Παραδόθηκαν οι ισλαμιστές στη νότιο Δαμασκό


ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΙ ΙΣΛΑΜΙΚΟΙ ΠΥΡΗΝΕΣ

25/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Βασίλη Καπούλα
Μετά από την εξόντωση του ηγέτη τους από ρωσικό αεροπορικό βομβαρδισμό 4.000 ισλαμιστές παραδόθηκαν και εκκενώνουν την νότια Δαμασκό και συγκεκριμένα τις περιοχές Hajjar al-Aswad και Al-Qadam με μοναδικό όρο να τους παρασχεθούν λεωφορεία  για να μεταφερθούν στη Ράκκα. 
 
Περίπου 20 λεωφορεία γεμάτα με ισλαμιστές του ISIS και της Al-Nusra μαζί με τις οικογένειες τους εγκατέλειψαν ήδη τις περιοχές αυτές μετά την έναρξη εφαρμογής της συμφωνίας  με την συριακή κυβέρνηση.
 
O συνολικός αριθμός των ισλαμιστών μαζί με τις οικογένειες τους είναι 3.567, συμπεριλαμβανομένων 2.000 ισλαμιστών που ανήκουν στις οργανώσεις ISIS και "Al-Nusra Front".
 
Αυτοί διέφυγαν με τον ατομικό τους εξοπλισμό και παρέδωσαν τις περιοχές που ήλεγχαν στον συριακό Στρατό και τον βαρύ οπλισμό τους.
 
Περίπου 2 εκατ. πολίτες θα επιστρέψουν στις περιοχές αυτές στην νότια περιοχή της Δαμασκού ενώ ενδέχεται η συμφωνία να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές.
 
Επτά λεωφορεία έφυγαν χτες και άλλα δέκα σήμερα προς το καταφύγιο προσφύγων Yarmouk  ένο οχυρό του ISIS.
 
Πρόκειται για μια ακόμη νίκη ανάλογη με αυτή της Χομς ια τον συριακό Στρατό.
 
Eίχε τρία χρόνια ο συριακός Στρατός να μπει στις συγκεκριμένες περιοχές της Δαμασκού.
 
Για αρκετούς μήνες οι ισλαμιστές του ISIS είχαν περικυκλωθεί από τον συριακό Στρατό στις δύο αυτές περιοχές υπό τον φόβο τυχόν επέλασης τους βόρεια προς την πρωτεύουσα Δαμασκό.
 
Ολα ξεκίμησαν όταν εξοντώθηκε από ρωσική αεροπορική επιδρομή ο ηγέτης του Στρατού του Ισλάμ (Jaysh Al Islam) στη Συρία, Ζαχράν Αλούς μαζί με άλλους εννές ηγέτες των ισλαμιστών σε θωρακισμένο καταφύγιο το οποίο κτυπήθηκε από κατευθυνόμενη βόμβα διάτρησης καταφυγίων
Ο Αλούς, ο οποίος ηγείτο μίας από τις πιο ισχυρές ομάδες ανταρτών στα περίχωρα της Δαμασκού, λέγεται ότι τη στιγμή της επίθεσης συμμετείχε σε συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη άλλων ομάδων ανταρτών στην ανατολική Γκούτα.
 
Ο Στρατός του Ισλάμ λέγεται ότι διατηρεί στενές σχέσεις με τη Σαουδική Αραβία, που είχε ανακοινώσει τον περασμένο μήνα ότι θα φιλοξενούσε μέλη της συριακής αντιπολίτευσης για συνομιλίες.
Πρόκειται για την πιο απάνθρωπη ισλαμική ομάδα με χιλιάδες δολοφονίες και δημόσιες εκτελέσεις χριστιανών, σιιτών και αλαουιτών.

Η Ρωσική πολεμική αεροπορία καταστρέφει βυτιοφόρα με λαθραίο πετρέλαιο που είχε κατεύθυνση την Τουρκία


Όσο δεν ανατρέπονται οι ξεφτιλισμένοι η πατρίδα θα ταπεινώνεται



ΣΑΒΒΑΤΟ 26-12-2015
«Θα σας γδάρουν σαν λαγούς και θα ανεμίζουν τα τομάρια σας στους ‘Podemos’». Αυτή η προειδοποίηση, όπως αποκαλύφθηκε, των Σόιμπλε καιΤόμσεν μεταφέρθηκε στον Αλ. Τσίπρα, την εποχή που ο ΣΥΡΙΖΑ όδευε ακάθεκτος προς την κυβερνητική εξουσία... 
του ΔΙΟΝΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΑΤΟΥ 
Επιβεβαιώνει τη σκληρή πραγματικότητα το πρόσφατο εξευτελιστικό «καψώνι», στο οποίο υπέβαλαν οι δανειστές την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επιβάλλοντας την μέχρι νεωτέρας απόσυρση του πολυδιαφημισμένου νομοσχεδίου με μέτρα του «παράλληλου προγράμματος»: Το «γδάρσιμο» της 13ης Ιουλίου ήταν απλώς η αρχή. Η διαπόμπευση των ηττημένων θα είναι... 
διαρκής και αμείλικτη, ώστε ο παραδειγματισμός να «λάμψει» σε όλη την Ευρώπη.
Εικάζουμε πάντως ότι θα προκαλεί στον Σόιμπλε είτε γέλιο είτε κάποιον αμήχανο εκνευρισμό (στη δεύτερη περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να επαίρεται πως παίρνει μια μικρή «ρεβάνς»), ο…ανάλαφρος τρόπος με τον οποίον οι πολιτικά «γδαρμένοι» εξηγούν τι συμβαίνει, στην ίδια τους τη χώρα…  
Εξαναγκασμός έξωθεν; Όχι δα. Απλώς, γκρίνιαζαν πολύ ΠΑΣΟΚΝΔΠοτάμι κι έτσι ο Ν. Βούτσηςαποφάσισε να εγκαταλειφθεί η «διαδικασία σύντμησης των συνεδριάσεων». Αυτό συνέβη με το περιλάλητο νομοσχέδιο. Έτερον ουδέν.  
Ελήφθη, λοιπόν; Δεν είναι παραδειγματικό «γδάρσιμο», αλλά κάτι σαν οικειοθελής επίδειξη δερματικού μινιμαλισμού. Δεν ανεμίζει κανείς «τομάρια», απλώς χορεύουν οι αριστερές ψυχές σε πάρτι εορταστικό. Τι γιορτάζουμε; Ό,τι τραβά η ψυχή καθενός. Μπορεί την επικείμενη άφιξη της ανθυ-υπο-δόσης του ενός δισ. ευρώ. Μπορεί την μικρή αναβολή της «τακτοποίησης» του ασφαλιστικού. Μπορεί την απλότητα του πρωθυπουργού, που δήλωσε στη Βουλή ότι δεν «καβάλησε καλάμι». Καβαλάμε εμείς το μαγικό σκουπόξυλο της σουρεαλιστικής «επικοινωνιακής διαχείρισης» και πανηγυρίζουμε για ό,τι φαντασιωνόμαστε.  
Υπό αυτές τις συνθήκες, ηχεί κάπως παράξενο – αλλά πάντως συνεχίζει να ηχεί- το «επιχείρημα» της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ: «Σε εκλογές πήγαμε, καθένας ήξερε τι θα γινόταν». Μόνο που, εν προκειμένω, η αναζήτηση ηθικής-πολιτικής νομιμοποίησης προσκρούει σε πολλά τραχιά, αν και απλά ερωτήματα.  
Θα μπορούσαν άραγε να εξηγήσουν Κουμουνδούρου και Μαξίμου από ποια ακριβώς προεκλογική δέσμευση προκύπτει λαϊκή έγκριση της κατοπινής εξέλιξης, πχ στο θέμα της πρώτης κατοικίας; Μέχρι πού φθάνει ο κυνισμός του «ήξεραν τι ψήφιζαν»; Καλύπτει και το πετσόκομμα του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης; Καλύπτει και τις νέες «νάρκες» στο δρόμο της ρύθμισης των 100 δόσεων;  
Είπε ποτέ πχ ο ΣΥΡΙΖΑ ότι θα εξοβελίζονται από τη ρύθμιση των 100 δόσεων όσοι δεν καταφέρνουν να εξοφλήσουν τις νέες οφειλές (ΕΝΦΙΑΦΠΑ) στην εφορία, εντός 30 ημερών από τότε που καθίστανται ληξιπρόθεσμες; Η δε συρρίκνωση του χρονικού περιθωρίου στις 15 ημέρες, από την 1η Ιουλίου 2016 και σε… καμία ημέρα από την 1η Ιανουαρίου 2017, σε ποιο ακριβώς σημείο της μικρής προεκλογικής περιόδου καταδείχθηκε ως πιθανό, έστω, ενδεχόμενο;  
Εκτός εάν παραλείπονταν τα «ευκόλως εννοούμενα»… Όπερ σημαίνει ότι οι ψηφοφόροι έπρεπε να αντιληφθούν μόνοι τους πως υπό συνθήκες οικονομικής ανάκαμψης (στα μισά του 2016), αν όχι και εν μέσω «θετικών αλλαγών στην Ευρώπη» (πού θα πάει;), όποιος παραμένει οφειλέτης σίγουρα θα είναι εκουσίως «μπαταχτσής». Οπότε, όχι μόνο δεν του αξίζει ρύθμιση 100 δόσεων, αλλά να λέει και «ευχαριστώ» που δεν θα τιμωρείται με φυλάκιση 100 εβδομάδων ή με υποχρεωτική παρακολούθηση 100 διαλέξεων του Δ. Μάρδα περί προσέλκυσης επενδύσεων.  
Τι άλλο «ήξεραν» όσοι επέλεξαν ΣΥΡΙΖΑ την 20η Σεπτεμβρίου, για οποιονδήποτε λόγο, με οποιαδήποτε διάθεση και με οποιοδήποτε… βάρος καρδιάς; Ανήκουν, μήπως, σε αυτή τη σφαίρα και τα τωρινά «ήταν υπερβολή η υπόσχεση για 13η σύνταξη»;  
Πόσες διόδους διαφυγής από όλα αυτά νομίζει ότι έχει η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, που καμώνεται πως διαθέτει πολιτική-ηθική νομιμοποίηση; Σε αδρές γραμμές δύο, ατύπως ίσως και… δυόμιση. Την «γενικολογική», την «προοπτική» και τη μισή που αντιστοιχεί στο ανομολόγητο δόγμα «δεν φταίω εγώ, αν υπάρχουν εύπιστοι». Ας δούμε εκ του σύνεγγυς τις δυο, καθώς η μισή δεν «σηκώνει» πολλά λόγια. Θυμίζει απλώς, τηρουμένων των αναλογιών, τη «λογική», βάσει της οποίας ο Σημίτης και οΓιάννος δεν είχαν καμία ευθύνη για τους «εγκλωβισμένους» της Σοφοκλέους, παρά τις παροτρύνσεις τους…  
Πρώτη «δίοδος», η «γενικολογική»: Θεωρείς πως επειδή προειδοποίησες, γενικώς, ότι «η διαπραγμάτευση με τους θεσμούς θα είναι διαρκής», νομιμοποιείσαι να άρεις όλες τιςδιαβεβαιώσεις που συνόδευαν (και «απάλυναν») την εν λόγω προειδοποίηση. Προφανώς και δεννομιμοποιείσαι. Διότι εάν πίστευες εκ των προτέρων πως υπό συνθήκες εφαρμογής τρίτου μνημονίου δεν νοούνται - στοιχειώδεις καν - «ασφαλιστικές δικλείδες», τότε εξαπατούσες τον κόσμο όταν διαβεβαίωνες ότι θα εμφανίζονταν και θα παρέμεναν ορατές κάποιες «κόκκινες γραμμές», ανάλογες εκείνων που σαρώθηκαν κατά την επτάμηνη διαπραγμάτευση. Εάν, πάλι, δεν το πίστευες σιωπηρώς, αλλά ήλπιζες το αντίθετο αφελώς, δέσμιος ίσως της ίδιας ευρω- αβελτερίας που οδήγησε στον όλεθροτης 13ης Ιουλίου, τότε πώς διάολο κουνάς το δάχτυλο στην κοινωνία και της λες «μετά την απομάκρυνση εκ της κάλπης ουδέν λάθος αναγνωρίζεται»;  
Χρεώνει, δηλαδή, η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ στην κοινωνία κάθε δικό της «τακτικό» και «στρατηγικό»στραπάτσο; Η κοινωνία ήταν αυτή που έλεγε, ή αυτή που άκουγε, πως «η συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου θα σήμαινε αρχικά κέρδος χρόνου και κατόπιν διαπραγματευτικό-πολιτικό»; Η κοινωνία ήταν αυτή που διαλαλούσε πως βρίσκει «ευήκοα ώτα» στις ΗΠΑ, για να καταλήξει – τοΔεκέμβριο του 2015 – να καταγγέλλει τον απύθμενο νεοφιλελευθερισμό του αμερικανόπνευστου ΔΝΤ;  
Δεύτερη «δίοδος», η «προοπτική». Συνοπτικά: «Θα κριθούμε στο τέλος της τετραετίας». Εδώ η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ «ξεχνά» κάτι: Η κυβέρνηση δεν είναι Ιατρικό Κέντρο, με το οποίο κλείνει κάποιοςραντεβού για αργότερα. Ούτε υποψήφια, επίδοξη φοιτήτρια, που προετοιμάζεται για τις πανελλαδικές αξιώνοντας μέχρι τότε ησυχία, για να μελετήσει. Παρά τις καθεστωτικές αρλούμπες δεκαετιών, κάθε κυβέρνηση κρίνεται καθημερινά. Για όσα δεσμεύτηκε να κάνει στο (εκάστοτε) συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για όσα ο κόσμος του μόχθου χρειάζεται, για όσα η κυβέρνηση κάνει, για πώς τα κάνει, για όσα «ξεχνά».  
Δηλαδή, ο… αριστουργηματικός τρόπος της τραπεζικής ανακεφαλοποίησης θα κριθεί το 2019; Και το ζευγάρι που δεν θα λάβει φέτος επίδομα θέρμανσης, είτε επειδή διαθέτει το… τροφαντό εισόδημα των21.000 ευρώ είτε διότι η εξωπραγματική αντικειμενική αξία του ακινήτου υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ, με το ξεροβόρι ποιου μελλοντικού χειμώνα θα πρέπει να ενώσει τη διαμαρτυρία ή και τις βρισιές του;  
Το πλέον ενδιαφέρον ερώτημα είναι άλλο: Με ποιο γνώμονα θα «αποδεχθεί» να κριθεί, έστω και σε κάποια απροσδιόριστη μελλοντική στιγμή η κυβέρνηση, αν υποτεθεί (χλωμό…) ότι θα παραμείνει η ίδιακαι δεν θα καταστεί συντόμως «οικουμενική»; Η απάντηση είναι καθαρή: Βάσει ενός απελπιστικάχαμηλωμένου «πήχη» προσδοκιών.  
Το πιστοποιεί το πρόσφατο παρελθόν. Μια κυβέρνηση που έπειτα από την ταπεινωτικήσυνθηκολόγηση της 13ης Ιουλίου τόλμησε να προβάλλει στα σοβαρά (;) ως διαπραγματευτικήεπιτυχία την αποτροπή της μετακόμισης του ΤΑΙΠΕΔ στο Λουξεμβούργο, όπως ξαφνικά ζήτησαν οιεκβιαστές-πιστωτές τη νύκτα εκείνη, τα πάντα θα ήταν ικανή να ισχυριστεί. Ακόμη και να παρουσιάσει ως επιτυχία πχ τον καθορισμό της ηλικίας συνταξιοδότησης στα 75 έτη, αρκεί μερικές ώρες νωρίτερα κάποιος τεχνοκράτης των δανειστών να έχει ει «χουάι νοτ ατ δι έιτζ οφ 80; Κόστας Μιτσοτακις ιζ ματς όλντερ εντ λουκς γκρέιτ…»  
Ήδη, ακόμη και στο επίπεδο των διακηρύξεων εγκαταλείπονται σιγά-σιγά οι δηλώσεις περί «πόνου ψυχής». Σε κάθε έναν Χρ. Σπίρτζη που εξομολογείται με πόσο βαριά καρδιά ιδιωτικοποιεί τα 14 αεροδρόμια, αντιστοιχούν κάμποσες ρήσεις περί παλαιότερων «αντιπολιτευτικών υπερβολών», αλλά και κάποιες ενδιαφέρουσες «ανακαλύψεις». Όπως πχ εκείνη του Ευ. Τσακαλώτου: Όποιος μισθωτός των 1.200 ευρώ ήθελε σπίτι στην Αγία Παρασκευή κι όχι στο Περιστέρι, τότε που δεν υποψιαζόταν ότι τα 1.200 θα εξέπιπταν στα 800 ή και σε επίδομα ανεργίας, δεν ήταν απλώς απερίσκεπτος. Ήταν, οπωσδήποτε, θαμπωμένος από νεοπλουτισμό. Η κοινωνία «πρέπει» να νιώσει πάλι ένοχη, αυτή τη φορά με «αριστερή» προτροπή!  
Ο Σαμαράς είπε το «ουδείς αναμάρτητος» μια και καλή – και στο Βερολίνο. Ο μνημονιακός ΣΥΡΙΖΑτο βγάζει με το τσιγκέλι και επί ελληνικού εδάφους. Εμφανής δεν είναι η «αριστερή υπεροχή»;…

ΛΥΣΗ ΦΙΑΣΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ

 ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ


E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_xrima_2ΣΑΒΒΑΤΟ 26/12/15 
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Η περίφημη επιμήκυνση δεν είναι τίποτε άλλο από ένα λογιστικό τρικ πολύ κατώτερο των προσδοκιών και αναγκών της ελληνικής οικονομίας.
Η πολυδιαφημισμένη λύση για το ελληνικό χρέος θα αποδειχθεί λύση φιάσκο καθώς έχουν απορριφθεί οι ουσιαστικές λύσεις όπως το haircut αλλά και περιφερειακές λύσεις που θα μπορούσαν να ελαφρύνουν πρακτικά το χρέος όπως η ρήτρα ανάπτυξης.
Ταυτόχρονα φαίνεται ότι θα ζητηθούν νέα μέτρα από την Ελλάδα πέραν του μνημονίου και πέραν των προαπαιτούμενων.
Με βάση σοβαρές ενδείξεις η Τρόικα θα ζητήσει
1) Μείωση όλων των κύριων συντάξεων και δημιουργία εθνικής σύνταξης με ανώτατο όριο που δεν θα καθορίζεται από τις διαχρονικές εισφορές – αναλογική σύνταξη – αλλά θα υπάρχει ανώτατο όριο σύνταξης.
2) Κλιμακούμενη απελευθέρωση στην αγορά εργασίας που θα περιλαμβάνονται και απολύσεις στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα χωρίς τα περιοριστικά όρια των υφισταμένων νόμων.
Ουσιαστικά για να απολυθεί ένας εργαζόμενος δεν θα χρειάζεται εθελουσία έξοδος ή αποζημίωση.
Εξετάζεται να υπάρξει ένα ελάχιστο πλαφόν αποζημίωσης και με βάση αυτό να προσδιορίζεται η αποζημίωση των εργαζομένων.
Δυστυχώς η Ελλάδα έχει μετεξελιχθεί στην χείριστη του μορφή το απόλυτο δουλοπρεπές πειραματόζωο της Ευρώπης.
Όλα αυτά θα συμβούν για να πάρει η Ελλάδα μια χείριστη λύση για το χρέος.
Με βάση όλες τις ενδείξεις θα επιλέξουν την επιμήκυνση από 32,5 χρόνια στα 40 ή 50 χρόνια και κλιμακούμενο επιτόκιο με 1% για όλα τα δάνεια το οποίο προοδευτικά θα αυξάνεται 0,3% με 0,5% κάθε 10 χρόνια.
Πρακτικά μόνο η επιμήκυνση κατά 7,5 χρόνια ή 17,5 θα επιφέρει μια αλλαγή στα ετήσια έξοδα της Ελλάδος αποπληρωμής του χρέους.
Με βάση όλες τις ενδείξεις η διαπραγμάτευση για το χρέος θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης περί τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του 2016 και είναι προφανές ότι θα ξεκινήσει ένα ρεσιτάλ υπερβολών για λογιστικές παρούσες αξίες και άλλα τινά.
Η λογιστικοποίηση του οφέλους σε παρούσες αξίες από την επιμήκυνση έχει αξία μόνο θεωρητική καθώς το πρακτικό όφελος δεν θα υπερβαίνει τα 2 δισεκ. ετησίως.
Ως εκ τούτου το να επικαλείται κανείς ένα μελλοντικό όφελος που είναι ασαφές αν θα έχει την ίδια επίδραση στον προϋπολογισμό ανάλογα με την πορεία του ΑΕΠ και των εσόδων δεν έχει κανένα πρακτικό νόημα.
Η ΕΕ δεν είναι διατεθειμένη να δώσει ουσιαστική λύση για το χρέος.
Η επιμήκυνση που δόθηκε και το 2012-2013 δεν έλυσε το πρόβλημα ενώ μόνο το haircut ανέκοψε την βίαιη αύξηση του χρέους ως προς το ΑΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι
1) Το πρώτο ελληνικό πρόγραμμα ήταν 73 δισεκ., 52,9 δισεκ. τα διακρατικά δάνεια και 20,1 δισεκ. το ΔΝΤ.
2) Το δεύτερο δανειακό πρόγραμμα ήταν ύψους 153,5 δισεκ., εκ των οποίων 141,8 δισεκ. από τον EFSF και 11,7 δισεκ. από το ΔΝΤ.
3) Το τρίτο δανειακό πρόγραμμα ήταν ύψους 86 δισεκ. χωρίς να είναι σαφές αν τελικώς θα μείνει 86 δισεκ. καθώς οι τράπεζες δεν χρειάστηκαν 25 δισεκ. αλλά κάτω από 10 δισεκ.
Ο EFSF έχει χορηγήσει 164 δισεκ. και ο ESM 86 δισεκ.
Τα δάνεια λήγουν το 2047 και με επιμήκυνση στα 40 χρόνια θα ανέλθει ο χρόνος λήξης στο 2055 και αν η επιμήκυνση είναι 50 χρόνια θα φθάσει έως το 2065.
Η περίφημη επιμήκυνση δεν είναι τίποτε άλλο από ένα λογιστικό τρικ πολύ κατώτερο των προσδοκιών και αναγκών της ελληνικής οικονομίας.
Η επιμήκυνση δεν είναι τίποτε άλλο από ένα φιάσκο ή ένα παραμύθι για την κοινωνία ότι αναδιαρθρώθηκε το χρέος.
Και ενώ δίνουμε μια μάχη για να πετύχουμε ως Ελλάδα την βέλτιστη λύση για το χρέος που θα αποδειχθεί φιάσκο, χάσαμε με τρόπο απαράδεκτο και εγκληματικό, μέσα από τα χέρια μας την καλύτερη λύση για το χρέος.  
ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΧΩΡΙΣ HAIRCUT;
Το παράδειγμα μας το δίνει η Citigroup η οποία βρέθηκε στο χείλος της χρεοκοπίας με τα subprime, η χρηματιστηριακής της αξία κατέρρευσε και η τράπεζα κρατικοποιήθηκε ενώ οδηγήθηκε σε θεραπεία σοκ ιστορικών διαστάσεων.
Η Citigroup μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες στον κόσμο – εκείνη την περίοδο ήταν η μεγαλύτερη τράπεζα στον κόσμο – το 2008 έλαβε κρατική βοήθεια 25 δισεκ. σε κεφάλαια και ακολούθως άλλα 20 δισεκ. δολάρια μέσω TRAP.
To αμερικανικό δημόσιο έλαβε προνομιούχες μετοχές αξίας 27 δισεκ. δολαρίων.
Εκείνη την περίοδο η κεφαλαιοποίηση της Citigroup είχε καταρρεύσει στα 6 δισεκ. δολάρια ή 0,10 δολάρια ανά μετοχή, μάλιστα είχε βγει και από τον Dow Jones.
Το 2010 τα αμερικανικό δημόσιο ξεκίνησε να πουλάει την συμμετοχή του αποκομίζοντας τα πρώτα 12 δισεκ. δολάρια.
Τι συνέβη στο τέλος η κεφαλαιοποίηση της Citigroup έχει φθάσει στα 152 δισεκ. δολάρια και η μετοχή στα 51 δολάρια.
Το αμερικανικό δημόσιο πέτυχε πολύ σημαντικές υπεραξίες για τους Αμερικανούς φορολογουμένους πολίτες.
Στην Ελλάδα πετάξαμε στο καλάθι των αχρήστων κατά τρόπο εγκληματικό και ανήθικο 39 δισεκ. ευρώτου Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
Αν η Ελλάδα είχε ακολουθήσει το παράδειγμα του αμερικανικού δημοσίου πιστά – σε ένα ιδεατό κόσμο επιτυχημένων διαχειριστών κρατικού χρήματος – και ουσιαστικά αυτά που κέρδισαν οι ΗΠΑ από τηνCitigroup τα κέρδιζε αναλογικά και το ελληνικό δημόσιο από τις τράπεζες θα έπρεπε να είχε αντλήσει πάνω από 48-50 δισεκ. ευρώ που αντιστοιχεί σε ένα όφελος από haircut στο χρέος περίπου 15%.
Αντί η Ελλάδα να αναζητάει λύσεις επιμήκυνσης, αντί να υποχρεώνεται σε εξευτελιστικά νέα μέτρα θα μπορούσε να είχε αξιοποιήσει τα 39 δισεκ. των τραπεζών και να έχει μειωθεί το χρέος κατά 15%...  
HAIRCUT ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ESM Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟΤΥΧΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Ελλάδα έχει δανειστεί από τον ESM τον Μόνιμο Μηχανισμό Στήριξης 228 δισεκ. μαζί με το νέο δάνειο των 86 δισεκ. που τελικώς θα είναι μικρότερο καθώς τα 25 δισεκ. που έχουν προβλεφθεί για τιςτράπεζες θα χρειαστούν μόνο 10 δισεκ.
(Από τα 10 δισεκ. χρειάστηκαν μόνο 6 δισ. και τα υπόλοιπα 4 δισ. θα χρησιμοποιούν για άλλους σκοπούς)
Τα 228 δισεκ. που έχει δανείσει ο EFSF και ο ESM στο ελληνικό κράτος δεν είναι διακρατικός δανεισμός.
Ο ESM έχει ως εγγύηση 500 δισεκ. από την ΕΕ και εν συνεχεία δανείζεται από τις αγορές, συγκεκριμένα1200 διεθνείς επενδυτέςτράπεζεςfunds managers χρηματοδοτούν τον ESM ώστε να μπορεί να στηρίζει την Ελλάδα με νέα δάνεια ή να καλύπτει άλλες ανάγκες στήριξης.
Μια πρόταση που θα είχε τεράστιο οικονομικό όφελος για την Ελλάδα θα ήταν να υπάρξει haircut 30%στα δάνεια του ESM τα 228 δισεκ. ευρώ.
Το 30% στα 228 δισεκ. είναι όφελος 68 δισεκ. ευρώ ουσιαστικά θα είναι σαν η Ευρώπη να μας χάριζε τα 86 δισεκ. του τρίτου μνημονίου.
Τα αντεπιχειρήματα επί της πρότασης αυτής είναι πολλά.
Γιατί να υποστεί ζημία ο ESM και οι ιδιώτες που τον χρηματοδοτούν;
Πώς ο ESM που δανείζει την Ελλάδα, ταυτόχρονα θα δεχθεί να υποστεί κούρεμα δεν παραβιάζει τους κανόνες λειτουργίας του ενιαίου μηχανισμού στήριξης;
Γιατί να βοηθήσουν την Ελλάδα όταν παρέχουν απλόχερα τέτοιας κλίμακας δάνεια;
Όταν αποφασίστηκε ο ESM να χορηγήσει 86 δισεκ. στην Ελλάδα με βάση το τρίτο μνημόνιο αυτό δεν σημαίνει ότι πήγε στην Γερμανία, την Γαλλία και τις άλλες χώρες και ζήτησε δανεικά για να τα χορηγήσει στην Ελλάδα.
ESM με την εγγύηση των 500 δισεκ. που έχουν παράσχει τα ευρωπαϊκά κράτη προχωράει σεδημοπρασίες ομολόγων τις οποίες καλύπτουν διεθνείς επενδυτές.
Κοινώς ο ESM δανείζεται από ιδιώτες για να χρηματοδοτήσει ένα κράτος.
Η διαδικασία αυτή – μεταξύ άλλων – έρχεται να αποδείξει γιατί η όλη διαδικασία χρηματοδότησης της Ελλάδος είναι λάθος.
Ακόμη και ο δανειστής της Ελλάδος ο ESM δανείζεται από τις αγορές, όχι όμως η Ελλάδα που είναικράτος.
Το ορθό είναι το κράτος να δανείζεται από τις αγορές και τους επενδυτές.
Αν υποστούν haircut τα δάνεια του ESM θεωρητικά ζημιώνονται οι ιδιώτες που χρηματοδότησαν τον ESM αλλά αυτό δεν ισχύει γιατί αμέσως ο ESM θα χρησιμοποιήσει τις εγγυήσεις αυτά τα 500 δισεκ. και θααποζημιώσει 100% τους ιδιώτες επενδυτές.
Η ζημία λογιστικά θα εμφανιστεί στους ιδιώτες μέσω ESM σε μια ενδεχόμενη λύση haircut αλλά πρακτικά την ζημία θα την υποστεί η ΕΕ οι Ευρωπαίοι.
Γιατί όμως χρειάζεται haircut;
Μέσω μιας ρεαλιστικής απομείωσης 68 δισεκ. το ελληνικό χρέος θα υποχωρήσει στα 260 δισεκ. και αν αρχίσει η οικονομία να αναπτύσσεται και επανέλθει το ΑΕΠ πάνω από τα 180 δισεκ. αυτό θα σημαίνει χρέος προς ΑΕΠ 155% έναντι 200%.
Έχοντας μειώσει το χρέος μέσω haircut και η οικονομία να έχει επανέλθει στην ανάπτυξη, τατοκοχρεολύσια θα έχουν μειωθεί κατά 45% με 50% και το κυριότερο η χώρα θα αποκτήσει τεράστιαευελιξία στην χρήση των πρωτογενών πλεονασμάτων.
Οι επιπτώσεις για τον ESM θα ήταν σημαντικές βραχυχρόνια αλλά λόγω της εγγύησης της Ευρώπης η επίδραση στους ιδιώτες θα ήταν μηδενική.
Τα 68 δισεκ. στα 500 δισεκ. εγγυήσεις είναι ένα ποσό που μπορεί να απορροφηθεί χωρίς ούτε ο ιδιώτης να χάσει, ούτε ο Ευρωπαίος φορολογούμενος να υποστεί μεγάλη ζημία.
Για την Ελλάδα η λύση αυτή θα ήταν τεράστιας σημασίας, θα ήταν μια γενναία λύση για το μεγάλο εθνικό πρόβλημα, το χρέος.  
H δομή του ελληνικού χρέους από τον ESM:
---000_Bank-Fiasco_01
---000_Bank-Fiasco_02
---000_Bank-Fiasco_03
---000_Bank-Fiasco_04
*Πηγή: bankingnews.gr 
ΑΝΑΡΤΗΣΗ  http://www.iskra.gr/index.php

Έθνος που δεν έχει δικό του νόμισμα είναι καταδικασμένο σε αφανισμό


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 /12/2015 

Σε ένα κράτος με εθνική κυριαρχία, το οποίο έχει το δικό του εθνικό ανεξάρτητο νόμισμα, η φορολογία δεν γίνεται για να βρει το κράτος χρήματα να ξοδέψει, αφού το κράτος εκδίδει το χρήμα και μπορεί να εκδώσει όσο θέλει. Γίνεται για να αφαιρέσει το κράτος χρήμα από την αγορά ώστε να διατηρήσει την αξία του χρήματος και να συγκρατήσει τον πληθωρισμό.

Αντίθετα όταν υπάρχει ύφεση, το κράτος μειώνει τη φορολογία και αυξάνει τις δαπάνες του (δηλαδή κρυφά εκδίδει χρήμα και το ρίχνει στην αγορά) ώστε να ξαναπάρει η οικονομία μπρος, να αυξηθεί η ζήτηση και να πέσει η ανεργία. Αν μάλιστα η κεντρική τράπεζα του κράτους ανήκει στο λαό και όχι σε ιδιώτες ιδιοκτήτες, τότε ακόμα καλύτερα.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ;
Το ευρώ δεν είναι εθνικό νόμισμα, είναι ξένο νόμισμα πάνω στο οποίο το κράτος δεν έχει καμία εξουσία. Επομένως, το κράτος δεν μπορεί να εκδώσει χρήμα και μέσω αυτής της έκδοσης να ασκήσει κυρίαρχη οικονομική πολιτική. Δανείζεται το χρήμα μέσα από τις ιδιωτικές τράπεζες (αγορές) και είναι εξαρτημένο από αυτές, αλλά ταυτόχρονα είναι και υπεύθυνο για την επιβίωση των τραπεζών από τις οποίες έχει δανειστεί.
Φορολογεί όχι για να ασκήσει την πιο πάνω ρυθμιστική οικονομική πολιτική, αλλά για να βρει χρήματα να πληρώσει τις δαπάνες του και τα χρέη του. Αυτό ακριβώς σημαίνει ότι το κράτος δεν είναι κυρίαρχο, αλλά είναι κι αυτό, όπως οι απλές επιχειρήσεις και οι απλοί πολίτες, εξαρτημένο από την αναζήτηση εσόδων και δανεικών για να επιβιώσει.
Σε περιόδους ύφεσης όπως η τωρινή, το κράτος (για παράδειγμα το ελληνικό), δεν μπορεί να μειώσει τη φορολογία και ταυτόχρονα να εκδώσει χρήμα για να αυξήσει τις δαπάνες του ώστε να αυξήσει την κατανάλωση και να μειώσει την ανεργία. Είναι αναγκασμένο να συνεχίσει να υπερφορολογεί και να μαραζώνει εξαρτώμενο από την δανειακή ενίσχυση των ξένων και τον απόλυτο έλεγχό τους, όχι μόνο για να επιβιώσει το ίδιο, αλλά και για να κρατήσει βιώσιμο ένα υπέρογκο χρέος που δεν βγαίνει με τίποτα.
Αν θέλουμε να ζήσουμε, πρέπει να ανακτήσουμε την εθνική μας κυριαρχία και να βγούμε από αυτή την παγίδα. Από αυτή την παγίδα βγαίνεις με δύο τρόπους. Είτε με μονομερές κούρεμα του χρέους και επιστροφή σε εθνικό νόμισμα είτε με υπερπαραγωγή, ώστε το κράτος να βρίσκει άνετα έσοδα μέσα από τη φορολογία, για να επιβιώνει το ίδιο και να εξυπηρετεί το χρέος του. Εμείς πάντως δεν φημιζόμαστε ως παραγωγικό κράτος, η δε μεγάλη φορολογία σκοτώνει εν τη γενέσει της κάθε προσπάθεια ανάπτυξης. πηγή

Πηγή ; Apogonos 
- See more at: http://www.drachmi5.gr/oikonomia/ethnos-poy-den-ehei-diko-toy-nomisma-einai-katadikasmeno-se-afanismo#sthash.HEqFdEnq.dpuf

Σπύρος Λάτσης: Πώς έγινε «αφεντικό» στην Εθνική Τράπεζα με τα λεφτά ΣΟΥ!


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25-12-2015

Σπύρος Λάτσης: Πώς έγινε «αφεντικό» στην Εθνική Τράπεζα με τα λεφτά ΣΟΥ!

ΤΟ 0,57% ΤΗΣ ΕΤΕ ΠΟΥ… ΚΙΝΕΙ ΝΗΜΑΤΑ

Η κρίση γεννάει κροίσους; Η απάντηση λογική και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης: Φυσικά και όχι! Οι κροίσοι προϋπήρχαν... της κρίσης και απλά κάποιοι έγιναν πλουσιότεροι ή κάποιοι άλλοι κατάφεραν να μην τους αγγίξει.
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα και για τον πλουσιότερο Έλληνα στον κόσμο, τον Σπύρο Λάτση, σύμφωνα με τη λίστα του περιοδικού Forbes, που τον κατατάσσει στην 506η θέση μεταξύ των δισεκατομμυριούχων του πλανήτη, με περιουσία 3,3 δισ. δολαρίων!
Γιατί, αν τύχει και... στραβώσει κάτι στην πορεία, η εγχώρια διαπλοκή είναι εδώ: να βοηθήσει τον... κατατρεγμένο μεγιστάνα να σταθεί στα πόδια του, ειδικά αν είναι και τραπεζίτης (μεταξύ άλλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων) και δη προ των πυλών της χρεοκοπίας. Ο όρος «ΖΗΜΙΑ», κοινώς η λέξη «ΠΛΗΡΩΣΕ», δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δεν θα επιτρέψει να υπάρξει.
Λύσεις υπάρχουν άλλωστε: μια από αυτές λέει πως, όσοι στήριξες – αν στήριξες, όσο ήσουν στο ζενίθ σου, ήρθε η ώρα να στο ξεπληρώσουν. Και θα το κάνουν είτε από «ηθική» υποχρέωση είτε γιατί ξέρουν ότι το τρίγωνο της διαπλοκής συγκαταλέγεται πια στα «ήθη και έθιμα» της Ελλάδας, και δεν μπορεί να διασαλευτεί η τάξη και η συνέχειά του. Νόμος άγραφος: «Το απόστημα δεν πρέπει να σπάσει». Φιλοσοφικές αναζητήσεις θα πει κάποιος, βγαλμένες όμως από τη ζωή...
ΑΜΚ στην Εθνική Τράπεζα του... Λάτση!
Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, αλλιώς πώς μπορεί να εξηγηθεί ότι το 0,57% αποδεικνύεται μέγεθος με τέτοια δυναμική, που να καθορίζει «πρόσωπα» και «πράγματα» στο μεγαλύτερο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα της Ελλάδας, την Εθνική Τράπεζα.
Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Εθνική Τράπεζα ολοκληρώθηκε με επιτυχία πριν από μερικές ημέρες, δίνοντας τη δυνατότητα στην ΕΤΕ να κάνει λόγο για αφετηρία μιας νέας πορείας το 2016. Οι Έλληνες ιδιώτες επενδυτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης, καλύπτοντας το 74% περίπου των κεφαλαίων, μεταξύ αυτών και το Ίδρυμα Λάτση.
Το ίδρυμα Λάτση (JOHN S. LATSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION) ενημέρωσε ότι κατέχει 52.404.945 μετοχές της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, ήτοι ποσοστό 0,57% επί του συνόλου δικαιωμάτων ψήφου της τράπεζας έναντι ποσοστού 1,02% που κατείχε πριν την 14.12.2015.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ακόμα και με αυτό το ισχνό ποσοστό του 0,57%, το Ίδρυμα Λάτση φέρεται να έχει τον τρόπο του, ώστε να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις στην τράπεζα.
Το παρελθόν, άλλωστε, είναι αποκαλυπτικό, για το deal Λάτση-Εθνικής και το παρασκήνιο, στο οποίο εκτυλίχθηκε.
Είναι πολλά τα λεφτά Σπύρο...
«Η Eurobank είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα των δαιμόνιων προσπαθειών του ελληνικού κατεστημένου να εξαπατήσει τους Έλληνες και Ευρωπαίους φορολογούμενους και στη συνέχεια να διακηρύξει ένα λαμπρό ελληνικό success story», έγραφεσε άρθρο του ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, στο προσωπικό του ιστολόγιο.
Στις παραπάνω τρεις σειρές περικλείεται όλο το ζουμί ενός τραπεζικού σκανδάλου μεγατόνων, το οποίο ουσιαστικά ξεκίνησε το μακρινό 2007 και ολοκληρώθηκε με ένα αξιοζήλευτο τρικ, που εφευρέθηκε για να «δραπετεύσει» ο τραπεζίτης Σπύρος Λάτσης. Με ένα «colpo grosso», όπως έχει χαρακτηριστεί, η εφοπλιστική οικογένεια γλίτωσε από καταγραφή ζημιάς γύρω στα 2 με 2,5 δισ. ευρώ με τη διάσωση της Eurobank, ενώ φέρεται να επανήλθε από το... παράθυρο στα τραπεζικά και μάλιστα από θέση ισχύος, «ελέγχοντας» την Εθνική.
Αν έχεις τύχει, διάβαινε...
Το όχι και τόσο μακρινό αλλά... σωτήριο έτος 2012, βασικός μέτοχος της Eurobank ήταν η οικογένεια Λάτση. Εννέα φυσικά πρόσωπα και μαζί το JOHN S. LATSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION κατείχαν το 43,6% της τράπεζας.
Στις 5 Οκτωβρίου του 2012, λίγους μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από την κυβέρνηση Σαμαρά, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας απηύθυνε δημόσια προαιρετική πρόταση προς τους μετόχους της Eurobank, καλώντας τους να ανταλλάξουν τις μετοχές τους με μετοχές της Εθνικής Τράπεζας, με σκοπό την εν συνεχεία συγχώνευση των δύο τραπεζών.
Οι 64.500 μέτοχοι της Eurobank, μεταξύ των οποίων και η οικογένεια Λάτση, απεδέχθηκαν την πρόταση της Εθνικής Τράπεζας και αντάλλαξαν τις μετοχές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κωδικός: Σώστε τον Λάτση!

Κωδικός: Σώστε τον Λάτση!

Στις 8 Απριλίου 2013, όμως, ανακοινώθηκε από τις αρμόδιες θεσμικές αρχές ότι οι δύο Τράπεζες θα ανακεφαλαιοποιηθούν κατά μόνας, ανεξάρτητα η μία από την άλλη.
Μετά την κατάρρευση των σχεδίων συγχώνευσης των δύο τραπεζών, η Εθνική αδυνατούσε να καλύψει το μερίδιό της για την ανακεφαλαιοποίηση της Eurobank.
Κι έτσι, η Eurobank πήρε τον δρόμο για το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
Το αποτέλεσμα;
Η... θεά τύχη έφερε έτσι τα πράγματα ώστε στο τέλος της δημόσιας πρότασης, η Εθνική Τράπεζα βρέθηκε να κατέχει το 85% της Eurobank και η οικογένεια Λάτση το 1,02% της Εθνικής.
Ο Λάτσης δηλαδή απέκτησε μετοχές της Εθνικής, χωρίς να βάλει ούτε ένα ευρώ στην ανακεφαλαιοποίηση της Eurobank, κι ενώ έσωσε τα χρήματά του, οι Έλληνες πολίτες και το χρεωκοπημένο ελληνικό κράτος χρεώθηκαν 13,3 δισ. ή το 7,3% του ΑΕΠ, ποσό με το οποίο συμμετείχε σκανδαλωδώς το ΤΧΣ στην ανακεφαλαιοποίηση.
Κινεί τα νήματα στην Εθνική Τράπεζα με το... 0,57%!
Το άκρως εντυπωσιακό βέβαια είναι πως ο όμιλος Λάτση όχι μόνο εγκατέλειψε τη Eurobank και κατέλαβε ποσοστό στην Εθνική, αλλά αμέσως σχεδόν κατάφερε να διορίσει και μέλος στο ΔΣ της τράπεζας!
Δηλαδή ο μέτοχος του 1,02% (τότε), όχι μόνο συμμετείχε στο ΔΣ και ήλεγχε τη διοίκηση, αλλά εμφανιζόταν στην τραπεζική πιάτσα ως στρατηγικός επενδυτής!
Κάτι που οι «κακές γλώσσες» ψιθυρίζουν ότι εξακολουθεί να συμβαίνει διακριτικά, αλλά χειρουργικά...

Newsbomb.gr

Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/654467/spyros-latsis-pos-egine-afentiko-stin-ethniki-trapeza-me-ta-lefta-soy#ixzz3vJXdHwVp

Ο Β.Πούτιν ανακοίνωσε την συμμαχία Μόσχας-Νέου Δελχί

Η ΡΩΣΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΣΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ


25/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Πάνου Σπαγόπουλου
Συμφωνίες συνολικού ύψους 150 δισ.δολαρίων που μόνο στο άκουσμα προκαλούν "ίλιγγο", ανακοίνωσε ο Ρώσος πρόεδρος Β.Πούτιν "σφραγίζοντας" έτσι με αυτόν τον τρόπο την συμμαχία Μόσχα-Νέου Δελχί και την οριστική περιθωριοποιήση της Τουρκίας, αφού η Μόσχα αντικαθιστά στο υπερπολλαπλάσιο τις όποιες συναλλαγές είχε με την Άγκυρα.
Με συμφωνία «μαμούθ» για την αγορά του ρωσικού αντιαεροπορικού συστήματος S-400 Triumph ξεκίνησε την επίσκεψή του στην Μόσχα ο Ινδός πρωθυπουργός Narendra Modi.
Οι πρώτες πληροφορίες για το ενδιαφέρον της Ινδίας, ώστε να καταστεί ο δεύτερος εξαγωγικός πελάτης για το S-400, μετά την Κίνα, είδαν το φως της δημοσιότητας νωρίτερα μέσα στο μήνα, και οι διαδικασίες για την συμφωνία αγοράς ήταν ταχύτατες.
Η αγορά των 5 –σε πρώτη φάση καθώς αναμένεταιο η αγορά ακόμη 5-  πυροβολαρχιών  S-400  θα κοστίσει 400 δισ. Ρουπίες (6 δισ. $), και θα περιλαμβάνει ακόμη και την προμήθεια 6.000 βλημάτων της σειράς 40N6 ή 48N6.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι πρώτες μονάδες πυρός του νέας γενιάς αντιαεροπορικού και αντιβαλλιστικού συστήματος αναμένεται να παραδοθούν στην ινδική Αεροπορία σε 12 και 18 μήνες.
Αναμφισβήτητα η πώληση του S-400 στην Ινδία συνιστά από τις σημαντικότερες εξαγωγικές επιτυχίες του συστήματος μετά από αυτή την Κίνας ενώ η δημοσιότητα που έχει λάβει από την εγκατάστασή του στην Συρία σίγουρα δεν είναι άσχετη.
Οι επιδόσεις του συστήματος είναι τρομακτικές από κάθε άποψη.
Το σύστημα είναι ικανό να καταρρίπτει κάθε ιπτάμενο στόχο (αεροσκάφος ή βαλλιστικό πύραυλο) ο οποίος πετά με μέγιστη ταχύτητα 4,8 χλμ./δευτ. (μέχρι 17.000 χ.α.ω.). Μπορεί να εμπλέξει στόχους σε απόσταση έως και 400 χλμ. και σε υψόμετρο μέχρι 27 χλμ. ή και παραπάνω με τις νέες εκδόσεις του πυραύλου.
Το τεχνολογίας AESA ραντάρ έγκαιρης προειδοποίησης του συστήματος 91N6E “Gravestone” έχει εμβέλεια 600 χλμ. και μπορεί να παρακολουθήσει μέχρι 300 στόχους, ενώ το ραντάρ καθοδήγησης 92N6 έχει εμβέλεια 400 χλμ. και μπορεί να παρακολουθήσει μέχρι 100 στόχους και να έχει υπό εγκλωβισμό τους 36 πιο επικίνδυνους από αυτούς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις η ακτίνα προσβολής του συστήματος ανέρχεται σε για βαλλιστικό πύραυλο με ταχύτητα 4,8 χλμ./δευτ. και RCS 0,4 τ.μ. στα 230 χλμ. για αεροσκάφος με RCS 4 τ.μ. στα 400 χλμ. και για αεροσκάφη στρατηγικού βομβαρδισμού (B-52, B-1B) στα 570 χλμ. Τα βλήματα που χρησιμοποιεί το S-400 είναι:
Το 40Ν6 με ακτίνα προσβολής 400 χλμ. και ενεργή κεφαλή αναζήτησης, το 48N6DM με εμβέλεια 250 χλμ., και καθοδήγηση ημιενεργή, το 48H6E3/48H6E2 με εμβέλεια 250 και 200 χλμ. αντίστοιχα, και ταχύτητα 5,9 mach, το 9M96E2 με εμβέλεια 120 χλμ. δυνατότητα εμπλοκής στόχων από 5 μ. έως και 30 χλμ. και την καλύτερη πιθανότητα καταστροφής στόχου ο οποίος ελίσσεται, το  9M96E μέσης εμβέλειας 40 χλμ. και ύψος εμπλοκής 20 χλμ. (σε δοκιμές έχει φτάσει μέχρι και τα 56 χλμ.) και το 9M96 με εμβέλεια 120 χλμ. και δυνατότητα πραγματοποίησης ελιγμών 20 g, σε ύψος 35 χλμ. (ενδείκνυται για καταστροφή βαλλιστικών πυραύλων). 
Το ταξίδι όμως του Modi θα περιλαμβάνει και άλλα κερδοφόρα συμβόλαια για την ρωσική αμυντική βιομηχανία. Αυτά είναι η υπογραφή συμβολαίου για την αγορά 200 ελικοπτέρων Ka-226T, η προμήθεια  τριών καταδρομικών και η ενοικίαση ενός δεύτερου πυρηνοκίνητου υποβρυχίου.
Ακόμη αναμένεται να υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις για την  ρωσο-ινδική συνεργασία στο νέο μαχητικό 5ης γενιάς PMF (Perspective Multirole Fighter), το οποίο θα αποτελεί μια ινδική έκδοση του ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 PAK FA. Η Ινδία ενδιαφέρεται για την προμήθεια 154 τέτοιων αεροσκαφών.
Αυτά σε συνδυασμό με άλλα μικρότερα προγράμματα, όπως Α/Τ πυραύλους,  επιπλέον ελικόπτερα και πυρομαχικά, μπορεί να θέσουν το ύψος των συνολικών ινδικών παραγγελιών από την Ρωσία στα 150 δισ. $.
Ειδικότερα για το υποβρύχιο, πρόκειται  για σκάφος της κλάσης Akula II η Ινδία επιχειρεί ήδη ένα το INS Chakra ενώ το δεύτερο υποβρύχιο που θα ενοικιαστεί θα είναι το Kashalot K-322 το οποίο τώρα επιχειρεί με το ρωσικό Ναυτικό. Πρόκειται για σκάφος SSN δηλαδή πυρηνοκίνητο επιθετικό και το ινδικό Ναυτικό θα το εξοπλίσει με βλήματα 3M-54 Klub με εμβέλεια 300 χλμ. και δυνατότητα να φέρουν πυρηνική κεφαλή.
Το νέο αυτό τεράστιο “deal” της Ινδίας με την Ρωσία αναμένεται να σφραγίσει τις άριστες σχέσεις των δύο χωρών αλλά ταυτόχρονα είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση της φρενίτιδας εξοπλισμών που επικρατεί στην περιοχή της Ασίας με Κίνα και Ινδία να ανταγωνίζονται για την πρωτοκαθεδρία στην περιοχή.
Και μονάδες παραγωγής πυρηνικής ενέργειας
Εκτός όμως από τις παραγγελίες οπλικών συστημάτων συμφωνήθηκε και η κατασκευή έξι μονάδων παραγωγής πυρηνικής ενέργειας στην Ινδία μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, όπως δήλωσε και ο Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin, έπειτα από τις συνομιλίες που είχε με τον Modi.
Ο Putin τόνισε πως η Μόσχα και το Νέο Δελχί συνεργάζονται με επιτυχία στην κατασκευή πυραύλων τύπου Brahmos και σχεδιάζουν να προχωρήσουν στην παραγωγή ενός νέου τύπου πολεμικών αεροσκαφών και επιβατικού αεροσκάφους.
Σύμφωνα με το κοινό ανακοινωθέν που δόθηκε στη δημοσιότητα σε συνέχεια των συνομιλιών, οι δύο χώρες επαναδιαβεβαίωσαν την κοινή τους αφοσίωση σε περαιτέρω συνεργασία στην εξερεύνηση του διαστήματος, στην κατασκευή πυραύλων και στην κατασκευή μηχανών.
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151224/defencenet/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%