Με το ζαβό στο ρόλο της μαριονέτας προετοιμάζουν την τερατογένεση


Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2016

Με αποστασιολογία, διαγραφές και προσαρτήσεις 

Η Φώφη Γεννηματά έθεσε ήδη εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης τον βουλευτή Λακωνίας Λ. Γρηγοράκο...

Αποτέλεσμα εικόνας για φρανκενσταινΤο "Ποτάμι" πελαγοδρομεί συνολικά, με τους βουλευτές του κατά μόνας να ετοιμάζονται να "πιάσουν στασίδι" στο ρευστό πολιτικό σκηνικό...

Τα απόνερα του ευρύτερου συντηρητικού χώρου, επανενεργοποιούνται για να δημιουργήσουν εικόνα "ρεύματος" στη μήτρα που τα ξεπέταξε...

Στο ΣΥΡΙΖΑ, παρά το συνεκτικό της εξουσίας, οι πρώτες αναταράξεις δε θ αργήσουν να πάρουν συγκεκριμένη μορφή.

Η ανασύνταξη του πολιτικού συστήματος έχει πλέον δρομολογηθεί και τυπικά, και όλα δείχνουν πως το υπερ-κόμμα τέρας που έχει ανάγκη η Κατοχή, βρίσκεται ήδη στην πολιτική καλύμπρα.

Μα με το ζαβό??? Με το ζαβό... Ίσως γιατί οι κίνδυνοι κάτι να καεί στη δοκιμή, είναι...
το ίδιο ισχυροί με την επιθυμία για την βεβιασμένη τερατογένεση.

Μα με το ζαβό και τόσο βεβιασμένα??? Ναι με το ζαβό... Και ναι τόσο βεβιασμένα... Για κάποιο λόγο το σχέδιο επιταχύνεται. 

Οι απαιτήσεις πιέζουν???
Οι εφεδρείες εξαντλούνται???
Σε κάθε περίπτωση το ζαβό είναι και κατ εξοχήν πρόθυμο.

Ας ετοιμαζόμαστε...

Κ. Κυριακόπουλος

Ο δρόμος της ''ανανέωσης''..

14-1-2016

     Επιστήθιος φίλος του blog τού τηλεφώνησε προχθές και του ζήτησε να γράψει κάτι για όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες, όπως τους χαρακτήρισε, που έχουν ταράξει τον κόσμο στην μπαρούφα της''νέας αρχής'', και της''ανανέωσης'', και του ''φρέσκου'' και του ''καινούργιου'', και της
''αναδιάρθρωσης'', και πάει λέγοντας.

     Το blog, αφού ενδόμυχα συγχώρεσε τον φίλο του για την μέχρι βλακείας αγαθοσύνη του, και την απέδωσε στον ψηλό πυρετό που για κάτι μέρες τώρα τον βασάνισε,
     ..καταπιάστηκε να σκέφτεται την ουσία αυτών που ο φίλος του του είχε υποδείξει.
     ΣυμπέρασμαΘοδωρή κάνεις λάθος!

     Όλοι αυτοί που εσύ αβασάνιστα ονόμασες καραγκιόζηδες, αλλά που είναι μόνον αισχροί προδότες,
     ..όχι μόνον ευαγγελίστηκαν το ''νέο'', την ''καινούργια αρχή'', την ''αναδιάρθρωση'', μιά  ''άλλη ζωή'', αλλά και τα έκαναν πράξη!

     Φανταζόταν κανείς π.Μ. (προ μνημονίων) ότι θα ψάχνει ο κόσμος στα σκουπίδια; Πώς θ'αυτοκτονούν από απελπισία κάθε μέρα;
     Πως θα μειωθούν οι συντάξεις έντεκα φορές, ώστε όπως είπε και ο κυβερνητικός ογκόλιθοςΜουνιός (ή κάπως έτσι) ''τί πειράζει να μειωθεί κι αλλη μία'';
     Ή όπως είπε ο έτερος κοπρόλιθος Συννεφούδης (ή κάπως έτσι) ''τί είναι 50 ευρώ λιγότερα στην σύνταξη των 870 ευρώ'';
     Περίμενες εσύ Θοδωρή ποτέ, πως τα παιδιά σου θα φύγουν μετανάστες στην χώρα των ναζί;
     Πώς καρκινοπαθείς θα πεθαίνουν μέσα στα νοσοκομεία από έλλειψη φαρμάκων
     Έλεγες ποτέ πως οι τράπεζες με την εντολή της πολιτείας θα αντικαθιστούσαν την Δικαιοσύνη και θα σε έκριναν ως ''συνεργάσιμο'' ή μή;
     Πως δεν θα σου έδιναν όλο τον μσθό σου, παρά σταγόνα-σταγόνα, για να μη θιχτούν οιλαθρέμποροι καυσίμων, όπλων, και ιδεών;
     Πως θα πούλαγαν μπιρ-παρά το δάνειό σου στους τοκογλύφους, μαζί με το ένα και μοναδικό σου σπίτι και τα όνειρά σου;
     Περίμενες άραγε πως θα δουλεύεις ως τα 67 επειδή οι ορδές των πασόκων έπαιρναν σύνταξη απ' τα 40 (μαζί με την κυρία Φώφη);
     Έλπιζες πως έξη στους δέκα νέους θα περιφέρονται άνεργοι κοπρίζοντας απ' την καφετέρια στον καναπέ; Πως αυτοί δεν θάχουν ποτέ την ευκαιρία και την δυνατότητα να αποκτήσουν οικογένεια και παιδιά, και θα ψοφήσουν σαν το σκυλί στ' αμπέλι μόνοι κι έρημοι;
     Φοιτητάκια να πεθαίνουν από μαγκάλια επειδή το εγκληματικό Στουρνάρι είναι ανίκανο και βρωμερό;
     Ονειρεύτηκες ποτέ να μην έχεις όνειρα κι ελπίδα; 
     Να είσαι κατηφής και θλιμμένος μέχρι να πεθάνεις;

     Δεν είναι όλα αυτά μιά καινούργια ζωή;
     Γιατί είσαι τόσο αχάριστος; Τόσα καινούργια πράγματα έφεραν όλοι αυτοί! Τόσες αναδιαρθρώσεις στην ζωή μας.
     Ήρθε το ''νέο'' το ''καινούργιο'' και το ''φρέσκο''.

     Και γιατί τους λές καραγκιόζηδεςΟ καραγκιόζης ήταν ένας φτωχοπρόδρομος που απ' την πείνα και την ανέχεια αναγκαζόταν να κάνει και καμιά πονηριά.
     Τούτοι είναι πλούσιοι χαραμοφάηδες, 
     ..απατεώνες και αλήτες,
     ..που την βρωμιά και την απληστία και την αγυρτεία την έχουν στο αίμα τους,
     ..και που τον βόθρο της ψυχής τους τον έχουν διάπλατα ανοικτό,
     ..να δώσει τα αρώματα και την ευωδία σ' όλη την κοινωνία, σ' όλη την χώρα.

     Αν δεν μπορούμε εμείς να διακρίνουμε το ''νέο'', το ''καινούργιο'', και την ''ανανέωση'',
     ..πρόβλημά μας!
     Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!..
           

Δίδακτρα στα Δημόσια: Φασιστική καρμανιόλα…

14-1-2016


Ξαπλώνονται, σαν επιδημία, τα κρούσματα της «Φαιάς Πανούκλας», στα πρόσωπα των γενιτσάρων με τα κόκκινα γιλέκα… 
Είχαμε, προ ημερών, το μοχθηρό κυνισμό του Νίκου Μανιού. Του «αριστερού» παράσιτου που χλεύασε, με ξετσιπωσιά ασυνήθιστη, τα θύματα της καταλήστευσης των συντάξεων… 
Ταυτόχρονα, ένας άλλος «αριστερός» καμποτίνος, ο Νάσος Αθανασίου, υμνούσε τους γενίτσαρους του νεοφιλελευθερισμού και της «εκσυγχρονιστικής» κακουργίας: Σημίτη και Γιαννίτση…

Τώρα, ένα άλλο παράσιτο του «αριστερού» κυβερνητικού βάλτου, ο βουλευτής Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, προτείνει δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία!!! 


Εδώ πλέον ο φασισμός των γενίτσαρων με τα κόκκινα γιλέκα απαστράπτει… 

Γιατί, είναι φασισμός να ζητάς δίδακτρα στα Δημόσια Σχολεία, σε μια εποχή ασύλληπτης, άγριας και πολύχρονης λεηλασίας του ελληνικού λαού… 

Σε μια εποχή που αυτή η ανηλεής καταλήστευση συνεχίζεται με «αριστερή» κυβέρνηση πιο μοχθηρά, και έχει πάρει μορφέςγενοκτονίας… 

Τι σημαίνει, λοιπόν, σε τέτοιες συνθήκες γενοκτονίας του ελληνικού λαού, η επιβολή διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία; 

Σημαίνει ότι βρισκόμαστε μπροστά στον πιο βάρβαρο και αποτρόπαιο ρατσιστικό δαρβινισμό: Στην ολοκληρωτική, δηλαδή, εξόντωση των παιδιών του κατώτερου Θεού, των φτωχών… 


Μια τέτοια πολιτική διδάκτρων στα Δημόσια Σχολεία, στις σημερινές συνθήκες της γενοκτονίας του ελληνικού λαού, αποτελεί τη μακάβρια εκείνη φασιστική «επιλογή των ειδών»: Μια επιλογή που ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ τα παιδιά των κατεστραμμένων και καταληστευμένων λαϊκών στρωμάτων από τη Μόρφωση και την Εκπαίδευση… 

Αυτό προτείνει το «αριστερό» αυτό παράσιτο, ο βουλευτής Τριανταφυλλίδης: Μια φασιστική καρμανιόλα για τους αδύναμους οικονομικά…

ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ


Ο γενίτσαρος του αγώνα μας Τριανταφυλλίδης που έγινε ο "Άδωνης" του ΣΥΡΙΖΑ τώρα προτείνει να μπούν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία


"ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ...ΠΟΥΛΗΜΑ" 
Είναι αυτός ο "αριστερός"  που  μόλις έκατσε  στα κόκκινα βελούδα  του κοινοβουλίου έλεγε  πως "...Οι πολίτες ζήτησαν με τη ψήφο τους μια αριστερή κυβέρνηση με καπιταλιστική ευφυΐα..." (βλ. εδώ)
Όχι δεν θα  υποκύψω στον πειρασμό να κάνω άλλα σχόλια,όχι γιατί δεν  θέλω αλλά   ήδη η πίεσή μου έχει πιάσει "κόκκινο", χρώμα  που δεν έχει καμία σχέση  με τις κατάμαυρες  νεοφιλελεύθερες  απόψεις  του  "γενίτσαρου" Τριανταφυλλίδη ο οποίος  με τέτοια "προσόντα"  μπορεί , όταν  ξηλωθεί το πουλόβερ του ΣΥΡΙΖΑ, να φορέσει άνετα  τα κουστουμάκια των βολευτών του Κούλη.
Διαβάστε  την παρακάτω  αναδημοσίευση απο το e-sos και φρίξτε  με την ησυχία σας:

Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν την τελευταία 15ετία ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, καθώς και την επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια, προτείνει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.

Ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης προτείνει:

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι αναγκαίες τομές - μεταρρυθμίσεις, με έμφαση στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ακολουθούν ως προτάσεις για δημιουργική αναζήτηση κοινών τόπων περί του πρακτέου. Καρπός συλλογικής δουλειάς με πρώην συναδέλφους μου, μάχιμους Δασκάλους - Καθηγητές (με κεφαλαίο Δ), που μπορούν να εμπνέουν ακόμη τους μαθητές τους, κοιτάζοντάς τους στα μάτια, πανέτοιμοι να αντέξουν στο γόνιμο σφυροκόπημα των ερωτήσεων των παιδιών μέσα στην τάξη.

Σύμμαχοί τους η έγνοια, η έμπνευση, η ευθύνη και η κιμωλία, με στόχο να καταστήσουν τους μαθητές τους ισότιμους συνταξιδιώτες στη μεγάλη περιπέτεια στο πέλαγος των γνώσεων.

Α. Εκπαιδευτικά προγράμματα - Βιβλία

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Β. Διδασκαλία ξένων γλωσσών

Τα προγράμματα της διδασκαλίας της πρώτης ξένης γλώσσας (αγγλικά) εκκινούν από την Α' Δημοτικού με καταληκτικό όριο τη Γ' Γυμνασίου. Η δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκκινεί από την Ε' Δημοτικού με καταληκτικό σημείο την Α' Λυκείου. Κεντρικός στόχος του ξενόγλωσσου τομέα, η ικανότητα του μαθητή να χειρίζεται με επάρκεια προφορικά και γραπτά δύο ξένες γλώσσες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται δημιουργικά με συνομήλικους του από άλλες χώρες, αξιοποιώντας λειτουργικά τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το μεγάλο στοίχημα για το δημόσιο σχολείο είναι τα μαθήματα των ξένων γλωσσών να αποκτήσουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των φροντιστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε, σε βάθος πενταετίας, να πειστούν οι γονείς ότι δεν χρειάζεται να αιμορραγούν οικονομικά για να μάθει το παιδί τους τις αναγκαίες ξένες γλώσσες εκτός δημόσιου σχολείου.

Αν υπήρχαν 8.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα που πράγματι μαθαίνουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα στο δημόσιο σχολείο, θα λέγαμε ότι σε κάθε μαθητή για τον οποίο το μάθημα πετυχαίνει τον σκοπό του αντιστοιχεί ένας καθηγητής. Πιστεύει κανείς άραγε ότι υπάρχουν σήμερα έστω 8.000 μαθητές που μαθαίνουν ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο;

Γ. Εκπαιδευτικό προσωπικό

Με δεδομένο ότι οι δάσκαλοι - καθηγητές συγκροτούν ή τουλάχιστον πρέπει να συγκροτούν τη δρώσα πνοή κάθε σχολικής πράξης είναι αναγκαίο να ξαναδούμε, μέσα σε κλίμα γενναίας και ουσιαστικής επανεκκίνησης της δημόσιας παιδείας, τα παρακάτω θέματα:


1. Τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των καθηγητικών σχολών. Εκπαιδεύουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με όνειρο και φιλοδοξία να είναι μέσα στην τάξη οι δάσκαλοι - παιδαγωγοί έτσι ώστε να κερδίζουν κάθε μέρα την αναγνώριση των μαθητών τους; (σαν την αναγνώριση με την προσφώνηση «Oh captain, my captain", που κέρδισε ο καθηγητής Τζον Κίτιγκ από τους μαθητές του, στον «Κύκλο των χαμένων ποιητών»; https://www.youtube.com/watch?v=j64SctPKmqk).

2. Την αναγκαιότητα, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση, περιφερειακών ειδικοτήτων για τα αναλυτικά προγράμματα (π.χ. μηχανικοί, νομικοί, γιατροί κ.λπ.).

3. Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

4. Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Ίδρυση και λειτουργία 13 περιφερειακών σχολών (Π.Σ.) δημιουργίας και ανάδειξης εκπαιδευτικών, με συμμετοχή στα έξοδα λειτουργίας τους από τους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό προσωπικό των 13 περιφερειακών σχολών ανάδειξης εκπαιδευτικών θα προέλθει από έμπειρους εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, εγνωσμένου κύρους των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας χαίρουν πλατιάς αποδοχής και αναγνώρισης και είναι ικανοί να εμπνεύσουν τους νέους συναδέλφους.

Δ. Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστείς του κλάδου τους, θα αναλάβουν την υλοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Ε. Μαθητική κάρτα

Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει.

Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει την έμμεση μορφή λειτουργικής αξιολόγησης της κάθε σχολικής μονάδας, τόσο από τη μεριά των γονιών των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, όσο και των ίδιων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε περιπτώσεις που μια σχολική μονάδα σημειώνει πολύ περιορισμένη ζήτηση, δεν είναι δηλαδή ελκυστική, αναζητούνται συλλογικά τα αίτια που προκαλούν αυτή την κατάσταση και ακολούθως προσδιορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης και υπέρβασής της.

ΣΤ. Καλλιτεχνική Παιδεία: Θέατρο - Βιβλίο

Είναι αυτονόητο ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν παρέχει στον μαθητή στείρα γνώση μέσα από μια λογική υπερεξειδίκευσης και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών με μοναδικό αντάλλαγμα μια καλή θέση εργασίας.

Αντιθέτως, αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως το σύνολο των εφοδίων που οφείλει να παρέχει στους νέους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως ολοκληρωμένες και αυτόφωτες προσωπικότητες, ως ενεργοί, απαιτητικοί και άξιοι πολίτες, που ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα της κοινωνίας που συγκροτούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η στοχευμένη και μελετημένη ενίσχυση της λεγόμενης καλλιτεχνικής Παιδείας για όλους τους μαθητές και η επιδίωξη μέσα από αντίστοιχες εκπαιδευτικές δράσεις της στενότερης επαφής των μαθητών κάθε βαθμίδας με τους ανεξάντλητους ελληνικούς και παγκόσμιους θησαυρούς του θεάτρου, του βιβλίου, της μουσικής, της τέχνης και του πνεύματος ευρύτερα θα πρέπει να θεωρείται «εκ των ων ουκ άνευ».

Στόχος το σύγχρονο σχολείο να εκπαιδεύει στη συμμετοχική - συλλογική δημιουργία καλλιτεχνικών σχεδίων εργασίας (project) σε κάθε τάξη, στη χώρα που γέννησε το θέατρο, ως προέκταση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Έτσι ο μαθητής εκπαιδεύεται σταδιακά να γίνει πολίτης - πρωταγωνιστής και όχι αδιάφορος πολίτης-παρατηρητής.


 Ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης είναι δημοσιογράφος - φιλόλογος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΡΕΣΑΛΤΟ"