Ο πρωθυπουργός είναι ήδη έκπτωτος

 Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας οφείλει να τον ανακαλέσει αυτή τη στιγμή στη χώρα - Αυτή η κυβέρνηση θα πρέπει απόψε κιόλας να ανατραπεί

Μετά και από τη σημερινή εξέλιξη, κανείς πλέον δε δικαιούται να σιωπά. Η κυβέρνηση επί της ουσίας έχει ήδη καταρρεύσει… Ο πρωθυπουργός αντικειμενικά θεωρείται έκπτωτος… Τα πολιτικά κόμματα οφείλουν να αναλάβουν στο ακέραιο τις ευθύνες που τους αναλογούν...


Η άρον – άρον απόσυρση του φιάσκου του «παράλληλου προγράμματος» μετ΄από απαίτηση των δανειστών, αποδεικνύει ότι η χώρα και τυπικά δεν κυβερνάται. Το κυβερνητικό τσίρκο ταπεινώνεται απροκάλυπτα, και την ίδια στιγμή ο πρωθυπουργός – επί της ουσίας έκπτωτος – βρίσκεται σε μίνι συνάντηση κορυφής για να συζητήσει ΤΙ και ΜΕ ΠΟΙΟΝ???

Το ανησυχητικό είναι ότι την ίδια στιγμή στο παρασκήνιο της συνόδου, συναντιέται με τον Νταβούτογλου δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι: «Έχουμε μια πολύ γεμάτη ατζέντα για συζήτηση, όσον αφορά τις διμερείς μας σχέσεις, τον ευρύτερο διάλογό μας στη βάση του διεθνούς δικαίου. Μια ατζέντα που είναι ακόμα πιο σημαντική δεδομένης της αυξανόμενης αστάθειας στην περιοχή μας».

Ποια ατζέντα μπορεί να έχει πραγματικά αυτός ο πρωθυπουργός που είναι εν αγνοία του Ελληνικού λαού, και με δεδομένα, όχι μονάχα το εθνικό φιάσκο κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία, αλλά με δεδομένη επίσης την πράξη μειοδοσίας σύμφωνα με την οποία - και στη βάση συγκεκριμένων απαιτήσεων ξένων κέντρων - δε διστάζει να προχωρήσει στην... 
εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας με το πρόσχημα της ευρωαστευνόμευσης από τον καρκίνο της λαθρομετανάστευσης.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, μετά και από αυτή την εξέλιξη, έχει την υποχρέωση να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να συγκαλέσει έκτακτα σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, ανακαλώντας ουσιαστικά στη χώρα τον έκπτωτο πρωθυπουργό, και να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στο λαό και στη χώρα.

Θεωρούμε ότι στη βάση της διαπιστωμένης ανεπάρκειας, και της εθελοδουλίας του πολιτικού συστήματος, οι πολίτες έχουν υποχρέωση να αναλάβουν πρωτοβουλία καθοριστική για την τύχη και το μέλλον της χώρας.

Κάθε λεπτό παραμονής αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία, με δεδομένη και την παντελή απώλεια και του τελευταίου ίχνους του όποιου κύρους μπορεί να διέθετε, ισοδυναμεί με διαδρομή σε βέβαιη εθνική τραγωδία.

Η διαδικασία ανατροπής αυτής της κυβέρνησης πρέπει να ξεκινήσει τώρα… σήμερα… την αποψινή νύχτα.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κοιμάται ήσυχος μπροστά σε τέτοιες τραγικές εξελίξεις.

"Μην εκχωρήσετε κυριαρχικά δικαιώματα θα έχουμε περιπέτειες"

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015

Δυστυχώς η αδυναμία διαχείρισης του προβλήματος των μεταναστών από τη κυβέρνηση, που επιτείνεται από τις ιδεοληψίες της και τον διεθνή απομονωτισμό που έχει οδηγηθεί, βάζει τη χώρα σε μεγάλες περιπέτειες...

Image


Γράφει ο
ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΕΝΕΚΟΣ
Υποναύαρχος ε.α


Προτείναμε πολλούς μήνες πριν, να ζητήσουμε τη συνδρομή της ΕΕ και του ΝΑΤΟ για τον έλεγχο των μεταναστευτικών ρευμάτων, ακολουθώντας το πρότυπο συνεργασίας που είχε αναπτυχθεί στους Ολυμπιακούς αγώνες, με συγκεκριμένο χρόνο ισχύος, συγκεκριμένο "mandate" και συγκεκριμένο έργο. Δεν εισακουσθήκαμε από τη κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι...
είχαμε υποβάλει επίσημα και τεκμηριωμένα τις προτάσεις μας.

Η αδυναμία της να σκεφθεί προληπτικά και να δράσει έγκαιρα, επιφέρει τεράστιους κινδύνους για τo “σκληρό πυρήνα” εθνικής κυριαρχίας πλέον.
Πρώτα απ΄ όλα, η μομφή για την αδυναμία ελέγχου του μεταναστευτικού ρεύματος επιρρίπτεται καθ ολοκληρία στη χώρας μας και μάλιστα με την απαξιωτική μομφή ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα σύνορά μας και γι αυτό κινδυνεύει η Ευρώπη. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την ευνουχιστική λογική των Ευρωπαίων “συμμάχων” μας, θα πρέπει να μας επιβληθεί επιτακτικά, καθεστώς "περιορισμένης κυριαρχίας".

Οι μεθοδεύσεις που προωθούνται από την ΕΕ για τον έλεγχο των “όψιμων” Ευρωπαϊκών συνόρων, επιδιώκουν τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της FRONTEX, όχι μόνο στο επιχειρησιακό επίπεδο, αλλά και το διοικητικό, ανεξαρτητοποιώντας την από τον έλεγχο και την βούληση της χώρας μας. Στην ουσία ακυρώνουν το πρώτο κριτήριο της εθνικής κυριαρχίας, που είναι η εδαφική κυριαρχία και έλεγχος.
Εάν οι συμφωνίες αυτές γίνουν αποδεκτές όπως προωθούνται, τότε θα είμαστε η πρώτη χώρα της Ευρώπης που εκχωρεί ( ή χάνει;) την εδαφική κυριαρχία της.
Πέραν τούτου, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη Τουρκία για να αμφισβητήσει τις περιοχές έρευνας και δάσωσης, όπως έχουν εγκαθιδρυθεί μέχρι σήμερα, καθώς και του FIR που συναρτάται με τον χώρο έρευνας και διάσωσης.

Το πιο επικίνδυνο είναι ότι θα δημιουργηθεί “de facto” ένα καθεστώς, που δεν θα μπορεί να αλλάξει μετά από τις ρυθμίσεις που προωθεί η ΕΕ. Κινδυνεύουμε να χάσουμε δηλαδή κάθε δυνατότητα να διεκδικήσουμε την αύξηση των χωρικών μας υδάτων (που σήμερα είναι 6 μίλια), όπως έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνούς δικαίου στη Θάλασσα.

Συνεπώς προτείνουμε στη κυβέρνηση:
1. Να μην αποδεχθούμε τις υπερεξουσίες της FRONTEX ή όπως αλλιώς την ονομάσουν. Το πλαίσιο επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι ανάλογο με αυτό του παρελθόντος.

2. Σε περίπτωση που επιδιωχθεί στις νέες ρυθμίσεις, να εγγραφούν έννοιες που αμφισβητούν την εθνική μας κυριαρχία ή ακυρώνουν το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών μας υδάτων, θα πρέπει να διατυπώσουμε ανυποχώρητα και με σαφήνεια, ότι διατηρούμε το δικαίωμα VETO και να αποσυρθεί η FRONTEX εάν το ζητήσουμε. Το ότι διατηρούμε το δικαίωμα επέκτασης των χωρικών μας υδάτων, όποτε το αποφασίσουμε, σύμφωνα με το Διεθνές δίκαιο της Θάλασσας, θα πρέπει να μπει σε κάθε περίπτωση.

3. Να διατυπώσουμε με σαφήνεια ότι η χώρα δεν εκχωρεί την εθνική κυριαρχία και ότι η επιχείρηση αυτή είναι επιχείρηση συνδρομής υπό Ελληνικό έλεγχο, συγκεκριμένο επιχειρησιακό πλαίσιο και με συγκεκριμένο χρόνο δράσης, η επέκταση του οποίου θα αποφασίζεται και θα αιτείται από την ίδια τη χώρα μας.

4. Διερευνήστε ορθολογικά όλες τις δυνατότητες, τις προοπτικές και τους κινδύνους που υπάρχουν, για να εξισώσουμε τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο στα 10 μίλια. Το νομικό πλαίσιο υπάρχει, το διεθνές περιβάλλον ποτέ δεν θα είναι πιο ευνοϊκό για κάτι τέτοιο και υπάρχει η απαίτηση ελέγχου των χωρικών μας υδάτων. Δεν αποκλείεται να βρούμε σημαντικούς υποστηρικτές στο διεθνές πεδίο!

Εάν δεν γίνουν όλα αυτά, κινδυνεύουμε να γίνουμε προτεκτοράτο, έχοντας απεμπολήσει κυριαρχικά δικαιώματα και δικαιώματα που απορρέουν από το διεθνές δίκαιο.
Και θυμίζω στη κυβέρνηση ότι οφείλει σεβασμό στους ήρωες Έλληνες πιλότους και ναύτες που άφησαν τη τελευταία πνοή τους μέσα στα νερά του Αιγαίου, για να διαφυλάξουν αυτά τα κυριαρχικά δικαιώματα, που ανεύθυνα ετοιμάζεται σήμερα να εκχωρήσει! 


ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ, ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ

ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015
E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_daneia_euro
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ*
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ψήφισε το νομοσχέδιο για το «άνοιγμα της αγοράς κόκκινων δανείων”, δηλαδή την δυνατότητα τα τραπεζικά ιδρύματα της χώρας να πωλούν σε τρίτους (στα επονομαζόμενα distress funds) δάνεια που εμφανίζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών. Σε πρώτη φάση το νομοσχέδιο προβλέπει την δυνατότητα οι τράπεζες να πωλούν καθυστερημένα επιχειρηματικά δάνεια μεγάλων επιχειρήσεων (τζίρος επιχείρησης άνω των 50 εκατ ευρώ ή πάνω από 250 εργαζόμενοι στον όμιλο) καθώς και στεγαστικά η καταναλωτικά δάνεια τα οποία δεν έχουν υποθήκη Α’ κατοικία. Εκτιμάται ότι αφορά κατ αρχή 100 περίπου μεγάλες υπερχρεωμένες εταιρίες, σχεδόν 7 δις ευρώ καθυστερημένα στεγαστικά δάνεια για Β’ η εξοχική κατοικία, καθώς και την πλειοψηφία των καταναλωτικών δανείων (από τα 24 δις ευρώ μόνο τα 3 δις έχουν υποθήκη ακίνητο και εξαιρούνται). Μετά τις 15 Φεβρουαρίου 2016, θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα επιχειρηματικά δάνεια που σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΕΒΕΑ αφορούν 120.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις με καθυστερούμενα δάνεια. Σημειωτέον ότι η πώληση δανείου δεν αφορά μόνο το καθυστερημένο δάνειο αλλά συμπαρασύρει και τις ενήμερες οφειλές του δανειολήπτη!!
Η κριτική που έχει γίνει μέχρι σήμερα στο εν λόγω νομοσχέδιο έχει επικεντρωθεί στην διάσταση: «θα έρθουν τα κοράκια να φάνε τα σπίτια του κόσμου». Αυτό πιθανά θα γίνει πραγματικότητα αργότερα όταν θα εντάσσονται και άλλες κατηγορίες δανειοληπτών, όμως άμεσα δεν είναι αυτή η κύρια πλευρά του. Τραπεζίτες και ξένοι τοκογλύφοι δεν θέλουν «να βάλουν χέρι» ΤΩΡΑ σε μια καταστραμμένη αγορά Α΄ κατοικίας. Εξάλλου η πρόσφατη τροποποίηση του νόμου «Κατσέλη» αδυνατίζει μεν εμφανώς την προστασία του δανειολήπτη με Α΄ κατοικία, αλλά θέτει και όρια που καλύπτουν ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ μεγάλες κοινωνικές κατηγορίες (πχ εισόδημα άγαμου € 8.180 ετησίως και αντικειμενική αξία ακινήτου € 120.000, ζευγάρι εισόδημα € 13.917 και αντικειμενική € 160.000, και για κάθε παιδί επιπλέον εισόδημα € 3.361 και επιπλέον αξία ακινήτου € 20.000). Δευτερευόντως έχει ασκηθεί κριτική στο νομοσχέδιο από μικροαστική οπτική που αναδεικνύει κυρίως τον κίνδυνο «αφελληνισμού» υπερχρεωμένων εταιρειών. Όμως το νομοσχέδιο για την πώληση κόκκινων δανείων αφορά πιο σύνθετες και βαθιές διαδικασίες με βασική συνισταμένη την ενίσχυση και αναδιάρθρωση του Ελληνικού Κεφαλαίου .
Α) Η άμεση ενίσχυση στο Κεφάλαιο. Μετά το σκάνδαλο της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών όπου το Ελληνικό Δημόσιο και ο πολίτης της χώρας πλήρωσαν 57 δις ευρώ (40 δις άμεση ζημιά και 17 δις αναβαλλόμενος φόρος) για να σωθούν οι τραπεζίτες, τώρα έρχεται ο δεύτερος γύρος ενίσχυσης των εγχώριων και ξένων κεφαλαιοκρατών μέσα από την διαδικασία των λεγόμενων distress funds. Αυτή τη φορά θα ενισχυθεί και θα αναδιαρθρωθεί μέρος του Παραγωγικού Κεφαλαίου. Πολλές από τις «υπερδανεισμένες» επιχειρήσεις μπορούν να επιβιώσουν με έναν συνδυασμό περικοπής δανείων και μερικής ενίσχυσης από παλιούς η νέους ιδιοκτήτες. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τα δάνεια των εταιριών θα αγορασθούν με έκπτωση -50% για τις βιώσιμες επιχειρήσεις μέχρι -90% για τα χαμηλής εισπραξιμότητας. Με αυτό τον τρόπο οι παλιοί ιδιοκτήτες μπορούν να επιτύχουν άνετα διαγραφές χρεών της τάξης περισσότερο του 50% και να συνεχίσουν να κατέχουν τις εταιρίες τους. Ακόμα δε χειρότερα πολλοί επιχειρηματίες που οι εταιρίες τους έχουν ουσιαστικά χρεοκοπήσει, οι ίδιοι όμως έχουν βγάλει τα λεφτά τους έξω ή τα έχουν κρύψει, θα φτιάξουν ένα νέο σχήμα (πιθανό μαζί με κάποιον ξένο επενδυτή) και θα ξαναγοράσουν την δική τους ή άλλη εταιρία από τα distress funds με λίγα χρέη. Αυτή η διαδικασία σε συνάρτηση με την δυνατότητα εξαγορών-συγχωνεύσεων, ενισχύει πολλές μερίδες του εγχώριου Κεφαλαίου με αποτέλεσμα φορείς από τον ΣΕΒ μέχρι εκπροσώπους μικρομεσαίων επιχειρήσεων (πχ ΕΒΕΑ, κλπ) να τοποθετούνται ευνοϊκά για το νομοσχέδιο.
Στο σημείο αυτό χρειάζονται 2 διευκρινήσεις. Η πρώτη διευκρίνιση αφορά την άποψη που διακινούν οι υπέρμαχοι του νομοσχεδίου, και συνοψίζεται στο ότι αυτή η διαδικασία προωθεί την ανάπτυξη γιατί θα πέσει φρέσκο χρήμα στην αγορά και οι τράπεζες θα αποκτήσουν ρευστότητα να χρηματοδοτήσουν την οικονομία . Η απλοϊκή αυτή προσέγγιση απέχει από την πραγματικότητα. Όλη αυτή η διαδικασία ενισχύει μεν μερίδες του Κεφαλαίου αλλά δεν συνεπάγεται αυτομάτως μία συνολική ανάκαμψη της οικονομίας (π.χ. σε περιόδους κρίσης η μείωση των δανείων μιας εταιρίας, είτε η εξαγορά από ένα νέο μέτοχο δεν συνεπάγεται νέες επενδύσεις, προσλήψεις εργαζομένων, ανοδικό κύκλο, κλπ). Επιπλέον είναι αμφίβολο αν οι ιδιωτικές τράπεζες θα αποκτήσουν ικανή ρευστότητα για νέες χρηματοδοτήσεις όταν καλύπτουν την υστέρηση των Καταθέσεων σε σχέση με τις Χορηγήσεις με ακριβά κεφάλαια της Κεντρικής τράπεζας (μέσω του ELA) ύψους 80 δις ευρώ.
Η δεύτερη διευκρίνηση αφορά το ερώτημα αν η πώληση με έκπτωση των δανείων συνεπάγεται ζημιές για τις Τράπεζες. Αυτό δεν ισχύει διότι οι τράπεζες θα πωλήσουν είτε δάνεια με χαμηλή εισπραξιμότητα, είτε δάνεια στα οποία έχουν ήδη καταλογίσει ζημιές (προβλέψεις δανείων), οπότε από την πώληση συνήθως θα προκύπτει κέρδος. Σε τελική ανάλυση ο λαός έχει πληρώσει με 57 δις ευρώ το τραπεζικό σύστημα μέχρι σήμερα και από αυτά τα χρήματα θα επιμεριστούν τα κέρδη σε Χρηματικό και Παραγωγικό Κεφάλαιο.
Β) Ενίσχυση- Συγκέντρωση του Κεφαλαίου. Η ανωτέρω διαδικασία αναδιάρθρωσης θα περιλάβει πολλές συγχωνεύσεις η εξαγορές επιχειρήσεων, ενώ το νομοσχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση με συνοπτικές διαδικασίες νέων διοικήσεων στις εταιρίες που θα ενταχθούν σε αυτές τις ρυθμίσεις. Οι πιο δυναμικές επιχειρήσεις θα αποκτούν μέσω των distress funds είτε άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις είτε τα περιουσιακά τους στοιχεία. Θα επεμβαίνουν στον ανταγωνισμό, και θα εκκαθαρίζονται οι πιο αδύναμες. Θα υπάρξουν και μεγάλες επιχειρήσεις που θα εκκαθαριστούν στην αρχή αλλά οι μικρομεσαίες θα πληρώσουν αναλογικά μεγαλύτερο τίμημα στην δεύτερη φάση μετά το 2016. Πάντως δεν είναι τυχαίο ότι αρχικά το νομοσχέδιο αφορά επιχειρήσεις με μεγάλο μερίδιο αγοράς. Πρόκειται για μια ακόμη επιβεβαίωση της μαρξιστικής άποψης περί συγκέντρωσης –συγκεντροποίησης του Κεφαλαίου σαν απάντηση στη οικονομική κρίση
Γ) Ο ξένος παράγοντας. Οι μεγάλοι παίκτες που θα συμμετάσχουν στην διαδικασία θα επιδιώξουν να έχουν σχέση με τραπεζικά ιδρύματα γιατί αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να υπάρξει εσωτερική πληροφόρηση αλλά και συνεννόηση στην πώληση δανείων. Αν ληφθεί υπόψη ότι οι τράπεζες ελέγχονται σχεδόν πλήρως από ξένα κεφάλαια, και το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα έχει αδυναμία νέων χρηματοδοτήσεων, γίνεται φανερό ότι τα ξένα Κεφάλαια αποκτούν ακόμα ένα εργαλείο διείσδυσης και ελέγχου της χώρας. Επιπλέον δεν μπορεί να παραγνωριστεί ότι το ΤΧΣ που ελέγχεται από τους ξένους δανειστές, αναβαθμίζει θεαματικά την εμπλοκή του στην Διοίκηση των Τραπεζών και των δανείων. Είναι βέβαιο ότι κλάδοι της Ελληνικής οικονομίας που έχουν δυναμική αλλά και Χρέη θα αποτελέσουν στόχο ελέγχου από ξένα Κεφάλαια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τομέας του Τουρισμού, των Τροφίμων κλπ Αυτή η διάσταση είναι βέβαιο ότι αντικατοπτρίζει τους φόβους μερίδων του ελληνικού Κεφαλαίου για αυτό και παρατηρούμε ότι όψεις της έχουν υιοθετηθεί από αστικά κόμματα και οικονομικούς αναλυτές. Όμως δεν αντανακλά την προσέγγιση των δυναμικότερων μερίδων του Ελληνικού κεφαλαίου, οι οποίες εκτός από απειλές βλέπουν και ευκαιρίες, πόσο μάλλον όταν το σύνολο των Ελλήνων επιχειρηματιών έχει αποδεχθεί το τίμημα της ετεροβαρούς συνεργασίας με το Ευρωπαϊκό Κεφάλαιο
Δ) Κερδοσκοπική Διάσταση. Με βάση το νέο νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα σε εταιρίες με κεφάλαιο μόλις € 100.000, να αγοράζουν και να πωλούν δάνεια εκατομμυρίων. Οι φορείς της αγοράς εκτιμούν ότι το άμεσο περιθώριο κέρδους αυτών των εταιρειών θα κυμαίνεται τουλάχιστον σε 10-12% επί της αρχικής αξίας κάθε δανείου. Αν ληφθεί υπόψη ότι τα συνολικά καθυστερημένα δάνεια ανέρχονται σε 110 δις ευρώ και από αυτά μόνο 20 δις μπορούν να εξαιρεθούν λόγω άμεσης σχέσης με Α κατοικία , απομένει ένα ικανοποιητικό ποσό 90 δις ευρώ προς διαχείριση, που μπορεί να αποδώσει σημαντικά κέρδη. (π.χ. μόνο το 1/3 να αναληφθεί από distress funds μεταφράζεται σε άμεσα κέρδη τουλάχιστον 3 δις ευρώ). Όμως η εμπλοκή των distress funds δεν εξαντλείται στο άμεσο κέρδος από αγορά και πώληση δανείων. Τα έμμεσα κέρδη για το Κεφάλαιο πιθανότατα θα είναι πολλαπλάσια. Εγχώριες εταιρίες οι οποίες έχουν αξία αλλά λόγω της οικονομικής συγκυρίας εμφανίζουν καθυστερήσεις δανείων, μπορούν άνετα να αποτελέσουν στόχο άλλων εταιρειών και να παραχθούν έμμεσα υπεραξίες. Λαμβάνοντας δε και την εμπειρία του παρελθόντος, το πιο πιθανό είναι οι δημιουργούμενες υπεραξίες από τις αγοροπωλησίες δανείων να καταλήγουν σε χώρες με χαμηλό συντελεστή φορολογίας
Ε) Η «γκρίζα» διάσταση . Μέσω της διαδικασίας των distress funds δημιουργείται ένα «παράλληλο τραπεζικό σύστημα» , το οποίο θα λειτουργεί μέσα σε ένα «γκρίζο» και πιο αδιαφανές περιβάλλον (υπάρχει μέχρι και πρόβλεψη απευθείας χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από fund). Τώρα οι τραπεζίτες μπορούν να μεταβιβάσουν δάνεια, απαλλασσόμενοι των ευθυνών τους για τις αμαρτίες του παρελθόντος (π.χ. θαλασσοδάνεια που ενέκριναν για τα οποία μπορούν να ζητηθούν ευθύνες. Το ίδιο φυσικά μπορεί να συμβεί με τους παλιούς ιδιοκτήτες των εταιριών που χρεοκόπησαν, οι οποίοι πολλές φορές έχουν οικονομικές και ποινικές ευθύνες. Επίσης είναι γνωστό ότι τα επιχειρηματικά δάνεια σχεδόν πάντοτε συνοδεύονται και από προσωπική εγγύηση του επιχειρηματία. Τώρα υπάρχει μια διαδικασία ο επιχειρηματίας να απαλλαγεί πιο εύκολα από επισφαλή δάνεια που απειλούν την ατομική του περιουσία. Πχ . Ο «ανοικτοχέρης» τραπεζίτης που δάνεισε το «λαμόγιο» χωρίς εμπράγματες εξασφαλίσεις, μπορεί να πωλήσει χωρίς συνέπειες το καθυστερημένο και μη εισπράξιμο δάνειο με έκπτωση -90%, και καθαρίζουν όλοι με πληρωμή του 20% του αρχικού ποσού (10% το δάνειο + 10 % προμήθεια το fund).
Όπως προαναφέρθηκε τα distress funds είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχουν άμεση σχέση με τις τράπεζες. Επίσης ανεξάρτητα από την νομική μορφή, η λειτουργία τους θα προσομοιάζει με αυτό που στα χρηματοοικονομικά λέγεται SPV (Special Purpose vehicle) , δηλαδή «όχημα» με συγκεκριμένο σκοπό και περιορισμένη διάρκεια. Αφού αναδιαρθρώσουν τις επιχειρήσεις τα δάνεια των οποίων αγόρασαν, στην συνέχεια θα τα πουλήσουν πίσω είτε στις ίδιες τις τράπεζες που τα αγόρασαν αρχικά είτε στην δευτερογενή αγορά δανείων που θα έχει δημιουργηθεί. Αν σε αυτά τα πλαίσια προστεθούν οι τριγωνικές σχέσεις τραπεζικών στελεχών – funds – επιχειρηματιών, αναμένεται να λειτουργήσει ένα «χρηματοοικονομικό πλυντήριο» το οποίο θα αναμορφώσει τον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας χωρίς ιδιαίτερο έλεγχο από εποπτικούς μηχανισμούς.
ΣΤ) Ιδεολογική διάσταση. Το επίσημο τραπεζικό σύστημα έχει αποτύχει εντελώς τόσο με το να δανειοδοτεί χωρίς σύνεση στο παρελθόν όσο και στο να στηρίξει σήμερα την ανάκαμψη της «πραγματικής» οικονομίας παρά τις τεράστιες ενέσεις χρήματος. Το νεοφιλελεύθερο μοντέλο των ιδιωτικοποιήσεων και της απορρύθμισης που επιβλήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια είναι παντελώς ανεπαρκές για να χειριστεί καταστάσεις όπως η σημερινή κρίση. Ούτε θέλει ούτε μπορεί να χαράξει μια πολιτική στήριξης συγκεκριμένων κλάδων και εταιρειών ώστε λειτουργήσουν «αντικυκλικά» στην συνεχή μείωση της οικονομικής δραστηριότητας. Οι ιδιώτες τραπεζίτες δεν μπορούν να παίξουν το ρόλο του «συλλογικού καπιταλιστή». Ούτε επιθυμούν να ρισκάρουν σε εποχές οικονομικής συρρίκνωσης ούτε μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα συγκεντρωμένα επισφαλή δάνεια (πχ . δυσκολία συμφωνίας στην διαχείριση δανείου εταιρίας λόγω μεγαλύτερων εξασφαλίσεων μιας τράπεζας από άλλη, κλπ). Τέλος το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα είναι παντελώς χρεωκοπημένο και κέρδη μπορούν να πραγματοποιηθούν κυρίως από την επιθετική διαχείριση του χαρτοφυλακίου των κόκκινων δανείων , αλλά αυτό θα απαξίωνε ακόμη περισσότερο το ίδιο το τραπεζικό σύστημα στα μάτια του πολίτη.
Για το λόγο αυτό επιστρατεύεται ένα παράλληλο τραπεζικό κερδοσκοπικό σύστημα με την μορφή των funds που θα αναλάβουν με την πρωτοκαθεδρία των ξένων να ξεκαθαρίσουν το τοπίο και μετά να αποχωρήσουν παίρνοντας τα άμεσα και έμμεσα κέρδη από την εμπλοκή τους και αφήνοντας το επίσημο τραπεζικό σύστημα με λιγότερους «λεκέδες».    
Η συζήτηση των τελευταίων ημερών για το θέμα της εκχώρησης των κόκκινων δανείων διεξάγεται με ένα συνδυασμό υποκρισίας και αποσιωπήσεων. Απύθμενη υποκρισία από την Κυβέρνηση που μέσα σε 1 χρόνο νομιμοποίησε την παρουσία αυτών που θεωρούσε «γύπες των αγορών» . Υποκρισία και από την επίσημη αντιπολίτευση η οποία αναλώθηκε σε ανέξοδη κριτική και δεν τόλμησε να ψελλίσει ότι θα καταργήσει το νόμο. Υποκρισία και παραπληροφόρηση από τα «παπαγαλάκια της Αγοράς» , που προσπαθούν να εξωραΐσουν τον ρόλο των distress funds. Συγχρόνως όμως και επιλεκτικές αποσιωπήσεις. Σαφώς υποβαθμισμένες οι ευθύνες της Ε.Ε η οποία ενορχήστρωσε και πίεσε για την ψήφιση του νομοσχεδίου. Πλήρης αποσιώπηση του γεγονότος ότι ένα Τραπεζικό Σύστημα υπο ουσιαστικό Δημόσιο έλεγχο θα διαχειριζόταν πολύ αποτελεσματικότερα και φιλολαϊκότερα το πρόβλημα των κόκκινων δανείων. Τέλος δε υπάρχει και η ειρωνεία της Ιστορίας. Ένα από τα βασικά επιχειρήματα των φιλομνημονιακών ήταν ότι η έξοδος από το ευρώ εξυπηρετεί τους ξένους και όσους έχουν κρύψει χρήματα για να αγοράσουν φθηνά περιουσιακά στοιχεία. Ε! λοιπόν αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα distress funds, αλλά εντός Ευρώ.
*Ο Γιώργος Παυλόπουλος είναι Γενικός Σύμβουλος στην ΟΤΟΕ
http://www.iskra.gr/index.php

Η ΤΡΟΪΚΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ «ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ» ΕΚΤΕΛΕΙ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18-12-2015
E-mailΕκτύπωσηPDF
---000_greece_EU-flags
ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ ΤΟ Ν/Σ ΤΟΥ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ»-ΜΑΪΜΟΥ
Του ΝΑΣΟΥ ΧΑΤΖΗΤΣΑΚΟΥ
Ανικανότητα σε συνδυασμό με μια ακόμη απόδειξη της πλήρους υποταγής στην τρόικα «κρύβεται» πίσω από την άρον-άρον απόσυρση του πολυνομοσχεδίου με το, τάχα, «παράλληλο πρόγραμμα» που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛείχε καταθέσει. Οι τελευταίες ελπίδες όσων είχαν πιστέψει στα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» αυτών οι οποίοι έχουν τα ηνία της εξουσίας σήμερα, πέφτουν στα «Τάρταρα» μόλις 2,5 μήνες μετά τις τελευταίες εθνικές εκλογές.
Το νομοσχέδιο με τα «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», στο οποίο περιλαμβάνονταν, δήθεν, μέτρα κοινωνικής προστασίας για την ανακούφιση της ανθρωπιστικής κρίσης, αλλά και μια σειρά αντιδραστικών ρυθμίσεων (όπως της δια της πλαγίας οδού προώθησηςιδιωτικοποιήσεων στον τομέα της Υγείας), μια που (πολύ)διαφημίστηκε από τους κυβερνητικούς παράγοντες και μια που... αποσύρθηκε την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015.
Με βάση τις πληροφορίες, οι λόγοι της απόσυρσης του πολυνομοσχεδίου δεν ήταν οι αντιδράσεις των φιλο-μνημονιακών κομμάτων της Αντιπολίτευσης (ΝΔΠΑΣΟΚ και Ποταμιού) αλλά το «βέτο» που φέρεται να άσκησε η τρόικα. Οι δανειστές» «τράβηξαν το αυτί» στην κυβέρνηση και αυτή σε χρόνο «μηδέν»απέσυρε το σχέδιο νόμου.
Οι εκπρόσωποι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού, την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, αποχώρησαν από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου καταγγέλλονταςρουσφετολογικές διατάξεις και ελλειπή προετοιμασία. Ο λόγος, κατά τους εκπροσώπους τους, ήταν ηαπουσία έκθεσης κοστολόγησης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους καθώς και της Κεντρικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής.
Στη συνέχεια, με λίγες ώρες καθυστέρηση, οι «τροϊκανοί» φέρονται να ζήτησαν την «εδώ και τώρα»απόσυρση του. Eιδάλλως θα αρνούνταν την καταβολή της υποδόσης του 1 δισ. ευρώ.
Αμέσως μετά, η διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής η οποία συνεδρίασε εκτάκτως αποφάσισε να σταματήσει η συζήτηση, και να μην οδηγηθεί προς ψήφιση, το νομοσχέδιο με το, δήθεν, «παράλληλο πρόγραμμα» αλλά και τις αντιδραστικές, και εν τέλει, σε βάρος σημαντικών ομάδων του πληθυσμού, ρυθμίσεις.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για αναστολή κάθε συζήτησης επί του συγκεκριμένου ν/σ τουλάχιστον μέχρι τις 7 Ιανουαρίου του 2016. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει ότι δεν θα υπάρξει καινέα μετάθεση και, ενδεχομένως, οριστική απόσυρση του πολυνομοσχεδίου.
Από την πλευρά του Μεγάρου Μαξίμου η κριτική στράφηκε κατά των κομμάτων της Αντιπολίτευσης. «Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι χωρίς προσχήματα διεκδικούν τον ρόλο της “τρόικας εσωτερικού” και πως αρνούνται να συζητήσουν οτιδήποτε άλλο πέρα από μνημόνια και μέτρα λιτότητας» ήταν το σχόλιο κύκλων του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος προκαλώντας εύλογα ερωτήματα.
Τελικά τι... έφταιξε και ένα νομοσχέδιο με μέτρα ήσσονος σημασίας, μάλιστα, για τη μεγάλη πλειονότητα των πολιτών αποσύρθηκε αφού προηγουμένως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε προσπαθήσει να το παρουσιάσει σαν ένα... «παράλληλο αντίδοτο» στο «δηλητηριώδες» 3ο μνημόνιο το οποίο οι βουλευτές τους, μαζί με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι, είχαν ψηφίσει στα μέσα του περασμένου Αυγούστου;
Οι απαντήσεις είναι βέβαιο ότι θα δοθούν μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα, αλλά μέχρι τότε ένα είναι βέβαιο: ότι ούτε καν κομμένες στα δύο «ασπιρίνες» δεν πρόκειται να λάβει ο ελληνικός λαός από μια κυβέρνηση η οποία – εντελώς ξεδιάντροπα, πολιτικά – συνεχίζει να υποστηρίζει ότι έχει «αριστερό κορμό», ενώ την ίδια στιγμή τα μοναδικά πολυνομοσχέδια που περνά από τη Βουλή μεδιαδικασίεςεξπρές», εμμένοντας στην αντιδημοκρατική τακτική των Γ. ΠαπανδρέουΛ. Παπαδήμουκαι Α. Σαμαρά, μεταξύ άλλων ήδη προωθούν τους πλειστηριασμούς πρώτων κατοικιών, την καταστροφή του εναπομείναντος Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης, την αύξηση της ήδη ασφυκτικήςφορολόγησης και, εν τέλει, το διαρκές «κούρεμα» των κοινωνικών δικαιωμάτων και την περαιτέρωσυρρίκνωση της οικονομίας.
Μέχρι τότε, σας παραπέμπουμε στο σχόλιο της ΛΑ.Ε.:
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ “ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ” ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΟ Ν/Σ ΜΕ ΤΟ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά γελοιοποιήθηκε μέχρι εξευτελισμού, αφού, άρον – άρον, απέσυρε για τον καινούργιο χρόνο…, με εντολή της τρόικας, ακόμα και αυτό το επικοινωνιακό, πρόχειρο, ανούσιο και με αρκετές αντιδραστικές ρυθμίσεις νομοσχέδιο που είχε καταθέσει και το είχε διαφημίσει ως “παράλληλο”, τάχα, πρόγραμμα.
Η χώρα έχει εξελιχθεί σε ξεπουλημένο προτεκτοράτο, που διευθύνεται από μια κυβέρνηση πολιτικών «υπαλλήλων» της τρόικας.
Ανατροπή όσο το δυνατόν πιο γρήγορα!»

http://www.iskra.gr/index.php

Το Άβατον του Μπουρδελιστάν


Με την πολιτική κατεύθυνση που πήρε το θέμα του "ξυλοδαρμού" του πολυκομματικού βουλευτή, Οικονόμου, δύο είναι τα σενάρια που έγιναν εκείνο το βράδυ στα Εξάρχεια: Ή ο πολυκομματικός Οικονόμου είναι ο Terminator που τον βαράνε δέκα και χαλάει μόνο η φράντζα στο μαλλί του ή αυτοί που τον "έδειραν" συμμετείχαν στο σχέδιο στρατικοποίησης περιοχών, σημείων ή γειτονιών της Ελλάδας που είναι ικανές να ασκούν αντίσταση από εδώ και στο εξής σε ό,τι γίνεται κατοχικός νόμος του κράτους. 
Τα σώματα ασφαλείας της χώρας την τελευταία εβδομάδα βγάζουν ανακοινωθέντα αποκτώντας φωνή για πολιτικά, οικονομικά, θεσμικά και κοινωνικά θέματα που γίνονται στην Ελλάδα. Μετά την πολιτική διακήρυξη των σωμάτων ασφαλείας με αφορμή τον καστανά για το ποιος θα δείχνει επιείκεια και ποιος όχι σε αυτή την χώρα, τώρα οι ειδικοί φρουροί χτυπούν -καθόλου τυχαία χρονικά- με ύποπτο χιούμορ για την φύλαξη των συνόρων του Εξαρχιστάν από την Ευρωσυνοριοφυλακή, προτείνοντας δε, να κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα ακριβώς στην καρδιά της πρωτεύουσας. 
Αμέσως μετά βγήκε ο στρατιωτικός υπουργός Προστασίας, Τόσκας να μιλήσει για άβατο στο κέντρο της Αθήνας συμφωνώντας με την Αστυνομία. Μετά ακριβώς όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα καταδίκασαν την βία εναντίον του πολυκομματικού βουλευτή εκτός από την Χρυσή Αυγή. Το ΚΚΕ καταδίκασε μεν αλλά κράτησε και μια πισινή για το ό,τι τέτοιου είδους βίαια φαινόμενα οδηγούν στην σκληρή περιφρούρηση από το Κράτος εργατικών και λαϊκών κινητοποιήσεων. 
Έμειναν, λοιπόν, από τη μια μεριά οι "αντιεξουσιαστές" των Εξαρχείων που δρουν ως παρακρατικοί (όπως δήλωσαν φιλοευρωπαϊστές βουλευτές) και οι νόμιμοι ψηφισμένοι παρακρατικοί της Χ.Α. Αυτοί οι δύο μπήκαν στο ίδιο σακούλι της δημοκρατίας. Ακροαριστερά και φανερός ναζισμός είναι το ίδιο και τω αυτώ για το καθεστώς που κυβερνά την Ελλάδα.
Την τελική γραμμή για το ποια είναι η Δημοκρατία που θα πρέπει να τηρούμε όλοι οι φιλήσυχοι πολίτες την έδωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος: "Άβατα στην δημοκρατία δεν υπάρχουν και η κυβέρνηση φυσικά θα παρέμβει". 
Το ερώτημα μπαίνει σε αυτό ακριβώς το σημείο: Πώς θα παρέμβει η κυβέρνηση; Δεν έχει ήδη ομάδες  ΔΙΑΣ και ΜΑΤ να παίζουν πετροπόλεμο στο "κράτος του Εξαρχιστάν"; Μήπως έφταιξε που καταργήθηκε η Κρατική Ασφάλεια που φύλαγαν  πολιτικά γραφεία  των εκπροσώπων του Κυνοβουλίου και άλλους πιθανούς στόχους; Τι ετοιμάζουν οι βουλευτές του Άβατου του Μπουρδελιστάν για την οργή των πολιτών η οποία από τον Μάρτιο θα αρχίζει να γίνεται κοινωνικό φαινόμενο και αναμένεται θύελλα σκαμπιλιών σε μαγουλάκια φιλομνημονιακών που μέσα στο Κράτος του Μπουρδελιστάν φώναζαν τα "ΝΑΙ" σαν χήρες στο κρεββάτι τα τελευταία πέντε χρόνια;
Τι ακριβώς δικαιοδοσίες θα δώσει η κυβέρνηση στα σώματα ασφαλείας ώστε να χαρακτηρίζεται ως άβατο οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας είτε γειτονιά, είτε κτίριο, είτε σπίτι που μπορεί να γίνει άμεσα πυρήνας, όχι φωτιάς αλλά ολοκαυτώματος του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος που πνέει τα ναζιστικά ευρωπαϊκά λοίσθια με ταχύτητες φωτός; 
Αν παραδείγματος χάριν, πολίτες αντιδράσουν στον πλειστηριασμό του σπιτιού του γείτονα και βαλθούν να μπουν μπροστά στο ξεσπίτωμα του από τα σώματα ασφαλείας τι ακριβώς θα κάνουν οι προστάτες του Κράτους στο "άβατο του Γειτονιστάν"; Αν συμβεί το ίδιο για την σωρηδόν διακοπή νερού και ηλεκτρικής ενέργειας που θα γίνεται μετά τις ιδιωτικοποιήσεις τους τι ακριβώς θα πάθουν οι πολίτες που θα πλακώσουν στο ξύλο τους υπαλλήλους που θα "εκτελούν εντολές" και θα περιφρουρήσουν το "Συνοικιστάν" τους; Θα χαρακτηρίζεται "άβατον του "Χωριατιστάν" αν γίνει κατάληψη βουνού ή ραχούλας (όπως στις Σκουριές)  όταν οι εταιρείες των ανεμογεννητριών θα αλώνουν τα χωριά με τους νόμους που περνά το  Μπουρδελιστάν; Ή μήπως θα γίνει το άβατον του "Ποταμιστάν" αν επαρχιώτες πάρουν χαμπάρι ότι φράγματα, ποτάμια, πηγές πωλούνται εις το όνομα των επενδυτών του Σταθάκη, του Στουρνάρα και των ομοίων τους;
Τι θέλουν ακριβώς οι του Μπουρδελιστάν άρχοντες; Να παραδώσει τα όπλα το Ελλαδιστάν για να μπορούν αυτοί άνετα να περιφέρονται ως αυλικοί του Βρυξελλιωτάν και να τους προσκυνάμε; 
Τίποτε δεν γίνεται, δεν γράφεται, δεν προτείνεται από τους κατοίκους του Μπουρδελιστάν χωρίς να έχει σκοπό φύλαξης τόσο της Δημοναζιστοκρατίας τους αλλά και να ετοιμάσουν τα στρατεύματά τους για αυτά που θα γίνουν στο Ελλαδιστάν μετά και την ψήφιση των προαπαιτούμενων του Ιανουαρίου. Ναι είναι ικανοί να ζητήσουν την βοήθεια από τον Ευρωστρατό και την Europol να κάνουν ντου διότι θα βαλθεί η σταθερότητα της Ε.Ε από κάτι "κατσαπλιάδες συμμορίτες" που δεν θέλουν να σκύβουν το κεφάλι στον Σουλτάνο Σόιμπελ και τον Γιούνκερ πασά;
Το ευρωπαϊκό πιόνι του ψηφισμένου ναζιστικού κόμματος, Χρυσή Αυγή, που επίσημα θεωρεί την βία ως πολιτική πράξη αρχίζει τώρα να δείχνει τον λόγο για τον οποίο  οι φιλοευρωπαϊστές "δημοκράτες" το έβαλαν στην Βουλή. Μετά δε, από τον "ξυλοδαρμό" του Terminator Οικονόμου από παρακρατικούς που σηκώνουν λάβαρα της δήθεν ακροαριστέρας και της αναρχίας τα πράγματα για τους πολίτες που θα διαπράξουν δίκαια βία εναντίον των κατοχικών κομμάτων της χώρας είναι πιο μαύρα και από τους φόρους θα πρέπει να πληρώσουν. 
Το φακέλωμα ως ναζιστής, παρακρατικός, αντιδημοκράτης, σταλινιστής είναι σίγουρο και δυστυχώς για την Ελλάδα ο πραγματικά αριστερός χώρος της έχει κατεβάσει τον διακόπτη της Αντίστασης κάνοντας συνειδητά κολιγιά με το μπουρδελομάγαζο του Ναζιστάν της Ε.Ε. 
Η αδικία δεν βάλει μόνο συνδικαλιστές και συντεχνίες. Η οργή από την καταπίεση δεν στοιχίζεται μόνο σε προγραμματισμένες πορείες. Είναι και μια άλλη Ελλάδα εδώ, που το Μπουρδελιστάν σας τής έκλεισε την πόρτα στα μούτρα. Την πέταξε έξω και εδώ έξω η υπομονή έπεσε κάτω του μηδενός.

http://www.stontoixo.com/

ΣΥΡΙΑ:Ανελέητο κυνήγι ισλαμιστών





17/12/2015
Translate this page: EN FR DE ES RU AR
του Βασίλη Καπούλα
Eπίκειται σφαγή των ισλαμιστών στην Ιντλίμπ καθώς ο συριακός Στρατός με τους συμμάχους του την περικυκλώνουν ώστε να μην υπάρχει καμία οδός διαφυγής για τους ισλαμιστές της al-Nusra και FSA ενώ σπεύδουν Ρώσοι πεζοναύτες και Spetsnaz, καθώς εντοπίστηκε η ισλαμιστική ομάδα του Βορείου Καυκάσου "Ajnad Kavkaz".
 
Tαυτόχρονα, σκοτώθηκε ο "Abu Abdel Salaam" στην πόλη al-Zorba, επιχειρησιακός διοικητής της "Anhrar al Sham" και "διοικητής" της Ιντλίμπ με τον λαό της Συρίας να πανηγυρίζει την είσοδο του Στρατού στη Χομς.
 
Σε βίντεο θα δείτε σφοδρό βομβαρδισμό της Ιντλίμπ με BM 21-Grad και TOS-1.

Στη βόρεια Λαττάκεια ο συριακός Στρατός με τους συμμάχους του απέκτησαν τον πλήρη έλεγχο των στρατηγικών λόφων "793" και "Shayr Al-Sahaab" μετά από σφοδρές μάχες με τους ισλαμιστές της Jabhat Al-Nusra, Harakat Ahrar Al-Sham και FSA και περικυκλώνει πλέον την Ιντλίμπ από ανατολικά από την Jabal Al-Kaft που βρίσκεται στα σύνορα με Ιντλίμπ.
 
Σκοπός είναι να "σφραγιστεί" η Ιντλίμπ από τα τουρκικά σύνορα και την Λαττάκεια ώστε να μην υπάρχει καμία διέξοδος για τους ισλαμιστές της al-Nusra και του FSA.
 
Γι αυτό και η Βόρεια Λαττάκεια βομβαρδίζεται ανηλεώς σε απόσταση 2 χλμ από τα τουρκικά σύνορα με τους Τούρκους ανίκανους να απαντήσουν...
 
Η σημασία των σημείων "793" και "Shay Al-Sahaab" είναι μεγάλη γιατί αυτό σημαίνει πως ο συριακός Στρατός  "βλέπει" τη στρατηγική πόλη Al-Sirmaniyah στην Ιντλίμπ και η οποία είναι το "κλειδί" για την κατάληψη της πόλης-φρούριο των ισλαμιστών, τη Jisr Al-Shughour και των πεδιάδων Al-Ghaab.
 
Νωρίτερα χτες, ο συριακός Στρατός κατέλαβε τα βουνά Al-Nuba μετά απο μια βδομάδα μαχών με την Jabhat Al-Nusra.
 
Σειρά παίρνουν πλέον οι ισλαμιστές του ISIS στη Deir Hafer όπου οι ειδικές δυνάμεις "Τίγρης" του συριακού Στρατού μαζί με τη Χεζμπολάχ και τις δυνάμεις NDF τους βομβαρδίζουν από δύο πλευρές κοντά στη βάση Kuweires.
 
Οι επιθέσεις έχουν εστιαστεί στα στρατηγικής σημασίας χωριά  Tal Al-Ahmar ( στη νότια πτέρυγα) και Humaymah Al-Kabeera ( στην ανατολική πτέρυγα).
 
Στον ανατολικό Λίβανο, το ISIS έχει μεγάλες απώλειες από τη Χεζμπολάχ στις περιοχές Ras Ba’albak και Jaroud Qa’a στη Beqa’a και στη πόλη Jaroud Al-Qa’a κοντά στη σύνορα με Συρία με τους ισλαμιστές να υποχωρούν προς την περιοχή Jaroud ‘Arsal για να σωθούν.
 
Στο Χαλέπι ο συριακός Στρατός μαζί με τη Hezbollah, NDF και Harakat Al-Nujaba κινούνται προς την κατάληψη των στρατηγικών πόλεων Al-Barqoum, Khan Touman, Al-Zorba από τους ισλαμιστές της Harakat Ahrar Al-Sham, Jabhat Al-Nusra, Liwaa Suqour Al-Sham, Harakat Nouriddeen Al-Zinki.
 
Οι επιθέσεις ξεκίνησαν από τα χωριά Zeitan και Burnah που βρίσκονται δυτικά του Tal Al-‘Eiss.
 
Ο "Διοικητής" της Idlib και επιχειρησιακός διοικητής της Ahrar Al-Sham νεκρός.
 
 
Η ισλαμιστική ομάδα του "Βόρειου Καυκάσου" Ajnad Kavkaz στην Ιντλίμπ.
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
Embedded image permalink
 
 
 
 
 
 
Embedded image permalink



 http://www.pronews.gr/portal

ΣΥΡΙΑ: Λεύτερη η Χόμς

πέμπτη, 17 δεκεμβρίου 2015

από τους "μετριοπαθείς" και μη μισθοφόρους φονιάδες, οι πρόσφυγες επιστρέφουν! Αν η "πολιτισμένη" δύση δεν είχε μπίζνα το προσφυγικό, απλώς θα σταματούσε την ενίσχυση του φασίστα Ερντογάν και των μισθοφόρων της στη Συρία!

Ο στρατός της Συρίας, μαζί με τη Χεζμπολά απελευθέρωσαν τη Χόμς, πόλη με πλειοψηφία Χριστιανών και οι πρόσφυγες επιστρέφουν, από χωριά με προκατασκευασμένα σπίτια, που έχτισε ο "δικτάτορας" Άσαντ σε όλη την ελεύθερη Συρία (σε χρόνους ρεκόρ)...
Το 4ο Ράιχ έχει όπλο το "προσφυγικό" και μεγάλη οικονομική μπίζνα για τους τραπεζίτες...
Αρκούσε να κοπούν τα κονδύλια, οι πωλήσεις όπλων στον φασίστα Ερντογάν -τώρα προχωράει και σε...
νέα γενοκτονία των Κούρδων- και δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα...
Πούλμαν επιστρέφουν πρόσφυγες στα σπίτια τους...
Οι φονιάδες τζιχαντιστές έσπειραν θάνατο και καταστροφές...
Άρχισαν την ανοικοδόμηση... Η Συρία αντιστάθηκε, δεν έπεσε από την ιμπεριαλιστική επίθεση! 
Οι τραυματιοφορείς μετέφεραν τραυματισμένους πολίτες στα σπίτια τους...
 Όσοι βρήκαν τα σπίτια τους κατεστραμμένα, στα Γυμναστήρια, σε χώρους φιλοξενίας κι η ανοικοδόμηση άμεση.
Χωρίς τα ευρώ των εγκληματιών του ευρωπαϊκού διευθυντηρίου και τυ ΝΑΤΟ...
Πως να λυγίσει τέτοιο λαό το 4ο Ράιχ;


η πόλη μαργαριτάρι της Συρίας,  απελευθερώθηκε από τους φονιάδες-μισθοφόρους της "πολιτισμένης" δύσης!

Ο Σύριζα ήρθε να υπογράψει την τελευταία πράξη


Από το περιοδικό ΑΡΔΗΝ-ΡΗΞΗ
Η εποχή των «μνημονίων» συνιστά τον θάνατο ενός ολόκληρου οικονομικού συστήματος, πάνω στο οποίο στηρίχθηκε η πορεία της χώρας μας τα τελευταία 35 χρόνια. Και αφήνει πίσω του ερείπια, στρατιές ανέργων και υπο-απασχολούμενων, περαιτέρω υποτίμηση της εργασίας –ενώ κράτος και αγορά φυτοζωούν με τεχνητή υποστήριξη από την «γενναιοδωρία» των ξένων δανειστών, που επιθυμούν να εγκαθιδρύσουν συνθήκες ενός άγριου, ληστρικού οικονομικού μοντέλου στην χώρα μας.
Ταυτόχρονα ποτέ άλλοτε οι εργαζόμενοι και ο λαός δεν ένιωθαν παγιδευμένοι σε ανάλογο αδιέξοδο, όπως το σημερινό, μια και δοκίμασαν τα τελευταία χρόνια όλες τις εκδοχές που προσέφερε το πολιτικό σύστημα και κάθε φορά έπεφταν από το κακό στο χειρότερο, με αποκορύφωμα την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αυτή, όχι απλώς συνέχισε στον ίδιο δρόμο με τους προηγούμενους, αλλά κατέστρεψε και την ίδια την αντιμνημονιακή ρητορεία που ανέξοδα προωθούσε εξαπατώντας τον κόσμο. Και έτσι αντί για έξοδο από τα μνημόνια εισπράξαμε τη χειρότερη και βαθύτερη μνημονιακή καταβύθιση.
Έτσι, όσο και αν πάλεψαν ορισμένες δυνάμεις, μειοψηφικές και αποκλεισμένες από το κεντρικό πολιτικό σύστημα, και τις παραφυάδες του (συνδικάτα, φορείς, κ.ο.κ.) να βρεθεί έγκαιρα μια θετική υπέρβαση της μεταπολίτευσης και του οικονομικού της παρασιτισμού, ώστε να διασωθούν οι θετικές κατακτήσεις της, δεν τα κατάφεραν, τουλάχιστον μέχρι τώρα.
Στη χώρα μας, πλέον, ο μη-ενεργός πληθυσμός ξεπερνάει τον οικονομικά ενεργό, την ίδια στιγμή που η πλειοψηφία ζει κάτω από συνθήκες μηδαμινής προστασίας: Ποιο συνδικάτο μίλησε για τους «αόρατους» της ελληνικής αγοράς εργασίας, τους εργαζόμενους που απασχολούνται στη μαύρη, τους «ελαστικούς» και τους «μπλοκάκηδες»; Ποιο Εργατικό Κέντρο πήρε μια ουσιαστική πρωτοβουλία για τους ανέργους, που εγκαταλείπουν την χώρα κατά δεκάδες χιλιάδες; Ποιος εμπορικός σύλλογος ή επιμελητήριο μίλησε ουσιαστικά για τους χρεοκοπημένους μικρομεσαίους; Απολύτως κανείς.
Όλοι αυτοί, όμως, και όχι η εξασφαλισμένη εργασία είναι πλέον η ραχοκοκκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Αντίθετα, η τελευταία, είναι πλέον εξαιρετικά μειοψηφική, αναιμική, και βαλλόμενη δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της.
Πόσο μάλλον όταν πλέον περιορίζεται στο δημόσιο ή εξαρτάται άμεσα από αυτό, και το ελληνικό κράτος πορεύεται πλέον στα τελευταία στάδια μιας ακραίας αποικιοποίησης, λέγοντας ναι σε όλα, με τον πρωθυπουργό του να περιφέρεται από συνδιάσκεψη σε συνδιάσκεψη μυξοκλαίγοντας και παρακαλώντας για ορισμένα ψίχουλα, δίνοντας απίστευτα ανταλλάγματα.
Θα πρέπει να το καταλάβουμε. Δυστυχώς, η μεταπολίτευση τελειώνει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Και μαζί της παίρνει και τις θετικές της κατακτήσεις.
Είναι σαφές πια ότι νέες δυνάμεις πρέπει να βγουν στο προσκήνιο. Δυνάμεις νέες ηλικιακά αλλά και άφθαρτες από το μεταπολιτευτικό συνδικαλιστικό σύμπαν που έχει ενσωματωθεί στην κομματοκρατία, και το σύστημα εξουσίας, αλλά και ιδεολογικά νέες. Και αν θέλουμε να μιλήσουμε μια ουσιαστική γλώσσα κοινωνικής δικαιοσύνης, πρέπει να μιλήσουμε για την ανασυγκρότηση της εργασίας. Γιατί αυτή πεθαίνει πλέον, μαζί με τον παραγωγικό ιστό της χώρας, μαζί με όλους τους σάπιους κλάδους που στηρίζονταν στη ρεμούλα ή στον μαζικό δανεισμό, και στη μακροβιότητα ενός μοντέλου που ήθελε να καταναλώνει τα πάντα δίχως να παράγει τίποτα.
  • Θα πρέπει, λοιπόν, να μιλήσουμε με τους όρους των εργατικών, παραγωγικώνσυνεταιρισμών, καθώς και των επιχειρήσεων που σέβονται τα εργατικά δικαιώματα και θα αναλάβουν να απορροφήσουν τα αδρανή εργατικά χέρια.
  • Θα πρέπει να μιλήσουμε με τους όρους του συντονισμού των κοινωνικών φορέων και των πολιτικών θεσμών (δήμοι, εργατικά κέντρα, επιμελητήρια, κράτος) για να υπάρξει ένας εκτεταμένος ανασχεδιασμός της οικονομικής δραστηριότητας σε υγιή, παραγωγική βάση.
  • Θα πρέπει να μιλήσουμε για τους όρους οργάνωσης των ανέργων, αλλά και των άτυπα απασχολούμενων.
 Και για να μην ξεχνάμε, θα πρέπει επί τέλους να μιλήσουμε την γλώσσα της αλήθειας και της κοινωνικής υπευθυνότητας: Οι απεργίες δεν είναι για να αγωνίζονται «ο φονιάς με τον θύτη αγκαλιά». Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να διεκδικεί ακόμα ρόλο εργατοπατέρα, την ίδια στιγμή που υπονομεύει ως κυβέρνηση κάθε εργασιακό κεκτημένο (πριν λίγες μέρες ο Αλεξιάδης, επανέφερε την πρόταση για Ειδικές Οικονομικές Ζώνες), καθώς και όλοι οι βολεμένοι του κατεστημένου συνδικαλισμού. Αλλά και όλοι οι δήθεν «ταξικιστές», επιμένουν εδώ και δεκαετίες στα ίδια και τα ίδια αδιέξοδα και λειτουργούν ανασταλτικά απέναντι σε οποιαδήποτε προοπτική μιας αυθεντικής κοινωνικής παρέμβασης στα πεδία της οικονομίας και της εργασίας, στο πλευρό της ανυπεράσπιστης πλέον πλειοψηφίας.
Μας γύρισαν στο… 1910, με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ένα καθεστώς απατεώνων, «κωλοτούμπας», και ψεκασμένων που δίνει το τελικό χτύπημα στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Πρέπει να κόψουμε δρόμο για το… 2015, αν θέλουμε οι δρόμοι και οι πλατείες να ξαναγεμίσουν, αυτήν την φορά με νόημαόραμα και σκοπό.
ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΚΑΤΩ ΤΟ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΛΑΟ
http://ardin-rixi.gr/