Nέα ψυχασθένεια : Εγωβενιζελίαση


Φαίνεται ότι όλοι εμείς οι άξεστοι Έλληνες δεν το είχαμεαντιληφθεί 
Γιαυτό και ο Πρόεδρος τού ΠΑΣΟΚ θεώρησε πρέπον καιδιδακτικό να μάς το υπενθυμίσειΌτι δεν είναι μόνον οσωτήρας τής χώρας από τον όλεθρο τής χρεοκοπίαςαλλάκαι ότι έχει τη στόφα ενός μεγάλου ηγέτηΜιλώνταςλοιπόν,με αυτό το... αλλαζονικά μετριόφρον και αρκούντωςυπερφίαλο ύφος του και χρησιμοποιώντας μόνον το πρώτοενικό
πρόσωπο μάς είπε :
"εγώ σαν υπουργός οικονομικών είχα όλες τις επαφές και  
εγώ ξέρω τί παίζεται στην Ευρώπη 
εγώ διαπραγματεύθηκα την πολύ δύσκολη δανειακή σύμβασηφυσικά και με τον πρωθυπουργό (σ.σ.πρόκειται περί χειρονομίες αβροφροσύνης προς τον ΛΠαπαδήμο), μία διαπραγμάτευση τόσο δύσκολη καιμε ένα ιστορικό αποτέλεσμα όσο και η Συνθήκη τής Λωζάνης τού 1923".
Με άλλα λόγιαεκτός από το ότι είναι ο παντογνώστηςο ικανότεροςο ευφυέστεροςο πλέον προικισμένος,ο κύριος αυτός συνέκρινε τον εαυτό του με τον Ελευθέριο ΒενιζέλοΜήπως κατά την γνώμη τού σημερινούΕυάγγελουόποιος φέρει το όνομα Βενιζέλος και ασχολείται με την πολιτική γίνεται αυτομάτως και ηγέτης ήεθνάρχηςή εθνικό σύμβολο;; Ή μήπως είναι τόσο αρρωστημένη η αλλαζονεία του και ξιπασμένος ο νουςτουώστε έχει ταυτίσει τον εαυτό του με ιστορικά πρόσωπα;; Ποιός ξέρειμπορεί και να θεωρεί πώς είναι έναείδος Ναπολέονταή Λουδοβίκου τού 14ουο οποίος είχε πει το περίφημο "L' etat c' est moi"δηλαδή τοΚράτος είμαι Εγώ.
Όποιος δεν τον θεωρεί επικίνδυνοας τον ψηφίσειΠροσωπικά εγώ δεν έχω καμία όρεξητουλάχιστον τώραπου μού δίνεται μία ευκαιρία με τις εκλογέςνα χορέψουν τον χορό τού Ζαλόγγου, εμπιστευόμενος αυτόν τονυπέρβαρο πομφόλυγα.
ΣΝΕΒΕΜΠΕΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια: