΄Υπάρχει Λύση !!! «Εδώ και τώρα οι προδότες εις την κρεμάλα και επί των απογόνων των αιωνία κατάρα...» Αξίζει να διαβαστεί !!!
Αντίσταση, Απόψεις, Ελλάδα, Κοινωνία, Πολιτικοί.-Εάν (;) Έλληνες, ρέει έστω και μία σταγόνα Ιχώρας μέσα σας, παρακαλώ πολύ αντί ΔΟΞΟΛΟΓΙΩΝ, αφορισμών, παρελάσεων, στεφάνων, ταρατατζούμ! και άλλες καρακιτσαριές- όπως τις κατάντησε τό ληστρικό σας πολιτικό Δημοκρατικό κατά τα άλλα σύστημά σας- με την πλάτη γυρισμένη!!!, τών ΚΛΕΠΤΩΝ, ανίκανων, άσημων, βέβηλων, κομματόσκυλων, κίναιδων, ασελγομανών,«έγκριτων» προδοτών επισήμων στον ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!!! ρίξτε μια προσεκτική ματιά παρακάτω και ετοιμαστείτε:
Νύν υπέρ Βωμών καί Εστίών ο Αγών!
ΣΑΦΕΣ (ΠΡΟ) ΜΗΝΥΜΑ
«Αυτοί νύν κατοχήες ανακλίνεσθε πυλάων,
αυταί δε κλείδες ό γάρ θεός ουκέτι μακράν»
«Σείς πού τώρα κρατείτε τών πυλών τους μοχλούς
ανοίξετέ τες καί σείς τα κλειδιά διότι ο Θεός
{ο Απόλλων} δεν είναι πλέον μακράν»
ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΥ «ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑ»
- ΚΑΠΟΙΑΝ αυγήν των λίαν προσεχών ετών οι Πανέλληνες θα ακούσουν και πάλιν τό εκ της φόρμυγος του Ορφέως σάλπισμα και τούς εκ του Ελλησπόντου τα ύδατα παφλασμούς, τούς προκαλουμένους εκ της πρός Κολχίδα πλεούσης Αργούς.
ΠΡΟΤΟΥ, όμως έλθη η Ηώς και ακουσθούν τα εκ της φόρμιγος του Ορφέως σάλπισμα και οι εκ τής Αργούς παφλασμοί, θα έχουν «σημάνει οι καμπάνες». Με τους πρώτους των ήδη ήχους μυριάδες Ελλήνων θα έχουν συναχθή εις την Πλατείαν Συντάγματος των Αθηνών και εις τάς πλατείας απασών των πόλεων, κωμοπόλεων και των χωρίων της Ελλάδος. Κατά την σύναξιν των αυτήν με μίαν στεντορείαν φωνή εξερχομένων εκ των μυχίων της ψυχής των, θα ζητούν και θα απαιτούν «Εδώ και τώρα οι προδότες εις την κρεμάλα και επί των απογόνων των αιωνία κατάρα...»
ΕΝΩ η απαίτησις αύτη θά υποβάλλεται έντονότερον εις την Πλατείαν Συντάγματος, θά κατασκευάζωνται πολλαί δεκάδες άγχόναι καί θά στήνωνται εντός της Βουλής καί του περιβόλου της.
ΕΝΩ θά τοποθετούνται αι άγχόναι αύται, εις Δελφούς θά συνέλθη το Β' των Πανελλήνων Συνέδριον. Εις τα πρακτικά αυτού καί τάς δέλτους της Ιστορίας θέλει καταγραφή: «ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
ΚΑΤΑ την πρώτην αυτής Συνεδρίαν, ήτις θά πραγματοποιηθή την Ηώ τής αυτής ημέρας, το εκτός ημερησίας διατάξεως ύπερεπείγον θέμα θά εί¬ναι: «Ή παρʼ ευθύς σύστασις καί λειτουργία εν Αθήναις ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΠΟΛΥΜΕΛΟΥΣ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΕΙΟΥ ( = Στρατοδικείου). Χώρος εγκα¬ταστάσεως του καί λειτουργίας του ο Λόφος του Άρδηττού. Μο¬ναδική του αποστολή η δια συνοπτικής διαδικασίας δίκη καί κα¬ταδίκη των πρωτεργατών της Εθνικής συμφοράς. Ποινή: η δια δη¬μοσίου άπαγχονισμού έκτέλεσις των πρωτεργατών της καί ο εσαεί εξοστρακισμός των απογόνων αυτών». Οι πρώτοι δα κρεμασθούν εις τάς εντός της Βουλής, του περιβόλου αυτής, του χώρου του Μνημείου του Άγνώστου Στρατιώτου καί της Πλατείας Συντάγματος ευρισκόμενα ικριώ¬ματα.
Η ΑΙΤΙΑ συστάσεως καί λειτουργίας του Έλλανοδικείου (στρατοδι¬κείου) τούτου, θα αναφέρεται εις το υπό της «ΠΡΩΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ» συνταχθησόμενον κατηγορητήριον καί υπό το εξής διατυπωτικόν πνεύμα:
«ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
«... η δια δημοσίου άπαγχονισμού έκτέλεσίς των ..., διότι ούτοι ένσυνειδήτως συνέβαλον είς το να κατακτήσωσιν οί Τούρκοι τάς Νήσους του Αιγαίου... καθώς καί οί Σλάβοι την Θεσσαλονίκην καί τάς κυριωτέρας πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας, με σχέδιον καί στόχον να παραδώσουν την πρώτην καί μέρος των δευτέρων είς τους Σιωνιστάς, ίνα εγκατασταθούν είς αύτάς μέρος των εκ της Παλαιστίνης έκδιωκομένων Σιωνιστών.
Οί προδόται ούτοι ένσυνειδήτως, επίσης, συνείργησαν καί συ¬νετέλεσαν είς την πραγμάτωσιν της συμφοράς ταύτης των Ελλή¬νων καί του Ελληνισμού, διότι συνειργάσδησαν μετά των Ισραηλιτοσιωνιστών δια την επιτυχή προώθησιν των σιωνιστικών σχε¬δίων, των αποβλεπόντων είς την πρόκλησιν καί πραγμάτωσιν της συμφοράς ταύτης. Ένσυνειδήτως, επίσης, συμμετέσχον ενεργώς είς τάς είς ταύτην άποσκοπούσας κοινά σχεδιάσεις, μεθοδεύσεις και προσπάθειας των Σιωνιστών καί των υποτακτικών των κυβερ¬νήσεων των ΗΠΑ, της ΕΟΚ καί του ΝΑΤΟ...»
ΠΑΡʼ ΟΤΙ ή συμφορά αυτή θά συντελεσθή, αι εξ αυτής καταστρεπτικαί συνέπειαι καί επιπτώσεις (κυρίως αί ηθικαί καί ψυχολογικαί) θά είναι ασή¬μαντοι καί, κυρίως, λίαν βραχύβιοι, διότι αυτή δεν θά είναι απότοκος Θείας κατάρας. Αντιθέτως θα προέλθη εκ Θείας Βουλής καί Προνοίας, δια να δομηθή η εκ των της Οικουμένης Άμφικτυόνων επιζητούμενη Θεία αιτία καί προσχηματική αφορμή, δια:
α΄ Την έπιτάχυνσιν καί όλοκλήρωσιν της πραγματοποιούμενης, επί των απανταχού της Οικουμένης Όμοδελφύων = ΕΛΛΗΝΩΝ αύτο-αποναρ-κώσεως καί αυτό - ενεργοποιήσεως των Φυλετικών καί Έθοϊκών των μνημικών καί μιμητικών κυττάρων (DΝΑ)
β΄ Την, επί της μετόπης τού εις Δελφούς Πανοικουμενικού του Απόλ¬λωνος Ναού, επανατοποθέτηση» καί «έπανακυδώνησιν» του Συμπαντικού ΕΙ( = Ε), ήτοι της τών τής Οικουμένης Όμοδελφύων Ών(Άν)θρώπων ζωοδότειρας καί νοοδότου Θείας όμφής.
γ΄. Την έπάνοδον, εις τους Ναούς: του Απόλλωνος εις Δελφούς καί της Δεσποίνης Μητρός (- Δήμητρος) καί Θυγατρός (- Περσεφόνης) εις Ελευ¬σίνα, καί αεί έπανεγκαταστάσεως των επί δέκα επτά αιώνας εξόριστων Άρχιάρου καί Ίεροφάντου τών τής Οικουμένης ΕΛΛΗΝΩΝ.
δ'. Την εις Δελφούς έπανασύναξιν των Πανελλήνων Άμφικτυόνων καί εξ αυτών έκπόρευσιν τού τών τής Οικουμένης ΕΛΛΗΝΩΝ Άνακτος.
ε'. Την, εκ τών τής Οικουμένης ΕΛΛΗΝΩΝ, έναπόδεσιν, επί της Ίστιής του Βωμού του Ναοϋ της Μαχόμενης Παλλάδος Αθηνάς, τής κεφαλής της Μεδούσης, της περικεφαλαίας του Περσέως καί της άσπίδος του 'Αχιλλέως.
στ΄. Την ευθύς, του των της Οικουμένης ΕΛΛΗΝΩΝ ʽΑνακτος καί Άγών (Αρχηγών), μετάβασιν εις Κωνσταντινούπολιν καί εις τον παρά τάς Βλαχέρνας αυτής Ναόν τής Θεοτόκου, δια να λάβουν καί εκ τής Υπερμάχου Στρατηγού εύλογίαν καί εύχήν τής προς Ανατολάς καί Δυσμάς ακαθέκτου των ΠΑΝΕΛΛΗΝΩΝ έπαναπορεύσεως.
ζ. Την ευθύς εις (Ίερο)Σόλυμα μετάβασιν καί άφιξιν τής υπό τον Άγόν ( Στρατηγόν) Άντίοχον των ΕΛΛΗΝΩΝ Στρατιάς, ίνα τον Ναόν του Όλυμπίου Διός άποκαθαρίση καί άπολυμάνη εκ τών εν αύτώ εναποτεθειμένων Ισραηλιτικών βδελυγμάτων και μιασμάτων.
«Όσα γάρ ές ανάγκην αφίκται ώσπερ τάδε,
λογισμόν ήκιστα ενδεχόμενα κινδύνου του
ταχίστου προσδείται»
(Διότι εις περιστάσεις καθώς η παρούσα, όπου δεν επιτρέπεται εκλογή, κάθε υπολογισμός είναι μάταιος και εκείνο πού χρειάζεται, προ πάντων είναι η τάχιστη αντιμετώπισης του κινδύνου.)
(ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ: «ΙΣΤΟΡΙΑ» Δ΄.)
Πηγή: ΙΩΑΝΝΟΥ Π. ΦΟΥΡΑΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΑΛΩΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου