντί είναι ταυτόσημα.
Πάντως η συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη, που με τόσο ύπουλο αλλά αποτελεσματικό τρόπο καταγράφτηκε και δημοσιοποιήθηκε, δείχνει ότι στο λάκκο που  ο ίδιος ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης έσκαψε για τον κομμουνισμό, έπεσε ο ίδιος μέσα και μάλιστα σπρωγμένος από έναν  ιδεολογικά ομογάλακτό του, τον Κασιδιάρη!
Δυστυχώς για τον Μπαλτάκο, δεν τον έσωσαν τα καμιά δεκαριά εικονίσματα της Παναγίας και διαφόρων αγίων που κρέμονται πάνω από το κεφάλι του ενώ κάθεται στον καναπέ και συνομιλεί με τον Κασιδιάρη (βλ. το φόντο στο βίντεο). Ξεχνώντας τα «Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η θρησκεία, ζήτω η Νέα Δημοκρατίας», ο Παναγιώτης λέει παλιόλογα (π.χ., «της πουτάνας», «του πούστη») κάτω από το βλέμμα της,,, Παναγίτσας.
Κολλητός του Αντώνη Σαμαρά ο Μπαλτάκος, ιδεολογικά κολλητός του Κασιδιάρη φαίνεται οΜπαλτάκος στο βίντεο. Συγκοινωνούντα δοχεία η Νέα Δημοκρατία και η Χρυσή Αυγή, παρ” όλο που το κάθε «δοχείο» κατεβαίνει στις εκλογές αυτοτελώς και διεκδικεί το δικό του μερίδιο στην εξουσία.
Ο Κασιδιάρης παγίδευσε τον Μπαλτάκο και βιντεοσκόπησε με κρυφή κάμερα την συνομιλία στην οποία ο φιλικά προσκείμενος στη Χρυσή Αυγή γραμματέας της κυβέρνησης παραδέχεται ότι όλα τα περί ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης είναι φούμαρα και πως κύριος στόχος της δίωξης δεν ήταν η καταπολέμηση των φασιστικών εγκλημάτων αλλά ο επαναπατρισμός των ψήφων της Χρυσής Αυγής στη ΝΔ για να μη βγει ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα.  Το γεγονός ότι η δίωξη είχε και πολιτικά κίνητρα δεν αθωώνει φυσικά το ναζιστικό μόρφωμα και τα υπαρκτά εγκλήματά για τα οποία είναι υπεύθυνο.  Οι  άθλιοι χειρισμοί της ΝΔ και οι εκλεκτικές συγγένειες ανάμεσα σε αυτήν και το κόμμα του Μιχαλολιάκου ωστόσο που δίνουν άλλοθι στους φασίστες αποτελούν προσβολή ως προς όλα τα θύματα της Χρυσής Αυγής.  Αντικομμουνιστής γεννήθηκε, φιλοναζιστής και ξεφτιλισμένος φεύγει ο Μπαλτάκος, ωστόσο ο άμεσος πολιτικός του προϊστάμενος Αντώνης Σαμαράς παραμένει στη θέση του.  Ο Τάκης Μπαλτάκος, ο πιο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού δεν αποτελείφιλοναζιστικό σταγονίδιο. Ήταν εκφραστής μαζί με μια σειρά άλλα στελέχη του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος της τάσης που έβλεπε με καλό μάτι την κυβερνητική συνεργασία με τη ΝΔ. Σε συζήτηση που είχε το καλοκαίρι με δημοσιογράφους άλλωστε ανέφερε διόλου τυχαία το «απευκταίο αλλά όχι απίθανο ενδεχόμενο» η ΝΔ να υποχρεωθεί να κυβερνήσει μετά τις επόμενες εκλογές με τη συνεργασία της Χρυσής Αυγής.   Όταν αυτό το ακραίο αλλά υπαρκτό σενάριο ναυάγησε ο Μπαλτάκος ήταν έκθετος καθώς ήταν ο πρώτος που το διέρρευσε τον Ιούνη στους δημοσιογράφους με εντολή Σαμαρά.
Πηγή: mao.gr
Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Η ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

ανάρτηση από iskra

Εκτύπωση
(Πεμ. 3/4/2014 - 00:35)
Του ΑΝΔΡΕΑ ΖΑΦΕΙΡΗ*
Ένα καθεστώς όπου «ισχύς του θα ήταν η αγάπη του Λαού» δεν θα χρειαζόταν ποτέ να απαγορεύσει  καμία διαδήλωση.  Και όταν μερικές χιλιάδες αμετανόητοι θα αποφάσιζαν να αμφισβητήσουν μια συνεδρίαση ιερέων  της Μεγάλης (ευρωπαϊκής) Ιδέας, δεν θα χρειαζόταν ούτε ένα μέλος των δυνάμεων καταστολής για να προστατεύσει το χώρο. Θα αρκούσε μια μαζική, λαϊκή ασπίδα υπεράσπισης.
Όμως σε κανένα  καθεστώς της Δύσης πλέον δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί μια Ντεγκωλικού τύπου κινητοποίηση. Είναι τέτοια η απονομιμοποίηση των καθεστώτων, που το κράτος εμφανίζεται αποκρουστικά γυμνό. Αυτή η πορνογραφία της καταστολής και της κρατικής βίας θεωρείται πλέον αυτονόητη, τόσο αυτονόητη που ακόμη και η Αριστερά ξεχνάει να την αξιοποιήσει σαν  επιχείρημα, απέναντι σε ένα καθεστώς που στηρίζεται στην παθητική, φοβική  αποδοχή μιας μικρής  μειοψηφίας και  έχει απολέσει κάθε κοινωνική  συμμαχία.
Μέσω της καταστολής το καθεστώς κυριαρχεί και στο δημόσιο χώρο. Τον οριοθετεί και τον περιορίζει. Γιατί η καταστολή  στο πεδίο του χώρου δεν αφορά μόνο  μια πορεία. Ούτε έχει να κάνει μόνο με την αστυνόμευση και την εμπέδωση του αισθήματος της κυριαρχίας.  Η καταστολή  επεκτείνεται και πολλαπλασιάζεται μέσω της συνεχούς υποβάθμισης του δημόσιου χώρου, την ουσιαστική ιδιωτικοποίησή του , την εξώθηση στην ιδιωτική σφαίρα και τη μετατροπή του σε ένα ασφυκτικό, μη συμβατό με την ανθρώπινη φύση περιβάλλον.
Μέσα σε ένα τέτοιο αφιλόξενο περιβάλλον ο εργαζόμενος δεν μπορεί να κινηθεί, να κοινωνικοποιηθεί , να λειτουργήσει ουσιαστικά πολιτικά και καταστέλλεται στην ιδιώτευση. Η πολιτική ήταν και είναι προϊόν του δημόσιου πεδίου. Χωρίς αυτό απονεκρώνεται.
Το κεφάλαιο κερδίζει , πολιτικά και οικονομικά, από μια  αντίληψη που δεν κατανοεί τη σχέση του, τόσο με  τον κοινωνικό μισθό όσο και με την πολιτικοποίηση του υποκειμένου. Ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, με χαμηλό βαθμό συγκέντρωσης της εργατικής τάξης , πολλές φορές η πολιτικοποίησή της πραγματοποιήθηκε περισσότερο στο δημόσιο χώρο και λιγότερο στο χώρο εργασίας.
Την σπουδαιότητα αυτή  έχει, ενστικτωδώς , αντιληφθεί ο νεοναζισμός. Η  «παιδική χαρά στον Άγιο Παντελεήμονα» και η κυριαρχία στο δρόμο μέσω των ομάδων κρούσης είναι χαρακτηριστικά μιας αντίληψης «ηγεμονίας» στο δημόσιο χώρο.
Η αναγκαστική ιδιώτευση δεν αποτελεί παρά μορφή έμμεσης καταστολής. Ειδικά όταν πραγματοποιείται σε περιβάλλον επίθεσης του κεφαλαίου. Η ανεργία είναι και καταναγκαστική απομάκρυνση από το δημόσιο χώρο. Να γιατί το 60% της άνεργης νεολαίας προσπαθεί να αρνηθεί την αφύσικη καταστολή, τον περιορισμό στον ιδιωτικό χώρο και σε μια περίοδο σαν αυτή, τα café  δεν γνωρίζουν κρίση.
Ο  Ιάπωνας φιλόσοφος Tetsuro Watsuji, στο βιβλίο του «Ανθρωπολογία του τοπίου». αναδεικνύει πόσο  θεμελιώδης  είναι η  σημασία της χωρικότητας , σαν  μιας από  τις   όψεις της  πολλαπλής (χωροχρονικής, ψυχοσωματικής, κοινωνικής) δομής της ανθρώπινης ζωής.
Η επανακατάκτηση του δημόσιου χώρου από την Αριστερά δεν είναι απλά ένα στοίχημα πυγμής. Οι αγώνες για τον δημόσιο  χώρο αποτελούσαν πάντα δείκτες για τη δυναμική της ταξικής πάλης. Και την επιστροφή στη δημόσια χωρικότητα , κόντρα ακόμη και στην γυμνή, αποκρουστική κρατική βία, μπορεί να την  επαναφέρει εκείνη η τάξη, η εργατική,  που η καθημερινή της εργασία συντηρεί το σύνολο της κοινωνικής ζωής.
*Ο Ανδρέας Ζαφείρης είναι μέλος της Γραμματείας των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων (ΣΥΝΕΚ).
Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ - ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ


Η συζήτηση Μπαλτάκου- Κασιδιάρη, δύο ανθρώπων που όπως φαίνεται από το βίντεο είχαν φιλικές και συνεργατικές σχέσεις- υποθέτουμε ως «γεφυροποιοί» της περιβόητης συγκυβέρνησης ακροδεξιάς και ναζιστών- αποτελεί το πιο σοκαριστικό πολιτικό ντοκουμέντο των τελευταίων δεκαετιών... 

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ4jM8Zyhpcv1_LMvG03BtamxFnEjDO9rE5eaPFqBkiX0QI-eOZdw

του ΘΕΜΗ ΤΖΗΜΑ

Κανένας, ούτε ο Μπαλτάκος αρνήθηκε το γνήσιο του εν λόγω ντοκουμέντου. Ούτε επίσης αρνήθηκε ότι όσα λέει στον- προφανώς τακτικό συνομιλητή του- Κασιδιάρη είναι ή θεωρεί ότι είναι αλήθεια.

Το εύρος των εγκλημάτων που καταγγέλλει, ο βαθμός καταπάτησης των...
θεμελιωδεστέρων συνταγματικών αρχών, το βάθος του παρακράτους που φαίνεται- με τρόπο που ούτε στην υπόθεση «καρφίτσα» είχε διαπιστωθεί- ότι καθοδηγείται από τον πρωθυπουργό και οι προνομιακές σχέσεις του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος με το ναζιστικό μόρφωμα συνιστούν γεγονότα πρωτοφανή σε διεθνή κλίμακα.

Αποκαλύπτουν δε, ότι οι προφυλακίσεις των βουλευτών της ΧΑ αποτέλεσαν –και- ενδοσυστημική σύγκρουση που όχι μόνο δε σηματοδότησε νίκη της δημοκρατίας αλλά αντίθετα απειλεί να την παρασύρει σε κατάρρευση, τόσο διά της ηρωοποίησης των ναζί, όσο και διά της πλήρους απαξίωσης κάθε ενός δημοκρατικού θεσμού.

Είναι άλλο πράγμα η ποινική δίωξη των τόσων εγκλημάτων της ΧΑ που ήταν αναγκαία και επιβεβλημένη από πολύ καιρό πριν, όταν ακόμα το σύστημα τη χάιδευε και άλλο η παρακρατική λειτουργία.
Φαίνεται επίσης ότι τα κέντρα που έπαιξαν με τη Χρυσή Αυγή λάθεψαν ως προς το πόσο εύκολα ξεμπερδεύεις με τέτοια φαινόμενα.
 
Αναμφίβολα διάγουμε τις πιο σκοτεινές μέρες της δημοκρατίας μας. Η συγκυβέρνηση και οι ξένοι και ντόπιοι εντολείς της έχουν τσαλαπατήσει και κουρελιάσει το σύνταγμα σε κάθε επίπεδο, από τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, έως τα κοινωνικά και ατομικά δικαιώματα και από τη διάκριση των λειτουργιών έως τα βασανιστήρια και τον εξευτελισμό της ανθρώπινης προσωπικότητας.

Η Ελλάδα δε βιώνει μόνο το πλέον βίαιο και καταστροφικό για το λαό της πείραμα επιβολής του υπαρκτού νεοφιλελευθερισμού σε αναπτυγμένη χώρα. Υφίσταται και τη συνακόλουθη κατάρρευση της δημοκρατίας της.

Η παραίτηση της κυβέρνησης είναι αναγκαία αλλά όχι επαρκής. Η κυβέρνηση πρέπει να πέσει από το λαό και κυρίως να δώσει τη θέση της σε μια κυβέρνηση προοδευτική και στη διαδικασία ενός νέου δημοκρατικού ξεκινήματος.  

Εδώ θα κριθεί και σύμπασα η αριστερά. Θα συλλάβει και θα υλοποιήσει την ιδέα μιας νέας αφετηρίας; Θα πείσει το λαό ότι πρέπει να κινητοποιηθεί επειδή τον αφορά άμεσα, στο πετσί του το παρακράτος ακροδεξιάς- ναζιστών που παρά τις εσωτερικές του συγκρούσεις θα επανα- ενωθεί αμέσως μόλις το απαιτήσουν οι συνθήκες, ίσως με άλλα πρόσωπα ως επικεφαλής αλλά με το ίδιο μίσος για τη δημοκρατία και το λαό; Να η μεγάλη πρόκληση. Να η μεγάλη αναγκαιότητα. 


Δυστυχώς μας λυπήθηκαν


Μέχρι πριν λίγο καιρό μάς μισούσαν. Ως κѠλ⓪παιδα της Ευρώπης μάς αντιμετώπιζαν οι εταίροι με πρώτο βιολί την Γερμανία. Ήταν τα ωραία χρόνια που μάς έλεγαν άχρηστους, αντιευρωπαϊστές, κακά παιδιά, τεμπέληδες και παρά την οργή που μάς διακατείχε νιώθαμε και μια μικρή περηφάνια ότι έστω και ελάχιστα δεν νιώθουν άνετα με την θρασύτατη παρουσία μας στον χάρτη της ΕΕ.

Τώρα φθάσαμε στην εποχή της λύπησης. Εντός έδρας  ο βαρύμαγκας Όλι Ρεν από εκεί που μάς έλεγε «καλό κουράγιο» και ότι θα βλέπαμε τι εστί  ευρωπαϊκή συμμόρφωση, μάς είπε...
και αυτός συγνώμη διότι κατάλαβε πόσο σκληρή και επώδυνη ήταν η κουβέντα αυτή για τους πολίτες της Ελλάδας. Μετά τον πρόεδρο Γκάουκ με το «συγνώμη» του, αφού κατάλαβε πόσο πόνεσαν οι γενιές της γερμανικής κατοχής και οι αμέσως επόμενες, άρχισε η εποχή της λύπησης που όλο και θα απλώνεται αντικαθιστώντας εκείνο το ωραίο «δεν σε λυπάμαι, Έλληνα».

Όλοι αρχίζουν να μάς λυπούνται.

Πού είναι οι ωραίες εποχές που ο Σόιμπλε έβγαζε αφρούς από το στόμα λέγοντας για τους Έλληνες φοβερά και τρομερά και εμείς ήμασταν έτοιμοι να πάρουμε το καροτσάκι και να τον ρίξουμε στην Ψυτάλλεια. Ήρθε ο Σόιμπλε και με χαμόγελο ευγενικό δήλωσε εντός των τειχών μας «δεν θα αφήσουμε την Ελλάδα στα δύσκολα». Μέσα στην λύπηση της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης χάσαμε τον Σόιμπλε από εχθρό και τον κάναμε ευεργέτη μας.

Μέχρι και η Μέρκελ έρχεται στις 11 Απριλίου να σταθεί στο πλάι του πρωθυπουργεύοντος Σαμαρά εν όψει των ευρωεκλογών. Ο εκπρόσωπος των Ελλήνων θέλει ένα χτύπημα στην πλάτη που αυτό σημαίνει και ένα χτύπημα στην πλάτη του κάθε Έλληνα πολίτη που βρίσκεται στην περίλυπη θέση να είναι καλός ραγιάς.

Πάνε και εκείνα τα ωραία πρωτοσέλιδα του  Focus με την Αφροδίτη της Μήλου να απαντά με υψωμένο το μεσαίο δάκτυλο στους Ευρωπαίους εταίρους. Ένιωθες μια περηφάνια, ακόμα και αν νευρίαζες, ότι οι εχθροί σου σε έχουν σε υπόληψη φοβούμενοι μην τους κλείσεις καμία πόρτα απότομα και δουν την τράπεζα Ενωμένη Ευρώπη να παίρνει τον κατήφορο μέσα σε μία νύχτα.

Αν το σκεφτείς μέχρι την στιγμή που ο Σαμαράς μίλησε για πρωτογενές πλεόνασμα είχαμε ηθικά το πάνω χέρι. Και εμείς πεινάμε, ρε αλήτες, αλλά σας έχουμε γραμμένους στα παλιά μας τα τσαρούχια. «Καλύτερα να σε ζηλεύουνε, παρά να σε λυπούνται» τραγούδαγε πριν χρόνια ο Γιάννης Ντουνιάς. Άδικο είχε; Κοίτα τώρα τι μάς κάνει η λύπηση και η συμπάθεια των εταίρων. Θα βλέπουμε βόρειο τουρίστα και αντί να του φέρουμε το τζατζίκι καπέλο την ώρα που μας κοιτά με υποτιμητικό ύφος, θα τον κερνάμε τσίπουρο θυμίζοντάς του ότι ο υγιεινής διατροφής Στουρνάρας με αυτό τίμησε τους ομολόγους του στην Ελλάδα ζητώντας χαμηλότερη φορολογία.

Τέλος στις ωραίες εποχές που βάζαμε χιτλερικό μουστάκι στην Μέρκελ και κοτσάραμε σβάστικες πάνω στο πέτο της. Είναι πραγματικά φίλοι μας όλοι πια. Δε μπορεί ο Έλληνας πλέον να δείχνει αγένεια όταν σου απλώνει το χέρι ο ευεργέτης για να σου στάξει δυο δράμια ελπίδας στο άδειο πιάτο της ζωής. Άσχετα αν με το άλλο χέρι πιάνει τον κώλο του ανήλικου παιδιού σου.

Μας λυπούνται και μας συγχωρούν αφού καταφέραμε από κακά παιδιά της Ευρώπης να γίνουμε οι καλύτεροι ραγιάδες της. Ήταν ωραία όταν μάς μισούσαν. Αυτή η διαφορά ήταν τελικά το πραγματικό μας σύνορο που τόσο άδοξα έπεσε από την επίθεση της λύπησης του εχθρού.-

Αυτοί μας κυβερνούν… Θαυμάστε τους!


Γράφει ο Διογένης ο Κυνικός 
Ότι κάνουν οι Έλληνες πολιτικοί δεν είναι ούτε πρωτόγνωρα ούτε έχουμε να κάνουμε με πολιτικούς που ανακάλυψαν την πυρίτιδα!  Για τις τακτικές και τις πολιτικές των διαφόρων αυτών τύπων που κυβερνούν από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα έχουν μιλήσει άνθρωποι που με τα λόγια τους δείχνουν την σκληρή πραγματικότητα.  Για παράδειγμα, «ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των παλιανθρώπων».  Δεν το έχει πει κάποιος από τον ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ, αλλά...
ο Άγγλος συγγραφέας  Samuel Johnson τον 18ο αιώνα! Επίσης όλοι οι πολιτικοί κρύβουν μέσα τους ένα μικρό ή και μεγάλο Μακιαβέλι.  Για αυτό και έχουν ως κανόνα κάποια από τα λόγια του, όπως: «Ο καθένας βλέπει αυτό που φαίνεσαι. Λίγοι καταλαβαίνουν αυτό που είσαι».

Σκληρά λόγια αλλά και αληθινά… Ίσως να είμαστε και πιο επιεικείς σε αυτά που γράφουμε από αυτά που αξίζουν στους πολιτικούς που κυβερνούν αυτή την χώρα. Σε μία μόλις ημέρα είδαμε και διαβάσαμε θλιβερά πράγματα.  Πρώτα από όλα θα ασχοληθούμε με τον πολιτικό «κουτσαβάκη» κ. Μεϊμαράκη… Τι ήταν αυτό που είδαμε στην Βουλή;  Τι λόγια, τι κινήσεις, τι εικόνα παρουσίασε;Πρόεδρος της Βουλής είναι ο κύριος αυτός; Α, ξεχάσαμε έχει δύο προσωπικότητες… Όπως και οι διχασμένες… Είναι και νεοδημοκράτης βουλευτής και Πρόεδρος της Βουλής…  Μάλλον ζήλεψε αυτό που έλεγε και ένας μεγάλος δικηγόρος του Πειραιά στους πελάτες και τους αντιδίκους «σε τι γλώσσα θέλετε να μιλήσουμε;  Γιατί εγώ ομιλώ και την Ελληνική και την μαουνική!!!» Μόνο που εκείνος το έλεγε ως αστείο, για να σπάσει τον πάγο και όχι μόνον αυτόν… Το λεξιλόγιο, τις κινήσεις, τις μαγκιές, εκ του ασφαλούς πάντοτε του κ. Μεϊμαράκη θα τις ζήλευε και ο αείμνηστος Τσιφόρος… Ποια «Παραμύθια πίσω από τα κάγκελα», «Τα παιδιά της πιάτσας», «Τα παλιόπαιδα τα ατίθασα»…  «Μειμάρ ο μάγκας»… ή κουρ@δομαγκας, τρέχα γύρευε τι θα επέλεγε για τίτλο ο Τσιφόρος….  Σε κάτι τέτοιες στιγμές η χώρα σκέπτεται πόσο καλύτερα θα ήταν αν υπήρχαν οι σύγχρονοι πολιτικοί Μπαϊρακτάρηδες και δεν εννοούμε το γνωστό σουβλατζίδικο… Τον άλλον Μπαϊρακτάρη εννοούμε αυτόν που εξαφάνισε από την Αθήνα τους κουτσαβάκηδες!

Αλλά μέσα στα στραβά και ανάποδα υπάρχουν και τα ευχάριστα νέα… Είστε ανασφάλιστος; Είστε άνεργος; Είστε άπορος; Ναι… Άρα είστε προνομιούχος!!!  Όχι δεν σας δουλεύουμε… Η κυβέρνηση που μεριμνά για τα πάντα έχει δώσει σαφείς εντολές.  Στα νοσοκομεία θα έχουν περιποίηση και προτεραιότητα οι ανασφάλιστοι, οι άποροι!!!  Πας στο νοσοκομείο με μια σοβαρή περίπτωση.  Καρκίνο; Φυσικά και όχι… Έμφραγμα;  Φυσικά και όχι… Εγκεφαλικό; Φυσικά και όχι… Πιο σοβαρή και «σπάνια» ασθένεια από την «σκολίωση του ρινικού διαφράγματος» και την «χρόνια αμυγδαλίτιδα» υπάρχει; Πόσοι χιλιάδες και χιλιάδες άνθρωποι μπορεί να πάσχουν από αυτή στην Ελλάδα;  Για αυτό και στο νοσοκομείο «Ελπίς» παρουσιάστηκε άπορος ο οποίος, προς τιμήν όλων, από τον διοικητή του νοσοκομείου μέχρι τον οδηγό του νοσοκομείου (υπάρχουν ακόμη οδηγοί στα νοσοκομεία;), εγχειρίστηκε αμέσως, νοσηλεύτηκε σε μονόκλινο δωμάτιο, έτυχε γενικά της καλύτερης περιποιήσεως… Φανταζόμαστε ότι δεν έχει παίξει κανένα ρόλο ότι ο άπορος λεγόταν Αλέξανδρος Γεωργιάδης, αδελφός του παμμέγιστου Αδώνιδος Γεωργιάδη, του υπουργού υγείας…  Βέβαια κάπου αλλού διαβάσαμε σήμερα για μια άλλη περίπτωση, μιας ανασφάλιστης, απόρου γυναίκας με πρόβλημα υγείας που εκδιώχθηκε από τον Ευαγγελισμό και όταν πήγε να βγάλει βιβλιάριο απορίας της έκλεισαν ραντεβού για μετά από 4 μήνες!!! Μπα σύμπτωση θα ήταν, όπως και μερικά χιλιάδες άλλα….

Πάντως «μπράβο» στον κύριο Α. Γεωργιάδη που παρόλο που με σχέδιο νόμου που κατατέθηκε τον Ιανουάριο του 2014 και αφορά το “Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας (ΠΕΔΥ), Αλλαγή Σκοπού ΕΟΠΠΥ και λοιπές διατάξεις», αμνηστεύει όλες τις διοικήσεις των νοσοκομείων που προχώρησαν ακόμη και σε απευθείας αναθέσεις ή παραβίασαν τη διαγωνιστική διαδικασία», όπως αποκάλυψε το περιοδικό Αντίποινα και κατήγγειλε με ερώτηση της στην Βουλή η βουλευτής κα Ραχήλ Μακρή, δεν ζήτησε εξυπηρέτηση από κανέναν από αυτούς που διευκόλυνε…  Τέτοιος είναι… Τόσο άτεγκτος με τα θέματα ηθικής και νομιμότητας.  Τώρα αν γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους νόμους του κράτους και την Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων είναι μια άλλη υπόθεση αυτή… 

Θαλή μου Μιλήσιε… Τι είχες πει και εσύ… Και που;  Στην χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία και που δεν ζει πια εδώ.  Τώρα, μετακόμισε ή έχει αποβιώσει προ πολλού, τι να σας πούμε… Αρίστη είναι η Δημοκρατία εκείνη η οποία δεν έχει, ούτε υπερβολικά πλουσίους ούτε υπερβολικά φτωχούς πολίτες!!!Το σάπιο και βρώμικο πολιτικό σύστημα όμως κατόρθωσε το ακατόρθωτο!  Να έχουμε και υπερβολικά πλουσίους και υπερβολικά φτωχούς ανθρώπους.  Από την μία πλευρά έχουμε τους ολιγάρχες και από την άλλοι τους ανέργους που συνεχώς αυξάνονται, είναι κάπου 1,5 εκατομμύρια άνθρωποι και τους ανασφάλιστους που υπολογίζονται γύρω στα 3 εκατομμύρια…  Μέχρι και ο Ομπάμα κατάφερε στις ΗΠΑ παρά τις σφοδρότατες αντιδράσεις των ιδιωτικών συμφερόντων να ασφαλίσει ανθρώπους που δεν ήξεραν καν τι πάει να πει ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη και εμείς εδώ, τα τζιμάνια που μας κυβερνούν αφαίρεσαν σε τεράστιο μέρος του λαού αυτό που είχαν σχεδόν όλοι οι Έλληνες!!! Την περίθαλψη…  Άλλη μια επιτυχία… Μπορεί να μην ζήσουν από πείνα, φτώχεια, αρρώστιες, δυστυχία πολλοί από τους συμπατριώτες μας αλλά ένα είναι σίγουρο.  Όσοι ζήσουν θα είναι υπερήφανοι για τα επιτεύγματα της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου…  Αφού τα αναγνωρίζουν και οι δανειστές μας, οι επιζήσαντες Έλληνες δεν θα τα αναγνωρίσουν; Και μόνο που επέζησαν θαύμα είναι!!!!

Οι διώξεις κατά ΧΑ ήταν στημένες από το παρακράτος!

Εμμεσα πλην σαφώς, ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου αποδέχεται σε ανακοίνωση του που εξέδωσε πριν λίγο ότι υπήρξε συνωμοσία μεταξύ κυβερνητικών και δικαστικών προκειμένου να φυλακιστεί οι βουλευτές του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή.
Μιλάει για "παρακράτος" και "αντιδημοκρατικές πρακτικές", για "γκρίζες πελατειακές εξαρτήσεις που υπερβαίνουν τις θεσμικές λειτουργίες"  και για"υπόγειες διαδρομές, που ταυτίζουν την εξουσία με τις πάσης φύσεως εξωθεσμικές ή παρακρατικές απολήξεις" και γενικά σφυροκοπεί την κυβέρνηση υιοθετώντας πλήρως τις αποκαλύψεις περί κυβερνητικής συνωμοσίας τις οποίες κάνει στο γνωστό βίντεο ο Π.Μπαλτάκος.
Γενικά το μόνο που δεν ζητά - έστω και αν εμμέσως προκύπτει από όσα υποστηρίζει - είναι η άμεση αποφυλάκιση των βουλευτών του Λαϊκού Συνδέσμου...
Το "κερασάκι" όμως κρύβεται αλλού; Ζητεί την διάλυση της συγκυβέρνησης υποστηρίζοντας: «Πως είναι δυνατόν, με αυτά τα δεδομένα, η κυβερνητική συνεργασία να λειτουργεί επ' ωφελεία της χώρας και των Ελλήνων;».
Πάντως ακόμα αναζητείται ευθιξία από τους δύο υπουργούς, Ν.Δένδια και Χ.Αθανασίου. Εστω οι εμπλεκόμενοι υπουργοί, αν δεν υποβάλλουν την παραίτησή τους, να τη θέσουν στη διάθεση του πρωθυπουργού, επιτέλους! Ας τον διευκολύνουν. Γιατί οι εξελίξεις θα είναι καταιγιστικές...
Η ανακοίνωση του Γραφείου του Γ.Παπανδρέου έχει ως εξής:
«Μια "οικογενειακή υπόθεση" της δεξιάς, με πρωταγωνιστές του κυρίους Παναγιώτη Μπαλτάκο και Ηλία Κασιδιάρη, αναδεικνύει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο, μείζονα διακυβεύματα που συνεχίζουν να ταλανίζουν τη χώρα και την Ελληνική κοινωνία.
Κυρίαρχο διακύβευμα; Η Δημοκρατία. Και συγκεκριμένα, η αντιμετώπιση των αντιδημοκρατικών αντιλήψεων και πρακτικών που έχουν εμπεδωθεί και αφορούν τους θεσμούς και την λειτουργία τους.
Αυτή την εθνικά κρίσιμη στιγμή, που δοκιμάζεται η αντοχή και η υπομονή του Ελληνικού λαού, μέσα από μια επίπονη δημοσιονομική προσαρμογή, η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει το πάντα, προκειμένου να ανατρέψει αρνητικές πελατειακές, ακόμη και παρακρατικές πρακτικές του παρελθόντος.
Αυτές δηλαδή, που μας οδήγησαν στην κρίση και την εξάρτηση της χώρας από τους πιστωτές μας:
Τις γκρίζες πελατειακές εξαρτήσεις που υπερβαίνουν θεσμικές λειτουργίες, για να εξυπηρετήσουν μικροπολιτικές και άλλες σκοπιμότητες.
Τις υπόγειες διαδρομές, που ταυτίζουν την εξουσία με τις πάσης φύσεως εξωθεσμικές ή παρακρατικές απολήξεις.
Το αντίθετο συνέβη.
Η υπόθεση Μπαλτάκου, αποδεικνύει ότι, η σημερινή Κυβέρνηση αντί να χτυπήσει την ρίζα του κακού, υιοθέτησε και εξέθρεψε αντιλήψεις και συμπεριφορές, που αποτελούν και την αιτία της ίδιας της κρίσης και του εκτροχιασμού των ελλειμμάτων και του χρέους. Μάλιστα, όχι μόνον δεν υπερασπίστηκε μεταρρυθμίσεις που είχαν γίνει μετά το 2009, αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις τις αποδόμησε.
Ακόμα χειρότερα, έθεσε σε αμφισβήτηση στα μάτια των Ελλήνων, τη δημοκρατική λειτουργία της κυβέρνησης και των θεσμών της πολιτείας.
Με αυτόν τον τρόπο υπονομεύεται και η σταθερότητα της πορείας μας, καθώς βρισκόμαστε σε κρίσιμο σταυροδρόμι, αλλά και η αξιοπιστία της χώρας μας, που ματώσαμε ως Έλληνες να αποκαταστήσουμε.
Πως είναι δυνατόν, με αυτά τα δεδομένα, η κυβερνητική συνεργασία να λειτουργεί επ' ωφελεία της χώρας και των Ελλήνων;
Οι ευθύνες της κυβέρνησης, είναι προφανείς. Και η απομάκρυνση του κ. Μπαλτάκου, δεν αρκεί.
Η χώρα και η Ελληνική κοινωνία, έχουν ανάγκη από ένα πολιτικό σύστημα απαλλαγμένο από τα κακώς κείμενα του πελατειακού κράτους, που να λειτουργεί με αρχές, αξίες, θεσμούς, με σεβασμό στην λειτουργία τους, με διαφάνεια και ευνομία.
Αυτό παραμένει εδώ και χρόνια το διακύβευμα.
Οι σημερινές εξελίξεις, αναδεικνύουν με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο, την επιτακτική ανάγκη ενότητας των δημοκρατικών και προοδευτικών δυνάμεων, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση της Δημοκρατίας και την υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς υποσημειώσεις και αστερίσκους, χωρίς δεύτερες σκέψεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Χρέος μας είναι, να ανταποκριθούμε στα μεγάλα διακυβεύματα που έχουμε μπροστά μας. Και μπροστά σε αυτά τα διακυβεύματα όλοι οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τελικά έχουμε Κοινοβουλευτική ΧΟΥΝΤΑ!


Σήμερα ο Ελληνισμός βρίσκεται στη μεγαλύτερη κρίση του απ’ το 1922,

100 χρόνια στην πλώρη...

O  Ελληνισμός, ο λαός, το έθνος και το κράτος, οι απόδημοι, όλο το σύνολο, βρίσκεται σήμερα στην πιο κρίσιμη ώρα του από το 1922, όταν διαμορφώθηκε πάνω στις σημερινές του συντεταγμένες περίπου, με όλες τις αναπροσαρμογέςπου επέφεραν για τη χώρα μας κολοσσιαία γεγονότα, όπως ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος και καθοριστικά γεγονότα, όπως ο εμφύλιος πόλεμος και ο Ψυχρός Πόλεμος.

Το 1922 τα τελευταία απομεινάρια του οικουμενικού Ελληνισμού έχασαν το ειδικό τους βάρος (όχι μόνον στην Ανατολία, αλλά και...
στην Αίγυπτο, τις Σλαβικές χώρες και την εγγύς Δύση), και το γένος συρρικνώθηκε στα όρια του εθνικού κράτους. Την ίδια εποχή, η ελληνική αστική τάξη, πλην των εφοπλιστών, έχασε τις φιλοδοξίες της να έχει έναν αυθύπαρκτο ρόλο στο ευρωπαϊκό καπιταλιστικό σύστημα και περιορίσθηκε στις αξιώσεις του μεταπράτη, του εργολάβου και του κατόχου μέσων παραγωγής (πάντα υπό την προστασία του κράτους) σε μικρή κλίμακα. Εναν ρόλο στον οποίον άλλωστε ήταν συνηθισμένη η πλειονότητα της ελληνικής αστικής τάξης και στο πλαίσιο άλλων κρατικών υποστάσεων, πολυεθνικών και εθνικών, πριν από τη δημιουργία του νεότερου ελληνικού κράτους, αλλά και παράλληλα μ’ αυτό και την πορεία ως την τελική του διαμόρφωση, μέσες-άκρες όπως είναι σήμερα.

Την πορεία αυτή παρακολούθησε φυσικά και ο λαός, οι λαϊκές τάξεις. Σε αδρές γραμμές, οι υπόδουλοι με επανάσταση και με αίμα δημιούργησαν ένα κράτος που δεν παραδέχθηκε ποτέ, όπως συνήθως τα σύγχρονα αστικά κράτη, ότι ο λαός μπορεί να έχει πάνω του βαρύνοντα λόγο. Μόνον σε στιγμές μεγάλων κρίσεων (όπως στην Κατοχή) ο λαός απέκτησε στην πολιτική το μερίδιο που δικαιούται σε μια δημοκρατία, κάνοντας αυτήν τη δημοκρατία πραγματική. Και είναι οξύμωρο, αλλά είναι αλήθεια, ότι ο ελληνικός λαός γεύτηκε και δοκίμασε πραγματικά δημοκρατικούς θεσμούς υπό το κράτος της κατοχής μιας ξένης δύναμης και υπό τους όρους της αντίστασής του σ’ αυτήν. Αντίθετα απ’ την εθνική αστική τάξη (ακόμα κι εκείνο το μέρος της που απέφυγε τις παρτίδες με τους κατακτητές και τα εθνικιστικά τους τσιράκια) ο λαός απέδειξε τότε τον πατριωτισμό του.

Αλλά, αν ένα μέρος της εθνικής αστικής τάξης απέφυγε τις συνάφειες με τους κατακτητές, ουδένα μέρος της απέφυγε τα πάρε-δώσε με τους επικυρίαρχους, τους ξένους προστάτες. Από το 1831 έως σήμερα σ’ αυτήν τη διαδικασία δεν υπήρξε καμμία διακοπή - για αυτό και η τέτοια προθυμία σήμερα απ’ ορισμένους για μνημόνια και προστάτες. Σ’ όλο αυτό το διάστημα ο ελληνικός λαός διαμορφώθηκε από τους υπόδουλους που ελευθερώθηκαν, τους πρόσφυγες που ήρθαν από το 1922 κι ύστερα (και συνεχίζουν να έρχονται) και τους μετανάστες που διεσπάρησαν όπου γης, κυρίως όχι εκεί που υπήρχαν παλαιές ελληνικές κοινότητες, αλλά δημιουργώντας νέες, το ειδικό βάρος των οποίων για το μέλλον του Ελληνισμού δεν έχει ακόμα μορφοποιηθεί.

Υπόδουλοι (πρώην), πρόσφυγες και μετανάστες, επιμερισμένοι σε χωρικούς, εργάτες, υπαλλήλους, ναυτικούς, μικροεπιχειρηματίες, μικροαστούς, επιστήμονες, στρατιωτικούς - αυτός είναι πάνω-κάτω ο ελληνικός λαός και πάνω σ’ αυτούς τους άξονες και την ανέλιξή τους εξελίχθηκαν οι τάξεις (ανεξαρτήτως της ταξικής συνείδησης του καθενός). Την παράδοση του ελληνικού λαού (και συνεπώς την αυτογνωσία του, τουλάχιστον ως την πρώιμη μεταπολίτευση) καθόρισαν δύο κορυφαία γεγονότα (εν μέσω άλλων εξόχως σημαντικών): η επανάσταση του 1821 και η εθνική αντίσταση 1941-1944. Η ιδιομορφία, η ιδιοπροσωπία των Ελλήνων είχε (δεν ξέρω αν έχει ακόμα) να κάνει με αυτές τις δύο εξέχουσες κι όλη την πολιτική, ταξική και πολιτισμική λάβα του 19ου και του 20ού αιώνα.

Σήμερα, στις αρχές του 21ου αιώνα, ο Ελληνισμός βρίσκεται στη μεγαλύτερη κρίση του απ’ το 1922, διότι βρίσκεται ξανά υπό διαμόρφωση.

Σε όλες τις προηγούμενες κρίσεις, εμφυλίους, διχασμούς, χούντες, εθνικές ήττες, ο Ελληνισμός βρισκόταν σε ένα προσδιορισμένο, συγκροτημένο πλαίσιο, του οποίου διερευνούσε τις εκδοχές, επινοούσε τις προσαρμογές, υπέμενε τους καταναγκασμούς, επεδίωκε τις ανατροπές - αλλά το πλαίσιο ήταν εκεί, μόνον οι επιλογές και η τύχη μπορούσαν να το επηρεάσουν - όχι όμως να το αναιρέσουν ή να το εξαφανίσουν.

Και το πλαίσιο αυτό ήταν το εθνικό αστικό κράτος. Με κουτσουρεμένο το αυτεξούσιο; ναι! Υποτελές ή μισοϋποτελές στους ξένους εταίρους, φίλους, επικυρίαρχους, συμμάχους, νταβατζήδες; ναι! Εχθρικό με τον λαό; υποχείριο των κρατικοδίαιτων και της διαπλοκής; ναι! Αλλά υπήρχε.

Κι ακριβώς επειδή υπήρχε, το αίτημα να γίνει καλύτερο, να διορθωθεί ακόμα και να αλλάξει ήταν ένα διαρκές αίτημα του λαού. Είτε με μεταρρυθμίσεις, είτε με επανάσταση το αίτημα του λαού για ένα κράτος δικό του (αίτημα ανολοκλήρωτο απ’ το 1821) τροφοδοτούσε και χαρακτήριζε το είδος της συμμετοχής των λαϊκών δυνάμεων (κυρίως μέσα απ’ τα κόμματα της αριστεράς) στα κοινά.

Αυτό λοιπόν το δύσμορφο, δασύτριχο, εχθρικό προς τον λαό κράτος (που μέσα απ’ το οποίο όμως ο λαός μπορούσε να προσδιορίζει και να εκφράζει, πόσω μάλλον να διεκδικεί τις προσδοκίες του) σήμερα φυλλορροεί και καταστρέφεται (καταστρέφοντας ταυτοχρόνως τον λαό ακόμα περισσότερο). Καταστρέφεται διότι η ελληνική αστική τάξη (εθνική και κοσμοπολίτική) δεν το χρειάζεται πια. Βεβαίως, ουδέποτε (το μεγαλύτερο μέρος της) χρειάσθηκε αυτό το κράτος εις ό,τι αφορά τη δική της υπόσταση, το χρειαζόταν όμως για να κυβερνά και να ληστεύει τον λαό. Αν αυτό σήμερα μπορεί να το κάνει καλύτερα μέσα από ένα υπερκρατικό σχήμα (όπως η Ευρωπαϊκή Ενωση), τότε αυτό το κράτος δεν το χρειάζεται, ή το χρειάζεται υπό μία νέα περιορισμένη μορφή, ενός διοικητικού μηχανισμού που μπορεί να κουμαντάρει μια περιφέρεια αντί για χώρα, έναν πληθυσμό αντί για λαό, μέσω ενός επικοινωνιακού ολοκληρωτισμού αντί της πολιτικής.

Και προς αυτήν την κατεύθυνση βαίνουμε με τα μνημόνια. Διότι τα μνημόνια δεν είναι μόνον οι δανειακές συμβάσεις που αφαιμάσσουν τη χώρα, αλλά το νέο θεσμικό πλαίσιο που διαμορφώνουν, ώστε να τη μετατρέψουν σε ανοχύρωτη ζώνη εις ό,τι αφορά τον τρόπο ζωής του λαού, σε τόπον αγριότητας κι ανηλεούς θήρας των αδυνάτων απ’ τους Δυνατούς. Διότι το εθνικό αστικό κράτος είχε όλα τα ψεγάδια που προαναφέραμε, αλλά ως προϊόν λαϊκών επαναστάσεων και αυτό, έφερε πάνω τους ένα «στίγμα» ανυπόφορο για τους αστούς, πολύτιμο όμως για τον λαό: το συνανήκειν. Εδινε δηλαδή αυτό το κράτος στον λαό ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο ο λαός μπορούσε να αντιληφθεί τον εαυτόν του ως κάτι σπουδαιότερο από ένα άθυρμα χωρίς πατρίδα: (απονομιμοποιημένον δηλαδή από κάθε δυνατότητα να απαιτεί για τον εαυτό του κάτι καλύτερο μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο).

Τώρα αυτό το πλαίσιο του αφαιρείται και είναι σαν ο λαός να ορφανεύει, να κινείται εν καινώ, να επιστρέφει στην κατάσταση του κολίγα ή της ορδής. Ή του ραγιά (που ενίοτε φαντάζεται μάλιστα ότι είναι ένας κοσμοπολίτης, απαλλαγμένος από άχρηστες παλιατζούρες. Ελεύθερος. Οσον ελεύθερο σε κάνει η ελεύθερη αγορά. Ενοικιαζόμενος καταντάς, αλλά δεν θέλεις να το παραδεχθείς, ώσπου να ’ρθει η σειρά σου).

Και περιπίπτεις σ’ αυτήν την κατάσταση του είλωτα, διότι ό,τι ως σήμερα υπήρχε για να υπερασπισθεί, άφησες να σ’ το συκοφαντήσουν τα τσιράκια των Δυνατών, σωματείο ή κόμμα, λαϊκή παράδοση ή τέχνη - όλα τα φυλαχτά σου τα έφαγε το λάιφ στάιλ, ο συρμός, η προπαγάνδα, τα κλισέ.

Η κρίση λοιπόν που περνάει σήμερα ο Ελληνισμός είναι η πιο ανοιχτή σε δραματικές εξελίξεις, διότι ενώ εκτυλίσσεται βγάζει ταυτοχρόνως και το αντικείμενό της - τους Ελληνες - έξω απ’ το πλαίσιο που είχαν συνηθίσει να λειτουργούν (καλώς ή κακήν κακώς) έως τώρα. Το 1922 συγκροτήθηκε μια υπόσταση που άντεξε την ύπαρξή της και τα έργα της, φθάνοντας έως εδώ. Η καθυπόταξη πλέον αυτής της υπόστασης προϋποθέτει να χάσει τον μπούσουλα, να εξαερωθεί το πλαίσιο μέσα στο οποίον μπορούσε να εννοήσει «το καλό και το κακό».

Προς τούτο κατεβλήθη απ’ την εμφάνιση και την κατίσχυση του «εκσυγχρονισμού» στη χώρα ιδιαίτατη προσπάθεια. Ανάλογη με αυτήν που η παλινόρθωση της αντίδρασης, μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, κατέβαλε σε παγκόσμιο επίπεδο για την καθιέρωση της ομογενοποιημένης σκέψης. Η γλώσσα του Οργουελ έχει επικρατήσει παντού. Κορωνίς του φαινομένου η διαρκής δίκη κατά του λαού για «λαϊκισμό» και «κρατισμό».

Οι παθολογίες που οι ίδιες οι άρχουσες τάξεις δημιουργούν χρησιμοποιούνται εναντίον του λαού για να δημιουργηθούν νέες και βαθύτερες παθολογίες σε μια διαρκή εξίσωση προς τα κάτω, με ένα ανηλεές και απροσμάχητο «διαίρει και βασίλευε» που στέλνει τον καθένα, καθώς και τάξεις ολόκληρες, στο σφαγείο.

Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή γίνεται σφαγείο για τον λαό της. Η κρίση (που χρησιμοποιείται ως εργαλείο) φέρνει τους Ελληνες, τον λαό, αντιμέτωπους με μια πολεμική μηχανή που φρόντισε να τους υπεξαιρέσει πρώτα απ’ όλα το κράτος τους και στη θέση του να εγκαταστήσει έναν διοικητικό μηχανισμό ανδρεικέλων. Οχι πως αυτό το κράτος, όπως ξαναείπαμε, δεν ήταν ήδη και διαρκώς εχθρικό προς τον λαό. Οπως όσον υπήρχε, ο πειρασμός του αυτεξούσιου, της εθνικής ανεξαρτησίας, πόσω μάλλον της λαϊκής κυριαρχίας παρέμενε για τον λαό ζωντανός.  

Ηταν μέσα στη δημοκρατική παράδοση, κατακτημένη κι αυτή με αίμα και θυσίες, η δυνατότης του λαού να πιστεύει ότι μπορεί να ζητά λογοδοσία απ’ τους ηγέτες του, απ’ αυτούς που ο ίδιος εκλέγει. Σε έναν πληθυσμό, ούτε καν κοινωνία, που όλοι γνωρίζουν ότι απλώς εκτελούνται απ’ το ντόπιο προσωπικό οι εντολές που καταφθάνουν απ’ τη «Ρώμη», από ποιον θα ζητήσει κανείς λογοδοσία; Απ’ τους ντόπιους τελώνες και φοροεισπράχτορες; Απ’ τους τοποτηρητές της «Ρώμης» - την Τρόικα κάθε φορά που καταφθάνουν εδώ, ούτε καν ως άλλοι ανθύπατοι, αλλά απλώς ως δημόσιοι υπάλληλοι, ενός άλλου «Δημοσίου», υπέρτερου και άπληκτου. Πρόκειται για την καθαίρεση της πολιτικής, την επιστροφή σε προαστικές μορφές διακυβέρνησης. Οταν μια γραφειοκρατία με πέννες και λόγχες εποπτεύει και διοικεί τις κοινωνίες προκειμένου τα αφεντικά της να προσπορίζονται τον πλούτο των εθνών - όχι πλέον των εθνών - των ανθρώπων. Οταν όλοι έχουν καταλάβει ότι δεν είναι πια πολίτες, αλλά έχουν ξαναγίνει υπήκοοι.

Τα λίγα επόμενα χρόνια θα είναι κρίσιμα εις ό,τι αφορά τη φορά των πραγμάτων - το πείραμα που ξεκίνησε στην Ελλάδα και άλλες αδύναμες (η καθεμία για τους δικούς της λόγους) χώρες έχει λίγο δρόμο μπροστά του. Κινείται ταχύτατα - λόγου χάριν, η υποταγή της Ευρώπης στο Βερολίνο είναι ενδεικτική. Πολλά απ’ όσα φαίνονταν αδιανόητα χθες, έχουν ήδη γίνει. Οταν οι αρχαίοι άρχισαν να λένε ότι «οι καιροί ου μενετοί» την είχαν ήδη πατήσει. Η γνώμη μου όμως είναι -αν μου επιτρέπετε- ότι στο τέλος θα την πατήσουν οι Δυνατοί, για τον απλούστατο λόγο ότι ο άνθρωπος έχει συσσωρεύσει μνήμη και οι λαοί δεν είναι διατεθειμένοι να σκλαβωθούν εκ νέου τόσον εύκολα. Κι επειδή ο καπιταλισμός είναι ως εκ της φύσεώς του ηλίθιος, δεν μπορεί παρά να τραβάει το σκοινί. Οσο μάλιστα μένει ασύδοτος, όλο και πιο πολύ.

Χειμέρια λοιπόν τα πράγματα και πυκνώνουν τα εξ Εσπερίας νέφη, αλλά στο τέλος πάντα βγαίνει ο ήλιος - τι να κάνουμε; είναι γραμμένο στο DNA του κόσμου, σαν άνθρωπος να φθάσει να ζει ο άνθρωπος.

Κι ύστερα βλέπουμε...

Του Στάθη από enikos

Η ζωή συνεχίζεται (;)…με 1.500.000 άνεργους


Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος 

H  ζωή συνεχίζεται. Τουτέστιν:
Μετά από δυο – τρία Μνημόνια, μετά από εφτά – οχτώ «μίνι Μνημόνια» (εφαρμοστικοί, μεσοπρόθεσμα, πολυνομοσχέδια κλπ), μετά από δυο – τρεις δανειακές συμβάσεις, στην Ελλάδα των δέκα εκατομμυρίων κατοίκων έχουμε 4 εκατομμύρια ανθρώπους δυνάμενους να εργαστούν, αλλά το 1.500.000 από αυτούς είναι άνεργοι…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από τους «συναγερμούς» του κ.Σαμαρά κατά της ανεργίας, η ανεργία των νέων ανέρχεται στο 60% και από τους 1.500.000 άνεργους οι 9 στους 10 δεν λαμβάνουν ακόμα κι αυτό το  επίδομα ανεργίας…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από τα διαδοχικά κυβερνητικά «success story», από εκείνους που έχουν ακόμα δουλειά  κοντά στο 1 εκατομμύριο είναι απλήρωτοι εδώ και μήνες...
(σσ: Αυτό ο Μπρεχτ το περιέγραφε έτσι: «Οι άνεργοι πεινούσαν/ Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται»)…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από τα χαράτσια, την διαρκή φοροληστεία και τον 9πλασιασμό των «έκτακτων» φόρων - που με το πολυνομοσχέδιο μονιμοποιούνται - από τα 3 εκατομμύρια των νοικοκυριών της χώρας, τα 2.300.000 νοικοκυριά αδυνατούν να ανταποκριθούν και να πληρώσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους στην εφορία...

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από διαδοχικές αυξήσεις στην τιμή του ηλεκτρικού και ενώ σχεδόν 1.000.000 οικογένειες αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς του ρεύματος, η κυβέρνηση με το πολυνομοσχέδιο επιβάλει νέα αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ…

   Η ζωή συνεχίζεται:  
Μετά από διαδοχικούς κυβερνητικούς «θριάμβους» και απανωτές «σωτήριες δόσεις» από την τρόικα, σχεδόν 3.000.000 Έλληνες – ήδη από το 2011 – αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε ικανοποιητική θέρμανση…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από διαρκή εισοδηματικά μέτρα που έχουν οδηγήσει εκατομμύρια Έλληνες στην ανέχεια και την καταστροφή, μετά την αναγωγή της έννοιας του «εργασιακού δικαιώματος» σε παλαιολιθικό «αναχρονισμό» (!), η κυβέρνηση – με το πολυνομοσχέδιο – επιβάλει ως «μοναδική αξία» στην εργασιακή ζούγκλα τον μισθό των 500 ευρώ το μήνα…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά το πέταγμα των 6 στους 10 συνταξιούχους στον Καιάδα της απόλυτης φτώχειας, η κυβέρνηση – με το πολυνομοσχέδιο – φέρνει νέα καταιγίδα στο Ασφαλιστικό, νέες μειώσεις στις κύριες συντάξεις και νέα μείωση ύψους 40% στις επικουρικές συντάξεις…

   Η ζωή συνεχίζεται:  
Μετά την καταλήστευση 70 δισεκατομμυρίων ευρώ από τον ελληνικό λαό το διάστημα 2010 – 2014, που τα «βουτήξανε» για να μειώσουν το χρέος (που όμως αυξάνεται!), η κυβέρνηση ψηφοθηρεί μιλώντας για «πλεόνασμα» και για διανομή «κοινωνικού μερίσματος» στους λεηλατημένους Ελληνες που δεν αντιστοιχεί κατά μέσο όρο παρά σε 1,5 ευρώ την ημέρα…

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από διαδοχικά κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα, μετά από αντισυνταγματικές κυρώσεις Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων, μετά από δεκάδες Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, μετά από διαρκείς επιστρατεύσεις εργαζομένων, από χτες - και για 5η φορά μέσα σε 2 χρόνια – ζούμε σε συνθήκες «απαγόρευσης των συναθροίσεων»…  

   Η ζωή συνεχίζεται:
Μετά από σχεδόν 35 χρόνια ένταξης της Ελλάδας στην ΕΕ των Μνημονίων, στην ΕΕ της τρόικας, στην ΕΕ της παραγωγικής αποσάθρωσης, στην ΕΕ όπου «το μεγάλο (μονοπωλιακό) ψάρι τρώει το μικρό», στην ΕΕ όπου «τα πλεονάσματα της Γερμανίας είναι τα ελλείμματα της Ελλάδας» (Λαγκάρντ), στην ΕΕ που με την πολιτική της ενισχύει την ακροδεξιά και συνεργάζεται με την ναζιστική κτηνωδία, η παραμονή της Ελλάδας στην ΕΕ πλασάρεται σαν «μονόδρομος» και αποτελεί το κοινό «ευαγγέλιο» όλων των επίδοξων «σωτήρων»…

   Η ζωή συνεχίζεται:
«Μετά από εφτά δεκαετίες – πανηγυρίζει η κυβέρνηση – πετύχαμε εξωτερικό πλεόνασμα». Πράγματι. Μας γύρισαν 70 χρόνια πίσω! Επέφεραν τέτοιο εκμηδενισμό του λαϊκού εισοδήματος που από την άποψη των κοινωνικών συνθηκών που επικρατούν μόνο με την εποχή της Κατοχής και του Εμφυλίου μπορεί να συγκριθεί! Ο εκμηδενισμός του λαϊκού εισοδήματος εν έτη 2013 μόνο με εκείνον του 1943 και του 1948 μπορεί να συγκριθεί! Αλλά, τότε, οι άνθρωποι πέθαιναν στους δρόμους από την πείνα και στην Ελλάδα έπεφταν βόμβες Ναπάλμ! Πράγματι. Από τότε είναι που είχε να «επιτευχθεί», ξανά, εξωτερικό πλεόνασμα…    

   Η ζωή,
εφόσον εξακολουθήσουμε να πορευόμαστε έτσι, συνεχίζεται;  Ναι – υπό δυο προϋποθέσεις: Η μια προϋπόθεση είναι να είσαι τραπεζίτης, βιομήχανος, εργολάβος, πολυκαταστηματάρχης κοκ. Σε αυτή την περίπτωση η ζωή συνεχίζεται μια χαρά. Η άλλη προϋπόθεση (αν δεν είσαι τραπεζίτης, εργολάβος κοκ) είναι τούτη: Ότι ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, θα αναλάβουμε το μέτρο της ευθύνης που μας αναλογεί. Ότι ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, θα βάλουμε πλάτη για να «ξελασπώσουμε το μέλλον». Ότι ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, χωρίς αναθέσεις σε «μεσσίες», θα ξαναχτίσουμε την ελπίδα της προσωπικής προκοπής. Αρνούμενοι τα «φυτοφάρμακα» της χαμοζωής που υπόσχονται «ατομική διάσωση». Και επιλέγοντας ως λίπασμα την συλλογική διεκδίκηση του κοινωνικού συμφέροντος. Γιατί, έτσι ήταν και έτσι θα είναι πάντα: «Το μέλλον δε θα 'ρθει από μονάχο του, έτσι νέτο σκέτο, αν δεν πάρουμε μέτρα κι εμείς».


Από enikos

Κι ευχαριστώ τον κύριο Τόμσεν..


     Δεν υπάρχει πιό ελεεινήσυνομοταξία από τουςμισθοφόρους,
     ..αυτούς δηλαδή πουσκοτώνουν επί πληρωμή!
     (και οι π@υτάνες επί πληρωμή εκδίδονται, αλλά εκείνες τουλάχιστονπροσφέρουν ευχαρίστηση!)

     Σε όλη την ροή της Ιστορίας οι μισθοφόροι αντιμετωπίστηκαν από εχθρούς και φίλους σαν καθάρματα,
     ..σαν άτομα χωρίς καμία ηθική υπόσταση, πιό κοντά στα ζώα παρά στον άνθρωπο!
     Για όσους μάλιστα απ' αυτούς έδρασαν εναντίον τής έστω και κατ' όνομα πατρίδας τους, η Ιστορία επεφύλαξε ειδική μνεία υπανθρώπων,
     ..η δε μοίρα και η ζωή, ειδικό τέλος!

     Ένας τέτοιος μισθοφόρος είναι και ο πιθηκάνθρωπος του υπουργείου Οικονομικών.
   
     Ο ανερμάτιστος, άπατρις, ημιαγράμματος (παρ' όλες τις οικονομικές του περγαμηνές, και τηναμφίβολη όπως αποδείχτηκε στην πράξη, επιστημονική του κατάρτιση), εγκάθετος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, κύριος Υπουργός!

     Ο θαυμαστήςμαθητής και παρατρεχάμενος ενός άλλου εγκάθετου των μεγάλων συμφερόντων και της διαπλοκής, πρωθυπουργού αυτή την φορά, και υπεύθυνου της οικονομικής καταστροφής που ζούμε σήμερα,
     ..και που παρέα και από κοινού σμιλέψανε, μαζί και με τον δοτό, προηγούμενο του Ψευταρά, πρωθυπουργό.

     Ο πραγματικός και αφανής πρωθυπουργός (ελέω τρόϊκας και τοκογλύφων), που ζήλεψε την δόξα(!) και την τιμή(!!) του ''δάσκαλού'' του, εκείνου  που ευχαρίστησε από το βήμα της Βουλής τους ''φίλους μας Αμερικανούς'',
     ..τις τραγικές εκείνες μέρες της πρόσφατης Ιστορίας μας, όταν το ελληνικό εδώ και 50 αιώνες Αιγαίο μετατράπηκε σε ''γκρίζα ζώνη''!

     Αυτή την εθνική προδοσία ζηλεύοντας,
     ..και έχοντας διαπράξει κι αυτός μία ακόμη χειρότερη (αφού αφορά όλη την επικράτεια),
     ..θεώρησε σωστό κάνοντας τον απολογισμό του, και μετά την τεράστια ''επιτυχία'' ψήφισης του3ου, ή 4ου μνημονίου με τον πλασματικό τίτλο ''άρθρο 1'', ή ''εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ'',

     ..ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ''ΚΥΡΙΟ ΤΟΜΣΕΝ'',
     ..τον υπάλληλο των τοκογλύφων, τον μεσάζοντα της τρόϊκαςτον προΙστάμενο καιτοποτηρητή της κυβέρνησης!

     Εάν δεν υπάρξει απονομή δικαιοσύνης προς τους ελεεινούς αυτούς ''Έλληνες'' μισθοφόρους, η συνέχεια του κράτους και της κοινωνίας θα είναι προβληματική!
     Θα πρέπει να έχουν το ίδιο ή ανάλογο τέλος που επεφύλαξαν κι αυτοί για τους Έλληνες πολίτες!
     Οτιδήποτε λιγότερο δεν είναι αρκετό!..

    
     
    

Μυρίζει κυβερνητική σκευωρία κατά Χρυσής Αυγής?



02/04/2014
Σοβαρό ζήτημα έχει ξεσπάσει στο πολιτικό σκηνικό του τόπου με την δημοσιοποίηση συνομιλίας του εκπροσώπου του Λαϊκού Συνδέσμου του κόμματος Ηλϊα Κασιδιάρη με τον γ.γ. της κυβέρνηση Τάκη Μπαλτάκο, όπου ο δεύτερος παραδέχεται παρεμβάσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και των υπουργών Ν.Δένδια και Χ.Αθανασίου στην δικαιοσύνη για να προφυλακιστούν οι βουλευτές του Λαϊκού Συνδέσμου.
 
Θα πει κανείς "Σιγά το νέο!", αλλά οπωσδήποτε μια τέτοια παραδοχή είναι πολιτικό ζήτημα.
 
Να πούμε ότι ο Τ.Μπαλτάκος, ανήκει στην - πολύ - μικρή ομάδα των κυβερνητικών που δεν συμφωνούσαν με τις διώξεις, κάτι που φαίνεται και από την συνομιλία, καθώς νομικά ήταν 100% έωλες.
 
Επίσης ανήκει στον πατριωτικό πυρήνα της ΝΔ που πιέζει για την ταχύτερη δυνατή εκδίωξη της τρόικα από την Ελλάδα και οι σκέψεις και οι ενέργειές του χαρακτηρίζονταν πάντα από πατριωτικά κίνητρα.
 
Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι ο, εκ των εκποιητών της Ελλάδας, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ο Ε.Βενιζέλος τον έχει χαρακτηρίσει "Παλιό πρόβλημα" λόγω της δηλώσης του κ. Μπαλτάκου ότι "γεννήθηκε και θα πεθάνει αντικομουνιστής".
 
Ήδη την παραίτηση του Τάκη Μπαλτάκου ζητάει με μήνυμα του στο FB ο γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης.
Στελέχη του ΠΑΣΟΚ υπενθυμίζουν ότι ο κ. Μπαλτάκος στο παρελθόν είχε έρθει σε σύγκρουση με την Χαριλάου Τρικούπη για το θέμα του αντιρατσιστικού νόμου.
 
Όπως υποστήριξε, ο Η.Κασιδιάρης, λίγες ημέρες μετά την απόφαση των ανακριτριών που χειρίζονται την υπόθεση της ΧΑ να μην προφυλακίσουν τον ίδιο και τους κ.κ. Ηλία Παναγιώταρο και Νίκο Μίχο, συνομίλησε με τον κ. Μπαλτάκο.
Ισχυρίστηκε ότι η συνομιλία τους είναι μαγνητοσκοπημένη και περιέχεται στη μήνυση που έχει καταθέσει η ΧΑ εναντίον της κυβέρνησης στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Ο κ. Κασιδιάρης ανέγνωσε τη συνομιλία και έδωσε στη δημοσιότητα απομαγνητοφωνημένο αντίγραφο του διαλόγου που είχε με τον κ. Μπαλτάκο.
Πάντως, να σημειωθεί ότι η διαδικασία στη Βουλή επί των αιτήσεων άρσης ασυλίας συνεχίζεται κανονικά με την σχετική ψηφοφορία, καθώς το σύνολο σχεδόν των κομμάτων -πλην ΧΑ και ΑΝΕΛ- εξήγησαν ότι η Βουλή δεν κρίνει αν είναι κάποιος αθώος ή όχι και πως δεν μπορεί να λειτουργεί ως δικαστήριο.
Από την άλλη, ο κ. Πάνος Καμμένος είπε ότι πρέπει να διακοπεί η συνεδρίαση, να μοιραστεί το οπτικοακουστικό υλικό, να διερευνηθεί εάν είναι γνήσιο και μετά να ληφθούν οι αποφάσεις.
Επιπροσθέτως, ο κ. Δημήτρης Παπαδημούλης σημείωσε πως «εμείς πιστεύουμε ότι σε εφαρμογή ΚτΒ και Συντάγματος, αυτό που κρίνεται είναι αν θα επιτρέψουμε, αίροντας την ασυλία των βουλευτών, στη Δικαιοσύνη να ερευνήσει κάποιες κατηγορίες. Δεν είμαστε δικαστήριο και δεν πρέπει να γίνουμε. Δεν αποφασίζουμε αν είναι αθώοι ή όχι».
 
Πρόσθεσε όμως ότι «όσα καταγγέλθηκαν, δεν γνωρίζουμε αν είναι αλήθεια. Εύχομαι και ελπίζω να μην είναι αλήθεια. Αν είναι όμως ανεξάρτητα από τη μέθοδο με την οποία αυτά τα στοιχεία προέκυψαν συνιστούν σοβαρό πολιτικό, ηθικό, δημοκρατικό θέμα. Επιφυλασσόμαστε να ενημερωθούμε και αξιολογήσουμε. Αν είναι αληθές, εγείρεται θέμα με το οποίο πρέπει να ασχοληθεί και η Βουλή».
Η Σοφία Βούλτεψη (ΝΔ) άφησε να εννοηθεί ότι το όποιο υλικό είναι προϊόν«κοπτοραπτικής» ενώ ο κ. Πάρις Κουκουλόπουλος (ΠΑΣΟΚ) σημείωσε ότι πρέπει να εφαρμοστεί ο Κανονισμός της Βουλής και επισήμανε ότι «τα βαρύτατα που κατατέθηκαν, διαψεύστηκαν ήδη από τον κ. Αθανασίου».
Από την πλευρά του, ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου διέψευσε κατηγορηματικά ότι ο ίδιος πραγματοποίησε παρέμβαση στην πρόεδρο του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Γκουτζαμάνη.
Είπε συγκεκριμένα: «Η πορεία μου ήταν πάντοτε καθαρή και δεν έχω κάνει την παραμικρή παρέμβαση. Αν ήθελα να κάνω παρέμβαση, θα έκανα στους ανακριτές, που τους γνωρίζω».
Εξήγησε ότι ζήτησε πληροφόρηση κατά την πρώτη ημέρα που δεν κρίθηκαν προφυλακιστέοι οι Κασιδιάρης, Παναγιώταρος και Μίχος, σημειώνοντας: «Ζήτησα να μάθω σε ποιο στάδιο είναι η υπόθεση. Δεν έγινε καμία παρέμβαση. Άλλο παρέμβαση και άλλο η ενημέρωση. Είναι δικό τους θέμα αν θέλουν να δημιουργούν εντυπώσεις».
 
«"Με κοροϊδέψατε, με δουλέψατε. Τι είναι αυτά; Με ξεφτιλίσατε!" είπε ο Πρωθυπουργός», ανέφερε στη Βουλή ο Ηλίας Κασιδιάρης.
Ας δούμε όλη την συνομιλία:


Η επιστολή Κασιδιάρη προς τις κοινοβουλευτικές ομάδες
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr