Τσόμσκι oi 10 Στρατηγικές των μέσων χειραγώγησης



Κατάταξη International - Ιμπεριαλισμός

Ο Αμερικανός γλωσσολόγος Νόαμ Τσόμσκι έχει καταρτίσει κατάλογο των «10 στρατηγικές της χειραγώγησης» από τα ΜΜΕ:

1 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

Το βασικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που είναι να εκτρέψουν την προσοχή του κοινού από σημαντικά ζητήματα και αλλαγές που αποφασίστηκαν από πολιτικές και οικονομικές ελίτ, μέσω της τεχνικής της πλημμύρας ή πλημμύρας συνεχείς ενοχλήσεις και ασήμαντες πληροφορίες. Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να κρατήσει το κοινό ενδιαφέρεται για τις βασικές γνώσεις στην επιστήμη, την οικονομία, η ψυχολογία, η νευροβιολογία, και κυβερνητική. «Κρατήστε την προσοχή του κοινού αποσπούν την προσοχή μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά προβλήματα, γοητεύονται από τα θέματα δεν έχει σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένοι, απασχολημένοι, απασχολημένοι, δεν χρόνο να σκεφτούν, πίσω στο αγρόκτημα και άλλα ζώα (αναφορά σιωπηλά όπλα κείμενο «για ήσυχες πολέμων).»

2 - να δημιουργήσει προβλήματα 

ΜΕΤΑ προσφέρουν λύσεις.

Η μέθοδος αυτή ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Αυτό δημιουργεί ένα πρόβλημα, μια «κατάσταση» λόγω προκαλέσουν κάποια αντίδραση στο κοινό, κατά τρόπο ώστε να είναι ο εγκέφαλος των μέτρων που θέλετε να αποδεχτείτε. Για παράδειγμα, αφήστε τους να αναπτύξουν ή να ενταθούν αστική βία, ή να μεριμνήσει για αιματηρές επιθέσεις, έτσι ώστε το κοινό είναι το κύριο νομοθεσίας, καθώς και των πολιτικών σε βάρος της ελευθερίας. Ή πάλι: η δημιουργία μιας οικονομικής κρίσης να αποδεχθεί ως αναγκαίο κακό, η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.

3 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ διαβάθμισης.

Για να δεχθούν σε απαράδεκτο βαθμό, απλά εφαρμόζουν, σταδιακά σταγονόμετρο, για συναπτά έτη. Αυτό είναι το πώς ριζικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νέο) επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του 1980 και το 1990: το ελάχιστο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, η ευελιξία, η μαζική ανεργία, η οποία είναι ανεπαρκής για να πληρώσει αξιοπρεπή εισιτήρια, τόσες πολλές αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει μια επανάσταση είχε τεθεί σε εφαρμογή αμέσως.

4 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ.

Ένας άλλος τρόπος για να κάνει μια αντί δημοφιλή απόφαση για την αποδοχή είναι να το παρουσιάσει ως «επώδυνη και αναγκαίο, την απόκτηση αποδοχή από το κοινό προς το παρόν για μια μελλοντική εφαρμογή. Είναι πιο εύκολο να δεχτεί ένα μέλλον θυσία του ότι η θυσία ενός αμέσως. Πρώτον, γιατί η προσπάθεια δεν χρησιμοποιηθεί αμέσως. Στη συνέχεια, διότι το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να περιμένουν αφελώς ότι «όλα θα γίνουν καλύτερα αύριο" και ότι οι απαιτούμενες θυσία μπορεί να αποφευχθεί. Αυτό δίνει στο κοινό περισσότερο χρόνο για να συνηθίσουν στην ιδέα της αλλαγής και το αποδεχόμαστε με την παραίτηση όταν έρθει η ώρα.

5 - απευθείας στο κοινό και τα μικρότερα παιδιά.

Οι περισσότερες από τις διαφημίσεις που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιεί λόγο, τα επιχειρήματα, χαρακτήρες, και ιδιαίτερα ο τονισμός των παιδιών, συχνά κοντά στα αδυναμία, ως εάν ο θεατής ήταν ένα αγόρι πολύ νέοι ή πνευματική αναπηρία. Όσο περισσότερο προσπαθείτε να παραπλανήσουν φέρνοντας τον θεατή, τόσο περισσότερο τείνει να υιοθετήσει έναν ήχο infantilizing. Γιατί; «Εάν η διεύθυνση ενός προσώπου σαν να είχε την ηλικία των 12 ετών ή λιγότερο, τότε, λόγω της πρότασης, θα τείνουν, με κάποια πιθανότητα, μια απάντηση ή αντίδραση στερείται επίσης μια κρίσιμη αίσθηση για το πώς ένα άτομο 12 ετών ή μικρότερη (βλ. "Silent Όπλα για ήσυχη Wars»

6 - ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΤΥΧΗ 

πολύ περισσότερο από μια αντανάκλαση.

Κάνοντας χρήση της συναισθηματικής πτυχή είναι μια κλασική τεχνική για να προκαλέσει βραχυκύκλωμα στην ορθολογική ανάλυση, και, τέλος, στα κρίσιμα αίσθηση του ατόμου. Επιπλέον, η χρήση της συναισθηματικής μητρώου σας επιτρέπει να ανοίξετε την πόρτα πρόσβασης στο ασυνείδητο για την ανάπτυξη του μοσχεύματος ή τις ιδέες, τις επιθυμίες, τους φόβους και φοβίες, καταναγκασμούς, ή επάγουν τη συμπεριφορά ...

7 - τηρούν ενήμερο το κοινό και την άγνοια στη μετριότητα.

Κάνοντας το κοινό είναι ανίκανοι να κατανοήσουν τις τεχνολογίες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και την δουλεία. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που τις κατώτερες κοινωνικές τάξεις θα πρέπει να είναι οι φτωχοί και οι μέτριες δυνατόν, έτσι ώστε το κενό της άγνοιας που βρίσκεται ανάμεσα στα λαϊκά στρώματα στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα είναι και παραμένει αδύνατο να επιτευχθούν οι κατώτερες τάξεις (βλέπε« όπλα σιωπηλός για ήσυχες πολέμους).»

8 - ενθαρρύνει το κοινό να συμμορφώνεται σε μετριότητα.

Η προώθηση στο κοινό να πιστεύουν ότι η μόδα είναι το γεγονός ότι είναι χαζοί, χυδαία και αγράμματοι ...

9 - ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ αυτομομφή.

Κάντε το άτομο πιστεύει ότι είναι η μόνη που ευθύνεται για τη τύχη του, εξαιτίας της αποτυχίας της νοημοσύνης τους, τις ικανότητές τους, ή τις προσπάθειες του. Έτσι, αντί να εξεγερθεί εναντίον του οικονομικού συστήματος, το ατομικό τους αβοήθητοι και ο ίδιος κατηγορεί, γεγονός που οδηγεί σε κατάθλιψη την οποία ένα από τα αποτελέσματά της είναι η αναστολή της δράσης της. Και εάν δεν αναληφθεί δράση, υπάρχει επανάσταση!

10 - γνωρίζουν καλύτερα από τα ίδια τα άτομα ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 50 ετών, η επιτάχυνση της προόδου της επιστήμης έχουν δημιουργήσει αυξανόμενο χάσμα γνώσης μεταξύ του δημόσιου και εκείνων που ανήκουν και που χρησιμοποιούνται από τις άρχουσες ελίτ. Χάρη στη βιολογία, η νευροβιολογία και η ψυχολογία που εφαρμόζονται, το «σύστημα» έχει απολαύσει μια προηγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, είτε σωματικά είτε ψυχολογικά. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο άτομο από ό, τι ο ίδιος γνωρίζει. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, το σύστημα έχει περισσότερο έλεγχο και μεγάλη δύναμη πάνω άτομα από τα ίδια τα άτομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: