Οι στόχοι της Ρωσικής αεροπορίας για το 2020.

 
 
 
 
 
 
2 Votes

Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε ρωσικό ιστότοπο, ο διοικητής της ρωσικής αεροπορίας Alexander Zelin αναφέρθηκε στους στόχους της RuAF για το 2020.

“Σε σχέση με σήμερα, το 2020 θα πρέπει το 70% του εξοπλισμού μας να είναι σύγχρονο ή εκσυγχρονισμένο”.

Ο Zelin τόνισε την ανάγκη να υπάρξει επαναδραστηριοποίηση στην κατασκευή νέων αεροσκαφών και την εισαγωγή στην αεροπορία αεροσκαφών 5ης και 6ης γενιάς. Ο διοικητής της ρωσικής αεροπορίας αναφέρθηκε επίσης στις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Επεσήμανε την αποδοχή τεσσάρων συνταγμάτων εφοδιασμένα με Su-27SM. Για τη συγκεκριμένη έκδοση του μαχητικού της Sukhoi έχουμε μιλήσει αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν. Αυτά τα αεροσκάφη, των οποίων ο αριθμός παραμένει άγνωστος, αποτελούν μαζί με τα 15 “αλγερινά” Mig-29SMT τα πιο σύγχρονα που διαθέτει σήμερα η Ρωσία.

Ο Zelin δεν παρέλειψε ακόμη να αναφέρει την παραλαβή εκσυγχρονισμένων αεροσκαφών Su-25. Τα αεροσκάφη έχουν αναβαθμιστεί στο επίπεδο -SM/TM, έκδοση με εφάμιλλες επιδόσεις με το Su-39. Την ίδια ώρα προχωρά ο εκσυγχρονισμός διθέσιων Su-25, πιθανότητα για καθήκοντα εκπαίδευσης. Το δρόμο του εκσυγχρονισμού έχουν πάρει επίσης αριθμός επιθετικών ελικοπτέρων Mil-24. Πρόθεση είναι να αναβαθμιστούν στο επίπεδο -PM2. Παράλληλα, έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των αναχαιτιστικών Mig-31. Τα αναβαθμισμένα αεροσκάφη αναφέρονται πλέον ως Mig-31BM και έχουν αποκτήσει νέα όπλα.

Η ρωσική αεροπορία θα αποκτήσει νέα οργάνωση. Οι υποδομές θα εκσυγχρονιστούν, ενώ θα υπάρξει πρόνοια για τμήμα πληροφοριών. Παρόμοια μέριμνα θα υπάρξει για την αεράμυνα και τα αντιαεροπορικά συστήματα (μπορείτε να διαβάσετε την χθεσινή μας ανάρτηση όπου υπάρχει αναφορά για την ύστεροψυχροπολεμική κατάσταση του σοβιετικού συστήματος αεράμυνας). Θα συνεχιστούν οι παραλαβές των συστημάτων S-400, θα αποκτηθούν Pantsir και θα εισαχθεί το S-500, ενώ θα μπει σε υπηρεσία ακόμη το Vityaz. Το τελευταίο μοιάζει στην εμφάνιση με το δυτικό MEADS, μπορεί να μεταφέρει 10 πυραύλους και  έχει μέγιστο βεληνεκές 40 km.

Τέλος, ήδη καταβάλλεται προσπάθεια για τον περιορισμό του υψηλού δείκτη ατυχημάτων / δυστυχημάτων.

Fox2Magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια: