Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ:"ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΑ"

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-1-2016

Η «ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» ΚΑΙ Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ




Σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου

της Αθηνάς Κατσαφάδου*


Μέχρι σήμερα η Αριστερά στην Ελλάδα πέρασε από διάφορες φάσεις για να καταλήξει στην πατριωτική και ενδοξότερή της περίοδο στον πόλεμο του 1940 με το ΕΑΜ. Το πέρασμα από τον «διεθνισμό» στον πατριωτισμό το αποδίδει με επιστημονική ενάργεια ο ιστορικός Νίκος Σβορώνος αποκρούοντας την ιδεολογία της σημερινής Αριστεράς η οποία ταυτίζει τον «διεθνισμό» με τον ατομοκεντρικό κοσμοπολιτισμό ο οποίος οδηγεί στην ισοπεδωτική Παγκοσμιοποίηση των αγορών και των πολυεθνικών και εν τέλει στην Νέα Τάξη. 

Η μεταπολιτευτική Αριστερά χρησιμοποιεί το ιδεολογικό οπλοστάσιο του μαρξιστικού διεθνισμού χωρίς το πατριωτικό στοιχείο της ΕΑΜικής αριστεράς. Κάθε τι το ελληνικό θεωρείται ύποπτο. Οι εθνομηδενιστές ελέγχουν πλέον κρίσιμα υπουργεία πχ παιδείας.

Ο εχθρός είναι πλέον εντός των πυλών. Δουλεύει πολύ προσεχτικά, μεθοδικά και επίμονα. Έχει διεισδύσει στους καίριους και πλέον ευαίσθητους τομείς τής χώρας. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς, στους φορείς του πολιτισμού και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης τόσο του έντυπου όσο και του ηλεκτρονικού τύπου. Άλλωστε, αυτού του είδους οι διεισδύσεις είναι δοκιμασμένες (μέσω ιδρυμάτων, ΜΚΟ και ομίλους) χρηματοδοτούμενες από κερδοσκόπους τύπου Τζόρτζ Σόρος άμεσα διασυνδεδεμένους με την CIA. 

Στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, όπου η ιδεολογία της Αριστεράς ήταν ηγεμονική , ο παγκοσμιοποιητικός εκσυγχρονισμός έχει αριστερό πρόσημο. Υποστηρίζει ότι όλη η νεοελληνική ιστορία αποτελεί ένα εθνικιστικό παραλήρημα και οι Έλληνες εξαφανίζονται ως έθνος. Θεωρεί πως η εθνική συνείδηση διαμορφώνεται μέσω του εκπαιδευτικού μηχανισμού, μέσω της κρατικής «προπαγάνδας» (Ernest Gellner - Έθνη και εθνικισμοί). Γι΄ αυτό και η ιδιαίτερη προσπάθεια να αποκαθάρει από κάθε στοιχείο εθνικής ταυτότητας, τά σχολικά καί εκπαιδευτικά βιβλία. 

Ό,τι το Ελληνικό είναι εθνικιστικό!

Όπως έχουμε προαναφέρει έχουν παραποιήσει, αλλοιώσει καί εν τέλει εξαφανίσει το 1821. Ο διδάκτωρ τής «Ιστορίας τού Μεταβυζαντινού κόσμου» του πανεπιστημίου Paris1 Απόστολος Διαμαντής γράφει:

«Πριν μερικά χρόνια η διδασκαλία τού μαθήματος για το 1821 ήταν υποχρεωτική. Σήμερα είναι πλήρης η σιωπή. Το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα τής χώρας, το πανεπιστήμιο Αθηνών αγνοεί το ‘21 και έχει μεταφέρει το μάθημα αυτό στον χώρο των  επιλεγομένων. Σημειωτέον πως όταν απεχώρησε ο καθηγητής  Βασίλης Σφυρόερας από το πανεπιστήμιο Αθηνών η θέση έμεινε  και μένει ακόμα κενή. Το μάθημα «Ελληνική Επανάσταση»  παραμένει υποχρεωτικό μόνο σε δυο πανεπιστήμια, περιφερειακά:  στο Πελοποννήσου και στο Ιόνιο. Το μάθημα υπάρχει ως προαιρετικό στο Αθηνών και στο ΑΠΘ, δηλαδή έχει υποβαθμιστεί,   ουσιαστικά έχει χαθεί, ενώ στο Πάντειο υπάρχουν κάποια μαθήματα που αναφέρονται στις κοινωνικές όψεις της εθνεγερσίας. Το μάθημα έχει καταργηθεί εντελώς σε όλα τά άλλα πανεπιστήμια: Ιωαννίνων, Κρήτης, Θεσσαλίας, Θράκης καί Αιγαίου όπου δέν προσφέρεται καν. Μοιάζει απίστευτο, αλλά είναι γεγονός: σάν νά ντρεπόμαστε για τον αγώνα τής ανεξαρτησίας μας από τον τουρκικό ζυγό.

Τί έχει μπεί στήν θέση αυτού τού μαθήματος; Στό πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκεται υποχρεωτικά η Οθωμανική Ιστορία καί στό Πάντειο η Αλβανική! Είναι σάν νά πηγαίνει κάποιος στήν Σορβόννη ή στό Χάρβαρντ καί νά μή διδάσκεται τήν γαλλική ή τήν αμερικανική επανάσταση καί νά διδάσκεται η ιστορία τής Γερμανίας και τής Ρωσίας! Στό πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, επί παραδείγματι, μπορεί κανείς νά βρεί μαθήματα γιά τήν διατροφή επί Τουρκοκρατίας, αλλά δέν θά βρεί πουθενα τήν «Ελληνική Επανάσταση».

Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν σε όλα τα ιδρύματα, όπου τό ‘21 απουσιάζει εντυπωσιακά. Γιατί λοιπόν συμβαίνει αυτό; Γιατί στήν μεταπολιτευτική εκπαιδευτική κατάσταση έχουν επικυριαρχίσει οί εθνομηδενιστές; Η επικυριαρχία τους συνίσταται στήν επιλογή καί υποστήριξη δυτικών πανεπιστημιακών πηγών οί οποίες λειτουργούσαν ως προπαγάνδα τών δυτικών ιμπεριαλιστικών πολιτικών (οικονομικών καί πνευματικών) εναντίον τής συνέχειας τού έθνους μας καί οί οποίες εκτός τής οικονομικής υποτέλειάς μας μέσω δανείων διεκδικούσαν καί διεκδικούν καί τήν πνευματική μας αποικιοποίηση σέ αυτές. Επί παραδείγματι, στίς γιορτές τών Χριστουγέννων στίς τηλεοράσεις καί στά ραδιόφωνα τών Ελλήνων ακούγονται στό μέγιστο ποσοστό βιεννέζικα βάλς (η συμφωνική τής Βιέννης μέ τήν καθιερωμένη συναυλία έχει γίνει εθνικό μας θέαμα τήν πρωτοχρονιά), καθολικά ορατόρια, συναυλίες καί λειτουργίες Χριστουγέννων μεγάλων αναμφισβήτητα συνθετών μέ πενιχρή όμως ανύπαρκτη παρουσία Ελλήνων δημιουργών από τά αριστουργηματικά δημοτικά μας τραγούδια έως τούς εξαίσιους καί ανεπανάληπτους βυζαντινούς ύμνους, λειτουργίες, ορατόρια τής Ορθόδοξης Πίστης καθώς καί προώθηση τών χριστουγεννιάτικων ελληνικών παραδόσεων. Ποιός Έλληνας σήμερα γνωρίζει γιά τόν Ιωάννη Παπαδόπουλο Κουκουζέλη βυζαντινό μεγαλοφυή μουσικό (οί γνώστες τού έργου του, που σώζεται στίς μονές τού Άγιου Όρους, θεωρούν ότι είναι δέκα Μότσαρτ μαζί);

Νομίζετε πως τυχαία επιλέχτηκε από τήν κυβέρνηση τής «πρώτης φοράς Αριστεράς» ο Αριστείδης Μπαλτάς στό κρίσιμο υπουργείο παιδείας καί μετά ο Νίκος Φίλης μέ αναπληρώτρια τήν Σία Αναγνωστοπούλου (γνωστή γιά τίς φιλοτουρκικές της απόψεις καί όχι μόνον); Θά πρέπει μέσα σέ λίγα χρόνια νά αποδομηθεί η εθνική ταυτότητα ενός πανάρχαιου έθνους, που αποτελεί εμπόδιο στίς αναγκαίες «προσαρμογές» στό newspeak τής «νέας παγκόσμιας τάξης».

Πώς όμως νά αποκρυβεί η μακρά ιστορική διαδρομή ενός έθνους χιλιάδων ετών; Είναι δυνατόν νά αποσιωπηθεί η Άλωση από τούς Φράγκους τό 1204, εκείνη τού 1453, ή η Επανάσταση τού 1821; Καί όμως, τό ιδεολογικό όχημα αυτής τής παρασιώπησης θά τό προσφέρει η υιοθέτηση τού «μεταμοντέρνου λόγου»: έν τέλει, δέν έχουν τόσο μεγάλη σημασία τά ιστορικά γεγονότα, αλλά οί «αφηγήσεις» περί αυτών, οί όποιες ιδεολογίες καί οί όποιες νοοτροπίες. Σέ απλά ελληνικά, ό καθένας ό,τι θέλει λέει, εξυπηρετώντας τίς επιδιώξεις τής όποιας μυστικής υπηρεσίας. Εδώ πρέπει νά παρατηρήσουμε πως πρωτοστατεί τό ανθελληνικό αγγλοσαξονικό ιστοριογραφικό ρεύμα.

Ο Ρόμιλυ Τζέκινς (Romilly Jenkins, 1907 – 1967), ως ελληνιστής, προσέφερε στήν διάρκεια τού πολέμου τίς υπηρεσίες του στό Φόρεϊν Όφις, εν συνεχεία κατέλαβε τήν έδρα «Κοραής» τού Λονδίνου, πρόεδρος τού «Βρετανικού συμβουλίου» κλπ δέν έπαψε, σέ όλη του τή ζωή, νά αμφισβητεί τήν έννοια τής ιστορικής συνέχειας τού αρχαίου μέ τόν μεσαιωνικό καί τόν νεώτερο ελληνισμό. Η αποστροφή τού Τζέκινς γιά τό Βυζάντιο είναι τόσο ισχυρή που έφτασε στό σημείο νά παραποιεί αποσπάσματα από τούς βυζαντινούς συγγραφείς, προκειμένου νά «αποδείξει» τήν ολοκληρωτική εξαφάνιση τών Ελλήνων κατά τήν διάρκεια τών Σλαυικών επιδρομών! Αυτό τό κατέδειξε ο ιστορικός Σπύρος Βρυώνης. 

Στήν ίδια κατεύθυνση συνέχισε καί ό διάδοχός του στήν έδρα «Κοραής», ο Σύριλ Μάνγκο (Cyril Mango,Kωνσταντινούπολη 1928) διαδέχτηκε τό 1964 τόν Τζέκινς στήν έδρα «Κοραής» καί έν συνεχεία κατέλαβε τήν έδρα τής φιλολογίας στήν Οξφόρδη. Ο Μάνγκο συμπληρώνει τήν επιχειρηματολογία τού Τζέκινς ενάντια στήν συνέχεια τού ελληνικού έθνους καί συνεχίζει νά διδάσκει τήν αποστροφή του γιά τόν βυζαντινό πολιτισμό. Ο πρώτος κάτοχος τής έδρας «Κοραής» ήταν ό Άρνολντ Τόυνμπη. Η έδρα «Κοραής» χρηματοδοτήθηκε από τήν Ελληνική κυβέρνηση καί τούς Έλληνες τού Λονδίνου, εγκαινιάστηκε δέ τό 1919 παρουσία τού Βενιζέλου. 

Καί όμως, ήδη από τόν πρώτο της κάτοχο, τόν Τόυνμπη, συνδέθηκε μέ μία μακρά παράδοση.... ανθελληνισμού. Ο νεοελληνιστής ιστορικός Ρίτσαρντ Κλόγγ, που μελέτησε τά αρχεία τού Τόυνμπη, συνάντησε μία τόσο κραυγαλέα εχθρότητα γιά τούς Έλληνες, ώστε υποχρεώθηκε νά γράψει: «Αναμφισβήτητα, κάποιος πού αντιπαθούσε τόσο έντονα τόν λαό τήν ιστορία τού οποίου επρόκειτο, υποτίθεται νά διδάξει, δέν έπρεπε νά υποβάλλει υποψηφιότητα γιά τήν έδρα». Ο Τόυνμπη, είχε ήδη διατυπώσει τίς απόψεις του σέ επιστολή πρός τήν μητέρα του τό 1911- 1912, μετά τήν παραμονή του στήν Ελλάδα: «Επιστρέφω στήν Οξφόρδη αποφασισμένος νά κηρύξω μέ θρησκευτική ευλάβεια τόν μισελληνισμό σέ κάθε φιλέλληνα πού θά συναντήσω»: RichardClogg, «Greeks chairs: Chairs bearing Greeks».

 Τό ερώτημα τίθεται από μόνο του. Αλλά γιατί τόση εμμονή; ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ που τούς μεταβάλλει «νοερά» σέ ένα μεγάλο πανάρχαιο ιστορικό έθνος. Η Αγγλική πολιτική καί σήμερα συνολικά η Δύση επιθυμεί τόν περιορισμό τού Ελληνισμού σέ ένα μικρό καί εξαρτημένο Ελληνικό κράτος. Γι΄ αυτό καί η ιδιαίτερη επιμονή στήν ιστορία καί στό ζήτημα τής «συνέχειας» από τούς Αγγλοσάξωνες ιστορικούς καί ουχί μόνον. 

Τό ίδιο διατυπώνει καί ο μέντορας τής «νέας ιστορίας», ο Έρικ Χομπσμπάουμ. Αυτοί οί αγγλοσάξονες ιστορικοί που εξυπηρετούν τέλεια τούς στρατηγικούς στόχους τής χώρας τους, τής Αγγλίας, αλλά όχι τής δικής μας, είναι οί δάσκαλοι καί καθοδηγητές τών εδώ εθνομηδενιστών. Δέν θά τολμήσω νά διερωτηθώ γιατί. Υπάρχουν καί άλλες πηγές στό παγκόσμιο στερέωμα σκέψης. Οι πάρα πάνω απόψεις αυτής τής μετανεωτερικής καί αποδομητικής σχολής έχουν αποκρουστεί από τό μεγαλύτερο μέρος τής πανεπιστημιακής κοινότητας. Έχουν απαντηθεί από τούς Λεμέρλ, Ράνσιμαν, Κρουμπάχερ, Γκλέν Μόστ κλπ.




Πρόσφατα, διορίσθηκε από τόν υπουργό παιδείας Νίκο Φίλη πρόεδρος τής επιτροπής γιά τά εκπαιδευτικά βιβλία ο Αντώνης Λιάκος. Όπως αναφέραμε στό πρώτο μέρος τού άρθρου μας, ο Λιάκος ανεδείχθη επί Σημίτη (τελικά, αυτός ο μοιραίος άνθρωπος για τόν τόπο μας επέλεγε ανθρώπινους τύπους που ήταν μέ χειρουργική ακρίβεια ό,τι πιό καταστροφικό γιά τούς Έλληνες). 

Ο Ελληνικός λαός δέν γνωρίζει τόν κύριο καθηγητή. Ούτε τί γράφει καί τί υποστηρίζει. Δηλαδή δέν γνωρίζει ποιός είναι. Δέν πειράζει. Αυτοί που «πρέπει» τόν γνωρίζουν. Όπως η «Πρώτη φορά Αριστερά». Έχει περισυλλέξει όλα τά ορφανά τού Σημιτισμού. Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα τού «εμβριθούς» αυτού ανθρώπου, ό οποίος καλείται νά αποστραβώσει τα ελληνόπουλα. Τήν «δουλειά» τήν ξέρει. Τήν κάνει πολλά χρόνια τώρα. Καί τήν κάνει «καλά». Γράφει: «...... Η Αντιγόνη, από σύμβολο αντίστασης στήν τυραννία, έγινε η πρωτότοκος που αντιστεκόταν.Η Αντιγόνη, ως ένα άσαρκο σύμβολο αγώνα ενάντια στήν τυραννία, θά πρέπει νά απωλέσει τήν ελληνική ιθαγένεια, θά πρέπει νά πάψει νά εμπνέει τούς Έλληνες καί ως ...... Ελληνίδα, διότι σέ αυτήν τήν περίπτωση θά μεταβληθεί στήν «πρωτότοκη πού αντιστέκεται». Πιστός στους Τζέκινς καί Μάνγκο αποστρέφεται τήν ιστορική συνέχεια τού Ελληνισμού, αποστρέφεται τό Βυζάντιο καί βεβαίως, όπως όλοι οί ομοϊδεάτες του, υποστηρίζει πως αποκτήσαμε έθνος οι Έλλήνες επηρεασμένοι από τόν Γαλλικό Διαφωτισμό δηλαδή ή γενεαλογία μας αρχίζει από τό 1821 καί μετά. Άρα είμαστε ένα νεοπαγές έθνος που οφείλουμε τήν γένεσή μας σέ αυτούς που μάς «φώτισαν», Γάλλους καί λοιπούς Δυτικούς. Ως έκ τούτου, είμαστε αποικιοκρατούμενοι πνευματικά εκτός από οικονομικά.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου, καθηγητής τής Ιστορίας Τέχνης στό πανεπιστήμιο τής Κρήτης καί πρώην στέλεχος τού ΚΚΕ εσ., στό «Διαμορφώνοντας τήν πολιτιστική παράδοση: Ιστορικές τάσεις καί ιδεολογίες» αναφέρει: «Tό ερώτημα είναι: μπορεί η κριτική στόν εθνικισμό νά είναι αποτελεσματική καί πώς; Σίγουρα όχι από τή θέση ότι όλα είναι υποκειμενικές κατασκευές, constructions, inventions, τών μελετητών τού 19ου αιώνα ή δικές μας: αυτή είναι η νέα μόδα που μάς ήλθε από τήν Αμερική καί σαρώνει τήν Ευρώπη.... Σίγουρα ο ρόλος τής ιδεολογίας ήταν πάντοτε τεράστιος. Αλλά υπάρχει καί η πραγματικότητα. Όχι μόνο η πραγματικότητα τής ιδεολογίας αλλά καί η άλλη: η φύση καί η κοινωνία, οί θεσμοί καί πληθυσμοί. Αυτά δέν είναι inventions κανενός, αλλά ιστορικά προϊόντα που διαμορφώνονται μέ τήν πάροδο αιώνων, μερικές φορές χιλιετηρίδων. Ο νέος αγνωστικισμός τείνει νά μάς πεί ότι τίποτα δέν υπάρχει αντικειμενικά ανεξάρτητα από εμάς. Τό ότι παρόμοιες απόψεις υποστηρίζουν πρώην καί νύν αριστεροί είναι βέβαια μία θλιβερή διαπίστωση.........

......Θά ήταν αυτοκτονία νά κλείσουμε τά μάτια μας μπροστά στίς πιέσεις που δεχόμαστε, τόσο εμείς όσο καί τό σύνολο τής Ευρώπης καί τού κόσμου, από μία μεγάλη δύναμη, τόν «αμερικάνικο ιμπεριαλισμό»... ο οποίος ως έναν από τούς πρωταρχικούς του στόχους έχει νά τσακίσει όλα τά σύνολα που θά μπορούσαν νά προβάλλουν αντίσταση στίς βλέψεις του. Νά τά αποσυνθέσει, γιά νά μείνουν πιά μόνον άτομα πού θά περιορίζονται στό νά καταναλώνουν».




*Αθηνά Κατσαφάδου
Δικηγόρος, τέως πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά


Βιβλιογραφία
Γ. Καραμπελιάς, «Η αποστασία τών διανοουμένων»
Νίκος Σβορώνος, «Ιστορία τής νεώτερης Ελλάδας»
Α. Λιάκος, «Πρός επισκευήν Ολομελείας...»


[Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ,
14/01/2016]
http://oimos-athina.blogspot.gr/

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ;

ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΜΑΘΕΙΑΣ


 ΕΝΩ  ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, Η ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΩΡΟ!!!

29-1-2016



"Ξέρω πως ποτέ δεν σημαδεύουν στα πόδια. Στο μυαλό είναι ο στόχος. Τον νου σου, ε;" 

ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;


Γράφει η Χαρά Λιαναντωνάκη


Σε εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες  για την ‘Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος’ κάλεσε το Υπουργείο (πρώην Εθνικής, νυν κατ’ όνομα)  Παιδείας τις σχολικές μονάδες πανελληνίως, την Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016.

Ποιου Ολοκαυτώματος …; θα σκεφθεί με εύλογη ανατριχίλα ο κάθε σκεπτόμενος δάσκαλος και γονιός που είναι μέτοχοι της Ελληνικής Παιδείας και παρακολουθούν πολλά χρόνια τώρα τις συντονισμένες προσπάθειες πολλών «προοδευτικών», « ανθρώπων του πνεύματος» (του Διαφωτισμού)  να κάψουν μερικώς ή ολοσχερώς την εθνική μας ιστορική Μνήμη, Γλώσσα, Παιδεία, στον βωμό του παγκόσμιου πνεύματος του Ουμανισμού. 

Όχι, ο  αμέτοχος της Παιδείας αυτής κ. Φίλης δεν αποφάσισε, ακόμα τουλάχιστον, να καταργήσει από τη διδακτέα ύλη την Ιφιγένεια, των αρχαίων τραγικών ποιητών, και το εθελόθυτον ήθος που αυτή κομίζει, της θεληματικής θυσίας – κορυφαία έκφραση της οποίας είναι η θυσία των αγίων Του, ομολογητών και μαρτύρων της Αληθείας  και η Θυσία του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού Χριστού για όλο το γένος των ανθρώπων … 

Τέτοια πνευματοκίνητη εκούσια θυσία εδίδαξαν πράττοντες με τον βίο και τα αριστουργηματικά πονήματά τους οι άγιοι Τρείς Ιεράρχες – Γρηγόριος ο Θεολόγος, Βασίλειος ο Μέγας και Ιωάννης ο Χρυσόστομος  -οι Τρείς μέγιστοι Φωστήρες της Τρισηλίου Θεότητος, οι μελίρρυτοι ποταμοί της σοφίας (όπως γράφει το τροπάριό τους), τους οποίους γιορτάζει από κοινού η εκκλησία μας στις 30 Ιανουαρίου. Την ημερομηνία αυτή οφείλουν επισήμως να τους τιμούν και τα σχολεία της χώρας μας, αφού μέχρι σήμερα παραμένουν οι προστάτες των Γραμμάτων και της Παιδείας μας…

Περί θυσίας…

Άλλη, τελείως διαφορετική ιστορία είναι η θυσία των ακουσίων θυμάτων, των εξιλαστηρίων θυμάτων, κυρίως του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος, το οποίο σημάδεψε μεν την παγκόσμια ιστορία, όχι όμως την ιστορία του Ελληνισμού που έχει νωπή στη μνήμη της ένα άλλο φοβερό Ολοκαύτωμα, τη Γενοκτονία των εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου. Πρόκειται για μία Γενοκτονία επισήμως αναγνωρισμένη και επισήμως εξοβελισμένη από τη διδακτέα ύλη της Γ’ Λυκείου, μόλις το 2015 με απόφαση του αρμόδιου υπουργού, ο οποίος όμως επιτρέπει να διδάσκονται οι μαθητές μόνον την ιστορία του Ολοκαυτώματος των Εβραίων!΄

Αυτές τις ημέρες, το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε μία ακόμη ιστορικά ανήκουστη ανακοίνωση: με αναλυτική εγκύκλιό του κάλεσε τους δασκάλους, σήμερα, 27 Ιανουαρίου 2016, να τιμήσουν επί δύο διδακτικές ώρες την, καθιερωμένη από το 2004 στην Ελλάδα, «Ημέρα Μνήμης των Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος» 

[:Προτεινόμενο θέμα είναι οι Έλληνες Δίκαιοι των Εθνών, δηλαδή «οι χριστιανοί που διακινδυνεύοντας την ίδια τους τη ζωή, έκρυψαν, φυγάδευσαν και έσωσαν από βέβαιο θάνατο, εκατοντάδες Έλληνες Εβραίους στις πόλεις και τα χωριά της Πατρίδας μας» όπως αναφέρει το κείμενο της πρόσκλησης από την Περιφέρεια Αττικής και την Ισραηλιτική Κοινότητα Αθηνών για τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου των Ελλήνων Δικαίων των Εθνών στην Αθήνα Σκοπός των εκδηλώσεων και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είναι η ενημέρωση των μαθητών για το Ολοκαύτωμα …»].

Είναι δημοκρατικά και πολιτικά ορθόν, κύριε υπουργέ, να ενημερωθούν υποχρεωτικά οι Έλληνες μαθητές για το Εβραϊκό Ολοκαύτωμα και να μην ενημερωθούν αντίστοιχα για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού; Γιατί καλούνται οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν το πρώτο, ενώ με άλλη εγκύκλιο το Υπουργείο αναφέρει ότι «δύνανται» οι σχολικές μονάδες να πραγματοποιήσουν εκδηλώσεις σχετικά με τη «θρησκευτική εορτή των τριών Ιεραρχών: Επειδή κατά το τρέχον σχολικό έτος η εορτή των Τριών Ιεραρχών συμπίπτει με ημέρα που δεν λειτουργούν τα σχολεία (Σάββατο 30-1-2016), οι σχολικές μονάδες δύνανται να πραγματοποιήσουν εορταστικές εκδηλώσεις, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016,αφιερώνοντας δύο διδακτικές ώρες, με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων και κατά την κρίση τους.  

Δηλαδή μόνον αν θέλουν, οι διδάσκοντες μπορούν να τιμήσουν την «θρησκευτική εορτή» των Τριών Ιεραρχών για το τελευταίο δίωρο της ερχόμενης Παρασκευής, ενώ θα «εδύνατο» το Υπουργείο με άλλη εγκύκλιο, ως όφειλε σύμφωνα με την εθνική αποστολή του για παροχή αληθινής Παιδείας, να μεταθέσει τον εορτασμό της σχολικής αυτής εορτής για την ερχόμενη Δευτέρα και όχι απλώς επί δίωρο…

1eba0-3-ierarxes

Οι άγιοι Τρείς Ιεράρχες είναι οι πυλώνες του παγκόσμιου Πολιτισμού: της Ορθόδοξης Παιδείας, της αληθινής μόρφωσης της ψυχής του ανθρώπου με ιερές κατά Θεόν αρετές και σοφία

Οι Τρεις αυτοί – οι δύο Καππαδόκες Βασίλειος και Γρηγόριος και ο Αντιοχεύς Ιωάννης ο Χρυσόστομος, (που στις 27.1. η Εκκλησία μας τιμά την ανακομιδή των ιερών λειψάνων του) – έκαναν να διαλάμψει στην οικουμένη ο αστείρευτος πλούτος και το βάθος της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παιδαγωγίας.  Δεν είναι τυχαίο που, από την εποχή του Όθωνα μέχρι τώρα, ουδείς πολιτικός στην Ελλάδα τόλμησε να ξηλώσει από την καρδιά της εκπαιδευτικής σχολικής εμπειρίας, στην πατρίδα μας, τη χριστιανική αυτή εορτή προς τιμήν των αγίων Καππαδοκών Πατέρων της Εκκλησίας μας … διότι προφανώς κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με πνευματικό πραξικόπημα κατά της νεολαίας μας.

Χαρά Λιαναντωνάκη
Δημοσιογράφος
http://oimos-athina.blogspot.gr/

ΤΡΟΜΟΣ ! ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ !!


ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ!
71
 
 
1
 
 
 
 
0
 
 
0
Reddit
 
0
StumbleUpon
 
0
 
 
0
 
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Άκρως ανησυχητικές για την Άγκυρα οι συνεχείς πληροφορίες που φτάνουν από την Συρία και κάνουν λόγο για δημιουργία δυο δυνητικών σημείων μέσα στην Συρία πιθανής προσβολής τους από τους Ρώσους μέσα στο τουρκικό έδαφος.
Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε στον τουρκικό τύπο η Τοπική Επιτροπή Συντονισμού Συρίας, (LCC), από τις 19 Ιανουαρίου οι Ρώσοι παρά τις διαψεύσεις έχουν δημιουργήσει αεροπορική βάση στο Qamisli που απέχει μόλις τρία χιλιόμετρα από την τουρκική πόλη του Nusaybın. Οι Ρώσοι χρησιμοποιούν το παλιό αεροδρόμιο που είχε κατασκευαστεί πριν από τον εμφύλιο πόλεμο και το οποίο έχουν βελτιώσει για να ανταποκρίνεται στις νέες πολεμικές απαιτήσει.
Οι πληροφορίες λένε ότι στο αεροδρόμιο αυτό προσγειώνονται και ιρανικά αεροπλάνα μεταφέροντας πολεμοφόδια για την μεγάλη βάση που δημιουργείται, ενώ έχουν εμφανιστεί στην περιοχή και δυνάμεις της λιβανέζικης Χεζμπολάχ.
Αλλά το πιο ενδιαφέρων είναι ότι οι Ρώσοι έχουν εγκαταστήσει πυραυλικά συστήματα το βεληνεκές των οποίων πλήττει άμεσα την μεγάλη τουρκική αεροπορική βάση του Ιντζιρλίκ, κάτι που έχει θορυβήσει σε μεγάλο βαθμό την Άγκυρα.
Εκτός όμως από το Qamisli, οι Ρώσοι οργανώνουν και μια άλλη πολύ σημαντική αεροπορική βάση στα δυτικά, στο αεροδρόμιο του Hımeymin, το οποίο άρχισε να μετατρέπεται σε πολεμικό αεροδρόμιο ήδη από τις 30 Σεπτεμβρίου του 2015. Η βάση αυτή έχει την δυνατότητα να πλήξει άμεσα όλη την νότια Τουρκία και είναι άκρως επικίνδυνη για την τουρκική πολεμική αεροπορία.
Στην ευρύτερη αυτή περιοχή αυτές τις μέρες διεξάγονται από τους Ρώσους και τον συριακό στρατό εκκαθαριστικές επιχειρήσεις από το τουρκομανικό στοιχείο που στηρίζεται από την Άγκυρα, και θεωρείται από την Μόσχα υπεύθυνο για την εν ψυχρώ δολοφονία και σύληση του πτώματος του Ρώσου πιλότου στο επεισόδιο της 25ης Νοεμβρίου.
Οι Τούρκοι τώρα ρίχνουν τις ελπίδες τους στους Αμερικανούς οι οποίοι σύμφωνα με τις πληροφορίες έχουν και αυτοί δημιουργήσει μια αεροπορική βάση στην πόλη Haseke, όπου σύμφωνα με τους Τούρκους συνεργάζονται στενά με τους Κούρδους στους οποίους βασίζονται για την παρουσία τους στην περιοχή.
Να σημειωθεί ότι οι Αμερικανοί ουσιαστικά έχουν εγκαταλείψει το Ιντζιρλίκ και έχουν συγκεντρώσει τη προσοχή τους για τον συριακό εμφύλιο στο Haseke, ενώ η συνεργασία τους με τους Κούρδους έχει επίσης θορυβήσει και ανησυχήσει έντονα την Άγκυρα.
Η μεγάλη τουρκική δυσαρέσκεια κατά των Αμερικανών που τους κατηγορούν ότι εγκατέλειψαν την Τουρκία εκφράστηκε με τρία χαρακτηριστικά άρθρα. Της Verda Özer της εφημερίδας Hürriyet στις 25/1, του πρώην υπουργού Εξωτερικών της πρώτης ισλαμικής κυβέρνησης που έχει αποπεμφθεί από το ισλαμικό κόμμα, Yaşar Yakış, της εφημερίδας Zaman, στις 26/1, και του παλαίμαχου, Sami Kohen της εφημερίδας Milliyet, στις 26/1.
Και στα τρία αυτά άρθρα προβάλλεται με χαρακτηριστικό τρόπο αφ’ ενός η τουρκική δυσαρέσκεια με την πολιτική των ΗΠΑ στο συριακό, που ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτηρίζεται σαν μεγάλη υποκρισία και αφ’ ετέρου την δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει η Τουρκία από τις εξελίξεις.
Triklopodia
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr

Πατέρα τα ’μαθες τα νέα;


29.01.2016 | από Σύνταξη
Πατέρα τα ’μαθες τα νέα;
ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Δημοσίευση: Φύλλο 296 - 23/1/2016
       
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποτελεί εμπόδιο για τον Κυριάκο στο δρόμο προς την εξουσία. Πρακτικά, του στρώνει το χαλί…
του Απόστολου Αποστολόπουλου

Όλοι μαζί σ’ ένα βαθύ μπουντρούμι
αγκαλιά μ’ ένα μπουκάλι ρούμι χο χο χο
(τραγούδι των πειρατών)

Η εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη, από τη βάση της Ν.Δ., είναι κάτι πολύ παραπάνω από μια απλή αλλαγή προσώπου στην ηγεσία της συντηρητικής παράταξης.
Πρώτον, η εκλογή Μητσοτάκη «συντονίζεται» με τις πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση, νεοφιλελεύθερες, όπως τις θέλουν τα Μνημόνια. Δεν έχουμε δυο αντίπαλους που εκφράζουν, αντίστοιχα, διαφορετικά συμφέροντα και τάσεις της κοινωνίας, αλλά δυο «μονομάχους» που προσομοιάζουν, κινούνται στο ίδιο πεδίο εφαρμογής των ίδιων πολιτικών.
Δεύτερον, η (καραμανλική) λαϊκή Δεξιά, κυρίαρχος στη συντηρητική παράταξη από τη Μεταπολίτευση, φάνηκε γυμνή από επιχειρήματα, δεν ανέδειξε κάποιο διαφορετικό πρόσωπο, εκτός από το ύφος -αλλά όχι επί της ουσίας- του εκπροσώπου της στις εκλογές. Ως προεκλογική τακτική έκανε το λάθος να αφήσει την εντύπωση ότι μπορεί να συνεργαστεί με την κυβέρνηση, υποτιμώντας το θυμό των οπαδών της.
Τρίτον, η θεωρούμενη ως «ακραία Δεξιά» εντός της Ν.Δ., δηλαδή «η πλευρά του Άδωνι», δεν είχε κανένα πρόβλημα, ιδεολογικό ή άλλο, να στηρίξει την πιο ακραία νεοφιλελεύθερη υποψηφιότητα. Εκτός Ν.Δ., οι ΑΝΕΛ έχουν ταυτιστεί με τις κυβερνητικές πολιτικές και μόνο η εθνομηδενιστική παρέα Φίλης, Σια και Τασία, μπορεί πλέον να τους θεωρεί «ακροδεξιούς». Όσο για τη Χ.Α., διαψεύδει καθημερινά την πιθανότητα να μετατραπεί από μάζωξη καβγατζήδων σε κόμμα. Με ιδεολογική και πολιτική συγκρότηση, εθνικιστική.
Τέταρτον, γενικά, η συντριπτική πλειοψηφία του πολιτικού προσωπικού έχει προσχωρήσει, υποκύψει και έχει αποδεχθεί, εντέλει, τις νεοφιλελεύθερες απόψεις, όπως τις επιβάλλουν τα μνημόνια, ως μονόδρομο. Η εκλογή Μητσοτάκη είναι το επιστέγασμα μια συνολικής στροφής.
Το άμεσο κίνητρο της εκλογής Μητσοτάκη είναι η αναζήτηση αρχηγού για να ανατρέψει τον Τσίπρα, όπως έγινε με τον πατέρα του Κυριάκου και τον Σαμαρά. Η (εσωκομματική) ιδεολογία δεν έπαιξε ρόλο. Με τα μνημόνια ο νεοφιλελευθερισμός γίνεται επισήμως η εφαρμοστέα πολιτική με όλες τις πρακτικές συνέπειες. Με απλά λόγια, οι συντηρητικοί ψηφοφόροι για να πάρουν την κυβέρνηση εξέλεξαν αυτόν που, με απόλυτη συνέπεια και χωρίς τύψεις, θα τους αποτελειώσει. Όλα εδώ πληρώνονται.
Στην Αριστερά, αντιθέτως, η διείσδυση του νεοφιλελευθερισμού αλά Σημίτη (με το μανδύα της σοσιαλδημοκρατίας) ήταν ιδεολογική και βρήκε πρόσφορο έδαφος καλλιεργημένο ήδη από τον Κύρκο και το ΚΚΕεσωτ. Με μοιραία επίπτωση να εγκαταλειφθούν σιωπηρά και το καίριο ζήτημα της εθνικής ανεξαρτησίας και, ως επακόλουθο των μνημονίων, τα ελάχιστα ίχνη κοινωνικής πολιτικής. Ιδεολογικά, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αποτελεί εμπόδιο για τον κ. Μητσοτάκη στο δρόμο προς την εξουσία. Πρακτικά, του στρώνει το χαλί, θέλοντας και μη, η ίδια η κυβέρνηση, υποχρεωμένη να εφαρμόζει όσα έχει υπογράψει, με αναπόφευκτο αποτέλεσμα τη ραγδαία φθορά της. Ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε ξέρει ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει ιδεολογικά τον κ. Μητσοτάκη. Συγκρούσεις τηλεοπτικού επιπέδου, κούφιας ρητορείας, έχουμε παρακολουθήσει άφθονες. Είμαστε καταδικασμένοι να τις ξαναδούμε.
Το μέγα πρόβλημα είναι ότι η κοινωνία εξακολουθεί, αν και εγκλωβισμένη, να ανθίσταται. Ο νεοφιλελευθερισμός, είτε στην καθαρόαιμη Δεξιά είτε στη σοσιαλδημοκρατική του εκδοχή, δεν έχει και δεν μπορεί να αποκτήσει τη στοιχειωδώς απαραίτητη μαζικότητα ώστε να στηρίξει τα αντίστοιχα κόμματα. Η πιο πρόσφατη αιτία είναι ότι τα μνημόνια πλήττουν (και πλήττουν θανάσιμα) τα μικρομεσαία στρώματα που αποτελούν το φυσικό του στήριγμα. Προκύπτει ότι για να γίνεις κυβέρνηση πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου, να μαζέψεις από δω κι από κει (ευγενικά: κόμμα πολυσυλλεκτικό), να λες ό,τι σου κατέβει, οπότε η ιδεολογία πάει για βρούβες και η πολιτική θολώνει. Άμα πας τόσο κόντρα στην κοινωνία δεν σου μένει άλλο παρά να την εξαπατάς. Γενικός κανόνας.
Η λογική συνέπεια είναι ότι όσοι ελπίζουν ότι θα αναβιώσει ο δικομματισμός θα απογοητευτούν. Εξ ου η αλλαγή του εκλογικού νόμου αποβλέπει σε πολυκομματικές συνεργασίες. Να περιμένουμε αποστασίες, διάλυση και ανασύνθεση κομμάτων και μετακινήσεις προσώπων προς διάσωση και επιβίωση. Με στρατηγική το «βλέποντας και κάνοντας», όπου θα κυριαρχούν ισχυρές δόσεις κυνισμού, ιδιοτέλειας και καιροσκοπισμού – ανεμομαζώματα διαβολοσκορπίσματα, έλεγε η γιαγιά μου.
Η ηγεσία της Ν.Δ. κατηγορεί για νεποτισμό τον ΣΥΡΙΖΑ (διορισμοί συγγενών κ.λπ.) λες και η ίδια δεν ξέρει τίποτα για το φόνο. Ωστόσο, οι καταγγελίες σε συνθήκες φτώχειας, ανεργίας, απελπισίας, προκαλούν οργή, άσχετα από τη νομιμότητα ή τη χρησιμότητα των προσληφθέντων.
Το ερώτημα ουσίας, ωστόσο, παραμένει: Οι δανειστές θέλουν να βοηθήσουν τη χώρα να βγει από το αδιέξοδο ή έκαναν και θα κάνουν ό,τι μπορούν για να την κρατήσουν δέσμια; Η κυβέρνηση δεν απαντά στο ερώτημα, αλλά λέει ότι εντός του έτους θα δούμε κάποιο φως. Η στάση των δανειστών δείχνει ότι είναι αποφασισμένοι να κρατήσουν κλειστές τις κουρτίνες και σβηστά τα φώτα, επισείοντας κάθε τόσο είτε την έξοδο από το ευρώ/Ε.Ε. είτε ό,τι άλλο κατεβάζει η πλούσια σε εκβιασμούς φαντασία τους. Οι δανειστές συμπεριφέρονται σαν να πιστεύουν σθεναρά ότι δεν έχουν υποτάξει «ψυχή τε και σώματι» την κυβέρνηση, παρά τις υποχωρήσεις της. Δεν της αναγνωρίζουν ότι πρέπει κάπως να δικαιολογηθεί στο κοινό της. Την αντιμετωπίζουν όπως τους Τζιχαντιστές: Είναι χρήσιμοι για τη βρόμικη δουλειά αλλά τους προορίζουν για το σφαγείο, μόλις βρουν κάποιον άξιο να συνεχίσει. Νομίζουν ότι τον βρήκαν. Ίδωμεν.
Δρόμος της Αριστεράς - logo
- See more at: http://www.e-dromos.gr/patera-ta-mathes-ta-nea/#sthash.qo1EjjFO.dpuf

ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΤΑΙΩΣΑΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ AGROTICA ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ



Εκτύπωση
(ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/1/2016          
ΜΑΤ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Μεγάλο συλλαλητήριο οργάνωσαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη οι αγρότες από όλα τα μπλόκα, εν όψει των εγκαινίων της έκθεσης Agrotica το απόγευμα από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλη Αποστόλου.
Εκατοντάδες τρακτέρ και πολλές χιλιάδες αγρότεςκτηνοτρόφοι και αλιείς, σπάζοντας τους αστυνομικούς κλοιούς, πλημμύρισαν τη Θεσσαλονίκη και βρέθηκαν μπροστά στη ΧΑΝΘ, δίπλα στο Συνεδριακό Κέντρο "Βελλίδειο", όπου ήταν προγραμματισμένο να γίνουν στις 7 μ.μ. τα εγκαίνια της Έκθεσης.
Η προσέλευση αγροτών στη συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης υπήρξε πάρα πολύ εντυπωσιακή σε όγκο και παλμόΟι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πάνω από 20 χιλιάδες διαδηλωτές.  
Τα προγραμματισμένα για το βράδυ στις 19:00 εγκαίνια της Έκθεσης από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλη Αποστόλου ματαιώθηκαν υπό το φόβο της οργής των αγροτών. Η απόφαση ελήφθη σε σύσκεψη που έγινε παρουσία του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, του προέδρου της Helexpo, Τάσου Τζήκα και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης.
Το πλήθος των αγροτών έξω από το Βελλίδειο, προκαλούμενο από την πρωτοφανή παράταξη των ΜΑΤ και από τις κλούβες, επιχείρησε να εισέλθει στο χώρο, καθώς θεωρούσε ότι ο υπουργός βρίσκεται εντός του κτηρίου. Στο σημείο αυτό οι αγρότες δέθχηκαν επίθεση από τις αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες έκαναν χρήση χημικών ενάντια στους διαδηλωτές.
Οι δρόμοι γύρω από τη Helexpo είχαν κλείσει από νωρίς το μεσημέρι, τόσο από τους διαδηλωτές όσο και από τα τρακτέρ που είχαν παρατάξει οι αγρότες. Στην πλατεία ΧΑΝΘ είχε τοποθετηθεί μια εξέδρα, όπου εκπρόσωποι των φορέων που διοργάνωσαν το συλλαλητήριο απηύθυναν χαιρετισμό προς το συγκεντρωμένο πλήθος.
Εκπρόσωπος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών και Κτηνοτρόφων ανέφερε χαρακτηριστικά πως «σήμερα την έκθεση την εγκαινιάζουμε εμείς, αγρότες, κτηνοτρόφοι και αλιείς. Θα νικήσουμε, δεν κάνουμε πίσω».
Οι συγκεντρωμένοι αγρότες στη Θεσσαλονίκη φέρονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν και να κλιμακώσουν τον ανυποχώρητο αγώνα. Δεν δέχονται διακοσμητικό διάλογο όσο στο τραπέζι παραμένουν από την κυβέρνηση τα αντιαγροτικά μέτρα, ενώ δίνουν ανατρεπτικό αντιμνημονιακό προσανατολισμό στην κινητοποίησή τους, παρά και ενάντια στις φωνές που επιδιώκουν να αποπροσανατολίσουν τις διεκδικήσεις τους ή και ζητάνε "οικουμενικές" κυβερνητικές λύσεις.
Η μαζικότητα, ο δημοκρατικόςαντιμνημονιακός προσανατολισμός, η αποφασιστικότητακαι η συνένωση των αγωνιστικών προσπαθειών με τον κόσμο της μισθωτής εργασίας και τον επαγγελματικό κόσμο, παραμένουν οι κρίσιμοι παράγοντες για την επιτυχή έκβαση του αγροτικού ξεσηκωμού.
ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ AGROTICA  
«Ο αγώνας κλιμακώνεται», τονίζουν οι αγρότες και καλούν σε μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο που διοργανώνεται σήμερα. Όπως αναφέρεται στο κάλεσμα:  
«Η Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών – Κτηνοτρόφων – Αλιέων Ελλάδος καλεί:  
Την Πέμπτη (28/1/2016) στη Θεσσαλονίκη, στις 12:00 το μεσημέρι μπροστά στην πλατεία ΧΑΝΘ έξω από την έκθεση συγκέντρωση όλων των Αγροτών Κτηνοτρόφων Αλιέων της χώρας, ώστε τα εγκαίνια της AGROTICA 2016 να τα κάνει ο Αγροτικός Κόσμος.  
- ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟΝ Ο.Γ.Α.
- ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ
- ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  
Μετά τα «εγκαίνια» και τη λήξη του συλλαλητηρίου η Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών - Κτηνοτρόφων - Αλιέων Ελλάδας θα συνεδριάσει ώστε να Αποφασιστεί ο Περαιτέρω Σχεδιασμός των Κινητοποιήσεων και των Ενεργειών Διαμαρτυρίας μέχρι τη Δικαίωση μας.  
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ  
Στη Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών- Κτηνοτρόφων – Αλιέων Ελλάδας συμμετέχουν:  
Σύνδεσμος Ελληνικής Κτηνοτροφίας (ΣΕΚ)
Παγκρήτια Συντονιστική Επιτροπή Αγροτοκτηνοτρόφων
Πανελλαδική Ομοσπονδία Παραγωγών Λαϊκών Αγορών
Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών
Πανελλήνια Ένωση Πλοιοκτητών Παράκτιων Επαγγελματικών Αλιευτικών Σκαφών
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών και Αγροτικών Θεμάτων
Πανελλήνια Ένωση Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ)
Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών (Π.Ε.Ν.Α.)
ΟΕΒ ΕΛΛΑΔΑΣ
Επιτροπή Αγώνα Αγροκτηνοτρόφων Λάρισας
Συντονιστικό Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης
Συντονιστικό Δυτικής Μακεδονίας
Συντονιστικό Αγροκτηνοτρόφων Ρόδου»  
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ  
Από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας ανακοινώθηκε ότι λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων στα Τέμπη της Λάρισας, σήμερα Πέμπτη από τις 16.00 έως τις 21.00, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στο τμήμα του ΠΑΘΕ από την χ/θ 365+477 (Κόμβος Γυρτώνης) μέχρι την χ/θ 390+700 (διασταύρωση Στομίου).  
Κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης, η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται από εναλλακτικές διαδρομές.  
Το μπλόκο των Τεμπών, σε γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, αποφάσισε να μην πάει συντεταγμένα στη Θεσσαλονίκη, χωρίς αυτό να αποκλείει τη συμμετοχή μεμονωμένων αγροτών, αλλά να κλιμακώσει τον αγώνα με πεντάωρο αποκλεισμό της κοιλάδας των Τεμπών από τις 4 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ.  
Επίσης, το μπλόκο των Τεμπών συζητά το ενδεχόμενο να καλέσει το Σάββατο εκ νέου εκπροσώπους των αγροτών από όλη την Ελλάδα στα Τέμπη, προκειμένου να υπάρξει ο τελικός συντονισμός των κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν.  
Από την πλευρά τους, οι αγρότες του μπλόκου της Νίκαιας οι οποίοι συνεδρίασαν επίσης την Τετάρτη, έχουν αποφασίσει από την Παρασκευή το απόγευμα να διοργανώσουν μεγάλη συγκέντρωση αλληλεγγύης, με την συμμετοχή κοινωνικών και παραγωγικών φορέων στην Κεντρική Πλατεία της Λάρισας, όπου την εμφάνιση τους θα κάνουν συμβολικά και τρακτέρ, ενώ προετοιμάζονται και για δυναμική συμμετοχή στην γενική απεργία της 4ης Φεβρουαρίου.  
ΟΥΡΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ  
Οι φωνές για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων πληθαίνουν συνεχώς, ενώ οι αγρότες του Προμαχώνα, που έχουν και την σκληρότερα στάση μέχρι στιγμής, έκλεισαν επ' αόριστον το τελωνείο της περιοχής με αποτέλεσμα ήδη να έχει δημιουργηθεί ουρά φορτηγών πολλών χιλιομέτρων.  
ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ ΤΩΝ ΚΗΠΩΝ  
Σήμερα Πέμπτη, έγινε νέος ο αποκλεισμός του τελωνείου των Κήπων από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι για να ακολουθήσει και δεύτερος αποκλεισμός από τις έως τις 9 το βράδυ. Οι αγρότες εμφανίζονται αποφασισμένοι να αυξήσουν τις ώρες αποκλεισμού, ενώ από την Κυριακή υπάρχει ενδεχόμενο να ζητηθεί η συμμετοχή αγροτών από την περιοχή του Διδυμοτείχου και τη Ροδόπη προκειμένου να επιτευχθεί σε 24ωρη βάση διακοπή λειτουργίας του τελωνείου των Κήπων.  
ΜΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ  
Την ίδια ώρα, στον αγώνα μπήκαν και οι αγρότες της Αττικής.  
Περισσότερα από 200 αγροτικά μηχανήματα έχουν παραταχθεί από το βράδυ της Τετάρτης δεξιά και αριστερά της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου, και στην διασταύρωσή της με την Αττική Οδό που οδηγεί στο αεροδρόμιο.
http://www.iskra.gr/index.php