2.256.218 ...αποστάτες ! κι αποστατούν κι άλλοι, Μπένι μου...


Εκλογές 2009. ΠΑΣΟΚ. Ψήφοι: 3.012.542 /// Εκλογές 2012. ΠΑΣΟΚ. Ψήφοι: 756.024 
Λυπάμαι Μπένι μου, που στα θυμίζω αυτά, αλλά αυτός που ήδη έχει "αποστατήσει" από το εξάμβλωμά σου, είναι ο λαός... 
Μαζικά, αποφασιστικά και -δυστυχώς για σένα- οριστικά, Μπένι μου...
Και απ' αυτούς που πήρες το 2012, ήδη έχουν αποστατήσει, μέχρι σήμερα, τουλάχιστον οι 2 από τους 3. Και προστίθενται στους ...2.256.218, Μπένι μου...  
Κι όσο γίνεσαι "ένα σώμα μια ψυχή" με την Σαμαρική ακροδεξιά, 
με τους Τσεκουράτους, τους Μπουμπούκους και τους Φαήλους, 
όλο κι "αποστατούν" κι άλλοι...
Αυτοί οι "αποστάτες", κατάλαβαν Μπένι μου, ότι προσκολήθηκες στο Σαμαρά,  
όχι για να "σώσεις τη χώρα, 
αλλά για να σώσεις ...το τομάρι σου...

Κράτα λοιπόν τους βουλευτές σου, όσους σου απέμειναν.  
Αλυσόδεσέ τους, κράτα τους κοντά σου μέχρι τέλους, να βουλιάξετε μαζί 
-αφού πρώτα φτάσετε στο ανώτατο στάδιο του εξευτελισμού-...
Και να σου πω κάτι Μπένι μου, με όλο το θάρρος;
Ο λαός, σας έχει -κυριολεκτικά- χεσμένους κι εσένα κι αυτούς...
Γελάει μ' αυτά που λές εσύ, γελάει μ' αυτά που λένε αυτοί, 
γελάει με αυτά που λένε, τα "πουλημένα" ΜΜΕ, που σε στηρίζουν...

Ο λαός, υπέγραψε την ..."αποστασία" του
από τη γελοιότητα του συρφετού σου 
και από τα συμφέροντα που υπηρετείς, Μπένι μου. 
Και την υπογραφή του ο λαός, δεν την παίρνει πίσω...

Ασε λοιπόν τα σενάρια- που ψελίζεις-, άσε τους τσαμπουκάδες και τις φοβέρες Μπένι μου... 
Κι ετοίμασε το μέλλον σου:
Βρες κατ' αρχήν -εννοείται- έναν καλό ...δικηγόρο.
Κι αν είσαι τυχερός και δεν ντυθείς στα ..."ριγέ", 
μάθε τουλάχιστον να φυτεύεις δέντρα, χωρίς τη ...γλάστρα.
Όσο κι τόσο μυαλό, τουλάχιστον, το διαθέτεις... 
φιλικά, Μπένι μου
προβοκατορας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: