Άκου Αντωνάκη μωρό μου…

Άκου Αντωνάκη μωρό μου…
Αντωνάκη μωρό μου …
Πρώτη πατάτα (μαλακία στη καθομιλουμένη)…την έκανες κιόλας!

Ανακοίνωσες 30% μείωση στους μισθούς των Υπουργών!
Μέχρι εδώ οκ…
Όμως για πες μας ακριβώς… 30% επί ποιου ποσού;;;;…
Γιατί αν παίρνουν π.χ. 98.760 ευρώ ετησίως με 30% μείων τους μένουν 69.132 ευρώ!!!
H μέση ελληνική οικογένεια ζει με 15.000 – 20.000 € το χρόνο!

Επίσης ανακοίνωσες τη μη χρησιμοποίηση των υπουργικών αυτοκινήτων…
Μέχρι εδώ πάλι οκ…
Όμως άμα έχουν 3 και 4 αυτοκίνητα νομίζεις θα ιδρώσει το αυτί τους;;;
H μέση ελληνική οικογένεια έχει ένα και το χρεωστάει κιόλας!

Άκου Αντωνάκη μωρό μου…
Άμα θες ισονομία και ισοπολιτεία και καλό παράδειγμα κάνε το μισθό 1200€ το μήνα για όλους τους Έλληνες εργαζόμενους και δώσε τόσα και στους υπουργούς σου! Μόνο έτσι θα κατανοήσουν τα προβλήματα του λαού… και τότε θα δεις πως γίνεσαι ο Ηγέτης της επόμενης δεκαετίας…

Έχεις δει ποτέ κανέναν μπροστά σε τραπέζι με σολομούς και αβοκάντο να καταλαβαίνει τη πείνα που κυκλοφορεί έξω;… 
Όχι Αντωνάκη μου…

Αλλιώς κάτσε εκεί που κάθεσαι και μη ψάχνεις για μαλάκες να χάψουν το τυράκι… δεν μασάμε ταραμά Αντώνη μωρό μου… σκλήρυνε ο ουρανίσκος μας από το χαλίκι που τρώμε και δεν έχουμε πια γεύση!

Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών! Ποίηση: χάρης καφετζόπουλος


Πηγή: Άκου Αντωνάκη μωρό μου… - RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια: