Επαναδιαπραγμάτευση ή ένα γεωπολιτικό παιχνίδι σικέ με πρωταγωνιστή το ΣΥΡΙΖΑ και θύμα την Ελλάδα???


Αυτό το δίλημμα δεν είναι εκφραστικό, και την αμείλικτη απάντηση θα την δώσει κοντολογίς η ίδια η ιστορία. Σημασία έχει όμως, αυτή η χώρα κι αυτός ο λαός, από ποια ακριβώς ιστορική θέση θα κληθούν να το υποδεχτούν, και ποιόν ακριβώς ρόλο θα κληθούν να παίξουν στην επόμενη σελίδα της ιστορίας...


Ο ΣΥΡΙΖΑ υποτίθεται ότι επαναδιαπραγματεύεται. Όμως όλα δείχνουν πως στα κεφάλια των πολιτικών του στελεχών, δεν είναι διόλου αποσαφηνισμένα δυο βασικά ζητήματα… 
Πρώτον: Με ποιούς επαναδιαπραγματεύεται. 
Και δεύτερον: Τι ακριβώς παζαρεύει.

  • Το βολικό στην επικοινωνιακή διαχείριση, είναι να ταμπουρώνεσαι πίσω από ψευδεπίγραφο μιας υποτιθέμενης εντολής την οποία πήρες από τον Ελληνικό λαό στις πρόσφατες εκλογές.
  • Το πολιτικά ανέντιμο, είναι να ευνουχίζεις αυτή την εντολή στη λογική της «δημιουργικής ασάφειας» στην οποία πελαγοδρομεί η πολιτική σου.
  • Το πραγματικά επικίνδυνο όμως, είναι να ενσωματώνεσαι εκφυλίζοντας το ουσιαστικό περιεχόμενο αυτής της εντολής, στην περιδίνηση πειραματικών σχεδιασμών, προκειμένου να θριαμβεύσει το απατηλό σου ιδεολόγημα περί «μιας άλλης Ευρώπης», και στο όνομα αυτής της προσδοκίας να τινάζεις στον αέρα την ίδια τη βιωσιμότητα της πατρίδας σου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ επαναπαύτηκε στη δυναμική των συμβολισμών, αλλά απέτυχε (ή δεν τόλμησε) να τους αντιστοιχίσει με την πεμπτουσία ξεκάθαρων πολιτικών στόχων. Οι συμβολισμοί όμως όσο και η δυναμική τους, έχουν την αξία τους μονάχα αν...
υπηρετούν την προώθηση συγκεκριμένης και απόλυτα στοχευμένης επιδίωξης. Διότι σε διαφορετική περίπτωση…

  • Απαξιώνονται ανεπανόρθωτα οι συμβολισμοί…
  • Ταπεινώνονται παραδειγματικά οι πρωταγωνιστές και εμπνευστές τους…
  • Τσαλακώνεται ανεπανόρθωτα το κύρος και η υπόσταση της χώρας σε τελευταία ανάλυση.
Η εντολή λοιπόν που πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ, και η οποία διαδηλώθηκε έστω και με σχετικά ασαφή τρόπο τις μέρες που ακολούθησαν, ήταν να διαπραγματευτεί κρατώντας ψηλά τη σημαία της εθνικής αξιοπρέπειας, και δεν ήταν να παζαρέψει αναγνωρίζοντας και νομιμοποιώντας την υποτέλεια της χώρας.

Στη βάση λοιπόν αυτής της εντολής, αυτό που όφειλε να κάνει (και δυστυχώς δεν έκανε) ήταν να συνειδητοποιήσει πως το ιδεολόγημα περί «μιας άλλης Ευρώπης» κατέρρευσε παταγωδώς, και να δηλώσει σαφέστατα στην Ελληνική κοινωνία πως με τη μαφία και τις συμμορίες των εκβιαστών δε διαπραγματεύεσαι. Ή τους αντιμετωπίζεις απενοχοποιώντας τις λογικές της ρήξης ή υποτάσσεσαι.

Αντί γι αυτό προτίμησε να ενσωματωθεί στον πειραματισμό «της άλλης Ευρώπης», νομίζοντας πως κέρδισε χρόνο για τη δική του πολιτική και άλλη προετοιμασία. Επικίνδυνη και ολέθρια ψευδαίσθηση.

Αυτός που πραγματικά κέρδισε χρόνο, ήταν οι συμμορίες των αδίστακτων εκβιαστών. Κέρδισαν που το χρόνο που ήθελαν για να κλιμακώσουν τις απειλές και την πολυεπίπεδη ασφυξία στη χώρα.

Θα μπορούσε να γίνει αλλιώς???
Η απάντηση είναι σαφής. Όχι δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού το μοναδικό σαφές μέσα στη δημιουργική ασάφειά τους, ήταν πως τα κλειδιά και τα εργαλεία στραγγαλισμού της χώρας, παρέμεναν στα χέρια των συμμοριών, για να τα χρησιμοποιούν και να εκβιάζουν με όποιο τρόπο θελήσουν.

Σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ εκβιάζεται και από το εσωτερικό μέτωπο, προκειμένου να υποκύψει και να τραπεί σε άτακτη υποχώρηση. Ενώ την ίδια στιγμή, δικοί ου πεμπτοφαλαγγίτες υπονομεύουν ανοικτά και απροκάλυπτα, ακόμη και τα ελάχιστα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που του έχουν απομείνει. Η προσπάθεια όλων αυτών να πάρουν θέση για το σκηνικό της επόμενης μέρας εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα της προσωπικής τους πολιτικής διαδρομής σε μια Ελλάδα που δε γνωρίζει πια που πατά και που βρίσκεται, είναι εμφανής.

Οι όποιες υγιείς δυνάμεις μπορεί να έχουν παραμείνει στο ΣΥΡΙΖΑ, οφείλουν αυτή τη στιγμή και χωρίς την παραμικρή ολιγωρία να πάρουν συγκεκριμένες αποφάσεις. Στη βάση αυτών των αποφάσεων οφείλουν…

  • Να συνειδητοποιήσουν, ότι η μάχη αυτή της υποτιθέμενης επαναδιαπραγμάτευσης έχει οριστικά χαθεί. Οι πάνοπλες και οι έχουσες τα κλειδιά συμμορίες, δε θα επιτρέψουν καμία επιτυχία στο αποκαλούμενο «Ελληνικό πείραμα». Θα το τσακίσουν ολοκληρωτικά γιατί η κυβέρνηση με τους χειρισμούς της τους αναγνώρισε το προνόμιο να παίξουν στο δικό τους γήπεδο, με τους δικούς τους όρους.
  • Να απαιτήσουν, την άμεση απεμπλοκή του ΣΥΡΙΖΑ από τον επικίνδυνο πειραματισμό της «άλλης Ευρώπης», και να δρομολογηθεί άμεσα η καθολική και γενικευμένη ρήξη με τη συμμορία των εκβιαστών σε θεσμικό και πολιτικό επίπεδο.
  • Να ενεργοποιήσουν από κοινού με τις υπόλοιπες υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας, τηστοχευμένη λαϊκή κινητοποίηση – επαγρύπνηση που να ακυρώσει στην πράξη τα βρώμικα σχέδια των εκβιαστών και των ντόπιων ανδρεικέλων τους, και να στηρίξει αποφασιστικά τη ρήξη μέχρι το τέλος.
Είναι φανερό πως οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Κάθε ολιγωρία θα αποβαίνει εκ των πραγμάτων κρίσιμη. Αλλά και η οποιαδήποτε συνέχιση αυτής της ερμαφρόδιτης πολιτικής συμπεριφοράς, θα ταπεινώσει ολοκληρωτικά το ΣΥΡΙΖΑ… Θα χρεοκοπήσει την έννοια του αριστερού λόγου στη συνείδηση της κοινωνίας… Θα καθηλώσει τη χώρα σε απόλυτη και ταπεινωτική υποτέλεια…

Και επειδή όλα τα παραπάνω, είναι απλά θέμα ελαχίστου χρόνου να επιβεβαιωθούν συνολικά, θα καταστήσουν το ΣΥΡΙΖΑ από φορέα μιας απατηλής και ψευδεπίγραφης ελπίδας, σε πρωταγωνιστή μιας πρωτοφανούς εθνικής τραγωδίας, που δε θα ταυτίζεται απλά, αλλά θα συνιστά εκ των πραγμάτων και μια κορυφαία εθνική προδοσία.

Οι τυχάρπαστοι γυρολόγοι που επιχειρούν να στηρίξουν στην κοινωνία, τις ολέθριες κυβερνητικές επιλογές και χειρισμούς, την επόμενη μέρα θα βρουν κάτι άλλο να γαντζωθούν και να υπερθεματίσουν. Τέτοιοι ήταν πάντα… Έτσι λειτουργούσαν πάντα… Γι αυτό και δε διστάζουν να πρωταγωνιστούν σε λογικές εκφασισμού της εκλογικής βάσης του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτούς θα ακούσετε??? Σε αυτούς θα υποταχθείτε??? Αυτούς θεωρείται αυθεντικούς εκφραστές της εντολής που σας ανέθεσε ο Ελληνικός λαός???  Όπερ έδει δείξαι…

Το βέβαιο πάντως είναι ότι ο χρόνος έχει ήδη αρχίσει να κυλά αντίστροφα. Όχι για σας μόνο αλλά πρωτίστως για την πατρίδα.


"Βόμβα" από Μ.Λεπέν: "Να βγει η Γαλλία από το ευρώ

"Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΣΕ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ"

09/03/2015
Να βγει η Γαλλία από το ευρώ ζήτησε η επικεφαλής του κόμματος που προηγείται στις δημοσκοπήσεις, Μαρίν Λεπέν, καθώς αυτό θα αποτελέσει "σωτηρία για την γαλλική οικονομία και θα οδηγήσει σε κατάρρευση την ευρωζώνη" εξ'αιτίας των πολιτικών της Γερμανίας.
 
«Είναι η ώρα του [Εθνικού] Μετώπου» δηλώνει η επικεφαλής του κόμματος Μαρίν Λεπέν σε συνέντευξή της στους «Financial Times».
 
Σημειώνεται πως το κόμμα της Μαρίν Λεπέν είναι αυτή τη στιγμή το ισχυρότερο κόμμα στη Γαλλία και προηγείται σε όλες τις δημοσκοπήσεις για τον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών που θα γίνουν μέσα στον Μάρτιο στη Γαλλία.
 
Η Μαρίν Λεπέν δήλωσε πως η καλύτερη λύση για τη Γαλλία είναι η έξοδος από το ευρώ.
 
 «Μας λένε ότι θα είναι καταστροφικό, ότι θα βρέξει βατράχια, ότι ο Σηκουάνας θα γίνει ποτάμι αίματος, είναι η Αποκάλυψη σύμφωνα με τον Γιούνκερ και τους άλλους, όμως στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν πολλά προβλήματα»
δήλωσε.
 
Μάλιστα υπογράμμισε πως
 
 "η έξοδος της Γαλλίας από ευρώ, της δεύτερης ισχυρότερης οικονομίας, θα οδηγούσε και στην κατάρρευση της ευρωζώνης και επιπλέον το πιο αδύναμο φράγκο θα οδηγούσε σε τόνωση στις γαλλικές εξαγωγές".
 
Στο Βερολίνο συνειδητοποιούν ότι αν πιέσουν την Γαλλία οικονομικά στα επόμενα χρόνια, τότε είνια πολύ πιθανό να "χαρίσουν" στην Μ.Λε Πεν την γαλλική προεδρία, και τότε τα πράγματα θα είναι πολύ άσχημα για τους Γερμανούς.
 
Οι δηλώσεις της έρχονται λίγο πριν το κρίσιμο Eurogroup στο οποίο οι Γερμανοί θα "προσποιηθούν" ότι δεν έχουν ανάγκη την Ελλάδα και έχουν ως σκοπό να ζητήσουν από την κυβέρνηση την ισοπέδωση της χώρας, για να μάθουν οι "άτακτοι" Έλληνες να ψηφίζουν (και αυτό θα το απαγορέψουν με την πρώτη ευκαιρία) εναντίον των γερμανικών Μνημονίων.
 
Τα πράγματα είναι απλά: Εάν φύγει η Ελλάδα από την ευρωζώνη, μετά έχουν σειρά άλλες χώρες. Στο Βερολίνο το γνωρίζουν, το πρόβλημά τους είναι πως μπορούν να καταλήξουν σε συμβιβασμό αποφεύγοντας το "ρεζίλι" της υποχώρησης και χωρίς να ανοίξουν την "όρεξη" και σε άλλες υποφέρουσες χώρες. Οι "δημιουργικές ασάφειες" του Γ.Βαρουφάκη είχαν και έχουν αυτό τον σκοπό.
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

O εναλλακτικός δρόμος για την Ελλάδα είναι γεγονός!

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ "ΚΑΤΟΧΗ" ΑΠΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΚΑΙ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ

09/03/2015

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν υπέγραψε σήμερα την κύρωση της συμφωνίας για την δημιουργία της νέας Τράπεζα Ανάπτυξης των χωρών του οργανισμού BRICS , δημιουργώντας έτσι έναν εναλλακτικό δρόμο χρηματοδότησης για την Ελλάδα λίγο πριν το Eurogroup στο οποίο οι Ευρωπαίοι θα προσπαθήσουν να επιβάλουν την ισοπέδωση της χώρας.
 
Tο έγγραφο έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα των νομικών πληροφοριών της ρωσικής προεδρίας και αποτελεί πλέον νόμο του κράτους. Η Ελλάδα έτσι διαθέτει ένα "όπλο" στη φαρέτρα της το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει, ακόμα και στην διαπραγμάτευση. Το σίγουρο είναι ότι στην Ούασιγκτον μόνο στο "άκουσμα" της είδησης έχουν εξοργισθεί με το Βερολίνο.
 
Η Δούμα επικύρωσε τη συμφωνία για την ίδρυση της νέας Τράπεζας Ανάπτυξης στις 20 Φεβρουαρίου, και τώρα εγκρίθηκε οριστικά από τον Β.Πούτιν. Απ'αυτή τη τράπεζα θα υπάρχουν χρηματοδοτοδοτήσεις χωρών όπως η Ελλάδα, οι οποίες θέλουν να μην βρίσκονται υπό τον θανατηφόρο εναγκαλισμό και τα "λάθη" του Ταμείου που εδρεύει στις ΗΠΑ.
 
Μετά από αυτή την απόφαση υπάρχει και τυπικά το νομικό πλαίσιο για την άμεση έναρξη δανειοδότησης της Ελλάδας και άλλων χωρών φυσικά.
 
Κύριος σκοπός της τράπεζας είναι η χρηματοδότηση έργων ανάπτυξης, τα οποία αρχικά θα αφορούν στις χώρες μέλη των BRICS (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα, Νότια Αφρική), στη συνέχεια όμως πρόκειται να επεκταθούν και σε χώρες που δεν είναι μέλη της συμφωνίας.
 
Συμφωνα με το καταστατικό για την ίδρυση της τράπεζας, που υπεγράφη τον Ιούνιο του 2014 στην βραζιλιάνικη πόλη της Φορταλέζα, η Τράπεζα θα είναι ένα από τα σημαντικότερους πολυμερείς αναπτυξιακούς οργανισμούς, με  δηλωμένο κεφάλαιο  100 δισεκατομμυρίων  δολαρίων  .
 
Τα χρήματα αυτά θα διοχετευθούν  για την χρηματοδότηση έργων υποδομής στις χώρες του οργανισμού BRICS, «και τις αναπτυσσόμενες χώρες». Ο επικεφαλής της ρωσικής Δούμας  είπε νωρίτερα ότι η τράπεζα θα χρηματοδοτήσει μεγάλα έργα υποδομής «σε όλο τον κόσμο».
 
Το περασμένα καλοκαίρι στην πόλη Ούφα πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου των BRICS, η οποία  αποφάσισε  σχετικά με την υποψηφιότητα του Προέδρου και του Αντιπροέδρου της τράπεζας των χωρών του οργανισμού BRICS.
 
Το Υπουργείο Οικονομικών της Ρωσίας αναμένει ότι η νέα Τράπεζα Ανάπτυξης θα τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2015, και θα είναι πλήρως λειτουργική σε τέσσερα ή πέντε χρόνια.
 
Λόγω της Ελλάδος, η δημιουργία της τράπεζας των χωρών του οργανισμού BRICS, έχει μεγάλη πιθανότητα να έχει ως πρώτους πελάτες τις Ελλάδα,Πορτογαλία,Ισπανία,και Ιταλία.
 
 
Η οικονομική κατάσταση και η συνεχιζόμενη γερμανική πολιτική λιτότητας και πιέσεων από το Βερολίνο, θα αναγκάσει τις χώρες του Νότου, να αποτανθούν στην τράπεζα των χωρών του οργανισμού αυτού.
Η τράπεζα θα έχει τρεις βασικούς πυλώνες διοίκησης: Το συμβούλιο των διοικητών, το διοικητικό συμβούλιο ενώ μια χώρα από τις πέντε θα έχει την προεδρία εκ περιτροπής.
Το διοικητικό συμβούλιο της τράπεζας πρόκειται να πραγματοποιήσει την πρώτη συνεδρίασή του τον ερχόμενο Απρίλιο στην πόλη Ufa της Ρωσίας, ενώ ο υπουργός Οικονομικών της Ρωσίας Anton Siluanov αναμένεται να γίνει ο πρώτος πρόεδρος του συμβουλίου των διοικητών,  όπως ανέφερε ο Ρώσος υφυπουργός Οικονομικών, Sergei Storchak, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Russia 24 TV.
Το κέντρο της διοίκησης της τράπεζας πρόκειται να είναι στην Σαγκάη.Η Ινδία πρόκειται να προεδρεύσει για την πρώτη θητεία που θα είναι 5 έτη, ενώ ο πρώτος πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου θα προέρχεται από τη Βραζιλία.
Όπως είναι φυσικό, η έγκριση του ποσού των 100 δισ.$ από τη ρωσική Δούμα, (παρόμοιες εγκρίσεις θα ακολουθήσουν και από τις άλλες χώρες μέχρι το τέλο της άνοιξης), που βάζει σε τροχιά υλοποίησης το σημαντικότερο τραπεζικό και οικονομικό γεγονός στη δεκαετία που διανύουμε, πρόκειται να απολέσει την αφετηρία για σημαντικότατες εξελίξεις στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα.
Εξελίξεις οι οποίες δεν αφήνουν σε καμία περίπτωση και τη χώρα μας. Από το τέλος του 2015 και μετά θα είναι η πρώτη φορά στα οικονομικά χρονικά από το τέλος του Β΄ΠΠ και μετά που μια αναπτυξιακή τράπεζα που δεν ανήκει στην σφαίρα επιρροής της Δύσης θα μπορεί να χρηματοδοτεί αναπτυσσόμενες και όχι μόνο χώρες που σε άλλη περίπτωση θα έπεφταν στην οικονομικού κυριαρχία του ΔΝΤ και επομένως της Δύσης,
Το πώς και εάν η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί το νέο αυτό σκηνικό στο πλαίσιο των σημαντικών επαφών που έχει τόσο με την Κίνα όσο και με τη Ρωσία είναι ένα θέμα που μένει να δούμε. Η ευκαιρία όμως είναι εδώ, και για όσους τολμούν και ενδιαφέρονται πάνω απ'όλα για το εθνικό συμφέρον υπάρχει μια επιπλέον λύση-όπλο στη "φαρέτρα" τους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τα δώδεκα βήματα μετάβασης στο Εθνικό νόμισμα


του Όθωνα Κουμαρέλλα

Κατ’ αρχήν θα πρέπει να τονιστεί, για μια ακόμη φορά, ότι η αναγκαιότητα μετάβασης σε νέο εθνικό κρατικό νόμισμα προκύπτει από δύο κύριους λόγους και δεν έχει να κάνει καθόλου με την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, ή άλλα που ακούγονται κατά καιρούς:

Πρώτο: επιβάλλεται προκειμένου να ανακτηθεί ο ΈΛΕΓΧΟΣ της ελληνικής οικονομίας από τον φορέα της, καθώς και της ίδιας της χώρας από τον φυσικό της ιδιοκτήτη, δηλαδή τον ελληνικό λαό, αφού είναι γνωστό -και αποδεκτό από όλους-, ότι η εθνική ανεξαρτησία περνά μέσα από τη νομισματική κυριαρχία και,
Δεύτερο: να καταστεί δυνατή η απελευθέρωση από το βραχνά του παράνομου χρέους, προκειμένου να απελευθερωθούν οι παραγωγικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας και να γίνει δυνατή η παραγωγική ανασυγκρότηση με τελικό στόχο την ευημερία της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί εντός του δοσμένου πλαισίου των ευρωπαϊκών «θεσμών».

Έτσι, η μετάβαση σε νέο εθνικό νόμισμα αφορά καθαρά σε πολιτική απόφαση στρατηγικής σημασίας για την προοπτική της χώρας και την ευημερία του ελληνικού λαού.

Ενώ από τεχνική άποψη η μετάβαση σε νέο εθνικό νόμισμα είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση, στο πλαίσιο όμως που αυτή θα αποφασιστεί, λαμβάνοντας υπ’ όψη τα συμφέροντα που θα θιγούν, τις αντιδράσεις που θα προκληθούν, τις πολιτικές ακόμη και τις γεωπολιτικές αναταράξεις που ενδεχομένως να υπάρξουν στην περίπτωση της Ελλάδας, το εγχείρημα καθίσταται εξαιρετικά λεπτό και απαιτείται πολύ καλά επεξεργασμένο σχέδιο, αποφασιστικότητα στην υλοποίησή του και παράλληλα προστατευτικά μέτρα, που μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με την τεχνική διαδικασία αλλαγής του νομίσματος, αλλά είναι αναγκαία για την ομαλή εξέλιξη αυτής της διαδικασίας.

Τα βήματα που θα ακολουθηθούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι:

1. Με πράξη εθνικής κυριαρχίας παύει η οποιαδήποτε ΠΛΗΡΩΜΉ τόκων και χρεολυσίων προς τους δανειστές, αφού το χρέος δεν αναγνωρίζεται στο σύνολό του, ως προϊόν απάτης πλάνης και εκβιασμού σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, όπως ήδη έχει αναλυθεί ενδελεχώς. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται -σχεδόν εξ ολοκλήρου- η ανάγκη χρηματοδότησης της οικονομίας από τις «αγορές» και τους ευρωπαϊκούς «θεσμούς» και η χώρα απελευθερώνεται από τους συστηματικούς εκβιασμούς παύσης παροχής ρευστότητας.

2. Με κυβερνητική πράξη καταργείται το καθεστώς λειτουργίας της Τράπεζας της Ελλάδας υπό την ΕΚΤ και το σύνολο των λειτουργιών και των περιουσιακών της στοιχείων περιέρχονται σε αποκλειστική κυριότητα, νομή και κατοχή δηλαδήιδιοκτησία του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο και εγκαθιστά επιτρόπους ελέγχου και διαχείρισης.

3. Επιβάλλεται αυστηρός ΈΛΕΓΧΟΣ στη διακίνηση κεφαλαίων από και προς τη χώρα, έτσι ώστε ούτε σεντ να μη μπορεί να φύγει στο εξωτερικό χωρίς τον προηγούμενο έλεγχο και την έγκριση του ελληνικού δημοσίου, μέσω της νέας νομισματικής αρχής που θα δημιουργηθεί υπό τον πλήρη κυβερνητικό έλεγχο. Εδώ ενδιαφέρει περισσότερο το φυσικό χαρτονόμισμα και λιγότερο λογιστικές εγγραφές μεταφοράς κεφαλαίων, που ενδεχομένως προλάβουν να υπάρξουν μετά την ανακοίνωση του μέτρου και οι οποίες ακυρώνονται πάραυτα.

4. Οι μεγάλες «συστημικές» τράπεζες τίθενται σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία με τη συμμετοχή εισαγγελικών λειτουργών, για να ελεγχθούν πλήρως τα ενεργητικά τους, με ταυτόχρονη εγγύηση των καταθέσεων των πολιτών από το ελληνικό κράτος. Οι διοικήσεις τους αντικαθίστανται από τους κρατικούς εκκαθαριστές και όλα τους τα περιουσιακά στοιχεία περιέρχονται στην κυριότητα του ελληνικού δημοσίου.

5. Συγκέντρωση όλων των αποθεμάτων σε μετρητά (φυσικό χαρτονόμισμα), που βρίσκονται στα ταμεία των τραπεζών, των δημόσιων οργανισμών, των κρατικών επιχειρήσεων και των υπολοίπων δομών, αλλά και των μεγάλων ιδιωτικών επιχειρήσεων, είτε εγχώριων, είτε πολυεθνικών, προκειμένου να δημιουργηθεί συναλλαγματικό απόθεμα καταφυγής, για να καλυφθούν τυχόν ελλείμματα του εμπορικού ισοζυγίου και να εξυπηρετηθούν ανάγκες εισαγωγής προϊόντων, που θα προκύψουν το κρίσιμο διάστημα μέχρι την αποκατάσταση της ομαλής κυκλοφορίας του νέου νομίσματος και της αποκατάστασης της ομαλής λειτουργίας της οικονομίας με το νέο καθεστώς.

Τα χρήματα που βρίσκονται στα χέρια ιδιωτών, σε θυρίδες, χρηματοκιβώτια και άλλες κρύπτες, εκτός τραπεζικού συστήματος, μολονότι μπορεί να ανέρχονται σε πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια, ίσως και δις και άρα θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο απόθεμα στη φάση της μετάβασης, στην πράξη κανείς δεν μπορεί να υπολογίζει σε αυτά. Επειδή εναπόκειται στην ελεύθερη βούληση των πολιτών η εμφάνισή τους και πρακτικά είναι δύσκολη, αλλά και μη αποδεκτή η χρήση διοικητικών μέτρων, που θα επιτείνουν την ενδεχόμενη ανασφάλεια και θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα από αυτά που μπορεί να επιλύσουν. Τα χρήματα αυτά θα έλθουν σταδιακά στην επιφάνεια και αφού θα έχει αποκατασταθεί η ομαλή νομισματική κυκλοφορία και η εμπιστοσύνη των πολιτών στα νέα δεδομένα που θα έχουν δημιουργηθεί.

Και τα πέντε προαναφερόμενα μέτρα αποφασίζονται, ανακοινώνονται και υλοποιούνται ταυτόχρονα και άμεσα εντός 24ώρου, πριν την εξαγγελία της μετάβασης σε νέο εθνικό κρατικό νόμισμα .

6. Εξαγγελία της μετάβασης στο νέο νόμισμα και άμεση έναρξη όλων των δράσεων και των ενεργειών για τη συντομότερη δυνατή έναρξη κυκλοφορίας του νέου εθνικού κρατικού νομίσματος. Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν περίπου οκτώ (8) μήνες, μέχρι το νέο νόμισμα να αρχίσει να κυκλοφορεί στην αγορά και να πραγματοποιηθούν οι πρώτες συναλλαγές με αυτό. Μέχρι τότε οι συναλλαγές θα γίνονται με ευρώ.

7. Με δεδομένη την έλλειψη που θα δημιουργηθεί στη κυκλοφορία μετρητών (φυσικού χαρτονομίσματος), και με δεδομένο επίσης, ότι οι καταθέσεις είναι απολύτως εγγυημένες και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως πάντα κατά το δοκούν του δικαιούχου και ιδιοκτήτη τους, εκτός βέβαια της ανάληψης φυσικού χαρτονομίσματος, όλες οι εσωτερικές συναλλαγές θα αρχίσουν να πραγματοποιούνται με συναλλαγματικές, με επιταγές και με επέκταση (καθολικοποίηση) της χρήσης χρεωστικών ηλεκτρονικών καρτών (debit cards), συνδεδεμένων με τους καταθετικούς λογαριασμούς των κατόχων, ή πιστωτικού τύπου ηλεκτρονικές κάρτες συναλλαγών, που ήδη οι περισσότεροι διαθέτουν. Στην περίπτωση που κάποιος δεν διαθέτει τέτοια χρεωστική κάρτα, αυτή εκδίδεται από την οικεία τράπεζα άμεσα, συνδεδεμένη με τον καταθετικό λογαριασμό του δικαιούχου. Στις ελάχιστες περιπτώσεις, που κάποιος δεν διαθέτει ήδη τραπεζικό λογαριασμό, τότε με αίτησή του, στην τράπεζα της επιλογής του, ανοίγεται τέτοιος λογαριασμός με την κατάθεση ενός αρχικού ποσού, που επιλέγει ο ίδιος -όπως ακριβώς γίνεται σήμερα- και του χορηγείται η αντίστοιχη χρεωστική κάρτα συναλλαγών. Στην ακραία περίπτωση που ούτε τραπεζικός λογαριασμός υπάρχει, ούτε χρήματα να ανοιχθεί, τότε ο λογαριασμός αυτός ανοίγει με ευθύνη του κράτους -και εφ’ όσον πιστοποιείται η αδυναμία του δικαιούχου-, έτσι ώστε κανείς να μη μείνει χωρίς δυνατότητα εκτέλεσης των βασικών του συναλλακτικών αναγκών και της προμήθειας βασικών καταναλωτικών προϊόντων πρώτης ανάγκης.

Στην πραγματικότητα όλες οι συναλλαγές θα πραγματοποιούνται ακριβώς όπως γίνονται και σήμερα με μόνη τη διαφορά την μη χρήση φυσικού χαρτονομίσματος (μετρητών).

Βεβαίως σε επίπεδο μικροσυναλλαγών θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται φυσικό χαρτονόμισμα, ή τα κέρματα, στο βαθμό που κάποιος το κατέχει εκτός τραπεζικού λογαριασμού και το οποίο συνεχίζει να κυκλοφορεί στην αγορά με σταδιακή όμως συγκέντρωσή του και απόσυρσή του από την κυκλοφορία, μέχρι να εκδοθούν τα νέα χαρτονομίσματα.

8. Θα επιβληθούν άμεσα -απολύτως προσωρινά- μέτρα περιορισμού των εισαγωγών προϊόντων που δεν είναι πρώτης ανάγκης. Με τον τρόπο αυτό μαζί με την άμεση αποκατάσταση των εισοδημάτων του πληθυσμού θα δοθεί ισχυρό κίνητρο ανάπτυξης της εγχώριας παραγωγής και ανάκτησης της εσωτερικής αγοράς σε καταναλωτικά προϊόντα κάθε είδους.

Ταυτόχρονα μια πολυδιάστατη εμπορική πολιτική μέσω διακρατικών συμφωνιών, συμφωνιών κλίρινγκ κτλ., που μέχρι τώρα απαγορεύονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα ανακουφίσει το εμπορικό ισοζύγιο και θα αποτρέψει ελλείψεις στην εγχώρια αγορά, από τα κατ’ ανάγκην εισαγόμενα προϊόντα, τα οποία και δεν θα είναι δυνατό να παραχθούν εντοπίως κατά τις πρώτες φάσεις της προσαρμογής και της έναρξης της διαδικασίας παραγωγικής ανασυγκρότησης.

9. Εφαρμογή αυστηρής εποπτείας και ελέγχου με ισχυρά διοικητικά μέτρα στη διακίνηση των προϊόντων και στον έλεγχο των τιμών τους. Οι μηχανισμοί αυτοί εποπτείας και ελέγχου θα πρέπει να «στηθούν» και να αρχίσουν να λειτουργούν από την πρώτη στιγμή, προκειμένου να αποφευχθούν τεχνητές ελλείψεις και υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές βασικών προϊόντων, που, αν υπάρξουν, θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια πολιτικά με σκοπό τη δημιουργία πανικού στους πολίτες.

Τέτοια μέτρα είναι η διατίμηση στα καύσιμα, στα τρόφιμα, στα φάρμακα κτλ, που θα συνοδεύονται από παρεμβάσεις αποφασιστικής μείωσης στις τιμές των παρεχομένων υπηρεσιών, όπως στο ρεύμα, στο νερό, στις συγκοινωνίες.

Το σπάσιμο των καρτέλ που ελέγχουν σήμερα την αγορά είναι επίσης από τα πρώτα μέτρα, που πρέπει να ληφθούν.

10. Τα μέτρα αποκατάστασης του λαϊκού εισοδήματος, όπως αναλυτικά έχουν περιγραφεί σε άλλα σημειώματα, μαζί με τη Σεισάχθεια των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την εφορία, και τη διαγραφή των χρεών προς τις τράπεζες των πολιτών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η αποφασιστική υποβοήθηση της ανάκαμψης της εσωτερικής παραγωγής, η εγγύηση των καταθέσεων, η άμεση ενίσχυση των θεσμών δημόσιας υγείας και κοινωνικής πρόνοιας κτλ., θα δημιουργήσουν πολύ ευνοϊκό κλίμα και θα οδηγήσουν ολοένα και περισσότερους πολίτες στην υπεράσπιση συνολικά του εγχειρήματος, εμπεδώνοντας τη βεβαιότητα για την επιτυχία του.

11. Η αποκατάσταση του περί δικαίου αισθήματος του λαού με την έναρξη της διαδικασίας απόδοσης ευθυνών και της παραδειγματικής τιμωρίας των ενόχων για το ξεπούλημα της χώρας στους ξένους επικυρίαρχους, είναι επίσης αποφασιστικός παράγοντας για την ευρύτερη δυνατή υποστήριξη του εγχειρήματος και την απονεύρωση κάθε οργανωμένης προσπάθειας αντίδρασης και υπονόμευσης από τα απολειφάδια του παλαιού δωσιλογικού καθεστώτος, ή από το εξωτερικό. Ενώ είναι όρος με βάση το οποίο θα στηριχθεί νομικά, αλλά και πολιτικοδιπλωματικά, σε διεθνές επίπεδο η μη αναγνώριση του χρέους ως παράνομου και καταχρηστικού.

12. Η έναρξη των διαδικασιών, στη πιο πλατιά βάση με την καθολική συμμετοχή των πολιτών για την αλλαγή τουΚαταστατικού Χάρτη της χώρας μέσω Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, θα δώσει νέα προωθητική δύναμη εξουδετερώνοντας κάθε απόπειρα αντίδρασης, τόσο στο πολιτικό, όσο και στο κοινωνικό πεδίο.

Επίλογος

Όλα αυτά μαζί τα μέτρα και η άμεση εφαρμογή τους θα οδηγήσουν επίσης, στη δημιουργία του αρραγούς εκείνου εσωτερικού μετώπου, που είναι αναγκαίο για την κατακόρυφη ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος της χώρας καθιστώντας κάθε εγχείρημα εξωτερικής επέμβασης με χρήση των εθνικών μας θεμάτων και την απειλή της Τουρκίας, δύσκολη και πολύ ακριβή υπόθεση για τους διοργανωτές μιας τέτοιας μεθόδευσης σε βάρος της πατρίδας μας.

Η ισοτιμία του νέου εθνικού κρατικού νομίσματος και η συμπεριφορά του σε σχέση με τις παγκόσμιες χρηματαγορές (αν θα υποτιμηθεί, ή όχι), αποτελεί ξεχωριστό αντικείμενο ανάλυσης και θέμα νεώτερου σημειώματος.

Για μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση του τι δεν θα συμβεί, αλλά και τι θα συμβεί κατά τη διαδικασία μετάβασης σε εθνικό νόμισμα δείτε παλαιότερη ανάλυση με τίτλο: «Τι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε στην περίπτωση μονομερούς διαγραφής του χρέους και καθιέρωση νέου Εθνικού κρατικού νομίσματος».


Το ένα τρίτο των Αμερικανών δεν ανήκει στο παραγωγικό τμήμα της κοινωνίας



          Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός των Αμερικανών πολιτών άνω των 16 ετών, που δεν είναι μεταξύ του οικονομικά ενεργού πληθυσμού ανήλθε στα 92.898.000 άτομα, σύμφωνα με το Γραφείο της Στατιστικής Υπηρεσίας.Από τον Απρίλιο 2014 – έως τον Φεβρουάριο του 2015 ο αριθμός των πολιτών στις Ηνωμένες Πολιτείες που συμμετέχουν στην οικονομική ζωή της χώρας, σύμφωνα με το Γραφείο κυμάνθηκε μεταξύ 62,7% και 62,9%. Έτσι, το ποσοστό αυτό στις Ηνωμένες Πολιτείες κατήλθε στο χαμηλότερο επίπεδο από το Μάρτιο του 1978.

Τον Ιανουάριο του 2009, όταν ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα ανέλαβε τα καθήκοντά του ως πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, υπήρχαν στη χώρα 80.529.000 Αμερικανοί που δεν ήταν μεταξύ του εργατικού δυναμικού. Στα πέντε χρόνια της προεδρίας του Ομπάμα, ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 12.369.000 άτομα.

Τον Φεβρουάριο του 2015, ο αριθμός των Αμερικανών 16 ετών και άνω που δεν είναι στο στρατό, δεν εκτίουν ποινή φυλάκισης, δεν θεραπεύονται στην ψυχιατρικές εγκαταστάσεις ή γηροκομεία υπολογίστηκε σε 249.899.000 άτομα.

Από αυτούς, μόνο 157 002 000 πολίτες των ΗΠΑ (62,8%) απασχολούνται ή αναζητούν ενεργά εργασία

Ως λόγος για μια τέτοια σημαντική αύξηση του επιπέδου των μη ενεργών πολιτών στο Γραφείο Στατιστικής Υπηρεσίας θεωρείται η γήρανση των γενεών της περιόδου της του baby boom 1946-1964.

«Στο έτος 2000 η θεαματική γενιά των ( Baby boom) Αμερικανών ήταν από 36 έως 54 ετών. Ήταν αυτά τα άτομα που παρείχαν το μεγαλύτερο μέρος του ενεργού πληθυσμού στην ηλικιακή ομάδα των 25 έως 54 ετών. Το επίπεδο συμμετοχής των γυναικών σε αυτή την ομάδα ήταν 76.7% και 91,6% των ανδρών, έτσι ώστε, σε γενικές γραμμές, το επίπεδο της συμμετοχής σε αυτή την ηλικιακή ομάδα ήταν 84%, όπως έγραψε η ιστοσελίδα RT στην Αγγλική έκδοση σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Υπηρεσίας .

Ωστόσο, υπάρχει μια καλή είδηση: το Φεβρουάριο του 2015, στις ΗΠΑ υπήρχαν 295.000 νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες επέτρεψαν να μειωθεί το ποσοστό ανεργίας από 5,7% στο 5,5%.

Πώς μια έξοδος από την ευρωζώνη μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια


9/3/2015
Λϊγες ώρες πριν το Eurogroup που έχει υψηλές πιθανότητες να είναι άγονο οπότε και να μην επέλθει συμφωνία για περαιτέρω χρηματοδότηση της χώρας και να οδηγηθεί σε στραγγαλισμό της ρευστότητάς της προκειμένου να ανατραπεί η νυν κυβέρνηση και να αντικατασταθεί από μία πειθήνια και συνεργάσινη "κυβέρνηση εθνικής ενότητας", αλλά και τις προειδοποιήσεις τόσο του υπουργού Οικονομικών Γ.Βαρουφάκη, αλλά και του ιδίου του πρωθυπουργού Α.Τσίπρα για έξοδο από το ευρώ το ερώτημα είναι "Γιατί είναι ταμπού και θέσφατο το θέμα του κοινού νομίσματος από την στιγμή που αποδεικνύεται ότι η Ελλάδα έχασε στην δεκαετία του 2010 την ευκαιρία ουσιαστικής δημοσιονομικής προσαρμογής και πλέον το κοινό νόμισμα είναι "εθνικό βαρύδι" στα πόδια της.
"Αν προχωρούσαμε σε δημοψήφισμα αύριο με την ερώτηση, "θέλετε την αξιοπρέπειά σας ή τη συνέχιση μιας αναξιοπρεπούς πολιτικής", τότε όλοι θα επέλεγαν την αξιοπρέπεια, ανεξαρτήτως των δυσκολιών που θα συνόδευαν αυτή την απόφαση" τονίζει σε συνέντευξή του στο Spiegel ο Α.Τσίπρας κι έχει δίκιο.
Το θεμελιώδες θέμα είναι εάν η ελληνική οικονομία είναι σε θέση να επανεκκινήσει και να ευημερήσει με ένα τόσο ισχυρό νόμισμα όσο το ευρώ. Η απάντηση είναισαφώς αρνητική.
 
Η Ελλάδα δεν είναι σε θέση να διευθετήσει τα προβλήματά της σήμερα παρά αν αποκτήσει ένα νόμισμα που να μπορεί να υποτιμηθεί. Και αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί με ηρεμία, ψύχραιμα, αυτό το σενάριο και χωρίς κραυγές.
 
Δεν μπορεί μια Τουρκία με λίρα να έχει εκτοξευθεί στο "διάστημα" και η Ελλάδα με το ευρώ να έχει χαθεί στα Τάρταρα. Κάτι δεν πάει καλά...
 
Εγκαταλείποντας την ευρωζώνη το μόνο που θα έκανε θα ήταν να βρεθεί μαζί με χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σουηδία, η Τσεχία κλπ. που δεν το υιοθέτησαν.
Ακόμη καλύτερα: αυτή η έξοδος θα τής επέτρεπε να προετοιμάσει ενδεχόμενη επιστροφή της, αργότερα. Η διαδικασία αυτή μίας συντεταγμένης εξόδου πρέπει και μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά μη συγκρουσιακό τρόπο, προς το αμοιβαίο συμφέρον κάθε πλευράς.
Δηλαδή ένα "friendly exit", έξοδο σε φιλικό πνεύμα, χωρίς αλαλαγμούς, απειλές εκατέρωθεν κλπ.
Με ορισμένας απλές ρυθμίσεις (όπως π.χ. παύση της διακίνησης κεφαλαίων πλην των εταιρικών αναγκαίων για εξαγωγές για κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά και ταυτόχρονη εγγύηση των καταθέσεων σε ευρώ) ένα νέο νόμισμα σίγουρα θα υποτιμηθεί από την αρχή της εισαγωγής του (σίγουρα θα μπει με αναλογία 1:1 με το ευρώ) αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα τα θετικά από την εισαγωγή του θα ξεπεράσουν τα αρνητικά.
Η χώρα δεν αντέχει άλλο. Χωρίς δημοσιονομική κυριαρχία έχουν ήδη "στραγγαλιστεί" οι επενδύσεις στο χώρο της άμυνας και της ασφάλειας και έχει υπονομευθεί ολόκληρος ο κοινωνικός ιστός. Αλλά και πάλι το πρόβλημα δεν είναι αυτό, αυτό είναι το αποτέλεσμα του προβλήματος.
Το ζήτημα είναι ότι αποδείξαμε ότι δεν είμαστε κατάλληλοι για να κινούμαστε εντός της ευρωζώνης. Καλός ο νομισματικός "σουσουδισμός", αλλά η πραγματικότητα κάλλιστη...
Οτι θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες το παράδειγμα της Ελλάδας είναι βέβαιο. Ο φτωχός ευρωπαϊκό νότος δεν αντέχει το ευρώ και το ερώτημα είναι κατά πόσον το αντέχει και η Γαλλία.
Η είσοδος της Ελλάδας στην ευρωζώνη το 2002 ήταν "στημένη" κι έγινε με ύποπτο τρόπο και πλαστογράφηση στοιχείων. Οι μόνοι ευνοημένοι οι τράπεζες και οι τραπεζίτες που δανείζονταν με 1,5% και δάνειζαν μέχρι και με 25%!
Μπορούσαμε να είχαμε προλάβει το τρένο τα χρόνια που ακολούθησαν; Σαφώς και ναι, αν αυτά που εφαρμόστηκαν σήμερα εφαρμόζονταν το 2002 και βέβαια είχε ε νημερωθεί ο λαός τι σημαίνει ευρώ και τι αλλαγές θα φέρει στη ζωή τους.
Οτι είναι κάτι σαν ένα αυτοκίνητο υπερπολυτελείας ή ένα σούπερ-γιοτ το οποίο θέλουν και καύσιμα για να κινηθούν και να τα κρατήσεις δικά σου. Αρα χρειάζεσαι να υποστείς θυσίες. Σίγουρα λιγότερες από την εθνική καταστροφή την οποία ηιώνει η χώρα από το 2010.
Αν τα είχε εξηγήσει επαρκώς η τότε κυβέρνηση και τα αποδεχόταν ο λαός τότε όλα θα ήταν διαφορετικά. Αλλά αντί να πάμε προς τα πάνω πήγαμε προα τα κάτω και είμαστε σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από το 2001 που η "φτωχή" δραχμή κρατούσε την χώρα όρθια.
Τι θα συμβεί στο ευρώ αν αποχωρήσει η Ελλάδα; Πολλά και διάφορα. Το γαλλικό φράγκο, η ιταλική λίρα, το γερμανικό μάρκο ίσως επιστρέψουν. Ο πρώην επικεφαλής της FED, Άλαν Γκρίνσπαν πιστεύει ακράδαντα ότι η έξοδος της Ελλάδας από το ευρλω θα σημάνει και το τέλος του ενιαίου νομίσματος.
Ακόμα και χωρίς την ολοκληρωτική κατάρρευση του ευρώ, η ελληνική έξοδος θα θα αφήσει την ΕΚΤ με ένα τεράστιο ελληνικό χρέος δισεκατομμυρίων ευρώ.
Το ευρώ θα υποτιμηθεί και οι χώρες της ευρωζώνης θα είναι ευάλωτες. Οι επενδυτές θα αρχίσουν να ψάχνουν ασφαλέστερα καταφύγια.
Τι θα σημάνει για την υπόλοιπη Ευρώπη μια ελληνική έξοδος από την ευρωζώνη;  Η εύθραυστη ευρωζώνη, ήδη είναι αντιμέτωπη με τους χαμηλούς δείκτες κατανάλωσης και τα νέα μιας εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ θα οδηγήσει τους επενδυτές από όλο τον κόσμο να ρευστοποιήσουν μαζικά ότι έχουν και δεν έχουν στην Ευρώπη.
Το σενάριο αυτό θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα.
Επίσης, αν η Ελλάδα βγεί από την ευρωζώνη οι επενδυτές θα θεωρήσουν τις υπόλοιπες χώρες με αδύναμους οικονομικούς δείκτες, όπως την Κύπρο, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Ισπανία και την Ιταλία ως τίποτε άλλο παρά απαγορευτικές για επενδύσεις. Οι συγκεκριμένες χώρες θα αναγκαστουν να πληρώσουν για να δανειστούν και τα ομόλογά τους θα θεωρηθούν τοξικά.
Πώς η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα επηρεάσει την παγκόσμια οικονομία; Η ΕΕ εξυπηρετεί το ένα πέμπτο του παγκόσμιου εμπορίου. Όταν η Ελλάδα θα βγεί από την ευρωζώνη η κρίση μπορει να περιοριστεί αλλά θα εξαπλωθεί και στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει αντίκτυπο στην παγκόσμια αγορά ενέργειας και θα πλήξει τις παγκόσμιες εξαγωγές.
Αλλά τα παραπάνω σενάρια αφορούν τους "άλλους". Η Ελλάδα θα έχει κάνει μια ακόμα εθνική υπέρβαση για να κρατηθεί ζωντανή από την στιγμή που οι "εταίροι" αρνούνται να της δώσουν αίμα που χρειάζεται για να ζήσει. Η Ελλάδα προορίζεται για να ζήσει και θα ζήσει...
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr