Η ηθική της αριστεράς και η ανηθικότητα των ξεφτιλισμένων

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 Δεκεμβρίου 2015


Κατά τη διάρκεια της παράνομης δράσης μου στη δικτατορία, συνδεόμενος με τον αείμνηστο δάσκαλό μου Α.Α. -δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να γράψω το επώνυμό του (αφού πια είναι μακαρίτης)- έπαιρνα 500 δρχ. το μήνα για την οικονομική ενίσχυση των παράνομων και των οικογενειών τους...
Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΑΜ
του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ
«Υπουργός ξέχασε να δηλώσει για τρία χρόνια ένα εκατομμύριο ευρώ στο πόθεν έσχες». H νέα «πολιτική ηθική» της Αριστεράς... Αυτό θα πει «αριστερή» ηθική της «για πρώτη φορά Αριστεράς»! Θα τον καλύψουν τα πολιτικά χυδαία «Προσωπικά δεδομένα»;
Ποιος έδωσε το δικαίωμα σ’ αυτούς τους «αριστερούς» να ευτελίσουν τόσο ξετσίπωτα την παλιά ηθική των κομμουνιστών οι οποίοι έδιναν για την ιδεολογία τους όχι μόνο το χαρτζιλίκι τους αλλά και τη ζωή τους; Από την οργή που αισθάνομαι γι’ αυτές τις προστυχιές –και όχι μόνο- αναγκάζομαι να καταθέσω τούτο το «ασήμαντο» προσωπικό γεγονός, το οποίο...
αποδεικνύει το πώς εμείς, οι παλιοί κομμουνιστές, είχαμε διαπαιδαγωγηθεί με τις ηθικές αξίες. Να, λοιπόν, το γεγονός: κατά τη διάρκεια της παράνομης δράσης μου στη δικτατορία. Συνδεόμενος με τον αείμνηστο δάσκαλό μου Α.Α. -δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να γράψω το επώνυμό του (αφού πια είναι μακαρίτης)- έπαιρνα 500 δρχ. το μήνα για την οικονομική ενίσχυση των παράνομων και των οικογενειών τους.
Όταν στις 16 Αυγούστου του 1968 πιάστηκα από το Ε΄ Αστυνομικό Τμήμα, βρέθηκα με το πεντακοσάρικο στην τσέπη. Δεν είχα προλάβει να το καταθέσω εκεί που έπρεπε.
Αυτές, λοιπόν, τις 500 δρχ. τις φύλαγα ως κόρη οφθαλμού και όταν βρέθηκα εξορία στο «Παρθένι» της Λέρου –μέσα Οκτωβρίου 1968- έκανα την εξής κομμουνιστική πράξη, όπως εγώ είχα ερμηνεύσει τον κομμουνισμό: πήγα στην «Ομάδα Συμβίωσης» και κατέθεσα το ποσόν για τις ανάγκες του στρατοπέδου.
Οι αποδέκτες του ποσού εξεπλάγησαν. Μου είπαν: «Είσαι εξόριστος και μπορείς να το κρατήσεις».
Αρνήθηκα, το κατέθεσα, χωρίς να έχω φράγκο για τσιγάρα.
Άντε τώρα, εγώ ο … ουτοπιστής, να συμβιώσω πολιτικά και αγωνιστικά με αυτούς τους «συντρόφους», οι οποίοι – πολλοί απ’ αυτούς – έχουν την πολιτική των σαλονιών για σπορ!
Ποιος ξέρει τι θα σκέφτονταν όσοι κομμουνιστές πήγαν νωρίς στα εκτελεστικά αποσπάσματα και δεν πρόλαβαν να δουν αυτά τα ανείπωτα εκφυλιστικά φαινόμενα, τα οποία είναι πρωτόφαντα για την Αριστερά της Ελλάδας.
Μια «Αριστερά», η κομματική ελίτ της οποίας αποτελεί τη νέα πολιτική και κοινωνική κρούστα του σάπιου συστήματος.
Αυτή την «Αριστερά» θα την πληρώσει ακριβά, πολύ ακριβά, η Ελλάδα, έστω κι αν αντιπροσωπεύει το 20% του εκλογικού Σώματος.
Υ.Γ. Μετά τη χάραξη αυτών των γραμμών ξέσπασε μεγάλος σάλος για την ακίνητη και κινητή περιουσία του υπουργού οικονομικών Σταθάκη, η οποία δεν δηλώθηκε στο «Πόθεν Έσχες». Ακίνητα 38 και μετρητά 1,8 εκατομμύρια ευρώ!!! Επειδή ο γράφων δεν τρέφει καμμίαεμπιστοσύνη στην αδρανούσα και πονόψυχη Ελληνική δικαιοσύνη, όταν χειρίζεται υποθέσεις πολιτικάντηδων, προτείνει να επιληφθούν αυτές τις υποθέσεις τα έκτακτα Στρατοδικεία. Η κοροϊδία έχει και τα όριά της και είναι καιρός να σταματήσει επιτέλους το τροπάριο της «πολιτικής σκευωρίας».
Αυτήν την παρλαπίπα των πολιτικάντηδων την πολεμώ χωρίς αποτέλεσμα εδώ και δεκαετίες (βλ. π.χ. τα άρθρα μου: «Η «ποινικοποίηση» της πολιτικής και το ανεύθυνο των πολιτικών» στην «Ελευθεροτυπία» της 20-10-1991 και «η πολιτική σκευωρία» ως πολιτική – ηθική και ποινική ασυδοσία» στα «Πολιτικά Θέματα» της 6-10-1995). Εσύ που διαβάζεις αυτό το κείμενο γιατί σιωπάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: