H σημερινή κυβέρνηση είναι η πρώτη "επαναστατική" ελληνική κυβέρνηηση της τελευταίας 40ετίας

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
14:33
19/03/2015
Για πρώτη φορά στη σύγχρονη πολιτική ιστορία τουλάχιστον από το 1974 και μετά πρωθυπουργός δείχνει να αντιλαμβάνεται το νόημα της Επανάστασης του 1821 και να το προσαρμόζει στη σύγχρονη πραγματικότητα που βιώνει η χώρα και αυτό γίνεται την πλέον κατάλληλη στιγμή:
 
Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός Α.Τσίπρας προχωρά σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού καθώς θα δώσει ομιλία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στις 25 Μαρτίου αφιερωμένη στην Ελληνική Επανάσταση του 1821!
 
Ο συμβολισμός είναι σαφής όπως και ο λόγος για τον οποίο γίνεται αυτή τη στιγμή, καθώς και τώρα το Έθνος έχει προχωρήσει σε Επανάσταση κατά των Αγορών που εδώ και πέντε χρόνια προσπαθούν να ξεκληρίσουν τον Ελληνισμό σε Ελλάδα και Κύπρο, με βασικό "πολιορκητικό" κριό την ίδια την ΕΕ. 
 
Άλλωστε η σημερινή κυβέρνηση είναι η πρώτη "επαναστατική" ελληνική κυβέρνηηση της τελευταίας 40ετίας με την έννοια ότι όλες οι δομές μίντια, οικονομικού κεφαλαίου που μέχρι τώρα αναδείκνυαν τις ελληνικές κυβερνήσεις δεν είχαν καμια συμμετοχή στην εκλογή της η ποία προέκυψε μέσα από κάλπες, αντίθετα την πολέμησαν λυσσαλέα.
 
Είναι η πρώτη φορά που συναντάται ελληνική κυβέρνηση με τέτοια χαρακτηριστικά, με αριστερή πολιτική οικονομική και κοινωνική και με εθνοκεντρική εξωτερική πολιτική.
 
Επειδή δεν πρόκειται περί διεφθαρμένης κυβερνήσεως,και δεν είναι διαπλεκόμενοι, το σύνολο των ελληνικών και των δυτικών ΜΜΕ την χτυπούν ανελέητα πλην της ομάδας του defencenet και ίσως κάποιων άλλων media.
 
Είναι χαρακτηριστικό οτι πρώτη φορά πρωθυπουργός επισκέπτεται Πανεπιστήμιο κατά την ημέρα του εορτασμού της 25ης Μαρτίου προκειμένου να πραγματοποιήσει ομιλία.
 
«Η Ελληνική Επανάσταση ως ευρωπαϊκό γεγονός» είναι το θέμα της ομιλίας του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κατά τη διάρκεια του επίσημου εορτασμού της 25ης Μαρτίου που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015 και ώρα 19.00 στη Μεγάλη Αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών (κεντρικό κτήριο, Πανεπιστημίου 30).
 
Είναι χαρακτηριστικό οτι πρώτη φορά πρωθυπουργός επισκέπτεται Πανεπιστήμιο κατά την ημέρα του εορτασμού της 25ης Μαρτίου προκειμένου να πραγματοποιήσει ομιλία, και αυτό από μόνο του δίνει τον τόνο στο τι θέλει να δείξει ο Α.Τσίπρας. Θέλει να ταυτίσει την τότε Επανάσταση με την σημερινή, αλλά και να τονίσει την κοινή τους αφετηρία. Την Παλιγγενεσία του Έθνους, μέσα από τις στάχτες, της τότε τουρκικής κατοχής και της σημερινής κατοχής του 4ου Ράιχ από τους απογόνους των Ούννων που επιθυμούν για άλλη μια φορά να πατήσουν την χώρα μας με την "μπότα" της οικονομικής "Βέρμαχτ"
 
Το πρόγραμμα της τελετής περιλαμβάνει χαιρετισμό από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών καθηγητή Μελέτιο-Αθανάσιο K. Δημόπουλο, και τον πανηγυρικό της ημέρας από τον Αναπληρωτή Πρύτανη καθηγητή της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών Ναπολέοντα Ν. Μαραβέγια με τίτλο: «Τα Οικονομικά της Επανάστασης του΄21 »
 
Θα ακολουθήσει σύντομο μουσικό μέρος από τον Χορό των Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό την χοραρχία του Προέδρου του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητή Αχιλλέα Γ. Χαλδαιάκη.
 
Μακάρι σε τέτοιες πρωτοβουλίες να προέβαιναν όλα αυτά τα χρόνια και οι προηγούμενοι Έλληνες πρωθυπουργοί.
 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Για την επίσπευση της επίσκεψης Τσίπρα στην Μόσχα.

 Οι Ρώσοι τιμούν τις συμφωνίες αλλά δε δίνουν αν δεν πάρουν




Με αφορμή την επίσπευση της επίσκεψης Τσίπρα στην Μόσχα και τις φήμες περί
 ρωσικού δανείου έχουμε να θυμίσουμε τα εξής:

Η Ρωσία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και άρα δεν δίνει έτσι απλά λεφτά.
 Όπως όλες οι χώρες ζητά συγκεκριμένα ανταλλάγματα για να συνάψει την
όποια συμφωνία. Η διαφορά με την Δύση είναι ότι στο Κρεμλίνο σέβονται
τις συμφωνίες, όταν εκείνες βασίζονται στην αρχή των αμοιβαίων συμφερόντων.

Εάν η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να δώσει και όχι μόνο να πάρει, τότε όλα καλά.
 Μην ξεχνάμε ότι στην Μόσχα είχε μεταβεί και ο George Andrea Papandreou
γυρίζοντας με άδεια χέρια.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση έχει ειλικρινείς προθέσεις και δεν
 χρησιμοποιεί το ταξίδι στην Ρωσία για εσωτερική κατανάλωση. Εννοούμε ότι,
με δεδομένο το φιλορωσικό συναίσθημα των Ελλήνων και την αγανάκτησή τους
ως προς την Δύση, η κίνηση του Τσίπρα να ταξιδέψει και μόνο στην Μόσχα,
κάτι που δεν είχε κάνει μετεκλογικά ο Αντώνης Σαμαράς, θα έδινε ανάσα
πρεστίζ στην κυβέρνηση, την ώρα που οι προεκλογικές υποσχέσεις σε σχέση
με το Μνημόνιο μοιάζουν ανέφικτες.

Πέραν τούτου το Μαξίμου διατηρεί στενές σχέσεις με την Ουάσινγκτον, η οποία
αντιτίθεται σε σενάριο ρωσικής στήριξης στην Ελλάδα και μάλιστα ο ΥΠΟΙΚ
Γιάννης Βαρουφάκης είχε διαβεβαιώσει πως η Αθήνα δεν προτίθεται να πάρει
 δάνειο από την Μόσχα.

Όλα αυτά τα γράφουμε, έτσι ώστε να μην βγουν μετά οι συνηθισμένοι και
 αρχίσουν να λένε πάλι για τα Ορλωφικά και την «κακή Ρωσία» που δεν
 βοηθά την Ελλάδα τσαμπέ, θεωρώντας ότι οι Ρώσοι είναι υποχρεωμένο
 να δίνουν δωρεάν.

Ενώ οι «φίλοι» μας οι Δυτικοί πάντα μας «βοηθούσαν» αφιλοκερδώς με
ΔΝΤ, γκρίζες ζώνες, εισβολή στην Κύπρο και όλα τα άλλα που ήδη γνωρίζετε.

pygmi.gr 

Η Ελληνίδα αντιπρόεδρος της Κριμαίας αποκαλυπτει

 Η Ρωσία ειναι η λύση για την Ελλάδα!

Posted by olympiada στο Μαρτίου 19, 2015

Η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΜΑΙΑΣ αποκαλύπτει στην Μαρία Γιαχνάκη
Η Ελληνίδα, Όλγα Κοβιτίδου, που εκπροσωπεί στο ρωσικό κοινοβούλιο τις ελληνορωσικές σχέσεις, μιλά στο Newsbomb.gr για την πραγματική εικόνα των γεγονότων.
Η αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Κριμαίας και σημερινή βουλευτής στη ρωσική βουλή είναι Ελληνίδα και ονομάζεται Όλγα Κοβιτίδου. Ελληνίδα που το λέει η ψυχή της και που στα γεγονότα με την Κριμαία την εποχή της προσάρτησής της στη Ρωσία, έβαλε το στήθος της μπροστά για να προστατεύσει τους Έλληνες της περιοχής, αλλά και την ιστορική σχέση της Ελλάδας με τη Ρωσία.
Σήμερα, οι κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στο Ρωσικό κράτος έχουν επηρεάσει τις μετακινήσεις της αφού δεν μπορεί να έχει διπλωματική ασφάλεια, όμως δεν σταματά να παλεύει για τα συμφέροντα και τις καλές σχέσεις Ελλάδας – Ρωσίας. Την περίοδο των αναταραχών στην Κριμαία (Μάρτιο 2014), απειλήθηκε πολλές φορές από τους ακροδεξιούς της Ουκρανίας, οι οποίοι την πίεζαν να επηρεάσει τους Έλληνες της Κριμαίας να μην ψηφήσουν στο δημοψήφισμα υπέρ της Ρωσίας.
Η Ελληνίδα βουλευτής μίλησε στο Newsbomb.gr και τη Μαρία Γιαχνάκη για τους δεσμούς Ρωσίας – Ελλάδας, αλλά και για το τι επιφυλάσσει σχετικά το μέλλον.
Οι Έλληνες της Κριμαίας νιώθουν ασφάλεια που τους εκπροσωπεί μια τέτοια φυσιογνωμία. Η ίδια φροντίζει να ενώσει τώρα τον ελληνισμό της Κριμαίας με αυτόν της Ρωσίας, αφού οι δρόμοι άνοιξαν από την ημέρα της επιστροφής της Κριμαίας στη «μαμά» πατρίδα.
Ήδη σε συνεργασία με τον Έλληνα Πόντιο επιχειρηματία, Ιβάν Σαββίδη, προσπαθεί να τονώσει τον ελληνισμό της Κριμαίας που τόσα χρόνια ήταν κλεισμένος στο «καβούκι» του. Βοηθούν τον ελληνισμό να γίνει εξωστρεφής και να κρατήσει ζωντανή την ελληνική κουλτούρα με την δημιουργία ελληνικών κοινοτήτων , ελληνικών μουσείων και εθνικών εορτών. Χρηματοδοτούν προγράμματα για την αναβίωση των ελληνικών εθίμων και χτίζουν ελληνικά χωριά που καταστράφηκαν την περίοδο της εξορίας.
Ο πατέρας της ήταν Έλληνας, ποντιακής καταγωγής, και της μετέδωσε την αγάπη και την υπερηφάνειά του για την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Η αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Κριμαίας δηλώνει ότι κάνει τα πάντα να κρατήσει την Ελλάδα στην Κριμαία:
«Είμαι Ελληνίδα από τον Πόντο. Εδώ, στην Κριμαία, υπάρχουν περιοχές όπου ζούνε μόνο Έλληνες και είναι πολύ ήσυχες. Συμπαρασταθήκαμε στους Κριμαίους που αντιστάθηκαν πριν από ένα χρόνο και κατάφεραν και αυτοί όπως και εμείς να αποκτήσουμε το δικαίωμα της επιλογής. Κάναμε δημοψήφισμα και σήμερα γιορτάζουμε τον ένα χρόνο της ένωσής μας με τη Ρωσία.
Μετά το δημοψήφισμα, η ζωή των ανθρώπων άλλαξε προς το καλύτερο. Συνεχίσαμε τη ζωή μας κανονικά. Σήμερα με τη Ρωσία στο κεφάλι μας ζούμε με ασφάλεια . Πριν, δεν μπορούσαμε να είμαστε ασφαλείς. Δεν είχαμε ανθρώπινες σχέσεις μεταξύ μας. Κουβαλούσαμε το φόβο και τη σκιά της ουκρανικής μυστικοπάθειας και της αδιαφορίας.
Κάποιοι λένε ότι η Κριμαία θα γίνει δεύτερη Σιγκαπούρη μετά το δημοψήφισμα. Άλλοι πάλι πιστεύουν ότι θα γίνει παγκόσμιο κέντρο ιατρικού τουρισμού. Το κλίμα μας είναι θεραπευτικό. Πολύς κόσμος που πάσχει από καρδιά, άσθμα, πνευμονίες , γυναίκες με προβλήματα γονιμότητας έρχονται εδώ και θεραπεύονται. Το νερό και η λάσπη έχουν θεραπευτικές ιδιότητες. Το κλίμα μας είναι πασίγνωστο γι΄αυτές τις ιδιότητες.
Οι τσάροι που είχαν τις ρίζες τους στη Γαλλία, τη Γερμανία, έρχονταν εδώ στην Κριμαία αν και είχαν τα παλάτια τους στην Ευρώπη . Έρχονταν εδώ για καλή υγεία και για θεραπείες. Αν δείτε λοιπόν τα παλάτια τους στη Γιάλτα θα καταλάβετε πόσο επένδυαν σε αυτήν την περιοχή για την υγεία τους.
Η ιστορική μας συνεργασία με την Ελλάδα είναι μακροχρόνια. Τη Ρωσία και την Ελλάδα την ενώνουν μακροχρόνιες στενές και δυνατές σχέσεις. Κοινή νοοτροπία, κοινές παραδόσεις, η ορθοδοξία, ίδιες αξίες, η πίστη που είναι πολύ σημαντική.
Εδώ δουλεύουν καθαρά επιχειρήσεις με ελληνικό κεφάλαιο . Έχουμε συνεργασία και στον τομέα της πολεμικής βιομηχανίας και γενικά εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις.
Η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα με την οποία η Ρωσία έκανε συμφωνία στην εισαγωγή όπλων.
Το 4% της παγκόσμιας αγοράς οπλοποιίας το κατέχουν οι Έλληνες . Η συναλλαγή της Ρωσίας με την Ελλάδα σε αυτόν τον τομέα είναι μεγάλη . Οι Έλληνες εστιάζουν την προσοχή στην ποιότητα . Από την Αθήνα απευθύνθηκαν σε μας για να αντικαταστήσουμε κάποια εξαρτήματα πολεμικά και το κάναμε. Ζητούν τώρα να αγοράσουν 450 τανκς και άλλα πολεμικά εφόδια και άλλες αντικαταστάσεις εξαρτημάτων . Γενικά είναι πολύ στενή η συνεργασία στην εισαγωγή πολεμικού υλικού.
Στενή συνεργασία όμως έχουμε και στην πετρελαιβιομηχανία, καθώς η Ρωσία αποτελεί μεγάλη πηγή. Για τους Έλληνες ο τομέας της ενέργειας και των καυσίμων είναι πολύ σημαντικός και θεωρούμε ότι η συνεργασία μας θα είναι αχτύπητη.
Όσον αφορά στις εμπορικές συναλλαγές, η Ελλάδα έχει την τέταρτη θέση μετά τις Γερμανία, Ιταλία και Ολλανδία . Στο θέμα του τουρισμού, οι Ρώσοι ευχαρίστως πάνε εκεί για τις διακοπές τους. Η Ελλάδα είναι ένας αγαπημένος μας προορισμός. Τώρα βέβαια αυτές οι κυρώσεις έκαναν πολύ κακό στην Ελλάδα όπως και σε εμάς.
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε ότι οι ΗΠΑ δεν νοιάζονται καθόλου για την Ελλάδα. Της δημιούργησαν εμπόδια για να εισάγει τουρισμό άρα ζημιά στην οικονομία της.
Οι πραγματικοί πατριώτες θέλουν την Ελλάδα στην πρώτη θέση και ξέρουν καλά ότι το συμφέρον της Ελλάδας δεν είναι με την Ευρώπη, αλλά πρέπει να γίνει αυτόνομη σε διάφορους τομείς όπως αυτός της πετρελαιοβιομηχανίας και του τουρισμού. Τώρα βλέπετε ότι στον κλάδο του τουρισμού ηγέτης είναι η Τουρκία διότι η Ελλάδα δεν διευκολύνεται ούτε στον τουρισμό. Η βίζα είναι πολύ ακριβή, κοστίζει 500 ευρώ, με αποτέλεσμα οι τουρίστες να πηγαίνουν στην Τουρκία που τους συμφέρει.
Ο ανταγωνισμός επίσης για τα ελληνικά προϊόντα είναι μεγάλος. Ό,τι εισάγεται από την Ελλάδα, λαχανικά φρούτα κλπ είναι πιο ακριβά. Όλα τα προϊόντα είναι πιο ακριβά.
Εγώ είμαι υπεύθυνη στο κοινοβούλιο για την οργάνωση της “Φιλίας με την Ελλάδα” και επειδή είμαι ο συνδετικός κρίκος βλέπω και τις δυσκολίες και τα εμπόδια που δημιουργούνται εξαιτίας των ευρωπαϊκών παρεμβάσεων που κάνουν τα πάντα να δηλητηριάσουν τις σχέσεις μας.
Μας ωθούν σε αυτές τις δυσκολίες κάποιοι γιατί έχουν σκοπιμότητες εναντίον της Ελλάδας, της οικονομίας της και του ίδιου της του λαού. Μας σπρώχνουν σε αυτές τις δυσκολίες διότι δεν θέλουν τη στενή σχέση της Ελλάδας με τη Ρωσία.
Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη. Κάποιοι παγκόσμιοι ηγέτες προσπαθούν να βυθίσουν το πλοίο της Ελλάδας στο οποίο βρισκόμαστε όλοι.
Δεν θα παραδοθούμε όμως στην προβοκάτσια των φασιστών Αμερικανών πολιτικών οι οποίοι σήμερα προσπαθούν να δημιουργήσουν μαζικές αναταραχές και αναρχία. Προσπαθούν να αφήσουν τον κόσμο στο δρόμο. Να τον ρίξουν στα θηρία μακριά από τα σημεία αναφοράς μας που είναι η πίστη μας, η κουλτούρα μας, ο πολιτισμός μας, η αγάπη μας για τον άνθρωπο. Αυτά τα κοινά στοιχεία Ελλάδας – Ρωσίας δεν τα θέλουν οι Ευρωπαίοι.
Εμείς πρέπει να ενωθούμε μαζί σας για το κοινό καλό και για το μέλλον των παιδιών μας. Να αντιμετωπίσουμε αυτούς τους προβοκάτορες και να μην τους ακολουθήσουμε στον γκρεμό. Πρέπει να αντισταθούμε και η Ρωσία μπορεί να μας βοηθήσει να αποτινάξουμε το ζυγό πάνω από το κεφάλι μας.
Θέλω πολύ να δω την Ελλάδα δυνατή και να μην ακολουθήσει το δρόμο της καταστροφής, ούτε να χαλάσει τη σχέση της με τη Ρωσία. Πρέπει να κρατήσουμε αλώβητη την ιστορική σχέση των δύο χωρών.
Μαζί μας είναι ο Θεός. Ας φυλάει την ευλογημένη Ελλάδα και την ευλογημένη Ρωσία.
Αυτά που έγιναν στην Ουκρανία ήταν απαράδεκτα. Η βία γέννησε τη βία. Έτσι όμως δεν γίνεται να πάρεις την κυβέρνηση στα χέρια σου. Η αιματοχυσία ήταν απαράδεκτη και όλα αυτά προκλήθηκαν γιατί απλούστατα κάποιοι ήθελαν να δημιουργήσουν δικό τους καθεστώς στα πόδια της Ρωσίας και να έχουν πρόσβαση στα αγαθά, την οικονομία και τη στρατηγική. Είναι δυνατόν η Ρωσία να άφηνε έναν τέτοιο φασισμό να επικρατήσει;
Εμείς στείλαμε μήνυμα σε Λευκό Οίκο, Γερμανία και Βρυξέλλες με το δημοψήφισμα πριν ένα χρόνο και τώρα θέλουμε να ζήσουμε ειρηνικά . Ας ελπίσουμε ότι και η Ελλάδα σύντομα θα απελευθερωθεί από τα δεσμά της και θα ακολουθήσει το δρόμο της ελευθερίας της».
Η υψηλόβαθμη πολιτικός της Κριμαίας, συγκαταλέγεται στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που δεν φοβούνται να εκφράσουν τις απόψεις τους. Συνηθίζει να προχωρά σε αντισυμβατικές κινήσεις στη ζωή της, έστω και αν αυτές προκαλούν διότι είναι ελεύθερη στο πνεύμα, όπως συνηθίζει να λέει η ίδια. Όταν παντρεύτηκε τον κατά 14 χρόνια μικρότερό της σύζυγο, μπήκε στο «στόχαστρο» των ουκρανικών Μέσων ενημέρωσης.
Ο 36χρονος πυγμάχος και επιχειρηματίας Αρτέμ Μαλτσέβ ήταν δημοτικός σύμβουλος στη Σεβαστούπολη και ανήκε στο κομμουνιστικό κόμμα, κάτι το οποίο δεν αποθάρρυνε την κα. Κοβιτίδη, η οποία ανήκει στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Πρόσφατα είχε παρουσιάσει ένα βιντεοκλίπ, με την ίδια να τραγουδά υπό τους ήχους μπουζουκιού. Το βιντεοκλίπ, που είχε γυριστεί στη Σεβαστούπολη, άρχιζε με τον ελληνικό χορό: συρτάκι, ενώ στο τραγούδι «Lucky» ακούγονται ελληνικές φράσεις. Παράλληλα, κατά την τελευταία προεκλογική περίοδο στην Κριμαία παρουσίασε το πρώτο της τραγούδι, που ήταν αφιερωμένο στη Συμφερόπολη, με τίτλο: «Πόλη στην καρδιά μου» και χαρακτηρίζεται ως ο ύμνος της πρωτεύουσας της Κριμαίας.

Ρίγα - Βερολίνο, ένα τσιγάρο δρόμος...


Στάθης στον eniko
Κάρφωσαν τις σβάστικες στο μαδημένο τους καύκαλο τα σκέλεθρα των Waffen SS και βγήκαν στους δρόμους της Λετονίας να εορτάσουν τη μνήμη των 140.000 Λετονών ναζί που πολέμησαν στο πλευρό της Βέρμαχτ εναντίον της ΕΣΣΔ για την ελευθερία της Λετονίας. 
Διότι σ’ αυτήν τη χώρα οι ορδές των μελανοχιτώνων θεωρούνται ως οι πρόμαχοι της... ελευθερίας
Χάριν της οποίας έψηναν Εβραίους στους φούρνους, στείρωναν τους «τρελούς», έγδερναν τους τσιγγάνους, διπλοέγδερναν τουςομοφυλόφιλους και θανάτωναν τους διαφορετικούς.    
Στη Λετονία και (λιγότερο) στις υπόλοιπες βαλτικές Δημοκρατίες τέτοιες ανδραγαθίες εορτάζονται με παρελάσεις, καταθέσεις στεφάνων στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη και εκφώνηση δεκάρικων της οκάς. 
Εβδομήντα χρόνια μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το ακροδεξιό όνειδος και άγος βγαίνει στους δρόμους να γιορτάσει με τύμπανα και φανφάρες το πιο σκοτεινό μαζικό έγκλημα όλων των αιώνων. Από τη Ρίγα το Βερολίνο απέχει όχι πολύ κι όμως ούτε μια λέξη δεν βρήκε να πει η κυβέρνηση Μέρκελ για να καταδικάσει

αυτόν τον κολασμένο χορό των καθαρμάτων. 
Λαλίστατη η ευρωπαϊκή ελίτ εναντίον του ακροδεξιού κινήματος (και όντως, ακροδεξιό-φασιστικό είναι) τηςΛεπέν, αλλά τουμπεκί ψιλοκομμένο για το ναζιστικό βρυκολάκιασμα στις χώρες που κάτι τέτοιο βολεύει το Βερολίνο (όπως στην Ουκρανία).
Τα Waffen SS (μαχόμενα Ες Ες) ήταν πλήρως εκπαιδευμένα και άρτια εξοπλισμένα στρατιωτικά σώματα που πολεμούσαν στο πλάι της Βέρμαχτ. 
Οσον ο πόλεμος μάκραινε, τόσον οι μονάδες αυτές πλήθαιναν, παίρνοντας πάνω τους όλο και μεγαλύτερο μέρος απ’ το βάρος του πολέμου. 
Μεραρχίες Ες Ες, ειδικά σώματα των Ες Ες, όλα πολέμησαν εναντίον των Συμμάχων όλο και πιο μανιασμένα, όλο και πιο φρενιασμένα, όσον ο πόλεμος για τη ναζιστική Γερμανία χανόταν
Μοιράστηκαν με τη Βέρμαχτ όλα τα εγκλήματα πολέμου, στα μέτωπα, στα μετόπισθεν, στα Στρατόπεδα Συγκέντρωσης, στις ομάδες θανάτου (εναντίον και των Γερμανών), στις επιχειρήσεις εναντίον της Αντίστασης, σε πόλεις και σε χωριά, παντού.
Ολα τα «εργαλεία» του ναζισμού, Τάγματα Εφόδου, Γκεστάπο, Βέρμαχτ, Ες Ες, Waffen SS υπήρξαν αισχρά, αλλά το αισχρότερο απ’ όλα υπήρξε το σύνολο των Ευρωπαίων Waffen SS. 
Δεν επρόκειτο απλώς για συνεργάτες, όπως οι Γάλλοι του Βισύ ή οι Ελληνες γερμανοτσολιάδες, Ράλληδες και Χίτες, επρόκειτο για Ευρωπαίους εθνικοσοσιαλιστές ενταγμένους σε μεραρχίες Ες Ες (ή λεγεώνες) που πολέμησαν λυσσασμένα μαζί με τη Βέρμαχτ σε όλα τα μέτωπα έως την τελευταία μέρα του πολέμου. 
Βέλγοι, Γάλλοι, Ολλανδοί, Κροάτες, Βόσνιοι, Ουκρανοί, Λετονοί, Λιθουανοί, Εσθονοί, Δανοί, Νορβηγοί, Ρώσοι και άλλοι υπήρξαν τα πιο μαύρα «σκυλιά του πολέμου», πολεμώντας έως εσχάτων στις μάχες του Βερολίνου, της Βουδαπέστης, της Πράγας.
Αυτά τα φρικαλέα σκυλιά γιορτάζουν σήμερα στους δρόμους της Ρίγας, λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το Βερολίνο, την αμνησία της Ευρώπης. 
Κι όχι μόνον την αμνησία, αλλά και τη μετάλλαξή της, όταν πολιτικές δυνάμεις απ’ όλη τη Γηραιά Ηπειρο, νεοφιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές και πράσινες, προωθούν την ταύτιση του φασισμού με τον κομμουνισμό. 
Με ψηφίσματα ακόμα και με νόμους σε ορισμένες χώρες η ταύτιση αυτή έχει καθιερωθεί. Εις ό,τι αφορά δε τις κοινωνίες, η θεωρία των δύο άκρων είναι κι αυτή διαδεδομένη.
Αλήθεια, τι Ευρώπη είναι αυτή που δεν βγάζει κιχ για την γιορτή των φρικτών φαντασμάτων στη Ρίγα, αλλά ξελαρυγγιάζεται να βρίζει για λαϊκισμό τον ΣΥΡΙΖΑ, τους Ποδέμος, το Σιν Φέιν, το Βελγικό Κ.Κ. ή ακόμα και τα γερμανικά συνδικάτα; Δεν πρόκειται περί υποκρισίας, αλλά περί στρατηγικής. 
Που αποσκοπεί σε κράτη-παρίες και πολίτες-σκλάβους.
Και υπ’ αυτήν την έννοια είναι ενδεικτικό της πραγματικότητας που διαμορφώνεται το είδοςΣταύρος Θεοδωράκης, όταν δηλώνει ότι «είμαστε μαζί με τη Γερμανία στο θέμα μιας πιο δίκαιης Ευρώπης». 
Διότι για το κακώς θεωρούμενο ως απολιτίκ αυτό υποπόδιο, η Γερμανία πασχίζει για μια πιο δίκαιη Ευρώπη! 
Για τον κ. Σουλτς οι ΑΝΕΛ είναι ψεκασμένοι, αλλά τα δύο φασιστικά κόμματα στην κυβέρνηση της Ουκρανίας είναι αγλάισμα δημοκρατικότητας
Πλην όμως, αυτοί
που κάνουν εξαγωγή δημοκρατίας στη Λιβύη ή στο Ιράκ για να κάνουν ανακύκλωση εξαγωγής στρατευμάτων, αυτοί που κάνουν «ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς» και προκαλούν «ανθρωπιστικές κρίσεις» με τους τόκους, δεν έχουν τη φιλοδοξία της ηθικής αποτίμησης απ’ τους λαούς (έχουν μια σκασίλα), αλλά τους αρκεί να εκμεταλλεύονται την ευπιστία, ου μην και την τιμιότητα των πολλών, για να τους χειραγωγούν στην υποταγή διά της ενοχοποίησης.
Ετσι οι Ελληνες είναι ένοχοι για τον Καραϊσκάκη κι όλο το μουρλό προγονικό που τους καθηλώνει σε κάτι εθνικοπατριωτικά βαλκανικά κόμπλεξ, αντί να τους κάνει προσαρμοστικούς στα ευρωπαϊκά πρότυπα της ευέλικτης εργασίας κι εν γένει της «νέας τάξης πραγμάτων». 
Τι θέλεις, ρε ανάδελφε εθνολαϊκιστή; να μην πληρώσεις το χρέος που σου έστησαν αυτοί που σου τα έφαγαν;  
Ομως το παραμύθι αυτό έχει τελειώσει
Και στην Ευρώπη έχουν βγει στο μεϊντάνι οι δράκοι. 
Οι λίγοι και λυμφατικοί ευρωπαϊκοί θεσμοί που υπερασπίζονται τα όποια λαϊκά συμφέροντα (όπως ο έλεγχος των χρεών, ή τα εργασιακά μίνιμα) έχουν περιπέσει και συνεχίζουν να περιπίπτουν σε αχρησία. 
Αντιθέτως, όλη η διαδικασία που οδηγεί την Ενωση σε καθεστώς υποταγής στη Γερμανία, σε καθεστώς αυταρχισμού, εργασιακής σκλαβιάς και κοινωνικής αποσύνθεσης ενισχύεται.
Η Ευρώπη ήταν κάποτε μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσουμε στους στόκους των τόκων. 
Ανεπαισθήτως, συνέβη...

ΥΓ.: Για την Ιστορία. 
Κεράκι να ανάβουμε στη μνήμη 130.000 «άλλων» Λετονών που πολέμησαν μέσα απ’ τον Κόκκινο Στρατό στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο κι έπνιξαν με το αίμα τους το φασιστικό τέρας. 
Τους έλεγαν Ηρωες της Σοβιετικής Ενωσης, αλλά ήταν Ηρωες της Ανθρωπότητας.

Στην Ευρωζώνη υπάρχουν αριθμοί και όχι άνθρωποι



Στην Ευρωζώνη υπάρχουν αριθμοί και όχι άνθρωποι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσίευση: Φύλλο 253 
       
Οι συνθήκες και το ευρώ ως «ταξικό εργαλείο» – Οι συνέπειες ενός Grexit
Του Πέτρου Ι. Μηλιαράκη*

Είναι γνωστό ότι ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, κ. Β. Σόιμπλε, ακραιφνής Χριστιανοδημοκράτης και ανένδοτος εκπρόσωπος της Δεξιάς, ως άμεσος υπερασπιστής των συμφερόντων της KFW, αντιλαμβάνεται ως εμπόλεμη την κατάσταση με την Ελλάδα της Αριστεράς. Το αυτό ασφαλώς ισχύει και για τις δεξιές κυβερνήσεις που κυρίως εκδηλώνουν ακραία συμπεριφορά στο πλαίσιο του Eurogroup. Ο σοβαρός παρατηρητής των γεγονότων που αφορούν πλέον συνολικώς την Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά μόνο Ευρωζώνη. Τα πάντα λειτουργούν πέριξ του νομίσματος και για το νόμισμα. Αυτό το αποκάλυψε με πολύ σαφή τρόπο η καγκελάριος Α. Μέρκελ σε πρόσφατη ομιλία της όταν διατύπωσε τη θεωρία ότι «η αλληλεγγύη δεν είναι μονόδρομος». Έτσι, άφησε κενό λόγου να υποθέσει ο παρατηρητής ότι σύμφωνα με τη θεωρία αυτή «μονόδρομος μπορεί να είναι η ανθρωπιστική κρίση».
Η σημερινή ελίτ που «διαφεντεύει» την Ευρωπαϊκή Ένωση μάλλον δεν έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Ότι, δηλαδή, πέραν και πάνω από τις κομματικές ορέξεις των Χριστιανοδημοκρατών και τις δανειακές συμβάσεις, υπάρχουν οι Συνθήκες, καθώς και ότι το ευρώ δεν πρέπει να είναι όργανο προκειμένου να μετατραπούν τα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης σε δυο κατηγορίες κυριαρχίας που να αφορούν δανειστές και δανειζόμενους.

Οι Συνθήκες που αφορούν πρωτογενές Ενωσιακό Ευρωπαϊκό Δίκαιο
Με βάση τις Συνθήκες1 που υπερισχύουν των δανειακών συμβάσεων, η Ευρωπαϊκή Ένωση «προάγει την ειρήνη, τις αξίες της και την ευημερία των λαών της», «παρέχει ασφάλεια και δικαιοσύνη στους πολίτες», «προάγει την οικονομική και κοινωνική συνοχή», «την κοινωνική πρόοδο» και την «αλληλεγγύη μεταξύ των κρατών-μελών». Επίσης, με βάση τις Συνθήκες «αναγνωρίζεται η κοινωνία των πολιτών» και θεσπίζονται τόσο η υποχρέωση για την «πλήρη απασχόληση και την κοινωνική πρόοδο» όσο και η «καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού».
Ταυτοχρόνως, η Ευρωπαϊκή Ένωση δεσμεύεται: α) Από «τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων»2 δυνάμει του οποίου «η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι απαραβίαστη και πρέπει να είναι σεβαστή και να προστατεύεται» και β) από «την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών».
Οι προαναφερόμενοι αυστηροί κανόνες είτε αρέσουν, είτε δεν αρέσουν αφορούν αυστηρό Δίκαιο το οποίο επιβάλλεται πρωτογενώς. Όποιος, δε, αντιπολιτεύεται το πρωτογενές Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναλαμβάνει τα κόστη όχι μόνο της οικονομίας, αλλά και της Ιστορίας.

Οι δυνατότητες που έχει η Ελλάδα
Όποιος θεωρήσει ότι η γεωπολιτική θέση της Ελλάδας με κυρίαρχη αναφορά στην Κρήτη στερείται σημασίας, πλανάται περί τα πράγματα. Και η πλάνη αυτή θα είναι εσχάτη.
Στο σύγχρονο γίγνεσθαι η Ελλάδα συνιστά κομβικό σημείο στο γεωπολιτικό χάρτη. Επίσης, η ένταξη (καλώς ή κακώς!..) της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, δεν είναι χωρίς συνέπειες για το «όλον σύστημα».
Εάν νομίζουν οι θιασώτες των χριστιανοδημοκρατικών κέντρων αποφάσεων ότι θα τιμωρηθεί η χώρα μας και ο λαός της με στέρηση ρευστότητας και έξοδο από το ευρωσύστημα, καλό θα είναι να αντιληφθούν τα παρακάτω εξόχως σοβαρά:
α) Μια τέτοια διαδικασία πέραν του «ντόμινο», θα προκαλέσει και «τσουνάμι» οικονομικών εξελίξεων. Το «τσουνάμι» αυτό είναι άγνωστο ακόμη «τι» θα συμπαρασύρει. Αναφέρομαι σε «αχαρτογράφητα ύδατα». Ομαλός τρόπος μετάβασης σε εθνικό νόμισμα δεν υφίσταται ούτε για την Ελλάδα, ούτε για την Ευρώπη, ούτε για την παγκόσμια οικονομία. Και τούτο γιατί το ευρωσύστημα αφορά αναπόσπαστο τμήμα του μακροσυστήματος3.Ασφαλώς μια τέτοια διαδικασία (εάν προκύψει), θα είναι επώδυνη για τον ελληνικό λαό, εάν μάλιστα, λάβει χώρα με βίαιο τρόπο. Το ίδιο, όμως, επώδυνη θα είναι και για το όλον σύστημα. Και αυτό το γνωρίζουν κάλλιστα τα «κέντρα λήψης αποφάσεων». Μια τέτοια, δε, διαδικασία θα αφορά υλικές πράξεις και όχι νόμιμη διαδικασία προβλεπόμενη από τις Συνθήκες. Τέτοια διαδικασία και τέτοια πρόνοια εξόδου της Ελλάδας από το ευρωσύστημα με βάση τους υφιστάμενους κανόνες Δικαίου δεν υφίσταται. Συνεπώς, θα υπάρξει πραξικόπημα μιας οικονομικής ολιγαρχίας.
β) Πέραν αυτού θα υπάρχει απρόοπτη μεταβολή των περιστάσεων και των συνθηκών. Εφαρμοστέος κανόνας στην περίπτωση αυτή είναι η παρ. 1β του άρθρου 62 της Συνθήκης της Βιέννης, που αφορά Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο. Έτσι ενδεχόμενο Grexit θα έχει ως αποτέλεσμα «να μεταβάλλεται ριζικώς η έκταση των υποχρεώσεων που απομένει να εκπληρωθούν…
Υπ’ όψιν ότι η όλη δογματική των συμβατικών δανειακών δεσμεύσεων της Ελλάδας, τελεί υπό την ανένδοτη προϋπόθεση ότι η Ελλάδα ανήκει στην ευρωζώνη. Ότι δηλαδή εισπράττει φόρους σε ευρώ και αποδίδει δανειακές υποχρεώσεις σε ευρώ. Το Grexit θα αφορά ανατροπή αυτών των υποχρεώσεων. Άλλωστε, πάγιο δόγμα της διεθνούς και ευρωπαϊκής νομικής επιστήμης είναι ότι «ουδείς υποχρεώνεται σε αδύνατη παροχή». Συνεπώς, οι δανειακές υποχρεώσεις της Ελλάδας θα λάβουν χώρα στο εθνικό νόμισμα και στην ισοτιμία που θα έχει καθοριστεί.
Η Ελλάδα με τη γεωπολιτική της αξία και σημασία, αλλά και τις δυνατότητες παραγωγικής ανασυγκρότησης του λαού της και της κοινωνίας της δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται από καθέδρας από κανένα κέντρο εξουσίας! Όποιος υποτιμήσει τη σημασία και αξία της Ελλάδας θα εισπράξει «το μισθό της δικής του πραγμάτειας», όπως θα έλεγε και ο ποιητής!

Το ευρώ ως «ταξικό εργαλείο»
Στο σημείο αυτό δεν θα αναφερθώ στους όρους υπό τους οποίους έχει οικοδομηθεί το ενιαίο νόμισμα και «τι είδους ενιαίο νόμισμα είναι αυτό». Δεν θα αναφερθώ στην ανισόμερη ανάπτυξη του καπιταλισμού στις επιμέρους χώρες που συγκροτούν την Ευρωζώνη, στα με επιπόλαιο τρόπο κριτήρια του Μάαστριχτ4, ούτε στα διαφορετικά επιτόκια που αφορούν κάθε κράτος-μέλος χωριστά, αλλά ούτε και στην έλλειψη πολιτικής ενοποίησης, καθώς δεν θα αναφερθώ και στο ότι οι ελλείψεις αυτές εισάγουν μια πρωτοείσαχτη αντίληψη στην παγκόσμια ιστορία του χρήματος ως νομίσματος.
Εάν στη σημερινή ελίτ που διαφεντεύει την Ευρωπαϊκή Ένωση καταστεί «χρυσός κανόνας» ότι το ευρώ είναι αυστηρώς «ταξικό εργαλείο», τότε, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε αμφιβολία η προοπτική πολιτικής ενοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι σημερινές ηγεσίες στο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι αχθοφόροι ιστορικού βάρους. Και τούτο γιατί εάν η πολιτική ελίτ που επικυριαρχεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αντιληφθεί τους κινδύνους που μπορεί να συμπαρασύρουν το ευρωσύστημα και το μακροσύστημα, και επικρατήσει η επιλογή «τιμωρητικής συμπεριφοράς» στο Δίκαιο, εύλογο και νόμιμο αίτημα του Ελληνικού λαού για αποφυγή της ανθρωπιστικής κρίσης, τότε το όλον εποικοδόμημα θα υποστεί ανήκεστη βλάβη και κρίση.
Και θα υποστεί ανήκεστη βλάβη και κρίση γιατί με αποκλειστική ευθύνη των νεοφιλελεύθερων και συντηρητικών δυνάμεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το ευρώ θα έχει καταστεί στενά «ταξικό εργαλείο» του οποίου η αποστολή δεν θα είναι η λειτουργία του ως μέσου κυκλοφορίας ή μονάδας μέτρησης αξίας, αλλά η λειτουργία του θα είναι αυστηρώς ως μέσου συσσώρευσης πλούτου, ως μέσου άνισης αναδιανομής, ως μέσου στέρησης κυριαρχίας με αντίστοιχη αύξηση κυριαρχίας άλλου κράτους-μέλους και ως όρου επαχθούς δανεισμού.
Έτσι, το ευρώ θα έχει καταστεί «ταξικό εργαλείο» δημιουργίας ανθρωπιστικών κρίσεων, με απρόβλεπτες συνέπειες λόγω των κοινωνικών εκρήξεων, τις οποίες οι αντικειμενικές συνθήκες θα αναδείξουν και θα γεννήσουν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"

(1) Βλ. συνδυασμό διατάξεων των άρθρων 1, 2, 3, 6, 9, 10, 11 παρ. 2 ΣΕΕ και του άρθρου 151 ΣΛΕΕ
(2) Βλ. Άρθρο 1 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως είναι προσαρτημένο στη Συνθήκη της Λισσαβώνας.
(3) Βλ. Πέτρος Ι. Μηλιαράκης, Μακροσύστημα και Ευρωσύστημα (προλογίζει ο Νίκος Κοτζιάς), Εκδόσεις Λιβάνη, 2009, σελ. 113 και επ.
(4) Βλ. άρθρα 1 και 2 του 12ου Πρωτοκόλλου σε συνδυασμό με το άρθρο 126 ΣΛΕΕ.

* Ο Πέτρος Μηλιαράκης δικηγορεί στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια (E.C.H.R. /GC-EU). Είναι μέλος της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Βιάννου Ηρακλείου καθώς και μέλος της Γραμματείας του Τμήματος Ευρωπαϊκής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ
- See more at: http://www.e-dromos.gr/sthn-eurozwnh-yparxoun-arithmoi/#sthash.kGtc2RjD.dpuf

Κακά σκυλιά, τρόμο γεμάτα, γαβγίζουν...


Πάνω στους καθεδρικούς γοτθικούς ναούς είναι σκαλισμένες δεκάδες τερατώδεις μορφές - διαβολικές, σαν το κακό να φρουρεί το καλό. Στις πλατείες των αρχαίων πόλεων, στις αγορές και τα φόρα, έστεκαν πάνω στα βάθρα τους οι θεοί-θεσμοί κι επόπτευαν τα φερσίματα των ανθρώπων, στη συνέχεια πέτρινοι αυτοκράτορες αφ’ υψηλού, οβελίσκοι και αψίδες του θριάμβου ιστορούσαν το συναξάρι της εξουσίας και υπέβαλλαν στους λαϊκούς το δέος απέναντί της. Στα νεότερα χρόνια, πρώτος οΧίτλερ με τη χρήση του ραδιοφώνου άνοιξε τον δρόμο για την υποταγή των ΜΜΕ, των εφημερίδων και της τηλεόρασης, στην προπαγάνδα που καθηλώνει τις εργαζόμενες τάξεις στην εξουσία...
της αστικής τάξης. Με την εξαίρεση λίγων ΜΜΕ που πάνω τους και κατά μέρος ανακλάται η ταξική πάλη, η «τέταρτη» λεγόμενη εξουσία, αντί να ελέγχει τις άλλες τρεις, συμπλέκεται μαζί τους, όπως άλλωστε συμπλέκονται αντί να διακρίνονται μεταξύ τους και οι ίδιες. Κατ’ αντίθεσιν προς τις φιλοσοφικές αποκαλύψεις (τον υλιστικό ορθολογισμό αλλά και τις μεταφυσικές υποθέσεις), κατ’ αντίθεσιν επίσης προς τις ηθικές υπαγορεύσεις των θρησκειών και το αίσθημα δικαιοσύνης των ανθρώπων, όσον «προοδεύει» η ανθρωπότητα τόσον και πιο ολοκληρωτικές γίνονται οι δομές της εξουσίας που τη διέπουν.

Οι αστικές επαναστάσεις άφησαν πίσω τους αστικά καθεστώτα που έφθασαν σήμερα, δύο και τρεις αιώνες μετά, να μη χρειάζονται πλέον τις αστικές δημοκρατίες. Η μία και μόνη εργατική επανάσταση εξέπνευσε μέσα στην εντροπία που της προκάλεσε η αποβλάκωσή της απ’ τον κομφορμισμό της. Κι έτσι σήμερα περισσότερο παρά ποτέ το αρχαιότατο πρόταγμα, αίτημα και ιδανικό, της «απελευθέρωσης του ανθρώπου απ’ τον άνθρωπο» είναι πιο αναγκαίο απ’ οτιδήποτε άλλο.

Σε αυτό το αίτημα που πάντα κινούσε και εξακολουθεί να κινεί την ιστορία, η εξουσία των ευγενών κάποτε, των αστών σήμερα, γενικώς των Δυνατών στη διαχρονία τους, απαντούσε με το «ο άνθρωπος στους ανθρώπους, λύκος». Πράγμα αποτρόπαιον και επαχθές, που δεν θα μπορούσε να καθηλώνει τις κοινωνίες παρά μόνον μέσα απ’ τον μεταμορφισμό που θα μπορούσε να του προσδώσει η προπαγάνδα, εμφανίζοντάς το ως τη φυσική κι αναπότρεπτη τάξη των πραγμάτων. Προς τούτο η προπαγάνδα χρειάζεται τα στερεότυπα. Τα οποία δημιουργεί με επαναλαμβανόμενα ψεύδη και επιλεγμένες γενικεύσεις. Που με τη σειρά τους οδηγούν στην ομογενοποιημένη σκέψη. Κι έτσι, χωρίς σχεδόν να το συνειδητοποιούμε, πάνω απ’ το κεφάλι μας (και ενίοτε μέσα) κρέμονται, όπως κρέμονται απ΄τους γοτθικούς ναούς οι δαιμονικοί φύλακες, τα στερεότυπα

Για παράδειγμα, αυτό που εν πολλοίς καθόρισε τη συμπεριφορά του λαού κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης ήταν τα στερεότυπα των Δυνατών. Λαμπρό παράδειγμα ο δημαγωγός (υπεράγαν Αλκιβιάδη) Ανδρέας: «Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες» έλεγε (ικανοποιώντας το λαϊκό αίσθημα), ενώ στην πραγματικότητα η Ελλάδα ανήκει στους πλουτοκράτες Ελληνες (και τους Δυτικούς πάτρονές τους).

Δείτε τα στερεότυπα που μας ταλανίζουν έως σήμερα και πόσο συχνά επαναλαμβάνονται από τα σκυλιά που αλυχτάνε μέσα από τον Τύπο της Διαπλοκής: «Οι Ελληνες είναι τεμπέληδες». Στην πραγματικότητα, δουλεύουν περισσότερο απ’ τους Γερμανούς. «Οι Ελληνες είναι διεφθαρμένοι». Στην πραγματικότητα, διεφθαρμένοι είναι οι «νταβατζήδες», οι μιζαδόροι, οι αεριτζήδες και τα κρατικοδίαιτα λαμόγια που κάνουν κουμάντο στους Ελληνες. Διεφθαρμένοι είναι αυτοί που βάζουν τα τσιράκια τους να λένε στους Ελληνες ότι είναι διεφθαρμένοι.

Στερεότυπο: «οι Ελληνες είναι έθνος ανάδελφο, είναι εθνικιστές, είναι ρατσιστές». Στην πραγματικότητα, οι Ελληνες είναι πατριώτες και, όπως κάθε λαός, αγαπούν την πατρίδα τους - το κεφάλαιο είναι που δεν έχε πατρίδα, οι άνθρωποι έχουν. Και τη θέλουν ελεύθερη (πράγμα που έχει επιτευχθεί κυρίως με επαναστάσεις). Για να μένει η πατρίδα υποτελής ή προτεκτοράτο ή ειδική οικονομική ζώνη, τα στερεότυπααναλαμβάνουν να εμφανίζουν τη λαϊκή κυριαρχία ως λαϊκισμό και τους πατριώτες (αριστερούς ή δεξιούς) ως φαιοκόκκινους και εθνολαϊκιστές - αυτό το τελευταίο έχει γίνει τελευταίως τελείως του συρμού. Δεν υπάρχει ούτε μια μέρα που να μην επαναλαμβάνουν τα σκυλιά του «εκσυγχρονισμού» στον Τύπο δεκάδες φορές τα περί εθνολαϊκισμού.

Τολμάει ο κ. Τσίπρας να μιλήσει στη Βουλή για τις Γερμανικές Πολεμικές Επανορθώσεις και παθαίνει φρίκη ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης. Πώς είναι δυνατόν, ωρύεται, να ακούγονται στο Κοινοβούλιο φράσεις για το Γ’ Ράιχ και τη Βέρμαχτ;! Ελα ντε; Ομως, καθόλου παράδοξο. Και το κόμμα του κ. Σ. Θεοδωράκη απότοκο του σωλήνα των στερεοτύπων είναι. «Η Ελλάδα έχει φουσκωμένο δημόσιο τομέα». Ψέμα κι αυτό. Εχει πολύ μικρότερο απ’ της Γερμανίας ή της Γαλλίας και πάντως μικρότερο απ’ τον μέσον όρον της Ενωσης. Ναι, αλλά «οι Ελληνες είναι αντιπαραγωγικοί». Αντιπαραγωγικός είναι ο εργάτης κι όχι αυτός που διαχειρίζεται τον πλούτο που ο εργάτης παράγει; Οι εργάτες «τα έφαγαν μαζί» με τη Ζήμενς! Οι εργαζόμενοι συνωστίζονται μέσα στη λίστα Λαγκάρντ!  

Μόνον τσογλάνια που περιφρουρούνται απ’ τα στερεότυπα που τα ίδια αναπαράγουν μπορούν να λένε τέτοιες ουρανομήκεις μπούρδες. Και μόνον πονηροί ή βλάκες μπορούν να έχουν τέτοιο θράσος. Μάλιστα θράσος αιμοσταγές με τα χέρια του βουτηγμένα στο αίμα της ανεργίας, της εξαθλίωσης και των αυτοκτονιών.

Στερεότυπο: «Η Ελλάδα χρωστάει». Ποια Ελλάδα χρωστάει; Η Ελλάδα δανειζόταν ή τα παράσιτα που την κυβερνούσαν διά των βαλέδων τους; H Eλλάδα αποβιομηχανίσθηκε ή η αστική της τάξη επέλεξε τις «αντιπροσωπείες» και την προσκόλληση στους ξένους Δυνατούς; Τι είναι η Ελλάδα; drone; αεροπλάνο να πετάει χωρίς πιλότο; Ποιος έκανε την πρωτογενή παραγωγή μπάχαλο; Ποιος πάει να κάνει τον τουρισμό τριτοκοσμικό; Ποιος αφήνει τις ξένες εταιρείες να φοροδιαφεύγουν; Ποιος πάει τα λεφτά του σε οφσόρ; Η Ελλάδα; ποια Ελλάδα; των γεωργών και των ψαράδων ή των αρπακτικών που τη βρίζουν κι από πάνω πατόκορφα; Ο ελληνικός λαός καλείται να πληρώσει ένα χρέος που δημιούργησαν οι επωφελούμενοι από την «οικονομία της φρίκης». Και καλείται να πληρώσει αυτό το χρέος με τα χέρια κομμένα απ’ τη λιτότητα και τα πόδια κομμένα απ’ τους εφαρμοστικούς νόμους. Καλείται κλεισμένος μέσα στο κλουβί των μνημονιακών δικτατορικών υπαγορεύσεων να κάνει τον Χουντίνι και να γίνει Ευρωπαίος. Σε μια Ευρώπη που δεν έχει πλέον εθνικά σύνορα, αλλά έχει οικονομικά τείχη και εθνικιστικούς προμαχώνες. Σε μια Ευρώπη που ο φασισμός έχει ξαναβγεί στους δρόμους, ενώ ταυτοχρόνως κατέχει δεσπόζουσα θέση στα σαλόνια των ελίτ της εξουσίας.

Στη χώρα μας, όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα Στερεότυπα
καταστέλλουν,
καταδιώκουν,
συκοφαντούν
κι όπου μπορούν απαγορεύουν τη σκέψη, τον διάλογο και τη δημοκρατία. Καθαιρούν την αξιοπρέπεια και θέτουν εκτός νόμου τη διεκδίκηση. Διαιρούν τον λαό και στρέφουν τη μία εργαζόμενη τάξη εναντίον της άλλης εργαζόμενης τάξης.

Η εποχή των εν λόγω στερεοτύπων τελειώνει. Εχουν επιφέρει πολύ πόνο και πένθος στους ανθρώπους για να γίνονται ανεκτά επί μακρόν ακόμα. Ωσπου όμως να τελειώσουμε μαζί τους θα χρειασθεί αγώνας. Οταν λοιπόν σήμερα ακούτε να ομιλούν για τεμπέληδες Ελληνες, για διεφθαρμένους, για φαιοκόκκινους, για λαϊκιστές και εθνολαϊκιστές, περί λυσσασμένων σκύλων πρόκειται που κάνουν στις μέρες μας, για χάρη των ίδιων αφεντικών, την προπαγάνδα που έκαναν άλλοτε οι εθνικόφρονες και οι δωσίλογοι

Γερμανοντυμένοι και τότε, γερμανοντυμένοι και τώρα, απλώς χρησιμοποιούν διαφορετικά στερεότυπα, τότε μας έλεγαν εαμοβούλγαρους και μιάσματα, τώρα μας λένε εθνολαϊκιστές και φαιοκόκκινους. Πάντα για τον ίδιο σκοπό! Τη διατήρηση της εν πολλαίς αμαρτίαις περιπίπτουσας εξουσίας των Δυνατών (και ταυτοχρόνως υποτελών στους δυνατότερους). Δεν είναι ο λαός λαϊκιστήςτύραννος είναι αυτός που τον αποκαλεί έτσι. Δεν παράγει ο λαός τη φτώχεια και τα χρέη, αλλά τα παράσιτα που του κλέβουν τον πλούτο. Δεν είναι αδύνατον να αλλάξουν τα πράγματα, είναι αναγκαίο. Και στην ανάγκη και οι θεοί πείθονται...

Του Στάθη από enikos

Τζήμερος- Θεοδωράκης: Οι ιδεολόγοι της δουλοπρέπειας


Οικύριοι Σταύρος Θεοδωράκης και Θάνος Τζήμερος δεν είναι ούτε οι μόνοι ούτε οι σημαντικότεροι εκφραστές της πολιτικής αντίληψης η οποία μπορεί να συνοψιστεί με τρεις λέξεις: ραγιαδισμός, εθελοδουλία, δουλοπρέπεια. Σημαντικότερους υπηρέτες αυτής της πολιτικής αντίληψης μπορούμε να βρούμε πολλούς ανάμεσα σ αυτούς που κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο, σφυρηλατώντας τους δεσμούς εξάρτησής της από ξένα κέντρα.  Ωστόσο, οι κύριοι Τζήμερος και Θεοδωράκης είναι από αυτούς που σε κάθε εποχή ξεχωρίζουν, είτε γιατί είναι αφελείς είτε...
γιατί απλώς δεν διαθέτουν ίχνος τσίπας…
Έργο των ιδεολόγων της δουλοπρέπειας είναι η προώθηση και παγίωση της αντίληψης ότι η Ελλάδα είναι μικρή χώρα και η ύπαρξή της εξαρτάται από την καλή διάθεση των ισχυρών. Αυτήν τη διάθεση, της ισχυρής Γερμανίας για παράδειγμα, σύμφωνα με την άποψη των εθελόδουλων θα πρέπει να την  φροντίζουμε ως χώρα  με κάθε κόστος, ακόμη και σε βάρος των συμφερόντων μας.

Τις τελευταίες μέρες οι κύριοι Τζήμερος και Θεοδωράκης –μεταξύ άλλων—ανέλαβαν να κάνουν την δουλειά τους για να πείσουν την ελληνική κοινωνία ότι οι Γερμανοί έχουν πληρώσει τα χρέη τους για το Δίστομο και τα εκατοντάδες άλλα ελληνικά χωριά που ξερίζωσαν οι Ναζί. Οι  δουλοπρεπείς αυτοί κύριοι επιχειρούν να μας πείσουν ότι η Γερμανία έχει καθαρίσει με το αναγκαστικό δάνειο που σύναψε με την Ελλάδα στην κατοχή. Πάνω απ όλα αυτοί οι ραγιάδες μας καλούν όχι μόνο να ξεχάσουμε την ιστορία αλλά και να καταδικάσουμε όσους μπαίνουν στον πειρασμό να την θυμηθούν και να ενοχλήσουν την (καλή) διάθεση του Βερολίνου.

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι κύριοι σαν τον Τζζήμερο και τον Θεοδωράκη σε άλλες εποχές θα ήταν εξ ίσου ραγιάδες, δουλοπρεπείς και  εθελόδουλοι, είτε με κουκούλα, είτε χωρίς…
Δημήτρης Μηλάκας από imerodromos

Γερμανοραγιάδες


ΣΤΑΘΗΣ

Είμαι υπέρ της επιστροφής στη δραχμή. Και πιο συγκεκριμένα στα 8δραχμα όπως εκείνο (του 480 π. Χ) που βρέθηκε στη Σικελία κι αξίζει σήμερα 120.000 ευρώ! Αυτό είναι επιστροφή στη δραχμή – να του ‘ρθει του Σόιμπλε ο ουρανός σφοντύλι. Διότι ως γνωστόν, όταν εμείς φυσάγαμε τη δραχμή, το τάλαντο (τους δαρεικούς οι γραικύλοι) και τα υπέρπυρα, οι πρόγονοι του Σόιμπλε συναλλάσσονταν με βελανίδια – Καλημέρα σας!
Κατά τα άλλα πέρασα μαύρο Σαββατοκύριακο, έβλεπα στον ύπνο μου ότι είχα πάει εκδρομή με την κυρία Παναρίτη και μαζεύαμε λουλουδάκια, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αν μάλιστα νομίζει κι ότι είναι αριστερός, χάος, το ‘χει το χούι μας. Ισως να φταίει που κατ’ αυτάς παλεύει η άνοιξη με τον χειμώνα με αποτέλεσμα μιαν κάποια αμφιθυμία για την αμφισημία των πραγμάτων.
Οπως και να ‘χει οδεύομεν προς την 25η Μαρτίου και θα πρότεινα να μην εορτάσουμε φέτος την εθνικολαϊκιστική μας επέτειο, μπορεί να κακοφανεί του χερ Σόιμπλε και του φον Σταύρου των (άνω) Ποταμών. Ισως θα έπρεπε να εορτάσουμε (με την αυτοκριτική μας) τη σφαγή της Τριπολιτσάς και να ζητήσουμε συγγνώμην απ’ τον Μέτερνιχ για τις τρέλες που κάναμε τότε.
Δυστυχώς μαζί με τους Ελληνες που ξεσηκώθηκαν το 1821 (παρ’ ότι δεν ήξεραν ότι ήταν Ελληνες, τους το έμαθε η κυρία Ρεπούσημετά) ήρθαν κι έφαγαν το κεφάλι τους στα ματωμένα αυτά κωλοχώματα και χιλιάδες Γερμανοί εθελοντές. Οντως, απ’ τους φιλέλληνες οι περισσότεροι ήταν Γερμανοί, και οι περισσότεροι απ’ τα παιδιά του διαφωτισμού και του ρομαντισμού που σκοτώθηκαν τότε στην επαναστατημένη Ελλάδα ήταν επίσης Γερμανοί. Βεβαίως, μετά το (ατελές) τέλος της Επανάστασης οι Γερμανοί ήταν και πάλι που πλακώσανε στην Ελλάδα – οι Βαυαροί – και την έκαναν κράτος εξ υπαρχής υποτελές, ας
όψεται ο Κολοκοτρώνης, αρχηγός άλλωστε του Ρωσόφιλου κόμματος (όπως μας υπενθυμίζει με νόημα ο Αδωνις) – άσε που ήταν κι αξιωματικός του Αγγλικού στρατού στα Επτάνησα (όπως μας υπενθυμίζει πάλι με νόημα ο Αδωνις). Τραγωδία, φίλες και φίλοι μου! ούτε έναν ήρωα της προκοπής δεν μπόρεσε να βγάλει αυτός ο τόπος, εκτός κι αν ήταν χίτης και γερμανοτσολιάς να πέφτει υπέρ Βέρμαχτ στον Μελιγαλά.
Εδώ βεβαίως γίνονται ορισμένες συγχύσεις και ο φονΣταύρος μπερδεύει τους φουστανελάδες με τουςγερμανοτσολιάδες. Ως προς τις Γερμανικές Πολεμικές Επανορθώσεις. Απορεί ο φον Σταύρος πως «φόρεσε φουστανέλα» ο Υπουργός Δικαιοσύνης και σκέφτηκε να βάλει την υπογραφή του ώστε να διεκδικηθούν οι αποζημιώσεις για το μαρτυρικό Δίστομο!
Τι λαϊκισμός είναι αυτός! Φρίξον, Ηλιε! Φρίξον Ζήμενς και βάστα, Ρόμελ. Και ο κυρ φον Σταύρος πήρε τ’ όπλο του! Κι άρχισε σαν τον πιο βρομερό ρατσιστή το τροπάρι του για τους ψεκασμένους! Ομως ρατσιστής ο κυρ Σταύρος; Οχι! απλώς οι άλλοι είναι εθνολαϊκιστές, φαιοκόκκινοι, εθνομπολσεβίκοι και ψεκασμένοι. Ξέρει ο κ. Θεοδωράκης! Με εφόδια δυο φωτογραφίες με τον κ. Σημίτη κι άλλες δύο με τον Γιωργάκη απέκτησε η αμορφωημιμάθειά του το δικαίωμα να αποκαλεί όποιους Ελληνες γουστάρει ψεκασμένους και λαϊκιστές ή ό,τι άλλο γουστάρει. Εχει παραβρωμίσει η δουλειά μ’ αυτό τοπεμπτοφαλλαγγίτικο μαύρο μέτωπο που προσπαθεί να σπάσει το ηθικό των πολιτών με όχημα την αναθεώρηση της ιστορίας και την ιδεολογική τρομοκρατία. Μια εκδρομή είχε πάει η Βέρμαχτ στο Δίστομο κι εξ ουρανού εκθεμελιώθηκε η Κάνδανος. Δίαιτα έκανε η πείνα στην κατοχή και οι ναζί εκτελούσαν τους κομμουνιστές και τους πατριώτες, διότι ήταν λαϊκιστές. Θα έλεγα – α να χαθείτε, σούργελα, αλλά θα ήταν πολύ φαιοκόκκινο.
Μακάρι να ‘τανε φουστανελάς ο Υπουργός Δικαιοσύνης, παλιοαγράμματε και μακάρι εσύ να προσκύναγες τα άπλυτα ποδάρια και τα γουρνοτσάρουχα των φουστανελάδων, που άγιασε την ανάσα τους το μπαρούτι και φάγανε τον τρόμο με το καντάρι, για την ελευθερία σου.
Ψαρά, ρε! Μεσολόγγι, ρε! ΧίοςΜανιάκι, ρε! Σκοτωμένον τον φίλησε τον Παπαφλέσσα ο ΙμπραήμΠοτάμια τα αίματα, όχι σαν το δικό σου το Ποτάμι με τα ψέματα...  

ΠΗΓΗ: 
http://www.enikos.gr/stathis/304065,Germanoragiades.html