Λεβέντης: «Ο Μητσοτάκης παρακάλεσε το Σημίτη και έβαλαν σε τράπεζα τον Κυριάκο με μισθό 6 εκατ. δραχμές»

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016


(ΒΙΝΤΕΟ)



24:23 Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε απολαυστική αντιπαράθεση με τον Βασίλη Λεβέντη

Ο Άδωνις Γεωργιάδης , η Έλενα Ράπτη, η Νίκη Κεραμέως, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο Ανδρέας Παπαμιμίκος και ο Όμηρος Τσάπαλος στην ΑΝΑΤΡΟΠΗ του MEGA με τον Γιάννη Πρετεντέρη (Τρίτη 12 Ιανουάριου 2016). 
19:41 Παρέμβαση Βασίλη Λεβέντη από την οικία του.


Δείτε το επίμαχο κομμάτι από το 28:00 και μετά:



Πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήρθε στην Ελλάδα όταν ο «γέρος Μητσοτάκης» παρακάλεσε τον Σημίτη να τον βάλει σε τράπεζα με μισθό 6 εκατομμύρια δραχμές το μήνα, είπε ο Βασίλης Λεβέντης.
Μιλώντας στην εκπομπή του Γιάννη Πρετεντέρη, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων διευκρινίζοντας τα περί «γιού αποστάτη», υπογράμμισε πως δεν θεωρεί κεντρώα την οικογένεια Μητσοτάκη και συνεπώς ούτε τον Κυριάκο.
«Τη θεωρώ αποστάτη του κέντρου», είπε ο κ. Λεβέντης ενώ τόνισε - εν μέσω εντόνων αντιδράσεων από τον Άδωνη Γεωργιάδη και τον Ανδρέα Παπαμιμίκο – πως ο Κυριάκος ήρθε στην Ελλάδα χάρη στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
«Το γιο του, τον Κυριάκο, τον έβαλε ο Σημίτης στην Τράπεζα. Θυμάστε πως ήρθε ο Κυριάκος στην Ελλάδα; Παρακάλεσε ο γέρος Μητσοτάκης τον Σημίτη και τον έβαλαν σε θυγατρική της Εθνικής Τράπεζας με μισθό 6 εκατομμύρια δραχμές το μήνα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λεβέντης προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις Γεωργιάδη και Παπαμιμίκου. ...

«Του οποιουδήποτε το παιδί τοποθετείται εντελώς άπειρος και άρτια αφιχθείς με 6 εκατομμύρια δραχμές μισθό το μήνα σε δημόσιο οργανισμό;», διερωτήθη.
Ο κ. Παπαμιμίκος, απευθυνόμενος στον κ. Λεβέντη έκανε λόγο για άγχος, φόβο και αγωνία του δεύτερου να ασχοληθεί με τα εσωκομματικά της Νέας Δημοκρατίας.
Από την πλευρά του, ο Άδωνις Γεωργιάδης μίλησε για προσπάθεια από πλευράς Λεβέντη να ρίξει λάσπη στο όνομα του νέου προέδρου της ΝΔ ενώ ταυτόχρονα τον κατηγόρησε για ανηθικότητα.
Σχολιάζοντας τα όσα είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, ο κ. Γεωργιάδης είπε πως πριν έρθει στην Ελλάδα ο κ. Μητσοτάκης, είχε αποφοιτήσει από δυο μεγάλα Πανεπιστήμια ενώ εργαζόταν σε μεγάλη τράπεζα του εξωτερικού.
http://tinyurl.com/hecoubp
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΣΙΠΡΑ



E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_tsipras-gstournarasΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15/1/16 
ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΕΥΡΩ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ
Κατάπληξη και οργή προκαλούν σε όλους τους προοδευτικούς ανθρώπους αυτού του τόπου η ιταμή πολιτική παρέμβαση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιάννη Στουρνάρα, με την πολύκροτη συνέντευξή του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και η πλήρης κάλυψή του από το Μαξίμου.  
Όπως είναι γνωστό, ο κ. Στουρνάρας ισχυρίστηκε ότι, την κρίσιμη εβδομάδα του δημοψηφίσματος, ήταν ενήμερος σχεδίων (που, προφανώς εκπορεύονταν από την τότε κυβέρνηση) για “έφοδο στο Νομισματοκοπείο” και “διπλό νόμισμα” και ότι έφτιαξε “Τείχος” (του... Βερολίνου) για να μην περάσουν αυτά τα υποτιθέμενα “σχέδια” σε συνεργασία με τον πρόεδρος της Δημοκρατίας και πρώην πρωθυπουργούς.  
Τις δήθεν “αποκαλύψεις” Στουρνάρα έσπευσε να υιοθετήσουν οι εκπρόσωποι όλων των παλαιομνημονιακών δυνάμεων, ζητώντας μάλιστα ποινικά μέτρα εναντίον των “επικίνδυνων” πρώην κυβερνητικών στελεχών που στοχοποίησε ο διοικητής της ΤτΕ. Η Νέα Δημοκρατία υπενθύμισε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ζητήσει εξεταστική επιτροπή της Βουλής για τον καταλογισμό ποινικών ευθυνών σε πρώην υπουργούς του ΣΥΡΙΖΑ. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν ο Χάρης Θεοχάρης από το ΠΟΤΑΜΙ και ο Γιάννης Κουτσούκος από το ΠΑΣΟΚ, ενώ ο ανεκδιήγητος Βασίλης Λεβέντης μίλησε για “έγκλημα, και μάλιστα κακούργημα”!  
Η συγχορδία της συμμορίας των παλαιομνημονιακών, που αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Γιάννη Στουρνάρα τον τοπικό “γκαουλάιτερ” του ευρωσυστήματος, δεν προκαλεί έκπληξη. Εκείνο που προκαλεί έκπληξη και πραγματική θλίψη είναι η στάση του Αλέξη Τσίπρα. Κύκλοι του Μαξίμου, με δήλωσή τους, υιοθέτησαν απολύτως τα μυθεύματα του Στουρνάρα περί “ντου στο Νομισματοκοπείο” και “διπλού νομίσματος”, υποστηρίζοντας ανερυθρίαστα ότι “κάποιοι το ονειρεύτηκαν, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι πια εδώ”. Δηλαδή, δίκιο έχει ο Στουρνάρας, αλλά φροντίσαμε να διώξουμε έγκαιρα αυτούς τους “επικίνδυνους” τύπους από την κυβέρνηση!  
Πρόκειται για πραγματική πολιτική και ηθική κατάπτωση. Ο Αλέξης Τσίπρας γνωρίζει πολύ καλά ότιουδέποτε υπήρξε εισήγηση υπουργού σε κυβερνητικά ή κομματικά όργανα για “ντου στο Νομισματοκοπείο” ή για “παράλληλο νόμισμα”. Το μόνο που πραγματικά υπήρξε ήταν η εναγώνια αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων από το σύνολο των κορυφαίων κυβερνητικών και κομματικών στελεχών, εν όψει της διαγραφόμενης ρήξης με το ευρωσύστημα, στην προοπτική της επικράτησης του ΟΧΙ. 
Με τη συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ, ο Γ. Στουρνάρας ομολόγησε απροκάλυπτα ότι, την κρίσιμη εβδομάδα του δημοψηφίσματος, λειτούργησε ως επικεφαλής ενός ευρω- παρακρατικού μηχανισμού εναντίον της νόμιμης κυβέρνησης της χώρας και του ίδιου του πρωθυπουργού, που έδιναν τότε τη μάχη του δημοψηφίσματος. Από μόνο του, το γεγονός αυτό αποτελεί επαρκή λόγο για τη συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής γύρω από τα έργα και τις ημέρες του κ. Στουρνάρα- στην οποία θα πρέπει να δώσει επίσης λόγο για τα οικονομικά σκάνδαλα που χρεώθηκε, με κορυφαία εκείνα της Αγροτικής Τράπεζας και του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.  
Αντί γι αυτό, ο Αλέξης Τσίπρας καλύπτει απολύτως τον Γιάννη Στουρνάρα και του επιτρέπει να εμφανίζεται ως τιμητής του συνόλου του πολιτικού κόσμου, ζητώντας την κεφαλήν αριστερών πρώην υπουργών επί πίνακι. Αυτός ο απόλυτος ξεπεσμός του νεομνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ επιτρέπει στους ηττημένους του δημοψηφίσματος να εμφανίζονται ως οι πραγματικοί νικητές, απαιτώντας μάλιστα ρεβανσιστικά μέτρα εναντίον εκείνων που πρωτοστάτησαν στη μάχη του ΟΧΙ και αρνήθηκαν να προσυπογράψουν την προδοσία της λαϊκής βούλησης.  
Εκείνο που προβληματίζει ιδιαίτερα είναι ότι ο Αλέξης Τσίπρας επιλέγει να συμπλεύσει με τον Γιάννη Στουρνάρα ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι ο διοικητής της ΤτΕ προαλείφεται για πρωθυπουργός οικουμενικής κυβέρνησης σε περίπτωση “ατυχήματος” στην προώθηση των σκληρότατων, μνημονιακών μέτρων από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Τι φοβάται, άραγε, ο πρωθυπουργός; Τόσο ανίσχυρος αισθάνεται απέναντι στον διοικητή της ΤτΕ και στα κέντρα που τον υποστηρίζουν; Και πως θα δικαιολογήσει αυτή του την απωθητική σύμπλευση με τον τοποτηρητή της Μέρκελ στους βουλευτές, τα στελέχη και τους οπαδούς του;
http://www.iskra.gr/index.php

Η Eldorado είναι Θεσμός


Τους βόλεψε η παρανομία για να βάλουν λουκέτο-Θεσμικός επενδυτής εναντίον μιας χώρας

14-1-2016


Μπορεί η καναδική Eldorado να ήρθε με φόρα στην Αθήνα πουλώντας απειλές και τσαμπουκάδες  στην ελληνική νομοθεσία και στους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που ορθώς είναι αυστηρότατοι και που παραβιάστηκαν κατάφωρα από την εν λόγω επενδυτική εταιρεία, αλλά απ' ό,τι δείχνουν τα στοιχεία τα λουκέτα και η ημιαργία στα ορυχεία χρυσού ανά τον κόσμο οφείλεται στην πτώση τιμής του χρυσού και όχι στο ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις ήταν αμείλικτες όσον αφορά την νομοθεσία.

Μία χρυσή κομπίνα είναι
Η κρίση για τους ιδιοκτήτες ορυχείων χρυσού στον κόσμο ξεκίνησε το 2014 και έκανε το πικ τον Ιούνιο του 2015. Ο χρυσός κατρακύλησε και συνέχισε να κατρακυλά με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορη η εξαγωγή του.
O Economist με ένα εκτενέστατο άρθρο τον Ιούλιο του 2015 ανέλυσε για ποιο λόγο ο χρυσός πέφτει κάθετα "χτυπώντας" στις 20 Ιουλίου το χαμηλότερο ρεκόρ της τελευταίας 5ετίας: "Ο πιο άμεσος λόγος για τα δεινά του χρυσού είναι το ισχυρό δολάριο. Ο χρυσός τιμολογείται σε δολάρια, οπότε αν το αμερικανικό νόμισμα ανεβαίνει, το κίτρινο μέταλλο κατεβαίνει. Ένα επιπρόσθετο στοιχείο είναι ότι το δολάριο ανεβαίνει λόγω της ανάκαμψης της αμερικανικής οικονομίας, η οποία φέρνει την προοπτική υψηλότερων επιτοκίων. Αυτά είναι άσχημα νέα για το χρυσό. Τα υψηλότερα επιτόκια αυξάνουν το κόστος ευκαιρίας διακράτησης περιουσιακών στοιχείων μηδενικής απόδοσης: Τα χρήματα που είναι δεσμευμένα σε χρυσό θα μπορούσαν να φέρουν κέρδη εάν επενδύονταν σε έντοκα γραμμάτια ή άλλα χρέη. Τα ισχυρά εταιρικά κέρδη έχουν παρόμοια επίδραση: όταν τα μερίσματα είναι γενναιόδωρα, πονάει περισσότερο να τα χάνετε".

 Αναστολή και λουκέτο ορυχείων παντού
Τα ορυχεία από το Μάλι μέχρι τον Καναδά εδώ και δύο χρόνια βρίσκονται σε αναμονή περιμένοντας κάθε τρίμηνο του έτους για το αν ο χρυσός θα ανέβει κρατώντας τα ορυχεία με τις μηχανές αναμμένες αλλά σε υπολειτουργία. Μάλιστα η New Gold Corporation αποφάσισε να αναστείλει τις εργασίες δημιουργίας δύο νέων ορυχείων χρυσού στον Καναδά διότι δεν συμφέρει με τις τιμές που ολισθαίνουν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Eldorado, Πολ Ράιτ, μπορεί στην συνέντευξη τύπου που έδωσε εκτάκτως στην Αθήνα να κομπάζει ότι η εταιρεία είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο στην εξαγωγή χρυσού και να καυχήθηκε που η Κίνα εμπιστεύτηκε ορυχεία της στην καναδική εταιρεία, όμως ένα χρόνο πριν η Eldorado έψαχνε να βρει αγοραστή για τα ορυχεία της στην Κίνα έναντι 1,6 δις ευρώ. 
Μάλιστα σε ένα σχετικό περσινό άρθρο ο Economist τόνιζε για την Κίνα ως ελπίδα για την άνοδο του χρυσού: "Η μεγάλη ελπίδα για τους οπαδούς του χρυσού ήταν η Κίνα, η οποία έχει ως στόχο να καταστήσει το γουάν αποθεματικό νόμισμα. Η Κίνα θα αύξανε τα αποθέματα χρυσού της στα επίπεδα των δυτικών κεντρικών τραπεζών, προκειμένου να καταστεί αξιόπιστη στα διεθνή μάτια. Αλλά αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει. Έχει αυξήσει ελάχιστα τα αποθέματα χρυσού της. Ο χρυσός θησαυρός της εξακολουθεί να είναι μικρός, και ως ποσοστό των συνολικών αποθεμάτων, τα αποθέματα του χρυσού της Κίνας βρίσκονται σε πτώση".

Η Eldorado Gold είναι ΘΕΣΜΟΣ
Το θέμα όμως δεν είναι αν θα κλείσει η επιχείρηση στην Χαλκιδική προσωρινά αλλά τι θα κάνει η νυν κυβέρνηση με τις απανωτές παρανομίες της καναδικής εταιρείας και την εγκληματική καταστροφή της περιοχής. Το να επιβάλλεις πρόστιμο 1,7 εκατ. ευρώ και να μην το εισπράττεις, όπως αποφάσισε να κάνει ο υπουργός Σκουρλέτης, δεν είναι λύση. Η κυβέρνηση άλλωστε δεν τόλμησε να ανοίξει τον φάκελλο ξεπουλήματος των Ορυχείων Κασσάνδρας για τα 11 εκατ. ευρώ που ποτέ το ελληνικό δημόσιο δεν εισέπραξε. Οι κινήσεις ψευτομαγκιάς και λαϊκισμού είναι τσιρότο σε μια σηψαιμική κατάσταση με τους εθνικούς επενδυτές που έχουν μπει στην Ελλάδα και τους εκατοντάδες που είναι έτοιμοι να κάνουν γιουρούσι. 
Η απίστευτη απάντηση της Eldorado μετά την ανακοίνωση προστίμων από τον κ. Σκουρλέτη δείχνει το ποιόν των εν λόγω σοβαρών επενδυτών όχι απέναντι στην οποιαδήποτε κυβέρνηση αλλά απέναντι στο σύνολο της χώρας: "Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το πρόβλημα με όρους εντυπώσεων και με μια στάση αδιανόητη απέναντι σε έναν θεσμικό επενδυτή. Η εταιρία επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος της σχετικά με τα συγκεκριμένα πρόστιμα". 
Σε αυτή την αποσπασματική παράγραφο της ανακοίνωσης παρατηρούμε ότι πρώτον οι επενδυτές από τον χαρακτηρισμό "στρατηγικοί" (που όλες οι κυβερνήσεις χαρακτηρίζουν το πλιάτσικο επί της ελληνικής γης) γίνονται "ΘΕΣΜΙΚΟΙ". Δεύτερον, η εταιρεία απειλεί με δικαστικά μέσα μία χώρα για παρανομίες που έχει διαπράξει ένα κράτος. Η Eldorado υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τραβήξει το θέμα του προσωρινού λουκέτου μέχρις ότου η Ε.Ε να κάνει θεσμό την συμφωνία ΤΤΡΙ (Διατλαντική Εμπορική και Επενδυτική Εταιρική Σχέση, μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ). Αυτό σημαίνει ότι διαιτητικά δικαστήρια θα δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρίες να ασκούν αγωγές δισεκατομμυρίων ευρώ ως αποζημίωση, όταν κρίνουν ότι τα κράτη παραβιάζουν τους κανόνες της TTIP. Η Διατλαντική αυτή εταιρική σχέση θα είναι ένα αντίγραφο του TTP σύμφωνα με την οποία αν μια κυβέρνηση κράτους πάρει μέτρα τα οποία θίγουν τα συμφέροντα μιας πολυεθνικής που δραστηριοποιείται στη χώρα, τότε η εταιρεία έχει δικαίωμα να σύρει το κράτος σε διεθνή δικαστήρια, πετυχαίνοντας είτε αναίρεση της απόφασης είτε αποζημιώσεις. Το ίδιο θα ισχύσει και στην περίπτωση που μια εταιρεία προκαλέσει περιβαλλοντική καταστροφή.  
Όταν λοιπόν η Eldorado αυτοχαρακτηρίζεται ως "θεσμικός επενδυτής" (καθόλου τυχαία) σημαίνει ότι το κράτος χτυπάει έναν θεσμό και όχι έναν ιδιώτη αλλά το μάρμαρο θα το πληρώσει η χώρα τόσο χρηματικά όσο και εδαφικά (τα ορυχεία είναι πλέον ιδιωτική έκταση). Για το λόγο αυτό να μην αρχίσουμε να χειροκροτούμε ότι νικήθηκε το θηρίο διότι το θηρίο έκανε ένα βήμα πίσω αποκλειστικά για τα οικονομικά του οφέλη και παράλληλα έχει πάρει φόρα για την τελική επίθεση που σίγουρα δεν μπορεί να έχει νικητή ένα χρεοκοπημένο Κράτος υποχείριο της Ε.Ε με κυβερνήσεις μαριονέτες "θεσμικών επενδυτών" και έναν λαό που κοιτάζει την επιβίωση του χωρίς να σκεφτεί ότι αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από την εθνική κυριαρχία της χώρας του. 
ΠΗΓΗ http://www.stontoixo.com/

Με το ζαβό στο ρόλο της μαριονέτας προετοιμάζουν την τερατογένεση


Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016

Με αποστασιολογία, διαγραφές και προσαρτήσεις 

Η Φώφη Γεννηματά έθεσε ήδη εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης τον βουλευτή Λακωνίας Λ. Γρηγοράκο...

Αποτέλεσμα εικόνας για φρανκενσταινΤο "Ποτάμι" πελαγοδρομεί συνολικά, με τους βουλευτές του κατά μόνας να ετοιμάζονται να "πιάσουν στασίδι" στο ρευστό πολιτικό σκηνικό...

Τα απόνερα του ευρύτερου συντηρητικού χώρου, επανενεργοποιούνται για να δημιουργήσουν εικόνα "ρεύματος" στη μήτρα που τα ξεπέταξε...

Στο ΣΥΡΙΖΑ, παρά το συνεκτικό της εξουσίας, οι πρώτες αναταράξεις δε θ αργήσουν να πάρουν συγκεκριμένη μορφή.

Η ανασύνταξη του πολιτικού συστήματος έχει πλέον δρομολογηθεί και τυπικά, και όλα δείχνουν πως το υπερ-κόμμα τέρας που έχει ανάγκη η Κατοχή, βρίσκεται ήδη στην πολιτική καλύμπρα.

Μα με το ζαβό??? Με το ζαβό... Ίσως γιατί οι κίνδυνοι κάτι να καεί στη δοκιμή, είναι...
το ίδιο ισχυροί με την επιθυμία για την βεβιασμένη τερατογένεση.

Μα με το ζαβό και τόσο βεβιασμένα??? Ναι με το ζαβό... Και ναι τόσο βεβιασμένα... Για κάποιο λόγο το σχέδιο επιταχύνεται. 

Οι απαιτήσεις πιέζουν???
Οι εφεδρείες εξαντλούνται???
Σε κάθε περίπτωση το ζαβό είναι και κατ εξοχήν πρόθυμο.

Ας ετοιμαζόμαστε...

Κ. Κυριακόπουλος

Ο δρόμος της ''ανανέωσης''..

14-1-2016

     Επιστήθιος φίλος του blog τού τηλεφώνησε προχθές και του ζήτησε να γράψει κάτι για όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες, όπως τους χαρακτήρισε, που έχουν ταράξει τον κόσμο στην μπαρούφα της''νέας αρχής'', και της''ανανέωσης'', και του ''φρέσκου'' και του ''καινούργιου'', και της
''αναδιάρθρωσης'', και πάει λέγοντας.

     Το blog, αφού ενδόμυχα συγχώρεσε τον φίλο του για την μέχρι βλακείας αγαθοσύνη του, και την απέδωσε στον ψηλό πυρετό που για κάτι μέρες τώρα τον βασάνισε,
     ..καταπιάστηκε να σκέφτεται την ουσία αυτών που ο φίλος του του είχε υποδείξει.
     ΣυμπέρασμαΘοδωρή κάνεις λάθος!

     Όλοι αυτοί που εσύ αβασάνιστα ονόμασες καραγκιόζηδες, αλλά που είναι μόνον αισχροί προδότες,
     ..όχι μόνον ευαγγελίστηκαν το ''νέο'', την ''καινούργια αρχή'', την ''αναδιάρθρωση'', μιά  ''άλλη ζωή'', αλλά και τα έκαναν πράξη!

     Φανταζόταν κανείς π.Μ. (προ μνημονίων) ότι θα ψάχνει ο κόσμος στα σκουπίδια; Πώς θ'αυτοκτονούν από απελπισία κάθε μέρα;
     Πως θα μειωθούν οι συντάξεις έντεκα φορές, ώστε όπως είπε και ο κυβερνητικός ογκόλιθοςΜουνιός (ή κάπως έτσι) ''τί πειράζει να μειωθεί κι αλλη μία'';
     Ή όπως είπε ο έτερος κοπρόλιθος Συννεφούδης (ή κάπως έτσι) ''τί είναι 50 ευρώ λιγότερα στην σύνταξη των 870 ευρώ'';
     Περίμενες εσύ Θοδωρή ποτέ, πως τα παιδιά σου θα φύγουν μετανάστες στην χώρα των ναζί;
     Πώς καρκινοπαθείς θα πεθαίνουν μέσα στα νοσοκομεία από έλλειψη φαρμάκων
     Έλεγες ποτέ πως οι τράπεζες με την εντολή της πολιτείας θα αντικαθιστούσαν την Δικαιοσύνη και θα σε έκριναν ως ''συνεργάσιμο'' ή μή;
     Πως δεν θα σου έδιναν όλο τον μσθό σου, παρά σταγόνα-σταγόνα, για να μη θιχτούν οιλαθρέμποροι καυσίμων, όπλων, και ιδεών;
     Πως θα πούλαγαν μπιρ-παρά το δάνειό σου στους τοκογλύφους, μαζί με το ένα και μοναδικό σου σπίτι και τα όνειρά σου;
     Περίμενες άραγε πως θα δουλεύεις ως τα 67 επειδή οι ορδές των πασόκων έπαιρναν σύνταξη απ' τα 40 (μαζί με την κυρία Φώφη);
     Έλπιζες πως έξη στους δέκα νέους θα περιφέρονται άνεργοι κοπρίζοντας απ' την καφετέρια στον καναπέ; Πως αυτοί δεν θάχουν ποτέ την ευκαιρία και την δυνατότητα να αποκτήσουν οικογένεια και παιδιά, και θα ψοφήσουν σαν το σκυλί στ' αμπέλι μόνοι κι έρημοι;
     Φοιτητάκια να πεθαίνουν από μαγκάλια επειδή το εγκληματικό Στουρνάρι είναι ανίκανο και βρωμερό;
     Ονειρεύτηκες ποτέ να μην έχεις όνειρα κι ελπίδα; 
     Να είσαι κατηφής και θλιμμένος μέχρι να πεθάνεις;

     Δεν είναι όλα αυτά μιά καινούργια ζωή;
     Γιατί είσαι τόσο αχάριστος; Τόσα καινούργια πράγματα έφεραν όλοι αυτοί! Τόσες αναδιαρθρώσεις στην ζωή μας.
     Ήρθε το ''νέο'' το ''καινούργιο'' και το ''φρέσκο''.

     Και γιατί τους λές καραγκιόζηδεςΟ καραγκιόζης ήταν ένας φτωχοπρόδρομος που απ' την πείνα και την ανέχεια αναγκαζόταν να κάνει και καμιά πονηριά.
     Τούτοι είναι πλούσιοι χαραμοφάηδες, 
     ..απατεώνες και αλήτες,
     ..που την βρωμιά και την απληστία και την αγυρτεία την έχουν στο αίμα τους,
     ..και που τον βόθρο της ψυχής τους τον έχουν διάπλατα ανοικτό,
     ..να δώσει τα αρώματα και την ευωδία σ' όλη την κοινωνία, σ' όλη την χώρα.

     Αν δεν μπορούμε εμείς να διακρίνουμε το ''νέο'', το ''καινούργιο'', και την ''ανανέωση'',
     ..πρόβλημά μας!
     Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!..
           

Δίδακτρα στα Δημόσια: Φασιστική καρμανιόλα…

14-1-2016


Ξαπλώνονται, σαν επιδημία, τα κρούσματα της «Φαιάς Πανούκλας», στα πρόσωπα των γενιτσάρων με τα κόκκινα γιλέκα… 
Είχαμε, προ ημερών, το μοχθηρό κυνισμό του Νίκου Μανιού. Του «αριστερού» παράσιτου που χλεύασε, με ξετσιπωσιά ασυνήθιστη, τα θύματα της καταλήστευσης των συντάξεων… 
Ταυτόχρονα, ένας άλλος «αριστερός» καμποτίνος, ο Νάσος Αθανασίου, υμνούσε τους γενίτσαρους του νεοφιλελευθερισμού και της «εκσυγχρονιστικής» κακουργίας: Σημίτη και Γιαννίτση…

Τώρα, ένα άλλο παράσιτο του «αριστερού» κυβερνητικού βάλτου, ο βουλευτής Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, προτείνει δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία!!! 


Εδώ πλέον ο φασισμός των γενίτσαρων με τα κόκκινα γιλέκα απαστράπτει… 

Γιατί, είναι φασισμός να ζητάς δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία, σε μια εποχή ασύλληπτης, άγριας και πολύχρονης λεηλασίας του ελληνικού λαού… 

Σε μια εποχή που αυτή η ανηλεής καταλήστευση συνεχίζεται με «αριστερή» κυβέρνηση πιο μοχθηρά, και έχει πάρει μορφέςγενοκτονίας… 

Τι σημαίνει, λοιπόν, σε τέτοιες συνθήκες γενοκτονίας του ελληνικού λαού, η επιβολή διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία; 

Σημαίνει ότι βρισκόμαστε μπροστά στον πιο βάρβαρο και αποτρόπαιο ρατσιστικό δαρβινισμό: Στην ολοκληρωτική, δηλαδή, εξόντωση των παιδιών του κατώτερου Θεού, των φτωχών… 


Μια τέτοια πολιτική διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία, στις σημερινές συνθήκες της γενοκτονίας του ελληνικού λαού, αποτελεί τη μακάβρια εκείνη φασιστική «επιλογή των ειδών»: Μια επιλογή που ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ τα παιδιά των κατεστραμμένων και καταληστευμένων λαϊκών στρωμάτων από τη Μόρφωση και την Εκπαίδευση… 

Αυτό προτείνει το «αριστερό» αυτό παράσιτο, ο βουλευτής Τριανταφυλλίδης: Μια φασιστική καρμανιόλα για τους αδύναμους οικονομικά…

ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ


Ο γενίτσαρος του αγώνα μας Τριανταφυλλίδης που έγινε ο "Άδωνης" του ΣΥΡΙΖΑ τώρα προτείνει να μπούν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία


"ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ...ΠΟΥΛΗΜΑ" 
Είναι αυτός ο "αριστερός"  που  μόλις έκατσε  στα κόκκινα βελούδα  του κοινοβουλίου έλεγε  πως "...Οι πολίτες ζήτησαν με τη ψήφο τους μια αριστερή κυβέρνηση με καπιταλιστική ευφυΐα..." (βλ. εδώ)
Όχι δεν θα  υποκύψω στον πειρασμό να κάνω άλλα σχόλια,όχι γιατί δεν  θέλω αλλά   ήδη η πίεσή μου έχει πιάσει "κόκκινο", χρώμα  που δεν έχει καμία σχέση  με τις κατάμαυρες  νεοφιλελεύθερες  απόψεις  του  "γενίτσαρου" Τριανταφυλλίδη ο οποίος  με τέτοια "προσόντα"  μπορεί , όταν  ξηλωθεί το πουλόβερ του ΣΥΡΙΖΑ, να φορέσει άνετα  τα κουστουμάκια των βολευτών του Κούλη.
Διαβάστε  την παρακάτω  αναδημοσίευση απο το e-sos και φρίξτε  με την ησυχία σας:

Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την τελευταία 15ετία ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, καθώς και την επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια, προτείνει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.

Ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης προτείνει:

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι αναγκαίες τομές - μεταρρυθμίσεις, με έμφαση στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ακολουθούν ως προτάσεις για δημιουργική αναζήτηση κοινών τόπων περί του πρακτέου. Καρπός συλλογικής δουλειάς με πρώην συναδέλφους μου, μάχιμους Δασκάλους - Καθηγητές (με κεφαλαίο Δ), που μπορούν να εμπνέουν ακόμη τους μαθητές τους, κοιτάζοντάς τους στα μάτια, πανέτοιμοι να αντέξουν στο γόνιμο σφυροκόπημα των ερωτήσεων των παιδιών μέσα στην τάξη.

Σύμμαχοί τους η έγνοια, η έμπνευση, η ευθύνη και η κιμωλία, με στόχο να καταστήσουν τους μαθητές τους ισότιμους συνταξιδιώτες στη μεγάλη περιπέτεια στο πέλαγος των γνώσεων.

Α. Εκπαιδευτικά προγράμματα - Βιβλία

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Β. Διδασκαλία ξένων γλωσσών

Τα προγράμματα της διδασκαλίας της πρώτης ξένης γλώσσας (αγγλικά) εκκινούν από την Α' Δημοτικού με καταληκτικό όριο τη Γ' Γυμνασίου. Η δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκκινεί από την Ε' Δημοτικού με καταληκτικό σημείο την Α' Λυκείου. Κεντρικός στόχος του ξενόγλωσσου τομέα, η ικανότητα του μαθητή να χειρίζεται με επάρκεια προφορικά και γραπτά δύο ξένες γλώσσες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται δημιουργικά με συνομήλικους του από άλλες χώρες, αξιοποιώντας λειτουργικά τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το μεγάλο στοίχημα για το δημόσιο σχολείο είναι τα μαθήματα των ξένων γλωσσών να αποκτήσουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των φροντιστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε, σε βάθος πενταετίας, να πειστούν οι γονείς ότι δεν χρειάζεται να αιμορραγούν οικονομικά για να μάθει το παιδί τους τις αναγκαίες ξένες γλώσσες εκτός δημόσιου σχολείου.

Αν υπήρχαν 8.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα που πράγματι μαθαίνουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα στο δημόσιο σχολείο, θα λέγαμε ότι σε κάθε μαθητή για τον οποίο το μάθημα πετυχαίνει τον σκοπό του αντιστοιχεί ένας καθηγητής. Πιστεύει κανείς άραγε ότι υπάρχουν σήμερα έστω 8.000 μαθητές που μαθαίνουν ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο;

Γ. Εκπαιδευτικό προσωπικό

Με δεδομένο ότι οι δάσκαλοι - καθηγητές συγκροτούν ή τουλάχιστον πρέπει να συγκροτούν τη δρώσα πνοή κάθε σχολικής πράξης είναι αναγκαίο να ξαναδούμε, μέσα σε κλίμα γενναίας και ουσιαστικής επανεκκίνησης της δημόσιας παιδείας, τα παρακάτω θέματα:


1. Τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των καθηγητικών σχολών. Εκπαιδεύουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με όνειρο και φιλοδοξία να είναι μέσα στην τάξη οι δάσκαλοι - παιδαγωγοί έτσι ώστε να κερδίζουν κάθε μέρα την αναγνώριση των μαθητών τους; (σαν την αναγνώριση με την προσφώνηση «Oh captain, my captain", που κέρδισε ο καθηγητής Τζον Κίτιγκ από τους μαθητές του, στον «Κύκλο των χαμένων ποιητών»; https://www.youtube.com/watch?v=j64SctPKmqk).

2. Την αναγκαιότητα, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση, περιφερειακών ειδικοτήτων για τα αναλυτικά προγράμματα (π.χ. μηχανικοί, νομικοί, γιατροί κ.λπ.).

3. Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

4. Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Ίδρυση και λειτουργία 13 περιφερειακών σχολών (Π.Σ.) δημιουργίας και ανάδειξης εκπαιδευτικών, με συμμετοχή στα έξοδα λειτουργίας τους από τους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό προσωπικό των 13 περιφερειακών σχολών ανάδειξης εκπαιδευτικών θα προέλθει από έμπειρους εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, εγνωσμένου κύρους των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας χαίρουν πλατιάς αποδοχής και αναγνώρισης και είναι ικανοί να εμπνεύσουν τους νέους συναδέλφους.

Δ. Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστείς του κλάδου τους, θα αναλάβουν την υλοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Ε. Μαθητική κάρτα

Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει.

Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει την έμμεση μορφή λειτουργικής αξιολόγησης της κάθε σχολικής μονάδας, τόσο από τη μεριά των γονιών των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, όσο και των ίδιων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε περιπτώσεις που μια σχολική μονάδα σημειώνει πολύ περιορισμένη ζήτηση, δεν είναι δηλαδή ελκυστική, αναζητούνται συλλογικά τα αίτια που προκαλούν αυτή την κατάσταση και ακολούθως προσδιορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης και υπέρβασής της.

ΣΤ. Καλλιτεχνική Παιδεία: Θέατρο - Βιβλίο

Είναι αυτονόητο ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν παρέχει στον μαθητή στείρα γνώση μέσα από μια λογική υπερεξειδίκευσης και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών με μοναδικό αντάλλαγμα μια καλή θέση εργασίας.

Αντιθέτως, αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως το σύνολο των εφοδίων που οφείλει να παρέχει στους νέους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως ολοκληρωμένες και αυτόφωτες προσωπικότητες, ως ενεργοί, απαιτητικοί και άξιοι πολίτες, που ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα της κοινωνίας που συγκροτούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η στοχευμένη και μελετημένη ενίσχυση της λεγόμενης καλλιτεχνικής Παιδείας για όλους τους μαθητές και η επιδίωξη μέσα από αντίστοιχες εκπαιδευτικές δράσεις της στενότερης επαφής των μαθητών κάθε βαθμίδας με τους ανεξάντλητους ελληνικούς και παγκόσμιους θησαυρούς του θεάτρου, του βιβλίου, της μουσικής, της τέχνης και του πνεύματος ευρύτερα θα πρέπει να θεωρείται «εκ των ων ουκ άνευ».

Στόχος το σύγχρονο σχολείο να εκπαιδεύει στη συμμετοχική - συλλογική δημιουργία καλλιτεχνικών σχεδίων εργασίας (project) σε κάθε τάξη, στη χώρα που γέννησε το θέατρο, ως προέκταση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Έτσι ο μαθητής εκπαιδεύεται σταδιακά να γίνει πολίτης - πρωταγωνιστής και όχι αδιάφορος πολίτης-παρατηρητής.


 Ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης είναι δημοσιογράφος - φιλόλογος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΡΕΣΑΛΤΟ"