Εγώ ο Εφιάλτης τους


kremalaΟι πολλοί δεν με γνωρίζουν μα όλοι ξέρουν το παιδί μου.
Δημοκρατία! Όλοι οι θεωρητικοί την μελετήσανε για να την γνωρίσουν. Αλλοι την αγάπησαν άλλοι την μίσησαν. Οι κοινωνικοί αναμορφωτές την φέραν στα μέτρα τους, σκίζοντας και ράβοντας την. Αφού  φτιάξανε όλοι απο μία για να μπορέσουν να χωρέσουν τις αδυναμίες και τα άρρωστα πάθη τους, ισχυρίστηκαν πως αυτοί μόνο έχουν την αποκλειστική πατρότητα.
Το παιδί μου, το θάψανε κάτω απο τόνους λάσπης για να μην το βρεί κανείς να το συγκρίνει. Εγώ ένας άγνωστος με ένα τρομερό όνομα, χωρίς ιστορία, ούτε ανάμνηση. Ο Εφιάλτης ο γιός του Σοφωνίδου!
Η γέννηση της Δημοκρατίας. Μια στιγμή που η ανθρωπότητα δεν θα ξεχάσει ποτέ. Έφερα την εξουσία στους πολίτες. Μιά εξουσία χωρίς πάτρωνες. 140 χρόνια άφησε τον κόσμο κατάπληκτο δείχνοντας τον άνθρωπο στην πληρότητά του, ελεύθερο και ισχυρό. Ο πολίτης δικαστής, νομοθέτης, και οπλίτης για να διατηρεί αυτές τις ιδιότητες.
Δεν την έβγαλα απο το μυαλό μου αλλά απο τον λαό, και αυτό συνιστά τον μεγαλύτερο τρόμο των εξουσιαστών. Η Δημοκρατία δεν είναι  εφεύρεση για να προσπαθήσεις να εφαρμόσεις στους ανθρώπους και οι άνθρωποι να αποδεχτούν. Είναι Φύση. Είναι η ανθώπινη φύση που επιζητά την ελευθερία απο την εξουσία αλλά και την εξουσία για την προσωπική ισχύ. Στην Δημοκρατία αυτά γίνονται μαζί! Εξουσία γιά όλους με κλήρωση. Εξουσία στους πολίτες για να μην τους κυβερνάνε μονάρχες ή ολιγαρχίες. Ουδείς στο σβέρκο των ελευθέρων!
Ο Λαός μετά την νίκη μας στην Σαλαμίνα θέλησε την κατάλυση του καθεστώτος των γαιοκτημόνων. Η διοίκηση του Άρειου Πάγου συγκέντρωνε τα συμφέροντά τους. Μπήκα μπροστά μαζί με τον Αρχέστρατο. Οδήγησα όλους του Αρεοπαγίτες στην βάσανο του Λαϊκού Δικαστηρίου. Δεν άφησα κανένα να αποχωρήσει απο την έδρα του χωρίς να απολογηθεί στην Ηλιαία με την κατηγορία της κακοδιοίκησης. Κίνησα δίκες και έστειλα πολλούς στον θάνατο.

Έγινα ο Εφιάλτης  στα όνειρά τους…. Όσοι κλέψαν το δημόσιο είχανε λόγο να τρέμουν και μόνο στή θύμησή μου. Με βλέπανε να τους καταδιώκω και να τους συλλαμβάνω, να τους καθίζω στο σκαμνί και να ρωτώ: Πόθεν έσχες; Γιατί λείπουν τόσα απο το δημόσιο ταμείο; Πού βρήκες τόσα χρήματα εσύ;, Μας έκλεψες, μας αδίκησες τώρα θα κριθείς. Χιλιάδες οι Ηλιαστές, με κλήρωση επιλεγμένοι την τελευταία ώρα για να μην μπορούν να λαδωθούν απο τους κατηγορούμενους. Η καταδίκη αναπόφευκτη. Ο Νόμος απόλυτος, είς Θάνατον.Το όνομα μου συνώνυμο της αγωνίας στον ταραχώδη ύπνο των αδίκων. Ο τρόμος των επαγγελματιών της πολιτικής των ολιγαρχών πάντα ο ίδιος. Να μην σηκώσει ο λαός κεφάλι και πάρει την δικαστική εξουσία για να τους περάσει απο δίκη. Διότι τα εγκλήματα τους πολλά και το σφάγανο βέβαιο. Γιαυτό δεν με γνωρίζετε. Η ιστορία τους με αποσιώπησε.
Ήμουν αδιάφθορος πατριώτης και δίκαιος προς την Πολιτεία. Φτωχός και αλήθεια είναι αυτό ούτε ντροπή, ήμουν αξιοπρεπής και δεν δέχτηκα βοήθεια απο κανέναν. ’καπτος στην απαίτηση των ευθυνών τους, διώκτης. Μόρφωση απέκτησα μεγάλη και  φιλόσοφος έγινα..
Η φιλοσοφία μου έλεγε αντίθετα με του Σωκράτη πώς και ο πιό αγράμματος άνθρωπος μπορεί να τα καταφέρει αν η θέση του έχει ευθύνη και το λάθος του μπορεί να επισείσει  δημόσια τιμωρία. Η ιδέα για την οποία αγωνίστηκα ήταν πώς η Δημοκρατία κανει ενάρετο τον άνθρωπο όταν την ασκεί, όπως κάνει γυμνασμένο το σώμα η παλαίστρα. Όπως άλλοι λιγότερο αλλοι περισσότερο χτίζουν το κορμί τους και δεν βλάπτωνται, ούτως και στην Δημοκρατία μου αρκετοί διακρίνονται αλλά όλοι ωφελούνται.
Αυτή την φιλοσοφία θεώρησα άξια και τον εαυτό μου ικανό να την υπερασπιστώ δημόσια. Προετοίμασα την επανάσταση με προσοχή. Ο Κίμων με τον στρατό που υποστήριζε τους ολιγαρχικούς ήταν στην Μεσσηνία, ενώ το ναυτικό ήταν στον Παιραιά αγκυροβολημένο.
Αυτή ήταν η στιγμή. Κάλεσα τον λαό στην Εκκλησία του Δήμου και του ζήτησα να αναλάβει την εξουσία απο τους ευγενείς. Σε αυτήν την ιστορική Εκκλησία ο λαός συμφώνησε και βαδίσαμε στον ’ρειο Πάγο. Ευθύς τις πολιτικές εξουσίες του διανείμαμε με τον Αρχέστρατο, άλλες στην Βουλή άλλες στα Δικαστήρια και άλλες τις κρατήσαμε για τον Λαό. Αυτόν το Λαό πλούτισα με πολιτικά δικαιώματα και τα όπλα για να τα υπερασπιστεί. Τώρα ο Δήμος η οργανωτική δομή του Λαού θα κυβερνούσε, και έτσι έγινε.
Αυτήν την επανάσταση που στό όνομά της έκτοτε οι πολιτισμένες κοινωνίες περιστρέφονται την έκανα αναίμακτα. Δεν αντιστάθηκαν σε ένα Λαό ενωμένο και αποφασισμένο με τον στρατό μακριά. Ο Κίμων γύρισε αλλά δεν δοκίμασε να χτυπήσει την επανάσταση. Τον εξορίσαμε λίγο αργότερα ώς εχθρό του Λαού. Η Σπάρτη μας φοβήθηκε και μας έδιωξε απο την συμμαχία της στην πολιορκία της Ιθώμης φοβούμενη τα νέα μας πολιτικά ήθη.
Συγκρούστηκα με τα συμφέροντά τους, πολέμησα την κακία τους και τους έγινα μισητός. Μόνο αν ήμουν Θεός δεν θα μου κάνανε κακό απλά γιατί δεν θα μπορούσανε. Εμένα με σφάξανε πληρωμένοι δολοφόνοι τους την νύχτα. Κανείς τους δεν βρήκε κατι επιλήψημο να μου προσάψει όσο και να το επιθυμούσανε.
Αυτό που κάνανε οι δειλοί είναι να βάλουν τους θεωρητικούς της εξουσίας των ολιγαρχών να μαγαρίσουν το παιδί μου την Δημοκρατία.Θέλησαν να περάσουν την αποψη πως η Δημοκρατία ήταν συνέχεια της πολιτικής γραμμής του δημοκρατικού κόμματος.
Πρώτα είπαν πώς είχα μέσα στον ’ρειο Πάγο δικό μου άνθρωπο, τον Θεμιστοκλή για να τον εμφανίσουν ώς κοινό καταδότη. Έτριζε τότε  η έδρα του κάτω απο τα πόδια του. Επρόκειτο να δικαστεί για συνεννοήσεις με τους Μήδους απο τους Αρεοπαγίτες. Τους μηνυσε πώς θα τους υποδείξει καποιους συνομώτες κατά του πολιτεύματος, δηλαδή εμένα τον Αρχέστρατο και τους δικούς μας και τους οδήγησε στο αρχηγείο μας. Αν ήταν αλήθεια αυτό δεν θα υπήρχε η Δημοκρατία, θα με είχανε εκτελέσει. ’λλωστε όταν έκανα το κίνημα ο Θεμιστοκλής ήταν εξορία, και πίσω εμείς δεν τον καλέσαμε.  Δεν ήταν δικός μας, ήθελε την παλιά δημοκρατία του Κλεισθένη.  Εγώ ήθελα αυτην που είναι για όλους.
Μετά είπαν αυτο που νομίζει ακόμα και σήμερα ο περισσότερος κόσμος. Πώς ήμουν βοηθός και όργανο του Περικλή και πως έδρασα μετά απο εντολή του! Δεν έπεισαν όμως τον κόσμο και αλλάξαν γραμμή. Ισχυρίστηκαν πώς είμασταν συναρχηγοί που εκμεταλευτήκαμε την απουσία του Κίμωνα στην αριστοκρατική ηγεσία και πως μετά την δολοφονία μου ο Περικλής πήρε τα πρωτεία. Ουδεν ψευδέστερο! Εγώ απελευθέρωσα τον λαό απο τα δύο κόμματα, με το κίνημα μου. Χαριν αυτού του λαικού αναίμακτου πραξικοπήματος ο λαός χειραφετήθηκε. Έγινα ηγέτης του δημοκρατικού κόμματος για να καταλύσω την εξουσία των γαιοκτημόνων και όχι του δημοκρατικού κόμματος. Εκείνη την ίδια ημέρα του κινήματος  απο ηγέτης έγινα απλός πολίτης με ίσα δικαιώματα.
Μετά την στρατιωτική ήττα της Δημοκρατίας οι ιστορικοί τους, βάλανε στην θέση του Αθηναϊκού λαού το δημοκρατικό κόμμα και τον Περικλή. Σε τετοιο βαθμό που μια προσωπικότητα θα έθαβε την δημοκρατία, μία θέση στρατηγού που ανανεωνόταν έγινε η «ενός ανδρός αρχή». Ποιός δημοκράτης θα το φανταζότανε τότε, πώς η ιστορία θα παρουσίαζε απόλυτο μονάρχη τον άνδρα που παρακαλούσε κλαίγοντας τους πολίτες-δικαστές για την γυναίκα του. Που δεν μπόρεσε αφού είχε τέτοια εξουσία που του αποδίδουν, να σώσει τους φίλους του απο την καταδίκη σε θάνατο και ο ίδιος να πλήρωνε βαρύτατο πρόστιμο. Ταυτίσαν την δημοκρατία με πρόσωπα για να αλοιώσουν την  ουσία της που ήταν η κατάργηση των προσώπων και την ανάδειξη του λαού ως συλλογική οντότητα. Φτάσανε ακόμα να πούν πως ο ίδιος ο Περικλής με δολοφόνησε ή ανθρωποί του απο φθόνο, και αυτό για να αμαυρώσουν ακόμα περισσότερο τους δημοκρατικούς που σκοτώσαν εμένα τον λατρεμένο, τον αγαπημένο του λαού…
Μετά περάσαν τα πυρά τους στην ίδια την Δημοκρατία. Παρουσιάσαν το καθεστώς των γαιοκτημόνων, το καθεστώς του ’ρειου Πάγου ώς δημοκρατία αλλά και το καθεστώς της Σπάρτης σαν την καλλίτερη δημοκρατία. Μετά αρχίσαν να αποδίδουν τις λαθεμένες πολιτικές αποφάσεις του λαού στην δημοκρατία λές και τα σφάλματα δεν είναι χαρακτηριστικό της ανθρωπότητας. Η σφαγή της Μήλου, η δίκη των Στρατηγών και τόσα δημοφιλή…!! Απο τότε με την λασπολογία περί δημαγωγών περιγράψαν την δημοκρατία όμοια με το αντίθετό της λαοκρατίας.
Θέλω να γίνει γνωστό πως η Δημοκρατία έστεκε μακριά απο τα δύο κόμματα που εκπροσωπούσαν οι δύο κυρίαρχες τάσεις στην τάξη των ευγενών. Οι ολιγαρχικοί θέλαν την κατάργηση του καθεστώτος ισονομίας και ισηγορίας του Κλεισθένη και την αφαίρεση των πολιτικών δικαιωμάτων απο τον λαό όπως την δικαστική αρχή που είχε απο τις μέρες του Σόλωνα. Οι δημοκρατικοί θέλαν να μείνουν αυτά και  ο λαός  να εκλέγει και να ελέγχει τους άρχοντες. Όμως η ανάληψη της πολιτικής εξουσίας απο το δημοκρατικό κόμμα με συναίνεση του λαού δεν είναι δημοκρατία αφού δεν ασκείται απο τον ίδιο τον λαό.
Εγώ  έφερα την αυτοκυβέρνηση, όχι την εκλογή. Ακόμα και αν το δημοκρατικό κόμμα κανει φιλολαϊκή πολιτική δεν είναι λαϊκό, αφού ο λαός δεν ασκεί την πολιτική. Ενώ όταν ο λαός αποφασίσει μέσα απο την Εκκλησία του Δήμου, να επιβάλει στερήσεις ή θυσίες λόγω καποιας ανάγκης ή περιστάσεων η εξουσία του παραμένει δημοκρατική.
Δεν είναι η πολιτική που κανει την Δημοκρατία αλλα ποιός την κατέχει.
Ο Σόλωνας μοίρασε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σύμφωνα με την περιουσία της καθε τάξης. Εγώ μοίρασα εξίσου τα δικαιώματα σε όλους αλλά άφησα τις υποχρεώσεις στους πλουσίους. Έτσι ήταν το δικαιότερο γιατί με αυτόν τον τρόπο ούτε άφησα την πολιτική προνόμιο των εμπόρων, ούτε τους πήρα την περιουσία για να την μοιράσω σε αυτούς που δεν είναι στον χαρακτήρα τους. Με αυτόν τον τρόπο οι πολλοί ελέγχαν τον πλούτο των λίγων χωρίς να χρειάζεται να τον αποσπάσουν, και οι λίγοι έγιναν επιτέλους χρήσιμοι πέραν απο τους εαυτούς τους στο σύνολο με τις χορηγίες και την δίκαια φορολόγηση. Ακόμα περισσότερο γιατί αν τους καταργούσα τα μέσα πλουτισμού η οικονομία θα τελμάτωνε σταδιακά γιατί η ατομική ιδιοκτησία όσο φτωχική και να ήταν θα έπρεπε συνεχώς να κοινωνικοποιείται για να διαμοιράζεται. Κανείς δεν θα ήθελε τότε να αγωνίζεται για να σωρεύσει πλούτο, ο φθόνος και η τυραννία θα μετατρέπαν την δημοκρατία σε τυραννία των πολλών. Έτσι στο πολίτευμά μας υπήρχε και η ισότητα αφού δεν επιτρέπαμε μεγάλη οικονομική ανισότητα αλλά και  ελευθερία αφού δεν καταπατούσαμε συμφέροντα.
Δεν μου το συγχώρησαν ποτέ. Με καταδίκασαν στην αιώνια σιωπή. Μαζί με μένα τους λαούς στην άγνοια. Με την φωνή μου θα τους θυμίσω τον αιώνιο Εφιάλτη τους!  Την Δημοκρατία, το Κράτος των Δήμων.
Εφιάλτης του Σοφωνίδου
Φιλόσοφος-ιδρυτής της Δημοκρατίας
Ηγέτης του Κινήματος
Πολίτης της Δημοκρατίας







Γράφει ο Θύμιος Παπανικολάου
«Ρεσάλτο»
Με τον Πάγκαλο έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές και τούτο διότι αποτελεί το πιο κραυγαλέο αποτύπωμα της καπιταλιστικής παρακμής, του πασοκικού εκφυλισμού και της μοχθηρής αναλγησίας του δωσιλογισμού.
Δεν πρέπει να εξετάζουμε τον Πάγκαλο σαν μια «ιδιόρρυθμη» ψυχολογική περίπτωση, σαν κάτι ξεχωριστό από το πολιτικό γίγνεσθαι. 

Μια τέτοια «θεώρηση» του Πάγκαλου παγιδεύει τη σκέψη σε μια ανεκδοτολογική και ψυχολογική ερμηνεία της πολιτικής, σε μια γαργαλιστική σεναριογραφία γύρω από τις ακρότητες, γραφικότητες και ιλαροτραγικές εκδηλώσεις το «ατόμου»-Πάγκαλος: μένουμε στο «ανέκδοτο» Πάγκαλος, στη «διαστροφή» Πάγκαλος… 
Χάνουμε έτσι το πολιτικός δάσος…

Ο Πάγκαλος δεν είναι μια «παρεκτροπή» και «ανωμαλία», μια χυδαιότητα και μοχθηρία της «ατομικής» ψυχολογίας, ένα απλό «υλικό» ψυχαναλυτικής έρευνας… 
Ο Πάγκαλος είναι ο....
 καθρέπτης του καπιταλιστικού κόσμου. Εκεί μέσα μπορεί να δει κανείς την αθλιότητα αυτού του κόσμου στο πιο ελεεινό της αποτύπωμα! 

Ο Πάγκαλος δεν είναι «ανωμαλία». Είναι η «ομαλή» εξέλιξη της εξουσιαστικής αυθάδειας του «σοσιαλδημοκρατικού» και «αριστερού» παρασιτισμού, του «εκσυγχρονιστικού» δωσιλογισμού και της κυβερνητικής αχρειότητας στην ΤΕΛΙΚΗ της ΣΥΝΕΠΕΙΑ… 
Ο Πάγκαλος είναι το τελικό προϊόν, το «κατακάθι» της κατεστημένης «πολιτικής εξέλιξης», ιδιαίτερα το «κατακάθι» της μετάλλαξης της «αριστεράς» (του συνόλου της «αριστεράς») σε «πέμπτη φάλαγγα» της ιμπεριαλιστικής αχρειότητας του νεοταξικού καθεστώτος.
Ο Πάγκαλος αποτελεί τη «συνισταμένη» και το αποτύπωμα της φρενοβλαβούς πώρωσης των σημερινών κυβερνητικών ανδρεικέλων. 
Ο Πάγκαλος δεν αποτυπώνει απλώς τον ξεπεσμό του μικροαστικού σοσιαλισμού και τα πολιτικά χαρακτηριστικά αυτού του ξεπεσμού: κατάπτωση ιδεολογική, καταθλιπτική πολιτική κενότητα, θεαματικές πολιτικές πτήσεις και μεταλλαγές, άπληστη αναζήτηση της επιτυχίας, υπέρμετρη φιλαυτία, υπερβολική ευκαμψία, απέραντο μιμητισμό, μνησίκακες ονειροπολήσεις, κυνισμό και νοσηρό ναρκισσισμό…
 
Ο Πάγκαλος αποτυπώνει, ακόμα, τη μοχθηρή εξουσιαστική αυθάδεια και τρομοκρατία αυτού του «αριστερού» ξεπεσμού, το γενιτσαρισμό της μετάλλαξης της καθεστωτικής «αριστεράς». 
Ταυτόχρονα αποτυπώνει και την ολοκληρωτική χρεοκοπία της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και των κομμάτων
. 
Ο Πάγκαλος προσωποποιεί, με τον πλέον κυνικό τρόπο, όλα τα «πολιτικά» χαρακτηριστικά του καθεστώτος και των μπράβων του (ΜΜΕ): την «αισθητική» της φιλαυτίας και της απληστίας, του πολιτικού χαμαιλεοντισμού, του μνησίκακου κομπασμού και τραμπουκισμού, κρυμμένα όλα αυτά πίσω από το καμουφλάζ του φανφαρονισμού, της «παντογνωσίας» και του υστερικού ναρκισσισμού. 

Δεν θα μπορούσε να υπάρξουν Πάγκαλοι, Καρατζαφέρηδες και λοιποί καραγκιόζηδες, αν η ΠΟΛΙΤΙΚΗ δεν είχε χρεοκοπήσει τελείως… 
Ο Πάγκαλος συνθέτει όλα τα στοιχεία της ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ πολιτικής σήψης και αχρειότητας, όλα τα στοιχεία των τυχάρπαστων του καθεστώτος, όλα τα στοιχεία του καθεστωτικού δωσιλογισμού… 
Και πάνω από όλα ΑΠΟΤΕΛΕΙ την καθολική ΕΚΦΡΑΣΗ της εξουσιαστικής μοχθηρίας και πώρωσης της σημερινής κυβέρνησης. 
Ο Πάγκαλος αποτελεί τη ζωντανή ενσάρκωση της κυβερνητικής βαρβαρότητας των ανδρεικέλων, την ενσάρκωση της ψυχολογίας του πωρωμένου «εκτελεστή συμβολαίων θανάτου», την ενσάρκωση του κυνισμού και δωσιλογισμού των παρασιτικών υπαλλήλων της Νέας Τάξης. 

Ο Πάγκαλος είναι η αποκρουστική γκριμάτσα της κυβέρνησης του ΓΑΠ, και όχι μια «ατομική ανωμαλία» και «διαστροφή». 
Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται ο Πάγκαλος και όχι σαν χυδαία, γελοία και γλοιώδης φιγούρα. 
Ο Πάγκαλος εκφράζει με τον πλέον βροντώδη, αλλά και αποκρουστικό τρόπο την «εκσυγχρονιστική» κατάντια και αθλιότητα του εκφυλισμού της συνολικής «αριστεράς», καθώς και τη βαρβαρότητα του νέο ταξικού, καπιταλιστικού καθεστώτος…

Τσόμσκι oi 10 Στρατηγικές των μέσων χειραγώγησης



Κατάταξη International - Ιμπεριαλισμός

Ο Αμερικανός γλωσσολόγος Νόαμ Τσόμσκι έχει καταρτίσει κατάλογο των «10 στρατηγικές της χειραγώγησης» από τα ΜΜΕ:

1 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.

Το βασικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που είναι να εκτρέψουν την προσοχή του κοινού από σημαντικά ζητήματα και αλλαγές που αποφασίστηκαν από πολιτικές και οικονομικές ελίτ, μέσω της τεχνικής της πλημμύρας ή πλημμύρας συνεχείς ενοχλήσεις και ασήμαντες πληροφορίες. Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να κρατήσει το κοινό ενδιαφέρεται για τις βασικές γνώσεις στην επιστήμη, την οικονομία, η ψυχολογία, η νευροβιολογία, και κυβερνητική. «Κρατήστε την προσοχή του κοινού αποσπούν την προσοχή μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά προβλήματα, γοητεύονται από τα θέματα δεν έχει σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένοι, απασχολημένοι, απασχολημένοι, δεν χρόνο να σκεφτούν, πίσω στο αγρόκτημα και άλλα ζώα (αναφορά σιωπηλά όπλα κείμενο «για ήσυχες πολέμων).»

2 - να δημιουργήσει προβλήματα 

ΜΕΤΑ προσφέρουν λύσεις.

Η μέθοδος αυτή ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Αυτό δημιουργεί ένα πρόβλημα, μια «κατάσταση» λόγω προκαλέσουν κάποια αντίδραση στο κοινό, κατά τρόπο ώστε να είναι ο εγκέφαλος των μέτρων που θέλετε να αποδεχτείτε. Για παράδειγμα, αφήστε τους να αναπτύξουν ή να ενταθούν αστική βία, ή να μεριμνήσει για αιματηρές επιθέσεις, έτσι ώστε το κοινό είναι το κύριο νομοθεσίας, καθώς και των πολιτικών σε βάρος της ελευθερίας. Ή πάλι: η δημιουργία μιας οικονομικής κρίσης να αποδεχθεί ως αναγκαίο κακό, η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.

3 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ διαβάθμισης.

Για να δεχθούν σε απαράδεκτο βαθμό, απλά εφαρμόζουν, σταδιακά σταγονόμετρο, για συναπτά έτη. Αυτό είναι το πώς ριζικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νέο) επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του 1980 και το 1990: το ελάχιστο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, η ευελιξία, η μαζική ανεργία, η οποία είναι ανεπαρκής για να πληρώσει αξιοπρεπή εισιτήρια, τόσες πολλές αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει μια επανάσταση είχε τεθεί σε εφαρμογή αμέσως.

4 - Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ.

Ένας άλλος τρόπος για να κάνει μια αντί δημοφιλή απόφαση για την αποδοχή είναι να το παρουσιάσει ως «επώδυνη και αναγκαίο, την απόκτηση αποδοχή από το κοινό προς το παρόν για μια μελλοντική εφαρμογή. Είναι πιο εύκολο να δεχτεί ένα μέλλον θυσία του ότι η θυσία ενός αμέσως. Πρώτον, γιατί η προσπάθεια δεν χρησιμοποιηθεί αμέσως. Στη συνέχεια, διότι το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να περιμένουν αφελώς ότι «όλα θα γίνουν καλύτερα αύριο" και ότι οι απαιτούμενες θυσία μπορεί να αποφευχθεί. Αυτό δίνει στο κοινό περισσότερο χρόνο για να συνηθίσουν στην ιδέα της αλλαγής και το αποδεχόμαστε με την παραίτηση όταν έρθει η ώρα.

5 - απευθείας στο κοινό και τα μικρότερα παιδιά.

Οι περισσότερες από τις διαφημίσεις που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιεί λόγο, τα επιχειρήματα, χαρακτήρες, και ιδιαίτερα ο τονισμός των παιδιών, συχνά κοντά στα αδυναμία, ως εάν ο θεατής ήταν ένα αγόρι πολύ νέοι ή πνευματική αναπηρία. Όσο περισσότερο προσπαθείτε να παραπλανήσουν φέρνοντας τον θεατή, τόσο περισσότερο τείνει να υιοθετήσει έναν ήχο infantilizing. Γιατί; «Εάν η διεύθυνση ενός προσώπου σαν να είχε την ηλικία των 12 ετών ή λιγότερο, τότε, λόγω της πρότασης, θα τείνουν, με κάποια πιθανότητα, μια απάντηση ή αντίδραση στερείται επίσης μια κρίσιμη αίσθηση για το πώς ένα άτομο 12 ετών ή μικρότερη (βλ. "Silent Όπλα για ήσυχη Wars»

6 - ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΤΥΧΗ 

πολύ περισσότερο από μια αντανάκλαση.

Κάνοντας χρήση της συναισθηματικής πτυχή είναι μια κλασική τεχνική για να προκαλέσει βραχυκύκλωμα στην ορθολογική ανάλυση, και, τέλος, στα κρίσιμα αίσθηση του ατόμου. Επιπλέον, η χρήση της συναισθηματικής μητρώου σας επιτρέπει να ανοίξετε την πόρτα πρόσβασης στο ασυνείδητο για την ανάπτυξη του μοσχεύματος ή τις ιδέες, τις επιθυμίες, τους φόβους και φοβίες, καταναγκασμούς, ή επάγουν τη συμπεριφορά ...

7 - τηρούν ενήμερο το κοινό και την άγνοια στη μετριότητα.

Κάνοντας το κοινό είναι ανίκανοι να κατανοήσουν τις τεχνολογίες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και την δουλεία. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που τις κατώτερες κοινωνικές τάξεις θα πρέπει να είναι οι φτωχοί και οι μέτριες δυνατόν, έτσι ώστε το κενό της άγνοιας που βρίσκεται ανάμεσα στα λαϊκά στρώματα στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα είναι και παραμένει αδύνατο να επιτευχθούν οι κατώτερες τάξεις (βλέπε« όπλα σιωπηλός για ήσυχες πολέμους).»

8 - ενθαρρύνει το κοινό να συμμορφώνεται σε μετριότητα.

Η προώθηση στο κοινό να πιστεύουν ότι η μόδα είναι το γεγονός ότι είναι χαζοί, χυδαία και αγράμματοι ...

9 - ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ αυτομομφή.

Κάντε το άτομο πιστεύει ότι είναι η μόνη που ευθύνεται για τη τύχη του, εξαιτίας της αποτυχίας της νοημοσύνης τους, τις ικανότητές τους, ή τις προσπάθειες του. Έτσι, αντί να εξεγερθεί εναντίον του οικονομικού συστήματος, το ατομικό τους αβοήθητοι και ο ίδιος κατηγορεί, γεγονός που οδηγεί σε κατάθλιψη την οποία ένα από τα αποτελέσματά της είναι η αναστολή της δράσης της. Και εάν δεν αναληφθεί δράση, υπάρχει επανάσταση!

10 - γνωρίζουν καλύτερα από τα ίδια τα άτομα ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 50 ετών, η επιτάχυνση της προόδου της επιστήμης έχουν δημιουργήσει αυξανόμενο χάσμα γνώσης μεταξύ του δημόσιου και εκείνων που ανήκουν και που χρησιμοποιούνται από τις άρχουσες ελίτ. Χάρη στη βιολογία, η νευροβιολογία και η ψυχολογία που εφαρμόζονται, το «σύστημα» έχει απολαύσει μια προηγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, είτε σωματικά είτε ψυχολογικά. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο άτομο από ό, τι ο ίδιος γνωρίζει. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, το σύστημα έχει περισσότερο έλεγχο και μεγάλη δύναμη πάνω άτομα από τα ίδια τα άτομα.

Η "ΚΡΕΑΤΟΜΗΧΑΝΗ" ΕΚΑΝΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΡΕΒΕΓΙΟΝ

ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ «ΜΑΖΙ» ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ «KING GEORGE» κ. ΠΑΓΚΑΛΕ.


«Στον αγώνα ενωμένοι και στή μάσα χωριστά», λέει ο θυμόσοφος λαός μας.
Έτσι συμβαίνει και αυτή είναι η αλήθεια που διέπει τις πραγματικές σχέσεις των επαγγελματιών πολιτικών με τους «κατ' επάγγελμα»ανίσχυρους πολίτες κ.Αντιπρόεδρε της... «ενάρετης» Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.!!!
Και όχι οι «τρίχες» πού τόσο διεστραμένα εκστομίσατε εσείς...
Ιδού δέ καί η απόδειξη...
Σεις κάνατε Πρωτοχρονιάτικο Ρεβεγιόν σε σουίτα στο «KING GEORGE», αξίας 5.400 Ευρώ σύμφωνα με την εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»...
Εμείς με τόσα λεφτά, ούτε απ' έξω δεν τολμάμε να περάσουμε...
Τό δέ δυστύχημα και εξωφρενικό με εσάς είναι, ότι και τα 5.400 ευρώ δεν τα...πληρώσατε.!
«Δωρεά» του Ξενοδοχείου στην αφεντιά σας, που ειρήσθω εν παρόδω χρωστάει στο ΙΚΑ 1,6 εκατ ευρώ ..
Κατά το κοινώς λεγόμενο τήν «βγάλατε» στην..τράκα.!!!
Τούτο δε λόγω του τίτλου σας ως Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, πού απολαμβάνουμε και εμείς την ευτυχία, να σας χαιρόμαστε...
Διότι άν δεν είχατε τον τίτλο του Αντιπροέδρου, ο Δασκαλαντωνάκης δεν θα σας προσλάμβανε ούτε γιά θυρωρό στο «KING GEORGE»...
Ξέρετε, αυτοί οι... «τύποι» δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη δημόσια αισθητική.!
Άντε, και Του Χρόνου...

 

 

 

 

 

ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!!

Κύριε Αντιπρόεδρε της Κυβέρνησης, Χρόνια σας Πολλά και Καλή Χρονιά!



Θα ήθελα μέσω αυτού του ιστολογίου να μπείτε στο κόπο και να απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα που μου έχουν δημιουργηθεί με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις σας εναντίον (κυριολεκτικά) των συμπατριωτών σας, περί κοπριτών, ζώων και λοιπών χαρακτηρισμών που αποδώσατε τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
1ον. Δεν γνωρίζω τους ψηφοφόρους που σας τίμησαν με τη ψήφο τους και σας... ανέδειξαν εκπρόσωπο τους στο ελληνικό κοινοβούλιο, αλλά αν αυτοί ήλθαν στο γραφείο σας για να σας διαφθείρουν, κατά τα λεγόμενά σας, εσείς γιατί υποκύψατε με αποτέλεσμα να γίνετε και σεις διεφθαρμένος; Προφανώς για τη βουλευτική έδρα. Πράγμα που προφανώς δεν επέτυχαν προσφάτως με τη σύζυγό σας, με αποτέλεσμα να μη διαφθαρεί και να μην εκλεγεί δήμαρχος στο δήμο που έθεσε υποψηφιότητα.
2ον. Αν υποθέσουμε ότι οι συγγενείς του θύματος του μεγάλου σεισμού στη L’Aquila της Ιταλίας το 2009 ήσαν διεφθαρμένοι, γιατί πάλι υποκύψατε στην διαφθορά και στη πρόταση που καταθέσατε για μεταγραφή όχι μόνο της αδελφής του θύματος αλλά συμπεριλάβατε μόνο τα εξαδέλφια του, καθότι ψηφοφόροι σας, και όχι για όλους τους λοιπούς έλληνες φοιτητές και φοιτήτριες, που φοιτούσαν τότε στη σεισμόπληκτη πόλη της Ιταλίας; και
3ον. Αν δεν είχατε την ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ, θα τολμούσατε να εκστομίσετε αυτά που είπατε για όλους εμάς, δημόσιους υπαλλήλους ή μη;

(Νίκος Χριστοδουλόπουλος - nikosxrist@gmail.com)

Σε όλους εμάς μένει μόνο ένας δρόμος.Ο δρόμος του αποφασισμένου ξεσηκωμού.

Το τίμημα είναι βαρύ… και αφορά στην ίδια μας την πατρίδα. 


Η ιστορία μας υπάρχει όχι απλά για να την αναδημοσιεύουμε και να καμαρώνουμε για κείνα που έκαναν οι άλλοι, αλλά για να την αναβιώνουμε όταν οι καιροί το απαιτούν, προκειμένου να καμαρώνουν αύριο τα εγγόνια μας για όσα τολμήσαμε να κάνουμε σήμερα εμείς. 

γράφει ο Reporto 

Σ αυτόν τον τόπο η υποκρισία περισσεύει…
Αλλά και ο συμβιβασμός, όπως και οι απόπειρα χαλιναγώγησης και ανώδυνης εκτόνωσης της λαϊκής αγανάκτησης και οργής έχει πολλά προσωπεία.
Από την ημέρα που αυτή η κυβέρνηση και αυτός ο πρωθυπουργός ανέλαβαν την πολιτική εξουσία του τόπου, έγιναν πέραν του δέοντος σαφείς και οι στοχεύσεις τους αλλά και τα γραμμάτια που είναι εντεταλμένοι να ξεχρεώσουν.
Ακόμα και η πλέον ελαστική απόπειρα αξιολόγησης του έργου αυτής της κυβέρνησης, έστω και αν χρειαστεί κανείς να επιστρατεύσει τα πλέον επιεική κριτήρια για να σταθμίσει την πολιτική της διαδρομή, δεν μπορεί παρά να καταλήξει αβίαστα στο συμπέρασμα πως...

Η επάνοδος του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία με τον επικίνδυνο εφιάλτη στο τιμόνι της κυβερνητικής πολιτικής, δεν ήταν παρά μια ξέφρενη πορεία καταστροφής για την Ελλάδα. 

Το Σύνταγμα παραβιάστηκε…Το κοινοβούλιο περιφρονήθηκε…
Το δικαίωμα των αποφάσεων εκχωρήθηκε σε ξένα κέντρα…
Η Ελληνική κοινωνία βιάστηκε ποικιλοτρόπως και οι πολιτικές που οδηγούν στον πολιτισμικό και κοινωνικό της εκφυλισμό, έχουν πλέον καταστεί κυρίαρχες και οδηγούν τον τόπο μας σε επικίνδυνα μονοπάτια.
Η Ελλάδα παραδόθηκε στους νεκροτόμους των πειραματικών σχεδιασμών της παγκόσμιας διακυβέρνησης, και οι πολίτες της χρησιμοποιούνται ως θλιβερά πειραματόζωα για νέες πολιτικές πριν την πλανητική τους γενίκευση.
Ο λαός εξαθλιώνεται καθημερινά και οι μόνοι που τρίβουν τα χέρια τους είναι οι τοκογλύφοι και οι ενεχυροδανειστές της εθνικής μας αξιοπρέπειας.
Μια πρωτοφανής έκρηξη ανθελληνικών οργανώσεων και πολιτικών που απειλούν ευθέως την εδαφική μας ακεραιότητα, αλώνει επικίνδυνα τις ευαίσθητες περιοχές του τόπου μας.
Και το αποκορύφωμα… 

Ένας εφιάλτης πρωθυπουργός να παζαρεύει στο Ερζερούμ ντυμένος στα χρώματα του καραγκιόζη, την εδαφική ακεραιότητα του τόπου και την ίδια μας την Εθνική αξιοπρέπεια. 

Ένας πρωθυπουργός χρεοκοπημένος και απερίσκεπτος που συζητά και χαριεντίζεται με τους βιαστές της αξιοπρέπειας του λαού του.
Πόσο θράσος θέλει άραγε για να ξεφτιλίζεται έτσι ο πρωθυπουργός μιας κυρίαρχης χώρας και στο εφιαλτικό του πρόσωπο να ταπεινώνεται ένας ολόκληρος λαός???
Όλα τα παραπάνω, συνιστούν μια πρωτοφανή και επικίνδυνη θεσμική και πολιτική εκτροπή, που σύντομα αυτός ο λαός θα κληθεί να πληρώσει με το ίδιο του το αίμα. 

Από την άλλη μεριά… 
Υπάρχουν φωνές που βλέπουν και μιλούν ευθέως γι αυτόν τον επικίνδυνο κατήφορο.
Φωνές που καταγγέλλουν αυτή την πορεία ντροπής και εθνικής ταπείνωσης.
Φωνές που καταδεικνύουν το τι διαφορετικό μπορούσε και έπρεπε να γίνει.
Φωνές που περιγράφουν με σαφήνεια τόσο το περιεχόμενο όσο και τις κατευθύνσεις της διαφορετικής πολιτικής που έχει ανάγκη ο τόπος.
Όλοι καταγγέλλουν, αλλά επί της ουσίας όλοι σιωπούν αφού αρνούνται να επιστρατεύσουν το τελευταίο απόθεμα παλικαριάς που διαθέτουν και να βάλουν φωτιά στο φυτίλι του δυναμίτη. 

Κανείς δε δηλώνει απλά και ξεκάθαρα πως δε θα σεβαστεί και πως εν μια νυκτί θα ανατρέψει το θεσμικό πλαίσιο της εθνικής και κοινωνικής υποταγής που επέβαλε στη χώρα η παγκόσμια διακυβέρνηση με τα αδίστακτα τσιράκια της.
Κανείς δεν προειδοποιεί τον παπατζή πως οτιδήποτε συζητά στο Ερζερούμ, πως οτιδήποτε περιλαμβάνει η ατζέντα της μυστικής του διπλωματίας 
είναι ΑΚΥΡΟ και μηδενικής αξίας, όπως μηδενική αξία έχει και η ίδια η ταπεινωτική του υπογραφή.

Είναι καιρός να σταματήσει η υποκρισία των συμβιβασμένων. 

Τα μεγάλα λόγια δεν αρκούν, αντίθετα καθίστανται εκ των πραγμάτων και πολλαπλά επικίνδυνα αφού έμμεσα καλλιεργούν την αυταπάτη στο λαό και εκφυλίζουν ανώδυνα την οργή και την αγανάκτησή του.
Αυτός ο πρωθυπουργός και αυτός ο κυβερνητικός θίασος έχουν καταλύσει το Σύνταγμα. 
Έχουν καταλύσει τη Δημοκρατία.
Έχουν παραβιάσει κάθε έννοια νομιμότητας.
Αλυσοδένουν επικίνδυνα τον τόπο μέσα σ ένα πλαίσιο εφιαλτικών θεσμών και συμφωνιών που στραγγαλίζουν ανεπανόρθωτα την Ελλάδα.
Απέναντι σ αυτή την εφιαλτική πολιτική, τι νόημα έχουν οι όρκοι πίστης στη δήθεν Δημοκρατική νομιμότητα???
Ποια δημοκρατία και ποια νομιμότητα έχει υποχρέωση να σεβαστεί αυτός ο λαός και γιατί θα πρέπει να ακούσει τα μεταλλαγμένα φερέφωνα του συμβιβασμού που τον καλούν σε εγκράτεια και δεν οργανώνουν τον ξεσηκωμό του???
Γιατί θα πρέπει αυτός ο ταπεινωμένος λαός να ασπαστεί τις απόψεις ηγετών, ηγετίσκων και διάφορων επίδοξων τζιτζιφιόγκων που επιχειρούν να ποδηγετήσουν τη συνείδησή του και να την προσαρμόσουν στο πολιτικό παιχνίδι και στους όρους που επέλεξε γι αυτό το πολιτικό σύστημα της υποταγής???
Σε ποιόν διάολο οφείλουμε να δώσουμε όρκους πίστης???
Στο φαύλο σύστημα των πολιτικών θεσμών που έστησαν???
Μήπως απέναντι σε κείνους 
που το επικαλούνται για να διοικούν ανεξέλεγκτοι και το παραβιάζουν όταν πρόκειται να μας ταπεινώσουν???
Κανένας απολύτως σεβασμός δεν τους πρέπει σ όλους αυτούς. 
Ούτε στους ερμαφρόδιτους θεσμούς που έστησαν…
Ούτε στους ερμαφρόδιτους πολιτικούς που τους υπηρέτησαν…
Ούτε στους ερμαφρόδιτους απολογητές που ξεφυτρώνουν από παντού και δεν τολμούν να τους αμφισβητήσουν.
Ο λαός ταπεινώνεται…Ο στρατός ταπεινώνεται…Η πατρίδα ταπεινώνεται…
Ο Ελληνισμός κατάντησε περίγελο ανά την υφήλιο και οσονούπω η εδαφική μας ακεραιότητα αρχίζει να ξεθωριάζει…


Σε όλους εμάς μένει μόνο ένας δρόμος.Ο δρόμος του αποφασισμένου ξεσηκωμού. 

Κανένας οίκτος, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας συμβιβασμός με τίποτε λιγότερο εκτός από την ανάκτηση της χαμένης μας αξιοπρέπειας. 
Αυτός ο πρωθυπουργός με την επιστροφή του από το Ερζερούμ θα πρέπει να βρεθεί αντιμέτωπος με έναν ασυμβίβαστο ξεσηκωμό που θα τον κηρύξει έκπτωτο και αυτόν και τον επικίνδυνο θίασό του.
 Ο λαός συνολικά αλλά και το στρατευμένο τμήμα του, θα πρέπει να απειθαρχήσουν στις ταπεινωτικές συμφωνίες υποταγής, και να πάρουν στα χέρια τους το μέλλον του τόπου.
Οι Νενέκοι θα πρέπει να συλληφθούν από έναν λαό εξεγερμένο, και το τέλος αυτού του θίασου πρέπει να είναι ταπεινωτικό. Πιο ταπεινωτικό από την ταπείνωση που επεφύλαξαν οι ίδιοι για τον τόπο.
Αυτό διδάσκει η ιστορία μας πως πρέπει να είναι το τέλος των Νενέκων…
Αυτό διδάσκει η διεθνής εμπειρία πως πρέπει να είναι το τέλος των Τσαουσέσκου…
Και αυτή είναι τελικά και η ουσία της δημοκρατικής νομιμότητας απέναντι σε κείνους που βίασαν το Σύνταγμα, τους θεσμούς και την ίδια τη ζωή μας.
Που είναι λοιπόν οι ηγέτες μας που θα οργανώσουν το στοχευμένο λαϊκό ξεσηκωμό???
Πότε θα συνειδητοποιήσουν ότι τους ηγέτες τους αναδεικνύει η δράση και όχι το ατέρμονο κουβεντολόι και η φλυαρία των παραγοντίσκων που ονειρεύονται ψίχουλα πολιτικής ψευτοεξουσίας και δημοσιότητας???
Πότε θα χωνέψουν ότι η Ελλάδα τους χρειάζεται σήμερα και όχι αύριο που θα είναι αισθητά μικρότερη και δραστικά αποδυναμωμένη???
Πότε θα αποφασίσουν ότι η ιστορία μας υπάρχει όχι απλά για να την αναδημοσιεύουμε και να καμαρώνουμε για κείνα που έκαναν οι άλλοι, αλλά για να την αναβιώνουμε όταν οι καιροί το απαιτούν, προκειμένου να καμαρώνουν αύριο τα εγγόνια μας για όσα τολμήσαμε να κάνουμε σήμερα εμείς??? Πότε??? 

Αιγαίο: «Κάτι σοβαρό και επικίνδυνο ετοιμάζεται»




Είναι καθαρό πλέον πως κάτι ετοιμάζεται στο Αιγαίο. Κάτι σοβαρό, επικίνδυνο και ασύμφορο βέβαια για τη χώρα μας. Και τούτο από τις επαναλαμβανόμενες «εξόδους» ερευνητικών σκαφών της Τουρκίας, παρά τις μέχρι σήμερα συμφωνίες για μη πρόκληση έντασης στο Αιγαίο και αφ’ ετέρου από την κινητικότητα του ΝΑΤΟ πάλι σε θέματα που σχετίζονται με τις ελληνοτουρκικές σχέσεις που επηρεάζουν τη συνοχή της Νοτιοανατολικής πτέρυγας του αμαρτωλού Συμφώνου. Εδώ θα προσεγγίσουμε το ζήτημα του Αιγαίου.
Η θάλασσα, ο βυθός της και το υπέδαφός του είναι η σημερινή αλλά βασικά η αυριανή πηγή πλούτου, με τον οποίο θα επιβιώσει ο άνθρωπος. Και αυτός ο πλούτος δεν είναι μόνον τα ψάρια και τα ορυκτά. Το Αιγαίο λοιπόν είναι ο πνεύμονας ζωής για την Ελλάδα.
Συνηθίζεται να αποκαλούμε «ορατή απειλή εξ ανατολών» όλες τις διεκδικήσεις των Τούρκων που στρέφονται κατά κυριαρχικών μας δικαιωμάτων (δηλαδή αυτών που με τίποτα δεν πρέπει να διαπραγματευόμαστε). Εάν συγκρίνει κανείς την απειλή αυτή με τις καινοφανείς «ασύμμετρες» στις οποίες κατ’ απαίτηση του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ έχουν ήδη στραφεί τα πάντα, τότε αντιλαμβανόμαστε πόσο λάθος τακτική ακολουθούν οι ελληνικές κυβερνήσεις όπως και παλιότερα με τον κομμουνιστικό «κίνδυνο».
Κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας κινδυνεύουν επομένως:
Κατ’ αρχήν από την Τουρκία και το «στρατιωτικό-οικονομικό κατεστημένο» που την ελέγχει,
Από τρίτες χώρες και οργανισμούς (κύρια τις ΗΠΑ, και το ΝΑΤΟ) που δε σέβονται ούτε υπολογίζουν τις διεθνείς Συνθήκες- Συμβάσεις που έχουν κατοχυρώσει αυτά μας τα δικαιώματα,
Από την έλλειψη σταθερής και αμετακίνητης, πατριωτικής πολιτικής των ελληνικών κυβερνήσεων στα ζητήματα τα αποκαλούμενα ως «ελληνοτουρκικές διαφορές» και
Από την πεποίθηση των κυβερνώντων κομμάτων που μεταφράζεται και ως εξωτερική πολιτική ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ παρέχουν εγγυήσεις και ασφάλεια στην Ελλάδα, αλλά και στην Κύπρο.Έτσι αποδυναμώνεται η άμυνά μας.
Όλες οι ελληνοτουρκικές διαφορές περιέχουν διεκδικήσεις της Τουρκίας ενώ απολύτως καμία εκ μέρους της Ελλάδας.
Επομένως η οποιαδήποτε συζήτηση και ρύθμιση, θα σημαίνει εκ προοιμίου από την πλευρά της Ελλάδας υποχώρηση σε κάποια σημεία. Οι Τούρκοι θέλουν δικά τους όλα από τη μέση γραμμή (25ο μεσημβρινό περίπου) και ανατολικά.
Εκτός από τα νησιά εκείνα που «αναφέρονται με το όνομά τους στις Συνθήκες και τις Διεθνείς Συμφωνίες με τις οποίες παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα». Από την πλευρά της δικής μας κυβέρνησης διατυμπανίζεται η θέση πως, συζητήσιμο είναι μόνον το θέμα της υφαλοκρηπίδας. Χωρίς να εξηγεί το αυτονόητο πως πλήθος άλλων θεμάτων επηρεάζονται ή προκύπτουν από την όποια ρύθμιση της υφαλοκρηπίδας. Τονίζουμε το πολύ σοβαρό θέμα πως γραμμές βάσης, χωρική θάλασσα, αποκλειστική οικονομική ζώνη, εναέριος χώρος και γκρίζες ζώνες θα καθοριστούν οπωσδήποτε μαζί με την υφαλοκρηπίδα αφού η νομική τους σχέση είναι αδιάρρηκτη.
Οι Τούρκοι από το 1974 και μετά κατάφεραν με την υποστήριξη των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ και τηνυποχωρητικότητα των ελληνικών κυβερνήσεων στόχους που διαφορετικά θα κατακτούσαν μόνο με πόλεμο. Μια ματιά σ’ αυτούς είναι χρήσιμη.
Επίσημη παραδοχή και αναγνώριση από Πρωθυπουργούς μας (Σημίτη και Μητσοτάκη ενώ για το νυν Πρωθυπουργό δεν μπαίνει καν ζήτημα μη παραδοχής) πως έχουν δικαιώματα στο Αιγαίο. Τούτο σημαίνει πως δέχτηκαν ότι πρέπει να προσδιοριστούν και κατοχυρωθούν αυτά στους Τούρκους. Έτσι προχώρησε και συνεχίζεται η «διερευνητική συζήτηση» μεταξύ εκπροσώπων των υπουργείων εξωτερικών των δύο χωρών.
Την άποψη (που την προβάλλουν υπερασπίζοντάς τους και οι Αμερικανοί) πως οι Έλληνες έχουν όλα τα νησιά στο Αιγαίο και αυτοί τίποτα (αρχή του «ζωτικού χώρου» που πρόβαλλε και ο Χίτλερ). Έτσι προκύψανε οι «γκρίζες ζώνες» και έτσι καταγράφονται και στους επίσημους αμερικανικούς χάρτες, που χρησιμοποιούνται στο ΝΑΤΟ κλπ. Εξαφάνιση από τους ίδιους χάρτες των συνόρων στη θάλασσα στο Ανατολικό Αιγαίο, καίτοι από αρχές του ’50 τα είχαν αποδεχτεί.
Αμφισβήτηση με παραβιάσεις εθνικής εναέριας περιοχής στη ζώνη από 6 μέχρι 10 μίλια και πάνω από τις «γκρίζες ζώνες».
Να μην επεκτείνουμε μέχρι 12 μίλια που δικαιούμαστε την Αιγιαλίτιδα ζώνη από 6 που έχουμε σήμερα. Η χώρα μας δεν το έχει κάνει αυτό ούτε καν στην ηπειρωτική Ελλάδα, το Ιόνιο και την Κρήτη, όπως αυτοί στη Μεσόγειο και το Βορρά. Τέτοια λεβεντιά δηλαδή.
Να τροποποιήσουμε (υπερυψώσουμε) αεροδιαδρόμους για τα πολιτικά αεροπλάνα κατ’ απαίτησή τους με αποτέλεσμα να μπορούν ελεύθερα να διέρχονται τα πολεμικά τους από κάτω. Μέχρι τότε οι αεροδιάδρομοι ήταν νοητός φραγμός από Τουρκία προς Ελλάδα. Επίσης να καταργήσουμε άλλους αεροδιαδρόμους με τα αντίστοιχα ισχυρά οικονομικά οφέλη που πέρασαν βέβαια στην πλευρά της Τουρκίας. Να παραδοθεί η «ευθύνη» άμυνας του Αιγαίου (αλήθεια, προστασίας του από ποιους;) στην αρμοδιότητα του στρατηγείου του ΝΑΤΟ στη Σμύρνη, ήτοι σε Αμερικανό ο οποίος κατά περίπτωση εκχωρεί το δικαίωμα αυτό και σε Τούρκο διοικητή. Λύκοι δηλαδή φιλάνε το μαντρί ενώ οι δικοί μας φύλακες τρέχουν σε πολέμους ενάντια άλλων λαών για ξένα συμφέροντα. Τις μέρες αυτές παρουσιάζεται και σ’ αυτό το θέμα κινητικότητα με επισκέψεις νατοϊκών παραγόντων. Να αρνούνται οι Ένοπλες Δυνάμεις μας συμμετοχή σε ασκήσεις σε περιοχές, όπου περιλαμβάνονται νησιά των οποίων αμφισβητούν το δικαίωμά μας για εξοπλισμό και άμυνα (Λήμνος, Άη Στράτης κ.λ.π.). Έτσι γίνονται ασκήσεις του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο και εμείς τις αποφεύγουμε «διαμαρτυρόμενοι» με τον τρόπο αυτό. Τους τιμωρούμε δηλαδή με αποχή από «φαγοπότι» με δικά μας εδέσματα. Εάν θεωρήσουμε ως εκπαίδευση και φαγοπότι τις Νατοϊκές ασκήσεις. Εκεί καταντήσαμε δηλαδή. Αντί να τους σιχτιρίσουμε.
Η παρατηρούμενη κινητικότητα για τις αποκαλούμενες «ελληνοτουρκικές διαφορές» εκτιμάται πως οφείλεται:
Στις πιέσεις όσων ενδιαφέρονται να κλείσουν τα θέματα αυτά, για να μπορέσουν να ασχοληθούν με επενδύσεις και εκμετάλλευση των πόρων του Αιγαίου.
Στην όρεξή τους για επενδύσεις στην Τουρκία, που είναι μια εκτεταμένη αγορά υπό ένταξη μάλιστα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το τελευταίο σημαίνει για μερικούς πλούσια κοινοτικά προγράμματα, ήτοι εκμετάλλευση πόρων και απομύζηση από την εργασία δεκάδων εκατομμυρίων υπάκουων «πάμφθηνων» Τούρκων. Ο Άγγλος Πρωθυπουργός μάλιστα δεν κρύβει την ανυπομονησία του όπως και οι Αμερικανοί για ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ.
Στον απρόσκοπτο έλεγχο του ίδιου χώρου ως κρίσιμου στρατηγικά για τη διέλευση αγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου από Ανατολή προς Ευρώπη. Ο χώρος Ελλάδα- Τουρκία- Κύπρος είναι πολύ σοβαρός για τις ανάγκες των ομάδων ισχύος των ΗΠΑ- Αγγλίας κ.λ.π. (δηλαδή των ιμπεριαλιστών του Δυτικού κόσμου και της Νέας Τάξης πραγμάτων για να χρησιμοποιήσουμε την μοντέρνα ορολογία) προς περικύκλωση της Ρωσίας και έλεγχο περιοχών ενέργειας και δρόμων ροής φυσικών πόρων. Στην αξιοποίηση του Αιγαίου ως βασικού άξονα προς το Βορρά (μέσω Θεσσαλονίκης, Καβάλας κ.λ.π.) όπου εγκαθίστανται οι νέες Αμερικανικές βάσεις και οπλικά συστήματα σε χώρες του τέως Συμφώνου της Βαρσοβίας. Στο ότι οι συνομιλίες των εκπροσώπων των υπουργείων εξωτερικών των δύο χωρών, που διεξάγονται με ελάχιστους γνώστες του περιεχομένου τους (μέγας ο κίνδυνος από τη μυστική διπλωματία), έχουν φτάσει σε οριακό σημείο και μάλλον είναι έτοιμοι για "συνυποσχετικό" και προσφυγή στη Χάγη. Οι Τούρκοι οφείλουν να σταματήσουν τις απειλές για πόλεμο (το περίφημο casus belli), ενώ ο λαός μας πρέπει να τις μετράει, αλλά να τις γράφει και εκεί που πρέπει. Και αυτό γίνεται καλύτερα όταν, οι ένοπλες δυνάμεις βρίσκονται εδώ έτοιμες και εμψυχωμένες να υπερασπιστούν την πατρίδα μας, ενώ οι δικοί μας κυβερνήτες να ενημερώσουν τη Βουλή και το λαό για τις συζητήσεις και τη μυστική διπλωματία. Είναι δικαιώματά μας αυτά που συζητούν και δεν έχει καμία κυβέρνηση και ποτέ ανοιχτή επιταγή για τη διαπραγμάτευσή τους. Κάτι ακόμα σε σχέση και με το Κυπριακό. Διαφαίνεται πως η ενδοτικότητα των κυβερνήσεων της Ελλάδας στην Κύπρο, είναι αποτέλεσμα όχι μόνον της πάγιας πολιτικής των κυβερνητικών κομμάτων ειδικά τα τελευταία χρόνια, αλλά και υπόσχεσης (ίσως και μυστικής συμφωνίας) των Αμερικανών και Τούρκων. Έτσι εξηγούνται και οι δηλώσεις Τούρκου προηγούμενου αρχηγού ΓΕΕΘΑ (του ισχυρότερου προσώπου στην Τουρκία) πως, σε μία εβδομάδα μετά την λύση του Κυπριακού, όλα τα θέματα Αιγαίου θα έχουν λυθεί. Αλλά και ο Έλληνας Πρωθυπουργός είχε δηλώσει στις αρχές του 2003 πως, εάν το Κυπριακό λυνόταν με βάση το σχέδιο Ανάν, «…τότε επίκειται εντός του 2003 συμφωνία των δύο πλευρών επί του θέματος της υφαλοκρηπίδας». Ήταν προφανώς μια συγκαλυμμένη προσπάθεια επηρεασμού υπέρ του απαράδεκτου σχεδίου Ανάν, έδειχνε όμως και πόσο είχαν εν κρυπτώ προχωρήσει οι συνομιλίες των δύο χωρών χωρίς καμία ενημέρωση Βουλής και ελληνικού λαού. Τέλος είναι πολύ εμφανές πως ανεξάρτητα της τελικής λύσης προωθείται η ιδέα της συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου με γενναίο μερίδιο αμερικανικών εταιριών. Η επαγρύπνηση είναι απαραίτητη και για ένα ακόμα λόγο. Οι λύσεις που απεργάζονται, δεν έχουν πισωγύρισμα. Θα είναι ουσιαστικά απώλεια και των υπολοίπων κεκτημένων στην Κύπρο και επαναχάραξη των συνόρων της Ελλάδας.

* Ο Αντώνης Κακαράς, είναι απόστρατος αξιωματικός του ΠΝ,συγγραφέας έξι βιβλίων με τελαυταίο τη "Λίστα του Τσαγκάρη". Είναι Διδάκτωρ Πολιτικών Επιστημών και μέλος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ (ΚΕΘΑ)

Τι εστί Ελλάδα για τους Παπανδρέου;



Αν διαβάσει κάποιος την ανακοίνωση του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών για το Μνημόνιο και δεν είναι αφελής προβληματίζεται τα μέγιστα. Ο Πρόεδρος του, ο κ. Παξινός, αντιπροσωπεύει 21.000 δικηγόρους στη Αθήνα και άλλους 15.000 σε όλη την Ελλάδα, μια και είθισται ο Πρόεδρος του ΔΣΑ να είναι πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Δικηγόρων.
Όταν έχεις να κάνεις με νομικούς δε μπορείς να παίρνεις αψήφιστα όσα γράφουν, γιατί έχουν δει άπειρα συμφωνητικά και ξέρουν όχι μόνο τι γράφει κάποιο κείμενο αλλά και τι κρύβεται ΠΙΣΩ από κάθε λέξη (μακάρι να πρόσεχαν το ίδιο κι οι βουλευτές που το ψήφισαν). Και ξέρουν πόσο προσεκτικοί πρέπει να είναι στις εκφράσεις τους.
Για το λόγο αυτό με προβλημάτισε η βαριά έκφραση του κ. Παξινού: τέτοιους όρους δε βρίσκεις «ούτε στις αποικιοκρατικές συμβάσεις». Δεν το γράφει τυχαία αυτό ένας νομικός. Θέλει να δώσει ένα…βαρύτερο μήνυμα ΠΙΣΩ από το βασικό του μήνυμα. Μήπως εδώ ο πρόεδρος του ΔΣΑ χτυπάει σκληρά επί τον τύπον των ήλων; Ήτοι σε απλά ελληνικά θα το έλεγε σε κάποιο φίλο του: Ο Γιώργος Παπανδρέου υπόγραψε τέτοια σύμβαση γιατί φαίνεται να πιστεύει ότι η Ελλάδα είναι ΑΠΟΙΚΙΑ μιας άλλης πατρίδας του.
Η ιστορία δεν είναι νέα. Παλιότερα υπήρχε το «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», που κατά το Φρόυντ, οι μεγάλες δηλώσεις σημαίνουν το αντίθετό τους, ήτοι «Τίποτα στην Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες». Αποδείχτηκε σωστός ο Φρόυντ: το ίδιο κόμμα την έχει ήδη ξεπουλήσει στους ξένους. Δεν υπάρχει, ή δε θα υπάρχει σε λίγο, κάτι που να αξίζει και να μην έχει πουληθεί: δρόμοι, αεροδρόμια, λιμάνια, δημόσιοι οργανισμοί. Το μόνο που θα μείνει ελληνικό θα είναι η ρίγανη στις κορυφές των βουνών και κάποια μακρινή ιστορία.
Ή ακόμα το «Έξω οι Αμερικάνοι». (Ο Φρόυντ πάλι θα μας έλεγε ότι αυτό σημαίνει «Μέσα οι Αμερικάνοι»). Έτσι έχουμε τον Jeffrey ή Geoffrey και την Gayle στα καλά καθούμενα στα 30 χρόνια τους όχι μόνο να αλλάζουν τα αμερικάνικά ονόματά τους σε Γιώργο και Σοφία αλλά ΚΥΡΙΩΣ να κάνουν το παν να το αποκρύψουν.
Το θέμα μας δεν είναι γιατί κάποιος αλλάζει το όνομά του, αλλά οι συγκυρίες κάτω από τις οποίες το κάνει. Γιατί ντροπή είναι να λέγεσαι Γκέιλ ή Τζέφρι Παπανδρέου στην Ελλάδα; Χιλιάδες Έλληνες έχουν ξενικά ονόματα, χιλιάδες παιδιά ομογενών έχουν ξενικά ονόματα και δε βλέπω το φίλο μου Κάρολο Α. Φιξ να αλλάζει το όνομά του ή να νιώθει ότι είναι λιγότερο Έλληνας από μένα μετά από 200 χρόνια των προγόνων του στην Ελλάδα.
Αυτό που με προβληματίζει είναι η πολιτιστική καταγωγή κάποιου ή, ας το πω απλά, ο βαθμός ελληνικότητάς του. Κι αν αναφέρομαι και στην κ. Παπανδρέου είναι γιατί τη θεωρώ πολιτικό πρόσωπο και όχι ιδιώτη όπως π.χ. τον αδελφό της Ανδρίκο, όσο κι αν η ίδια προσπαθεί να διατηρεί χαμηλούς τόνους. Το Ίδρυμα Γ. Παπανδρέου στο οποίο προεδρεύει επιδοτήθηκε από χρήματα των φορολογουμένων με 725,000 ευρώ σε τρία χρόνια και με άλλα τόσα το ίδρυμα Α. Παπανδρέου στο οποίο είναι αντιπρόεδρος. Και επί πλέον είναι ιδιοκτήτρια ενός ακινήτου που για μια 10-ετία είχε σημαντική φοροαπαλλαγή λόγω ιστορικότητας.
Εδώ αρχίζει η πολιτιστική σχιζοφρένεια των επιγόνων της δυναστείας: το 2000 έγραφε «αισθάνομαι σαν μια απλή ένοικος στο Καστρί, που ουσιαστικά ανήκει στο λαό και τους αγώνες του που το ανέδειξαν σε Ναό της Δημοκρατίας», και μιλούσε για «Νέο Παρθενώνα», κάνοντάς σε περήφανο με το να βάζει κι εσένα ΜΑΖΙ, το φτωχό φοιτητή που ξεκινούσες από το Καστρί στις διαδηλώσεις των Ιουλιανών με το σύνθημα «Η Δημοκρατία θα νικήσει», κι είπες «Μπράβο βρε Σοφία». Η ίδια Σοφία το 2007 (αφού είχε χτίσει κατά 80% στο οικόπεδό της και συνεπώς δε χρειαζόταν πια την φοροαπαλλαγή ως ιστορικού μνημείο) γράφει στην προσφυγή της στο Συμβούλιο της Επικρατείας: «Το κτίσμα αυτό αποτελεί σύνηθες οίκημα της περιοχής και δε συνέβη κανένα ιστορικό γεγονός εντός αυτού» («το θεωρεί αχούρι» κατά την οικογένειά της) και ζητά τον αποχαρακτηρισμό του από ιστορικό για να χτίσει πιθανώς άλλη μια μεζονέτα. Τι να σου πω βρε Σοφία; Ότι δεν έχεις πολιτιστική κορμοστασιά, δε δίνεις δεκάρα για την ιστορία της Ελλάδας που είναι και ιστορία του παππού σου και απλά ξεπουλάς τα πάντα για το κέρδος; Σίγουρα υπάρχουν και πιο χυδαίοι τρόποι να σου το πει κάποιος, αλλά όχι εγώ.
Κι ο Γιώργος το ίδιο: «Χρήματα υπάρχουν» για να εκλεγεί κι έπειτα «Δεν υπάρχει φράγκο» και προσφυγή στο ΔΝΤ με όρους αποικιοκρατίας κατά τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών γιατί το ξεπούλημα της Ελλάδας είναι το σκαλοπάτι του για να πατήσει ώστε να αποκτήσει την εύνοια των μεγάλων;
Και η ιστορία μας 4000 χρόνων; Ο πολιτισμός μας; Η γλώσσα μας; (by the way οι αδελφοί Παπανδρέου, όσο γνωρίζω, επικοινωνούν μεταξύ τους στα αγγλικά, ή όπως γράφει ο πιο ειλικρινής από αυτούς, ο Νίκος, στην ιστοσελίδα του: «I refused to call her Sophia and persisted in her nicely American Gayle).
Η Ελλάδα είναι για μας τους Μεθέλληνες που απομείναμε. Δεν είναι για τους Παπανδρέου, ή τουλάχιστο για τους σημερινούς επιγόνους της δυναστείας.
ΥΓ Θα ζητήσω συγνώμη για το άρθρο αυτό, όταν δω το Γιώργο Παπανδρέου να εφαρμόζει δίκαια την αρχή «μαζί τα φάγαμε» του λαλίστατου αντιπροέδρου του και να μοιραστεί δίκαια ο λογαριασμός: τόσα έφαγαν οι εργαζόμενοι, τόσα οι συνταξιούχοι, τόσα οι επαγγελματίες, τόσα ο Άκης ή ο Ρουσόπουλος, τόσα οι χιλιάδες πολιτικοί, οι εργολάβοι και οι συν αυτοίς, και ΟΛΟΙ να πληρώσουν καθένας την ταρίφα του, όχι μόνο αυτοί που δεν έχουν τη δύναμη να αμυνθούν. Μέχρι να γίνει αυτός ο δίκαιος καταμερισμός του λογαριασμού διατηρώ κάθε δικαίωμα να πιστεύω ότι στάλθηκε στην Ελλάδα για να την υποδουλώσει ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΑ στο μεγάλο κεφάλαιο, όπως φαίνεται να υπονοεί ο πρόεδρος του ΔΣΑ κ. Παξινός.
Χρήστος Μαγγούτας
Chris Mangoutas
Τορόντο Καναδά

ΝΤΡΟΠΗ ΚΟΠΡΙΤΗ ΠΑΓΓΑΛΕ!!

Στα όρια... της πολιτικής αλητείας!

          Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
           prevejohn@yahoo.gr
   
Όπως κάθε θίασος έχει ένα δυνατό πρωταγωνιστή έτσι και η ΔουΝουΤο-κυβέρνηση έχει τον δικό της. Ένανπρωταγωνιστή ο οποίος κάθε φορά που χρειάζεται με περίσσιο ταλέντο αλλά και απύθμενο θράσος με διάφορα μεθοδευμένα και καλά μελετημένα κόλπα στρέφει τα φώτα της επικαιρότητας πάνω του αποπροσανατολίζοντας την κοινή γνώμη από τα σοβαρά και τα ουσιώδη.
Πριν λίγες μέρες ο κύριος αυτός ξαναμίλησε και είπε για την συναλλαγή των τελευταίων χρόνων μεταξύ των πολιτών και των πολιτικών χρησιμοποιώντας και χαρακτηρίζοντας με την λέξη κοπρίτης τα παιδιά κάποιων από τους ψηφοφόρους γονείς που οι ίδιοι παρότρυναν και επέτρεπαν να περιδιαβαίνουν τα κομματικά τους γραφεία τάζοντας μία θέση εργασίας στο δημόσιο μια και αυτό τους βόλευε για να πάρουν τα πολλά σταυρουλάκια που θα...
 τους εξασφάλιζαν υπουργιλίκη και γενικά λόγο στο κόμμα και στην κυβέρνηση.
Φυσικά ο κύριος αυτός δεν λέει τίποτα για τις ευθύνες της πολιτείας στο θέμα της υποβάθμισης της παιδείας και την ανυπαρξία του επαγγελματικού προσανατολισμού των νέων. Των νέων που τις περισσότερες φορές άλλο ήθελαν να σπουδάσουν άλλο σπούδαζαν και αλλού έπιαναν δουλειά (αν φυσικά εύρισκαν) όταν τελείωναν.
Δεν έχει να πει τίποτα για το ότι εδώ και χρόνια η χώρα έχει ξεφύγει από την τροχιά της ανάπτυξης που θα δημιουργούσε νέες θέσεις εργασίας και ότι οι κυβερνήσεις που και ο ίδιος συμμετείχε το μεγαλύτερο διάστημα πουλούσαν φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες στον Ελληνικό λαό για δήθεν ευημερία και προοπτική της Ελληνικής οικονομίας χαλκεύοντας τους δείκτες με το λάδωμα των οίκων αξιολόγησης.
Μήπως έτσι δεν τα κατάφεραν και μπήκαν στην Ο.Ν.Ε με αποτέλεσμα σε λίγες μέρες να τριπλασιάσουν σχεδόν το κόστος ζωής όλων μας.(θυμηθείτε το 50 δραχμές ο μαϊντανός στις λαϊκές το οποίο έγινε ξαφνικά 50 λεπτά του ευρώ.)
Αποφεύγω εντέχνως να αναφέρω το όνομα του γιατί ξέρω ότι έχει καταφέρει και μόνο ακούγοντας το να μας έρχεται στο μυαλό η θύμηση του Γκαίμπελς ο οποίος πλέον μοιάζει με μικρό μαθητούδι μπροστά του μια και ο εν λόγω κύριος εδώ και καιρό με μεθοδευμένο τρόπο σπέρνει την καχυποψία και την διχόνοια ανάμεσα στις κοινωνικές και εργασιακές ομάδες.
Κύριε Παντοκριτή, αφού αποδεχόσαστε τις ευθύνες σας ότι τα φάγαμε μαζί και ότι συναινούσατε να διορίζετε κοπρίτες γιατί ζητάτε για όλα αυτά να πληρώσουμε και να τιμωρηθούμε μόνο εμείς, με την υποβάθμιση και φτωχοποίηση της ζωής μας, ενώ εσείς “ξεπλένετε” τις ευθύνες σας κατέχοντας για “τιμωρία” μία από τις πρώτες θέσεις στην ιεραρχία της εξουσίας αυτής της χώρας.
Για να δικαιούσθε λοιπόν να λέτε την άποψη σας παραιτηθείτε, ως ένδειξη αναγνώρισης και μεταμέλειας των μεγάλων προσωπικών σας λαθών και ευθυνών.
Αν δεν το κάνετε το ελάχιστο που σας μένει είναι να σιωπήσετε ή όπως λέει ο λαός να μουγκαθείτε και να το βουλώσετε τελείως γιατί εδώ και καιρό με τις δηλώσεις σας έχετε αρχίσει να πλησιάζεται επικίνδυνα τα όρια της πολιτικής αλητείας!!!