ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ



E-mailΕκτύπωσηPDF
ΠΕΜΠΤΗ 10/12/15
Του ΣΤΑΘΗ*
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο σημερινός μας τίτλος είναι βαρύγδουπος! πιθανόν! αποτελεί όμως μια απόπειρα επισήμανσης του θεμελιώδους, κατά τη γνώμη μου, προβλήματος της εποχής μας: της αδυναμίας της Αριστεράς, της επί μακρόν αδυναμίας της Αριστεράς, να αποκτήσει εκ νέου την πρωτοβουλία στην κίνηση της Ιστορίας.
Σήμερα η Αριστερά, στο πλήθος των εκδοχών της, όχι μόνον δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τη Δεξιά, επίσης στο πλήθος των εκδοχών της, αλλά έχει από καιρό μπει σε μια τροχιά καμπής (ιστορικών διαστάσεων) που τη βγάζει απ’ τον πολιτικό στίβο όλο και πιο έντονα και ταυτοχρόνως συρρικνώνει όλο και πιο πολύ την επιρροή της στις κοινωνίες. Τυχόν αναλαμπές εναντιοδρόμησης σ’ αυτήν τη φορά των πραγμάτων δεν είναι παρά αναλαμπές.
Μετά τον Μάιο του 1968, όταν άρχισε η αποκοπή κομμάτων, σχημάτων και διανοουμένων της Αριστεράς από την εργατική τάξη, η απόσταση ως την απαρχή (μέσα της δεκαετίας του ’70 και δεκαετία του ’80) της Δεξιάς Παλινόρθωσης διανύθηκε γρήγορα. Στο τέλος της δεκαετίας του ’80-αρχές της δεκαετίας του ’90, η ΕΣΣΔ κατέρρευσε, χωρίς να κουνηθεί φύλλο. Νεκρό από καιρό το πρώτο εργατικό κράτος, εξεμέτρησε το ψευδοζείν μένοντας για όλη την Αριστερά ένας άταφος νεκρός. Χωρίς πένθος, χωρίς χοές και χωρίς συζήτηση (πλην των μονολόγων όλων), ο γίγαντας παραχώθηκε στον νου και τις καρδιές μας, χωρίς καν να μας στοιχειώσει το ερώτημα του θανάτου του. Ολοι
συνεχίσαμε, κόμματα, ομάδες, πρόσωπα, την πορεία μας προς τις νομοτέλειες, χάνοντας ο ένας μετά τον άλλον την ίδια μας την υπόσταση. Ηδη απ’ τη δεκαετία του ’90 η σοσιαλδημοκρατία άρχισε να απορροφάται από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές. Τα κομμουνιστικά κόμματα της Δύσης, και κυρίως τα ευρωκομμουνιστικά, αυτοδιαλύθηκαν ή περιθωριοποιήθηκαν σε ρόλους φτωχοσυνοδοιπόρων μιας ολοκληρωτικώς δεξιόστροφης πλέον σοσιαλδημοκρατίας. Τα στελέχη των αριστερίστικων ομάδων της δεκαετίας του ’60 στελέχωσαν καθεστωτικά κόμματα, κυβερνήσεις και υπερεθνικούς οργανισμούς. Οι διανοούμενοι της Αριστεράς μεταλλάχθηκαν σε λειτουργικούς διανοούμενους του συστήματος με όχημα και φερετζέ κάθε είδους αμερικανιά, από τον πολυπολιτισμό ως την πολιτική ορθότητα. Τα εργατικά συνδικάτα επιδόθηκαν σε πελατειακές σχέσεις με το πολιτικό-κρατικό σύστημα και αφυδατώθηκαν. Σε όλα αυτά ασφαλώς υπήρξαν εξαιρέσεις και παλινδρομήσεις, αλλά ήταν απλώς εξαιρέσεις και παλινδρομήσεις.
Η πολιτική υποχώρηση της Αριστεράς σήμανε επίσης και την πολιτισμική οπισθοδρόμηση στις κοινωνίες. Τα συλλογικά προτάγματα αντικαταστάθηκαν από τα ατομικιστικά, η τέχνη για τις μάζες αντικαταστάθηκε από την τέχνη χωρίς τις μάζες (ή και εναντίον τους), τα ανθρωπιστικά γράμματα πήραν την κάτω βόλτα και ο κυνισμός των ιδιωτών άρχισε να θεωρείται η ειλικρίνεια της εποχής.
Με την υποχώρηση της Αριστεράς, ο πόλεμος επανανομιμοποιήθηκε, η δικτατορία της οικονομικής φρίκης έγινε κανόνας της συμπεριφοράς των κυβερνήσεων και η βουλιμία Τραπεζών τε και Πολυεθνικών έγινε ο υπέρτατος νόμος για την καταστροφή των ανθρώπων, των πατρίδων, των εστιών. Ουκ έστιν πλέον επ’ αυτής της Γης Ιουδαίος ή Ελλην, αλλά βασιλεύς ή στρατιώτης. Πλούσιος ή πένης. Με το χάος μεταξύ τους να μεγαλώνει. Ουδέποτε άλλοτε στην ανθρώπινη ιστορία υπήρξε τέτοια ταξική αποθηρίωση. Μάλιστα με τα θηρία να έχουν αρπάξει το μέλλον απ’ τον λαιμό.
Αν δει κανείς σήμερα τον χάρτη της Ευρώπης (και της Ενωσης, και της Ευρώπης), θα διαπιστώσει ότι η υποχώρηση της Αριστεράς στις κοινωνίες είναι ευθέως ανάλογη με την εξάπλωση των δεινών που τις κατατρύχουν. Στη Γερμανία, ο συνασπισμός νεοφιλελευθερισμού-σοσιαλδημοκρατίας δεν δίνει δίφραγκο για το Die Linke, σπρώχνοντας το επίπεδο της ζωής των Γερμανών εργαζομένων όλο και πιο κάτω. Στη Γαλλία, το πικρό 4% του Γαλλικού Κομμουνιστικού Κόμματος συνιστά απλώς ντροπή μπροστά στο 30% της Ακρας Δεξιάς. Στην Ιταλία, όλα τα κοινωνικά δικαιώματα, αλλά και ο καθημερινός πολιτισμός των ανθρώπων, πέφτουν μέσα στη μαύρη τρύπα που άφησε πίσω του με την αυτοδιάλυσή του το Ιταλικό Κομμουνιστικό Κόμμα. Στη Βρετανία, αναλαμβάνει την ηγεσία του κόμματος η αριστερή του πτέρυγα, αλλά η δεξιά του υπερψηφίζει τους βομβαρδισμούς στη Συρία. Στην Ισπανία, μετά τη δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ, το Podemos, που είχε ήδη αρχίσει να στρίβει δεξιά από μόνο του, βρίσκεται με τη δυναμική του σε ύφεση. Μόνον στην Πορτογαλία επιχειρείται κάτι σε αντίθετη κατεύθυνση κι αυτό δειλά-δειλά, μη σπάσουν αυγά - ίδωμεν!
Στο Βέλγιο, την Αυστρία, την Ολλανδία και σε άλλα κράτη που, όπως όλες οι ευρωπαϊκές χώρες, αρχίζουν να ζουν υπό το κράτος του φόβου για τα αντίποινα ένεκεν των πολέμων που έχουν εξαπολύσει, η λέξη ριζοσπάστης αρχίζει να σημαίνει τρομοκράτης.
Φαίνεται στη Γηραιά Ηπειρο ωσάν η επέλαση (χθες) και η εγκαθίδρυση (σήμερα) των αντιδραστικών δυνάμεων να είναι ανεναντίωτη. Οι αντιστάσεις σ’ αυτήν τη διαδικασία δεν συγκροτούν κίνημα, παρά μόνον νησίδες ήθους ή ελπίδας μέσα σε ένα ερεβώδες πέλαγος απανθρωπιάς, εκφασισμού και φασισμού. Οι αριστεροί δείχνουν σήμερα να βολοδέρνουν είτε μέσα σε κόμματα σεχταριστικά που δεν έχουν απήχηση στην κοινωνία, είτε μέσα σε αλλόκοτες ομάδες, ακόμα και μισάνθρωπες, είτε σε ευρύτερα ριζοσπαστικά σχήματα που βλέπουν την πολιτική τους να εξαερώνεται απ’ τη στρατηγική τους, είτε στα σπίτια τους με την απελπισία το ίδιο μονήρη με την ελπίδα - το ίδιο ατελέσφορες και οι δύο.
Οι δυνάμεις που κάποτε έγραφαν Ιστορία είναι τώρα σαν η Ιστορία να τις «έχει γράψει». Είναι βέβαιον ότι δεν είναι έτσι. Αλλά όταν φαίνεται ότι είναι έτσι, η δυναμική παραλύει και η αδράνεια ανατροφοδοτείται. Λέμε μεταξύ μας (επιτρέψτε μου εδώ να απευθυνθώ ιδιαιτέρως στους αριστερούς) ότι ελπίζουμε και συνεχίζουμε. Και όντως, πλην λίγων (απολύτως δικαιολογημένων, κατά τη γνώμη μου), δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Ακόμα κι αν έχουμε φθάσει να λειτουργούμε μόνον παρηγορητικώς, είναι και αυτό κάτι που πρέπει να γίνεται.
«Η Γη έτσι κ αλλιώς θα γίνει κόκκινη», μόνον που δεν φαίνεται να ξέρουμε πια τον τρόπο για να το πετύχουμε. «Κόκκινη από ζωή» κι όχι από «θάνατο». Διότι τα παίγνια της Αριστεράς με ανήθικες εκδοχές της πολιτικής, μόνον σε τυραννίδες οδήγησαν.
Προσωπικώς (αν μου το επιτρέπετε) παραμένω ένας νοσταλγός της ΕΣΣΔ, της φωτεινής πλευράς του πρώτου εργατικού κράτους και ταυτοχρόνως ένας αρνητής της σκοτεινής του πλευράς. Της ταύτισης δηλαδή κόμματος-κράτους-συνδικάτων, που οδήγησε στην ανελευθερία και τη γραφειοκρατία. Οπως
καταλαβαίνετε, η νοσταλγία μου είναι πολύ βολική, κρατάω το καλό και αποτάσσομαι το κακό. Μάλιστα, αυτοί που «έχουν διαβάσει πολύ μαρξισμό» θα έβρισκαν τη νοσταλγία μου μεταφυσική, μη σας πω και «αντιεπιστημονική», ίσως ακόμα και ως μια επιστροφή στις χριστιανικές ρίζες του μαρξισμού. Σωστόν! Κι επιπλέον, ίσως όλα αυτά που σας γράφω σήμερα να είναι στους πιτσιρικάδες απολύτως ακατανόητα. Είτε επειδή δεν τους λύνουν κανένα πρόβλημα (κι αυτός είναι ένας καλός λόγος) , είτε επειδή μόνον το 10% των αποφοίτων του Γυμνασίου μπορεί πλέον να διαβάσει και να γράψει επαρκώς τα ελληνικά (κι αυτός είναι ένας πολύ κακός λόγος).
Η ελληνική αστική τάξη οδήγησε το ελληνικό έθνος σε μια παρατεταμένη παρακμή, απ’ την οποίαν οι λαϊκές δυνάμεις, έτσι όπως τις εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν δείχνουν ικανές να το βγάλουν. Αυτό είναι σήμερα το πρόβλημά μας. Και στην Ελλάδα, και (εις όσα αφορούν την Αριστερά διεθνώς) στην Ευρώπη...  
*Δημοσιεύθηκε στο enikos.gr την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015
http://www.iskra.gr/index.php

ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ

ΣΟΪΜΠΛΕ: ΤΟ ΥΣΤΑΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ


Εκτύπωση

---000_Schauble-TsiprasΠΕΜΠΤΗ  10/12/15                        

Έχουμε μια κυβέρνηση που εφαρμόζει πλήρως και κατά γράμμα το έκτρωμα Σόιμπλε που λέγεται τρίτο μνημόνιο.  
Γιατί, ας μη γελιόμαστε, με τον Σόιμπλε συνομολογήθηκε το νέο μνημόνιο της καταστροφής, όπως εξαιτίας του Σόιμπλε η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα στον πάτο των Capital Control και μιας παραδομένης κυβέρνησης, η οποία ξεγύμνωνε μέρα με τη μέρα επί 7 μήνες τον τόπο για να κάνει, δήθεν, σκληρές διαπραγματεύσεις, οι οποίες χειροτέρευαν τη θέση της χώρας.  
Και όταν λέμε Σόιμπλε, εννοούμε κάτι προφανές, που ο ίδιος αντιπροσωπεύει: το σκληρό μεγάλο γερμανικό κεφάλαιο, το οποίο δίνει τον προσανατολισμό στην πορεία της Ευρωζώνης και της ΕΕ.  
Το παράδοξο, όμως, είναι πως όποτε τα βρίσκει σκούρα η κυβέρνηση, χρησιμοποιεί το “αφεντικό” της, τον Σόιμπλε, ως σάκο του μποξ, προκειμένου, τάχα, να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη και να δώσει την εντύπωση της σύγκρουσης με τη Γερμανία.  
Μέχρι τώρα η κυβέρνηση θεωρούσε ότι το ΔΝΤ ήταν το “καλό”, που ζητούσε κούρεμα του ελληνικού χρέους και η ΕΕ η “κακή”, που το αρνείτο.  
Τώρα οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Ο Τσίπρας ανακάλυψε νέο εχθρό. Τώρα είναι το ΔΝΤ το “κακό”, που επιμένει σε σκληρά μέτρα και η “καλή” είναι η ΕΕ, που είναι η “μαλακή” του κουαρτέτου.  
Ζητάει, λοιπόν, η κυβέρνηση να εκδιωχθεί άρον-άρον το Ταμείο από το κουαρτέτο της κηδεμονίας και να μείνει μόνο η ΕΕ και τα παραρτήματά της.  
Εδώ είναι που αντέδρασε ο Σόιμπλε και η κυβέρνηση άρπαξε την ευκαιρία για να δώσει τηνεντύπωση της αψιμαχίας με τον “κακό” της Γερμανίας (η Μέρκελ είναι η “καλή” της ιστορίας), προς τέρψιν της εύκολης επικοινωνίας.  
Κουτόχορτο δεν ξέρουμε πόσοι τρώνε σε αυτόν τον τόπο, αλλά μάλλον είναι πάρα πολλοί εκείνοι που μετράνε τα λεφτά στην τσέπη τους.  
Το τρίτο μνημόνιο, λοιπόν, είτε με το ΔΝΤ είτε με την ΕΕ, την ΕΚΤ και τον ESM θα εφαρμοστεί πλήρως.  
Τα εξοντωτικά μέτρα για το Ασφαλιστικό, τους αγρότες, τις ιδιωτικοποιήσεις, τα κόκκινα δάνεια, το μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων και τόσα άλλα, θα γίνουν πραγματικότητα το επόμενο διάστημα.  
Αν η κυβέρνηση θέλει να δώσει την εντύπωση ότι τα εξοντωτικά μέτρα προέκυψαν για άλλη μια φορά μέσα από σκληρή διαπραγμάτευση, μάταιο το θέατρο. Το έργο έχει ξαναπαιχθεί και οδήγησε στο βατερλό των άδειων ταμείων και του τρίτου μνημονίου.  
Και το τρίτο μνημόνιο άλλωστε μέσα από δήθεν “σκληρή διαπραγμάτευση” προέκυψε.  
Κάποτε ο Τσίπρας έμοιαζε με φόβητρο για την ΕΕ, στην πορεία ανακάλυψαν ότι απλώς δημαγωγεί ανέξοδα και τώρα οι ιθύνοντες της ΕΕ και πρώτος, φυσικά, ο Σόιμπλε, βλέπουν τον Τσίπρα ως “κλωτσοσκούφι” και ως έναν εθελοντή όμηρο, που δεν αξίζει ούτε τον οίκτο τους.  
Το θέμα για την Ελλάδα είναι τα μνημόνια και, στην προκείμενη περίπτωση το τρίτο μνημόνιο. Και, πάντως, σε καμιά περίπτωση δεν είναι ο κηδεμόνας που θα εποπτεύει την εφαρμογή του: είτε η ΕΕ, είτε το ΔΝΤ, είτε και τα δύο μαζί. Αυτό που χρειάζεται η χώρα είναι να απαλλαγούμε από τα μνημόνια και τους οποιουσδήποτε κηδεμόνες και όχι να τους διαλέγουμε. Και μάλιστα να “τσακωνόμαστε” για τον πιο “καλό” επικυρίαρχο αποικιοκράτη μας! Εδώ, όμως, έχουμε καταντήσει.
http://www.iskra.gr/index.php

Μετά από 23.500 νεκρούς ο συριακός Στρατός ανακατέλαβε την Χομς από τους ισλαμιστές - Παραδόθηκαν σήμερα!

"ΠΑΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙ" ΠΛΕΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΥ 

ΚΑΤΑΔΡΟΜΙΚΟ "VARYAG"


09/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Γιάννη Πετρίδη
Μετά από 2 χρόνια σκληρών μαχών και 23.500 νεκρούς η μάχη της Χομς τελείωσε με την παράδοση των ισλαμιστών ("μετριοπαθών" και μη...) στον συριακό Στρατό!
Πριν λίγο ξεκίνησε η αποχώρηση των τελευταίων ανταρτών-τρομοκρατών οι οποίοι αποχωρούν με τον ελαφρύ οπλισμό τους και τις οικογένειές τους, καθώς κάθε ελπίδα για βοήθεια διαλύθηκε μέσα στο σύνεφο των ρωσικών βομβαρδισμών δύο κομβόι ισλαμιστών που επιχείρησαν να σπάσουν την πολιορκία της πόλης, της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Συρίας.
Μαχητικά αεροσκάφη εγγύς υποστήριξης Su-25 και επιθετικά ελικόπτερα Mil Mi-25 από την προκεχωρημένη αεροπορική βάση των ρωσικών αεροπορικών δυνάμεων στο Σαϊράτ της Συρίας, (35 χλμ νοτιοανατολικά της Χομς) κτύπησαν τα δύο κομβόι τις περασμένες 72 ώρες και ανάγκασαν τους εναπομείναντες ισλαμιστές (περίπου δύο Ταξιαρχίες συνολικής δύναμης 2.000 ανδρών) να σηκώσουν "λευκή σημαία".
Η κυβέρνηση της Δαμασκού για να αποφύγει περαιτέρω απώλειες μεταξύ του άμαχου πληθυσμού δέχθηκε να αποχωρήσουν οι μαχητές με τον ελφρύ οπλισμό τους, αλλά να εγκαταλείχουν πυροβόλα, ρουκετοβόλα και βαριά πολυβόλα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, από την πόλη Χομς ξεκίνησε η εξέγερση κατά της κυβέρνησης Ασσαντ τον Μάρτιο του 2011 και η κατάληψη μιας αποθήκης όπλων και πυρομαχικών όπλισε τους πρώτους ισλαμιστές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Η πόλη περιήλθε κατά το μεγαλύτερο μέρος της στον έλεγχο των ισλαμιστών στα τέλη του 2013.
Η ανακατάληψη της Χομς είναι ένα από τα πέντε "κλειδιά" για την επικράτηση του συριακού Στρατού κατά των ισλαμιστών. Τα άλλα τέσσερα είναι το Χαλέπι, η Χάμα, η Ιντλίμπ και η Ντεράα. Η τελευταία είναι θέμα χρόνου να πέσει και ακολουθεί η Χάμα και μετά τη Ιντλίμπ και τελευταίο το Χαλέπι.
Με αυτές τις πόλεις ο συριακός Στρατός και οι ρώσοι σύμμαχοί τους θα ελέγχουν τα συριακά παράλια σε ένα βάθος 200 χλμ. από την Μεσόγειο. Οσο και αν φαίνεται περίεργο, η Παλμύρα και η Ράκκα σε αυτή την φάση είναι δευτερεύοντες στόχοι και υπολογίζεται η κατάληψή τους μέχρι το τέλος της άνοιξης
Την ίδια στιγμή συριακός Στρατός, με την υποστήριξη ρωσικών βομβαρδιστικών, ξεκίνησε μεγάλη επίθεση στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Marj Al-Sultan που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας.
Το εν λόγω αεροδρόμιο, οι ισλαμιστές το ελέγχουν για περισσότερο από δύο χρόνια και ενδεχόμενη απώλειά του θα δημιουργήσει μια νέα προεκεχωρημένη αεροπορική βάση για τα ρωσικά μαχητικά και επιθετικά ελικόπτερα με ότι αυτό συνεπάγεται για την εγγύς υποστήριξη επί του πεδίου της μάχης και την τελική επικράτηση.
Την ίδια στιγμή έχουμε άλλη μία δραματική εξέλικη: Το βαρύ καταδρομικό κατευθυνομένων βλημάτων «Varyag» του ρωσικού Ναυτικού, "αδελφό" πλοίο με το Moskva που βρισκόταν στην Ινδία και συμμετέχει στις ρωσο-ινδικές ναυτικές ασκήσεις "Indra" πήρε διαταγή να πλεύσει "πάση δυνάμει", στις συριακές ακτές για να ενισχύσει την α/α από δυσμές της κύριας ρωσικής αεροπορικής βάσης στην περιοχή της Λαττάκεια της Hmeimim
Το Varyag ανακοινώθηκε ότι θα μείνει εκεί, έως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο Itar-Tass.
Τι σημαίνει αυτο; Οτι η Ρωσία ενισχύει ακόμα περισσότερο της α/α στην περιοχή, μια που και το Varyag, είναι φορέας της θαλάσσιας έκδοσης του α/α συστήματος S-300PMU2!
Κάτι που σημαίνει ότι ο ρωσικός σχεδιασμός προβλέπει υψηλής έντασης επιχειρήσεις και πολύ μεγάλη ανάγκη αποφυγής του κορεσμού της α/α άμυνάς τους...
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151209/defencenet/%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83-

«Είπα στον Φλαμπουράρη να Πάει να γα@@@@θεί»

 Μου Απάντησε ‘’Θα σε λιώσουν Νικολούδης και Παναγιωτόπουλος’’

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΉ
ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ!!!
Καταγγελίες σχετικά με τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του έκανε ο Αλέξης Μητρόπουλος στην εκπομπή «Ανατροπή» στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA κάνοντας λόγο για «εγκληματική δράση συγκεκριμένων παραγόντων».
«Τα χρήματα αυτά για τα οποία με κατηγορούν ουδέποτε τα εισέπραξα. Τα χρήματα δεν κατατέθηκαν σε προσωπικό μου λογαριασμό. Επιστράφηκαν σε τρίτους και επαναπατρίστηκαν με τον νόμο Αλογοσκούφη. Είναι χρήματα που έχω δηλώσει στη φορολογική δήλωση του 2006» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε:
Το δικαστήριο με αθώωσε και είχε χαρακτηρίσει τα στοιχεία εκείνης της υπόθεσης χαλκευμένα. Υπάρχει εγκληματική δράση συγκεκριμένων παραγόντων. Βαφτίζουν τις νομικές μου υπηρεσίες παράνομη δραστηριότητα. Το ίδιο το χαρτί δέχεται ότι ήταν νόμιμες οι δικηγορικές υπηρεσίες μας. Τα χρήματα εισπράχτηκαν από κάποιους συνεργάτες της εταιρείας στο εξωτερικό και κυνήγησαν εμένα που ήμουν επικεφαλής της εταιρείας. Το διοικητικό εφετείο περιόρισε το πρόστιμο που μου έχει υποβληθεί.
Απαντώντας στην εάν αυτή η υπόθεση είναι στημένη ώστε να βρεθεί εκτός ψηφοδελτίων ο κ. Μητρόπουλος:
Τρεις ημέρες πριν κλείσει η Βουλή, ο Φλαμπουράρης με συνάντησε έξω από τη τουαλέτα στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και μου ζήτησε να μπω δεύτερος στο ψηφοδέλτιο της Αττικής ώστε την πρώτη θέση να πάρει ο Μπαλτάς. Του είπα πως αυτά δεν γίνονται και να πάει να γ@@@@@@ και εκείνος μου απάντησε πως ‘’Θα σε λιώσουν οι Νικολούδης και Παναγιωτόπουλος’’ (σσ: επικεφαλής του ΣΔΟΕ).
«Μια μέρα πριν κλείσει η Βουλή ήρθη η ασυλία μου και τότε κατάλαβα τι εννοούσε ο Φλαμπουράρης » συνέχισε.
Έσπευσε ωστόσο να διευκρινίσει ότι «θεωρεί τον Τσίπρα αμέτοχο σε όλη αυτή την ιστορία αν και ο ίδιος ενώ είχε τόσα εσωτερικά μέτωπα ανοιχτά σε όλες του τις δημόσιες εμφανίσεις εμένα κατηγορούσε».
«Ενόχλησε η πορεία μου και η σκληρή κριτική που ασκούσα. Μου ζητήθηκε να υποβαθμιστώ σε ένα ψηφοδέλτιο που δικαιούμουν να είμαι πρώτος» υποστήριξε. Επανερχόμενος στη δίωξη σε βάρος του, έκανε λόγο για «ακραία επίσπευση εκκρεμούσης υπόθεσης».
Ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε ότι στην υπόθεσή του, «σκοπίμως αγνοήθηκαν συγκεκριμένα έγγραφα». «Δεν μπορούν να με κατηγορούν για ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Εγώ ακόμα και σήμερα επίσημα δεν έχω ενημερωθεί για την δίωξή μου. Από τα ΜΜΕ έμαθα για την ύπαρξή της», είπε.
Ερωτώμενος για τα όσα είπε περί απειλών κατά της ζωής του, επεσήμανε πως «αρκετές φορές υβρίστηκα και μου επιτέθηκαν. Φοβάμαι μήπως μου συμβεί κάτι κακό. Η αλληλουχία των γεγονότων αυτό μου δείχνει».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του ο κ. Μητρόπουλος υποστήριξε ότι ο πρωθυπουργός ήταν ενημερωμένος από τον Αύγουστο για τα όσα διημείφθησαν από τον κ. Φλαμπουράρη και μετά.

http://hellasforce.com/

Τους ξεμπροστιάζει η Ζωή

 Μεγαλύτερο το χρέος της Γερμανίας στην Ελλάδα από το φερόμενο χρέος της Ελλάδας στους πιστωτές

ΖΩΗ
«Το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα, το οποίο απορρέει από την περίοδο του Β´ Παγκοσμίου Πολέμου και της γερμανικής Κατοχής, είναι μεγαλύτερο από το φερόμενο χρέος της Ελλάδας προς τους πιστωτές της», ανέφερε η τέως πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Ζωή Κωνσταντοπούλου, μιλώντας σε διεθνές Συνέδριο στο πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης, το οποίο πραγματοποιήθηκε 3-5 Δεκεμβρίου 2015.
Η πρώην πρόεδρος της Βουλής σημείωσε ότι σύμφωνα με την Έκθεση της Ειδικής Επιτροπής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για τις Γερμανικές Οφειλές, που εκδόθηκε στις αρχές του 2015, το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα προσδιορίζεται με τους μετριοπαθέστερους υπολογισμούς μεταξύ 278-340 δισεκατομμυρίων ευρώ – ποσό μεγαλύτερο από τα 325 δισεκατομμύρια ευρώ που την εποχή εκείνη (και προ του τρίτου μνημονίου) όφειλε η Ελλάδα στους δανειστές της.
«Καμία ελληνική κυβέρνηση δεν έχει δικαίωμα να παραιτηθεί από τις αξιώσεις της χώρας έναντι της Γερμανίας», τόνισε η κ. Κωνσταντοπούλου. Μάλιστα, η πρώην πρόεδρος της Βουλής, παρατήρησε πως τα μνημόνια, περιλαμβάνουν μία έμμεση, αλλά σαφή αναγνώριση των ελληνικών αξιώσεων έναντι της Γερμανίας, καθώς περιέχουν ρήτρα που απαγορεύει να αντιτάξει η Ελλάδα ανταπαιτήσεις της έναντι των δανειστών της.
Η κ. Κωνσταντοπούλου αναφέρθηκε και στα πορίσματα της Επιτροπής Αλήθειας για το Δημόσιο Χρέος, τονίζοντας πως πιστοποιούν ότι το χρέος αυτό, «δεν αναλογεί στο λαό και τους πολίτες, δεν μπορεί και δεν πρέπει να πληρωθεί από αυτούς ούτε στο όνομά τους».

http://hellasforce.com/

Η κάθοδος των "μυρίων" από την Ειδομένη – 14 λεωφορεία με μετανάστες κατεβαίνουν στην Αθήνα

Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015


Ήταν λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί της Τετάρτης (09.12.2015) όταν έγινε γνωστό πως βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας και των ΜΑΤ στην Ειδομένη, με στόχο να απομακρυνθούν οι μετανάστες που είχαν καταλάβει τη σιδηροδρομική γραμμή και μετά από μέρες να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια των εμπορικών αμαξοστοιχιών...

Το συμπέρασμα είναι ότι η αμετακίνητη στάση των αρχών των Σκοπίων απέδωσε, και η Ελλάδα επωμίζεται το πρόβλημα που η ίδια επέτρεψε να δημιουργηθεί.

Η κάθοδος των `μυρίων` από την Ειδομένη – 14 λεωφορεία με μετανάστες κατεβαίνουν στην Αθήνα

Η ανησυχητική εξέλιξη είναι πως οι εξαγριωμένοι από αυτή την εξέλιξη λαθρομετανάστες, θα εγκαταλειφθούν και πάλι στις γειτονιές της Αθήνας, και τα χειρότερα έρχονται...

Το πρώτο πράγματα που έκανε η ισχυρότατη δύναμη της αστυνομίας ήταν να απομακρύνει από το σημείο δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ. Η περιοχή αποκλείστηκε από τη γέφυρα του Αξιού και απαγόρευσε την...

πρόσβαση σε εκπροσώπους μη κυβερνητικών οργανώσεων -με εξαίρεση τον εκπρόσωπο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, ο οποίος βρίσκεται στον καταυλισμό. Οι δημοσιογράφοι σταμάτησαν σε απόσταση τριών χιλιομέτρων από το σημείο της επιχείρησης. Σκοπός, αν υπάρξει ένταση, να μην καταγραφεί.


Η επιχείρηση στην Ειδομένη έρχεται λίγες ώρες αφού υπήρξε η πληροφορία πως η εταιρία - κολοσσός Hewlett Packard, δεν χρησιμοποίησε την Ελλάδα για να διανείμει τα προϊόντα της στην Ευρώπη, αφού η σιδηροδρομική γραμμή ήταν κλειστή, αλλά τα έστειλε με πλοίο στη Σλοβενία κι από εκεί, σε άλλες χώρες.

"Δεν αφήνουν κανέναν να πλησιάσει. Δεν υπάρχει εικόνα. Είναι μόνο οι μετανάστες και η αστυνομία στο σημείο", είπε στο newsit.gr η Ξανθούλα Σούπλη, πρόεδρος της κοινότητας της Ειδομένης. "Οι αστυνομικές δυνάμεις είναι πολύ ισχυρές και η επιχείρηση όπως μάθαμε θα κρατήσει αρκετή ώρα", πρόσθεσε.

Β.Πούτιν: "Ελπίζω να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσω πυρηνικά στη Συρία"

ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η ΡΩΣΙΑ 

ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ




09/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Βασίλη Καπούλα
 
"Η Τουρκία είναι έτοιμη με 15.000 στρατό και άρματα μάχης για εισβολή στη Συρία" είπε ο Ρ.Τ.Ερντογάν με τον Β.Πούτιν να απαντά με μια πρωτοφανή δήλωση λέγοντας ότι "ελπίζουμε στον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας στη Συρία να μην χρησιμοποιήσουμε πυρηνικά" την ίδια στιγμή που η Ρωσία περικυκλώνει και απομονώνει την Τουρκία από όλες τις πλευρές...
 
"Tα στρατεύματα μας δεν είναι κατά μήκος των 98 χλμ συνόρων αλλά σε συγκεκριμένη περιοχή έτοιμα να βοηθήσουν τον FSA" πρόσθεσε ο Ρ.Τ.Ερντογάν ο οποίος δηλώνει έτοιμος για την εισβολή με το πρόσχημα των Κούρδων του PYD και της διάσωσης των Τουρκμένων...
 
Την ίδια στιγμή η Ρωσία περικυκλώνει και απομονώνει την Τουρκία καθώς μετά την εγκατάσταση των S-400 σε Συρία, Κριμαία, Αρμενία έστειλε Mil Mi 24, Mil Mi 8 στο Ερεβάν (βρίσκονται επίσης εκεί MiG 29, Su-30, Ιskander), το υποβρύχιο Rostov-on-Don (Β-237) στη Συρία γνωστό ως «Improved Kilo» το οποίο φέρει οκτώ τορπιλοσωλήνες των 533mm και πυραύλους Kalibr με βεληνεκές 2.500 χλμ, έχει θέσει σε πολεμική κινητοποίηση 50 πλοία από το Στόλο της Κασπίας Θάλασσας ενώ ζήτησε και στρατιωτικές διευκολύνσεις από την Κύπρο!
 
Ανάμεσα στα πλοία αυτά βρίσκονται και οι κορβέτες με πυραύλους Cruise όπως  «Ταταρστάν»,  «Νταγκεστάν» και  «Αστραχάν» καθώς και οι πυραυλάκατοι «Sviyazhsk», «Uglich», «Big Ustyug», «Βόλγκοντονσκ», «Makhachkala»ενώ στέλνει και το καταδρομικό κατευθυνόμενων βλημάτων "Varyag" στη Συρία.
 
Η Τουρκία από τη πλευρά της μετέφερε από την ζώνη ευθύνης του 1ου τουρκικού σώματος στρατού στην Ανατολική Θράκη στα σύνορα με την Συρία, επιλαρχίες αρμάτων μάχης Leopard 2A4  και ΜΤ-60 Sabra,TOMA, 36 κινητά συστήματα βαλλιστικών πυραύλων Yildirim, 12 συστήματα πολλαπλών εκτοξευτών M270, αυτοκινούμενα πυροβόλα Μ44Τ1, Μ107, Μ110 Α2, Firtina 
 
Ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν, σε συνάντηση του με τον Υπουργό Άμυνας, Σεργκέι Σοιγκού, σχετικά με την ανεύρεση του μαύρου κουτιού του Su-24 που κατέρριψαν οι Τούρκοι τόνισε:
 
"To μαύρο κουτί θα ανοιχθεί παρουσίας διεθνών εμπειρογνωμόνων. Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στην επιχείρηση έρευνας για την έρευση του μαύρου κουτιού του Su-24 που κατερρίφθη στις 24 Νοεμβρίου από την Τουρκική Αεροπορία.
 
Πρέπει ιδιαιτέρως να ευχαριστήσουμε τους στρατιωτικούς, το προσωπικό των ειδικών δυνάμεων και το πλήρωμα διάσωσης καθώς και τον συριακό Στρατό για την εύρεση του μαύρου κουτιού το οποίο θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι συνέβη" είπε ο Β.Πούτιν.
 
Επιπλέον ο Β.Πούτιν είπε ότι τα αποτελέσματα των επιδρομών εναντίον στόχων του ISIS με νέα υψηλής ακρίβειας όπλα πρέπει να συνεχίσουν να αναλύονται και εξέφρασε την ελπίδα ότι δεν θα χρειαστεί να χτυπήσει η Ρωσία τους τρομοκράτες με πυρηνικά όπλα!
 
"Πρέπει να αναλύουμε τα πάντα, ότι συμβαίνει στο πεδίο της μάχης, πως τα όπλα δουλεύουν. Οι πύραυλοι Κalibr, oι Kh-101 αποδείχτηκαν υψηλής ακρίβειας και αποτελεσματικότητας.
 
"Γνωρίζουμε ότι αυτά τα υψηλής ακρίβειας όπλα μπορούν να εξοπλιστούν με συμβατικές και με ειδικές κεφαλές και συγκεκριμένα με πυρηνικές κεφαλές. Στον πόλεμο κατά των τρομοκρατών ελπίζουμε ότι κάτι τέτοιο δεν θα χρειαστεί ποτέ να συμβεί!
 
Η πρόεδρος της Ρωσικής Άνω Βουλής, Valentina Matviyenko, είπε ότι επείγει το σφράγισμα των συνόρων Συρίας-Τουρκίας λόγω των κομβόι ισλαμιστών, πολεμοφοδίων, βυτιοφόρων πετρελαίου.
 
Οι τρομοκράτες είπε η Β.Ματβιένκο χρησιμοποιούν την περιοχή για να εισέρχονται στη Συρία "πηγαίνουν να εξοπλιστούν ή για περίθαλψη και μετά μπαίνουν στην Συρία".
 
"Η Ρωσία είναι έτοιμη να βοηθήσει την Τουρκία στο σφράγισμα των συνόρων καθώς η Άγκυρα μόνη της δεν μπορεί να τα καταφέρει. Επείγει να κλείσουμε τα σύνορα Τουρκίας-Συρίας.
 
Την ίδια στιγμή η Ρωσία συνεχίζει να περικυκλώνει και να απομονώνει την Τουρκία από όλες τις πλευρές του ορίζοντα.
 
Σύμφωνα με το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας στην στρατιωτική βάση Erebuni (στo Eρεβάν) στη Νότια Στρατιωτική Περιφέρεια της Αρμενίας αναπτύσσονται άρματα μάχης και επτά ελικόπτερα Mil Mi-24 και Mil Mi-8 15 χιλιόμετρα από τα τουρκικά σύνορα ενώ μέχρι τέλους του έτους θα έρθουν και νέες ενισχύσεις.
 
Η Ρωσία έχει ακόμη μια στρατιωτική βάση στο Gyumri, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Αρμενίας δίπλα στο σύνορα Αρμενίας-Τουρκίας 10 χλμ ανατολικά από τα τουρκικά σύνορα.
 
Υπενθυμίζουμε ότι ο πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν έδωσε εντολή στην 58η Ρωσική Στρατιά να αναπτύξει συντάγματα και ταξιαρχίες ηλεκτρονικού πολέμου, αντιαεροπορικά συστήματα, MLRS, πυροβολικό, άρματα μάχης και 7.000 Ρώσους στρατιώτες στα σύνορα Αρμενίας-Τουρκίας κάνοντας χρήση της κοινής αμυντικής συμφωνίας Ρωσίας-Αρμενίας!
 
Η ρωσική αεροπορική βάση 3624 στο Ερεβάν διαθέτει μαχητικά MiG-29, Su-30SM, S-400, S-300, Iskander, Krasukha-4.
 
Στην περαιτέρω επιδείνωση των σχέσεων Ρωσίας-Τουρκίας έρχεται να προστεθεί και το διάβημα της Άγκυρας.
 
Ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών κάλεσε τον Ρώσο πρέσβη για να του επιδώσει διάβημα σχετικά με την πρόκληση της Ρωσίας μετά τις εικόνες με τον Ρώσο χειριστή του Manpad 
 
Η συνάντηση με τον Ρώσο πρέσβη, Andrey Karlov, κράτησε 45 λεπτά κατά την οποία η Τουρκία ζήτησε εξηγήσεις και προειδοποίησε τον Ρώσο πρέσβη να μην επαναληφτεί το περιστατικό καθώς αποτελεί παραβίαση της Συνθήκης του Μοντρέ....
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151209/defencenet/%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%

Τα ανοιχτά σύνορα της Σένγκεν πλουτίζουν την Γερμανία


Χαράτσι μέσω δορυφόρου στους αυτοκινητοδρόμους - Η Deutsche Telekom επενδύει στην επιχείρηση "διόδια" με πρώτη χώρα την Γερμανία.

9-12-2015
Θεοδοσία Μπατάλα 

Η γερμανική εταιρεία Toll Collect GmbH είναι κοινοπραξία μεταξύ της αυτοκινητοβιομηχανίας Daimler-Chrysler, και συγκεκριμένα του τμήματος Daimler Financial Services, της Deutsche Telekom [1] και της γαλλικής εταιρείας διαχείρισης δρόμων με διόδια Cofiroute. Στο πλαίσιο ενός προγράμματος Public Private Partnership, δηλαδή Συνεργασία Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), η Toll Collect δημιούργησε με ανάθεση και κατ’ εντολή της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας το παγκοσμίως πρώτο βασισμένο σε δορυφόρους σύστημα διοδίων. 

Ο δορυφορικός έλεγχος των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων 
Από τον Σεπτέμβριο του 2002 χίλιοι μηχανικοί και προγραμματιστές δούλεψαν για την εγκατάσταση του προγράμματος, το οποίο η Toll Collect, ενώ αρχικά δεσμεύτηκε να παραδώσει στα τέλη Αυγούστου 2003, παρέδωσε το σύστημα 2 χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα, την 1η Ιανουαρίου 2005. 
Οι φήμες ότι υπήρξαν και εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ της Toll Collect και της γερμανικής κυβέρνησης σχετικά με τις ζημιές που θα καταβάλει η Toll Collect, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στην ανάπτυξη του συστήματος, αφού το πρόγραμμα προβλεπόταν ότι θα αποφέρει 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2004, χρησιμοποιήθηκαν για εσωτερική κατανάλωση αφού ουσιαστικά η γερμανική κυβέρνηση ανέθεσε την εκτέλεση του έργου στη γερμανική εταιρεία Toll Collect, όπως αποκάλυψαν οι καταγγελίες ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του διαγωνισμού για το σύστημα, μη γερμανικές εταιρείες δεν είχαν την ανάλογη αντιμετώπιση. 
Η Toll Collect υπολογίζει το σύστημα διοδίων για τα φορτηγά LKW-Maut για τους αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας με ακρίβεια, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 365 ημέρες το χρόνο, τα εισπράττει από τις μεταφορικές εταιρείες και τα καταθέτει άμεσα στα ομοσπονδιακά ταμεία της Γερμανίας. Από τον Οκτώβριο του 2003 Ολλανδοί πράκτορες, εκπρόσωποι μεταφορικών εταιρειών με στόλους βαρέων φορτηγών, 7,5 τόνων και άνω, εξέφρασαν τις ανησυχίες τους. 
Η Γερμανία, ως σημαντικότερη χώρα διέλευσης της Ευρώπης, αν και τους υποσχέθηκε ότι θα αντιστάθμιζαν το αυξημένο κόστος διέλευσης με κάποια έκπτωση επί του φόρου καυσίμων, αν θα αγόραζαν πετρέλαιο στη Γερμανία, ήξερε ότι ελάχιστοι Ολλανδοί, Βέλγοι και Ανατολικοευρωπαίοι και μόνο κάτω από έκτακτες συνθήκες θα αγοράσουν καύσιμα από την Γερμανία, εφόσον τα καύσιμα στις πατρίδες τους είναι φθηνότερα από την Γερμανία. Οι κυβερνήσεις Γαλλίας, Τσεχίας και Μεγάλης Βρετανίας παρακολούθησαν τις εξελίξεις για να πάρουν μαθήματα στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τα δικά τους αντίστοιχα συστήματα χρέωσης των φορτηγών που κάνουν χρήση αυτοκινητοδρόμων και κεντρικών αρτηριών και να επιβάλουν σύστημα χρέωσης βασισμένο σε δορυφορική τεχνολογία για όλους τους δρόμους.

Η Γερμανία πλουτίζει όταν διέρχεσαι από τα εδάφη της 
Επειδή, όπως λένε οι ίδιοι οι Γερμανοί, “Gelegenheit macht Diebe” (η ευκαιρία κάνει τον κλέφτη), η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τη νευραλγική θέση της χώρας στο κέντρο της Ευρώπης και να μεταβιβάσει το κόστος καταπόνησης των οδικών της δικτύων και τις απαιτούμενες επενδύσεις για τη συντήρηση και επέκτασή του στους τελικούς καταναλωτές των μεταφερόμενων προϊόντων. 
Για την υποτιθέμενη δίκαιη κατανομή του κόστους σε εκείνους που το προκαλούν, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση καθιέρωσε διόδια για φορτηγά οχήματα ανάλογα με τη διαδρομή από την 1η Ιανουαρίου 2005 χωρίς διακρίσεις για όλα τα φορτηγά οχήματα γερμανικά και διεθνών μεταφορών από 7,5 τόνους και πάνω. 
Η Toll Collect δημιούργησε ένα σύστημα διοδίων, το οποίο επιβάλει τα τέλη, σε εξάρτηση από τη διανυθείσα διαδρομή και την κατηγορία ρύπων του φορτηγού. Έτσι, σύμφωνα με την φιλοσοφία του συστήματος, ο καθένας πληρώνει αποκλειστικά για το πραγματικά διανυθέν χιλιόμετρο, τελείως δίκαια. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, η Toll Collect δημιούργησε ένα σύστημα, το οποίο δεν παρεμποδίζει τη ροή της συγκοινωνίας κατά την επιβολή των διοδίων γιατί η καινοτόμα τεχνολογία δεν απαιτεί ούτε περαιτέρω περιορισμούς ταχύτητας ούτε την στάση των οχημάτων ή τη δέσμευσή τους σε προδιαγεγραμμένες οδικές λωρίδες. 
Η καινοτομία του συστήματος είναι ο παγκοσμίως για πρώτη φορά χρησιμοποιούμενος συνδυασμός της τεχνολογίας πλοήγησης GPS (Global Positioning System) με το σύστημα ασύρματης επικοινωνίας GSM (Global System For Mobile Communications) , που είναι και η βάση για την αυτόματη χρέωση. Κεντρικό συστατικό του αυτόματου συστήματος χρέωσης είναι μια συσκευή οχήματος, εγκατεστημένη στο κόκπιτ του φορτηγού, η On-Board Unit (OBU). Στην OBU είναι αποθηκευμένα τα σημαντικότερα δεδομένα για την επιβολή διοδίων: το υπόχρεο καταβολής διοδίων δίκτυο διαδρομών, ο ισχύων συντελεστής τελών ανά χιλιόμετρο, η κατηγορία ρύπων και ο αριθμός αξόνων του φορτηγού. 
Η OBU λαμβάνει μέσω GPS τα σήματα δορυφόρων και αναγνωρίζει βάσει του ψηφιακού οδικού χάρτη, εάν το όχημα βρίσκεται σε μια υπόχρεη καταβολής διοδίων διαδρομή. Η OBU υπολογίζει στη συνέχεια το ύψος των διοδίων και μεταδίδει τα δεδομένα ασφαλώς κωδικοποιημένα ασύρματα στο κέντρο μηχανογράφησης της Toll Collect. Κάθε αλλαγή στα δεδομένα λειτουργίας των συσκευών οχήματος – π.χ. παράμετροι διοδίων ή καινούργιες διαδρομές με διόδια – διαβιβάζεται ασύρματα στις συσκευές χωρίς διαταραχή της λειτουργίας. 
Για να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι οδηγοί φορτηγών μπορούν να χρησιμοποιήσουν το υπόχρεο καταβολής διοδίων δίκτυο διαδρομών σύμφωνα με τις προσωπικές τους απαιτήσεις, η Toll Collect διαθέτει πρόσθετα προς την αυτόματη επιβολή διοδίων με την OBU τη χειροκίνητη χρέωση στο Διαδίκτυο και σε πολυάριθμα τερματικά σε σταθμούς διοδίων. 
Προϋπόθεση για τη χρέωση μέσω της OBU και το Διαδίκτυο είναι η εγγραφή της επιχείρησης, στην οποία ανήκουν τα φορτηγά οχήματα, στην Toll Collect. Η πληρωμή διοδίων σε τερματικό σε σταθμό διοδίων διατίθεται και για μη εγγεγραμμένους χρήστες. Η αυτόματη καταχώριση με μια συσκευή οχήματος (OBU) αποτελεί τον πιο άνετο τρόπο πληρωμής των διοδίων, αφού παρέχει πλήρη ευελιξία χωρίς ενδιάμεσα στοπ και πρόσθετο σχεδιασμό για την εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και συνεπώς χρημάτων, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της ίδιας εισπρακτικής εταιρείας. 
Η χειροκίνητη χρέωση προσφέρεται ιδιαίτερα για οδηγούς φορτηγών και μεταφορικές επιχειρήσεις, οι οποίες σπανίως μόνο κινούνται σε γερμανικούς αυτοκινητόδρομους και σε ομοσπονδιακές οδούς με διόδια. Μπορούν να δηλώσουν τη σχεδιασμένη τους διαδρομή σε ένα τερματικό σε σταθμό διοδίων ή μέσω του Διαδικτύου.

Χρέωση ανά χιλιόμετρο στα ανοιχτά σύνορα της Ε.Ε 
Το ποσό των διοδίων καθορίζεται από τη διαδρομή που διανύει το όχημα σε οδούς διοδίων και από την τιμή μονάδας διοδίων ανά χιλιόμετρο, που περιλαμβάνει τα κόστη υποδομών και το κόστος για την προκαλούμενη ατμοσφαιρική ρύπανση. 
Η τιμή μονάδας διοδίων για τα κόστη υποδομών εξαρτάται από τον αριθμό των αξόνων του φορτηγού. Η τιμή μονάδας διοδίων για το κόστος της προκαλούμενης ατμοσφαιρικής ρύπανσης εξαρτάται από την κλάση καυσαερίων. Σχετικά με το ύψος της μονάδας διοδίων και την αντιστοίχιση στις κλάσεις καυσαερίων αποφασίζει η γερμανική βουλή. 
Η χρέωση ανά χιλιόμετρο κυμαίνεται ανάλογα με τον αριθμό των αξόνων και την κατηγορία εκπομπών του οχήματος και είναι μεταξύ 9 και 14 σεντ ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι ένα φορτηγό που πρέπει να πάει από το Αμβούργο στο Μόναχο, και για να διανύσει τα 776 χιλιόμετρα θα πληρώσει από 69,84 μέχρι και 108,64 ευρώ. 
Υπάρχουν πολλοί τρόποι πληρωμής των διοδίων. Οι καταχωρημένοι χρήστες έχουν στη διάθεσή τους όλους τους τρόπους πληρωμής. Μπορούν να πληρώνουν μέσω εκκαθαριστικού πιστωτικού υπολοίπου, μέσω της υπηρεσίας αυτόματης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού με πιστωτικό υπόλοιπο, μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω της μεθόδου LogPay ή με κάρτες καυσίμων. 
Όλοι οι χρήστες, καταχωρημένοι ή όχι, μπορούν επίσης να πληρώνουν τις μετρητοίς ή με κάρτες καυσίμων ή πιστωτικές σε όλους τους τερματικούς σταθμούς διοδίων. Η χρέωση διοδίων για εγγεγραμμένους χρήστες πραγματοποιείται μια φορά το μήνα μετά τη λήψη της κατάστασης διοδίων. Μη εγγεγραμμένοι χρήστες λαμβάνουν κατά τη χρέωση στον τερματικό σε σταθμό διοδίων μια απόδειξη χρέωσης σαν αποδεικτικό για την πληρωμή των διοδίων. Σημαντική προϋπόθεση για να εξασφαλιστεί η σωστή επιβολή διοδίων και να αποφευχθούν διαταραχές των OBU, είναι ο σωστός χειρισμός της συσκευής οχήματος. 
Οι τοποθετήσεις και αφαιρέσεις συσκευών οχημάτων και περιφερειακών εξαρτημάτων, όπως κεραίες ή μονάδες τυπωμένου κυκλώματος επικοινωνίας μικρών διαδρομών μέσω υπέρυθρων ή μικροκυμάτων DSRC (Dedicated Short Range Communication) και οι εργασίες συντήρησης επιτρέπεται να εκτελούνται αποκλειστικά από πιστοποιημένα συνεργεία.

Πληρώνεις διπλά όταν καθυστερήσεις
Όσοι οδηγοί φορτηγών διασχίζουν την Γερμανία γνωρίζουν ότι παρακολουθούνται από 300 κάμερες συμμόρφωσης διοδίων και ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος από τους 450 κινητούς σταθμούς ελέγχου να τους ακινητοποιήσει και να διενεργήσει έλεγχο. Οι ίδιοι οδηγοί γνωρίζουν τα ατελείωτα μποτιλιαρίσματα στις γερμανικές Bundesautobahnen, όχι μόνο από κάποιο ατύχημα ή από έργα συντήρησης, αλλά από τον όγκο των ίδιων των φορτηγών που την διασχίζουν επί 9 ώρες και σταματούν υποχρεωτικά σε πάρκινγκ τις επόμενες 8 ώρες. 
Ακόμη και αυτά τα ίδια τα πάρκινγκ είναι μποτιλιαρισμένα. Οι ώρες οδήγησης και στάθμευσης ελέγχονται από τον ταχογράφο, τον υποχρεωτικά εγκατεστημένο σε όλα τα φορτηγά. Αν ένας οδηγός φορτηγού που οδηγεί 4 ώρες, κάνει υποχρεωτικό διάλειμμα 45 λεπτών της ώρας και συνεχίζει να οδηγεί τις υπόλοιπες επιτρεπόμενες 4 ώρες, δεν κατορθώσει να φτάσει στο σημείο προορισμού για το οποίο προπλήρωσε, μετά την υποχρεωτική στάθμευση για τις επόμενες 8 ώρες, είναι υποχρεωμένος από το σημείο που εκείνη την στιγμή βρίσκεται να ξαναπληρώσει προκειμένου να φτάσει στο επόμενο σημείο που νομίζει ότι οι επιτρεπόμενες 8 ώρες οδήγησης θα του επιτρέψουν να διανύσει. 
Όσοι περισσότεροι είναι οι λόγοι που θα αναγκάσουν έναν οδηγό φορτηγού να κόψει την ταχύτητα του οχήματος, να μπει σε παρακαμπτήριες οδούς λόγω έργων ή ακόμη και να σταματήσει τελείως σε περίπτωση πολύνεκρου δυστυχήματος, τόσο ξαναπληρώνει το δικαίωμα να διανύσει τα ίδια προπληρωμένα χιλιόμετρα απόστασης.

[1] Πρόκειται για την ίδια Deutsche Telekom, της κατόχου του 40% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΤΕ και στην οποία σύμφωνα με το δικαίωμα πρώτης προτίμησης θα πουληθεί το 10%, 6% που ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο και 4% που ελέγχει το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ. Την πώληση θα αναλάβει να τρέξει το νέο υπερ-ταμείο, υπό το οποίο θα συγχωνευθούν το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ).

http://www.stontoixo.com/