ΓΙΑΤΙ  ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ!   
  
   Του Νίκου Διάκου ( Μηχανικού Εργολήπτη Δημοσίων Έργων)
   Πύργος    05/10/2011

Θα  πληρώσω  μέχρι να εξαντλήσω αυτό που με κόπο και μόχθο απόκτησα δουλεύοντας μαθητής
στα χωράφια , φοιτητής  στην οικοδομή , επιστήμονας στο εργοτάξιο, γιατί είμαι πετραδάκι αυτής της χώρας
και  δεν ανέχομαι η πνευματική και χειρονακτική μου εργασία τόσων δεκαετιών να πάει  στράφι.
Θα πληρώσω  για τ΄ αυτοκίνητο , αυτό     που μου ΄΄ μεταπούλησε ΄΄  το κράτος στη διπλάσια τιμή
απ’ ότι το πουλάνε οι βιομηχανίες και το πληρώνουν  οι ΄΄ συγκάτοικοί μας ΄΄ ευρωπαίοι πολίτες γιατί αυτό
το αυτοκίνητο είναι το αεροπλάνο που το κράτος δεν μου διασφάλισε, το τραίνο που μου έκοψε , το
λεωφορείο που με μεταφέρει μέσω ενός  φονικού δρόμου.
Θα πληρώσω για τις σπουδές μου στο εξωτερικό (φόρος επιτηδεύματος)  και την επιστημονική μου
κατάρτιση  και κατάκτηση, γιατί  είχα το  βλακώδες όνειρο του επαναπατρισμού και ήλθα να δουλέψω και να
προσφέρω στην πατρίδα την στιγμή που    τυχάρπαστοι γυρολόγοι στο εξωτερικό    εξύφαιναν  , μαζί με 
συναδέλφους τους  της γενιάς του πολυτεχνείου  και ακόμη επί πτυχίο ,    την  ΄΄  άλωση  των Ελλήνων ΄΄ 
και εγώ  τους στήριζα  .
Θα πληρώσω  γιατί αυτή η ομάδα με ελάχιστες  διαφοροποιήσεις και εναλλαγές απεργάστηκε  την
αποβιομηχάνιση   της Ελλάδας ( φόρος αλληλεγγύης ) . Έκλεισε την  NISSAN    , την  CITROEN , την
RENAULT , το Αιγαίο , την Πειραϊκή Πατραϊκή , τις υφαντουργικές  βιομηχανίες , τις ναυπηγοεπισκευαστικές
μονάδες  , τις χαρτοποιίες και έκανε τους Έλληνες  να τρώνε  ροβίτσα  Αυστραλίας  και λεμόνια  Αργεντινής 
κι  εγώ δεν μίλησα.
Θα πληρώσω  για το μεταλλικό  κτίριο στο εργοτάξιό μου  ,  που έφτιαξα για να στεγάσω την
επιχείρηση που ονειρεύτηκα στα πρότυπα των μικρομεσαίων ευρωπαϊκών  και το γέμισα μέσα κι έξω με  ΄΄
παλιοσίδερα ΄΄ , γιατί πίστεψα ότι και στην Ελλάδα το όνειρο είναι ευρωπαϊκό και γιατί δεν αντιλήφθηκα ότι οι   
΄΄ επαγγελματίες πολιτικοί  μας  ΄΄ θα την κατέτασσαν με την τακτική τους  σε διαφθορά  , ποιο ψηλά και
από την υποσαχάρια  δημοκρατία του  αφρικανικού  κράτος του Μπενίν.
Θα πληρώσω γιατί ανατριχιάζω στη σκέψη  μιας νέας εμφύλιας σύρραξης  .
Θα πληρώσω  γιατί θέλω να εξακολουθήσω να  ζω σ’ ένα κράτος με νόμους και ιστορία   και τέτοιο 
θέλω να το παραδώσω στα παιδιά μου.
Θα πληρώσω  γιατί φταίω  που ανέχθηκα μια  πελατειακή  δημοκρατία .
Θα πληρώσω γιατί  έκλεισα τα μάτια στην πραγματικότητα   και φαλκίδεψα  την αλήθεια .
Θα πληρώσω  για να είμαι αυτός που  αύριο θα πει όχι σε  αργόσχολους   επαγγελματίες  πολιτικούς
που θα έχουν έλθει αυτόκλητοι να ΄΄ προσφέρουν ΄΄  στο έθνος. 
Για όλους αυτούς τους λόγους θα πληρώσω. Και δεν θα πειθαρχήσω  στην  Τρόϊκα και στην
κυβέρνηση , αλλά  στην Ελλάδα και στην καρδιά μου.
Ένα πράγμα όμως με λυπεί αφάνταστα, ότι θα  πληρώσω όσα και ο παρ’ ολίγον πρωθυπουργός της
Ελλάδας   Άκης    Τσοχατζόπουλος
Νίκος  Αχ. Διάκος
Μηχ/γος-Ηλεκ/γος  Μηχανικός
Αντιπρόεδρος  ΠΕΣΕΔΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: